BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    04-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    fi’zi:k presenteert teamzadels

    Net als in de afgelopen jaren heeft fi’zi:k een serie Team Editions zadels uitgebracht. In de collectie zitten negen zadels die door profploegen worden gebruikt. Ook het zadel van Blanco is in de serie opgenomen.Net als in de afgelopen jaren heeft fi’zi:k een serie Team Editions zadels uitgebracht. In de collectie zitten negen zadels die door profploegen worden gebruikt. Ook het zadel van Blanco is in de serie opgenomen.

    De team edition zadels worden geleverd met een bijpassend stuurlint: Superlight Tacky Touch met fi’zi:k logo. Het is zwart of wit afhankelijk van de kleur van het teamzadel. Het stuurlint biedt volgens fi’zi:k extra grip en is enkel beschikbaar in de Team Edition sets van 2013.

    De ploegen die in de collectie zijn opgenomen zijn: Astana, AG2R, Blanco, BMC, FDJ, Garmin, Cannondale, SKY en Androni Giocattoli. De Team Edition sets zijn vanaf april verkrijgbaar. Adviesprijs is € 199.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    De Trek Domane van Fabian Cancellara

    Fabian Cancellara was afgelopen zondag niet te houden in de Ronde van Vlaanderen. Hij won de klassieker voor de tweede keer. De Zwitser won deze keer op een Trek Domane 6.

    Cancellara is binnen de Radioshack-Nissan ploeg een buitenbeentje als het gaat om de keuze voor een fiets. Waar zijn ploeggenoten meestal kiezen voor de wat agressievere Madone, rijdt de Zwitser het hele jaar op een Domane. Cancellara verandert ook nauwelijks iets aan de afstelling van zijn fiets. De enige grote verandering is de 25mm brede FMB Parijs-Roubaix tube. Normaal rijdt Cancellara met smallere Schwalbes. Ook opvallend is de achterderailleur. Deze is voorzien van een oversized carbon kooi van Berner. In deze kooi zitten grotere derailleur wieltjes, wat volgens de fabrikant voor minder frictie zorgt.

    Verder is de Trek Domane van Cancellara redelijk standaard: een mechanische Shimano Dura-Ace 9000. Cancellara prefereert deze groep vooral op de kasseien.
    Bontracer is verantwoordelijk voor veel onderdelen: 50mm-hoge Aeolus 5 D3 carbon wielen, een 140mm-lange Race XXX Lite stuurpen, Team Issue zadel, en een 44cm-breed anatomisch vormgegeven stuur.


    Dat Cancellara ‘Spartacus’ als bijnaam heeft wordt bij het zien van de fiets ook wel duidelijk.

    Specificaties:
    Frame: Trek Domane 6-Series, 58cm ‘pro’ fit
    Vork: Trek IsoSpeed full carbon
    Balhoofd: Cane Creek Forty, 1 1/8-to-1 1/2″ taps toelopend
    Stuurpen: Bontrager Race XXX Lite, 140mm x -7°
    Stuur: Bontrager RL Anatomic, 44cm
    Stuurlint: Bontrager kurk
    Remmen: Shimano Dura-Ace BR-9000 met SwissStop Black Prince carbon remblokjes
    Shifters/ remgrepen: Shimano Dura-Ace STI Dual Control ST-9000
    Voorderailleur: Shimano Dura-Ace FD-9000
    Achterderailleur: Shimano Dura-Ace RD-9000 met kooi en wieltjes van Berner
    Cassette: Shimano Dura-Ace CS-9000, 11-25T
    Ketting: Shimano Dura-Ace CN-9000
    Crankset: Shimano Dura-Ace FC-9000, 175mm, 53/39T
    Bracket: Trek BB90 integrated w/ Enduro XD-15 lagers
    Pedalen: Speedplay Zero Titanium
    Wielen: Bontrager Aeolus 5 D3 tubes
    Banden: FMB Paris-Roubaix tubular, 25mm
    Zadel: Bontrager Team Issue
    Zadelpen: Bontrager Ride Tuned Carbon
    Bidonhouders: Trek BAT Cage (2)
    Computer: SRM PowerControl 7

    Maten Cancellara

    Lengte: 1.86m
    Gewicht: 82kg
    Zadelhoogte vanaf BB (c-t): 780mm
    Zadel setback: 90mm
    Zitbuislengte, c-t : 500mm
    Zitbuislengte, c-c: 485mm
    Punt Zadel tot stuur: 620mm
    Verval zadel/stuur: 110mm
    Balhoofdbuislengte: 150mm
    Bovenbuislengte: 567mm
    Gewicht fiets: 7.5kg
    Fabian Cancellara was afgelopen zondag niet te houden in de Ronde van Vlaanderen. Hij won de klassieker voor de tweede keer. De Zwitser won deze keer op een Trek Domane 6.
    Cancellara is binnen de Radioshack-Nissan ploeg een buitenbeentje als het gaat om de keuze voor een fiets. Waar zijn ploeggenoten meestal kiezen voor de wat agressievere Madone, rijdt de Zwitser het hele jaar op een Domane. Cancellara verandert ook nauwelijks iets aan de afstelling van zijn fiets. De enige grote verandering is de 25mm brede FMB Parijs-Roubaix tubes. Ook opvallend is de achterderailleur. Deze is voorzien van een oversized carbon kooi van Berner. In deze kooi zitten grotere derailleur wieltjes, wat volgens de fabrikant voor minder frictie zorgt.
    Verder is de Trek Domane van Cancellara redelijk standaard: een mechanische Shimano Dura-Ace 9000. Cancellara prefereert deze groep vooral op de kasseien.
    Bontracer is verantwoordelijk voor veel onderdelen: 50mm-hoge Aeolus 5 D3 carbon wielen, een 140mm-lange Race XXX Lite stuurpen, Team Issue zadel, en een 44cm-breed anatomisch vormgegeven stuur.

    Specificaties:

    Frame

    Trek Domane 6-Series, 58cm ‘pro’ fit

    Vork

    Trek IsoSpeed full carbon

    Balhoofd

    Cane Creek Forty, 1 1/8-to-1 1/2″ taps toelopend

    Stuurpen

    Bontrager Race XXX Lite, 140mm x -7°

    Stuur:

    Bontrager RL Anatomic, 44cm

    Stuurlint

    Bontrager kurk

    Remmen

    Shimano Dura-Ace BR-9000 met SwissStop Black Prince carbon remblokjes

    Shifters/ remgrepen:

    Shimano Dura-Ace STI Dual Control ST-9000

    Voorderailleur

    Shimano Dura-Ace FD-9000

    Achterderailleur

    Shimano Dura-Ace RD-9000 met kooi en wieltjes van Berner

    Cassette

    Shimano Dura-Ace CS-9000, 11-25T

    Ketting

    Shimano Dura-Ace CN-9000

    Crankset

    Shimano Dura-Ace FC-9000, 175mm, 53/39T

    Bracket

    Trek BB90 integrated w/ Enduro XD-15 lagers

    Pedalen

    Speedplay Zero Titanium

    Wielen

    Bontrager Aeolus 5 D3 tubes

    Banden

    FMB Paris-Roubaix tubular, 25mm

    Zadel

    Bontrager Team Issue

    Zadelpen

    Bontrager Ride Tuned Carbon

    Bidonhouders

    Trek BAT Cage (2)

    Computer

    SRM PowerControl 7

    Maten Cancellara

    Lengte:

    1.86m

    Gewicht

    82kg

    Zadelhoogte vanaf BB (c-t)

    780mm

    Zadel setback

    90mm

    Zitbuislengte, c-t

    500mm

    Zitbuislengte, c-c

    485mm

    Punt Zadel tot stuur:

    620mm

    Verval zadel/stuur

    110mm

    Balhoofdbuislengte:

    150mm

    Bovenbuislengte

    567mm

    Gewicht fiets

    7.5kg

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    De Ridley Fenix van Jürgen Roelandts

    Stijfheid, een laag gewicht en aerodynamisch voordeel zijn tegenwoordig de norm als het gaat om fietsen van profwielrenners. Op het eerste gezicht hoort de Ridley Fenix Classic niet in het profwereldje thuis. Toch weerhield het Jürgen Roelandts van Lotto-Belisol er niet van om op een Fenix Classic derde te worden in de Ronde van Vlaanderen.

    In een klassieker als de Ronde van Vlaanderen is het gewicht van de fiets van ondergeschikt belang. Duurzaamheid en comfort zijn op de kasseien belangrijker. Met 1200 gram behoort de Ridley niet tot de lichtste frames die op de markt verkrijgbaar zijn. De Belgische fietsenfabrikant introduceerde de fietst eerder dit jaar met een adviesprijs van 2699 euro. De Fenix is afgemonteerd met Campagnolo Chorus en een Rotor crankset. Compleet is deze Ridley ongeveer een derde goedkoper dan alleen al het Pinarello Dogma K frame dat ploegen als Sky en Movistar gebruiken.

    Kenmerken van de Ridley Fenix zijn een taps toelopend balhoofd:1 1/8-tot-1 ½, een in oversized BB30 bracket, kabels binnendoor, en ‘schokdemping’ in de zitbuis. Roelandts reed de Ronde van Vlaanderen met high end onderdelen op zijn fiets: een elektronische Campagnolo EPS schakelgroep, Bora Ultra Two carbon tubewielen met 25 mm Continental Competition Pro Limited ProTection banden.

    De Belg gebruikte verder een aluminium Zero 100 stuurpen, carbon fiber Superzero zadelpen, een aluminium Newton Shallow stuur (traditioneel, niet ergonomisch gebogen). Het stuur is 40 cm breed. Zonder computer weegt de fiets 7,72 kilo.

    Specificaties

    Frame: Ridley Fenix Classic, maat M
    Vork: Ridley Fenix Classic
    Balhoofd: FSA Orbit geïntegreerd 1 1/8-tot-1 1/2″ taps toelopend
    Stuurpen: Deda Zero 100, 130mm x -8°
    Stuur: Deda Newton Shallow, 40cm (c-c)
    Stuurlint: Lizard Skins DSP, (dubbel gewikkeld)
    Remmen: Campagnolo Record D Skeleton dual-pivot met remblokjes voor carbon-wielen
    Rem- en schakelgrepen: Campagnolo Ergopower Ultra-Shift Record EPS
    Derailleurs: Campagnolo Record EPS
    Cassette: Campagnolo Chorus 11 speed, 11-25T
    Ketting: Campagnolo Record 11 speed
    Cranks: Campagnolo Record Ultra-Torque 11 speed, 172.5mm, 53/39T
    Bracket: Campagnolo Record Ultra-Torque OS-Fit
    Pedalen: Look KéO 2 Max
    Wielen: Campagnolo Bora Ultra Two tube
    Banden: Continental Competition Pro Limited ProTection tube, 25mm
    Zadel: Selle San Marco Regale met Xsilite rails
    Zadelpen: Deda Superzero
    Bidonhouders: Tacx Tao aluminium (2)
    Computer: SRM PowerControl 7

    Maten

    Lengte: 1.85m
    Gewicht: 78kg
    Zadelhoogte vanaf bracket (c-t): 778mm
    Zadel setback: 70mm
    Zitbuislengte, c-t: 540mm
    Zitbuislengte, c-c: 500mm
    Puntje zadel tot stuur: 583mm
    Verval zadel-stuur: 106mm
    Balhoofdbuislengte: 175mm
    Bovenbuislengte: 565mm (horizontaal)
    Gewicht fiets: 7.72kg

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    01-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.34é wendelenrit

    34é Wendelenrit

    Voor het verlengde paasweekend kozen we ervoor om er even tussen uit te knijpen en het er eens goed van te nemen

    We kozen voor Hengelhoef in Houthalen –Helchteren een vakantiepark in het bosrijke Limburg vrijdag konden we al genieten van het tropisch zwembad met alles er op en er aan

    Zaterdag werd een shopping dagje in Genk en dit is echt een aanrader om in de middag terug het warme water op te zoeken: al was het soms zoeken naar het water…veel te veel volk

    Goed uitgerust konden we zondag op pad gaan met de racefiets voor een tochtje van 50km met startplaats Herk de Stad

    De camper lieten we staan op de camping en met de Bike ging het richting startplaats een 30km verder

    Langs schitterende fietspaden door bossen en heiden was het leuk fietsen al waren de temperaturen onder het vriespunt

    Nog maar goed en wel opgewarmd pech lekke band: niet mopperen en bandje wisselen en dan terug op pad

    Café lokaal Sportwereld in herk de stad konden we ons laten inscannen maar voor een stempeltje op ons Vlaams laureaat blad moesten we wachten tot na de rit

    Dan maar op pad voor 50km langs voor ons compleet onbekende wegen maar nu wel beminde wegen

    Schakkebroek, Metsteren en Duras om er een paar te noemen en dit afwisselden door bossen heiden en schitterende vergezichten en dit aan een gezapig tempo

    Een bevoorrading of stopplaats was niet voorzien (waar betalen we dan nog voor)en dit voor 2€ maar we lieten het niet aan ons hart komen

    Met nog 3km te gaan ….Lekke band en een ligt scheurtje in de buiten band de reparatie was snel gebeurd en we konden ons terug gaan opwarmen aan een koffie en een hard gekookt ei die we kregen voor onze Pasen

    Terug op pad voor de laatste 30km naar de camping en een 10tal kilometers verder terug een lekke band: buitenband nog iets meer gescheurd en de luchtbommetjes waren nu ook op

    En of dit nog niet genoeg was de fiets gps was ook plat: nu mocht het beginnen stoppen He

    Maar u raad het al nog geen 5km verder plat: geen bommetjes meer geen fietswinkels in buurt en dit voor een zondag

    Dan maar met een lekke voorband de tocht verder zetten: want anders zat er niet op

    Ergens ik weet niet waar haalde een wielertoerist ons in en deze bood ons zijn hulp aan: er zijn nog goede zielen op de wereld

    Ook wijsde hij ons de kortste weg naar hengelhoef aan: met meer schrik dan anders om niet terug lek te rijden reden we toch iets sneller dan normaal want elke kilometer dichter bij onze standplaats was meegenomen

    Dat we Bokrijk aan ons voorbij lieten gaan want veel goesting om eieren te gaan rapen in het domein hadden we niet

    Zonder lekke banden waren we terug aan de camper: klootte dag

    En u geloofd het nooit :de fiets was nog maar pas tegen de camper geplaatst  en terug hoorden we pssssssss ….lekke band ja genoeg was genoeg

    120km op teller en dit voor een zondag maar ondanks alle miserie hadden we toch een mooie rit achter de rug

    Snel nog even in jacuzzi om dan van de ronde van Vlaanderen te genieten: toch nog de aankomst gezien

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggerke
    www.bloggen.be/joggerk
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joriet
    www.bloggen.be/joriet
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs