BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    25-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TELENET
    GEWONNEN TELENET RACEFIETS





    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    24-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Review: Focus Izalco Pro

    Focus is al een paar jaar actief als sponsor van wielerteams: eerst Team Milram, daarna Katusha en dit seizoen Acqua & Sapone. De coureurs rijden met de Izalco Team. Hier staat de burgeruitvoering, de Izalco Pro 2.0 van € 3199,-.

    De Izalco ‘als naam’ bestond al maar is twee jaar terug op de schop gegaan. En dat zie je vooral aan de doorvoer van de kabels. De van HM-carbon vervaardigde Izalco heeft derailleurkabels die bij de balhoofdbuis in het frame verdwijnen. ‘Integrated Cable Tunnel’ noemt Focus dit. De achterderailleurkabel gaat niet onder het bracket door, maar bovenlangs en komt in de rechterachtervork weer naar buiten, waar het een buitenkabel in schiet tot aan de achterderailleur. De voorderailleurkabel loopt wel onder het monobox bracket door. Het bracket is van het type BB30. De lagers rusten in het frame.

    Het frame heeft verder een conische zitbuis, aflopende bovenbuis, licht doorgezakte achtervorken, 3D carbon patjes en een balhoofdbuis met 1 1/8 inch en 1 1/4 inch lagers. Verder een volledig carbon 3T voorvork.

    Vloeiend. Zo ziet het frame er uit. Nergens echte hoeken of scherpe bochten. ‘Liquid Shap Forceflow Design’, zo noemen ze dit bij Focus. Gewicht: respectievelijk 1060 gram en 430 gram voor de voorvork.

    De afmontage: SRAM Force en Red, en Mavic Cosmic Elite wielset, Continental banden, Prologo zadel en FSA delen. 7,50 kilo. De SRAM delen hebben de unidirectional carbon Double Tap-hendels en cranks in combinatie met de ‘blanke’ aluminium Dual Pivot design remhoeven.

    Uiteraard zien we de technieken als DoubleTap™, ZeroLoss™ Reach adjust en Exact Actuation™ bij de Force-groep. Ter info: er zijn zeven combinaties van cassettes van 11-23 tot 11-28. En er is sinds kort ook een WIFLI achterderailleur, waarmee je ook een ’32′ kunt schakelen. Mooi: de draaiende delen van Force zijn uitwisselbaar met 10-speed Shimano-kettingen en-cassettes.

    De Izalco is een echt koersframe: licht, stijf (torsiestijfheid 100 Nm, bracketstijfheid 48 en voorvorkstijfheid 79) en wendbaar en toch comfortabel door de slanke achtervork en de 27,2 millimeter zadelpen. En het ‘shiften’? Je kunt in elke positie gemakkelijk remmen en schakelen. Trouwens, door de mogelijkheid om de rem- en schakelhendel in te stellen past het vrijwel altijd.

    Opschakelen gaat met drie tegelijk, afschakelen een voor een. Als je nog nooit met SRAM gereden hebt, is dit even puzzelen en weet je ook niet precies hoe je je Shimano- of Campa-gevoel moet omzetten. Het gaat zeker niet langzamer of sneller of lastiger. Wel is het een kwestie van doseren.

    Maar als je eenmaal weet hoeveel kracht je moet zetten om op dan wel af te schakelen, dan schakel je nooit mis. Echt geruisloos is het niet bij deze Focus, ook al door het mega-bracket van de Izalco en de hoge velgen. Je moet wel ‘wennen’ aan het FSA Compact stuur. Dat gaat natuurlijk voor elk type stuur op, maar ‘in’ deze FSA zit je niet diep.

    Conclusie: een ‘lekkere’ racer. Mooi, licht frame. Wel is een frame met interne kabels vooral een ‘Di2’ frame. Dat is ‘in the end’ logischer. Mooie voorvork. Prima onderdelen. Al zijn het wel de SRAM delen en het FSA stuur dat de Izalco Pro 2.0 maken tot wat hij is. Ben je niet zo’n fan van met name het FSA stuur: monteer dan een ander type. Geen SRAM? De Pro 4.0 (€ 2199,-) is met Ultegra afgemonteerd. De Izalco is er in maat XXS tot 3XL. www.focus-bikes.com

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Review: Focus Mares CX 3.0

    Er is meer ‘op de onverharde wereld’ dan Ridley, Giant of Prorace. Uit Duitsland komen er crossers –want daar hebben we het over- van merken als Rose, Stevens, Univega en van Focus. Dit is de Mares CX 3.0.

    Alle crossers bij het Duitse Focus dragen de naam Mares. Er zijn crossfietsen van aluminium (AX) en van carbon (CX). Vorig jaar stond er nog een Mares met ‘disc brakes’ in FIETS 11. Dit is de Mares CX, maatje 56 oftewel M ( er is een S, M, L en XL). 8,80 kilo, schoon aan de haak.

    Het frame weegt 1420 gram, 500 gram voor de voorvork. Het frame heeft een bovenbuis die heel lichtjes naar achteren af loopt en aan de onderzijde plat is. De onderbuis is oversized en komt uit in een bracket met BB30 crankstel. De staande buis is bij het bracket bijna vierkant geovaliseerd, bij de zadelpen’lug’ rond. Een 27,2 mm zadelpen huist er in de staande buis. De voorvork is een recht full carbon model met twee maten lagers; dat staat ook duidelijk gecommuniceerd op de voorvork.


    De CX 3.0 is afgemonteerd met Shimano Ultegra 10-speed, aangevuld met Fulcrum WH-CEX 6.5 CX wielset, Continental Cyclocross 35 mm banden, FSA stuur, Avid Shorty 4 remmen, Concept zadel, zadelpen en stuurpen en ‘bling, bling’ zilveren Jagwire kabels.

    Kleurt mooi bij het wit-grijs-rood van het frame. En gelukkig: een Shimano CX 70 crankstel met echte -46/36- cross overbrenging. 12-27 achter. Alle kabels lopen bovenlangs èn Focus heeft de ‘top pull’ voorderailleur gemonteerd; mooi, want zo is er geen katrolletje nodig. Het nokje voor de montage van het katrolletje is nog wel aanwezig. De stijfheidmetingen: 109 Nm torsie, 40 bracket en 77 voor de voorvork. Goed en strak, je kunt er zo een echte berg mee af knallen.

    De Mares CX stond ook in een test in FIETS 10 van 2010. In wezen is er niks aan veranderd –en dat hoefde ook niet. Wat betekent Mares eigenlijk? Ehhh…volgens wikipedia is mares een merrie. Juist, een paard. En een paard kan galopperen en springen. Ehhh..springen lukt zeker wel met de Focus. Wel over een knappe tak en niet over de balken natuurlijk. Verder is de Mares een crosser zoals een crosser moet zijn.

    Geen overbodige luxe, alles past, de remmen doen hun ding, het frame geeft geen krimp. Ruim voldoende ruimte om de modder weg te laten lopen met slecht weer, de CX wielen van Fulcrum zijn een prima keuze. Het FSA stuur is een Compact en dat kan geen kwaad in de cross: je zult toch voornamelijk met je handen op de hendels ‘zitten’. Schakelen? Nieuw prima en vooral met de nieuwe voorderailleur en de originele Shimano kettingbladen werkt het hele spul prima. Op termijn? Om de zoveel tijd kabels opnieuw invetten of eventueel vervangen en je kunt weer door.

    Conclusie: niet vernieuwend of spectaculair deze Mares CX. Maar wel helemaal goed. Licht en stijf, betrouwbaar, netjes afgemonteerd, geen negatieve punten. € 2189,- kost de CX 3. Niet mega-goedkoop, wel goed. Heel goed eigenlijk! www.focus-bikes.com

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGIAN CYCLING HAPPENING

    Belgian Cycling Happening

     

    Het was dit weekend naar jaarlijkse gewoonte de nationale bijeenkomst en dit jaar was de afspraak in het Oost-Vlaamse Herzele

    En terug waren we met vele en dit is ook een jaarlijkse gewoonte: dus kon onze club ook niet achterblijven

    Een mooie groep was present om er een leuke tocht van te maken er waren zelfs wandellaars bij

    Eens alle plichtplegingen achter de rug konden we rond 8u30 op pad gaan maar eerst nog even op de foto al was het maar voor het nageslacht: hier wisten we wat we gingen rijden

    Eens op pad zagen we naar een paar honderd meters de King en de Queen van het showteam rijden: was dit niet te laag voor hen?

    Maar nu terug naar onze rit: de eerste kilometers bleef de groep samen en dit tot aan de splitsing in Aaigem na een kilometer of 6

    Om niemand tot last te zijn kozen ik en mijn echtgenote voor de 50km lange tocht en we zouden wel zien wie volgde

    De vaste rijders waar we al een paar weken met op pad gaan kozen ook voor deze afstand zodat we met 6 waren

    In deze streek komen fietsen is nooit een gemakkelijke klus en vandaag zou ook niet anders zijn: maar dit wisten we

    Al viel het eerste deel nog zeer goed mee met zijn 3tal lichte hellingen

    Eentje op 14km in St-Antelinks en dan in Steenhuize na 17km om de laatste na 20km in Ophasselt te krijgen

    De bevoorrading na 24km kwam er dan ook vlug aan en ditmaal hadden ze voor de Gavers gekozen en het mag gezegd worden een schitterende locatie aan het meer

    Even goed bijtanken en we waren terug op pad en nu zou het een stukje lastiger worden

    Na 30km in Smeerebbe-Vloezegem kregen we terug een klim te verwerken eens deze voorbij lag al vlug de volgende in Steenhuize en na een tochtje rond deze gemeente lag de laatste op 40km in St-Lievens-Esse

    Eens terug op het grond gebied van Herzele was het toch nog even opletten aan de markt van deze gemeente want de vele boodschappers hadden soms geen oog voor de fietsers

    Maar na een leuke tocht waren we terug aan de startplaats om nog even goed bijtepraten bij een bordje kaas

    Wat we niet wisten: dat de uitreiking van het telenet laureaatschappen pas om 15uur zou plaats vinden en dat was nog een paar uurtjes later

    Op de terug weg naar huis hadden we niet veel zin om deze namiddag nog een naar Herzele af te zakken

    Na de zaterdagse bootschappen kozen we er toch voor om nog eens naar Herzele af te zakken

    En we hadden gelijk om dit nog eens te doen wand rond 16uur waren we de trotse eigenaar van een gloednieuwe racefiets van telenet en een luxe fietsbril van het merk Carrera plus elk nog een fietstrui er boven op

    Want de eerste prijs was terug voor Myriam en laatste prijs was voor mezelf

    Deze dag kon niet meer stuk

    Want dit was de eerste van de laureaatschappen die we dit jaar fietsten

    Even op een rijtje zetten: Telenet laureaat, provinciaal laureaat, nationaal laureaat, classic laureaat, Vlaams laureaat, Oost-Vlaams laureaat en liberaal mutualiteit laureaat

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

     

      

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    16-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mobilhome
    Klik op de afbeelding om de link te volgen camper
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mobilhome
    camper fotos













    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.camper
    Klik op de afbeelding om de link te volgen camper
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TERUG

    Terug

     

    Ja, het was en is een tijdje geleden dat er nog wat werd geschreven over onze fiets perikelen maar daar was een goede rede voor: straks meer daar over

    Eerst nog even terug naar onze gereden ritten en om te beginnen starten we in Adegem waar we neerstreken op een zonnige zondag voor 50 km

    Ook hier veel bekende gezichten van de vele Oost-Vlaamse clubs en dat is altijd goed voor een leuke babbel

    De rit zelf dan ja deze was vlak want het ging richting West-Vlaanderen en is er van klimmen niet veel sprake maar voor een zondag moest dit niet meer zijn maar het was wel een leuke rit en de gratis augustijn werd door menig gesmaakt

    Voor de volgende rit ging het richting Edemolen dat dienst deed als tweede startplaats voor de rit uit Aalter

    Ook hier vele bekende gezichten; de rit zelfs was terug een kopie van de vorige jaren dus veel nieuws viel er niet te rapen

    Op naar Sint Martens Latem: voor een Vlaamse label rit of wat er voor moest door gaan: om te beginnen borden die ons naar de startplaats moesten begeleiden waren niet te bespeuren en het was zelfs even zoeken voor de mensen uit streek hoe moeten dan de fietsers uit andere provincies dan de startplaats vinden

    De rit dan: de uitpijling was pover om het dan nog proper te houden zodat er hier en daar even zoeken was om terug op het juiste te komen

    Ook de passage aan café de vaderlander was niet voor iedereen even duidelijk want de stop was maar aan de tweede doortocht voorzien

    Het parcours was wel pittig en soms lastig want het hing steeds op en neer in het middelste gedeelte van deze rit gelukkig was het laatste deel vlak en snel

    Nog even terug naar café de Vaderlander in Huise voor een Vlaamse label was er zelfs niets voorzien waarom dan een stop of controle voorzien als er toch niets is: men kan niet alles hebben

    Op naar de Diksmuide dan voor een classic rit: na een goede nacht in Westende ging het met de fiets naar de startplaats een kleine 20km verder

    Veel volk deze ochtend in Diksmuide want er was tevens een wandeltocht voor zien

    Voor zo ver ik weet waren we hier met 5 van de club dus niet slecht voor zo een verre bestemming

    De rit was hier opnieuw vlak en vooral zonnig dus het was genieten geblazen

    Het zou hier te veel en te lang worden om elk gehucht of dorp op te noemen die we kruisten of doorreden maar de bekendste wil ik jullie niet onthouden Koekelare, Middelkerke, Alveringen en Nieuwpoort dus de kust was nooit ver af

    En bovenal kregen we nog een paar appels en koekjes er boven op deze rit is zeker voor herhaling vatbaar

    Onze laatste rit ging richting MOL voor een weekendje Antwerpse heide en bossen en dit met de Mountainbike

    Maar vooral om eens goed te genieten van de laatste zomerse dagen en dit in combinatie met een wellnes in vakantiepark Zilverstrand

    Alles hebben we gedaan Bubbelbad, Souna, Turks stoombad en zelfs Infrarood licht: je moet alles eens proberen He

    Al dit leuks hebben we gedaan omdat we op het vakantiepark toch stonden met de Mobilhome

    En de Mobilhome is de reden waarom er de laatste weken niet veel geschreven is want de aanschaf is toch wel gehele bedoening en omdat we hem op en top wilden was er toch nog wat installatie werk aan: twee camera’s nieuwe stereo en nog wat kleinheden

    Het is geen luxe bak en het is geen nieuwe maar het is een leuke goed rijdende Mobil: airco, stroomgroep van 2500watt alle ramen kunnen verduisterd worden en aan elk raam muggen gaas

    We hebben hem ook niet aangeschaft om een gans jaar op de oprit te staan en eens per jaar op vakantie te gaan maar wel om er van genieten en dit hebben we ondertussen al 2 maal gedaan en als we dit in combinatie kunnen doen met fietsen dan is dit leuk meegenomen

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    05-08-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MARC WAUTERS CLASSIC 2012

    Marc Wauters Classic 2012

     

    Na een meer dan geslaagde vakantie reden we vorige week terug al op Vlaamse bodem en het viel zeer goed mee al hadden we de dag voordien 1286 km in de wagen gezeten: maar we konden het niet laten

    Voor dit weekend stond er terug een classic genoteerd en deze zou ons naar het Limburgse Heusden-Zolder brengen

    De Marc Wauters classic hadden we een paar jaar terug ook al eens gereden dus wisten we dat het een zware maar mooi rit zou worden

    Na een vlotte inscanning konden we om een uur of 8 van start gaan en dit samen met een schuchter zonnetje

    De eerste kilometers waren nagenoeg vlak (wat ze hier vlak noemen is bij ons vals plat) en via Zelem en Halen ging het richting Geetsbets en van af hier waren we echt vertrokken want we reden nu naar Haspengouw en dit zouden we geweten hebben

    Langs dorpjes waar we nog nooit van gehoord hadden Runkelen, Duras en Wilderen om er maar een paar te noemen maar het was vooral fietsen langs kilometers boomgaarden die tegen dit glooiende landschap gepland staan

    60 km moest er gefietst worden en ja de wind zat terug tegen maar dat zijn we onder tussen gewoon geworden maar dit in combinatie met het parcours daar hadden we niet op gerekend

    Geen meter plat en met hier en daar een klimmetje tussendoor zo reden we nu naar Kerkom, Aalst en Engelmanshoven om in Groot-Gelmen onze bevoorrading te krijgen

    En deze was naar Oost-Vlaamse normen pover want het was namelijk een classic en de inschrijving koste ons elk 4€ dus hier hadden we meer verwacht: maar we lieten het niet aan ons hart komen

    Goed volgetankt want de drinkbussen waren na 60km volledig leeg konden we terug op pad voor het tweede deel

    Nog geen honderd meters ver en we konden opnieuw beginnen klimmen en nog niet een beetje ook: dit deze even pijn

    35km dienen nog gefietst te worden en de wind kregen we nu in de rug en van klimmen was nu ook geen sprake van dit zouden 35 snelle kilometers worden

    Langs goede wegen en met een goede uitpijling ging het soms iets te snel want we wisten dat de laatste 10 km lang het kanaal waren en we een beetje reserve moesten inbouwen

    Rijkel, Alken, Stevoort om dan in Thiewinkel het kanaal op te draaien waar we met de wind in de rug nog eens alles konden geven

    Om na 95km terug aan de startplaats in Eversel te eindigen: samen gevat super dagje gehad

    Even douche bleek een ander paar mouwen want er was geen water dan maar bij het tennis club ernaast gaan douche en we waren er zelfs zeer welkom en de douche waren er heerlijk

    Ook het terras van deze club was oergezellig en dit konden we niet laten liggen ja zelfs de hamburger werd terplaatsen klaargemaakt

    Hier komen we nog terug en niet alleen om te fietsen

     

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spanje 2012 deel

    Spanje 2012 deel 2

    Nu de vakantie naar zijn einde loopt kunnen we nu al spreken van een topjaar :wat een verschil met voorgaande jaar

    Met een kleine 500km op het metertje kunnen we ook spreken van een geslaagde fiets vakantie

    Al was het de laatste week een beetje aanmodderen want we waren natuurlijk niet naar hier gekomen om elke dag ons kas leeg te rijden :maar de zon en de hitte deden ons meerdere malen kiezen voor zee en strand

    Men kan zich ook afvragen waarom we telkens naar de zelfde streek of camping gaan

    Wel voor de steden Calella of Pineda De Mar moet u het niet doen en ook niet voor Malgrat De Mar of Santa Susanna want dat zijn rond uit te commercieel plaatsen die vol gebouwd staan met vele misbaksels van gebouwen om nog maar te zwijgen van de drukte en het lawaai

    Waar we wel voor terug keren is de streek die ons elk jaar weer verrast met zijn uitgestrektheid en zijn vele onbekende pareltjes

    Ook dit jaar hebben we er terug een paar ontdekt: een schitterend natuurpark en een paar nieuwe dorpen zoals het dorp Tordera en natuurlijk hier en daar een nieuwe fietsroute

    Maar aan alles komt een eind en zo ook aan deze vakantie en gaan we het hier missen natuurlijk daarom houden we te veel van deze streek maar het ook steeds leuk om terug naar huis te gaan

    Terug bij de werkmakkers en terug bij de fietsvrienden terug bij de club waar we thuis horen en waar we ons thuis voelen en niet te vergeten de spinningsmaatjes waar we terug de overtollige vakantie kilo’s kunnen kwijtraken

    Maar vooral naar ons nederig stulpje waar we ons thuis voelen en thuishoren: maar we kijken nu al uit naar de volgende vakantie

     

     

    Groetjes

    Myriam & Dirk   

     

     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tilloenk
    www.bloggen.be/tilloen
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    mijndiamantjes
    www.bloggen.be/mijndia
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs