BLOG INHOUD
  • CLASSIC KALENDER
  • VLAAMSE LABEL KALENDER
  • WTC THE BLACK SPINNING
  • FOTOS SPONSORT BY WTC HEIRNIS
  • MTBIKER.BE
  • Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Haes Dirk
    Ik ben een man en woon in Zwijnaarde (Belgie) en mijn beroep is technisch bediende bij Warringtonfire gent.
    Ik ben geboren op 10/06/1959 en ben nu dus 66 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen -mtb -spinning -vakantie.
    Fietsen is mijn vrijheid en uitlaatklep
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • 34é wendelenrit
  • KEMMELBERG
  • GENT-WEVELGEM
  • om van te dromen
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Foto
    Myriam & Dirk
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • The Black Spinners
  • Dirk & Myriam
    MYRIAM & DIRK......................... Mail : dirk.haes@pandora.be
    The BLACK SPINNERS
    17-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Alago: handschoenen met verwarming

    Met temperaturen ver onder nul is de kans op koude vingers tijdens het fietsen groot. Een Brits bedrijf heeft daar een oplossing voor: handschoenen die je in de magnetron kunt stoppen. De hitte die de magnetron opwekt, houdt de vingers volgens fabrikant Alago ongeveer een uur warm.

    Alago heeft in de handschoenen een chemische substantie verwerkt die warmte vasthoudt. 15 seconden verwarmen in de magnetron zou voldoende zijn. De handschoenen zijn in meerdere maten verkrijgbaar. Ook zijn ze zo ontworpen dat het touchscreen van de smartphone met een vinger van de handschoen kan worden bediend. Een paar handschoenen kost ongeveer 43 euro. Ze zijn direct bij de fabrikant op internet te bestellen.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Interview Armstrong ook live op TLC

    Foto TLC

    Het interview van Oprah Winfrey met Lance Armstrong is vannacht in ons land live te volgen via kabelzender TLC. De zender zendt dit interview gelijktijdig uit met de Verenigde Staten om 03:00 uur.

    Het is de eerste keer dat Armstrong een interview geeft sinds hij zijn zeven eindzeges in de Tour de France kwijtraakte. Dit gebeurde nadat het Amerikaanse antidopingbureau USADA een omvangrijk rapport presenteerde waarin de oud-wielrenner werd beschuldigd van dopinggebruik tijdens zijn actieve carrière. Ook werd Armstrong voor het leven geschorst. Als gevolg van het rapport raakte Armstrong ook miljoenen dollars aan sponsordeals kwijt en trad hij eind vorig jaar terug als voorzitter van Livestrong, de stichting die hij oprichtte om geld op te halen voor de strijd tegen kanker.

    Oprah bezoekt Armstrong thuis in zijn woonplaats Austin in Texas. Het interview is onderdeel van het programma ‘Oprah’s Next Chapter’ waarin zij beroemdheden, nieuwsmakers en gewone families opzoekt buiten de studio. Het interview met Armstrong wordt uitgezonden in twee delen. Vrijdagnacht zendt TLC ook het tweede deel van het interview uit, eveneens om 03.00 uur. Het interview ook te volgen via de website van Oprah Winfrey. Discovery Channel zendt het interview met Armstrong vrijdag uit, om 23.00 uur.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    De Specialized Venge van Mark Cavendish

    De overstap van Mark Cavendish van Sky naar Omega Pharma-Quick Step brengt hem terug op de fiets waarop hij enkele grote zege’s boekte: de Specialized McLaren Venge. We mochten de fiets even bekijken.

    De Venge werd in 2011 gepresenteerd en is nog steeds het vlaggeschip van Specialized. De McLaren versie van de Venge is ontwikkeld in samenwerking met het Formule 1 team van McLaren.
    Cavendish reed bij het opgeheven team van HTC ook al op een Specialized. De Venge van toen is iets anders dan de fiets van nu. Dat komt met name doordat Quick Step andere sponsors heeft voor de onderdelen. Bij HTC waren Shimano, PRO en SRM de leveranciers, bij Quick Step zijn dat SRAM, Zipp en Quarq.
    Dit betekent dat Cavendish komend seizoen niet met de door hem mede ontwikkelde stuurpen van PRO zal rijden. Ook zal hij weer moeten omschakelen van een electronische schakelgroep naar een meganische. Bij Sky reed de Brit met Shimano Di2. Quick Step rijdt met SRAM red. De SRM van HTC wordt ingeruild voor een Quarq, in combinatie met een Garmin.

    Stuurpen

    Zipp is de leverancier van de stuurpen. Cavendish rijdt met een 145SL van carbon. Het stuur is eveneens van Zipp, de SL. Het is alleen lastig om te bepalen of het hier om een carbon of aluminium versie gaat. Het zadel is de Specialized Romin Team, de pedalen zijn Look KeO.
    Om de Venge in aero stijl te houden, zijn er Zipp 808 Firecrest wielen in het frame gestoken. Het gaat om tubewielen waarop de Specialized Turbo Tubular banden zijn gelijmd.
    De laatste keer dat de we de fiets van Cavendish wogen, was deze met 7,65 kilo aan de zware kant. De fiets van dit seizoen is voorzien van een lichtere groep en onderdelen. We schatten dat de Venge van 2013 daarom rond de 7 kilo zal wegen.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Basso vernieuwt Laguna

    Basso heeft het Laguna-model vernieuwd. Ondermeer de kabeldoorvoer is aangepast en de vorm van de buizen is anders dan bij het model van vorig jaar.

    Het frame van de Laguna 2013 is een monocoque carbon. De ovaal oversized geprofileerde schuine- en de licht gebogen bovenbuis, zijn licht en stijf geconstrueerd. Het meest starre gedeelte van het Laguna frame, bevindt zich volgens de bouwers, bij de framekop met geïntegreerde 1.5” – 11/8” lagering. Samen met de licht gebogen full-carbon voorvork resulteert dit volgens de ingenieurs van Basso in een beter bestuurbare fiets.

    Een Laguna fiets kan zowel met Shimano Ultegra dubbel of compact, 105 mix compact of met Campagnolo Veloce mix compact geleverd worden. Microtech Krium en Microtech XL zijn respectievelijk de wielen en de overige onderdelen van dit Basso fietstype.

    Gewicht Laguna frame: 1,1 kg
    Laguna fiets: 8,2 kg
    Carbon: 100% unidirectioneel High Modulus TR50 en MR60 Torayca
    Adviesverkoopprijs: € 2099 (Laguna met Campagnolo Veloce mix compact), € 1649 voor alleen een frame.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    De teambus van Vacansoleil

    Het privé domein van de renners. De teambus is niet meer weg te denken uit het hedendaagse wielrennen. De renners komen vaak al uren voor de start naar de vertrekplaats. De bus is dan ideaal voor ontspanning en verkoeling.

    De bus van Vacansoleil is van alle gemakken voorzien. Er is een keukentje voor een simpele maaltijd en het zetten van koffie. In een aantal zitjes kunnen de renners ontspannen: ideaal om TV te kijken of om bij te praten met ploeggenoten. In een douchecabine kan na iedere etappe worden gedouched. De bus is voorzien van WIFI om altijd toegang te hebben tot internet.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Northwave schoenensponsor Vacansoleil


     

    Northwave is komend seizoen de schoenen sponsor van Vacansoleil-DCM. Renners van de wielerploeg dragen voortaan de topschoen van de Italianse fabrikant: de Extreme. Northwave was al een persoonlijke sponsor van Lieuwe Westra, Marco Marcato en Bjorn Leukeman

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Te koop: 250 gram EPO…

    Vrij te koop op internet. Een pakje met 250 gram EPO. Voor de duidelijkheid: het gaat hier niet om doping, maar om koffie. Koffie met een lach, want bedrijf hierachter heeft ook al een aan de wielersport gerelateerde naam: Paniagua. Dat komt van de Spaanse term ’pan y agua’, dat water en brood betekent. Tyler Hamilton vertelt in zijn boek ‘’De Wielermaffia’’, dat dit wielrenners jargon is voor coureurs die hun sport ‘’schoon’’ bedrijven.

    De EPO koffiebonen worden met de hand gebrand. Het gaat om Arabica bonen uit Brazilië en Costra Rico. ‘’Fruitiger en zoeter dan een solo vlucht over de Mont Ventoux’’, zegt de producent. Een pak koffie kost £7.50, ongeveer 9 euro.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
           Toprit 35 km zaterdag 23 februari 2013

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Heirnis VTT zondag 6 januari2013

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Review: Castelli Diluvio overschoenen

    Overschoenen zijn met de regen en kou welkome accessoires. De hoezen vormen een extra isolatie- en beschermlaag. Zo heeft Castelli de Diluvio overschoenen in het assortiment. Het gekozen materiaal is neopreen, 3 millimeter dik en prettig elastisch. Dat laatste is wel zo fijn met aantrekken! Voor een betere zichtbaarheid is er aan de achterkant een 9 millimeter brede reflectiestreep aangebracht.

    Pasvorm
    Een maat L/XL past goed om schoenmaat 45. De goede elasticiteit zorgt ervoor dat je ze simpel kunt aantrekken. Ook is er slim een lipje aan de achterzijde die je kunt gebruiken bij aantrekken. Eenmaal om je schoen sluiten ze ook goed aan, zodat bijvoorbeeld je crankstel niet beschadigt tijdens het fietsen. De hoezen vallen dus niet ‘lomp’ breed uit, eerder als een soort aero-overschoen. Dit komt door de goede aansluiting met je schoen en het relatief dunne materiaal. Aan de achterkant zit een klittenbandsluiting om een goede aansluiting met je enkel te hebben.

    Praktijk
    Aan de onderkant zit geen extra versteviging. Probeer dus veel lopen te voorkomen om het neopreen niet te beschadigen. Voor je schoenplaatjes is er voldoende vrijheid zodat inklikken vertrouwd blijft gaan. Bij temperaturen rond het vriespunt houden de hoezen je voeten goed warm. Al is dit natuurlijk ook afhankelijk van het model schoen en de sok die je draagt. Ook reageert niet iedereen hetzelfde op kou! Tijdens een een ritje van zo`n uur in de regen viel de bescherming ons wel tegen. Natte voeten waren het gevolg.

    Conclusie
    In de folder adviseert de importeur dit model voor bij heftige regen. Onze ervaring is echter anders. Qua looks, pasvorm en isolatie tegen de kou zijn de Diluvio’s een aanrader. In de regen zouden we liever een ander model gebruiken. Wil je het bij Castelli houden? Dan is de Estremo (100 euro!) of Pioggia (60 euro) een optie.

    Castelli Diluvio Shoecover € 40,-
    Maten: S/M, L/XL en 2XL

    Meer informatie:
    Verdeler:
    www.wolvenberg.be
    Fabrikant: castelli-cycling.com

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Veldrijles: Op de fiets springen

    Laat de fiets niet hard neerkomen

    Als je met de fiets op je schouder net een trap hebt genomen of over enkele planken bent gesprongen: zorg dat je de fiets altijd voorzichtig weer op de grond zet. Op een stuiterende fiets is het moeilijk opspringen. Bovendien is de kans groter dat je ketting eraf loopt. Zet de fiets neer met je rechterhand op de bovenbuis, en hou met je linkerhand de linker shifter op het stuur vast.


    Ga niet hinkelen
    Veel beginnende veldrijders aarzelen als ze op hun fiets willen springen. Vaak hinkelen ze eerst een paar pasjes op hun linkervoet voordat ze de sprong wagen. Dat is fout. Het opspringen moet met een vloeiende pas gebeuren.
    De juiste pas kan je trainen door langzaam naast de fiets te lopen. Hou je handen op de shifters. Na een paar passen stap je eerst vooruit met je linkerbeen, en daarna sla je je rechterbeen over het zadel. Herhaal dit een paar keer en voer pas daarna de snelheid van je pas op.

    Spring niet te hoog
    Als je na een hoge sprong op het zadel neervalt wordt het risico op een lekke band groter. Ook is de kans aanwezig dat je verkeert neerkomt op de fiets. Je moet bij de opsprong het zadel raken met de binnenkant van je rechter dij. Je glijdt dan vanzelf goed naar het zadel door.

    Spring op het juiste moment
    In een wedstrijd moet je altijd op het juiste moment weer op de fiets springen. Het heeft geen zin om dat op een steile helling te doen, of op een hobbelige ondergrond. Wat langer doorrennen levert meer rendement op.

    Stap voor stap

    Hou de handen op de shifters nadat je de fiets voorzichtig hebt neergezet. De fiets is altijd rechts van je.

    Zet je linkerbeen voor, draai je heupen in zodat ze naar de fiets toewijzen.

    Breng je rechterdij met een klein sprongetje net boven het zadel

    Glij door over je rechterdij totdat je weer in het zadel zit.Klik je rechtervoet weer in het pedal. Waarschijnlijk staat deze trapper omhoog waardoor je meteen weer snelheid maakt.

    Klik hierna ook in het linkerpedaal. Fietsen maar!

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Review: Ass Savers spatbordje

    Hoe simpel en doeltreffend kan een product zijn? Ass Saver bewijst het met een mini-spatbordje. Het product komt uit Zweden en wordt onder andere via een webshop aan de man gebracht. Ook heeft zadel fabrikant San Marco en fietsenzaak Mantel Bikeparts een model in het assortiment. Voor grotere aantallen is custum made ook mogelijk.

    Hoe werkt het?
    Voor montage buig je het kunststof in het midden iets dubbel waardoor het spatbordje zijn stijfheid in de lengte krijgt. Bij een zadel haak je de haakjes in het ontwerp rond de zadelbrug. Hierdoor blijft het behoorlijk goed op zijn plaats zitten. Het monteren gaat in een handomdraai zonder gereedschap.

    Praktijk
    Met een lengte van zo`n 14 centimeter, gemeten vanaf eind zadel tot einde van de beschermer, is het niet erg ‘aanwezig’ op je fiets. Prettig is dat het spatbord onder het zadel een stuk doorloopt. Heb je, zoals op de testfiets een zadel met een opening in het midden, dan spat de nattigheid niet op tegen je lichaam. Met de beperkte lengte houdt het spatbord niet al het opspattende vuil tegen. De product naam is goed gekozen: vooral je achterste wordt beschermt.

    Conclusie
    Ook al regent het niet, met een natte weg heb je al snel een nat achterste. De Ass Saver helpt dan zeker om de billen droog te houden. Langere spatborden geven meer bescherming, maar dit ziet er dan wel weer minder ‘snel’ uit… Dus zoek je een snel ogend spatbordje die je net dan wel minimaal beschermt dan is het product erg doeltreffend!

    Ass Savers zijn via de website van de fabrikant te koop voor zo`n 10,50 euro (inclusief verzendkosten)
    Het model met San Marco bedrukking gaat voor 6,95 euro over de toonbank.
    Fietsenwinkel Mantel Bikeparts heeft ook een model met ‘eigen’ bedrukking in assortiment voor 4,95 euro.

    ass-savers.com

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Review: Bontrager Race Windshell

    We hebben (nog) geen echte winter gehad in onze contreien. Wel fris, nat, regenachtig dan wel modderig en af en toe flinke wind, maar koud? Nee. En dan heb je geen echte mega-warme handschoenen nodig om het extra aangenaam te maken op de fiets. Maar zonder handschoenen is nu ook weer net te fris. Juist, deze Bontrager handschoenen zijn goed van pas gekomen de afgelopen weken.

    Softshell

    De handschoenen zijn gemaakt van winddicht en waterbestendige ‘ softshell’ materiaal. Het label vermeld nylon, polyester en polyurethaan. Een softshell is een alternatief voor een hard shell (= waterdichte buitenste laag). Een softshell is, afhankelijk van het materiaal, winddicht of windafstotend en waterafstotend, gemaakt van stretchmateriaal en heeft daardoor een zeer hoog draagcomfort. In 85 tot 90% van alle weertypen biedt een softshell al voldoende bescherming (volledig winddichte softshells zijn voorzien van een membraan zoals Gore Windstopper). De handschoenen zijn van binnen geborsteld voor warmte en voor een hoger comfort.

    Manchet

    En deze Bontrager hebben een verlengd manchet met laag-profiel sluiting, siliconen gripmateriaal op de palm, ‘mini’ gel kussentjes op de palm en een – vrij simpele- reflecterende print op de palm en een absorberend afveegdeel voor je neus op het duimgedeelte.

    Pasvorm

    Er zijn vijf maten: XS, S, M, L en XL. Via de website kun je kijken wat jouw maat zou moeten zijn; een maat L past goed bij een middelste doorsnede van je handpalm van 20 tot 23 cm Maar dit is vooral een ‘tool’ voor extra hulp als je de handschoenen online zou kopen. Als je een winkel bezoekt is het even aan- en uittrekken van een stel handschoenen wel zo simpel. Wat absoluut een voordeel van deze handschoenen is, is de verlengde manchet. Die ‘krul’ je om je pols en je kunt zelf kiezen of je de mouw van je jack of shirt in het manchet opbergt of er buiten. Dit manchet zorgt er uiteraard voor dat wind geen vrij spel heeft en dat er geen water binnendringt.


    Praktijk

    Lekker comfortabel, geen overbodig ‘gezweet’ binnenin en altijd goed grip op je stuur. De Race Windshell plooit ook heel gemakkelijk. Wel heel belangrijk is de juiste maat; zeker met het extra lange manchet. Dat verlengde gedeelte van bijna 10 centimeter moet echt goed zitten –anders ‘frot’ het maar vervelend op en werkt het tegen je. Bij slagregen blijven je handen zeker niet 100 % droog; er dringt hoe dan ook vocht binnen. Wassen kan officieel alleen met de hand, al kwamen de handschoenen er ook netjes uit de machine (op 30 graden). Droog? In een kwartiertje

    Conclusie

    Goede ‘mid season’ handschoenen, goede pasvorm –wel heel goed op de juiste maat letten!-, fijne lange manchetten. En niet te duur. Niet te opvallend ook. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Helemaal goed. Meer informatie: www.bontrager.com Prijs: € 32,99

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Nys moet ‘eigen’ veldrit in Baal overslaan

    BAAL – Sven Nys ontbreekt dinsdagmiddag aan de start van zijn ‘eigen’ Grote Prijs in Baal.

    De 36-jarige Vlaming voelt zich vanwege bronchitis niet fit genoeg om in zijn woonplaats te rijden. Nys won de naar hem vernoemde GP al elf keer.

    ”Sven is dinsdagmorgen zieker opgestaan dan dat hij maandagavond ging slapen”, zei ploegleider Jan Verstraeten.

    ”Hij is meteen terug in bed gekropen, om zo de wedstrijd van zondag voor de wereldbeker in Rome niet in gevaar te brengen. De bronchitis die hem overvallen heeft, is erger dan eerst gedacht.”

    Alleen Mario De Clercq (2002) en Lars Boom (2006) wisten Nys sinds 2000 te verslaan in diens eigen veldrit.

    © ANP

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Inschrijven Limburgs Mooiste op 1 januari

     

    De inschrijving voor Limburgs Mooiste gaat op 1 januari open. De toertocht wordt in 2013 gereden op zaterdag 25 mei. Voor de racefiets zijn er tochten tussen de 80 en 240 kilometer, mountainbikers kunnen kiezen voor 40 of 110 kilometer.

    Inschrijven voor Limburgs Mooiste kan tot 15 april. Er worden per afstand maximaal 4000 fietsers toegelaten. Start en finish zijn op het Avantis Business terrein in Heerlen. Limburgs Mooiste heeft veel randactiviteiten in petto: er is een tweedaagse wielerbeurs, wedstrijden voor licentiehouders en een horeceplein met live muziek, eten en drinken.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Mijn favorieten
  • bloggen.be

  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Black spinners
  • Lotto cycling tour
  • Go fit merelbeke
  • Spin & Bike
  • alles over fietsen

  • Foto

    WELKOM BIJ MYRIAM & DIRK
    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • soete-wey
  • wtc Black Spinners

  • Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    deinze
    www.bloggen.be/deinze
    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    koureurken
    www.bloggen.be/koureur
    Gastenboek
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • Nu binnen via mijn nieuwsblog!
  • Nog de Beste Wensen
  • lieve groetjes
  • Mooie wielerverslagen

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 19/11-25/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 04/02-10/02 2008

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs