het wel en wee van mezelf

28-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
en ik krijg er maar niet genoeg van,na de estafette van gisteren en amper 3 uur slaap deze nacht gaan werken en deze morgend was ik al terug op't Speelhof voor een recuperatieloopje,ge moet goed zot zijn
mja,als je je daarmee goed voelt....
dus vandaag 5 toerkes gedaan ,na mijn eerste ronde pikte ik aan met collega(estafette)loper ,Smol,samen nog 2 rondjes en de resterende 2 alleen
12.59/13.15/13.28/12.28/12.14
avg 141 max158
750 cal
dit zal wel het laatste wapenfeit van het jaar zijn ,want morgen heeft de bakker gevraagd of ik kom werken,de nieuwjaarsharten in boterroom moeten worden klaargemaakt,ik hoef wel niet zo vroeg te beginnen,maar mijn vrije dag gaat er wel aan

ik eindig het jaar met 2875 km looptraining
en 444,5 km voor 35 wedstrijden
het is mooi geweest
en nu ben ik moe ,maar namiddag ga ik toch nog naar een kaartwedstrijd,ik doe dat ook heel graag,kwajongen of troeven zeggen wij hier
ik probeer zo veel mogelijk dingen te doen,dingen die ik graag doe,werken is daar niet bij,maar dat moet jammer genoeg ook gebeuren

om af te sluiten ,voor iedereen ,prettige eindejaarsfeesten en voor de lopers onder ons,veel loopgenot in 2009

28-12-2008 om 13:18 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (5)
27-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESTAFETTELOOP

Vandaag meegedaan aan de estafetteloop in mijn eigen dorp,persoonlijk had ik nooit gedacht om mee te doen,want deze nacht was ik stikkapot op het werk,toen ik thuiskwam toch mijn collegaloper Smol verwittigd dat ik ging meedoen,we hadden dit al eens aangekaart om deel te nemen ,dus gauw een uurtje op bed gaan liggen en dan klaar voor de strijd,t'is maar voor de fun,dus we zien wel waar we uitkomen
De wedstrijd gaat door op en rond de voetbalpleinen van Sporting Aalst,rondjes van 900 meter
t'Is barkoud en daar hou ik niet zo van,ook de ondergrond is hard en vol putjes ,dus het wordt uitkijken waar we lopen
Na een gezamelijke verkenningsronde zijn we er klaar voor,en ik mag van Mario als eerste starten,er staan 38 ploegen aan de start,en zoals gewoonlijk is het drummen om een plaatsje te vinden,ik mis mijn start compleet en dat wordt dus al direct knokken om een goede positie voor mijn maat te lanceren,hij loopt iets langzamer dan ik
Een uur afzien wordt het ,en de recuperatietijd heb ik echt nodig om er terug bovenop te komen
We lopen elk 8 ronden en ik kan nog 60 meter doen in de laatste 14 sec,goed dus voor 14460 meter in één uur
We eindigen 18 de algemeen en 2de in de categorie + 80,niet slecht voor iemand die de hele dag en nacht gewerkt heeft en ook mijn collega heeft zijn best gedaan,het was voor hem ook de eerste keer
onze rondetijden dan

ikke        Mario
3.39       3.52
3.28       3.57
3.33       3.54
3.31       3.56
3.29       3.58
3.33       3.59
3.27       3.59
3.27       3.57
0.14 sec.
enfin,dit was echt mijn laaste wedstrijd van het jaar 2008,een mooie afsluiter van een mooi loopjaar
het is goed geweest,ben een tevreden mens ondanks mijn dip van deze nacht
en nu ga ik slapen,geeuuuuw,want deze avond moet ik er weer uit,t' zal dus een kort slaapje worden

GROETJES

27-12-2008 om 18:24 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
26-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
bedankt aan iedereen voor de kerstwensen op mijn blog,vandaag heb ik tussen het kerst-en nieuwjaarsgebak toch nog even tijd gevonden om te gaan joggen
na het werk naar't Speelhof,t'was bitterkoud ,maar zonnig,ik heb vandaag 5 ronden gedaan in één uur en 15 sec.
avg 145 en 780 cal.(die zullen nodig zijn om de slagroom en andere zoetigheid te verbranden )

rondetijden;12.17/12.02/12.04/11.57/11.53

ondanks de last die ik momenteel voel in mijn enkel,ben ik er toch weer in geslaagd om mijn training te doen vandaag
nu proberen van nog een paar keer te lopen voor het jaar om is,en vanaf volgend jaar dan naar mijn nieuwe doelstellingen toewerken

we zien wel wat het wordt
groetjes

26-12-2008 om 16:12 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
23-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

23-12-2008 om 17:33 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (9)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag na het werk,ik had vroeger gedaan dan verwacht,ik moest normaal nog een paar dingen doen,maar had er geen zin meer in,naar't Speelhof getrokken
eerst 2 km warmgelopen in ongeveer 10 min.
dan wou ik eigenlijk intervallen,maar ik voelde me toch een beetje vermoeid,heb er dan maar een pittige tempoloop van gemaakt
...en vermits ik mijn borstband thuis had laten liggen,had ik geen controle over mijn hartslag
dus vlammen maar.....
eerste ronde in 12 min
tweede  in  11.06
derde in  11.40
vierde in 10.39
en vijfde in 11.17
zo kom ik vandaag aan 14,2 km in 66.50min.
niet slecht vind ik zelf
en nu zal ik wel twee loopvrije dagen moeten inlassen en me overgeven aan de lekkere slagroom en andere zoetigheden

groetjes

23-12-2008 om 17:31 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
22-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Ben juist terug van mijn herstelloopje op't Speelhof,
eerst een bezoekje gebracht aan mijn kinesist,die heeft me een goede massage gegeven,t'was nodig na gisteren zo diep te zijn geweest,ik zat volledig vast,en ook mijn bovenbenen zijn nogal stijf,hij heeft zijn werk gehad

dus aangekomen op't Speelhof toen het al donker was,het is daar wel verlicht ,maar toch moet je nog opletten waar je loopt want er zijn een paar vettige stukken bij
heb heel op't gemak gelopen vandaag,de planning was 4 rondjes maar het zijn er toch weer 5 geworden
mijn gemiddelde hartslag proberen laag te houden,en dat is me vrij goed gelukt(135)
heb wel even problemen gehad met mijn hartslagmeter toen ik vertrok ,hij sloeg ineens over naar 178(is hij gisteren tilt geslagen tijdens de wedstrijd ),enfin het duurde een tijdje eer de boel weer in orde was en ik kon vertrekken
rondetijden vandaag;
14.31/14.25/14.04/13.57/13.30
757 cal. verbruikt,zo zullen de kriekjes van gisterenavond wel verteerd zijn zeker

voor de rest heb ik vandaag niet veel aangevangen,veel in mijn bed gelegen ,ik zal de rust goed kunnen gebruiken,nu de feestdagen eraan komen



22-12-2008 om 20:33 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
21-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KERSTRUN AS ???? 10 KM
Natuurlijk is nu iedereen benieuwd hoe het afgelopen is in As,ik zal dan maar direct met de deur in huis vallen,geen podium voor de bakker
toch niet echt ontgoocheld als je ziet dat er kleppers als Chris(ke) Wouters(1 ste deelname) en Lode Raskin(vorig jaar 15 km ,3 de plaats) aan de start komen,mag ik tevreden zijn met een zesde plaats

Verslag van de wedstrijd,
zoals gewoonlijk bij thuiskomst van mijn werk probeer ik onmiddelijk mijn bed in te trekken,maar telkens weer wordt ik gestoord door een of ander element,ditmaal waren het mijn beide dochters die me telkens iets moesten vragen
toch een uurtje op bed gelegen,vooraleer ik me klaarmaak om te vertrekken naar mijn collega in Hasselt die vandaag de 15 km zal lopen,en vandaar uit naar As,drie euro voorinschrijving en een Extran na de wedstrijd,dat valt goed mee.
om 14 uur trekt de 15 km op gang en een 15 tal minuten later is het onze beurt,het startschot gaat af,en er vormt zich dadelijk een groepje van 4 met de 2 voornoemde lopers,de andere 2 zijn me onbekend,daarachter nog 2 ,en hierachter volg ik in zevende stelling,achter mij nog een loper die steeds een tiental meter achter me blijft en dit gedurende  zeker 2 ronden,ik wordt er zowaar ambetant van ,maar laat me niet uit mijn lood slaan,ik blijf werken,de eerste ronde doortocht in 9.30(avg 174),ik kom stilaan bij nummer 6 en ga erover ,ook nummer 5 loop ik voorbij ,maar die ene loper blijft me volgen op een tiental meter
doortocht 2 de ronde9.47(avg 182),ik loop al deftig in het rood,maar ik kan die ene loper afschudden ,ineens is ie verdwenen,maar achter mij komt er iemand anders aan,en het is volgens mij,alhoewel ik twijfel,gene van de 15 km,hij blijft ook een tiental meter achter mij
ronde 3 ;9.51(avg 183),nu de laatste ronde ingaan en die loper komt steeds korter en gaat erover ,ik ben niet bij machte hem te volgen,ik loop al een tijdje in het rood,dus....
in de laatste meters probeer ik nog alles op alles te zetten en al kreunend en puffend bereik ik de eindmeet op amper 6 sec. van de 5 de en 10 sec. van de 4 de ,die heeft moeten lossen in het groepje van 4
een vierde plaats was vandaag het hoogst haalbare,maar dan moest het nog een paar honderd meter langer geweest zijn,maar dat zullen we nooit weten ,omdat ook ik ,op mijn tandvlees zat
vorig jaar was ik hier nog vijfde(volgens een collegaloper,die even geneusd heeft in de archieven,waarvoor dank,Daniel )
toch mag ik tevreden zijn ,en volgend jaar zal ik opnieuw proberen om beter te doen
de omstandigheden zijn natuurlijk niet zo optimaal,
tekenen van vermoeidheid(zie hoge hartslag),en de feestdagen voor de deur zijn voor mij een domper op de uitslag,maar ik ben er geweest en dat is toch het belangrijkste
nog even mijn wedstrijdgegevens vooraleer ik afzak naar mijn stamcafé voor een potje biljart en een traktatie van mijn oudste dochter ,die vandaag 20 jaar is geworden en ik eindig hierbij met haar woorden;
JE WORDT OUDER ,PAPA

10 km in 38.57(met deze tijd had ik vorig jaar WEL!!!! in de top 3 gestaan,helaas)
avg 181 max.190
685 cal
rondetijden(2,5 km)
9.30/9.47/9.51/9.46
groetjes

21-12-2008 om 19:33 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (7)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn oudste dochter Heidi is vandaag 20 jaar geworden
Klik op de afbeelding om de link te volgen

21-12-2008 om 19:26 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (0)
19-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
twee dagen in het  miezerige weer gelopen en de gevolgen waren vandaag merkbaar,een snotvalling
dit heeft me evenwel niet weerhouden om nog een laatste training af te werken vandaag voor de wedstrijd van zondag in As,
ook gisteren getraind

dus,donderdag Speelhof 5 ronden(12,4 km) in 62.37
avg 146 max.160
772 cal
12.45/12.29/12.24/12.35/12.21

en vandaag opnieuw naar't Speelhof ,fartlek
5 ronden (12,2 km) in 57.41
avg156 max.184(laatste ronde volledig doorgetrokken zonder rustpauze en dus even in't rood gegaan)
806 cal
12.10/11.26/11.41/11.43/10.39

voelde me redelijk goed ondanks de valling,wat een verschil met woensdag,toen was ik een depressie nabij en het ergste is ,ik weet niet waarom ik zo down was
morgen recupdagje en dan zondag naar As voor de 10 km en hopelijk nog eens goed vlammen

19-12-2008 om 16:35 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (5)
17-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
deze week toevallig op de site van "coach Mario" terechtgekomen ,hij is ook bakker en heeft ook een beetje problemen met de opvoeding van zijn dochter,tot hier kan ik in hem mijn gelijke vinden,anderzijds heeft hij al marathonervaring,en ik dus nog niet,hij spoort me wel aan om het er op te wagen ,we zien wel.
Momenteel staat mijn hoofd wel niet op een marathon gefocust,ik loop al een hele dag rond als een stresskip en de zware dagen moeten nog komen
Gisteren ben ik door omstandigheden niet aan lopen toegekomen en vandaag dreigde mijn training alweer in't water te vallen(letterlijk dan wel),maar toch heb ik al mijn energie bijeengeraapt en ben in de regen vertrokken naar het stadspark van St-truiden,alwaar ik net tijd genoeg had om 10 ronden te lopen
11,8 km totaalafstand in 57.24,niet erg snel ,maar wel hoge hartslag avg 154 max172,tekenen van vermoeidheid misschien????
rondetijden;6.03/5.50/5.47/5.52/5.49/5.43/5.41/5.34/5.34/5.26

enfin ik heb toch nog 789 calorietjes verbrand ,t'is nodig want de kilo's komen er geniepig bij,en ik probeer die er steeds terug af te lopen,nu met het kerstgebak is het moeilijk om van de zoetigheid af te blijven
ik zal de komende 14 dagen op mijn tanden moeten bijten ,want ik begin het nu al zwaar te krijgen,niet alleen fysiek,maar ook mentaal,en thuis voelen ze dat ook aan,en dat is voor hun niet plezant,ze hebben al zo weinig aan me tijdens de feestdagen,ik kan dan niet genieten omdat mijn hoofd steeds op werken staat
het probleem is dat het leven zo duur is en met 2 studerende dochters in huis is het moeilijk om de eindjes aan mekaar te knopen,dus moet er soms hard gewerkt worden,maar we zullen ons er wel doortrekken zeker
groetjes

17-12-2008 om 16:28 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
15-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
voila,weekend 50 zit er al op voor dit jaar,nog twee te gaan ,en nog steeds ben ik een tevreden mens omdat ik nog altijd de mogelijkheid heb om te trainen

gisteren ben ik na het werk nog naar't Speelhof getrokken,waar ik direct collegaloper Mario(Smol) tegenkwam,hij besloot 4 rondjes te lopen en ikzelf zou wel zien waar ik uitkwam,aan een rustig tempo maakten we de 4 rondjes vol,ondertusen was er nog een loper bijgekomen ,waarmee ik nog anderhalve ronde bijbleef,ik bleef nog even alleen doorgaan,maar een toiletbezoek en een telefoontje van mijn dochter deden mij na 7 ronden besluiten om te stoppen,ik moest op het middaguur thuis zijn voor het eten
een totaal van 17,3 km in 1u29 was het relaas
avg 145 max.166
1089 cal.
13.07/12.34/12.51/13.01/13.36/12.09/11.43
thuisgekomen,een lichte maaltijd en een verkwikkende douche verder zat ik een uurtje later aan de teevee van mijn stamcafé om naar de afgang van Club tegen Standard te kijken(ik had me de moeite kunnen besparen )
daarna was het tijd om met de vrouw en vrienden naar de kerstmarkt van St-truiden te trekken om daar tussen de menigte te strompelen ,wat me weliswaar een zere rug bezorgde,opnieuw thuis een half uurtje op mijn bed gelegd bij wijze van recuperatie,want onze avond moest nog beginnen
een etentje met vrienden en de kinderen stond op het programma ter gelegenheid van de verjaardag van mijn eega aanstaande dinsdag,waarna we de avond al biljartend afsloten ,alweer in ons stamcafé,het werd laat......

deze morgend bij dag en dauw wekte mijn jongste me om te vragen of ik haar naar school wou brengen,van de nood dan maar ineens een deugd gemaakt,en opnieuw de loopkleren aan te trekken om de koude te trotseren op 't Speelhof
op hardbevroren grond liep het redelijk goed ,al deden de weinig uurtjes slaap de training toch vrij zwaar aanvoelen,
5 ronden heb ik het volgehouden , 66.48 voor iets meer dan 12 km
avg 145/max.161
817 cal
13.53/13.31/13.25/13.12/12.46/
mijn voormiddag is alweer gevuld met verder nog enkele boodschappen en een bezoek aan de kinesist,mijn ribben en rug doen zowat overal pijn,vooral aan de rechterkant doen ook de bil en de rest van mijn been zeer ,dit komt volgens hem door een slechte doorbloeding ten gevolge van mijn geknelde zenuw

voor de rest mag ik niet klagen en hopelijk kan ik zondag in As mijn beste beentje nog eens voorzetten

15-12-2008 om 13:57 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
12-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
voila,vandaag nog eens gaan polsen op't Speeelhof naar de staat van de omloop ,en ik moet zeggen ,het viel redelijk mee
6 ronden heb ik er gelopen in een tijd van 75 min.Dus 14,6 km gedaan vandaag
avg 138 max.149
849 cal
12.55/12.33/12.28/12.30/12.30/12.34
heb wel mijn ronde iets ingekort omdat er een echt vettig stuk bij was
en nu ga ik slapen en morgen neem ik een rustdag wat lopen betreft
groetjes

een tevreden man(voorlopig nog )

12-12-2008 om 17:19 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
11-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
de eerste kerststronken zijn dus een feit,en ik had nog een klein uurtje tijd om te trainen ,mijn dochter kwam naar huis met de trein en ze kon met me mee vanuit St-truiden,dus heb ik vandaag maar een seriueze tempoloop gedaan,al vind ik van mezelf dat de snelheid begint af te knotten
9 ronden heb ik kunnen lopen vooraleer mijn dochter eraan kwam
tijd 48.58 ,afstand 10,6 km
avg 161 max. 183 (mijn laatste ronde er alles nog uitgeperst )
726 cal.
rondetijden ;5.51/5.25/5.24/5.31/5.25/5.24/5.19/5.16/5.11
ik heb nu terug last van mijn enkel,dat was weer een tijdje geleden,maandag zal ik nog eens langs gaan bij mijn kinesist
en wat mijn snelheid betreft ,die zal ik eens gaan uittesten op de Kerst run in As op 21 december op de 10 km,daarna zal ik toch een paar weekjes rustigaan doen ,want bij de bakker zal het dan wel ontzettend druk zijn

groetjes

11-12-2008 om 18:21 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
10-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
t'is inderdaad moeilijk om een sputterende moter draaiende te houden ,Joeri

daarom ben ik vandaag naar het stadspark getrokken om een aantal rondjes af te malen,het ging toch niet zo vlot  ,ik heb er 11 gedaan,en volgens de forerunner van een collega-loper bedraagt de afstand per ronde 1180 meter en ik die dacht dat het minstens 1200 meter was
11 rondes is dus 13 km in 65 min. gelopen
avg 145 max.171(voor de laatste ronde)
mijn traagste en tevens eerste ronde liep ik in6.17
mijn snelste en laatste in5.23
792 calorieen verbruikt en ik vrees dat die er terug gaan bijkomen want ik moet morgen de eerste boterrroom kerststronken beginnen te maken,ik doe dit werk niet zo graag,maar het is part of the job hé,het wordt de komende 3 weken door de zure appel heen bijten en hopen dat het niet te druk wordt,zodat ik toch nog wat kilometerkes  kan afmalen

groetjes

10-12-2008 om 18:09 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
09-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
gisteren was mijn vrije dag,en dan ga ik meestal lopen ,maar niet gisteren dus,'s morgens had ik niet veel goesting ,alles was bevroren,dan nog maar even terug in dat warme bedje,zaaaalig
de rest van de dag wegens tijdsgebrek ook geen lopen,
vandaag dan maar terug de loopschoenen aangetrokken en mijn toerke gedaan in Borgloon
13,2 km in 72.30
avg 132 max.151(in de laatste bergop)
rondetijden 24.41/23.57/23.51
ik denk dat dit mijn traagste loop was die ik daar ooit gedaan heb,meestal zit ik rond de 65 min.Maar het heeft goed gedaan en ik heb er toch van genoten,ondanks het koude weer,maar het is droog gebleven,en das voor mij het belangrijkste

groetjes

09-12-2008 om 20:54 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
07-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lange Duurloop
na twee dagen rust (vrijdag nog wel een uurtje crosstrainer gedaan),was het vandaag weer tijd om te lopen,normaal zou ik na het werk gaan ,maar vermits ik te moe was en mijn gebruikelijk trainingsparcours te vettig vond, keerde ik eerst huiswaarts om een napje te doen.Na een uurtje of twee gesapen te hebben,was ik er klaar voor.De vrouw ging shoppen en de kinderen zijn bezig aan hun uitgroeistage ttz,ze hebben allebei een lief en zijn meer uit dan thuis,dus had ik een zee van tijd.Tegen de klok van half 3 vertrok ik dan maar,het traject liep van thuis in Aalst,langs verkavelingswegen naar Gelmen,zo richting Voort naar Borgloon waar ik op mijn vast dinsdag traject terechtkwam,zo langs Kuttekoven terug naar Hoepertingen en via Gelmen terug naar huis.
Ik heb voor dit traject gekozen omdat ik
a)tweemaal mijn stamcafé passeer(moest ik onderweg dorst krijgen ,maar!!!! ik ben niet gestopt)
b)ik kom langs mijn ouders (voor mijn pitstop,der was niemand thuis maar ze hebben gelukkig nog een buitenwc)
c)passeer langs mijn broer(ook niet thuis,dusq geen drinken)
d)passer nog langs vrienden,maar ook daar ben ik voorbij gelopen
maar t'is in elk geval handig om verscheidenen redenen
enfin ,ik ben nu thuis,het was op't laatste wel nog afzien,maar ik heb toch 2 u 47 gelopen,afstand is me voorlopig nog onbekend ,maar 30 km zal het zeker zijn
avg147 max166,in dit heuvelachtig parcours is het moeilijk je hartslag laag te houden
ook nog 2083 cal. verbrand

en nu op naar mijn stamcafé,waar ik nog een potje ga biljarten met vrienden,ik moet er nu nog van profiteren want tijdens het einde van't jaar zal het noppes zijn

greeetz.......

07-12-2008 om 18:05 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
04-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
enkele sfeerbeelden hoe het er vandaag had kunnen uitzien in het stadspark van St-truiden





04-12-2008 om 15:45 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag uitzonderlijk vroeg gedaan met werken;stilte voor de storm????

 terwijl ik me aan't omkleden was, al aan't plannen wat ik zou gaan lopen,oftewel naar huis rijden en van daaruit een lange duurloop,oftewel het Speelhof laten links liggen wegens de vettigheid en naar het nabijgelegen stadspark gaan waar je rondjes van 1250 meter kunt lopen,ik koos voor optie 2,gelukkig maar ,want bij aanvang van mijn eerste ronde begon het ineens hard te sneeuwen ,ik besloot toch door te doen,ook toen de sneeuw regen werd en ik stilaan doornat werd.
na 13 rondjes begon ook de vermoeidheid op te treden en ik had er stilaan genoeg van,ik besloot dan maar om te stoppen
ongeveer 16 km gelopen in één uur en 16 min
avg 148 max.167
978 cal.
rondetijden;
6.18/6.00/6.02/6.00/5.56/5.52/5.49/5.50/5.52/5.47/5.43/5.45/5.44
nog een beetje last van de rug ,maar straks nog eens smeren en hopelijk vind ik zondag nog moed om een lange duurloop te doen
normaal gaan der nu dagen rust volgen,we zien wel hoe het evolueert,maar voorlopig gaat het nog redelijk goed.......
groetjes

04-12-2008 om 15:37 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
03-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren had ik het echt te druk om te trainen,moest na het werk mijn dochter van school halen in Diepenbeek om naar het ziekenhuis van St-truiden te gaan voor een NMR onderzoek,dan nog een tussenstop in de supermarkt en naar huis om iets te eten alvorens opnieuw af te zakken naar Diepenbeek,toen ik thuiskwam was het dan ook bijna tijd om te gaan slapen.....
en omdat ik niet snel 2 dagen na elkaar zonder lopen kan,ben ik vandaag na het werk nog naar't Speelhof getrokken voor een training
het werd weer zwaar mede door de drassige ondergrond ,die het lopen niet echt bevorderde,toch heb ik 6 ronden volgemaakt in één uur en 16 min,het is wel iets minder dan 15 km geworden ,omdat ik per ronde een kleine omweg maakte waar het beter beloopbaar was,dus naar schatting toch 14,9 km
avg 139 max.158
859 cal
rondetijden13.19/12.50/12.50/12.33/12.11/12.14
vanavond ook nog eens langsgeweest bij de kiné,omdat ik al een paar dagen last heb van de aanhechtingsspieren in de rug en hij heeft me even onder de loep genomen,en hier en daar iets recht gezet,verdere behandeling zal voor volgende week zijn ,hij zat een beetje in tijdnood,maar ik ben toch tevreden dat ik bij hem terecht kon
heb me nu even laten insmeren met Perskindol door mijn vrouwtje(jaja,op mijn rug natuurlijk,ja ),en het voelt goed
groetjes

03-12-2008 om 19:17 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
01-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
1 december,donker weer ,koud en miezerig,amper motivatie om te gaan trainen,had zelfs deze morgend geen goesting om uit mijn bed te komen om mijn training af te werken
in de namiddag na mijn middagdutje(maandag is mijn rustdag),toch gaan proberen,ik vertrok héél moeizaam met zéér lage hartslag ,maar bij de eerste beklimming,ging hij pijlsnel de hoogte in
na een half uur kwam ik terug thuis in de buurt ,maar ik ging door op karakter en zo heb ik toch 47.30 min. volgehouden
bij mijn aankomst thuis moest ik zo nodig en ineens kreeg ik last van buikloop,dat moest er nog bijkomen
hopelijk kan ik toch nog een beetje blijven trainen ,want nu de donkere dagen hun intrede hebben gedaan,wordt het héél moeilijk

avg 140/max.158
cal548
groetjes

01-12-2008 om 17:49 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (3)


Over mijzelf
Ik ben lenaerts marc, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bakkertje64.
Ik ben een man en woon in st truiden(aalst) (belgie) en mijn beroep is banketbakker.
Ik ben geboren op 01/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen ,zwemmen,en van't leven proberen te genieten.

yo ,iedereen ,welkom bij de bakker's blog,veel lees-en loopplezier
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • niethelemaalwies
  • Gelukkig Nieuwjaar
  • Een natte dinsdag herfst groet
  • Eindelijk eens tijd om bij te lezen.
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 02-2019
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 10-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs