het wel en wee van mezelf

31-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
de maand juli is op zijn einde gelopen en ik ben er niet rouwig om,ben deze week erg moe,de wedstrijd van zondag heeft zijn tol geeist,ik zit er een beetje door,
toch heb ik nog een viertal keer getraind.
op maandag moest mijn auto naar de garage,en al terug lopend was ik op 12 min. thuis,ik besloot wel om niet verder te lopen,was nog te moe,pas om 02.00u thuisgekomen.
's avonds dan mijn auto gaan halen en wel een ommetje gemaakt,heel rustig 11 km in 55 min.avg 139

dinsdagavond naar't Speelhof voor 5 ronden,12.5 km in 63.30 avg 136
het gevoel in de benen was niet super

op woensdag voelde ik mij nog steeds moe,ik had ook vééél last van mijn rechterbeen,dat was al lang geleden
toch ging ik na mijn werk stande pede opnieuw naar't Speelhof waar ik de 5 ronden terug aflegde maar nu in 61.51 avg 139

vandaag weer een slecht gevoel,zowel fysiek als mentaal,tot ik een telefoontje kreeg van mijn loopvriend om te gaan zwemmen.Ook mijn dochter had me al gebeld ,die is redster in Wellen ,maar die kon me niet overhalen.Tegen mijn zin ging ik toch maar naar daar,ik moest mijn dochter ' s avonds toch gaan halen,we hebben één enkel baantje gezwommen ,voor de rest gekeuveld en genoten van het warme weer ......en de prachtige bikini's
toen mijn loopmakker naar huis ging had ik nog een uur en besloot een toerke te doen in Wellen,59 min heb ik me kunnen bezighouden en een 12 tal km bijgeschreven op mijn weektotaal
ik voel me nu een beetje beter ,maar wetende wat me te wachten staat bij de bakker,zal dat wel niet lang duren

enfin ,om te besluiten,de maand juli was goed voor303 trainingskm's(een record totnogtoe),en 52 wedstrijdkm's verdeeld over 4 wedstrijden,niet slecht toch

31-07-2008 om 21:24 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
27-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KORTIJS 9,6 KM NIEUW PERSOONLIJK RECORD
Hier zit een héél tevreden mens aan de pc,vandaag de wedstrijd afgewerkt te Kortijs ,een wedstrijd van de Haspengouw Challenge over 4 ronden,met een totaal afstand van 9,6 km,heb daar meteen een nieuw persoonlijk record gevestigd ,een tijd van 36.56,kan het eigenlijk nog niet goed geloven,ik ben dus héél gelukkig
ik leefde thans zoals elke week stressvol naar de wedstrijd toe,veel werk bij de bakker,en toen ik op het middaguur thuiskwam moest ik mijn dochter nog naar haar werk brengen(zwembad Maupertuus in Wellen),dus even gauw op en af.Terug thuisgekomen probeerde ik nog een paar uurtjes van de zon te genieten,maar steeds als ik in mijn  tuinstoel lig op de rug ,heb ik ontzettend pijn in mijn bil,dus steeds maar draaien en keren tot ik uiteindelijk het juiste plekje gevonden had.Tegen de klok van 3 uur me klaargemaakt,een stevige douche,een Brufen tegen de pijn ,en hop op weg naar Kortijs.Maar je gelooft het of niet,het overkomt me nu al elk jaar,het is op een boogscheut van bij mij thuis ,maar ik slaag er elk jaar weer in om mis te rijden,toch geraak ik er nog op tijd.Collega's groeten ,inschrijven,een beetje loslopen,het zijn de vaste rituelen tot aan de start.
Bij het strartschot kies ik resoluut voor de aanval,ik kan me redelijk goed op gang brengen zonder al te veel hinder te ondervinden van menig loper.Het is wel broeiend heet,maar ik vind dit ideaal,er is ook nog een zacht briesje.Mijn eerste ronde kom ik toe ik 8.52,dit is eigenlijk te snel en ik besef wel dat ik dit niet ga kunnen houden.Tweede ronde9.11,en al enkele lopers bijgehaald en achter mij gelaten die normaal iets beter zijn .
De derde ronde leg ik af in 9.25 ,en ik kom bij een collegaloper van het Joggings.be forum,hij geeft zich zomaar niet gewonnen en telkens probeert hij met een snokje mij te lossen,de derde keer lukt hem dat bijna ,tot hijzelf bij zijn loopmaatje komt en besluit bij deze te blijven,kwestie van de rangschikking in ere te houden.Ik dus erop en erover en voor de laatste maal de klim naar de finisch toe,ik zet nog alles op alles voor een goede tijd(ronde afgelegd in 9.26),ik kom binnen op 36.56 dus,en mag dus uiterst tevreden zijn,ben wel weer diep gegaan,avg 177 met een max. van 185.Moe maar voldaan besluit ik nog een rondje uit te lopen alvorens mijn prijs af te halen,de douche laat ik aan mij voorbijgaan,dat doe ik thuis wel op mijn gemak.Met mijn voedingspakket rij ik huiswaarts,ondertussen heb ik ook opgevangen dat de organisator,Marcel een punt zet achter de wedstrijd.Na 35 jaar zou dit de laatste wedstrijd geweest zijn,ik vind dit zéér jammer ,wantr dit was mijn lievelingswedstrijd,kleinschalig maar toch goed georganiseerd.Ik kan de man wel begrijpen,hij is ook niet meer van de jongste(75 ),aan de eventuele opvolgers om alsnog deze wedstrijd in leven te houden,dus misschien zien we elkaar weer volgend jaar,
GROETEN

27-07-2008 om 18:11 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
25-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.


ik zal mijn blog nog maar eens aanvullen zeker,afgelopen zondag wegens tijdgebrek en slecht weer,geen training en ook geenb wedstrijd.
maaandag moest ik uitzonderlijk gaan werken(21 juli),en na mijn werk was het nog steeds aan't regenen,ik besloot dan maar naar huis te gaan en een middagdutje te doen.Wanneer ik in de vooravond uit mijn bed kwam zag het er nog niet veelbelovend uit,en ik had ook niet veel goesting,maar ik sleepte me toch tot in St-truiden om op mijn favoriete parcours enkele rondjes af te leggen,ik had geen idee wat ik zou aankuunen,maar omdat ik dinsdag mijn vrije dag had,besloot ik rustig aan te doen en zien waar ik uitkwam,

het werden uiteindelijk 8 ronden goed voor 20 km afgelegd in één uur en 42 min avg 137/1139 cal.Het miezeige weer dat trouwens overging in regenbuien kon me uiteindelijk niet deren,ik voelde me vrij goed.Bij de laatste ronde kreeg ik zelfs complimenten van iemand die ik niet kende ,hij zei dat ik vorderingen maakte en rond de 4min/km zat,zou hij misschien mijn blog gelezen hebben???
Thuisgekomen en na een verkwikkende douche had ik nog zin om iets te gaan drinken en op naar mijn favoriete stamcafé waar ik bleef "plekken tot 01u30 ,'t was immers  Gelmen kermis en de daarbij horende traditie van het haring-happen,maar niet voor mij,geen spek naar mijne bek

dinsdag besloot ik uit te slapen en te genieten van mijn dag,zo werd een uitstap naar Hasselt met de vrouw en dochter en nog een vriendin gepland,kuieren langs winkeltjes en nog een koopje doen ,mooi meegenomen,in de Go sportwinkel een paar Asic-gel Nimbus 9 op de kop kunnen tikken voor slechts 90 euro,wel een maatje te weinig maar mijn voeten raakten er in en ze voelden goed aan
dezelfde schoenen had ik ook zien liggen in een aandere sportwinkel maar daar niks van de prijs af,gevolg 150 euro
toen we dan uiteindelijk thuiskwamen besloot ik om de schoenen even te testen,ik liep 5 ronden op't Speelhof in 56.52 avg 153 /771 cal

dezelfde training deed ik nog eens over op woensdag maar dan één minuutje sneller,ik had wel mijn borstband niet bij,dus geen gegevens

donderdag had ik dan nog eens een baaldag,geen goesting om te werken en ik was blij dat ik naar huis kon,het zonnetje was vandaag uitzonderlijk te genieten,wat ik ook probeerde maar ik vond geen rust
dan maar naar de kiné en die vond me ook al raar doen,er bleef maar één oplossing,lopen....
ook dat liep niet echt,maar ik kreeg het toch voor mekaar om 6 ronden te toeren,goed voor 15 km in één uur en 12 min.Avg 147/910 cal.

vandaag ook mooi weer ,dat nodigt uit om te lopen ,maar vrijdag is in principe geen loopdag,toch probeer ik een uurtje te gaan
5 toeren zet ik weer op mijn planning,12,5 km in 58.55 min zowaar.Alweer een hoge hartslag gemiddelde ;151,zou het met het weer te maken hebben ,of ben ik zo vermoeid,in elk geval ,ik voel me niet moe.910 cal heb ik toch maar weer verbrand,morgen wordt een rustdag,het werk bij de bakker zal me al genoeg energie kosten.Zondag volgt er dan de wedstrijd in Kortijs,een onderdeel van de Haspengouw Challenge

groetjes en tot zondag.....

25-07-2008 om 17:59 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
21-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Voila,het weekend zit er weer op,en ook de 21 juli drukte bij de bakker is ondertussen vergeten
tijd dus om terug aan trainen te denken;
afgelopen zaterdag had ik toch nog een gaatje gevonden om te trainen,2 rustdagen vonnd ik genoeg en ik had nog genoeg adrenaline in mijn lijf om er tegenaan te gaan.Normaal train ik nooit op zaterdag,alleen een wedstrijd kan me nog opladen,maar zaterdag moest ik er toch even uit,dus trok ik na mijn werk naar't Speelhof en het werd zowaar een tempoduurloop
5 ronden in 59 min.goed voor 12.5 km,avg 148 ,cal 748
rondetijden 12.22/11.49/11.33/11.50/11.28

de zondagmiddag na het werk keek ik opnieuw uit naar en training ,maar bij het naar buiten kijken zag ik dat het weer eens regende,dus naar huis,en vermits ik uitzonderlijk op maandag moest werken trok ik na het middageten mijn bed maar in,in de vooravond ben ik even een kijkje komen nemen en de loopgoesting was  er weer,maar ik kroop terug in bed,want ik moest om middernacht beginnen werken

vandaag tegen de klok van 13 uur weer aan't regenen ,dus weer naar huis,middagdutje gedaan,en vanavond dan maar gaan trainen ,'t was een beetje aan't miezeren ,maar ik vertrok toch
rustig begon ik aan mijn training,nog niet wetende wat ik ging doen,gewoon op gevoel dus,en ondanks het steeds slechter wordende weer,heb ik toch 20 km achter de kiezen
8 ronden op mijn favoriet parcours,'t Speelhof
1u42 heb ik er over gedaan en speciaal op hartslag gelet ,geprobeerd om onder de 140 te blijven,en dat is vrij goed gelukt avg 137 met een max. van 147
1139 cal zijn der ook weer doorgejaagd
rondetijden;13.23/12.30/12.25/12.44/12.51/12.47/12.55/13.02,in die laatste ronde kreeg ik nog complimente,n dat ik goede vorderingen makte en ie persoon wist ook dat ik rond de 4 min/km zat.....
maar ik kende hem niet,zou hij mijn blog gelezen hebben??
enfin nu is't tijd om een pintje te gaan pakken in mijn stamcafé,want morgen is mijn vrije dag.....
greetz

21-07-2008 om 21:21 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
18-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
deze week valt er niet veel te melden,géén wedstrijden voorzien in't weekend,wel een verlengd weekend ......bij de bakker
ben van de week ook opnieuw begonnen met werken ,na 18 dagen verlof,en dat is in de eerste week altijd afzien,dus het trainingsritme ligt dan automatisch lager.Ook het feit dat ik met een blauwe nagel aan mijn dikke teen zit,maakt het trainen er niet gemakkelijker op,
toch een klein overzichtje;

maandag ,herstelloop 10 km in 51.30 avg 141(vind ik wel vrij hoog,misschien heeft het met vermoeidheid te maken na de 2 wedstrijden van zondag)

dinsdag,tempoloop van 12.5 km in 61.40,het ging vrij moeizaam

woensdag,even langs de dokter gepasseerd om mijn nagel te laten verzorgen(gaatje geboord voor snellere genezing,pijnlijke bedoening )
                 dan toch naar't Speelhof getrokken voor alweer 6 ronden 12.5 km in 62 min.
donderdag en vrijdag rustdagen,zaterdag zal het waarschijnlijk ook zo zijn,toch ga ik proberen op zondag nog een loopje te doen,
om dan volgende week proberen terug een fantsoenlijke traingsweek op poten te zetten

de groeten

18-07-2008 om 16:43 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
14-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTOS 10 MIJL GLABBEEK
met dank aan Michel Raymaekers de volgende foto's van de 10 mijl in Glabbeek,en er zijn weer fraaie gezichten bij





14-07-2008 om 21:15 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
13-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twee wedstrijden op één dag!!!!!!!
vandaag de kans gezien om 2 wedstrijden op één dag af te werken,
deze morgend samen met mijn loopmaat naar Haneffe getrokken voor de 9 miles aldaar ,wedstrijd van de Challenge Hesbignon
een glooiend parcours langs veldwegeltjes(viel best nog mee),en door 2 kasteelparken,mooie omgeving en het zonnetje schijnt,wat wil je nog meer op een zondagmorgen,tevens de laatste zondag dat ik eens niet moet werken.
Aan het vertrek een hele meute ,ik start ergens in't midden van het pak,dus niet al te snel weg,doortocht 1km in 4.03,ik kan deze snelheid redelijk goed aanhouden,het varieert van 3.58(km2)tot 4.15
op km 13 ;3.52,maar hier is het volgens mijn collega zijn Forerunner ietsje korter(ongeveer 100meter),op km 14 wordt het dan weer goedgemaakt en kom ik door in 4.21(iets langer dus
de laatste 400 meter eindigt nog met een neige klim naar de aankomst toe,nog een spurtje en ik zit onder mijn beoogde doel(1u),59.07
de klok van de organisatie wijst echter 58.37 aan ,een 30 tal sec. minder dus.Ik hoor van een andere collegaloper dat ook hij 30 sec. meer geklokt heeft.Mijn gemiddelde hs komt op 168, heb vlot kunnen lopen zonder dipje en zonder in't rood te moeten gaan,het vele trainen heeft dus toch zijn nut.
Bij de aankomst worden wij vergast op water(meloen)en sinaasappelschijfjes,ik loop nog even terug om mijn collega een hart onder de riem te steken,hij komt binnen in één uur 14 min.We besluiten om niet te blijven wachten op de prijsuitreiking(hij heeft nog een feestje),en keren terug huiswaarts
Thuisgekomen fris ik mij een beetje op en ga nog een tweetal uurtjes slapen,want in de vooravond wil ik nog naar Glabbeek voor de 10 mijl aldaar.......

en zo geschiedde,rond de klok van 16u maak ik mij klaar na een 2 tal uurtjes gerust te hebben en ga ik op weg naar Glabbeek,nog even vluchtig gekeken op de routeplanner en wat meestal gebeurt als ik niet goed oplet is nu weer een feit,na een par keer misgereden te hebben ,kom ik aan op mijn locatie en de omgeving komt me terug bekend voor,twee jaar geleden was ik hier ook al(tijd,1u11)
Het is vandaag niet zo warm als voorgaande jaren,en terwijl ik me even opwarm komen de lopers van de 5 mijl één voor één binnen,t'is nog even wachten tot de laatste deelnemer over de streep is ,dan wordt het parcours vruijgegeven en kunnen we van start.
De wedstrijd loopt over 3 ronden ,de eerste ronde van 4.890m (20.25),de overige 2 van 5600 meter(23.20-22.05),ook hier een glooiend landschap met toch redelijk véél veldwegen(en ik heb juist mijn nieuwe schoenen aangetrokken).
Mij nieuwe schoenen (AdistaCushion 6), blijven toch redelijk proper doordat ik goed de plassen kan mijden,de laatste 2 km pers ik er nog eens alles uit (doeltijd 1u06),ik klok af in één uur 5.49,uiterst tevreden dus ,mijn hartslag is wel enkele keren in't rood gegaan (max.189),maar ook hier heb ik me niet kapot gelopen en goed gedoseerd.Avg 168 en 1061 cal. verbruikt.
Na de aankomst en bij inlevering van borstnummer een zak gekregen met een fles water,ice tea,chips,pasta,Leo koek en nog een fles....Leffe en dit voor 5 euro.Zo heb ik het het liefst,je hoeft geen uren te wachten op je eventuele tombolaprijs en zoals ik al zoveel geluk heb......
Volgend jaar mag je me hier terug verwachten....
Nu nog eens goed profiteren van mijn laatste vrij weekend,naar mijn stamcafé dus.(www.bijvoetje.be)
Waar ik nu wel last van heb sinds deze morgend en het heeft niks te maken met mijn nieuwe schoenen is dat ik weer een blauwe dikke teennagel ga krijgen en dit komt door het bergaf-lopen,mijn voeten schuiven telkens naar beneden in mijn oude schoenen,en zo is het kwaad dan ook geschied,jammer maar helaas

13-07-2008 om 20:51 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
12-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
deze week was mijn laatste week verlof,dus had ik nog eens de tijd om deftig door te trainen,althans dat was de bedoeling,maar het liep niet altijd van een leien dakje.
Hoe minder je moet doen ,des te meer de zin verdwijnt om te lopen,maar ik heb toch alle dagen de loopschoenen aangetrokken en van maandag tot vandaag 83 km gelopen en 60 km gefietst.
een overzicht;
maandag ;15 km in één uur 18 min.avg 140 /cal 920

dinsdag   ;12.5 km in 61 min.avg 145/ cal 758

woensdag; 15 km in één uur 10 min avg 153 /cal.941,dan nog een 60 km gefietst

donderdag; 's morgens 5 km in 27 min.(geen fut) 's avonds 12.5 km in 62 min. avg 140/cal 719

vrijdag ;12.5 km in 61 min avg 147/cal. 770

zaterdag ;10 km in 52 min.avg 133/cal.552

morgen de wedstrijd in Haneffe proberen tot een goed einde te brengen en als ik dan nog goed ben,loop ik in de vooravond nog de 10 mijl van Glabbeek mee

groetjes

12-07-2008 om 14:50 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
09-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
en nog een paar mooie foto's uit Pineda de Mar

















09-07-2008 om 23:23 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantiefoto's
das wat anders als dat rotweer van hier







09-07-2008 om 23:20 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
06-07-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENKERRUN 10.9 KM
terug uit vakantie,het heeft goed gedaan.Rond 11 uur van de bus gestapt aan de Zigeuner te Diepenbeek,koffers in de auto geladen en dan hop naar huis ,waar de oudste dochter ons opwacht en een heerlijke spaggeti klaargemaakt heeft,die ik met veel goesting verorber,na 8 dagen hotel eten ben ik blij weer mijn kost te kunnen eten.Niet dat het eten slecht was in ons hotel,maar toch snakt een mens steeds naar zijn eigen homekitchen.Rond half één en na 16 uur bus(het is eens iets anders dan werken),vertrek ik al opnieuw richting Genk voor een wedstrijd aldaar van de Haspengouw Challenge.
Ik heb er 2 gemist en moet deze dus lopen om zeker aan 8 wedstrijden te komen,misschien moet ik er noodgedwongen nog één missen en dan heb ik er juist genoeg.
Ik kom ruim op tijd aan in het Fenixstadion van Genk en begeef me naar de voorinschrijvingen,het gaat hier vrij vlot en ik mag kiezen tussen een t-shirt,fluovestje of singlet(made in Pakistan),ik neem dan ook het laatste ,de rest heb ik al genoeg,ik krijg er nog een zakje bij met een Runnersworld ,en een ....... fluovestje
Dan begeef ik me naar de startplaats en daar kom ik natuurlijk mijn collega's tegen en we praten uitvoerig over vakantie,conditie en het rare verloop van de wedstrijd in Nieuwerkerken,het moet daar weer een soep geweest zijn,sommige lopers werden gewoon verkeerd gestuurd en hebben dus de beoogde 10 km niet volgemaakt,ik weet niet hoe ze dat gaan oplossen,maar er zijn veel lopers misnoegd.
Meer dan 200 lopers op de 10 km en tel daarbij nog de 21km mensen,dan weet je dat er veel volk aan de start staat,het wordt dus moeilijk vertrekken,mede door de smalle doorgang,ik kan me dus niet echt doorzetten omdat ik vrij achteraan gestart ben ligt mijn tijd op 4.35 na de eerste km,het gaat nu ietsje vlotter als is de ondergrond niet echt stabiel te noemen,maar ook daar komt verandering in,de 2de km in 4.15
km 3 in 3.50
km 4 in 3.46
km 5 in 3.59
km 6 in 3.57
km 7 in 4.22(het traditionele klopje van de hamer )
km 8 in 4.05
km 9 in 4.02
km 10 in 4.12(reserve gehouden voor de eindsprint )
de laatste 900 meters zijn in zicht en ik finish in 44.29,best tevreden ,een 2 tal minuutjes beter dan vorig jaar.
Ondanks de vele plassen en gaten in het parcours mag ik toch terugblikken op een mooie wedstrijd,het is niet mijn lievelingsparcours maar dit jaar heb ik er eigenlijk weinig last van gehad
Mijn gemiddelde hartslag komt uit op 173,niet echt in't rood gegaan dus,en 765 cal.mag ik al aftrekken van mijn 3 kg die ik bijgekomen ben in Spanje,waar ik toch 6 dagen een 45 a50 min. gelopen heb,goed voor ongeveer 50 km

een 39 ste plaats op meer dan 200 deelnemers,niet slecht

na mijn wedstrijd nog een tijdje rondgelopen,mijn loopvriend was komen supporteren ,samen nog een praatje gemaakt en gekeken naar de aankomst van de 21 km,na een lekkere douche ,nog gauw kijken of ik prijs had met de tombola ( niet dus!!),vond ik het tijd om naar huis te gaan.
Ik heb nu nog een weekje verlof bij de bakker ,dus ga ik dees week nog eens deftig proberen te trainen ,want in't weekend staan er weer wedstrijden op't programma
ik twijfel nog tussen de wedstrijd in Haneffe(14 km) voor de Challenge Hesbignon of de 10 mijl van Glabbeek,misschien loop ik ze wel allebei,we zien wel
groetjes


06-07-2008 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (0)


Over mijzelf
Ik ben lenaerts marc, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bakkertje64.
Ik ben een man en woon in st truiden(aalst) (belgie) en mijn beroep is banketbakker.
Ik ben geboren op 01/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen ,zwemmen,en van't leven proberen te genieten.

yo ,iedereen ,welkom bij de bakker's blog,veel lees-en loopplezier
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • niethelemaalwies
  • Gelukkig Nieuwjaar
  • Een natte dinsdag herfst groet
  • Eindelijk eens tijd om bij te lezen.
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 02-2019
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 10-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs