het wel en wee van mezelf

22-08-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Willy Vannitsen Classic
Klik op de afbeelding om de link te volgen wat er aan voorafging......
deze week niet echt veel gedaan,de vermoeidheid speelt me serieus parten,en ben toch op vakantie geweest,volgens mij scheelt er toch iets anders ,of word ik oud ,enfin op 1 september een afspraak gemaakt bij een reumatoloog!!!
trainingen van de week,hier kunnenwe hééél kort zijn ,op dinsdag en donderdag telkens d 5 rondjes op't Speelhof met de maten Daniel en Mario,en ik vind het niet saai hoor daar lopen ,zoals Kurt Claessens aangaf als reactie op mijn vorig bericht,er valt daar altijd wat te beleven
bomen die omvallen ,oudjes die in de beek sukkelen en af en toe een blonde deerne met weinig om het lijf ,of heb ik dat nu echt gedroomd
Dinsdag liepen we 12,3 km in 64.30
13.23/12.56/13.08/12.56/12.11
Donderdag 12,3km in 62.
13.14/12.35/12.43/12.27/11.28,stevig doorgetrokken de laatste ,toen begon het te regenen
na de complete offday van woensdag ,bijna de hele dag geslapen ,toch weer een mooi resultaat
over tot de orde van de dag ,de Classic...
vanmorgen om 7 uur gestopt met werken ,drie kwartier later kwam ook mijn collega-fietser er aan ,en samen vertrokken we naar de startplaats ,zo een zestal km van thuis,inschrijven en vertrekken voor een tocht van 90 km,al onmiddelijk kunnen aansluiten met 2 andere renners ,en het was toch even zwoegen om erbij te blijven,het ging vrij vlot vooruit ,onderweg nog en groepje opgepikt,ik noem ze de Hansaplast riders
deze reden ietsje trager ,maar toch steeds bleven ze bij ons viertal,af en toe liet ik me tegen beter weten in wat opjutten en trok ik kop,achteraf zou me dat zuur opbreken ,maar enige parcourkennis had ik niet ,dus wist ik niet wat er nog zou komen,een eerste klim in Awirs die ik me niet echt meer herinner ,de Cote de Beguires 4,7% gedurende 1,7 km
dan bij de doortocht in Flemalle een steile afdaling ,ik reed er omlaag met dichtgeknepen remmen en billen ,dus niet erg snel,uit schrik voor wat er beneden komen zou,de groep was toen al vliegen,na deze afdaling kregen we dan de tweede klim en die herinner ik me al te goed,de Cote de Flone 2,4 km aan 5,4%,en hier moest ik er echt af ,zelfs op enkele stukken van de fiets moeten stappen,de benen wilden echt niet meer
dan na 52 km eindelijk de bevoorrading en deze kwam niks te vrioeg hoor,daar kwam ik mijn colega terug tegen en die had ook afgezien!!!
de terugtocht werd dan aangevat en echt klimwerk zat er niet meer in,maar bij elk hellingske ging het echt bergaf ,conditioneel.Ik kreeg zelfs de laatste 5 km krampen in de adductoren,heeft waarschijnlijk met de stressfractuur der pubissen te maken We besloten zelfs de laatste 6 km niet meer terug naar de aankomst te gaan ,vermits we thuis doorkwamen ,sloegen we daar af en hadden dan ook 90 km op de teller(en geen 102 zoals vooropgesteld),de gemideelde snelheid die ik haalde bedroeg toch nog 25,6km/u ,en hier kan ik mee leven ,vermits ik geen echte wielerfanaat ben ,en nooit zal worden.
Moe maar tevreden tegen het middaguur terug thuis en nog net op tijd om de jongste naar haar werk te brengen
In de vooravond nog gaan kijken naar de HC wedstrijd in Gotem,het werd daar een echte zondvloed ,maar meer hierover op het blog van Mario Smol.
zo komt er weer een einde aan't weekend ,maar niet zonder eerst te passeren aan mijn stamcafé,ondanks de vermoeidheid kan er nog wel een pintje af,saluuuut!!!!!

22-08-2010 om 21:06 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (4)
15-08-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het misverstand
toevallig deze week in contact gekomen via Facebook met een osteopaat die me vroeger als eens heeft geholpen,enfin geprobeerd
ik sprak over mijn pubissen en hij zij dat ik vooral de psoas moest rekken en de buikspieren trainen,tiens,ik zei hem dat de dokter gezegd had dat ik niet mocht belasten,het was een stressfractuur en hij dacht aan pubalgie.Nu weet ik dus dat dat niet hetzelfde is,pubalgie = ontsteking
enfin ,dus in feite mag ik nog steeds niet lopen ,maar toch blijf ik maar wat aanmodderen,deze week 3 keer gelopen en 1 keer de fiets op
het lopen altijd op't Speelhof ,waar vind je anders een loopparcours als dees van bijna 2500 meter in de volle natuur

maandag 4 ronden=10 km in 52.30
13.41/12.57/12.51/12.40
dinsdag dan met de maten,Daniel en Mario ,het vaste stramien,5 ronden in 66 min.
13.52/13.14/12.55/13.14/12.54
donderdag opnieuw waarbij we de twee laatste ronden getrakteerd werden op een fikse regenbui,zij vonden dat fijn ,ik niet!!!!!
vandaar de tempoversnelling in de laatste ronde,5 ronden=12,3 kmin 64.40
13.32/13.12/13.18/12.58/11.41
steeds lieten de pubissen zich voelen zodat 5 ronden momenteel het max haalbare is
 de rest van het aankomende weekend mezelf rust opgelegd ,het werk niet meegerekend,ze gaven toch regen ,dus...
maar op zaterdag belde mijn collega om te gaan fietsen,ik had amper 3 uur geslapen ;maar ik wou toch mee ,ik haastte me van't werk naar huis ,en iets later waren we op pad ,voor een toer van 76 km
In de laatste 5 km werden we ook hier getrakteerd op een fikse onweersbui,regen ,hagel,onweer en sterke tegenwind ,de hartslag schoot als een pijl naar boven ,182!!!!!
doornat thuis aangekomen ,hadden we toch nog een avg van 26km/u,genoten van de tocht en vooral van het ijsje onderweg
en zo komt de week weer naar zijn einde en kijk ik al uit naar de volgende ,wat er van gaat worden hoor je de volgende keer
groetjes

15-08-2010 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (4)
07-08-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IJDELE HOOP????
Tja ,deze week waarschijnlijk wat overdreven ,want vandaag héél veel pijn aan mij rechterbeen ,ontstekingspijn gaat van in de bil tot aan de enkel en ook de rechterarm doet nog steeds pijn,de pubiisen daarentegen voel ik amper
zoals ik al schreef in mijn vorig bericht,liep ik maandag 4 ronden(10km) op't Speelhof,op dinsdag breidde ik een vervolg aan mijn training,traditiegetrouw ga ik in de namiddag slapen ,maar bezoek besliste hier anders over,'s avonds dan toch naar't Speelhof getrokken met mijn twee kompanen Mario en Daniel,ondanks de vermoeidheid ging het vrij vlot
5 ronden goed voor 12,3km in 63 min
13.41/13.06/12.35,hier ging het al wat sneller omdat ik na een pitstop die twee maannen terug moest bijhalen.Mario had al in het snuitje wat er toen ging gebeuren,ik ging op mijn elan door en liep 11.32!!! in de vierde ronde,Daniel kon mee ,Mario niet meer,de laatste ronde werd dan nog afgehaspeld in 12.23
woensdag moest ik met de auto naar de garage,afstand 3500 meter ongeveer,ik moest dus al lopend terug en deed dat ik 17.30.Twee uur later mocht ik mijn auto gaan halen,en terug al lopend,maar nu ging het toch niet meer zo vlot,had alweer niet geslapen ,een hazeslaapje buiten beschouwing gelaten
Donderdag opnieuw afspraak met de vaste kliek,op dezelfde plaats,en opnieuw 5 ronden,zij het vandaag iets rustiger 14.08/13.38/12.51/13.17/12.40,ook hier in de namiddag geen slaap wegens keuring auto
Vrijdag dan besloten een rustdagje te nemen en vandaag waarschijnlijk de weerbots,zie inleiding van mijn bericht.
Enfin ,ik hoop toch morgen mee te doen aan de toertocht van de Kroem Foerce al ga ik niet vroeg kunnen vertrekken ,want het beloofd weer een druk weekend te worden bij den bakker,pfff
loopwedstrijden staan er dees weekend ook genoeg op't programma ,en stiekem had ik alweer hoop,maar ik ga toch wijselijk passen,wat het dan wordt zullen we wel zien,ik ga gewoon op't gevoel af ,geen zottte toeren meer
Groetjes....

07-08-2010 om 15:34 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (4)
02-08-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leeg en opnieuw een beetje hoop.....

.......zijn de ingredienten van afgelopen weekend...
zaterdag mijn collega gebeld om te gaan fietsen,en die was net na de middag thuis toen ik van werken kwam.
we vertrokken voor een tochtje van de Kroem Foerce ,een wielerclub uit St-truiden , die organiseren as zondag een tocht van 75 en 125 km,en vermits de route al afgepijld was vertrokken we voor de 75 km.Het werd een zware tocht met twee hellingen van 6 à 8%,dat viel al bij al nog mee,maar we hebben wel 40 km tegenwind gehad en vermits ik altijd kop trok kun je wel raden wat ik heb afgezien.En dat ik afgezien heb,zo erg zelfs dat ik de laatste 2 km nog amper vooruit kon,ik reed nog snelheden van 15km/u tot max.20km/u,totaal leeggereden,noooit meegemaakt .Toch deden we alles samen 90 km aan een snelheid van net géén 25km/u.
Toen ik thuiskwam kon ik nog net mijn fiets aan de kant zetten,me amper naar de frigo begeven om 3 blikjes cola light te drinken,en verder uit te hijgen,het was geen zicht,mijn dochter dacht dat ik aan't sterven was
enfin na een tijdje ging het terug beter
zondag dan maar een rustdagje genomen ,kwestie van te recupereren ,maar 's avonds toch weer blijven plakken in mijn stamcafé,met de nodige drank
maandagmorgend is traditioneel zwemdag ,maar ik gooide het over een andere boeg ,en nadat ik mijn dochter afzette aan't zwembad begaf ik mij naar't Speelhof.Ik kon 4 rondjes lopen ,zéér moeizaam,ik heb ondertussen ook nog een banale blessure bijgekregen ergens aan mijn linkerribben,ik weet eigenlijk niet hoe het komt.Toch zette ik door ,ondanks de pijntjes die ik ervaar van het juist uit bed komen,het blijft moeilijk zo "s morgens lopen als je net uit bed komt,het lichaam is dan nog niet in zijn juiste plooi en alles doet dan nog pijn
enfin,ik kreeg toch 4 rondjes voor mekaar,goed voor 10 km in 54.16,avg 148 max.158
rondetijden van13.51/13.37/13.28/13.12
namiddags dan naar Genk,Tennisdel voor mijn oefeningen bij Motion to Balance,het werd toch een vrij zware bedoening hoor,maar na afloop voelde ik me toch redelijk goed,ik had zelfs nog goesting om te gaan lopen ,maar hier wijselijk toch van afgezien
ik heb alweer een beetje hoop,en waarschijnlijk zal ik morgen nog een loopje doen en dan zien we(voelen!!!!) wel hoe het verder evolueert
Ik kan wel zeggen dat dit een jaar is van véél vallen en opstaan,dagen dat ik me rot voel,dan weer dagen dat het beter gaat,de pijn is natuurlijk nooit weg,maar ik blijf doorzetten,we komen er wel uit,hoop ik toch.....
groetjes...

02-08-2010 om 19:59 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
28-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIAIAIAIAI
Het gaat dus NIET!!! goed ,zo kun je wel uit de titel opmaken .Na de tocht in Bilzen afgelopen woensdag de rest van de week niks meer gedaan,donderdags moest ik opnieuw beginnen werken en da's toch altijd weer wennen ,enfin deze week maandag de draad dan terug opgenomen,en naar't zwembad getrokken,70 baantjes schoolslag,net zoals vorige week plande ik in de namiddag nog een loopje maar omdat Mario afbelde en ik te moe was werd het dus niks
Dinsdag dan nog eens met de collega's op stap .Daniel was netjes op tijd aangekomen op't Speelhof ,op Mario was het nog wachten,10 minuten later besloten we te vertrekken zonder Mario ,na één rondje kwam hij dan toch aansluiten,ons tempo lag vrij strak,af en toe kon ik wel es doortrekken,maar in de laatste ronde van 5 kreeg ik het hééél moeilijk ,ik voelde de nin de pubissen terug opkomen,ik maakte toch mijn training nog af,Mario moest dan nog één rondje doen terwijl Daniel en ik nog even napraatten.
Ik had helse pijnen en het was zo erg dat ik nog amper kon stappen,thuisgekomen en opgefrist kroop ik in bed in de hoop dat het vandaag beter zou gaan,nee dus .Ik kon amper mijn sokken aandoen,pfff,alles deed pijn in de streek rond de pubissen ,momenteel gaat het ietsje beter,maar ik vraag me toch af wat ik nu weer misdaan heb,het ging toch al wat beter de laatste tijd,komt het door het zwemmen ,of door het feit dat ik maandagavond naar de osteopaat ben geweest ,die heeft een tape gelegd tusen mijn benen en op mijn rug,normaal mag ik niet dadelijk lopen na zo een behandeling(NST),maar ja ,de drang hé
enfin ,ik blijf nog steeds aanmodderen en de plannen die ik soms maak om opnieuw een wedstrijdje te lopen ,vallen bij deze steeds in't water.
Ik heb besloten om nog éénmal naar de osteopaat te gaan ,ik moet daar steeds 30 euro betalen zonder tussenkomst en ook voorlopig zonder resultaat,en dan zal ik nieuwe stappen ondernemen
Ondertussen kom ik ook tot de conclusie dat ik dit loopsezoen niet meer aan lopen zal toekomen,ik moet er mij bij neerlegggen ,hoe moeilijk dat ook is
Hopelijk vind ik iemand die me echt kan helpen ,we wachten hoopvol af

groetjes

28-07-2010 om 20:38 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (5)
21-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toch der lage landen in Bilzen
Vandaag al heel vroeg uit de veren voor de tocht der lage landen met start in Schoonbeek-Beverst,mijn collega wou met peletonnetjes mee ,vandaar het vroege startuur,om half 8 was ik bij hem ,en om 8u15 konden we vertrekken in Schoonbeek,we hadden nog niet beslist of we de 90 km(88) of de 135km(133) gingen doen,we zouden wel zien onderweg.
We hadden het geluk om aan te sluiten met een groepje van een tiental renners en het ging goed vooruit,de groep werd ook steeds groter tot we op een bepaald moment moesten beslisen aan de splitsing,één deel ging voor de 133,wij beslisten maar om de 88 te doen,we wisten ook niet of het weer stabiel ging blijven
Onmiddelijk na de splitsing kregen we dan ook al de bevoorrading na 28 km,rijkelijk gevuld met cake ,suikerwafels frangipannes,appelsien ,banaan,water en sportdrank.
terug op weg en opnieuw een groepje gevonden waar ik toch af en toe moeite had om bij te blijven,ik kan echt  niet wieltjeszuigen(schrik ),mijn collega die minder is dan mezelf kan dat wel ,en die kon dus ook goed mee.
Bij de tweede bevoorrading opnieuw ruime keuze,ik besloot niks meer te eten ,alleen maar drinken,dan terug op weg en mijn collega vond opnieuw een groepje,aanvankelijk kon ik nog mee ,maar telkens bij een draai of een klim moest ik passen en kon het niet meer bijbenen,en toen ik nog voor een rood licht kwam te staan ,was het helemaal gedaan.
Ik besloot dan maar op eigen tempo door te gaan ,op dat moment had ik nog 29km/u gemiddeld.Het was beuken en af en toe kon ik bij iemand aansluiten ,maar telkens was ik ietsje sneller,de groepjes die me voorbijgingen kon ik niet bijhouden.Onderweg telde ik de km's af en uiteindelijk was ik blij toen ik na 88,5 km toekwam,ik haalde nog 28,7 km/u.De rit duurde welgeteld 3u05min.
Moe maar tevreden gingen we nog iets drinken aan't station in Bilzen,en dan trokken we huiswaarts
Het was eern hééél mooie rit,vooral langs de Maas was het genieten,voor herhaling vatbaar dus en hopelijk kan ik met beter materiaal volgend jaar de 135km volbrengen,want met mijn dikkere banden is het toch moeilijk hoor,mijn collega geeft het nu toch eindelijk toe.Ik zal eens gaan zien bij de fietsenmaker of ik iets dunnere banden op mijn fiets kan zetten,en of het dan sneller gaat

Ook nog even meegeven dat ik maandagmorgend 60 baantjes gezwommen heb,en in de namiddag nog snel een tempoloopje heb afgewerkt
4 rondjes(9,8km) in 48.42 min.Rondetijden van 12.56/12.12/11.55/11.33,lang geleden dat ik nog onder de 12 min.ben geraakt!!!!
ik had niet meer tijd want ik moest bij de osteopaat zijn in Genk,hiervoor heb ik me nog even moeten opjagen ,en toen ik daar net op tijd aankwam bleek ik een week te vroeg
Hierdoor kreeg ok mijn oudste dochter nog een accidentje ,ze viel in een put en haar hele been is nu geschaafd
Nu gaan we nog even rusten,want morgen is het weer werkendag ,dus zit de vakantie er weer op

groetjes

21-07-2010 om 15:35 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
17-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mario Aerts Klassieker te Schaffen
Voila ,de vakantie zit er weer op sé,de week voor mijn vertrek slechts éénmaal getraind op vrijdag
13,8km in 77 min.
In Spanje een drietal keer een uurtje uitgetrokken om te gaan lopen,héééél rustig,maar ik was 's morgens zoo moe dat ik moeilijk op trek kwam,soit!
Bij mijn thuiskomst op zondag niet naar de 10 mijl van Glabbeek ,wat normaal een jaarlijkse gewoonte is,het herstel is nog niet helemaal op punt,wel de fiets op :61 km aan 26,7km/u,niet slecht na 16 uur bussen

Dinsdag met collega's Mario en Daniel op pad ,het Speelhof was het decor,we liepen 12,6 km in 67 min
Woensdag opnieuw fietsen 83 km aan 26km/u
Donderdag nog maar eens de fiets op 108!!! km aan 24,5 km/u samen met collega Marc
Vrijdagmorgend dan afgesproken met Mario op't Speelhof ,maar het fietsen zat blijkbaar nog in de benen,ik had geen jus en kon Mario amper volgen!!De eerste ronde kon ik de schijn nog ophouden ,maar de volgende moest ik noodgedwongen wandelen,nadien nog ééntje meegedaan met Mario en zo liep ik 7,5 km in een beschamende 48 min
Vandaag had ik dan afgesproken om met mijn fietscollega naar Schaffen te trekken voor de Mario Aerts klassieker,zonder boe of ba zouden we voor de langste afstand gaan(125 km),er was aardig wat wind en het parcours was matig heuvelachtig beschreven ,onderweg zouden we wel ondervinden wat ze daarmee bedoelden
We vertrokken pas rond 10 uur en daarmee waren dan ook de meeste peletonnetjes weg ,dus stonden we er alleen voor,af en toe konden we wel es aanpikken bij een paar renners,maar ofwel gingen ze te snel ofwel te traag.Toen we bij de eerste bevoorrading aankwamen na 60 km waren er nog alleen maar bananen,er was blijkbaar véééél gehamsterd
40 km verder ,werd dit dan goed gemaakt ,daar waren juist verse spullen geleverd,sportdrank ,Aquarius,koekjes met rozijnen en noten,suikerwafels,sinaasappels en bananen,hier deden wij dan ook onze voorraad binnen om de laatste 25 km te overleven
het parcours was vrij heuvelachtig ,dus was het meermaals sterven ,maar we zijn toch steeds bovengeraakt zij het met vééééééél moeite
we waren dan ook héééél gelukkig toen we na 127 km(26km/u) ons eindpunt bereikten,mijn collega had ik er de laatste 10 km vanaf gereden,hij zat héél dood,voor mij was het ook nog maar de tweede keer dat ik boven de magische"100" ging
Ben dan ook zééér tevreden en denk dan ook dat ik mij nu toch wel een echte wieler"terrorist mag noemen
Volgende week woensdag staat er alweer een nieuwe rit op't programma in Bilzen,bij mooi weer zullen wij zeker present zijn
voor de rest ga ik het nu even rustig aan doen
Groetjes

17-07-2010 om 18:37 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (8)
01-07-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE



Hopelijk kom ik niet terug in de toestand zoals hierboven


01-07-2010 om 19:15 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (4)
27-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bijna......
....vakantie ,maar nog even het relaas van afgelopen week op mijn blogje zetten
Maandag moest ik naar de osteopaat in Genk ,had daar een afspraak met de kinesist, na een klein half uurke ging daar de telefoon ,en ik hoorde mijn naam,bleek dat ik ergens anders moest zijn,weg afspraak ,en dus voor niks naar Genk getrokken
mijn dag kan al niet meer stuk
namiddag dan vertrokken voor een fietstochtje met collega,weinig goesting veééél wind en vééél bergop,bijgevolg maar 24,3 km/u voor 62 km,ik was blij dat ik terug thuis was
Dinsdag afgesproken met enkele loopcollega's Smol en Danield om naar't Speelhof te gaan,
we liepen 4 ronden en ik bepaalde zowaar het tempo
51.30 op bijna 10 km
13.1013.03/12.45/12.24 rondetijden
Donderdag opnieuw de fiets op ,en het werd alweer een zware dobber
64,6 km aan 24,6 km/u,pfff
uit pure frustatie en met veel pijn in het linker ruggedeelte trok ik 's avonds naar't Speelhof,ik kon net 3 ronden lopen aan een aardig tempo ,maar toen kwam de pijn weer serieus opzetten
12.51/12.20/12.44
7,4 km in net geen 38 min.
Zaterdag opnieuw afgesproken met collega fietser en het ging ondanks ontstekingspijnen en voorafgaande werkdruk redelijk goed
we deden 85 km aan 25,6 km,er had meer ingezeten ,maar doordat we even de weg kwijt waren in Diest en op wegenwerken uitkwamen,moeten we toch tevreden zijn,
vandaag,zondag,
na een nachtje werken en weinig slaap dus ,onmiddelijk vertrokken voor opnieuw een fietstochtje in een broeierig heet weertje
het werden 79 km aan een tempo van 26,3
jammer dat alweer de ontstekingspijnen de bovenhand nemen
toch weer een stevige trainingsweek achter de rug en nu dus tijd voor ontspanning ,ttz.,straks alweer naar mijn stamcafé
morgen nog eens een poging om naar de kiné te gaan en dan wordt het wel héééél kort ,om op vakantie te vertrekken

groetjes en geniet nog van deze prachtige zomer ,het kan weer snel keren

27-06-2010 om 17:32 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (7)
20-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moeilijk....
Klik op de afbeelding om de link te volgen ....was het verloop van deze week,
normaal moest ik rusten van mijn osteopaat tot donderdag ,maar op dinsdag belde collega Smol ,en we spraken af op't Speelhof
4 ronden in 54 min,bijna 10 km
donderdag opnieuw afgesproken en wederom
4 ronden in 56 min,opnieuw 10 km
zaterdag werd er opnieuw afgesproken en omdat het toch geen fietsweer was ,ging ik nog eens mee,het werd een tochtje op verkavelingswegen ,en Mario koos het parcours ,ik heb het geweten hoor .Ik had voor het vertrek al ontzettend pijn aan mijn rug ,maar nu was het de linkerzijde die me teisterde ,toch wou ik me niet laten kennen
na een paar min stopte ik al voor een pitstopje,na 25 min. opnieuw ,ik kon niet aan de verleiding weerstaan van enkele kersen ,of was het meer om te rusten
enfin ,na een paar stevige klimmetjes ,en 10 km verder ging Mario voor een versnelling,ik kon echter niet mee, ,de omgekeerde wereld,wat was ik blij toen we terug mijn straat inliepen ,11,2 km werd het in exact één uur,man,man,man,zo afgezien ,vreselijk
zondag was een emotioneel geladen nacht op het werk,ik wist het even allemaal niet meer ,al die nachten werken ,het blijft na al die jaren nog in je kleren kruipen ,en dan vraagt een mens zich af waar hij mee bezig is,ik zal ooit de knoop moeten doorhakken en tenminste de zondag nog als rustdag erbij nemen,maar natuurlijk is er dan nog de financiele kant van het plaatje hé,t'is allemaal niet gemakkelijk
enfin ,toen ik thuiskwam van't werk was ik zo down dat ik onmiddelijk mijn bed inkroop om er niet meer uit te komen vandaag,maar een uur later was ik toch weer op ,en besloot om naar de kaartwedstrijd te gaan in Heers ,zo kreeg mijn dag dan toch nog een beetje kleur,ik voel me nu al ietsje beter en besluit dan ook om nog iets te gaan drinken in mijn stamcafé,niet te laat want morgen moet ik weer naar de osteopaat in Genk,en zonet belde mijn collega om te gaan fietsen morgen,zo heb ik weer iets om naar uit te kijken.
Nog 14 dagen op mijn tanden bijten en dan komt het verlof eraan,hopelijk wordt het een fijne vakantie in Spanje,ik kijk er alvast enorm naar uit
groetjes

20-06-2010 om 20:51 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (7)
13-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alweer een week verder.....
.......en ik voel me nog niet echt beter.....

maandag ben ik langs geweest bij Vandeurzen in Genk,de osteopaat waar ik nu mijn hoop op heb gevestigd,een beetje blablabla,een paar NST technieken,werken op de spiervezels ,waardoor ik me 's anderendaags mottig voelde,maar dat is normaal volgens de gebruiken van deze techniek.en 40 euro armer
Op dinsdag mijn wekelijks uitstapje naar Borgloon ,en daar waagde ik me nog eens aan een loopje ,2 toerkes rond het land van Loon
8,8 km in 49.45(eerste toer in 25.21
                         tweede in 24.23)
het ging dus zéér moeizaam,mede door het rare gevoel

op donderdag opnieuw richting St-truiden ,waar het Speelhof uitnodigend naar me lonkte ,het was immer al een hele tijd geleden dat ik de finse piste nog eens belopen had,op de afspraak was ook Mario(Smol),ik had al een rondje gedaan toen hij me vervoegde ,het tempo dat ik liep(14.20),werd mooi aangehouden gedurende 5!!! ronden en zo had ik na 72 min. 12,3 km gelopen!!!
Vrijdag en zaterdag werden pijnlijke dagen ,ontstekingspij in respectievelijk de nek en de bil door de drukte bij de bakker was ik nog moe ook ,dus geen fietsen op zaterdag
vandaag kwam ik thuis van't werk met pijn in de rechterarm,pols,ik kon nog net mijn bolletjes rood kleuren ,ik was wéééér moe ,en had totaal geen zin om maar iets te doen,mijn zondag dreigde weer kleurloos voorbij te gaan ,ik herpakte me ,en kroop de fiets op,moeizaam krasselde ik toch nog 64 km bij elkaar aan net geen 26km/u.Voel me nu iets beter,morgen nog eens naar de osteopaat,hopelijk kan ie me gauw van mijn pijnen verlossen want de infiltraties hebben blijkbaar niet veel uitgehaald
ondertussen komt het verlof korterbij ,ik snak ernaar ,eens volledig de riem eraf leggen,het zal nodig zijn

tot de volgende.......

13-06-2010 om 15:57 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (5)
06-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fietsen en infiltratie
op woensdag terug de draad opgenomen en na het werk de fiets opgekropen voor een tochtje van 74 km aan 26,5 km/u

op donderdag moest ik gaan voor mijn laatste infiltratie,maar omdat ik vroeg gedaan had met werken ,ging ik nog een toerke doen alvorens naar't ziekenhuis af te zakken.Ik heb het me wel beklaagd hoor ,het werden 51 ellendige km's (24,5km/u)op de Landense fietsroute,na 14 km valpartij ,dan de wind die tegen zat,de route misgereden en op de koop toe nog eens héééél slechte fietspaden
Enfin in de late namiddag dan de laatste infiltratie en dat betekent dus op vrijdag rust!!!Wel nog snel naar Descarto in Tongeren gereden voor nieuwe loopschoenen en ik kon daar onmiddelijk een koopje doen,de Adistar Ride en de Asic Fortitude voor 85 euro per paar
nu mag ik hopelijk snel weer lopen

zaterdag vertrok ik dan met de fiets naar Alken voor een semi-klassieker die door de plaatselijke club werd georganiseerd ,ik zou daar de 80 km doen,maar door het werk kon ik niet op tijd vertrekken en de meesten kwamen toen al terug aan,dus ik vertrok op eigen houtje na bevraging van de te volgen route,de witte pijlen moest ik volgen,maar onderweg blijkbaar overgeschakeld op gele pijlen zodat ik tweemaal op hetzelfde stuk terugkwam en vermits ik al meer dan 80 km had gereden probeerde ik de kortste weg naar huis,100 km werd het ,eerste kee dat ik die afstand bereik!!!!Na 3 uur slaap terug werken en afgesproken met mijn collega om zondag te gaan fietsen,maar die zag het niet echt zitten ,want ze gaven slecht weer,maar door mijn aandringen kwam ie dan toch af,we vertrokken naar Alken ,startplaats,brouwerij en weg waren we,nu wel de juiste pijlen gevolgd ,maar met gevolg dat we plots in Borlez in een regen-onweersbui terechtkwamen,dan mijn  dochter haar vriend gebeld om af te komen met de auto van mijn collega,die heeft een fietsendrager.Toen zij toekwamen was het al opgehouden en hadden we gerust verder kunnen fietsen ,maar mijn collega zag het niet meer zitten, we hadden 60 km op dat moment.Toen we thuskwamen scheen opnieuw de zon
de fut was eruit en ik ben stikkapot ,maar ik had de rit wel willen uitrijden ,zuiver op de endorfine die nog mijn lichaam zat
we besloten dan maar om volgend weekend opnieuw te proberen,de rit moet en zal volledig gereden worden.
Momenteel voel ik me hééééél moe en ga zo dadelijk mijn bedje opzoeken,misschien dat ik vanavond nog eens een looppoging onderneem
morgen moet ik terug naar de osteopaat in Genk,bij Vandeurzen ,ik ga nu toch doorbijten,we zien wel wat het wordt.
Greeetz

06-06-2010 om 16:26 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (6)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn nieuwe schoenen


ASICS GEL FORTITUDE 3

ADIDAS ADISTAR RIDE

06-06-2010 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (7)
31-05-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog eens proberen?????
Afgelopen dinsdag moest ik naar Borgloon ,de jongste moest haar laatste voorbereidingen treffen vor de dansvoorstelling van Silverstar van gisteren,ik had dan ook een uurtje tijd ,trok de loopschoenen aan en deed mijn oude toer in Borgloon,wat was dat lang geleden.
Aan een rustig tempo vertrokken,en eens de klim eraan kwam moest ik na 15 min even stappen ,na 26 min.zat mijn eerste toer erop(4,4km)
nog een toertje bijgedaan in een tijd van 24 min.Alles samen dus 8,8km in 50 min,pffff
Donderdag moest ik dan naar Tongeren,naar CC de Velinx, nog eens een voorbereiding voor het optreden.Vermits ik daar vlakbij de" Motten" was,het trainingsoord van ADD,had ik alvast mijn loopschoenen aangetrokken,er ligt daar een finse piste van ongeveer een 850 meter die je kunt kombineren met een toertje op de klinkers rond de atletiekpiste en je komt uit op 1330 meter.Direct al bekend volk tegen het lijf gelopen,Koen Neven,Ronny Neven(geen familie???),en Sven Tack(een ex-concurrent),die laatste besloot zelfs even een paar rondjes met me mee te lopen.
Na 9 moeizame rondjes kreeg ik er genoeg van en had 70 min gelopen goed voor 11,8 km,alweer gene vette,maar dat behoort tot de opbouw zeker???
Ik had op dat moment weinig last van de pubis ,maar de heup-bilstreek deed wel lastig en ook de kuiten stonden héééél strak gespannen
Vrijdags dan een mindere dag,rusten dan maar en op zaterdag wou ik meedoen aan de Bilzen Classic,een fietstocht met afstanden van 60,100,130 en 170 km.
Toen ik thuiskwam was ik echter zo moe dat ik besloot om niet te gaan ,mijn collega ging ook niet dus bleef ik maar thuis
Terwijl ik half slapens aan mijn computer hing ,besloot ik toch te gaan fietsen en ik zou wel mijn eigen Classic rijden,het eerste uur ging nog vrij vlot,ik haalde 26,3 km/u,daarna ging het alleen maar bergaf conditioneel dan wel ,want vééél klimwerk en tegenwind maakten mijn frustraties alleen maar erger,het enige lichpunt was het ijsje dat ik verorberde,de zon was ondertussen ook verdwenen en de terugtocht liep niet bepaald gesmeerd ,ik had ondertussen enorm last gekregen van mijn heup,de pijn trok door tot in mijn voet
Na 67 ellendige km's was ik thuis en had nog 25,3 km/u als gemiddelde.
Zondag dan ,na een korte avondrust ,gaan werken ,dan thuisgekomen en met de oudste mee ,want haar Haaien hadden een wedstrijd in Tienen en ik fungeerde als tijdopnemer.
's Avonds was dan de beurt aan de jongste ,de dansvoorstelling werd een groot succes,alhoewel ik bij sommige stukken ,vooral het balletgebeuren dan toch,moeite had om mijn ogen open te houden,maar ik werd telkens weer opgeschrikt door de luide beats van de street en andere hip-hop dansers,enfin na de voorstelling nog iets gaan nuttigen in mijn stamcafé en na alweer 26 uur zat mijn zondag erop.
Vandaag terug naar Borgions voor een aanpassing van mijn zolen ,doordat mijn kleine en middelste teen naar boven staan en tegen mijn schoenen duwen ,dacht ik dat hij het probleem kon oplossen,maar ik werd onmiddelijk met mijn neus op de feiten gedrukt!!!!!!!Mijn tenen buigen alleen naar boven als mijn voeten in de lucht zijn en daar kunnen die zolen niks aan veranderen,ik moet terug naar de osteopaat om te werken aan mijn verkorte kuitspieren ,die moeten mijn voetpezen helpen om mijn tenen terug in de min of meer juiste stand te krijgen,pffff.
Ditmaal zal ik dan maar doorbijten zeker,anders blijf ik shoppen volgens Paul Borgions en hij heeft niet eens ongelijk
Donderdag nog één infiltratie en dan de week erna kan ik hopelijk de draad terug opnemen,we moeten alweer afwachten,grrrrr
greeeetz
nog enkele sfeerfoto's van de jongste haar dansgroep.....

















31-05-2010 om 18:44 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (3)
24-05-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haspengouwse Gordel
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag op pinkstermaandag vond in Zepperen de 16 de Haspengouw Gordel plaats,een fietstocht over 30 of 60 km,wij kozen natuurlijk voor de 60 km
Aan de inschrijving was het een drukte van jewelste ,zodat we vertrokken zonder te betalen ,we wisten welke pijlen we moesten volgen,het was véééél te druk om daar te blijven wachten
Door het familiaal karakter van deze tocht wisten we al dat er van doorfietsen geen sprake kon zijn ,véél volk op de weg en vooral mensen die echt om te genieten al fietsend langs het glooiend Haspengouwse landschap trokken
Wij probeerden ons een weg te banen door de meute en al bij al viel het nogal mee,het was vooral bij de start-aankomstplaats en de rustpunten redelijk druk,voor de rest konden we toch doorfietsen behalve op de stukken door het Loonse landschap,waar we dan ook nog eens wind op kop hadden
Ikzelf zat vandaag ook niet echt goed in mijn vel,mede door het lange werkweekend en de daarbij gepaard gaande vermoeidheid ,en ook de heup deed terug opnieuw pijn,maar toch probeerde ik om nog eens alles uit de kast te halen en revanche te nemen op mijn collega(er waren hier immers geen peletonnetjes waar je kon in schuilen,of je moest tegen 15km/u gaan bollen )
Enfin ,na een tussenstop bij de ouders van mijn collega en nog een stopje op de fietsroute aan een caféétje kwamen we stilaan terug richting Zepperen en na 70 km zat het erop,de 8 km van thuis uit inclusief,we hadden op dat moment een snelheid van 25,2 km/u gemiddeld.Na een lekkere Kriek en een Palmke keerde we terug huis waarts,en dus een totaal van 78 km gehaald,onder invloed van de drank en de hitte ging ons gemiddelde naar 25km/u ,maar we waren toch tevreden dat we weer genoten hadden.
Momenteel heb ik wel véél last van de heup en de pijn terkt zelfs door naar mijn scheenbeen ,hopelijk wijst het niet op een ontsteking aldaar ,want dat betekent dan alweer miserie.
Deze week zal ik me dan maar weer wat rustig houden en zien hoe het allemaal afloopt,hopelijk komt er gauw een einde aan al die ellende.
Op 3 juni mijn laatste spuit en daarna hooop ik terug aan lopen te kunnen denken(doen!!!!! )

groetjes en geniet nog van de voorlopig laatste warme dagen

24-05-2010 om 23:40 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (4)
22-05-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Landen-Haneffe-Landen 60km
Klik op de afbeelding om de link te volgen

afgelopen donderdag naar het ziekenhuis geweest voor mijn tweede infiltratie,en het deed al minder pijn dan de vorige keer
de rest van de week niks meer uitgevreten ,maandag en dinsdag gerecupereerd van het afgelopen weekend,woensdag was het druk op het werk,2 collega's niet aanwezig ,dus moe,en donderdag dus de infiltratie,waardoor er vrijdag opnieuw moest gerust worden,wel gaan werken

vandaag besloot ik dan met een collega naar Landen te rijden om aldaar mee te doen met een georganiseerde fietstocht met afstanden van 60(de kortste)tot 225 km (de langste ),met vertrekuren tussen 7u30 en 11 uur,maar omdat ik moest werken pas in de namiddag kunnen vertrekken
voordeel,je moet geen inschrijvingsgeld meer betalen ,maar je hebt dan ook geen bevoorrading en je maakt ook geen kans op de te winnen toch mooie koersfietsen
enfin ,thuis vertrokken en 14 km later aangekomen in Landen waar we gingen voor de 60 km richting Haneffe,licht heuvelachtig
het ging vrij vlot maar mijn collega maande me aan rustig aan te doen,want bergop kon hij niet echt volgen,zo gebeurde dus.
Op de terugweg kwamen we dan groepjes fietsers tegen die de langere afstanden gedaan hadden en zo kwamen we ook bij een groepje ,mijn collega wou blijven zaitten ,maar ik trok toch even het tempo omhoog zodat we het groepje verlieten en aansloten bij een ander groepje,hier besloot mijn collega te blijven zitten ,maar voor mij ging het niet snel genoeg en na 50 effectieve km's ging ik er alleen vandoor ,haalde nog twee renners in en bleef constant drammen tegen een lichte bries die af en toe toch iets heviger uitpakte.
16 km later werd mijn losbandigheid afgestraft en was ik eraan voor de moeite ,eerst kwamen de twee terug ,erop en erover,kon niet aanpikken ,en dan kwam er nog een groepje terug waar mijn colega inzat,hij had gedurende die 16 km in een zetel gefietst en geen meter kopwerk verricht
ook hier kon ik niet aanpikken en bleef steds op een vijftal meter habngen ,maar die afstand werd steeds groter ,zodat mijn collega nog eerst in Landen arriveerde na 75 km,het gemiddelde was toen 25,9.
Dan terug huiswaarts aan een matig tempo ,en op 90 km warenb we terug thuis voor de deur en we haalden nog een snelheid van 25,6 km/u,best wel tevreden mee hoor,als je weet dat ik nog een ganse nacht gewerkt heb.
Van mijn rug niet veel last,alleen de plek waar de spuit gezeten heeft doet wat pijn,maar t'is te verdragen,hopelijk blijft het ook zo morgen,na het werk ga ik van het zonnetje genieten ,want ook maandag moet er gewerkt worden en staat er al een nieuwe fietstocht op het programma van om en bij de 60 km,van thuis uit zal het wel iets meer zijn,we zien wel
nu is het alweer slaaptijd,want binnen 4 uurtjes moet ik er weer uit,groetjes en tot maandag!!!!!!!

22-05-2010 om 18:05 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
16-05-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beter?????
Da's inderdaad de vraag,ben ik iets opgeschoten na die infiltratie,voorlopig niet dus ,heb nog overal pijn ,de ene dag al wat minder dan de andere ,de pubistakken daarentegen lijken te genezen,ondertussen is het ook 15 dagen geleden dat ik nog iets van sport heb gedaan,dus mocht het dees weekend gebeuren!!!
in de week zelfs gaan zien voor een paar loopschoenen ,maar ik kreeg er geen aan ,omdat ik pijn heb aan mijn kleine teen die omhoogstaat(vergroeid),ook ergens in mijn middenste teen pijn ,de schoenenverkoper denkt zelfs aan een ontsteking,t'is in elk geval pijnlijk,dus maandag nog eens naar de dokter
maar gisteren belde mijn collega om te gaan fietsen ,en dan zeg ik geen nee hé,ook al had ik amper 4 uur geslapen en de hele nacht gewerkt
69 km werd er gefietst en na 40 km moest mijn collega de rol al lossen zodoende was de gemiddelde snelheid ook niet hoog,24,6 km/u,maar de kriekjes waren wel lekker
na een korte avondslaapje terug gaan werken en tegen de middag kwam ik thuis en besloot opnieuw te gaan fietsen
een vrouwelijke loopcollega(Luisa ) had zowaar een uitnodiging gepost om te gaan fietsen in de namiddag,maar dan moest ik naar Genk en van daaruit werd er dan 90 km gefietst.
Ik besloot echter onmiddelijk te vertrekken ,daar ik vanavond uitgerust naar de voetbalderby STVV-Genk wil gaan kijken in mijn stamcafé,en zo trok ik richting Genk waar ik hoopte haar nog tegen te komen en dan mee terug te rijden tot een bepaald punt,maar in Genk liep het mis,ik reed daar reddeloos verloren en ik was zo kort bij het punt van bestemming,pfff
uiteindelijk vond ik dan toch een weg terug richting Hasselt,maar omdat ik uit mijn ritme was en de wind me ook parten speelde werd mijn gemiddelde snelheid verminderd,het eerste uur haalde ik 28,3 km
ook in Hasselt liep het niet van een leien dakje ,ineens kwam ik uit aan't station en een bus naderde,dier gelukkig nog kon stoppen,toen ik ineens doorhad dat ik op de busbaan reed ,kwam er een nog een bus uit een andere richting,en ik kon niet meer weg ,raakte niet uit mijn klikpedalen ,bijgevolg lag ik tegen de grond,gelukkig zonder veel erg,want ik reed direct verder
gelukkig zat het venijn  niet in de staart en na de moeilijke laatste 30 km was ik blij dat ik thuis arriveeerde,ik had enorm afgezien,maar toch besefte ik dat ik weer geleefd had en daar is het mij om te doen,voor hetzelfde geld liet ik me weer hangen en kroop ik in de zetel en de zondag was ook voorbij
ik ben nu wel moe ,maar de endorfines in mijn lichaam houden me nog wel een tijdje wakker
hopelijk kan ik nu op dit elan verder gaan ,alhoewel het snel zal temperen ,daar ik donderdag een nieuwe infiltratie moet ,en er ook weer een zwaar weekend voor de deur staat,pinstermaandag staat er in elk geval weer een nieuwe fietstocht op het programma,bij goed weer natuurlijk!!!
dat was het weer voor deze week en hopelijk gaat Genk vanavond voor de bijl en kunnen de Kanaries richting Europa
groetjes.....

toch nog even vermelden dat ik vandaag dus 88 km bijeen geharkt heb,aan een tempo van 25km/u

16-05-2010 om 18:13 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (7)
06-05-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WORTELINFILTRATIE
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag was het dan zover ,ik werd verwacht in het ziekenhuis voor een wortelinfiltratie ,in een ver verleden nog eens gedaan,maar na de eerste keer niet meer teruggegaan
Met een klein bang hartje wachtte ik ongeduldig mijn beurt af ,ik probeerde kalm te zijn maar binnenin ,gierden de zenuwen
dan riepen ze mijn naam en een mooie verpleegster ,toch iets positief ,begeleidde me naar een kleedhokje ,ik kreeg zo een speciale schort aan en een would-be kamerjas,moest dan nog even wachten en 10 min. later was ik aan de beurt
Twee jonge assistentes maanden me aan om op de bank te gaan liggen,eentje trok mijn slipje half naar beneden ,en ontsmette de bewuste plek ,dan kwam de dokter en die zette de verdovingsspuit,die dan onmiddelijk gevolgd werd door de effectieve infiltratie,ik kreeg opeens heel veel pijn in de bil-heupstreek en kermde het uit,de dokter maande me aan kalm te blijven en te ontspannen,en in een wip zat het er eigenlijk op,oef
Dan mocht ik terug in mijn zeteltje,kreeg een glaasje fruitsap en een koekje ,ik voelde me héél loom ,ik had bijna geen kracht en kon amper mij glas lichten.
Na een uur mocht ik beschikken,maar op weg naar de kleedkamer voelde ik  dat ik nog teveel wankelde en besloot nog een half uur te blijven,ik was toch in goed gezelschap,enkele oudere vrouwtjes lagen naast mij in hun zeteltje
Enfin ,een half uur later waagde ik het er toch op en mijn vrouw had een collega meegebracht om mij en mijn auto veilig thuis te brengen
Nu terwijl ik dit bericht typ,voel ik nog een lichte stramheid in de rug ,hopelijk is dat morgen beter als ik moet gaan werken,ik ben niet zo enthousiast ,maar ik ga toch terug voor spuit 2 en 3,baat het niet ,dan schaadt het niet zeker,er moest toch iets gebeuren,zo kon het niet verder!!!!!
Ook nog even meegeven dat het op sportgebied héél kalm is momenteel,vorige week dinsdag en donderdag telkens een rit gemaakt met de fiets van 60 km,26,3 km/u en 27km/u,ondanks de kortademigheid waar ik vorige week ook ineens terug last van kreeg.
Enfin deze week is het nog druk op het werk(Moederkesdag ) en zal van sporten niks in huis komen ,maar ik hoop in de loop van volgende week terug te starten met fietsen,we zien wel.

groetjes

06-05-2010 om 18:11 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
>> Reageer (12)
26-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afgelopen week......
...was weer zo een week om snel te vergeten
maandag even in de passage Hasselt geweest voor een uurtje op de crosstrainer,dan de spieren een beetje getraind met de gewichten,en afsluitend een saunaatje
pas op donderdag terug uit mijn schelp gekropen,de hele week pijn ,vermoeid, en moedeloos door een akkefietje op het werk
een fietstocht van 73 km aan 26,2 km/u gemiddeld ,redelijk tevreden,dan mijn fiets binnengedaan om klikpedalen te laten zetten,op zaterdag zou ie klaar zijn tegen de middag,en ik plande al een fietstochtje richting Linter waar ik zou gaan supporteren voor mijn collegalopers op de wedstrijd aldaar.
Vrijdag en zaterdag zéér druk op't werk ,één collega is al een tijdje buiten strijd en mijn baas kan het werk niet meer zo goed aan,en dus valt een zwaardere last op onze schouders,maar zaterdag thuisgekomen en ik wou toch gaan fietsen,maar de fiets was nog niet klaar ,moest hem pas tegen 16 uur gaan halen,jammer maar misschien beter zo,want op zondag had ik een rit gepland richting Averbode,samen met mijn collega
Toen ook mijn collega fietser op zondag afbelde zat ik even in zak en as,het weer was niet echt stabiel,mijn dochter wou naar een opendeurdag in school en ze had geen chauffeur,wat nu???
Na wat wikken en wegen toch maar vertrokken en ik heb er geen spijt van gehad,93 km gereden met een tussenstop in café het Vraagteken in Averbode waar mijn schoonzus achter de bar staat,daar één Tongerlo gedronken en die steeg precies al naar mijn hoofd ,maar toch had ik de indruk dat ik op de terugweg een goede snelheid kon ontwikkelen,enfin na 3u30 terug thuis aangekomen aan een gemiddelde van 25,6km/u,niet slecht.Thuisgekomen,gedouchet,en dan nog snel naar de beloofde opendeur,dan nog een frietje gaan eten en de avond afgesloten in mijn stamcafé,na 25 uur wakker te zijn vond ik het toch wel welletjes en ging tevreden naar huis,een mooi weekend is alweer voorbij ,het moet bij mij allemaal op die ene dag gebeuren.
Vandaag wou ik nog naar de fitness,maar toch thuisgebleven,t'is morgen weer werkendag en anders lig ik weer laat in mijn bed
En zo is weer een nieuwe week begonnen .......tot de volgende....
groetjes

26-04-2010 om 17:50 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
>> Reageer (7)
18-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week van de fiets en Bloesemring
Klik op de afbeelding om de link te volgen deze week mag ik wel terecht de week van de fiets noemen....
een overzicht.....

maandag 57 km gedaan ,aan 24 km/u,met 47 km wind tegen serieus afgezien
dinsdag 60 km aan 24,8km/u,na 28 km wind tegen gewooon rechtsomkeer gemaakt en toen liep het vlotter
donderdag ,ondanks vermoeidheid en windvlagen haalde ik op 63,5 km een snelheid van 25,3 km/u

Vandaag was het dan tijd voor de Bloesemring,met mijn collega afgesproken om rond 11 uur te starten,maar door de enorme drukte op het werk was ik pas om half twaalf thuis en onmiddelijk vertrokken we richting Ordingen naar het vertrekpunt aldaar.
We kozen voor de langste afstand,ongeveer 75 km,er was enorm véél volk en doordat er in twee richtingen werd gereden lag de snelheid niet zo hoog,op de minder drukke stukken werd er af en toe eens serieus doorgetrokken ,maar de heuveltjes remde ons dan weer af.
Na veertig kilometer werd het tijd voor een pitstopje,een terrasje was dan ook zéér welkom,maar bij vertrek reed mijn collega lek,de snelheid was er nu helemaal uit en mijn collega kon nog amper volgen :,ik probeerde steeds de snelheid hoog te houden door af en toe eens door te trekken ,maar dan moest ik weer milderen om mijn collega laten terug te komen.
Het werd in elk geval een leuke namiddag,3 uur en half op de fiets aan 23,3 km/u,en 87 km gedaan in totaal,voor herhaling vatbaar!!!!!!!:wink

groetjes

18-04-2010 om 20:02 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (7)


Over mijzelf
Ik ben lenaerts marc, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bakkertje64.
Ik ben een man en woon in st truiden(aalst) (belgie) en mijn beroep is banketbakker.
Ik ben geboren op 01/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen ,zwemmen,en van't leven proberen te genieten.

yo ,iedereen ,welkom bij de bakker's blog,veel lees-en loopplezier
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • niethelemaalwies
  • Gelukkig Nieuwjaar
  • Een natte dinsdag herfst groet
  • Eindelijk eens tijd om bij te lezen.
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 02-2019
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 10-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs