het wel en wee van mezelf

06-06-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fietsen en infiltratie
op woensdag terug de draad opgenomen en na het werk de fiets opgekropen voor een tochtje van 74 km aan 26,5 km/u

op donderdag moest ik gaan voor mijn laatste infiltratie,maar omdat ik vroeg gedaan had met werken ,ging ik nog een toerke doen alvorens naar't ziekenhuis af te zakken.Ik heb het me wel beklaagd hoor ,het werden 51 ellendige km's (24,5km/u)op de Landense fietsroute,na 14 km valpartij ,dan de wind die tegen zat,de route misgereden en op de koop toe nog eens héééél slechte fietspaden
Enfin in de late namiddag dan de laatste infiltratie en dat betekent dus op vrijdag rust!!!Wel nog snel naar Descarto in Tongeren gereden voor nieuwe loopschoenen en ik kon daar onmiddelijk een koopje doen,de Adistar Ride en de Asic Fortitude voor 85 euro per paar
nu mag ik hopelijk snel weer lopen

zaterdag vertrok ik dan met de fiets naar Alken voor een semi-klassieker die door de plaatselijke club werd georganiseerd ,ik zou daar de 80 km doen,maar door het werk kon ik niet op tijd vertrekken en de meesten kwamen toen al terug aan,dus ik vertrok op eigen houtje na bevraging van de te volgen route,de witte pijlen moest ik volgen,maar onderweg blijkbaar overgeschakeld op gele pijlen zodat ik tweemaal op hetzelfde stuk terugkwam en vermits ik al meer dan 80 km had gereden probeerde ik de kortste weg naar huis,100 km werd het ,eerste kee dat ik die afstand bereik!!!!Na 3 uur slaap terug werken en afgesproken met mijn collega om zondag te gaan fietsen,maar die zag het niet echt zitten ,want ze gaven slecht weer,maar door mijn aandringen kwam ie dan toch af,we vertrokken naar Alken ,startplaats,brouwerij en weg waren we,nu wel de juiste pijlen gevolgd ,maar met gevolg dat we plots in Borlez in een regen-onweersbui terechtkwamen,dan mijn  dochter haar vriend gebeld om af te komen met de auto van mijn collega,die heeft een fietsendrager.Toen zij toekwamen was het al opgehouden en hadden we gerust verder kunnen fietsen ,maar mijn collega zag het niet meer zitten, we hadden 60 km op dat moment.Toen we thuskwamen scheen opnieuw de zon
de fut was eruit en ik ben stikkapot ,maar ik had de rit wel willen uitrijden ,zuiver op de endorfine die nog mijn lichaam zat
we besloten dan maar om volgend weekend opnieuw te proberen,de rit moet en zal volledig gereden worden.
Momenteel voel ik me hééééél moe en ga zo dadelijk mijn bedje opzoeken,misschien dat ik vanavond nog eens een looppoging onderneem
morgen moet ik terug naar de osteopaat in Genk,bij Vandeurzen ,ik ga nu toch doorbijten,we zien wel wat het wordt.
Greeetz

06-06-2010 om 16:26 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (6)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn nieuwe schoenen


ASICS GEL FORTITUDE 3

ADIDAS ADISTAR RIDE

06-06-2010 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (7)
31-05-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog eens proberen?????
Afgelopen dinsdag moest ik naar Borgloon ,de jongste moest haar laatste voorbereidingen treffen vor de dansvoorstelling van Silverstar van gisteren,ik had dan ook een uurtje tijd ,trok de loopschoenen aan en deed mijn oude toer in Borgloon,wat was dat lang geleden.
Aan een rustig tempo vertrokken,en eens de klim eraan kwam moest ik na 15 min even stappen ,na 26 min.zat mijn eerste toer erop(4,4km)
nog een toertje bijgedaan in een tijd van 24 min.Alles samen dus 8,8km in 50 min,pffff
Donderdag moest ik dan naar Tongeren,naar CC de Velinx, nog eens een voorbereiding voor het optreden.Vermits ik daar vlakbij de" Motten" was,het trainingsoord van ADD,had ik alvast mijn loopschoenen aangetrokken,er ligt daar een finse piste van ongeveer een 850 meter die je kunt kombineren met een toertje op de klinkers rond de atletiekpiste en je komt uit op 1330 meter.Direct al bekend volk tegen het lijf gelopen,Koen Neven,Ronny Neven(geen familie???),en Sven Tack(een ex-concurrent),die laatste besloot zelfs even een paar rondjes met me mee te lopen.
Na 9 moeizame rondjes kreeg ik er genoeg van en had 70 min gelopen goed voor 11,8 km,alweer gene vette,maar dat behoort tot de opbouw zeker???
Ik had op dat moment weinig last van de pubis ,maar de heup-bilstreek deed wel lastig en ook de kuiten stonden héééél strak gespannen
Vrijdags dan een mindere dag,rusten dan maar en op zaterdag wou ik meedoen aan de Bilzen Classic,een fietstocht met afstanden van 60,100,130 en 170 km.
Toen ik thuiskwam was ik echter zo moe dat ik besloot om niet te gaan ,mijn collega ging ook niet dus bleef ik maar thuis
Terwijl ik half slapens aan mijn computer hing ,besloot ik toch te gaan fietsen en ik zou wel mijn eigen Classic rijden,het eerste uur ging nog vrij vlot,ik haalde 26,3 km/u,daarna ging het alleen maar bergaf conditioneel dan wel ,want vééél klimwerk en tegenwind maakten mijn frustraties alleen maar erger,het enige lichpunt was het ijsje dat ik verorberde,de zon was ondertussen ook verdwenen en de terugtocht liep niet bepaald gesmeerd ,ik had ondertussen enorm last gekregen van mijn heup,de pijn trok door tot in mijn voet
Na 67 ellendige km's was ik thuis en had nog 25,3 km/u als gemiddelde.
Zondag dan ,na een korte avondrust ,gaan werken ,dan thuisgekomen en met de oudste mee ,want haar Haaien hadden een wedstrijd in Tienen en ik fungeerde als tijdopnemer.
's Avonds was dan de beurt aan de jongste ,de dansvoorstelling werd een groot succes,alhoewel ik bij sommige stukken ,vooral het balletgebeuren dan toch,moeite had om mijn ogen open te houden,maar ik werd telkens weer opgeschrikt door de luide beats van de street en andere hip-hop dansers,enfin na de voorstelling nog iets gaan nuttigen in mijn stamcafé en na alweer 26 uur zat mijn zondag erop.
Vandaag terug naar Borgions voor een aanpassing van mijn zolen ,doordat mijn kleine en middelste teen naar boven staan en tegen mijn schoenen duwen ,dacht ik dat hij het probleem kon oplossen,maar ik werd onmiddelijk met mijn neus op de feiten gedrukt!!!!!!!Mijn tenen buigen alleen naar boven als mijn voeten in de lucht zijn en daar kunnen die zolen niks aan veranderen,ik moet terug naar de osteopaat om te werken aan mijn verkorte kuitspieren ,die moeten mijn voetpezen helpen om mijn tenen terug in de min of meer juiste stand te krijgen,pffff.
Ditmaal zal ik dan maar doorbijten zeker,anders blijf ik shoppen volgens Paul Borgions en hij heeft niet eens ongelijk
Donderdag nog één infiltratie en dan de week erna kan ik hopelijk de draad terug opnemen,we moeten alweer afwachten,grrrrr
greeeetz
nog enkele sfeerfoto's van de jongste haar dansgroep.....

















31-05-2010 om 18:44 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (3)
24-05-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haspengouwse Gordel
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag op pinkstermaandag vond in Zepperen de 16 de Haspengouw Gordel plaats,een fietstocht over 30 of 60 km,wij kozen natuurlijk voor de 60 km
Aan de inschrijving was het een drukte van jewelste ,zodat we vertrokken zonder te betalen ,we wisten welke pijlen we moesten volgen,het was véééél te druk om daar te blijven wachten
Door het familiaal karakter van deze tocht wisten we al dat er van doorfietsen geen sprake kon zijn ,véél volk op de weg en vooral mensen die echt om te genieten al fietsend langs het glooiend Haspengouwse landschap trokken
Wij probeerden ons een weg te banen door de meute en al bij al viel het nogal mee,het was vooral bij de start-aankomstplaats en de rustpunten redelijk druk,voor de rest konden we toch doorfietsen behalve op de stukken door het Loonse landschap,waar we dan ook nog eens wind op kop hadden
Ikzelf zat vandaag ook niet echt goed in mijn vel,mede door het lange werkweekend en de daarbij gepaard gaande vermoeidheid ,en ook de heup deed terug opnieuw pijn,maar toch probeerde ik om nog eens alles uit de kast te halen en revanche te nemen op mijn collega(er waren hier immers geen peletonnetjes waar je kon in schuilen,of je moest tegen 15km/u gaan bollen )
Enfin ,na een tussenstop bij de ouders van mijn collega en nog een stopje op de fietsroute aan een caféétje kwamen we stilaan terug richting Zepperen en na 70 km zat het erop,de 8 km van thuis uit inclusief,we hadden op dat moment een snelheid van 25,2 km/u gemiddeld.Na een lekkere Kriek en een Palmke keerde we terug huis waarts,en dus een totaal van 78 km gehaald,onder invloed van de drank en de hitte ging ons gemiddelde naar 25km/u ,maar we waren toch tevreden dat we weer genoten hadden.
Momenteel heb ik wel véél last van de heup en de pijn terkt zelfs door naar mijn scheenbeen ,hopelijk wijst het niet op een ontsteking aldaar ,want dat betekent dan alweer miserie.
Deze week zal ik me dan maar weer wat rustig houden en zien hoe het allemaal afloopt,hopelijk komt er gauw een einde aan al die ellende.
Op 3 juni mijn laatste spuit en daarna hooop ik terug aan lopen te kunnen denken(doen!!!!! )

groetjes en geniet nog van de voorlopig laatste warme dagen

24-05-2010 om 23:40 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (4)
22-05-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Landen-Haneffe-Landen 60km
Klik op de afbeelding om de link te volgen

afgelopen donderdag naar het ziekenhuis geweest voor mijn tweede infiltratie,en het deed al minder pijn dan de vorige keer
de rest van de week niks meer uitgevreten ,maandag en dinsdag gerecupereerd van het afgelopen weekend,woensdag was het druk op het werk,2 collega's niet aanwezig ,dus moe,en donderdag dus de infiltratie,waardoor er vrijdag opnieuw moest gerust worden,wel gaan werken

vandaag besloot ik dan met een collega naar Landen te rijden om aldaar mee te doen met een georganiseerde fietstocht met afstanden van 60(de kortste)tot 225 km (de langste ),met vertrekuren tussen 7u30 en 11 uur,maar omdat ik moest werken pas in de namiddag kunnen vertrekken
voordeel,je moet geen inschrijvingsgeld meer betalen ,maar je hebt dan ook geen bevoorrading en je maakt ook geen kans op de te winnen toch mooie koersfietsen
enfin ,thuis vertrokken en 14 km later aangekomen in Landen waar we gingen voor de 60 km richting Haneffe,licht heuvelachtig
het ging vrij vlot maar mijn collega maande me aan rustig aan te doen,want bergop kon hij niet echt volgen,zo gebeurde dus.
Op de terugweg kwamen we dan groepjes fietsers tegen die de langere afstanden gedaan hadden en zo kwamen we ook bij een groepje ,mijn collega wou blijven zaitten ,maar ik trok toch even het tempo omhoog zodat we het groepje verlieten en aansloten bij een ander groepje,hier besloot mijn collega te blijven zitten ,maar voor mij ging het niet snel genoeg en na 50 effectieve km's ging ik er alleen vandoor ,haalde nog twee renners in en bleef constant drammen tegen een lichte bries die af en toe toch iets heviger uitpakte.
16 km later werd mijn losbandigheid afgestraft en was ik eraan voor de moeite ,eerst kwamen de twee terug ,erop en erover,kon niet aanpikken ,en dan kwam er nog een groepje terug waar mijn colega inzat,hij had gedurende die 16 km in een zetel gefietst en geen meter kopwerk verricht
ook hier kon ik niet aanpikken en bleef steds op een vijftal meter habngen ,maar die afstand werd steeds groter ,zodat mijn collega nog eerst in Landen arriveerde na 75 km,het gemiddelde was toen 25,9.
Dan terug huiswaarts aan een matig tempo ,en op 90 km warenb we terug thuis voor de deur en we haalden nog een snelheid van 25,6 km/u,best wel tevreden mee hoor,als je weet dat ik nog een ganse nacht gewerkt heb.
Van mijn rug niet veel last,alleen de plek waar de spuit gezeten heeft doet wat pijn,maar t'is te verdragen,hopelijk blijft het ook zo morgen,na het werk ga ik van het zonnetje genieten ,want ook maandag moet er gewerkt worden en staat er al een nieuwe fietstocht op het programma van om en bij de 60 km,van thuis uit zal het wel iets meer zijn,we zien wel
nu is het alweer slaaptijd,want binnen 4 uurtjes moet ik er weer uit,groetjes en tot maandag!!!!!!!

22-05-2010 om 18:05 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (2)
16-05-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beter?????
Da's inderdaad de vraag,ben ik iets opgeschoten na die infiltratie,voorlopig niet dus ,heb nog overal pijn ,de ene dag al wat minder dan de andere ,de pubistakken daarentegen lijken te genezen,ondertussen is het ook 15 dagen geleden dat ik nog iets van sport heb gedaan,dus mocht het dees weekend gebeuren!!!
in de week zelfs gaan zien voor een paar loopschoenen ,maar ik kreeg er geen aan ,omdat ik pijn heb aan mijn kleine teen die omhoogstaat(vergroeid),ook ergens in mijn middenste teen pijn ,de schoenenverkoper denkt zelfs aan een ontsteking,t'is in elk geval pijnlijk,dus maandag nog eens naar de dokter
maar gisteren belde mijn collega om te gaan fietsen ,en dan zeg ik geen nee hé,ook al had ik amper 4 uur geslapen en de hele nacht gewerkt
69 km werd er gefietst en na 40 km moest mijn collega de rol al lossen zodoende was de gemiddelde snelheid ook niet hoog,24,6 km/u,maar de kriekjes waren wel lekker
na een korte avondslaapje terug gaan werken en tegen de middag kwam ik thuis en besloot opnieuw te gaan fietsen
een vrouwelijke loopcollega(Luisa ) had zowaar een uitnodiging gepost om te gaan fietsen in de namiddag,maar dan moest ik naar Genk en van daaruit werd er dan 90 km gefietst.
Ik besloot echter onmiddelijk te vertrekken ,daar ik vanavond uitgerust naar de voetbalderby STVV-Genk wil gaan kijken in mijn stamcafé,en zo trok ik richting Genk waar ik hoopte haar nog tegen te komen en dan mee terug te rijden tot een bepaald punt,maar in Genk liep het mis,ik reed daar reddeloos verloren en ik was zo kort bij het punt van bestemming,pfff
uiteindelijk vond ik dan toch een weg terug richting Hasselt,maar omdat ik uit mijn ritme was en de wind me ook parten speelde werd mijn gemiddelde snelheid verminderd,het eerste uur haalde ik 28,3 km
ook in Hasselt liep het niet van een leien dakje ,ineens kwam ik uit aan't station en een bus naderde,dier gelukkig nog kon stoppen,toen ik ineens doorhad dat ik op de busbaan reed ,kwam er een nog een bus uit een andere richting,en ik kon niet meer weg ,raakte niet uit mijn klikpedalen ,bijgevolg lag ik tegen de grond,gelukkig zonder veel erg,want ik reed direct verder
gelukkig zat het venijn  niet in de staart en na de moeilijke laatste 30 km was ik blij dat ik thuis arriveeerde,ik had enorm afgezien,maar toch besefte ik dat ik weer geleefd had en daar is het mij om te doen,voor hetzelfde geld liet ik me weer hangen en kroop ik in de zetel en de zondag was ook voorbij
ik ben nu wel moe ,maar de endorfines in mijn lichaam houden me nog wel een tijdje wakker
hopelijk kan ik nu op dit elan verder gaan ,alhoewel het snel zal temperen ,daar ik donderdag een nieuwe infiltratie moet ,en er ook weer een zwaar weekend voor de deur staat,pinstermaandag staat er in elk geval weer een nieuwe fietstocht op het programma,bij goed weer natuurlijk!!!
dat was het weer voor deze week en hopelijk gaat Genk vanavond voor de bijl en kunnen de Kanaries richting Europa
groetjes.....

toch nog even vermelden dat ik vandaag dus 88 km bijeen geharkt heb,aan een tempo van 25km/u

16-05-2010 om 18:13 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (7)
06-05-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WORTELINFILTRATIE
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag was het dan zover ,ik werd verwacht in het ziekenhuis voor een wortelinfiltratie ,in een ver verleden nog eens gedaan,maar na de eerste keer niet meer teruggegaan
Met een klein bang hartje wachtte ik ongeduldig mijn beurt af ,ik probeerde kalm te zijn maar binnenin ,gierden de zenuwen
dan riepen ze mijn naam en een mooie verpleegster ,toch iets positief ,begeleidde me naar een kleedhokje ,ik kreeg zo een speciale schort aan en een would-be kamerjas,moest dan nog even wachten en 10 min. later was ik aan de beurt
Twee jonge assistentes maanden me aan om op de bank te gaan liggen,eentje trok mijn slipje half naar beneden ,en ontsmette de bewuste plek ,dan kwam de dokter en die zette de verdovingsspuit,die dan onmiddelijk gevolgd werd door de effectieve infiltratie,ik kreeg opeens heel veel pijn in de bil-heupstreek en kermde het uit,de dokter maande me aan kalm te blijven en te ontspannen,en in een wip zat het er eigenlijk op,oef
Dan mocht ik terug in mijn zeteltje,kreeg een glaasje fruitsap en een koekje ,ik voelde me héél loom ,ik had bijna geen kracht en kon amper mij glas lichten.
Na een uur mocht ik beschikken,maar op weg naar de kleedkamer voelde ik  dat ik nog teveel wankelde en besloot nog een half uur te blijven,ik was toch in goed gezelschap,enkele oudere vrouwtjes lagen naast mij in hun zeteltje
Enfin ,een half uur later waagde ik het er toch op en mijn vrouw had een collega meegebracht om mij en mijn auto veilig thuis te brengen
Nu terwijl ik dit bericht typ,voel ik nog een lichte stramheid in de rug ,hopelijk is dat morgen beter als ik moet gaan werken,ik ben niet zo enthousiast ,maar ik ga toch terug voor spuit 2 en 3,baat het niet ,dan schaadt het niet zeker,er moest toch iets gebeuren,zo kon het niet verder!!!!!
Ook nog even meegeven dat het op sportgebied héél kalm is momenteel,vorige week dinsdag en donderdag telkens een rit gemaakt met de fiets van 60 km,26,3 km/u en 27km/u,ondanks de kortademigheid waar ik vorige week ook ineens terug last van kreeg.
Enfin deze week is het nog druk op het werk(Moederkesdag ) en zal van sporten niks in huis komen ,maar ik hoop in de loop van volgende week terug te starten met fietsen,we zien wel.

groetjes

06-05-2010 om 18:11 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
>> Reageer (12)
26-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afgelopen week......
...was weer zo een week om snel te vergeten
maandag even in de passage Hasselt geweest voor een uurtje op de crosstrainer,dan de spieren een beetje getraind met de gewichten,en afsluitend een saunaatje
pas op donderdag terug uit mijn schelp gekropen,de hele week pijn ,vermoeid, en moedeloos door een akkefietje op het werk
een fietstocht van 73 km aan 26,2 km/u gemiddeld ,redelijk tevreden,dan mijn fiets binnengedaan om klikpedalen te laten zetten,op zaterdag zou ie klaar zijn tegen de middag,en ik plande al een fietstochtje richting Linter waar ik zou gaan supporteren voor mijn collegalopers op de wedstrijd aldaar.
Vrijdag en zaterdag zéér druk op't werk ,één collega is al een tijdje buiten strijd en mijn baas kan het werk niet meer zo goed aan,en dus valt een zwaardere last op onze schouders,maar zaterdag thuisgekomen en ik wou toch gaan fietsen,maar de fiets was nog niet klaar ,moest hem pas tegen 16 uur gaan halen,jammer maar misschien beter zo,want op zondag had ik een rit gepland richting Averbode,samen met mijn collega
Toen ook mijn collega fietser op zondag afbelde zat ik even in zak en as,het weer was niet echt stabiel,mijn dochter wou naar een opendeurdag in school en ze had geen chauffeur,wat nu???
Na wat wikken en wegen toch maar vertrokken en ik heb er geen spijt van gehad,93 km gereden met een tussenstop in café het Vraagteken in Averbode waar mijn schoonzus achter de bar staat,daar één Tongerlo gedronken en die steeg precies al naar mijn hoofd ,maar toch had ik de indruk dat ik op de terugweg een goede snelheid kon ontwikkelen,enfin na 3u30 terug thuis aangekomen aan een gemiddelde van 25,6km/u,niet slecht.Thuisgekomen,gedouchet,en dan nog snel naar de beloofde opendeur,dan nog een frietje gaan eten en de avond afgesloten in mijn stamcafé,na 25 uur wakker te zijn vond ik het toch wel welletjes en ging tevreden naar huis,een mooi weekend is alweer voorbij ,het moet bij mij allemaal op die ene dag gebeuren.
Vandaag wou ik nog naar de fitness,maar toch thuisgebleven,t'is morgen weer werkendag en anders lig ik weer laat in mijn bed
En zo is weer een nieuwe week begonnen .......tot de volgende....
groetjes

26-04-2010 om 17:50 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
>> Reageer (7)
18-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.week van de fiets en Bloesemring
Klik op de afbeelding om de link te volgen deze week mag ik wel terecht de week van de fiets noemen....
een overzicht.....

maandag 57 km gedaan ,aan 24 km/u,met 47 km wind tegen serieus afgezien
dinsdag 60 km aan 24,8km/u,na 28 km wind tegen gewooon rechtsomkeer gemaakt en toen liep het vlotter
donderdag ,ondanks vermoeidheid en windvlagen haalde ik op 63,5 km een snelheid van 25,3 km/u

Vandaag was het dan tijd voor de Bloesemring,met mijn collega afgesproken om rond 11 uur te starten,maar door de enorme drukte op het werk was ik pas om half twaalf thuis en onmiddelijk vertrokken we richting Ordingen naar het vertrekpunt aldaar.
We kozen voor de langste afstand,ongeveer 75 km,er was enorm véél volk en doordat er in twee richtingen werd gereden lag de snelheid niet zo hoog,op de minder drukke stukken werd er af en toe eens serieus doorgetrokken ,maar de heuveltjes remde ons dan weer af.
Na veertig kilometer werd het tijd voor een pitstopje,een terrasje was dan ook zéér welkom,maar bij vertrek reed mijn collega lek,de snelheid was er nu helemaal uit en mijn collega kon nog amper volgen :,ik probeerde steeds de snelheid hoog te houden door af en toe eens door te trekken ,maar dan moest ik weer milderen om mijn collega laten terug te komen.
Het werd in elk geval een leuke namiddag,3 uur en half op de fiets aan 23,3 km/u,en 87 km gedaan in totaal,voor herhaling vatbaar!!!!!!!:wink

groetjes

18-04-2010 om 20:02 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (7)
11-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 APRIL LOONSE JOGGING
Even ,hééél even had ik hoop dat ik vandaag zou starten in Borgloon,ik voelde geen pijn,dus ging ik er naartoe,en omdat mijn ouders in Borgloon wonen sloeg ik dus twee vliegen in één klap.Mijn auto liet ik staan bij mijn ouders,en stilletjes slofte ik richting parcours,maar toen ik daar aankwam voelde ik al pijn opkomen in mijn onderbuik,dus wijselijk besloten om af te zien van deelname,ik was er eigenlijk niet op voorzien ,ik was gewoon in mijn training en met loopsloffen daar(geen andere kleren bij )
met pijn niet alleen in de pubis maar ook in't hart zag ik de collega dan vertrekken,ooooh ik had er zo graag bijgeweest

de afgelopen week heb ik toch niet stilgezeten,alleen de week van Pasen heb ik niks uitgevoerd wegens te druk op't werk.
De dinsdag na pasen,vrij van't werk en da's zo een dag dat je niet op gang geraakt,slecht geslapen ,moe en gefrustreerd
het duurde tot in de namiddag eer ik op trek geraakte en de fiets opstapte voor een tochtje van 56 km aan 26 km/u
's avonds deed ik mijn dochter naar de dansles en al joggend /wandelend kreeg ik toch 8 km bij mekaar op een uurtje
Woensdag moest ik naar't ziekenhuis voor een NMR van mijn rug waarvan ik de uitslag zal horen op 18 april
op donderdag trok ik naar Passage Hasselt ,ik heb nog een driemaanden pas liggen en nu gaat het center op't einde van de maand dicht
pech, daar verlies ik dus een deel van mijn geld,maar ik ga proberen de schade zoveel mogelijk te beperken door zo dikwijls mogelijk te gaan
enfin ,ik deed mijn best gdurende 70 min op de crosstrainer ,maar het was wennen ,het was zwaarder dan ik dacht,zodat ik het niveau moest minderen,dan nog even de arm-en rugspieren een beurt gegeven alvorens af te sluiten met een saunaatje
Zaterdag belde mijn collega om te gaan fietsen en na het werk onmiddelijhk vertrokken om niet in slaap te vallen in de zetel ofzo
een goede 70 km werd er gereden ,véél klimwerk en ook de wind speelde ons parten zodat onze snelheid niet zo hoog was 24,2km/u
na amper 3 uur slaap was het weer tijd om te gaan werken en ik had me voorgenomen om na het werk naar de fitness te gaan en dan te supporteren in Borgloon,maar ik was zo moe dat ik mijn bed introk,om 2 uur later toch te vertrekken richting Loon,om daarna tot de conclusie te komen dat ik nog niet klaar ben om te lopen
ik heb me nu voorgenomen om pas opnieuw te beginnen na de grote vakantie,hopelijk ben ik er dan wel klaar voor,ondertussen blijf ik wel fietsen bij mooi weer en trek ik nog zoveel mogelijk naar de fitness bij slecht weer ,ik kan me daar wel uitleven op de crosstrainer!!!

groetjes en een welgemeende proficiat aan de collega's die de Loonse jogging tot een goed einde brachten!!!!!

11-04-2010 om 18:41 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
>> Reageer (3)
03-04-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZALIG PASEN!!!!!
Klik op de afbeelding om de link te volgen

03-04-2010 om 15:30 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
27-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.potverdorie!!!!!!!!!!!
.....waarom is luisteren toch zo moeilijk????Wat is er gebeurd vraag je je dan wel af,awel op woensdag deed ik opnieuw een fietstochtje van 59 km,veel klimwerk ,ik haalde toch 26,6 km/u,straf
op donderdag moe natuurlijk ,dus na het werk kroop ik in mijn bed,later op de avond moest ik mijn dochter naar het zwembad brengen,dus ruim een uur tijd om naar het Speelhof te trekken en daar proberen mijn eerste looppasjes te zetten
zogezegd ,zo gedaan,ik vertrok vrij rustig en deed ruim 16 min over één ronde (2,48km),ook de tweede ronde in 16.30,en dan te bedenken dat ik vroeger" rustig"liep tussen de 12 en de 13 min
enfin ,ik begon pijn te voelen in de pubis en besloot de derde ronde te stappen ,totdat er een loper mij passeerde,en ik ook terug lopen(20 min),de vierde ronde ging het zelfs iets sneller en eindigde ik in 15.30,ik liep nog een stukje en zo kwam ik aan mijn 10 km in 70 min.
Maar nu had ik serieus pijn en kon amper stappen,mijn dochter had direct in de gaten dat ik gelopen had
ja wie niet wil luisteren moet op de blaren zitten hé
enfin ,vandaag belde mijn collega om te gaan fietsen,ik was moe van't werk ,maar stemde toch in ,en omstreeks 13 uur vertrokken voor alweer 58 km aan een gemiddelde van 26km/u,het ging eigenlijk vrij vlot,zo goed zelfs dat we ons onderweg beloonde met een ijsje
de pubissen deden geen pijn meer en dat doet me besluiten dat ik geen meter meer zal lopen totdat alles genezen is,hoe moeilijk dat ook is
hopelijk wordt het dikwijls mooi weer ,dat ik kan gaan fietsen,want dat wordt nu nog mijn enige uitlaatklep
ik had nochtans gehoopt op 11 april aan de start te staan van de Loonse jogging,maar het wordt dus niks,noppes ,nada

groetjes

27-03-2010 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (9)
23-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WANDELEN EN FIETSEN

Dat is hetgene dat ik momenteel aan't doen ben,het relaas ,een vervolg op mijn vorig bericht........
donderdag 11 maart trok ik naar het hol van de leeuw,het Speelhof ,mijn o zo vertrouwde trainingsparcours,mijn dochter geeft die avond zwemles en ik vertrok van daaruit richting Speelhof dus,een stevige wandeling van 80 min,met enkele looppasjes

op zondag 14 maart trok ik naar de Maten in Genk voor een wandeltocht aldaar,het was niet met volle goesting,maar eens ik bezig was besloot ik voor de langste afstand te gaan ,19 km,tot mijn eigen verrassing deed ik hier slechts 2u30 over,wel met enkele looppasjes waardoor ik 's avonds toch weer last had van de pubis

maandag 15 maart had ik een afspraak met de rugspecialist en die wist me niet meer te vertellen dan wat ik al wist,een versleten wervel ter hoogte van L5/S1
nu gaan ze nog een NMR nemen om te zien of er geen zenuw gekneld zit ,wat waarschijnlijk ook zo is

dinsdag 16 maart ,dansles voor de jongste ,dus naar Borgloon ,waar ik in't verleden ook wat kilometers bijeen vergaard heb,proberen te wandelen dan maar,en dus ook hier weer 80 min,ditmaal zonder loopppasjes,last van pubis

donderdag 18 maart,een heerlijke dag,dus vroegtijdig gestopt met werken,ik was(het)moe,thuisgekomen,weinig goesting maar toch vertrokken met de fiets voor 55 km in 2u10,het eerste uur haalde ik nog 27,4,het tweede slechts 23,5,wind tegen!!!pffff

zondag 21 maart was er weer een wandeltocht voorzien,maar  door het slechte weer en de vermoeidheid thuisgebleven en in mijn bed gekropen
maandag 22 maart,de schade dan maar ingehaald en opnieuw de fiets op,ongeveer dezelfde toer als afgelopen donderdag ,nu 57 km in 2 u10
eerste uur,27,8km
tweede uur 25 km
avg 26km/u
zo probeer ik toch stilletjes bezig te blijven in de hoop niet te veel conditie te verliezen ,en dat ik binnenkort weer mag starten met lopen,want de honger is groot
de goesting om nu te sporten is er niet altijd ,maar ik probeer er het beste van te maken,met in gedachten de bloggers die zelfs niet kunnen sporten momenteel door ergere blessures dan de mijne,dus mag ik eigenlijk nog niet klagen

groetjes en tot loops.......

23-03-2010 om 15:33 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (5)
10-03-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTUSSEN.....
..is het zonnetje beginnen schijnen en de drang om buiten te komen is nog groter geworden,dus heb ik toch weer iets ondernomen
afgelopen zondag na het werk ,zitten morren ik wou en zou gaan wandelen ,al was ik stikop,dus trok ik richting Gingelom voor de plaatselijke tocht aldaar,ik zou de 21 km gaan doen.Met volle moed vertrok ik aan een gestaag tempo,en haalde al vele wandelaars bij (het competitiebeest in me kwam weer eens boven ),na 12 km kwam ik terug aan het startpunt ,een beetje pijn en moe ,en ik wist eigenlijk niet hoe ik verder moest voor die 21 km,dus besloot ik maar te stoppen ,ik had juist 2 uur gestapt .Onderweg naar huis begon mijnen euro te vallen ,ik had de toer van 9 km erbij moeten doen,shame
's avonds trok ik naar mijn stamcafé war ik weer bleef hangen zodoende dat ik maandag niet veel goesting had om iets te ondernemen,te laat was ik op de hoogte van een wandeltocht in Gors-op-Leeuw,kort bij mijn ouders thuis ,anders was ik ook daar naartoe gegaan.
's Dinsdags ben ik altijd moe na het werk ,dus weer geen goesting,maar toen ik aan mijn pc zat begon het weer te kriebelen bij het lezen van de vele blogjes,dus trok ik vrij laat op weg voor een fietstochtje,44 km met veel tegenwind aan 24 km/u,niet veel ,maar t'is een begin hé
Vandaag scheen de zon alweer blaren en besloot opnieuw te gaan fietsen.
Na een paar km's zag ik een groepje fietsers en besloot om aan te sluiten,laat dat nu juist het groepje zijn waar ik nog eens bij mee ben gegaan,ze gaan niet zo snel ,het zijn dan ook volgens mij al 60 plussersuit Berloz maar toch werd er gemiddeld 25km gereden.
20 km lang deed ik koipwerk ,liet me dan wat terugzakken en in Oleye ging ik er even alleen vandoor,maar omdat ik niet precies de weg wist ,liet ik me terug inlopen,waarna ik dan niet meer zo goed kon volgen,ofwel reden zij ineens sneller omdat ze bijna thuiswaren.De laatste 5 km haspelde ik alleen af ,en het was de hel,ben bijna gestorven,tegenwind en bergop,ik haalde nog amper 10km/u,het was afzien ,ik was blij dat ik na 47 km thuis was,met een gemiddelde van 24,7 (na 40 km nog 25km/u),ben ik toch tevreden
de pubis voel ik momenteel niet ,de Mobic zal hier wel voor iets tussen zitten,ik hoop dat ik er morgen niks van ga voelen,ben nu al stijf in mijn linkerbil,we zien wel
ik hoop dat mijn geduld niet lang meer op de proef gesteld wordt want telkens de zon schijnt ,bloedt mijn hart en wil ik naar buiten.Ik weet het ,vele collega's raden mij aan het rustigaan te doen,maar mezelf kennende is dat zééér moeilijk,ma ik ga me toch proberen in te houden. Wordt moeilijk , omdat het op het werk ook al niet botert met mijn "schijnheilige collega's gatlikkers
Mja ,ooit zal het weer goed komen zeker,de resultaten van de bloedtest zijn vrij gloed ,alleen te veel calcium en een verhoogd ding dat wijst op ontstekingen
nu in mei een nieuwe NMR en dan weten we weer meer ,en op 15 maart ook nog naar de rugdokter,je ziet ik zit niet stil hoor

groetjes.......

10-03-2010 om 18:15 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (6)
28-02-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EN HET WORDT NOG ERGER....
Inderdaad zoals de titel zegt,het is erger geworden ,voor degene die niet op Facebook zitten wil ik nog even mijn relaas over het slechte nieuws posten!!!
afgelopen week op maandag nog 110 baantjes gezwommen en donderdags nog een uurtje spinning gedaan om dan op vrijdag meer pijn te krijgen in de bekkenstreek,zaterdags werd het nog erger met het dieptepunt in de vooravond.
Rond 16 uur namiddag trok ik mijn bed in,om rond 18 uur gewekt te worden door lawaai bij de buren ,ik trachtte uit mijn bed te komen ,maar het lukte niet.Na enige tijd begon ik dan al kruipend aan mijn avontuur ,naar de deur tot aan de trap,waar ik probeerde op mijn benen ,beide handen aan de leuning naar beneden te klauteren,ik voelde me net een stokoud kereltje,martelend en spartelend naar de zetel,waar ik nadacht wat ik moest doen,de ambulance bellen???,ik was immers allleen thuis,maar naar het ziekenhuis wou ik eigenlijk niet.Dan maar de dokter van wacht gebeld en die vroeg of ik kon komen,maar ik kon zelfs niet autorijden.Dan mijn vrouw opgebeld en die kwam met een vriend opdagen die me naar de dokter bracht.Die bezag me eens ,stelde een paar vragen en kwam zo te weten dat ik waarschijnlijk een ontsteking op het bot gekregen had,zéééér pijnlijk.Hij stelde voor om een zware ontstekingsremmer te nemen(Mobic),en me dan een papiertje te maken voor het werk,ik mocht in geen geval gaan werken,maar dat ligt voor mij gevoelig,ook mijn vrouw vond dat ik moest thuisblijven.Na mijn pilletje genomen te hebben trok ik opnieuw naar bed en zette toch mijn wekker om 22u10.
Twee uur later dus werd ik wakker en het gevoel was redelijk ,dus ging ik tegen beter weten in toch maar werken ,geld hé
tegen de morgend nam ik een nieuw pilletje en opeens was er geen pijn in het bekken meer te bespeuren ,er konden zelfs enkele vreugdepasjes vanaf
ik liep wel rond met een loom gevoel,en trok na het werk naar huis om enkele uurtjes te slapen,want ik wou absoluut gaan kaarten namiddag ,om daarna nog de macht STVV-Club Brugge te gaan volgen in mijn stamcafé.
vanavond is de pijn terug opgekomen,maar ik ga nu geen pilletje meer nemen ,dees werken immers 24 uur werd me beloofd.
Morgenvroeg ga ik proberen mijn huisdokter te bereiken om bloed te laten trekken ,want volgens de arts van dienst zou ik wel eens reuma kunnen hebben.Ondertussen hoop ik op een goede nachtrust en lees met pijn in het hart hoe collega's het hebben afgebracht in enkele plaatselijke wedstrijden waar ik vorig jaar ook meedeed
Hoe lang moet ik nog lijdend toezien
groetjes

28-02-2010 om 23:08 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
23-02-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET VERDICT
Vandaag moest ik dus terug naar dr.Mievis en hij, bekeek de NMR en bevestigde  wat ik al wist ,geen verbetering van het botoedeem ,zelfs een lichte achteruitgang ,wat betekent dat ik dus definitief een kruis kan maken over 2010
het enige wat me nu nog rest is mijn stalen ros,daar ga ik proberen zoveel mogelijk km's op af te malen,zwemmen is blijkbaar ook niet goed omdat ik de pubistakken te fel belast ,maar dat had ik al ondervonden.Kiné is ook geen oplossing ,omdat er niet moet gewerkt worden op de spieren,het is het bot dat aangetast is en daar is NIKS,maar dan ook NIKS aan te doen,gewoon wachten tot het weer weggaat ,en de dokter zei dat er nog niemand niet van genezen is ,dus is er nog een beetje(ironie) hoop
enfin ,ik ga er niet meer te veel over doordrammen ,lost toch niks op,ik ga me nu een abonnement nemen in de fitness waar ik vooral op de crosstrainer zal werken en ook grotendeels zal meedoen aan de spinningsessies.
Voorlopig zal ik dus hier niks meer posten,tot dat ik terug mijn eerste looppasjes zal zetten,en hopelijk zal het niet te lang duren
Begin mei ,een nieuwe NMR om te weten of er verbetering is,en dan zien we wel of ik inderdaad nieuwe loopschoenen zal mogen kopen.
Ondertussen moet ik ook nog naar een collega van dr.Mievis voor mijn rugproblematiek,en hopelijk kan ik hier dan toch positief nieuws over posten.....afwachten is de boodschap,jammer maar helaas.......

groetjes en tot gauw

23-02-2010 om 16:20 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
>> Reageer (11)
10-02-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog geen beterschap!!!!!!!......

......dat is wat ik te horen kreeg maandag na mijn NMR onderzoek,er zit nog steeds vocht op mijn pubistakken,en ik heb de indruk dat het niet snel genezen zal zijn
weet je wat dan nog het meest cynisch was,toen ik in de auto stapte en wou vertrekken ,speelde juist het liedje"TREK HET JE NIET AAN" ,alsof het al niet erg genoeg is,pffffff
maandagmorgend ging ik nog met volle moed en met de fiets in de barre kou naar een nieuwe kinesist,waar ik mijn probleem uitlegde,hij vertelde me dat pubalgie geen overbelastingsverschijnsel is ,maar oorzakelijk in verband kan worden gebracht door een val,en inderdaad ik ben een paar keer gevallen tijdens een wedstrijd,dus heeft ie wel een punt daar.
Verder vertelde hij me dat oefeningen pas nut hebben als je lichaam in balans is ,en dus niet nu ,want dan maak je het alleen maar erger,ook buikspieroefeningen hebben geen nut ,omdat ik mijn heupbuigers dan te veel belast,enz.....
Hij gaat er dus werk van maken om mijn lichaam op een zachte manier terug op punt te brengen,een soort Bowen techniek ,zeg maar,voorlopig voel ik wel nog geen verschil
enfin,diezelfde middag ben ik nog gaan zwemmen en kreeg toch 94 baantjes voor mekaar ,maar vandaag en gisteren voelde ik me toch zo slecht ,heb amper goesting om iets te onderrnemen.
Ik moet vandaag ook nog naar mijn andere kinesist,horen wat die te vertellen heeft....
en op 23 februari terug naar de orthopedist,hopelijk heeft die een snelle oplossing voor die verdomde pubistakken
nog een geluk dat ik me op het einde van de week telkens wat beter voel,want moest het de hele week zijn zoals vandaag en gisteren,tja dan zou er van sporten niks meer terecht komen.
Met de moed der wanhoop blijf ik doorgaan ,en dat is dan vooral spinnen ,al heb ik mijn twijfels of dat wel zo goed is,maar dat is de enige manier waar ik me voorlopig in kan uitleven
Het loopseizoen kan ik wel op mijn buik schrijven,jammer maar helaas,nu is dat nog niet zo erg ,maar als het mooie weer er aankomt zal ik het toch moeilijk krijgen ,ik hoop dan met lange fietstochten toch de schade een beetje te beperken
zoals gewoonlijk zal ik weer geduld moeten oefenen en laat dat nu juist iets zijn waar ik hééél slecht in ben,ik verlang zo naar het lopen!!!!!
Hopelijk is de miserie gauw voorbij ,zodat ik hier weer leuke en grappige verslagjes met gekkebekkentrekkende foto's kan posten....
so long........

10-02-2010 om 15:36 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (10)
03-02-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.what's up????
Maandag dus naar Borgions geweest om mijn steunzolen af te halen,meteen gepast en ze zaten goed,ze zien er ook veel beter uit dan bij Faes,nu nog te hopen dat ik ze kan verdragen
Het is wel een hele rit terug geworden met de nodige pech,één km voor het klaverblad in Lummen was ineens mijn gaspedaal foetsjie,de kabel bleek over te zijn,daar mij ergens aan de kant gezet,mijn kameraad opgebeld en die kon anderhalf uur later het probleem oplossen,door mijn kabel vast te strippen,toen moest ik nog naar de osteopaat in Genk,ik had geen tijd meer om naar huis te rijden zoals gepland ,dus rechtstreeks door naar daar.
Ter plaatste kreeg ik een hele uitleg over het inwendig systeem van mijn lichaam en de functie van de bijnier etcetera en ook de behandeling die hij zou willen toepassen ,nl ,NST(Neurostructurele Integratie Techniek).Nadat hij enkele functie bewegingen gedaan had met mijn benen en armen mocht ik beschikken ,37 euro armer ,en diezelfde middag bij Borgions ook nog eens 210 euro van mijn conto
Over die NST technieken ga ik hier niet ingaan ,je vindt er genoeg over op het net
Enfin ,bij het naar huis rijden was alle leed nog niet geleden ,richting Genbk was alles ondergesneeuwd ,zodat ik kwam vast te zitten in een ellenlange file,later dan voorzien toch thuisgeraakt
Eind goed al goed zou je dan denken ,maar op dinsdagnacht geraakte ik amper uit bed ,overal spierpijn ,ook de pubis weer ,het duurde enkele uren eer ik me terug op gang kon trekken,heeft het te maken met de aanpassing van de zolen ,of het feit dat ik op zondag weer overdreven heb met 26 uur wakker te zijn ,ik weet het niet.Vandaag voel ik me nog altijd niet beter,ondertussen heb ik weer een adres gekregen van een kinesist hier in de buurt die hééél goed werk zou verrichten,ik heb gebeld voor een afspraak en mag maandag gaan.Naar Genk ga ik niet direct terug ,ik vind het ietsje te ver en telkens 37 euro neertellen is me toch een beetje te veel van het goede,en je weet niet of het resultaat zal hebben.
lopen is nog steeds niet aan de orde ,spinning en zwemmen ,daar moet ik het voorlopig dan maar mee doen zeker .Enfin ,volgende week ook terug onder de NMR en zien hoe dan het resultaat is ,maar ik heb er geen goed oog in
Het wordt dus weer bang afwachten,de terugweg blijkt nog lang te zijn,maar ik probeer er de moed in te houden,tot gauw.....

groetjes

03-02-2010 om 17:54 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (10)
25-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paul Borgions
Vandaag was het voor mij een belangrijke dag,ik had een afspraak bij Paul Borgions in Rotselaar,podoloog,blijkbaar hééél bekend in de voetbalwereld!!!

www.paulborgions.be

Bij intrede in zijn kantoor ,leek het alsof ik in de dug-out van een voetbalplein terecht kwam,ook sjaals van Lierse ,Racing Genk,Club Brugge en t-shirts van allerhande voetballers maakten deel uit van het decor.De verschillende kamer werden genoemd naar namen van bekende voetbalstadions ,zijnde Nou Camp ,San Siro en andere.
Ik was er een beetje vroeg ,maar werd toch dadelijk geholpen door een medewerkster Sophie ,ze vroeg mij allerhande dingen en ik mocht heel mijn meegebracht schoenenarsenaal uitpakken .De meeste van mijn schoenen voldeden wel aan het beoogde criterium,maar na het onderzoek waren er toch een paar schoenen bij die ik mocht afschrijven,omwille van de te zwakke voorvoet.
Enkele onderzoeken later kwam ook Paul erbij en ik kreeg deskundige uitleg ,de zolen alleen kunnen niet alles oplossen,ik moet ook vééél kinéoefeningen doen daar ik nogal beperkt ben en hééél korte spieren heb.Hiervoor kreeg ik het advies om bij Vandeurzen Gert in Genk langs te gaan en heb dus meteen een afspraak gemaakt.Het is wel de bedoeling dat hij me op weg helpt en dat mijn vaste kinesist die oefeningen of wat dan ook ,overneemt ,zodat ik niet telkens naar Genk moet.
Ik heb dus ook schoenadvies gekregen,ze moeten een stevige hielcontour hebben mogen niet plooien in't midden en moeten ook een stugge voorvoet hebben ,dus daar ook niet te fel plooien!!!
De schoenen waaruit ik mag kiezen zijn;
Mizumo Wave Creation X
Adidas Adistar Ride (ik heb het oude model!!!!)
New Balance 1063
Asics Fortitude 3
New Balance 993
Het kostenplaatje van die zolen is natuurlijk een ander paar mouwen,210 euro waar ik dus niks van terugtrek via het ziekenfonds omdat Podologie nog steeds niet erkend is ,in tegenstelling tot orthopedie,het enige voordeel is dat ze langer dan één jaar meegaan ,wat de zolen van Faes niet deden.Mijn oude zolen van Faes waren dus blijkbaar niks waard ,maar dat had ik al verwacht omdat die man er nogal licht overging indertijd ,daar was ik op een kwartiertje buiten ,vandaag duurde de onderzoeken bijna anderhalf uur!!!!,hiervoor moest ik ook wel 55 euro neertellen
Hopelijk ben ik nu geholpen ,al moet ik er dus vanuit gaan dat die zolen alleen het probleem niet zullen oplossen en dat ikzelf aan mijn lichaam zal moeten werken!!!!!!!
Volgende week maandag zal ik ze gaan halen en dan ga ik ook eens zien om een paar nieuwe loopsloffen te kopen,en als mijn hardnekkige pubalgie toestand is genezen kan ik er in het voorjaar hopelijk terug invliegen.......
groetjes

25-01-2010 om 18:01 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (14 Stemmen)
>> Reageer (12)
17-01-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HALLO
Nog eens even tijd om terug te komen op mijn blog,nu met het Facebookgeweld wordt deze wel eens minder onderhouden,veel nieuws valt er evenwel niet te melden
een kleine opsomming van de geleverde prestaties tot nog toe
lopen is daar voorlopig nog niet bij

Donderdag 7 januari ;spinning bij Willemfitness www.willemsfitness.be
Zaterdag 9 januari ;84 baantjes schoolslag
Zondag 10 januari ;fun spinning bij Concourse fitness www.concoursesportcenter.be
Maandag 11 januari ;94 baantjes schoolslag en 's avonds nog een uuurtje saai ,spinning in Concourse
Dinsdag  12 januari ;spinning bij Willemfitness
Donderdag 14 januari ;spinning Willemfitness

Zaterdag 16 januari ;84 baantjes schoolslag
Zondag 17 januari ;opnieuw fun spinning bij Concourse


vandaag ook even het nieuwe parcours gaan verkennen van de Loonse Jogging die doorgaat op 11 april,ik vind het parcours belange niet zo mooi als in het stadscentrum,maar men moest noodgedwongen uitwijken omdat men door het kermisgebeuren de veiligheid van de lopers en anderen niet meer kon garanderen ,wat ook in Kozen al hééél moeilijk bleek te zijn
Er komt een 300 tal meter onverhard in voor ,en zoals het er momenteel bijligt ,doet het me denken aan Hesbignon toestanden ,maar de organisatie heeft me op het hart gedrukt dat men er een laagje dolemiet of sintel zal leggen tegen dan
www.loonsejoggingclub.be
tijdens het verkennen , wandelend,al werd er stevig doorgewandeld,ik deed mijn vader(ook loper,maar wel al 70 jaar!!!) achter adem happen
,kreeg ik toch weer last van mijn pubalgie,pijn in het zitvlakgedeelte wat erop wijst dat het nog steeds niet genezen is,
toch hoop ik eind februari de draad terug op te pikken ,tot zolang zullen fitnesszalen en zwembaden tot mijn trainingsterrein behoren

groetjes

17-01-2010 om 19:27 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (9)


Over mijzelf
Ik ben lenaerts marc, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bakkertje64.
Ik ben een man en woon in st truiden(aalst) (belgie) en mijn beroep is banketbakker.
Ik ben geboren op 01/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen ,zwemmen,en van't leven proberen te genieten.

yo ,iedereen ,welkom bij de bakker's blog,veel lees-en loopplezier
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • niethelemaalwies
  • Gelukkig Nieuwjaar
  • Een natte dinsdag herfst groet
  • Eindelijk eens tijd om bij te lezen.
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 02-2019
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 10-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs