geplande wedstrijden 2018:

5 mei Verlaine 11 Km (Hesbignon)

12 mei Mielen 11 Km (Hesbignon)

16 mei Tienen (estafetteChallenge)

20 mei BilzenRun (21.1 km)

27 mei Wellen 10 Km (Victorscup) 

3 Jun Hermalle 14 Km (Condrusien)

10 Jun Fallais 14 Km (Hesbignon)

15 Jun Landen (estafetteChallenge)

16 Jun Tongeren 10 Km (Victorscup)

23 Jun Wanzoul 10 Km (Hesbignon)

 

 


Gelopen Km's 
Maand Km's 2016
Km's
2017
Km's 2018
Januari 228 195 209
Februari 210 170 199
Maart 278 252 237
April 248 245 242
Mei 223 268
Juni 225 194
Juli 208 197
Augustus 255 269
September 206 214
Oktober 235
221
November 247
195
December 249 186
Totaal 2800 2608
Foto
Inhoud blog
  • Jogging de Couthuin
  • 1/2 Marathon Circuit de Francorchamps & La WACremmienne
  • De stilte doorbreken ...
  • Jogging de St Martin, Thisnes, 12.5 km Hesbignon
  • Jogging de Wanzoul - Hesbignon - 10.4 km
  • Great Breweries 25 Km
  • Jogging Vyle Tharoul, Condruzien, 10 miles
  • Jogging de l'Etoile Faimes (Borlez), 11.25 km
  • Jogging de Couthuin - 12 km - Challenge Hesbignon
  • Jogging de Mielen, 11.3 km, Challenge Hesbignon
    Zoeken in blog

    smol01

    01-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.December 2011 - Jaaroverzicht 2012
    In december werd mijn doelstelling van 100 km eindelijk nog eens behaald. Beter zelfs ik wist tijdens deze afgelopen maand zelfs 131 kilometer bij elkaar te lopen. De laatste weken werd er zelfs respectievelijk 4x en 3x per week gelopen. Ook werd er steeds 11-12 km gelopen daar waar ik okt-nov moeite had om de 10 km grens te halen. Hoop doet leven dus ...

    Nog snel een kort jaaroverzicht.

    Mijn overzicht van 2011 is kort samen te vatten. De eerste maanden nog goed gestart met normale loopmaanden maar al snel stak een borstblessure die me hinderde van maart tot heden .... stokken in de wielen; ik kon me bij momenten moeilijk motiveren om te lopen waardoor mijn weektotalen zakten van 50-60 km/week naar 20 km/week ... de conditie ging dus snel in dalende lijn en de gewichtscurve ging in stijgende lijn. Daar waar ik normaal gezien mijn wedstrijden rond de 4.50/5.00'/km wist te lopen, had ik nu opeens moeite om een 10 km wedstrijd onder het uur te beëindigen ... en de wekelijkse duurloopjes op het speelhof werden ook steeds moeizamer zowel qua tempo als qua afstand, maar gelukkig gaat het de laatste maand qua afstand als reeds in stijgende lijn hopelijk volgt ook de snelheid binnen enkele maanden als de overtollige kilo's zijn kwijtgespeeld !!!

    Mijn doelstellingen voor 2012 ....
    - blessure vrij proberen te geraken en eindelijk van die vervelende borstblessure verlost te raken, wat de laatste 10 dagen het geval is
    - de overtollige kilo's proberen te verliezen (7-8 kilo)
    - zoveel mogelijk wedstrijden in Challenge hesbignon lopen
    - 2000 km behalen dit jaar


    Voila thats it, en voor de rest nog de beste wensen voor iedereen die dit leest !!!

    01-01-2012 om 20:33 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prettige kerstdagen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Aan iedereen een prettig kerstfeest toegewenst !!

    24-12-2011 om 14:54 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.November
    De maand november is kort samen te vatten, wekelijks 2 tot soms 3x een 10 km loopje aan steeds het gezapige tempo van om en bij de 6'/km. Alles samen was de maand november goed voor slechts 91 km

    Lichamelijk nog steeds last van de borststreek .... maar we blijven zoeken naar de oorzaak.

    De maand december alvast goed gestart met 10 km op de 1e dag van de maand Doel van de maand december is om alleszins de kaap van de 100 km te overschrijden.

    Ondertussen zijn we wel terug 4 kg kwijt, nog 4 te gaan !!

    02-12-2011 om 09:04 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een dipje ....
    Het overzicht van de afgelopen maand is kort weer te geven, max 2 loopjes van 10 km per week, met de laatste weken slechts één loop per week namelijk de zondagsloop. De goesting is er momenteel niet en als ik dan als een ga lopen raak ik voor geen meter vooruit, de 10 km op een uur is als een marteling. Tussenin nog één wedstrijdje gelopen te Waremme waar ik samen met Daniel naar toe trok. De 10.1 km tocht afgelegd in 57' .... een gemiddelde dus van boven de 5'40" waar ik enkele maanden geleden rond de 50' zat.
    We zullen terug alle moed bij elkaar moeten pakken en terug meerdere keren per week de loopschoenen aantrekken, want de conditie zal er zo niet op beteren en de kilo's komen er ook bij ....

    Hopelijk binnenkort een positievere blog !!!

    24-10-2011 om 20:37 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    18-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEEK 35 & 36 + JOGGING AALST, 12 km
    Hierbij het overzicht van de loopactiviteiten van WEEK 35 & 36
    Week 35 :
    Maandag - Dinsdag : rustdag
    Woensdag : rustige duurloop op het speelhof, goed voor 12.4 km 5.45'/km
    Donderdag : Samen met Bakkertje opnieuw naar speelhof getrokken maar volledige off-day, afgehaakt na 5 km
    Vrijdag - Zaterdag : rust
    Zondag : speelhof, rustige duurloop goed voor 10 km
    Week 36 :
    Maandag : Met Sven afgesproken voor duurloop op het speelhof maar al snel mijn wagonnetje aangehaakt met Jean Pierre en wonder bij wonder liep het maandag vrij goed, samen deden we 4 rondjes (telkens wat sneller : 14.00/13.30/13.25/12.55), en alzo 10 km in 53'
    Dinsdag : rustdag
    Woensdag : opnieuw samen met Sven duurloop op speelhof, rustig aan gelopen, 10 km in 1h02
    Donderdag : met Bakkertje afgesproken op de toer van zaterdag van de wedstrijd te Aalst nog eens te verkennen. Enkele malen misgelopen en alzo uitgekomen op 13.3 km à 5.45'/km
    Vrijdag : rustdag
    Zaterdag : JOGGING van AALST, 12 km in het kader van de Challenge Hesbignon.
    Doelstelling was de tocht uit te lopen aan 5.30'/km ofwel 1h06 gezien de beperkte conditie de laatste tijd. Eerste km dan ook rustig aan gestart en doorgekomen aan 5.14', km 2 zelfde tempo aangehouden, om dan de eerste klim voorgeschoteld te krijgen, hier kreeg het gemiddelde een eerste knak en ging naar 5.19'/km. Maar hierna volgde enkele goed beloopbare km's en het gemiddelde zat na km 5 opnieuw aan 5.10'/km, enkele km dus stevige kunnen doorlopen, maar hierna opnieuw een hellende strook van +- 1.5 km wat het gemiddelde terug deed oplopen naar 5.15'/km, dan even dalen om opnieuw een klimmetje voorgeschoteld te krijgen, met bovenop de klim gemiddelde van 5.16 ... maar nu volgde een 3-tal km in licht dalende lijn al hadden we wel de wind op kop hier. Ik kon het gemiddelde toch opnieuw tot 5.12'/km krijgen. Maar nu kwam het moeilijkste stuk van het parcours, een stuk onverhard van 800 meter dat stevig bergop ging; ik moest het tempo dus opnieuw laten zakken en kwam boven na 10.5 km aan 5.17'/km; gelukkig ging de laatste 1.5 km richting finish in dalende lijn en wist ik mezelf toch nog eens te motiveren om nog eens door te trekken; ik bereikte zo de finish in 1h02 (laatste km in 4.30) ofwel 5.11'/km gemiddeld. Vrij tevreden dus met de gelopen tijd en goed ingedeeld !!
    Zondag : recuperatieloop speelhof, slechts 4.6 km in 31' .... ofwel 7'/km
    Weektotaal : 52 km

    18-09-2011 om 11:23 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Challenge Hesbignon - Hannut - 10 km
    Deze ochtend samen met Bakkertje richting Hannuit (Hannut) getrokken voor de plaatselijke jogging in het kader van de Challenge Hesbignon. Jaar na jaar hetzelfde parcours dus we weten ondertussen wat ons te wachten staat, een vrij makkelijk eerste deel gevolgd door een moeilijkere tweede helft.
    Rond 10u15 stonden we met een 300-tal lopers klaar voor de start op de plaatselijke atletiekpiste. Snel een rondje rond de piste en dan de straat op. Ik kon al vrij snel een redelijk tempo aanpakken en kwam zo km 1 door na 4.57, de eerste volgende km's gingen zelfs nog ietske vlotter, km2 4.47 - km3 4.48 - km 4 aan 4.51, gemiddelde na 4 km's was 4.51 .... maar toen begon de zwanezang, we draaiden rechtsop lichtjes bergop en kregen een onverharde strook van +- 2 km voorgeschoteld, hier kon ik alles behalve mijn tempo aanhouden en na het beëindigen voor de onverharde strook bedroeg (+- km 7) mijn  gemiddelde 5.10'/km . Hierdoor raakte ik ontgoocheld in mijn tijd en liet de rest van de race op zijn beloop gaan, er stonden nog  klimmetjes op het programma en wist dus dat een degelijke tijd niet meer mogelijk was. Het gemiddelde zakte hierna nog naar 5.18gelukkig stond Bakkertje aan het begin van de laatste km me al terug op te wachten waardoor ik deze laatste toch nog aan een iets wat aardig tempo wist af te leggen en ik eindigde in 51.58 voor de 9.9 km lange tocht, of een gemiddelde van 5.15'/km, warempel 34"/km trager dan vorig jaar , hopelijk ging het om een off day en is mijn volgende wedstrijd terug wat beter anders zal Aalst misschien wel de laatste wedstrijd van 2011 kunnen worden !!

    04-09-2011 om 15:21 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERZICHT WEEK 33 EN 34
    De laatste 14 dagen mijn blog niet meer aangepast, tja het ontbrak me de laatste tijd aan wat motivatie zowel om te lopen als dit blogje aan te passen. Reden was het weeral de kop opsteken van de borstspierperikelen waardoor de activiteiten de laatste 14 dagen beperkt bleven tot 4 trainingsloopjes en 1 wedstrijd te Gotem. Woensdag nog eens bloed laten trekken maar alle bloedwaarden zijn perfect ... aanstaande maandag dan maar na overleg met de dokter een botscan laten maken voor de borstkas, hopelijk brengt dit eindelijk duidelijkheid over mijn blessure want na 6 maanden ben ik het stilaan beu aan het worden, het is geen constante blessure maar eentje van komen en gaan .... , meer nieuws hierover begin volgende week, maar nu snel het overzichtje van de laatste 2 weken.
    WEEK 33
    Maandag : rustdag
    Dinsdag : rustige duurloop op het speelhof goed voor 12.4 km
    Woensdag : 45 baantjes schoolslag
    Donderdag : opnieuw duurloop op het speelhof rustig aan goed voor 10.1 km
    Vrijdag : rustdag
    Zaterdag : rustdag
    Zondag : wedstrijd te GOTEM in het kader van Haspengouw Challenge gelopen. Na wat inlopen stonden we om 17.15 uur klaar voor de start aan het gerenoveerde Fonteinhof te Gotem. Weinig volk aan de start wel veel snelle lopers. 1 aanloopronde en 3 grote rondes stonden ons te wachten met telkens een kasseistrook en een stevige klim erin van +- 1 km. De eerste korte aanloopronde en de grote ronde kwam ik door in 5'/km gemiddeld mooi op schema dus, maar hierna moest ik in ronde 2 en 3 telkens wat terrein prijsgeven in de klim, maar in de daaropvolgende afdaling kon ik mijn gemiddelde toch steeds terug mooi naar beneden krijgen, een betere tijd als vorig jaar zat er niet in, maar daar rekende ik ook niet op, +- 100 km per maand minder op de teller dit jaar en een 5 tal kg zwaarder tja dat betaal je cash in tijd natuurlijk. Waar ik vorig jaar nog uitkwam in 48'20 deed ik er dit jaar 49'40 op over de 9.85 km ofwel 5.02'/km gemiddeld, al bij al nog vrij tevreden met de geleverde prestatie .... na de wedstrijd niet meer uitgelopen maar snel een verkwikkende douche genomen om dan al even snel aan te schuiven aan de feesttafel voor een steengrill gevolgd door een chocoladefontein als dessert ... tja zo zullen de kilo's er zeker niet afgaan
    WEEK 34
    Maandag : rustdag
    Dinsdag : duurloop op het speelhof gepland maar te veel last dus extra rustdag ingelast
    Woensdag : had ik afgesproken om een beginnend loper te begeleiden op het speelhof. Hij wou 2 rondjes volmaken. De eerste ronde (2.5 km) deden we er 15.15' over niet onaardig voor een beginner, 2e ronde haakte hij even af om te rusten en ging ik alleen door in 14.00, de derde ronde sloot Sven dan opnieuw aan en ook deze werd beeindigd in 15.15, waarna ik nog alleen een 4e rondje aanging. Ik besloot nog eens vrij diep te gaan en wist deze ronde af te leggen in 12.45', een tijdje geleden dat ik deze tijd nog eens haalde op het speelhof, alles samen goed voor 9.9 km in 57'30 (5.48'/km)
    Donderdag :rustdag
    Vrijdag : sedert lang nog eens de schoenen aangetrokken op het werk voor een loopje op de finse piste aldaar. Geen loopmaat gevonden dus maar de MP3 als compagnon meegenomen, en ondanks de warmte ging het heel goed moet ik zeggen. 4 rondjes afgelegd en het gemiddelde tempo dat na ronde één nog 5.51'/km bedroeg ging elke ronde wat naar beneden, wat resulteerde in een eindtijd na 4 rondjes van 58' voor 10.3 km ofwel 5.40'/km gemiddeld, wel vrij leeg door de warmte !!

    Zo aanstaande zondag trekken we nog eens naar Hannuit voor de plaatselijke jogging in het kader van de Challenge Hesbignon, waar ik vorig jaar nog een gemiddelde van 4.41/km liet optekenen, al reken ik dit jaar niet op deze tijd, rond de 5'/km zou me al vrij gelukkig stemmen, het verslag volgt dan ook zondagnamiddag, groetjes en tot dan !!

    02-09-2011 om 20:51 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overzicht WEEK 32
    Maandag : zoals reeds hieronder gepost deelgenomen aan Kermisjogging te Kozen, goed voor 14.3 km
    Dinsdag : rustdag, te stijf van maandagwedstrijd ....
    Woensdag : in de namiddag samen met Marc naar het speelhof getrokken maar het ging weer niet zo goed in het begin. De eerste 2 rondjes afgelegd in 34' (5 km), de laatste 2 rondjes (5 km) afgelegd in 27'30, een aardig verschil, iets waar ik de laatste weken wel meer last van heb dat die eerste kilometers absoluut niet willen vlotten
    Donderdag : afgesproken met Marc voor 's avonds naar het Speelhof te trekken maar een bruusk onweder gooide roet in het eten, in de plaats hiervan mijn gedeeltelijk beschadigd dak kunnen herstellen pfft
    Vrijdag : nog wat bekomen van de windschade en dus niet gaan lopen
    Zaterdag : rustdag
    Zondag : speelhofochtend is de traditie bij geen wedstrijd dus ook deze week paraat op finse piste speelhof voor 6 zondagsrondjes aan 14.30' per rondje, ofwel 14.8 km à 5.48'/km gemiddeld

    21-08-2011 om 20:52 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GP R. Luyckx te Kozen, 11.9 km
    Maar eerst snel even het weekoverzicht van week 32 alweer.
    Maandag : rustdag
    Dinsdag : duurloop samen met Bakkertje op het speelhof, goed voor 12.4 km à 5.48'/km
    Woensdag : rustige duurloop te Bevekom, 10.8 km à 6.06'/km
    Donderdag : opnieuw afgesproken met Bakkertje voor duurloop op het speelhof. Het tempo vlotte niet echt de eerste km's dan maar beslist er een intervaltraining van te maken van 5 x 1000 meter (4.50/5.06/5.06/5.06/5.10), alles samen opnieuw goed voor 12.4 km
    Vrijdag : rustdag
    Zaterdag : rustdag
    Zondag : Speelhof was opnieuw place to be ditmaal een zware drassige finse piste, opnieuw met Bakkertje als loopmaat, dit maal liepen we 6 rondjes steeds aan een tempo om en bij de 14', wat resulteerde in een totale loop van 14.8 km in 1h23, WEEKTOTAAL 52 km, eindelijk nog eens boven de 50 km !!

    Gisteren dan richting Kozen getrokken, om na 6 weken (!!) toch nog eens een wedstrijd te betwisten. De conditie is nog niet optimaal, en de vakantiekilo's ook nog niet eraf getraind, maar ja aangezien Bakkertje ging ook maar meegetrokken naar Kozen. Bij inschrijving bleek dat 5 rondjes van +- 2330 meter ons stonden te wachten. Samen met Stefan Meekers vooraf nog een verkenningstoerke gelopen en al snel bleek dat de benen nog zwaar aanvoelden van de dag ervoor dat beloofde alvast niet veel goeds, doel was dan ook comfortabel uitlopen en rond de 5.30'/km te lopen. Om 20u30 klonk dat het startschot, ik startte achteraan de groep en we begonnen onmiddellijk met een klimmetje van om en bij de 800 meter dat dus 5x diende omhoog gelopen te worden, de eerste km kwam ik door in 5.01 oeps ging vrij snel, maar moest dit even later al snel bekopen en zag mijn tempo in ronde 2 na de lange klim oplopen tot 5.13'/km, de 5.30 kwam plots korter. Maar even later vond ik dan toch opnieuw wat verse adem en kon ik terug een betere cadans aanhouden. Mijn tempo bleef nu ronde na ronde ongewijzigd en tijdens de laatste ronde wist ik zowaar nog wat te versnellen zelfs, waardoor ik eindigde in 1h00m35s voor 11.9 km ofwel 5.06'/km gemiddeld. Al bij al nog zeer tevreden met de gelopen tijd en wedstrijd, goed ingedeeld dus en nergens geforceerd.
    Zo nu nog een 10-tal dagen trainen en dan hopen dat we in Gotem een gelijkaardige prestatie kunnen neerzetten !!

    16-08-2011 om 09:10 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overzicht WEEK 31
    Maandag : rustige duurloop samen met een collega op het werk, goed voor 10 km in exact 1 uur
    Dinsdag : afgesproken met Daniel voor een duurloop op het speelhof. Na 2 rondjes kreeg Daniel het wat moeilijk en beslisten we nog enkele kleinere rondjes af te leggen, alles samen goed voor 8.3 km à 6' km en dit bij 30° pffft
    Woensdag : rustdag, gezinsuitstap naar Plopsaland
    Donderdag : opnieuw 's avonds afgesproken voor duurloop op het speelhof, enkel Bakkertje kwam opdagen. 2 rondjes samen gelopen daarna ging ieder voor zijn eigen tempo, beide legden we 5 rondjes af goed voor 12.3 km à 5.35'/km gemiddeld al effe geleden dat ik dit gemiddelde nog wist te halen op het speelhof.
    Vrijdag : alternatief gesport, goed voor 1 uur zwemmen ofwel 52 baantjes schoolslag
    Zaterdag : rustdag, uitstap naar Xhoris
    Zondag : rustige duurloop op het speelhof samen met Bakkertje als moest ik deze al laten lopen na nog geen 500 meter. Eerste 2 rondjes (5 km) liep het van geen kanten, het gemiddelde liep zelfs op tot 6.32'/km met als toppunt de 5e km aan 7.05'/km .... ik stelde me zelf 2 keuzes stoppen ofwel verstand op nul en proberen te versnellen, ik koos voor het 2e en wonderwel lukte dit me nog ook, beter zelfs het ging plots stukken beter lopen, ik wist de laatste 4 rondjes (10 km) af te leggen in 55' waar ik er 32' over de eerste 2 deed, het kan toch raar lopen hé. Alles samen goed voor 14.8 km in 1h27 ofwel 5.54'/km gemiddeld, achteraf toch nog een tevreden gevoel !!

    Weektotaal : 45.5 km en 1.3 km zwemmen

    07-08-2011 om 12:58 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overzicht WEEK 28 t.e.m. WEEK 30
    WEEK 28 en 29
    Oeps, effe geleden dat we de blog nog eens aanvullen precies.
    Tja, na de laatste update een 10-tal dagen op vakantie geweest naar Slovenië, waar we alvast een prachtige vakantie wisten te beleven. Constante temperaturen tussen de 28 en 30°, veel zon en de kinderen wisten zich goed in het water te amuseren. Neem daar nog een goed hotel bij met goed restaurant eraan tja dan is de vakantie geslaagd hé. Enig minpuntje aan de vakantie was dat we loopschoenen meehadden maar slechts éénmaal aangetrokken hebben voor een loopje van 8 km; het was me ginds te warm voor te lopen
    Bij thuiskomst dan vorige week zondag onmiddellijk Bakkertje gecontacteerd voor een loopje op het speelhof, maar dat liep op een sisser af ... zware benen van de autorit van daags tevoren sneden me al vlug de adem en zin af, al bij al toch nog 8.8 km kunnen vollopen ....
    WEEK 30
    Al terug een iets betere week wat betreft het sporten, tja de extra 5 kilo moeten er op één of andere manier toch weeral vanaf hé ....
    Maandag : rustdag
    Dinsdag : rustige duurloop van 11 km à 5.34'/km gemiddeld
    Woensdag : naar de fitness zaal getrokken en hier vervolgens 5 km gelopen op de band, 20' recupereren op de fiets en vervolgens nog een 15' fitnessoefeningen (arm- borstspieren)
    Donderdag : intervaltraining gedaan met een collega op het werk, nadat we 15' ingelopen hadden kozen we voor 10 versnellingen van 1' met telkens 1' rustig joggen als herstel tussenin. Ik wist het tempo tijdens de intervals rond de 4.30/4.45 te houden, wat me niet onaardig leek gezien de zwakke conditie momenteel en het gebrek aan kilometers en de extra kilo's ...., erna nog een 20' uitgelopen alles samen goed voor 9 km
    Vrijdag : zwemmen, goed voor een 40 tal baantjes
    Zaterdag : rustdag
    Zondag : afgesproken met Bakkertje en Daniel voor een duurloopje op het speelhof. Eerstgenoemde haakte in laatste instantie af, Daniel was na lange tijd wel nog eens paraat op het speelhof. Tijdens het lopen wat bijgepraat zodat we zonder dat we er erg in hadden 5 rondjes hadden opzitten in plaats van de geplande 4 rondjes. Alles samen dus 12.4 km à 5.45'/km gemiddeld, ofwel 1h11 loopplezier

    Weektotaal : 37.4 km
    Maandtotaal Juli : 150 km, mijn minste resultaat van 2011 .....

    31-07-2011 om 18:59 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEEK 27 - Bijna vakantie
    Voila en zo is het 2e gedeelte van het jaar 2011 ook al weeral gestart, wat gaat de tijd toch snel.
    Hierbij dan ook het overzicht van de 1e week van het 2e semester van 2011
    Maandag : rustige herstelloop na de vrij zware wedstrijd van zondag, goed voor 9 rustige km's
    Dinsdag : rustige training gepland maar uitgelopen in een intervaltraining, goed voor 12.1 km, met 6x400 meter interval, telkens aan 1.47 voor de 400'en
    Woensdag : rustdag
    Donderdag : nieuwe intervaltraining. Met 4 man op pad getrokken, na 25' inlopen, moest ieder om de beurt 2' doortrekken aan zijn wedstrijdtempo, ik was de langzaamste van den hoop dus afgezien , gevolgd door 25' rustig uitlopen, alles samen goed voor 10.3 km à 5.40'/km gemiddeld
    Vrijdag : rustdag
    Zaterdag : rustdag
    Zondag : rustige duurloop op het speelhof, goed voor 16 km aan 6'/km, eerste 10 km in het gezelschap van de bende van Landen, goed voor 10 km à 6.15'/km gemiddeld, laatste 6 km's alleen op pad en wat doorgetrokken, goed voor 6 km's aan 5.35'/km.
    Weektotaal : 49 km
    En zo zijn we bijna met vakantie

    10-07-2011 om 20:59 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    03-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEEK 26 - "Les neuf miles de l'Yerne te Haneffe"
    Eerst snel het afgelopen weekoverzicht :
    Maandag : bij zomerse temperaturen een collega tijdens de sportproeven naar een degelijke tijd willen loodsen, maar na de 1e ronde (1.45 / 400 meter) haakte hij reeds af, ik iets te snel gestart, bedoeling was 1.55 / ronde, hij probeerde te volgen en liep zich bijgevolg al snel dood , de richttijd 12' werd dus niet behaald en het werd 12.35, mede door de +- 30°, maar in- en uitlopen toch goed voor 10.5 km
    Dinsdag : rustdag wegens te warm
    Woensdag : rustdag wegens verjaardagsfeestje zoontje in Pretland
    Donderdag : afgesproken met Daniel en Bakkertje voor duurloop op het speelhof. Daniel sms'te even ervoor niet af te komen en Bakkertje diende met zijn gebroken rib na 1 ronde op het speelhof te stoppen, ik zelf ging nog een 7-tal kilometer door met de laatste 4 km's aan tempoloop en dit aan 5' km, alles samen goed voor 9.1 km in 50'
    Vrijdag : rustige duurloop op finse piste Beauvechain goed voor 11.1 km in 1h05
    Zaterdag : rustdag
    Zondag : deze ochtend dus naar Haneffe getrokken waar een wedstrijd over 9 miles op de agenda stond in het kader van de Challenge Hesbignon. Normaal is de 5' grens mijn doel tijdens mijn wedstrijden, maar met mijn huidige conditie (niet zo veel km's laatste maand(en) en enkele kilootjes zwaarder) zou ik al tevreden zijn de 14.4 km comfortabel en zonder problemen te kunnen uitlopen. Na inschrijving nog snel 1.5 km ingelopen en even later stonden we klaar voor te vertrekken. Het parcours was voornamelijk verhard en vooral het 2e gedeelte kende toch een 5-tal stevige klimmetjes die naarmate de wedstrijd vorderde steeds korter op elkaar kwamen. Gedurende de eerste 8 km's de 5.08'/km kunnen volhouden maar in de 2e wedstrijdhelft doelbewust was rustiger aangedaan. Ook de darmen wilden niet echt meewerken . Mede door de klimmetjes en een stuk onverhard eindigde ik de 14.4 km in 1h15 ofwel 5:13'/km gemiddeld, al bij al tevreden gezien we op geen enkel moment in moeilijkheden kwamen.
    Weektotaal : 46.2 km

    03-07-2011 om 18:51 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overzicht WEEK 25 - Opbouw naar september is begonnen
    Na enkele magere weken zijn we deze week begonnen met de voorbereiding voor de geplande 1/2 marathon(s) in september, dus terug wat meer kilometers per week afdraven en stilaan terug de langere duurlopen wat opdrijven richting 15 - 20 kilometer. Hopelijk kan ik tijdens de vakantie in Slovenië  in juli verder trainen zodat we augustus dan met een stevige basis kan aanvangen. In september staan namelijk 2 halve marathons op de agenda, het Nationaal Kampioenschap 1/2 marathon van Defensie te Brasschaat en de 1/2 marathon van Flawinne, beide wedstrijden georganiseerd door eenheden van Defensie.
    Maar nu het afgelopen weekoverzicht :
    Maandag : rustige duurloop met enkele collega's op het werk, goed voor 10.6 km à 5.48'/km gemiddeld
    Dinsdag : enkele collega's trainen zich voor de sportproeven eind juni. Een collega wil de 2400 meter in minder dan 12' lopen, hiervoor kreeg hij een specifieke training. Vandaag stond bij hem een lichte intervaltraining op de agenda, 200-300-400-300-200 meter, telkens aan 30"/100 meter. Ik liep bij hem mee op hem te motiveren en we deden het telkens aan 26-27"/100 meter, na afloop na wat rustige km's afgemaald alles samen op nieuw goed voor 10.6 km
    Woensdag : 4e dag op rij gelopen, was geleden van kerstmis !! Opnieuw 4 rondjes op de finse piste op het werk, goed voor 10.6 km à 5.45'/km
    Donderdag : rustdag
    Vrijdag : opnieuw duurloop op finse piste op het werk, goed voor 4 rondjes, 2 samen met een collega aan 6.10'/km gemiddeld, daarna 2 rondjes alleen en wat toerkes op de atletiekpiste. alles samen goed voor 12 km à 5.48'/km gemiddeld
    Zaterdag : traditionele rustdag
    Zondag : deze ochtend dan naar het speelhof getrokken voor een lange rustige duurloop. Normaal gezien kom je er wel altijd iemand bekend tegen maar vandaag mijn 6 rondjes alleen moeten afleggen, wel veel volk op het speelhof, maar niemand bekend tegengekomen. Toch mijn geplande 6 rondjes voltrokken, en nog wat uitgelopen, dus goed voor 15 km zoals voorzien, gemiddeld tempo 5.55'/km.

    Weektotaal : 58.5 km, was me dat effe geleden

    26-06-2011 om 12:28 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week 23 & 24 : een klein dipje
    Vorige week geen overzicht gepost van week 23, ik vond het eigenlijk niet de moeite, slechts 2x de loopschoenen aangehad, om de één of andere redenen geen motivatie kunnen vinden om de schoenen aan te trekken, slechts woensdag & donderdag vond ik enige motivatie om 1x 12.4 km te lopen en 1x 10.5 km, slechts 25 km op één ganse week
    Deze week dan nog niet veel beterschap maar toch al terug 4x gaan sporten, snel het overzicht
    Maandag : terugreis van een weekendje aan zee, geen zin om de schoenen aan te trekken, dus rustdag
    Dinsdag : met enkele collega"s op het werk op pad getrokken, goed voor 11.3 km, rustig aan 5.50'/km
    Woensdag : rustdag
    Donderdag : opnieuw met enkele collega's op pad getrokken op de finse piste op het werk, zij deden 8 km ik besloot verder te lopen tot 10 km rond, met op het einde een 7-tal versnellingen van 100 meter aan 23/24", goed voor 10 km rond
    Vrijdag : normaal gezien stond er een wedstrijd in de kazerne op de agenda van 6 km, maar door werkverplichtingen raakte ik niet tijdig aan de start. In de namiddag dan richting sportzaal getrokken, 15' rustig aan op de fiets, daarna 18' interval programma op de loopband, goed voor 3.3 km, gevolgd door nog een 20' losrijden op de fiets, gevolgd door nog enkele oefeningen in de fitness-zaal, zo bleven we toch een uurke bezig.
    Zaterdag : rustdag
    zondag : afgesproken na lang om nog eens met Bakkertje samen te gaan lopen. We trokken naar het speelhof waar de weergoden ons gunstig gezind waren. 5 rondjes moesten eraan geloven, 2 rondjes rustig ingelopen (13.57/13.50), daarna tempoloopje van 5 km met 2 rondjes tempo (13.17/12.25), gevolgd door de laatste ronde heeel rustig uitlopen (16') alles samen goed voor 12.3 km in 1h09.
    Deze week was toch al goed voor 37 loopkilometers, hopelijk volgende week terug richting de 50 km werken

    19-06-2011 om 18:43 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overzicht Week 22
    Maandag : bij +- 28° een rustige duurloop van 10.5 km à 5.50'/km gemiddeld
    Dinsdag : rustdag
    Woensdag : stond de estafette wedstrijd "Challenge Gailly" te Eupen op de agenda bij Defensie. Met 5 lopers moesten we elk één ronde van 8.5 km afleggen. Het parcours was echter niet van de poes met onderweg de klim naar de Barrage van Eupen (1.8 km lang) alvorens het stuwdam te bereiken en vervolgens op het einde nog een stevige klim in het bos (1 km), tussendoor gaat het parcours vooral in bos steeds in golvende lijn. Ik liep als 3e loper en deed de tocht in 42'30" ofwel net 5'/km, zeer tevreden hiermee. 's Avonds nog samen met Bakkertje naar de estafetteloop in Aalst gaan  kijken waar we volgende maal actief hopen bij te zijn.
    Donderdag : stijve benen en de recuploop uitgesteld van de ochtend naar de avond .... 's avonds dan toch maar vertrokken, de dochter ging mee met de fiets, maar het liep van geen kanten ! Alles samen toch 7.5 km bij elkaar geharkt aan 6'10/km pfftt
    Vrijdag : rustdag
    Zaterdag : rustdag
    Zondag : traditioneel speelhof dag en dus ook deze week, de geprogrammeerde 5 rondjes werden er 6 aangezien ik onverwacht ter plaatse een vriend tegen kwam, we besloten er elk één rondje extra bij te doen. Alles samen goed voor 14.8 km aan 5.42'/km gemiddeld, en het was nog laf in het speelhhof de aangekondigde afkoeling had zijn werk niet gedaan.

    Weektotaal : 43.3 km

    05-06-2011 om 14:30 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEEK 21, een rustige week !
    Maandag : snellere duurloop samen met een collega op het werk de Waals Brabantse wegen, eerste 6 km nochtans met de wind mee, rustig aan afgelegd aan 5.16'/km, het 2e gedeelte met de wind op kop de 6 resterende km afgelegd in net geen 30', telkens iedere km onder de 5' grens gegaan. Alles samen 12 km afgelegd in 1h00m55s ofwel 5.05'/km gemiddeld, tevreden achteraf en de mindere prestatie van zaterdag ervoor in Verlaine doorgespoeld !
    Dinsdag : ipv lopen nog eens gekozen voor het zwemmen, rustig aan 50 baantjes schoolslag gezwommen
    Woensdag : rustdag
    Donderdag : op donderdag stond de verkenning van onze estafette loop bij Defensie te Eupen op de agenda. Volgende week woensdag (1/6) zullen we met 5 lopers de marathon lopen. Iedere loper legt één ronde af van 8.5 km op een heuvelachtig parcours waaronder één stevige klim na 2.5 km, die 1.6 km lang is met een stevig stijgingspercentage. Voor de rest gaat het parcours bijna steeds door het plaatselijke bos, met op het einde opnieuw een venijnige klim van 800 meter in het bos. Tijdens de verkenning werd deze in groep gelopen en deden we de 8.5 km gemiddeld aan 5.39'/km, benieuwd wat het volgende week zal geven
    Vrijdag : rustige duurloop stond gepland, maar het gure weertje in Beauvechain weerhield me ervan extra rustdag dus
    Zaterdag : rustdag zoals steeds tenzij wedstrijd
    Zondag : rond 9h30 naar het speelhof getrokken voor een rustige duurloop aldaar op de finse piste. Er was weinig bekend volk te bespeuren, wel wat extra volk maar dit kwam door een orientatieloop die ook daar plaats vond. Ik zelf deed dan maar alleen (wat 's zondags zelden is) 5 rondjes (14.15/13.55/13.55/13.55/13.00), goed voor 12.4 km à 5.34'/km gemiddeld.

    Weektotaal dus amper 33 km, volgende keer beter

    29-05-2011 om 18:37 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Course au Chateau + WEEK 20
    Eerst het afgelopen weekoverzicht :
    Maandag : rustdag
    Dinsdag : rustige duurloop van 10 km op finse piste aan 5.48'/km gemiddeld
    Woensdag : rustige lange duurloop van 17.1 km tijdens de Sponsor Action for Families te Saffraanberg.Was eigenlijk voorzien als wandeltocht maar de afstand gekozen van 16 km en deze al lopend uitgevoerd. Vertrekkend vanuit de militaire kazerne Saffraanberg trokken we over landelijke wegen naar Groot Gelmen om vervolgens Mettekoven (mooie passage door het bos aldaar), Klein Gelmen, opnieuw Groot Gelmen, Rijkel, Brustem en alzo na 17.1 km uiteindelijk opnieuw de kazerne te bereiken. Mooi en heuvelachtig parcours zeer rustig afgelegd aan 5.49'/km.
    In de namiddag nog naar Landen getrokken voor wat zwemplezier met kids.
    Donderdag : rustige duurloop met Daniel op het speelhof, na 4 rondjes was het op en dus slechts 10 km gelopen, Daniel deed wat meer !
    Vrijdag : rustdag, normaal gezien stond er een verkenning van een estafette wedstrijd bij Defensie geprogrammeerd maar deze werd uitgesteld naar volgende week donderdag.
    Zaterdag : gisteren dan naar Verlaine getrokken, voor de plaatselijke Jogging La Course au Chateau in het kader van de Challenge Hesbignon. Tijens de opwarming kennis gemaakt met Poepegatje de verslaggever op joggings.be, samen deden we 2 km als opwarming, als is dit slecht uitgedrukt bij 25° ... veel te warm dus voor mezelf voor een goeie prestatie te mogen verwachten. Op een licht heuvelachtig parcours kon ik 2 km de schijn houden een mooie tijd te lopen (9.30 na 2 km), maar bij de 1e klim moest ik het tempo al snel laten zakken, km tijden van 5.20 op km 4-5-6 deden het gemiddelde zakken tot 5.10'/km. Dit was me toch wat veel en ik probeerde iets wat te versnellen ondanks de warmte. Km 7-8-9 werden afgelegd aan 5.10'/km toch al iets beter. De laatste 2 km besloot ik toch nog eens alles uit de kast te halen en deze werden dan afgelegd in respectievelijk 4.50 en 4.30'/km. Uiteindelijk de finish bereikt in 54'20 voor de 10.9 km (5.03'/km). Gevoelsmatig één van mijn mindere wedstrijden van het afgelopen jaar, al maken de laatste km's toch nog wat goed. In het middenstuk kun ik mezelf niet motiveren voor een tandje bij te steken, waarschijnlijk het mentale aspect bij warme weer !! Hopelijk volgende keer opnieuw een betere prestatie.
    Zondag : rustdag en deze namiddag kijken naar de prestaties van onze kids tijdens het schoolfeest !!

    22-05-2011 om 09:42 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lentejogging Zonhoven + WEEK 19
    Eerst snel het overzicht van de afgelopen week :
    Maandag : duurloop op finse piste van het werk, goed voor 9.4 km, eerste 2 km's rustig aan (6'/km), daarna 6 km geprobeerd aan te haken bij een collega maar dat lukte net niet, 6 km afgelegd in 31', daarna nog +- 1.5 km uitgelopen, alles samen 9.4 km à 5.27'/km gemiddeld
    Dinsdag : rustdag
    Woensdag : rustige duurloop door de Waals Brabantse straten, voor de verandering eens geen loslopende honden gespot. Alles samen goed voor 11.4 km aan 5.28'/km met de laatste 2 km's onder de 5' grens
    Donderdag : afgesproken met Daniel maar deze haakte af. Bakkertje was wel van de partij en na 2 rondjes en nog wat hing hij zijn wagonnetje aan, was me dat effe geleden. Samen deden we nog 3,5 ronde op het speelhof aan een rustig tempo. Alles samen goed voor 14.8 km in 1h23.
    Vrijdag : rustdag
    Zaterdag : gisteren dan voor de 1e maal dit jaar eens deelgenomen aan een wedstrijd in de Haspengouw Challenge. Plaats van delict was Zonhoven, alwaar de plaatselijke Lentejogging geprogrammeerd stond, een 12 km wedstrijd gedeeltelijk onverhard (finse piste & grind), de rest op verhard. Tijdens de opwarming enkele bekende gezichten tegengekomen en na 2 km loslopen waren we er klaar voor, het weer zat mee +- 20°C dus wie weet zat er misschien een degelijke prestatie in, het was al eventjes geleden dat we nog onder de 5' grens hadden gelopen. De start werd gegeven op de atletiekpiste om even later de finse piste op te trekken na wat draaien en keren .... gelukkig kon je soms op een padje net langs de finse piste lopen om toch wat meer tempo te houden, km 1 en 2 werden afgelegd aan 4.49'/km gemiddeld. Na 2 km trokken we dan de Zonhovense straten in en kon ik het tempo wat opdrijven, gedurende 4 km wist ik 4.45'/km te lopen, waardoor ik na de 1e passage aan de aankomst een gemiddelde van 4.46'/km na 6 km liet noteren, mooi op schema dus. Maar km 7 en 8, op de finse piste kreeg ik het moeilijk, km tijden 4.55 en 5.01 !!, waardoor het gemiddelde plots steeg naar 4.49'/km ... gelukkig kon ik bij het verlaten van de finse piste net als in de 1e ronde mijn tempo terug wat opdrijven en kwam ik terug in de buurt van de 4.45'km tijden van de 1e ronde. Achter me gaapte een leegte en de lopers voor me waren op enkelen na niet meer in te halen, waaronder Stefan, die ik in de Hesbignon wedstrijden nochtans steeds achter me weet te houden, misschien zal het klimwerk hem niet zo liggen. Ik bereikte de aankomststreep nog net in zijn kielzog in 57'40 voor de 12 km rond.

    Gegevens : 12 km in 57'40, 4.48'/km gemiddeld, gem hartslag 160.  Al bij al zeer tevreden met deze prestatie !!

    Zondag : deze ochtend dan naar het speelhof getrokken om samen met Daniel & Marc een herstelloop te doen. Daniel liep 4 rondjes,Marc en ik liepen er 5 (14.15/14.12/14.10/14.15/13.41). Alles samen goed voor 12.35 km in 1h10m
    Weektotaal : 62.4 km !!

    15-05-2011 om 19:07 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEEK 18
    Hierbij het weekoverzicht van Week 18 alweer :
    Maandag : rustdag
    Dinsdag : rustige duurloop goed voor 11.25 km à 5.24'/km gemiddeld
    Woensdag : opnieuw rustige duurloop, ditmaal goed voor 12.6 km à 5.48'/km
    Donderdag : rustdag, want daguitstap Plopsaland stond op de agenda
    Vrijdag : rustdag, wegens karweidag op het werk
    Zaterdag : rustdag
    Zondag : keuze uit 2 wedstrijden, 1/2 marathon Visé of Haspengouw Challenge te Linter (12 km), maar door het warme weer beide laten voorbijgaan en gekozen voor een rustige duurloop op het speelhof in de ochtend, goed voor 15.3 km in 1h29
    In de namiddag dan even een kijkje gaan nemen te Linter, en zag bij momenten letterlijk lijken over de finish strompelen, een bewijs dat mijn keuze terecht was !!

    Weektotaal : 39.3 km

    08-05-2011 om 18:46 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)


    Over mijzelf
    Ik ben Mario, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Smol.
    Ik ben een man en woon in Kerkom bij Sint-Truiden (België) en mijn beroep is Bediende.
    Ik ben geboren op 10/08/1972 en ben nu dus 51 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Jogging, voetbal, pret- en dierenparken.

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Blog Bakkertje
  • Forum Joggings Vlaanderen
  • Regelmatigheidscriterium Cours La Province
  • Challenge Hesbignon
  • Weerbericht
  • teletekst Eén
  • Blog Patrick Vansteenkiste
  • Haspengouw Challenge
  • Truineerke

    Mijn favorieten
  • Bartompa
  • Patrick Aerts
  • 250 gr Sossies - Raf Van Den Broeck
  • Strava
  • Stefaan Meekers - Joggingkalender
  • Lode Raskin
  • Mark Nelissen
  • Ruben, onze Limburgse Weerman
  • Willy Cortleven
  • Estafette Challenge

    Archief per week
  • 30/04-06/05 2018
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Welkom op mijn blog!
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tlissewegenartje
    www.bloggen.be/tlissew
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs