het wel en wee van mezelf

24-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag eindelijk mijn nieuwe hartslagmeter in gebruik genomen,het is wel hetzelfde type als mijn vorige ,Polar rs 100,hier ben ik wel tevreden mee,ik ben niet iemand die de verfijnde snufjes en technieken van het laatse ogenblik hanteer,dus voor mij mag het simpel blijven.
Ben er dus zojuist mee gaan trainen

15 km in 1u11.32 avg 146
882 cal. verbrand,dat zijn de voornaamste gegevens die ik nodig heb en ook mijn rondetijjden
12.00/11.45/11.52/11.54/11.55/12.03/,aan een redeelijk gemiddeld tempo kunnen lopen

ook gisteren ben ik op't Speelhof geweest,maar dan wel 's morgens en ook toen heb ik 15 km gelopen in 1u18min,eerste ronde aan 13.30,de resterende rondes allemaal aan 13.00,ook hier een gestadig tempo

op het werk ben ik aan mijn laatste week bezig en voor het eerst in jaren stoppen we voor een weekend,dus donderdag is mijn laatste werkdag,dit maakt dat ik vrijdag hopelijk nog even tijd kan maken om een trainingske af te werken,alvorens naar het hopelijk zonnige zuiden te vertrekken,en daar te genieten van rijkelijk gevulde buffetten,wulpse meiden,en de sangria mag zeker niet ontbreken





24-06-2008 om 20:43 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
23-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRAND JOGGING DE VERVIERS
Vandaag naar Verviers voor de ING run aldaar,13,6 km.Ik wist niet wat ik daar mocht verwachten en het gevoel was ook al niet te goed,het zware weekend  zit er wel voor iets tussen.Gisteren ben ik ook al niet naar de Aterstoase jogging in Tongeren geweest,te moe van't werken.Omstreeks 13u komt mijn collega mij afhalen en zo vertrekken we naar Verviers,aldaar gearriveerd is het zoeken naar een parkeerplaatsje,het is er redelijk druk en de zon schijnt de mooie streek aldaar.We begen ons naar de voorinschrijving,we zijn er ruim op tijd ,dus rustig halen wij onze voorinschijving af,we kjijken daar nog even rond en lopen enkele rondjes op de piste,de sfeer is er geweldig.Terwijl we ons naar de start begeven kom ik toch één bekende loper tegen,een collega(concurrent ) in de HC challenge.Ineens klint er een startschot en weg zijn we in de grote massa,het loopt vrij goed en ik kan goed doorlopen tussen de  massa,t'is constant bergaf zodat ik op 5 km doorkom in 19.52
Maar dan begint het,ineens bergop en in de verte zie ik nog hogergelegen plekken waar we naar toe moeten,de moed zakt me  nu al in de schoenen,het wordt zwaar en ondanks ik goed tegen de warmte kan ,krijg ik het toch moeilijk,tot km 8 blijft het maar stijgen ,ik kom door in 34 min,ondertussen ben ik al eens gevallen ,nu gaat het nog moeilijker,recupereren zit er niet echt in,we lopen ook op bosweggetjes en dat is voor mij al moeilijk,bij de volgende bevoorrading wil ik water aannemen en vermits ik met mijn gsm in de hand loop,laat ik die vallen ,volledig uit elkaar,ik moet de stukken bijeenrapen en ben nu volledig uit mijn ritme,ik steek de onderdelen in  de zakken van mijn loopbroek die ondertussen doornat is en loop op gevoel verder,moet zelfs een paar keer stappen.Ik ben in gezelschap van de derde vrouw en we spelen regelmatig haasje over,het blijft moeilijk.
Op km 10 lukt het mij om een beetje beter te lopen,maar ik blijf toch een rustig tempo aanhouden,,de gedachte om op te geven zit zelfs in mijn hoofd,maar ik ga door,de laatste km's is het terug bergaf tot aan het stade de Bialmont,we lopen de piste op en ik zie 57 min.Ik verhoog nog even mijn tempo,om onder de 58 te blijven,ik weet momenteel nog niet of me dat gelukt is,maar de derde vrouw zou een tijd hebben van rond de 57 min.zo krijg ik achteraf te zien in de uitslag.Normaal is ze achetr mij geeindigd,maar ik ben niet zeker.Bij aankomst neem ik gul verfrissingen aan,AA-drinks Q-Active,water en Alpro soya drinkDan moet ik ineens dringend naar het toilet,de grote boodschap wordt afgeleverd in de riolen van Verviers ,ik probeer nu ook mijn gsm terug in mekaar te knutselen,dit is geen senicure vermits ik doornat ben en blijf zwten moet ik met toiletpapier alles droogvegen,maar ik krijg hem ineen en hij werkt nog ook
Ik wacht nu op mijn collega,die zou ondertussen ook aangekomen zijn en die heeft zich laten voorzien van een heerlijke massage.Terwijl er nog lopers blijven aankomen ,begeven we ons naar de auto,we willen naar huis ,ik ben kapot.Onderweg komen we nog in een onweer terecht ,maar we komen toch heelhuids thuis.Ik ben wel een beetje ontgoocheld en mijn eerste gedachte is om hier niet meer te komen,maar mezelf kennende....
voor 5 euro is dit een jogging die me wel bevalt,alleen zal ik volgend jaar beter moeten doseren,ik weet nu wat me te wachten staat

23-06-2008 om 01:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (3)
20-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.trainingen
deze week eens speciaal getraind,elke dag van de week ,van maandag tot vrijdag dus op't Speelhof geweest,telkenmale 5 ronden gelopen ,goed voor 12,5 km per dag
maandag   61.30 ,'s morgens ook nog 70 baantjes schoolslag
dinsdag     59.02
woensdag  60.00
donderdag 63.36
vrijdag       55.50
in totaal dus 62,5 km met op vrijdag de beste tijd
normaal zou ik morgen naar Tongeren gaan voor de Aterstoaseloop,als ik niet te moe gewerkt ben doe ik er de 10,8 km
anders wordt het een rustdag met in het vooruitzicht de ING run te Verviers (13,6 km) op zondag en daar zal ik dan voluit gaan.
We zien wel wat het wordt

20-06-2008 om 16:42 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
17-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's Run4fun Heers
hier enkele foto's van Heers,ik ben de man met het blauwe petje,wel een beetje verscholen

de man met het gele t-shirt op de derde foto is mijn vader,hij liep de 5 km,mooie prestatie op 69 jarige leeftijd





17-06-2008 om 20:54 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
>> Reageer (1)
16-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RUN4FUN HEERS
Vandaag naar Heers dus,nog even een middagdutje na het werk en tegen de klok van 14u maak ik me vertrekkensklaar.Ik moet niet ver rijden,dus heb ik ruim de tijd.Onderweg tekenen de eerste regenwolken aan de hemel,zelfs enkele druppels vallen uit de lucht,maar eens ik in Heers aankom schijnt de zon.Gauw een parkeerplaats gaan zoeken en ik moet toch een stukje te voet gaan naar de voetbalplein,om me in te schrijven.Zoals gewoonlijk weer een deel bekende gezichten,zelfs mijn eigen pa kom ik hier tegen,die heeft juist deelgenomen aan de 5 km,het was al een tijdje geleden dat ie nog een wedstrijd gelopen heeft,hij traint wel 3 keer per week bij de Loonse joggers.Ook opvallend veel TACT-ersd,de organisatie ligt dan ook in handen van een tact-trainer die hier ooit een start-to-run begon.Na een beetje losloop is het tijd vor de start en 50 lopers melden zich aan,waaronder 4 vrouwen
Het startschot weerklinkt en weg zijn ze,ik loop al dadelijk in een 14de positie,het ziet er goed uit,ben niet te snel vertrokken,toch begin ik na een tijdje op mijn adem te trappen.Er is hier geen km-aanduiding ,dus zuiver op't gevoel.We passeren langs Veulen,zo komen we op een fietspad,het wordt een lange strook richting Heers,ik zie mijn voorgangers goed lopen,ondertussen heb ik er al enkele ingehaald en loop op plaats 11(zit er een top 10 plaats in???).Terug riching voetbalplein lopen we eerst nog een toerke op de wijk aldaar ,met een paar venijnige bergjes komen we richting plein,ik in 19.54 ongeveer.Tweede ronde blijf ik op mijn elan doorgaan,ik loop nu constant alleen,na een tijdje krijg ik gezelschap van een Dcla-runner die aan't trainen is voor een 3000 op de piste(hoorde ik achteraf),hij blijft een tijdje bij me,maakt me attent op mijn zware ademhaling,loop me dan voorbij om een tijdje later mij laten te passeren en zo kom ik in 10 de positie
Nog 2 km te gaan en daar plots een fikse regenbui,ikvertlies zowaar mijn concentratie en door het alleen lopen twijfel ik soms of ik wel goed loop,ben niet meer geconcentreerd en dat kost tijd,na een tijd komt dan eindelijk de finish in zicht,nog een eindsprint bergop ,stikkapot en doornat kom ik binnen in 20.06,niet slecht.
Ik krijg een Aquarius aangereikt ,ik kan niet dadelijk drinken,ik ben ook nog geplaagd door buikkrampen waar ik tijdens de wedstrijd ook nog last van had.Ik wandel nog een beetje uit,lip aan mijn drankje en loop dan rustig naar mijn auto.Daar neem ik mijn tas en ga terug richtig plein voor een verkwikkende douche.In de kantine wordt er nog een beetje nagepraat met mijn vader over de geleverde prestatie,tegen kwart voor 5 begint men dan met de tombolatrekking,mooi op tijd.Ik heb alweer geen prijs,'tzal voor volgend jaar zijn zeker,ik ben nu toch te moe en ga dan ook op weg naar huis,nog iets eten met de vrouw en dan op tijd naar bed.Maar eerst zijn we nog iets gaan drinken in't stamcafe en het wordt weer half één voor ik in bed lig

16-06-2008 om 16:29 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
14-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRISTOFFEL LOOP MUNSTERBILZEN
Vandaag dus na slechts "14 uur" werken ,samen met mijn collega naar Munster voor de 10 km wedstrijd aldaar,tevens mijn eerste deelname.
bij aankomst al dadelijk enkele bekende gezichten die daar de 5 km wedstrijd beslechten(Bartompa,Henkie,Twinky).Gauw een parkeerplaatsje gezocht en dan naar de inschrijving waar 6 euro het te betalen bedrag is.Nog even praatjes gemaakt met enkele collegalopers,een beetje rondgelopen en dan naar de start.Ik werd op voorhand verwittigd voor een zeer steil stuk enkele 100 meters na de start,een echte kuitenbijter dus,en inderdaad biij het beklimmen van die serieuze helling,is het al dadelijk op mijn adem trappen,ik heb hier de laatste tijd véél last van,hangt het van de bakkersastma af of loop ik echt op mijn tandvlees.....
enfin de 1 ste km doortocht in 3.54, km 2 blijf ik ook netjes onder de 4min,aan het 5 km punt kom ik aan 20.07 toch iets verval dus,dan opnieuw dat venijnig bergje op en op km 6 loop ik ineens 3.40,hier klopt iets niet.
Bij de eerste ronde heb ik steeds op kop gelopen van een groepje van een 8 tal lopers dat stilaan uiteenvalt,er blijven ook enkele lopers in mijn vizier en ik heb dan ook mijn zinnen gezet op eentje,een vroegere collega- voetballer,maar in de laatste km's laat die zijn tempo ietsje omhoog gaan,ik zal hem dus niet kunnen pakken.Ondertussen op km 7 kom ik bij een jongere loper,die constant naast me loopt,telkens als ik een tandje bijsteek ,doet hij dat ook ,dit wordt een lastige klant,bij het ingaan van de laatste km halen we nog 2 lopers bij,maar de jonge gast loopt ondertussen van me weg,ik blijf dan nog met één loper over maar ook die kiest het hazepad,zodat ik alleen over de meet kom in een tijd van 40.17,het is hier dan al iets meer dan 10 km.Op dat punt had ik 39.47,ik mag dus gezien de omstandigheden alweer tevreden zijn,totaal uitgeput neem ik enkele bekertjes sportdrank,ik wordt ook aangemaand door een EHBO helpster om rustig uit te blazen want ik hijg en puf ,het is niet om aan te horen.Na een beetje recuperatie geef ik mijn borstnumer af ,ik krijg een handdoek in de plaats en ook nog een tombolaprijs,een petje dat ik overhandig aan mijn loopcollega,hij heeft vandaag niet meegelopen om zo zijn achilespees een beetje te ontzien.Nu nog een beetje stretchen en dan naar huis zonder uit te lopen,ik wil zo gauw mogelijk in bed liggen,want straks is het weer werkendag en ik zou toch graag een beetje fris aan de start van mijn volgende wedstrijd komen ,de run4fun in Heers ,een wedstrijd over 10 km op zondag dus,en het is niet ver uit mijn buurt dus....tot morgen

14-06-2008 om 18:38 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
13-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
woensdag een complete off-day,ik besef meer en meer dat ik op mijn tandvlees zit,t'is bijna verlof en dat zal welgekomen zijn

op donderdag is het gevoel nog niet veel beter ,ik loop op mijn werk rond precies of ik op een andere wereld zit en daarbij regent het nog de hele voormiddag ,maar tegen de middag begin ik me ietsje beter te voelen en zowaar is het ook gestopt met regenen,gedaan met werken en hop naar't Speelhof,ik zal eens gauw die gemoedstoestand eruit lopen,zo gezegd zo gedaan en het worden 6 ronden,aan een redelijk tempo,eerste doortocht in 12.20,2de ronde in 12.00,daarna 11.50/11.20/11.30/11.20,zo de training van de dag zit er weer op,moe maar toch weer tevreden.De pijn blijft wel nog knagen,maar t'is niet zo erg om er blijven over te zagen
vrijdag zal ik maar weer rusten,want ik heb totaal geen goesting om te lopen,na alweer een drukke werkdag
op zaterdag ga ik dan naar de Kristoffelloop in Munsterbilzen,dit is mijn eerste deelname aldaar,benieuwd wat het gaat worden ,groetjes

13-06-2008 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
10-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
zonet thuisgekomen van een rustig duurloopje op't Speelhof ,5 toeren van 2500 meter in 62 min en 5 sec.
rondetijden;12.45/12.15/12.20/12.30/12.15
het gevoel is redelijk goed na de wedstrijd in Alken,behalve dan de buikkrampen,die blijven me parten spelen
groetjes

10-06-2008 om 20:23 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
09-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele sfeerbeelden uit Bassenge












09-06-2008 om 18:48 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TERKOEST ALKEN 10 KM

Deze avond is er dus de wedstrijd van Terkoest Alken over een afstand van 10 km ter gelegenheid van de kermis,maar alvorens daar aan te beginnen,ga ik deze morgen een recuperatieloopje doen op't Speelhof,eigenlijk heb ik niet veel zin,zo juist uit bed,alles(nou ja ,niet alles ) voelt nog stijf aan,maar toch doorzetten.4 rondjes loop ik en het eerste gaat eigenlijk héél traag 14 min.de volgende 13 min. en de 2 laatste telkens12.45
52.30 dus voor 10 km,dan ontbijt gfaan halen bij de bakker en gauw naar huis,even douches en na het eten terug vertrekken met de fiets richting kinesist,ik neem ook mijn zwemgerief mee,want op het middaguur ga ik nog een uurtje schoolslag doen,goed voor 8 baantjes(2000m)
Thuisgekomen,het vrouwtje staat al klaar om naar de stad te vertrekken(shoppen,moet ook gebeuren ),tegen 5 uur een croque vidé gaan eten,die me de rest van de avond buikkrampen zal bezorgen ,om daaarna naar Terkoest te vertrekken
tegen half 8 kom ik daar aan,en er is redelijk volk,véél bekende gezichten,ik wordt dan ook van overal begroet.Bij de inschrijving betaal ik 5 euro en krijg mijn borstnummer,dan ga ik nog even naar't wc en dan loslopen.Ondertussen is het tijd geworden om naqr de start te gaan,waar weer een hele bende vertrekkensklaar staat.Ik vlieg er bij het startschot meteen in,kwestie van een goede tijd proberen neer te zetten,het zijn 4 rondjes van 2500 meter.Ik voel dat het vandaag moeilijk gaat,ik trap constant op mijn adem,ik kijk zelfs niet naar mijn gsm tussentijd en draaf maar door,na 2 ronden krijg ik dan ook nog last van buikkrampen en met mijn verkrampte houding probeer ik mijn wedstrijd uit te lopen,ik denk zelfs een moment aan opgeven,maar ik wordt onderweg nogal aangemoedigd en mijn gehijg en gepuf wekt blijkbaar medelijden ,want een mooie blonde met rijk gevulde boezem reikt me tot 2 maal toe water aan,de tweede keer laat ik het zelfs vallen van verbazing .De laatste ronde is eindelijk aangebroken en probeer de meubels nog te redden,doch een tijd onderr de 40 min. zit er vandaag niet in
bij aankomst is mijn tijd 40.35,maar achteraf krijg ik te horen dat het nog 260 meteer meer is,dus het plaatje klopt,wederom onder de 4min grens
ik probeer nog een beetje uit te lopen ,maar de krampen hinderen elke voetstap die ik zet,dan ga ik maar weer naar't toilet ,waar het moeilijk gaat,ik begeef me dan naar mijn auto,om even uit te blazen,terwijl ik besef dat ik weer diep gegaan ben.Na een tiental min. besluit ik dan maar te gaan douchen,het ga nu al wat beter.Ik blijf niet voor de prijsuitreiking ,daar ik vroeg uit de veren moet,het zal morgen zowiezo al een zware dag worden,een uitslag heb ik ook niet ,maar hij zal binnenkort wel ergens ten tonele verschijnen,we zien wel wat het geworden is.

09-06-2008 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
08-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 km wedstrijd Bassenge

de afgelopen week al héél wat getraind,zo fel dat ik op donderdag kapot zat en een rustdag moest inlassen
maar vrijdag voelde ik mezelf al een beetje beter en ik was klaar om naar't Speelhof te gaan voor een rustig duurloopje,ik heb geprobeerd eenzelfde tempo aan te houden per ronde wat vrij goed lukte ,12.40/12.40/12.35/12.55/12.57
12.5 km in 63.47 min.
op zaterdag plande ik de natuurloop in Zutendaal,maar 16 uur werk kruipt niet in de kleren en besloot dus maar thuis te blijven,want op zondag wou ik wel eens naar Bassenge gaan,was er nog nooit geweest en een 10 km wedstrijd ligt me wel.

Dus na het werk,nog even een uurtje naar huis om een dutje te doen,daarna richting Bassenge,eens vluchtig op mijn routeplanner gekeken en dan op weg,ik rij Tongeren uit richting Riemst-Maastricht,maar ik voel al dadelijk dat ik mis zit,rij terug richting Berg,dit had ik op mijn router gezien,daar rij ik ook nog even in de verkeerde richting,bij het omdraaien zie ik een plaatje Bitsingen,daar zal ik moeten zijn veronderstel ik,na 43 km ben ik er dan eindelijk ,ruim op tijd ,parking en inschrijving vlakbij.Voor 3 euro krijg ik mijn drossard(borstnummer) en ook een zakje met een dvd film,paraplu en Fructus shampoo,ruim waar voor mijn geld.Hier kom ik geen bekende gezichten tegen,of ja toch ééntje die ik ken ,vroeger bij ADD,nu bij Seraingrunners.
Na een beetje opwarming naar de start ,waar niemand zich opdringt om vooraan aan de startlijn te gaan staan (das al iets anders als de wedstrijden bij ons waar iedereen vooraan wil staan.Ik start dan maar in de 2 de rij en een groepje van een 10 tal lopers neemt dadelijk het commando,ikzelf loop in 15de stelling als ik op km 1 doorkom in 3.45 (gaat dit niet te snel???),km 2 ook in 3.45,ondertussen haal ik al een snelle starter terug in,bij km 3 zit ik aan 4 min en kom door in 11.30,de zwaardere stukken komen eraan,ik weet niet echt wat ik mag verwachten,maar een paar pittige heuvels maken deel uit van het parcours.Km 5 dan,doortocht in 19.30,nog steeds op schema om onder die 40min.te lopen
Km 6 duiken we veldwegen in met enkele singletracks,voorbijsteken is hier uit den boze,ik loop al een tijdje in het gezelschap van een andere loper,maar heb moeite om hem bij te benen,telkens ik langs hem kom heb ik het gevoel dat hij een tandje bijsteekt ,ik kom er niet over.
23.35 is mijn tijd op 6 km,het wordt steeds zwaarder ,na km 8 kom ik uit op31.58,ondertussen hebben we enkele lopers ingehaald en volgens mij loop ik rond de 10de stelling.Ik geef nog een snokje en mijn gast lost nog steeds niet,km 9 doortocht in 36.10 ongeveer,de laatste km haal ik nog eens alles uit de kast,de loper naast mij kan me niet meer volgen,nog even een bergje op en daar is de finish,op het 10 km punt haal ik 39.50 maar ik moet nog een tiental meter verder ,39.55 dus eindtijd,kapot maar tevreden.Ik zit er echt door,buiten adem probeer ik me met enkele bekertjes  water op te frissen,loop nog een beetje los,wandelen is meer het juiste woord,alles voelt stijf aan.
Douchegelegenheid is hier niet,dus trek ik gewoon een ander t-shirt aan,wandel nog een beetje rond waar de geur van barbeque worsten me tegenkomt,maar ik laat me niet verleiden,ik ga deze avond iets eten met het vrouwtje.Tegen de klok van 17u is het tijd voor de prijsuitreiking,de eerste 3 van het algemeen klassement krijgen een eveloppe en mogen nog een prijs kiezen,ook per categorie worden er nog prijzen gegeven,maar er is hier maar één reeks veteranen(van 1900 tot 1967).Er staan nog enkele mooie prijzen ,ik denk nu volgt er nog een tombola,maar na een bedank-en afscheidwoordje worden de overige prijzen opgeruimd,had ik dat geweten was ik niet blijven hangen,de organistie had nog maar één uitslag klaar en vluchtig kon ik zien dat ik een 10 plaats behaald hen,tevreden dus
de uitslag en bijhorende foto's zullen vanaf morgen te zien zijn op www.la-passerelle.org

08-06-2008 om 22:33 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
04-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
gisteren naar Borloon getrokken voor alweer mijn wekelijks toerke aldaar.Omdat de vriend van mijn jongste haar dansen brengt,heb ik ruim de tijd om te lopen ,en ik vertrek van bij mijn ouders op weg voor 3 rondjes rond Loon, ik vergeet mijn gsm in te stellen om de tijd op te nemen en loop de eerste ronde maar op't gevoel dan,de tweede ronde loop ik in exact 20 min(4.3 km),bij de derde toer stop ik aan de plaatselijke piste waar de start to runners vandaag hun diploma krijgen bij het halen van de 5 km afstand,mijn vader is daar zo een beetje begeleider van dienst,ik besluit hier nog een paar toerkes rond te lopen,de laatste ronde wandel ik langs een meisje dat haar laatste 800 meter aan't afzien is,eigenlijk ben ik een beetje verlegen,ik wandel ,zij loopt,maar ze houdt vol,komt als laatste binnen(45 min.) en behaald haar diploma,proficiat!!!

Na een babbeltje met enkele Loonse joggers waaronder mij vader besluit ik mijn laatste ronde af te werken en naar huis te gaan,ik heb er nu toch ongeveer een 17 tal km opzitten,en heb een uur en 20 min. gelopen(het wandelen niet inbegrepen)

Vandaag na het werk eerst een middagdutje gedaan,dan naar de kiné,en daarna trek ik naar't Speelhof voor alweer een duurloop
ik loop een zestal rondjes  en het gaat nog vrij vlot ook,12.30/11.50/11.40/11.40/11.45/11.40,alweer goed voor 15 km in één uur 11 min.

ik voel me de laatste tijd vrij goed ,de pijn is minimaal,ontstekingsremmers heb ik momenteel niet nodig,alleen de vermoeidheid speelt me nog een beetje parten,maar daar zal het nachtwerk bij de bakker wel iets mee te maken hebben

04-06-2008 om 20:04 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
02-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag al vroeg uit de veren voor een herstelloopje op't Speelhof,zonder onbijt vertrokken met de fiets naar St-truiden(6,5 km)
het gevoel was dan ook niet zo goed,s'morgens lopen ligt me blijkbaar niet zo ,eerste ronde 12.45,dan 12.25/12.20/12.15/12.00
12.5 km in één uur 1 min.

's middags ben ik; dan gaan zwemmen met een collega,de dochter en een vriendin,80 baantjes schoolslag in een uur

deze avond is er een onweer op komst maar toch trek ik weer naar't Speelhof,ik begin aan mijn eerste ronde,redelijk snel,11.25,naar de tweede ronde toe komt het onweer dichter en begint het al te regenen,maar ik ga door,10.45,de derde ronde vangt aan en de regen valt met bakken uit de hemel,takken scheuren van de bomen en ik moet er zelfs eentje ontwijken,het wordt me te link,maar ik wil mijn ronde uitlopen,ik zie geen steek meer voor ogen maar het einde is nabij,10.43.
7,5 km in 32.53 min,ik had er wel zin in maar het weer heeft er anders over beslist,enfin ik heb het weekend toch goed verteerd

02-06-2008 om 20:12 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
01-06-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DELHAIZERUN ST-LAMBRECHTS-HERK

Zaterdag 31mei is het zover,de 4 de wedstrijd van de Haspengouwchallenge,de 10 km van Herk,bij de bakker heb ik weer een lange zaterdag achter de rug als ik me tegen de klok van 14u naar huis begeef.Ik laat mijn vrouw mijn haar nog een beetje bijscheren,kwestie van een beetje aerodynamisch over te komen ,daarna is het tijd voor het middagdutje,de wekker heb ik gezet om 17u,ruim tijd dus om te ontwaken,miijn sportgerief werd door mijn eega klaargemaakt(waarvoor dank ),dus ik kan onmiddelijk vertrekken.Aangekomen in Herk,ga ik dadelijk eens polsen of mijn voorinschrijving in orde is,dan nog enkele collega's gegroet ,nog even tijd om een beetje op te warmen en nog een bezoekje aan't toilet.Daarna begeef ik me naar de startplaats ,waar veedl volk bijeengetroept staat,ik hoor iemand zeggen dat het slechts 9,6 km is,dus een tijd onder de 40 min. moet zeker haalbaar zijn.Het startschot weerklinkt en weg zijn we,ik probeer me een baan te zoeken tusen mijn voorliggers,plots komen we terug aan dse startlijn,een héél klein toertje gemaakt om aan de beoogde 10 km te komen ,zo blijkt later.Ik vond het nogal bizar,want terwijl de laatsten nog moeten vertrekken ,zijn er al de eersten terug(hier zullen sommigen wel van geprofiteerd hebben .De wedstrijd gaat over 3 ronden in tegenstelling tot andere jaren(4),ik heb alweer mijn gsm ter hand(t'is binnenkort vaderkensdag ,hint ),ik loop redelijk constant en blijf onder de 4 min. de km,toch heb ik het moeilijk met ademen,ben de laatste dagen een beetje asmatisch ,misschien ligt het daar wel aan,ik blijf dan ook de ganse wedstrijd op mijn adem trappen,langzaam maar zeker haal ik  mijn vaste concurrenten bij en na 3ronden heb ik iedereen van mijn lijstje ingehaald,bij de ene ging het al wat moeilijker dan de andere,ik beeindig mijn wedstrijd in 39.10 en de afstand ,zo,blijkt later is juist 10 km.Dus ben ik weer heel tevreden.Bij aankomst neem ik een appel,een sportdrank en een  zakje met allerlei kleinigheden aan.Ik wandel nog even rond aan de aankomstzone en zie daar komt een collegaloper aan,met hem ga ik ook nog een drietal rondjes rond het voebalveld uitlopen en dan is't tijd voor de douche.De prijdsuitreiking zou omstreeks 20u beginnen,maar door een optreden van een bandje"CODA" wordt het al gauw 20u45,hier heb ik de pest in,ik wet het niemand verplicht me te blijven maar een hoofdprijs van 250 euro kan ik toch niet aan mijn neus latebn voorbijgaan.Nadat de eerste 3 van alle categorieen en de eerste 10 algemeen gehuldigd zijn worden de geldprijzen uitgereikt,enveloppen van 5-10-20-50-100 en tenslotte de 250 euro,maar zoals gewoonlijk moet ik weer met lege handen naar huis
Er rest me niet meer veel tijd want om 23u moet ik terug gaan werken,het zal nog een lange nacht worden.Bij het naar huis rijden volg ik  een aantal auto's en zo rij ik dan nog verkeerd en via een omweg naar huis,t'zal de vermoeidheid zijn zeker.

Vandaag dan tegen de middag thuisgekomen van het werk,stikkapot enkele sandwiches gegeten en dan kruip ik maar in mijn bed.Ik had gehoopt nog een rustig loopje te doen,maar de vermoeidheid weegt zwaarder door en besluit dan maar een ijsje gaan eten met vrouwlief,ze heeft me al genoeg moeten missen dees week.
Morgen pikken we de draad dan maar weer terug op ,greeeetz

01-06-2008 om 21:28 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTOS DELHAIZERUN HERK

Alweer in actie,ditmaal in St-Lambrechts-Herk op de 10 km

mijn achterkant mag er ook best wezen







01-06-2008 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (0)
30-05-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
maandagmorgend dus,zwemmen geblazen ,naar het zwembad St-Pieter in St-truiden,een 60 tal baantjes getrokken.

Tegen de middag belt mijn andere vriend of ik wil gaan biken,ik heb echter niet veel zin,maar zeg toch ja.Tegen de klok van 2 uur is hij thuis en we vertrekken richting Borgloon,waar we aan de sporthal aan onze toer beginnen,na eedn zestal km begint het am zwaar te worden ,serieuse modderstyroken met gifgroen water krijgen we voorgeschoteld,we proberen ons hier een weg door te banen,niet gemakkelijk,en omdat ik niet echt behendig ben maak ik een paar schuivers ,maar ik kan me nog net recht houden.De tocht gaat verder langs mooie haspengouwse wegen,en ook nog enkele zware stroken,stukken bergop waar ik al fietsend niet bovenop raak,ik probeer zo goed en kwaad als ik kan mezelf en mijn fiets naar boven te duwen,al glibberend moet ik ook nog opletten dat ik niet in de nabijgelegen beek sukkel,afzien is hier het juiste woord.
Onderweg krijg ik dan ook nog een lekke band ,en we proberen die te vervangen ,de modder maakt het er niet gemakkelijker op.Na geruime tijd (ongeveer 40 km),zit onze toer erop,we gaan nog even langs bij mijn ouders om onze kelen te smeren ,alvorens weer naar huis te rijden.Zo hebben we bij thuidskomst 66 km in de benen en ik moet zeggen,na 3 zware ritten ,hou ik het biken even voor bekeken ,het is niet mijn ding
ik ga me nu terug op het lopen concentreren,maar ook dat loopt deze week niet vanb een leien dakje,want op dinsdag ben ik een wrak en denk alleen nog maar aan slapen.

woensdag,ben ik al een beetje hersteld van het zware weekend,en s'avonds trek ik dan maar naar't Speelhof na een kort middagdutje.
Het lukt me om vandaag 15 km te lopen in één uur en 11 min.Ik krijg dan ineens pijn aan mijn dikke teen,hij is heel dik en ontstoken,hier kan ik momenteel niet meer oplopen,zelfs de hele nacht pijn gehad en amper geslapen.

donderdag,bijna de hele dag onweer,eerst een middagdutje doen,s'avonds heb ik immers een afspraak met de dokter voor mijn gezwollen teen,maar eerst besluit ik toch nog te gaan lopen,zelfde parcours als gisteren,met minder pijn
5 ronden goed voor 12.5 km;
13.00/12.10/12.25/11.20/11.20 zijn mijn rondetijden,niet slecht ondanks mijn pijnlijke teen,war volgens de dokter een bloeduitstorting onder zit.

vrijdag,na het werk nog even langs het Speelhof waar ik vandaag een rustige losloop zal doen van 4 ronden,goed voor 10 km in 48.30
12.30/12.00/12.00/12.00,tevreden
zaterdag zal ik deelnemen aan de wedstrijd over 10 km in St-Lambrechts-Herk waarvan het verslag later volgt
groetjes,den bakker

30-05-2008 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
25-05-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE EUREGIO NETELROUTE

Vrijdagavond belt mijn maat me om te vragen of ik zin heb om zatermiddag te gaan biken,bij mij thuis in de buurt.Er is veel te doen op het werk ,maar besluit toch mee te gaan.Stikkapot kom ik thuis,maar ik maak me klaar om de fietsroute in Gingelom en Heers uit te proberen.We vertrekken thuis en een 3 tal km verder komen we aan het Ateliercafé,het vertrekpunt van de route Gingelom ,die is amper 16 km maar zoals bovenstaande titel al verraad ,vol met netels,het duurt dan ook niet lang of we zitten te vloeken omdat we danig geprikkeld worden door het hoge onkruid,dit heeft geen woorden,als men dan toch een fietsroute wil maken ,dat ze ze dan ook onderhouden!!!!
Op een bepaald punt komen we aan een overgangsroute richting Heers en besluiten hier de groene(22,5 km) te doen.Hier gaat het al wat beter ,maar er zijn ook enkele seriueze singletracks in verwerkt,we komen zelfs in het natuurgebied Egoven terecht,het is maw toch zwaar,zeker voor iemand die ervoor 14 uur heeft gewerkt.Na een paar paaltjes gemist te hebben,hetzelfde euvel als in Kortessem btw ,komen we opnieuw aan de overgang ,maar nu richting Gingelom,waar we algauw en alweer op netels worden getrakteerd,op een bepaald punt is er echt geen doorkomen meer aan,en we maken een omweg,ik ken hier toch redelijk de weg,we komen er wel uit,en ja hoor na bijna 50 km rijden we bijna recht het café binnen waar we begonnen zijn,maar we besluiten om bij mij thuis iets te drinken want ik wil zo snel mogelijk naar bed,want om 22 uur loopt alweer de wekker af.Nadat ik afscheid heb genomen van mijn collega neem ik nog douche(ben ook nog met mijn linkervoet in een soort poel terechtgekomen ),en ga slapen ,maar het duurt tot 20u eer ik in slaap val en dan is de avond kort.'s Anderendaags voel ik de bui natuurlijk al hangen,ik ben moe en het draait niet echt in de bakkerij,ben alleen aan't werk,mijn baas staat op om 0.03u en stuurt dan ook mijn schema danig in de war,maar naarmate de dag vordert gaat het toch beter.Tegen de middag kom ik thuis,ik ben zo moe dat ik zo vlug mogelijk in mijn bed kruip,het vrouwtje gaat naar de Zwarte Markt.Rond de klok van 17.u wordt ik door haar gewekt en ik besluit dan nog eens naar't Speelhof te gaan om een  rustig loopje te doen.Met de fiets heen en terug(13 km),en vijf toeren op't Speelhof,wel moeizaam ,goed voor 12,5 km in één uur en 2 min,ben ik toch weer een beetje opgekrikt.Zo zit ook de zondag er weer op,misschien gaan we met ziijn allen nog iets drinken,we zien wel.
Morgenvroeg al afgesproken met mijn andere vriend om te gaan zwemmen,dus niet te laat naar bed zeker

25-05-2008 om 20:14 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
23-05-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
nog maar eens meegeven wat er deze week allemaal gebeurd is op sportief gebied

maandagmorgend al vroeg uit de veren ,want mijn loopmaat belde mij om te gaan biken op het Euregioparcours van Kortessem,dus mijn fiets en mezelf klaargemaakt en op weg(met de fiets) naar Kortessem.Ik heb er al 20 km opzitten bij aankomst aan de sporthal van Kortessem,mijn vriend een 12 tal,hij komt van Hasselt.Vol goeie moed beginnen we eraan,onderweg constateren we dat er al enkele pijltjes goed verstopt zitten achter het hoge onkruid,werk aan de winkel dus voor de gemeente,het parcours is voor 47´% off-road en dat laat zich al gauw merken,single tracks om u tegen te zeggen,modderige gedeeltes waar je amper kunt fietsen,enfin het is afzizn (voor mij toch ).Onze eerste stop houden omdat we weer eens misgereden zijn en zo belanden we in de Vroling,een fiets en eetcafé,daar gaat ons eerste kriekje binnen,niet te lang blijven hangen is de boodschap ,kwestie niet te verzuren.Op gang komen is nu wel héél moeilijk,de fiets hangt onder de modder ,zo kom je nog amper vooruit,ik ben dan ook héél blij dat het einde in zicht is,onderweg nog gehinderd door een aardbeiteler die de weg afgezet had met zijn auto's.Al bij al viel deze tocht wel mee,buiten dat de paaltjes moeilijk te vinden waren,er lag er zelfs eentje om.Op weg naar huis ,mijn maat rijdt nog even mee,besluiten we in Wellen nog iets te gaan drinken,2 kriekjes verder nemen we dan afscheid en gaan elk onze eigen weg.Na 4 uur en 85 km fietsplezier kom ik thuis aan ,goed onder de modder,het vrouiwtje zal haar werk weer hebben .Een namiddagdutje is nu welgekomen,s'avonds zal ik dan ook niks meer doen,het was toch een zware rit vandaag.

dinsdag is het weer" Borgloon" tijd,terwijl de jongste gaat dansen ,toer ik nog even rond,niet mijn gebruikelijke toer,maar eens iets anders,ik heb geen chrono of dergelijke mee,maar een uurtje later kom ik terug toe in de sporthal van Borgloon,12 km zal ik toch wel afgelegd hebben vandaag

woensdag,een complete offday,ik ga naar het Speelhof maar na 6 min.geef ik er al de brui aan ,terug naar huis waar ik een grote pizza verorber,naar de cremerie ga en een grote ijscreem verorber,dan ga ik mijn dochter halen in Diepenbeek en bij thuiskomst et ik nog een groot stuk cake ,dit allemaal om het leed een beetje te verzachten

donderdag,vandaag gaat het al wat beter maar de goede forme is er nog altijd niet(zit het zware weekend of de biketocht hier voor iets tussen),ik ga toch 6 toeren afleggen in één uur en 13 min.Tevreden

vrijdag,vandaag besluit ik nog na het werk even naar't Speelhof te gaan,ben deze morgend thans opgestaan met een zere bil,maar een Voltapatch zou moeten soelaas brengen,nu ga ik voor 4 rondjes,goed voor 10 km in 49 min.
ben deze week gestopt met Voltaren pilletjes te nemen,heb dan ook weer véél pijn gehad,zodoende ga ik ze terug moeten nemen en dan zien of de pijn minderd.
Voor het weekend staat er geen wedstrijd op het programma,dus zal ik zondag proberen een lange duurloop te doen,

23-05-2008 om 17:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
18-05-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LENTEJOGGING ZONHOVEN
Een wedstrijd op zaterdag,voor mij de drukste en zwaarste werkdag van de week,dus is het niet zo evident dat ik er naar toe ga,het weer is dan ook al niet om naar huis te schrijven .Mijn collega dan maar opgebeld ,en hij heeft ook twijfels of hij zal gaan,hij gaat me terug bellen rond 13u.Ben nog steeds in de weer bij de bakker en wacht op telefoon,ondertussen wijst de klok half 2 aan en ik besluit van mijn collega zelf te bellen.Hij wil wel gaan om mij te plezieren,want hij weet dat er met mij geen huis te houden is als ik een weekend niet gesport heb.Dus vlug omkleden en vertrekken bij de bakker,thuis mijn loopspullen nog ophalen en dan naar Hasselt waar collega op mij wacht,ik weet immers de weg niet,twee jaar geleden ben ik er nog geweest,maar het is nu een andere locatie naar het schijnt,namelijk de Basvelden.Omstreeks 20 voor 3 komen wij aan en een collega loper wijst ons een plekje naar de parking,dan vlug vlug naar de inschrijving,nog even naar't toilet ,enkele andere lopers goeiendag gezegd,zelfs nog tijd voor een praatje,enfin ik ben klaar voor de strijd.Na een paar losse flodders worden we op gang geroepen,eens vertrokken klinkt dan ineens een startschot .179 lopers zijn op weg voor 2 ronden van 6 km op en rond de Basvelden.De eerste km zijn rond een plaatselijk voetbalveld,veel draaien en keren dus .Met mijn gsm in de hand probeer ik mijn tijden in het oog te houden en ik zit aan 4 min/km tot km 6,bij het ingaan van de 2 de ronde begint de vermoeidheid door te wegen en ik verlies terrein(km 7,28.20)
km 8 komen er nog eens 15 sec. bij(32.35),het wordt zwaar,ik zie enkele lopers achter mij korterbij sluipen ,en voor mij een drietal die ik maar niet kan bijbenen,aan km 9 zit ik aan 36.50),nog 3 te gaan en ik wil die achter mij niet dichter laten komen,met de moed der wanhoop probeer ik een beetje te temporiseren,en ik kom zowaar bij één van mijn 3 voorliggers,kan een beetje bij hem blijven,na de wedstrijd weet ik niet meer,of hij nu voor of achter mij was,zo heb ik alles nog uit de kast gehaald de laatste 2 km,ik kom aan op de piste en de laatste meters zijn in zicht,ik pers er nog eens alles uit en het is te horen ,eindtijd 49.02,totaal uitgeput drink ik mijn flesje water leeg en een ander flesje kap ik over me.Even uitgewandeld en ondertussen is ook mijn collega binnen(58.28).We besluiten nog een rondje uit te lopen,maar dit is moeilijker dan ik dacht ,de laatste 2 km kan ik bijna niet meer lopen,ik voel mijn benen niet meer,ik verlang om binnen te zijn en naar een heerlijke douche,die ondertussen allemaal leeg zijn.Na de verkwikkende douche begeven we ons naar de cafetaria,waar na lang geharrewar eindelijk de prijsuitreiking begint,een onduidelijk sprekende speaker huldigt de beste lopers in elke categorie waarbij noga veel ongenoegen wordt geuit,omdat de uitslag klaarblijkelijk niet klopt.Uiteindelijk wordt er ook nog een tombola getrokken en zoals gewoonlijk ,geen prijs .Dan maar gauw op weg naar huis ,ik wil zo snel mogelijk mijn bed in,heb immers maar 3 uur meer te slapen alvorens ik weer moet werken.Ik ben alleszins tevreden in Zonhoven geweest te zijn,en buiten het draaien en keren viel het parcours uiteindelijk nog mee,tot volgend jaar dan maar

het belangrijkste nog vergeten ,na 2 natte HC wedstrijden vandaag toch droog gebleven

18-05-2008 om 14:37 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (1)
16-05-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.trainingen van de afgelopen weken
Klik op de afbeelding om de link te volgen t'is alweer een tijdje geleden,maar hier toch nog maar eens mijn trainingen op een rijtje

maandag 5 mei ; 's morgens een uurtje gaan zwemmen
tegen het middaguur eens gaan fietsen met vrouwlief,een gezapige 20 km,het wordt hoog tijd dat zij haar conditie op peil brengt
s'avonds ben ik dan nog 10 km gaan lopen

dinsdag 6 mei; één uur en 15 min. rondgelopen,het gevoel was niet zo denderend ,maar ik denk toch zo een 15 tal km gelopen te hebben

woensdag 7 mei;nog eens naar't Speelhof,voor 5 toerkes of 12.5 km;12.05/12.00/11.50/11.50/11.40,goed voor bijna één uur loopplezier

donderdag 8 mei;opnieuw Speelhof,lange duurloop 20 km of 8 ronden ,langzaam begonnen,13.10/12.30/12.05/11.45/11.30/11.30/11.30/11.30
totaal tijd 1u35.30
dan 2 dagen rust en
zondag 11 mei;pinksteren ,véél werk bij de bakker,het gaat weer een zwaar weekend worden ,maar toch even genieten van het prachtig decor op't Speelhof,5 toerkes zouden het worden goed voor 12.5 km in 59.30
12.15/12.10/11.55/11.50/11.20
daarna lekker genieten van het zonnetje in mijn tuin alvorens opnieuw te gaan werken
maandag 12 mei,de planning was om naar Aarschot te gaan om daar de 15 km wedstrijd mee te doen,maar omdat de kinderen iets ineen gestoken hadden ter gelegenheid van onze 22 ste huwelijksverjaardag ,moest ik noodgedwongen thuisblijven.Maar alvorens van het werk huiswaarts te keren(ik mocht eigenlijk pas om 18u thuis zijn,dus afgesproken met het vrouwtje in ons stamcafé),toch nog maar eens naar't Speelhof,ik wordt blijkbaar niet meer moe,15 km werd het resultaat in één uur en 11 min.
Alvorens dus naar't café te vertrekken ,eerst gaan douchen bij vrienden en mijn propere kleren aandoen ,die ik al mee had,dan het vrouwtje gaan afhalen en inmiddels was het 18.00u geworden ,we mochteneindelijk naar huis,waar ons een heuse verrassing te wachten stond,een feestje met barbeque,een stond ook een zwembad op het vers gemaaide gras,zelfs beste vrienden en naaste familieleden waren uitgenodigd,en dit alles zonder dat wij er iets vanaf wisten(ik had wel iets in het snuitje ),enfin het werd een leuke avond,het werd nog leuker nadien ,want de oudste moest op kot en de jongste bleef slapen bij een vriendin,dus een avond voor ons alleen ,onze slaapkamer was zelfs in een intiem decor gehuld,overal sfeerlichtjes,en ook champagne mocht niet ontbreken,maar jammer genoeg waren we allebei stikkapot.........

dinsdag 13 mei,vandaag gaan we dus verder met ons trainingsschema,het is ook mijn vrije dag omdat ik maandag heb gewerkt,eerst niet veel goesting om te trainen ,maar toch naar Borgloon afgezakt,en het liep in eerste instantie niet lekker,3 ronden van 4.4 km in één uur 2 min20sec.
21.50/20.30./20.00
woensdag 14 mei,het Speelhof is andermaal het decor voor 12.5 km in 56.30 min
11.50/11.30/11.00/11.10/11.00,het werd een tempoduurloop
donderdag 15 mei,het resultaat van de afgelopen trainingen is me vandaag zuur opgebroken,stikkapot verlaat ik mijn werk om thuis mijn (na)middageten te verorberen en tegen de klok van 5 mijn bed in te trekken,ik hoop om 6 uur terug op te staan,maar een zwaar onweer doet mij er anders over denken,8 uur slaap hebben me goed gedaan.....
vrijdag 16 mei,ik voel me de hele morgend al zo loom maar tegen de middag gat het al wat beter en tegen de klok van half 3 als ik mijn werk verlaat ga ik nog even joggen op't Speelhof 4 rondjes goed voor 10 km in 48.50,vrij rustig dus
12.20/12.10/12.20/12.00
dat was het weer ,morgen misschien naar Zonhoven voor de wedstrijd van de HC challenge,als ik niet te moe ben en op tijd gedaan heb met werken zal ik er zijn,ook al is het een wedstrijd die ik niet graag loop,veel zandgrond ,ik moet deze wel lopen ,want ik kan 2 wedstrijden van de challenge niet lopen wegens vakantie,en ik zou toch willen voorkomen in het eindklassement

groetjes en slaap zacht

16-05-2008 om 18:01 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)


Over mijzelf
Ik ben lenaerts marc, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bakkertje64.
Ik ben een man en woon in st truiden(aalst) (belgie) en mijn beroep is banketbakker.
Ik ben geboren op 01/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen ,zwemmen,en van't leven proberen te genieten.

yo ,iedereen ,welkom bij de bakker's blog,veel lees-en loopplezier
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • niethelemaalwies
  • Gelukkig Nieuwjaar
  • Een natte dinsdag herfst groet
  • Eindelijk eens tijd om bij te lezen.
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 02-2019
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 10-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs