het wel en wee van mezelf

27-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag na 12 uur werken ,een fietstochtje gemaakt van 107 km(de eerste keer dat ik over de 100 ga ),een goede 4 uur gefietst aan een gemiddelde snelheid van 23.4km/u,met de mountainbike wel te verstaan
Daarna nog de tweede helft van St-truiden- Charleroi gekeken in mijn stamcafe(1-3 ),en blijven hangen tot 01.00 u,totaal dus 26 uur wakker,en het rare is dat ik momenteel geen pijn heb in mijn rechterbeen(deze middag was het wel anders,toen had ik ontzettend pijn,maar heb blijkbaar de pijn weggefietst.)
Morgenvroeg ga ik voor één keer niet zwemmen en zal ik dus wat langer blijven slapen
Ik zou zeggen ,slaap ze en tot de volgende.....

27-08-2007 om 01:06 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
24-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

Vandaag nog eens fatsoenlijk kunnen trainen,ik heb me heel de week slecht gevoeld,overal pijn en vermoeid.Toch
5 ronden gelopen op't Speelhof in één uur en 4 min,allemaal rondjes onder de 13 min.,op zich niet slecht maar het heeft moeite gekost.De laatste ronde was er zelfs te veel aan ,de benen deden verschrikkelijk pijn.Mentaal zit het goed,maar fysiek zal er nog moeten gewerkt worden.
Donderdagavond was ik ook nog even langs geweest,maar na 2 ronden in 28 min. gaf ik er al de brui aan

Woensdag 2 keer naar de kiné geweest,de eerste keer naar de leerling (kinesist waar ik de laatste tijd altijd ga),
s'avonds naar de leraar(hij heeft de stiel geleerd aan mijn huidige kinesist)
Hij heeft mijn lichaam eens bestudeerd en was verwonderd dat ik nog zo kon lopen(dit is niet de eerste keer dat ik dat hoor)
Vervolgens heeft hij mijn vel in mijn voeten bijeengenepen(hij wist dat het zou helpen,maar hij kon geen verklaring geven waarom),mijn nek gekraakt en nog een paar andere dingen.Even later riep hij zijn vrouw erbij om mij oefeningen aan te leren de volgende sessies,er zou dan beterschap moeten zijn na een 3 tal maanden.
Daarna mocht ik nog langs de kassa passeren en een bedrag van 35 euro neertellen
Dit is al meteen véél geld voor een behandeling,ik zou eventueel nog iets terug kunnen vorderen van het ziekenfonds mits voorschrift van de dokter,mja das maar een peulschil,hij vertelde me er ook bij als ik bij zijn vrouw moet zijn dat die maar 27 euro vraagt,om mij die oefeningen aan te leren.
Nu vraag ik me af of ik de volgende week bij mijn nieuwe afspraak dan 2 consultaties moet betalen?????Ik weet zelfs niet of ik nog terug zal gaan,want kan hij me garantie op genezing geven,of is er zoiets van ,niet tevreden geld terug

24-08-2007 om 15:56 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
20-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Vandaag de dag al slecht begonnen,om 8u15 stond ik klaar om naar het zwembad te vertrekken(baantjeszwemmen van 8u30 tot 9u30),toen mijn auto niet wou starten.
Geluk bij ongeluk belde een ex-collega dat hij op mij stond te wachten aan't zwembad(hij gaat maar af en toe mee),ik vroeg hem om mij dan te komen halen,ondertussen was het al 8u50 eer we in't water lagen,heb dan toch nog 50 baantjes kunnen zwemmen.
s'namiddags kon ik dan mijn auto gaan afhalen die ze ondertussen in de morgen waren komen halen,ik moest er wel te voet naar toe
Geen erg ,ik maak er wel een trainingkje van ,via een omweg geraakte ik aan 6 km,die niet echt vlot gingen daar ik ondertusen ook pijn aan de knie had(zou het kunnen zijn van de zware inspanning van gisteren???),in 33 min arriveerde ik dan in de garage,heb onderweg wel even moeten wandelen.
s'avonds nog even langs geweest bij de kiné aan wie ik mijn probleem voorlegde ,hij mompelde iets van drie pezen die naar de knie toeliepen en dat het geen goed nieuws was,ook mijn scheenbeen is licht geirriteerd,ik denk dat ik nu noodgedwongen een paar dagen zal moeten rusten,jammer maar helaas

20-08-2007 om 20:23 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
19-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Champignonloop Valmeer
Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag deelgenomen aan de champignonloop in VALMEER,een wedstrijd over 3 ronden voor een afstand van 13.4km.
Na het debacle van woensdag hoopte ik vandaag terug gerecupereerd te zijn
gisteren belde mijn collega nog om te gaan fietsen ,maar na 14 uur werken vond ik dat het beter was dat ik ging rusten want het was tenslotte een zware week geweest,heb dan ook voor het eerst 9 uur aan één stuk geslapen,had natuurlijk wel spijt van dat fietsen,maar rust is ook belangrijk,er zijn mensen die me daar nog maar eens op gewezen hebben
Dus aan de start in Valmeer ,eerste ronde doortocht in 18.05 met behulp van een oude vriend waar ik de eerste ronde meeliep en de volgende ronde speelde hij voor mij haas,hij was er om km's te malen voor de marathon van Berlijn
Hij loodsde mij naar de 2 de ronde in 18.10,de volgende ronde moest ik effe lossen ,ondertusen was een derde loper die ons de tweede ronde had vervoegd er vandoor gegaan,we lieten hem maar,aankomst in 54.29,ik zeer tevreden,tijd verbeterd t.o.v. vorig jaar 55.45(bedankt Stefan Ketelslegers),in elk geval ik ben er weer een beetje bovenop,en stoppen is momenteel veraf,maar rusten ga ik nu toch proberen meer te doen.
Met een bakje champignons en een t-shirt en geen tombolaprijs toch tevreden naar huis gekomen

19-08-2007 om 19:50 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
17-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag  na het werk toch 53 minuten gelopen,goed voor 4 rondjes op't Speelhof,aan 13.15 gemiddeld per ronde
mentaal voel ik me al iets beter,maar fysiek is het nog niet wat het moet zijn,nog wat pijnlijke momenten aan mijn rechterbeen.
het is wel fijn om de reacties te lezen die ik krijg op mijn blog,dat doet me toch iets,ik ga proberen iets meer te rusten en inderdaad ook te luisteren naar mijn lichaam,als is dat verdomd moeilijk!!!!

17-08-2007 om 16:17 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
16-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag valt er niet veel te melden ,alleen dat ik nog afzie van de wedstrijd van gisteren,overal pijn
zojuist bij de kiné geweest,die heeft me een beetje opgelapt,nu ja ,hij heeft mijn pijnlijke plekken nog eens blootgelegd
hij heeft ook via mijn kaken gewerkt om zo mijn pijnlijke plekken te lokaliseren,wat voor nut het eigenlijk ook heeft,ik weet het niet
ik voel me nu toch ietje beter,maar ik denk dat ik minder zal moeten gaan lopen(rustiger!!!!),we wachten een paar dagen af en hopelijk ben ik tegen zondag een beetje gerecupereerd,want ik zou toch graag voor het derde jaar op rij de Champignonloop in Valmeer willen meedoen

16-08-2007 om 19:11 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
15-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen juist thuisgekomen van de Stadsloop Genk,die zoals ik in een vorig bericht al liet weten niet eens de stad aandoet
het parcours werd aangepast t.o.v. vorig jaar en het zou dus iets langer zijn,er werd gelopen  in 3 ronden van 3330 meter(ze hebben daar blijkbaar iets met 33,want het nabijgelegen zwembad ,was vroeger ook 33 meter lang,)
Het betreft een bosrijk parkoers,dat ook even door een woonwijk loopt,dus moeilijk beloopbaar en het had dan zoals vorig jaar nog geregend ook.Niet echt mijn ding dus,stond bijna op de laatste rij aan de start ,zodat het moeilijk starten werd,je kreeg ook al dadelijk een klimmetje voorgeschoteld,zodat ik nooit op tempo kwam,mede ook door mijn vermoeidheid.Eerste rondedoorkomst in 14.25,zag er niet goed uit,kreeg mijn tempo niet opgedrongen,doch langzaam maar zeker kon ik mijn vaste concurrenten voorbijsteken totdat ik eerst bij de 4 de vrouw kwam(Anja Boiten),zo naar de derde liep,en die meenam naar de tweede,ik liet ze hun strijd onder mekaar beslissen ,ik probeerde nog een tandje bij te steken op dit moeilijk parcours,kon dan meegaan met iemand die me tot aan de finish loodsde,waar ik ook nog 2 Tact atleten voorbijging,was ik blij dat de strijd(want dat was het vandaag) voorbij was.Tijd 42.26(vorig jaar 40.30 )
Ben dan al mankend naar de auto gestrompeld,daar 5 min.gezeten en me afgevraagd waar ik eigenlijk mee bezig ben ,of het het nog allemaal waard is om zo verder te doen.
Met tranen in de ogen zat ik besluiteloos voor mij uit te staren,denkend om de handdoek in de spreekwoordelijke ring te gooien en alles wat ik opgebouwd had ,zomaar langs me neer te leggen.
Een collegaloper die even langskwam vroeg om even uit te lopen,wat ik dan ook deed ,we liepen terug naar het parcours en deden nog een rondje,onderweg voelde ik me al een beetje beter en besefte ik dat met een beetje rust misschien alles terug op zijn pootjes terechtkomt.
De pijn bleef zich natuurlijk  voelen ,maar het hoofd werd terug een beetje lichter en stoppen is opnieuw een beetje verderaf,gelukkig maar
Dan op naar een lekkere douche ,zou je denken;maar helaas ,het schaars druppelende water bleek dan ook nog koud te zijn ,zodat het even duurde vooraleer ik en ook nog andere lopers gewassen waren
Met drie grote en drie kleine brikken fruitsap ,een beetje ontgoocheld toch ,naar huis gereden,dit alles voor de prijs van 7.50€,voor die prijs mocht het een beetje "meer" zijn
Het wordt dringend tijd dat men bij de organisatie de koppen eens bijeensteekt en zich afvraagt waar dit gaat eindigen,zo weinig comfort voor toch een dure pris

15-08-2007 om 19:17 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
>> Reageer (1)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

15-08-2007 om 13:05 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

15-08-2007 om 13:04 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enkele foto's van de Terrasjogging van 12 augustus 2007
Klik op de afbeelding om de link te volgen

15-08-2007 om 13:02 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen gisterenavond na een stresserende dag naar Borgloon getrokken,om mijn km's af te malen

Ik besloot op de piste te blijven die gelegen is aan't College (275 meter lang),en daar wat interval te trainen
eerst 10 rondjes ingelopen,dan vervolgens 10 rondjes interval met telkens één ronde rustig uitwandelen-joggen

tijden tussen 55 en 57 sec. per ronde,het ging vrij vlot,daarna nog 6 rondjes uitgelopen,in totaal heb ik dus 37 rondjes afgelegd goed voor een dikke 10 km,vandaag naar de wedstrijd in Genk ,stadsloop,die niet eens in de stad doorgaat
ben juist terug van't werk,dus veel verwacht ik niet van de wedstrijd ,we zien wel weer
ben momenteel ijs aan't leggen ter hoogte van mijn rechterenkel annex scheenbeen,daar heb ik een beetje last,ma da zal seffens wel overgaan hoop ik,als het wedstrijdgevoel begint op te komen,groetjes


15-08-2007 om 12:59 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
13-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
maandagmorgen,08.30u,zwembad St truiden 74 of 76 baantjes schoolslag,was effe de tel kwijtgeraakt
maandagmiddag,16.00u,naar de kiné om de spieren een beetje los te maken en me een beetje te verlossen van de pijn,
                          16.45u,Speelhof St-truiden,klaar voor een rustige duurloop,eerste ronde aan 12.50 ,het gaat precies goed
volgende rondes aan ,12.30/12.15/12.15/12.05/12.00,dus weeral een dikke 15 km en het ging inderdaad redelijk goed,momenten had ik wel de indruk dat ik sneller naar adem moest trappen,maar de benen gingen goed vooruit,de laatste ronde had ik het wel iets moeilijker ,ik wou die eigenlijk lopen in 13.00,maar het ging toch sneller dan ik had verwacht.
Eigenlijk was het dus geen rustige duurloop ,maar een doorgedreven training,maar toch had ik niet het gevoel in't rood ter gaan,ondanks mijn ademhaling,dus eigenlijk mag ik héél tevreden zijn.
Dit was het relaas van mijn maandag,alleen spijtig dat ik vanavond niet naar de wedstrijd in Kozen kan,begint pas om 21.15 en ik moet beginnen werken morgenvroeg om 0.200u
Morgen is er ook nog een wedstrijd in Tielt-Winge,maar ook hier zal ik voor passen ,vermits er hier ook wweer moet gewerkt worden naar de feestdag toe
Woensdag zal ik dan wel naar Genk gaan,voor een wedstrijd in't kader van de Haspengouw Challenge,see you there,groetjes

13-08-2007 om 20:03 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
12-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wedstrijd Terrasjogging Bilzen
vandaag na een werkdag van 12 uur en het traditioneel namiddagdutje,waarbij ik nooit kan slapen wegens storende elementen ,zoals wedstrijdstress,bosmaaier bij de buren en joelende kinderen,om 16 uur richting Bilzen voor de Terrasjogging.
Daar aangekomen kwam ik al dadelijk een wederoptredende loopvriend van het forum joggings.be tegen ,die vandaag zijn wederoptreden zou maken
Start van de 9600m lange wedstrijd werd gegeven om 17 uur,veel draaien en keren en dat gedurende 4 rondjes
ik kon na een eerste verkenningsronde dadelijk aansluiten in het groepje met de eerste vrouw,maar algauw had ik door dat dit tempo voor mij te hoog lag,moest ze bij het ingaan van de laatste ronde laten gaan,op 't einde van die ronde heb ik nog geprobeerd erterug bij te komen en het was mij zowaar gelukt.Mijn aankomst in 39.50,matig tevreden ,maar gezien alle omstandigheden mag ik eigenlijk niet ontgoocheld zijn
Na het nuttigen van mijn verkregen sportdrank en exclusieve Terraspolo,op naar de douches,eerst nog een beetje uitgelopen,maar het ging zeer moeizaam.
Ben niet gebleven voor Terras Bilzen waarbij meerdere zangers te zien waren,in plaats daarvan naar mijn plaatselijk stamcafé,voor de 2 de helft van Germinal-Brugge.Iets vroeger naar huis dan vorige week om voor middernacht nog in mijn bed te liggen,ik zal de rust nodig hebben ,met die extra feestdag in't vooruitzicht,en morgenvroeg wil ik iets frisser in't zwembad mijn baantjes trekken

12-08-2007 om 23:26 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren ,na 2 dagen pijn te hebben gehad,moest ik proberen weer in beweging te komen,dat was niet zo evident vermits ik al 13 uur gewerkt had.Maar een telefoontje van een ex-collega kan soms wonderen doen ,en zo sprong ik weer op de fiets om af te spreken in Wellen om het mountainbikeparcours te doen.De afstand voor ons beiden is ongeveer 15 km vanuit ons vertrekpunt,hij vanuit Hasselt en ikzelf vanuit Aalst St-truiden.Daar aangekomen besloten we richting Hasselt  te rijden via veld weggetjes,ma al gauw zagen het diepe water in die velden en besloten de weg op te gaan(wij zijn tenslotte geen echte bikers hé ),om dan uiteindelijk te belanden in Bokrijk,onze eerste stop na 50 km
Op de terugweg nog even gestopt aan een kreemkar voor een lekker ijsje (dat is ons vast ritueel bij elke tocht),om dan moe maar voldaan richting huiswaarts te rijden
Thuis aangekomen rond 18.00 uur stond mijn teller op 89.km,450,goed voor bijna 4 uur fietsgenot,gemiddelde snelheid van 23.5km/u,niet zo snel maja ,het zijn ook geen koersvelo's hé.
Dan tegen 19.00u mijn bed in ,want om 23.15u moest ik er weer uit om bij de bakker te gaan werken,deze middag thuisgekomen en nu even genieten van mijn middagrust om straks naar de Terrasjogging te gaan in Bilzen
De pijn is momenteel te harden maar donderdag en vrijdag heel veel afgezien ,vrijdag bij de kinesist toegekomen en het wenen stond me nader dan het lachen,mja hij heeft me toch alweer een beetje opgelapt (hij heeft wel mijn gevoelige plekjes gevonden en het deed zeer op't moment zelf,waar hij mobiliseersde=een lichtere vorm van het zogeheten "kraken"),maar nu voel ik me toch al beter,kan ook door de endorfine zijn ,ik weet het zelf ook niet(neem momenteel niks van medicatie)
Ik zal in de toekomst toch eens verder moeten gaan ,of minder gaan sporten,maar dat laatste is voor mij héél moeilijk.

12-08-2007 om 12:35 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
09-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen gisterenavond na een middagdutje,toch de loopschoenen aangetrokken en naar't Speelhof voor een rustige duurloop

het regende zachtjes ,maar het kon me niet deren ,morgen (donderdag )zou het misschien feller regenen
bij het vertekken kwam ik een oud -clubgenoot tegen ,waar ik een rondje bij meeliep,14.30m
daarna besloot ik op mijn eentje door te gaan,toch nog rustig blijven lopen an 13.00 de 2 volgende ronden
de 2 daarop volgende aan 12.45 en de laatse aan 12.25,goed voor een dikke 15 km en zéér tevreden da ik er was ,gezien het weer vandaag
ik had wel wat last van de knieen en de spieren daarrond,mja we zijn geen 20 meer hé

09-08-2007 om 14:51 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
07-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen juist terug van Borgloon voor en zéér moeizame training,3 toeren rond het heuvelachtige Loon in één uur en 4 min.Het was afzien ,de benen wilden niet mee ,vooral het rechterbeen ter hoogte van de enkel doet pijn ,heb er nu ijs opgelegd,ook mezelf heb ik daarstraks getrakteerd op een ijsje ,mja da zal der nu wel afgelopen zijn

07-08-2007 om 20:59 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren morgen na alweer een korte nacht(ben gaan "kwajongen" in mijn stamcafe,uur thuiskomst 0.300u ),naar het zwembad
1900 meter in iets minder dan één uur,goed voor 76 baantjes schoolslag
ware het niet geweest dat mijn sleuteltje van het kleedkastje was geblokkerd had ik eerder in't water gelegen en had ik makkelijk mijn beoogde 2 km kunnen afmalen
mja het zal me wel eens lukken!!!

S'avonds ben ik dan nog naar't Speelhof getrokken voor een langzame duurloop,5 rondjes gelopen aan 13.30/13.20/13.10/13.00 en de laatste aan......12.05,ja kon het weer niet laten ,ik zag in de verte enkele joggers, ik moest die persé bijhalen voor het einde van mijn ronde , ik heb er zelfs nog  een babbeltje mee kunnen slaan.
De wedstrijd van zondag blijkt dus goed verteerd,ma ik ben wel moe en vandaag heb ik dat gevoeld op't werk

07-08-2007 om 14:46 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
05-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wedstrijd Oleye 05/08/07
vandaag na een werkdag van alweer 9 uren totaal onverwachts en in alle haasten naar Oleye vertrokken om aldaar mee te doen aan de wedstrijd van 13,2 km(start om 10u15).Deze wedstrijd liep deels over verkavelingswegen en grasvelden,de start was voorzien aan 2 voetbalvelden,waarbij je bij het ingaan van het 2de veld al dadelijk een sprongetje moest maken naar boven welteverstaan.Doordat ik in zeven haasten vertrokken was vanuit mijn werk en nog gauw even langs thuis gepasseerd om loopspullen op te halen,mijn horloge vergeten.Hierdoor had ik het moeilijk om het juiste tempo te vinden,en moest ik altijd maar tussentijden vragen die me soms wel eens verkeerd doorgegeven werden(km8 =38.35????/km 9 37.55,dat was al beter),enfin verder gelopen op mijn eigen tempo waarbij ik soms in een groepje terechtkwam,maar ik kon er steeds van weglopen in de bergop,bij km 10 kreeg ik het zowaar moeilijk omdat we alweer op een lange grasstrook terecht kwamen met de nodige kuiltjes ,waarbij ik er met één kennis maakte zonder veel erg,toch bleef ik rustig verder lopen om dan de laatste 2 km alles uit de kast te halen en van de nog 3 bijgehaalde lopers ging er nog eentje mee,die ik bij het ingaan van de grasvelden voor mij door stuurde,ook hier werd nog een loper ingehaald
ik eindigde in een tijd van 55.17(had gehoopt onder de 55 min.,maar ja dit was niet echt een parcours naar mijn vermogen,loop liever op een niet geaccindenteerd parcours.Na 2 kriekjes(op het middaguur ), een collegaloper van het joggings.be forum liet het niet bij 2 Leffes,nietwaar Raf ??,tevreden terug huiswaarts waar het verder genieten van de blakende zon wordt,

Zonnige groetjes
.

05-08-2007 om 17:59 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
03-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

na een werkdag van 12 uur en muizenissen in mijn hoofd(loop al een paar dagen met een zwaar gevoel rond,weet ook niet wat er precies scheelt),toch de moed gevonden om mijn loopschoenen nog eens aan te trekken.

Na de rustdag van gisteren en die was zééér welkom,alhoewel ik me toch niet echt uitgerust voel,krijg steeds meer moeite om s'nachts op te staan om te gaan werken,ben steeds stikkapot en niet meer gemotiveerd(zijn dit tekens van een burnout???? )

Rustige duurloop gedaan van 13 km ,5 rondjes van 13 min.,ééntje van 12.15 ,goed voor een uur en 4 min.

Juist ervoor naar de kiné geweest,die me weer moest oplappen ,zowel mentaal als fysiek
Heeft me ingesmeerd met een verkoelende gel van Performance en het schijnt precies te helpen ,want tijdens het lopen geen pijn gevoeld en zeer goed kunnen lopen

Nu gauw mijn bedje opzoeken ,want de wekker zal zich weer laten horen om 22.15h,moet om 23.00h weer paraat zijn in de bakkerij,

Groetjes

03-08-2007 om 18:20 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (1)
01-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen gisterenavond mijn wekelijs uitstapje naar Borgloon,tevens mijn geboortedorp,waar mijn jongste dochter danst bij de dansformatie Silverstar
ik maak dan van de gelegenheid gebruik om daar een uurtje te lopen,hierbij heb ik 2 opties,
ofwel train ik daar op de plaatselijke piste(die is slechts 275meter),oftewel loop ik de straat op,gisteren koos ik voor de 2 de optie ,
het werden 3 ronden van 4,4 km rond het heuvelachtige Borgloon(dus met enkele serieuze kuitenbijters),goed voor een uur en 3 min en 13,2 km
mijn gemoedstoestand was gisteren niet zo goed ,maar het heeft me toch niet belet mijn training te volbrengen ,zij het dan in een ietwat moeilijkere toestand

deze middag direct na het werk,met de nodige pijn toch weer een traing afgehaspeld ,veel pijn ,toch 5 rondjes gelopen op't Speelhof in St -truiden,allen tussen 12.20 tot 12.40,goed dus voor een 13 tal km en een uur en 2 min.afzien ,vooral die laatste ronde,ik denk dat het tijd wordt voor een beetje rust.
onmiddelijk daarna heb ik een afspraak bij de kiné,in de hoop dat die mij een beetje kan oplappen,hij heeft zijn best gedaan,bedankt Arnaud

01-08-2007 om 18:05 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (0)


Over mijzelf
Ik ben lenaerts marc, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bakkertje64.
Ik ben een man en woon in st truiden(aalst) (belgie) en mijn beroep is banketbakker.
Ik ben geboren op 01/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen ,zwemmen,en van't leven proberen te genieten.

yo ,iedereen ,welkom bij de bakker's blog,veel lees-en loopplezier
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • niethelemaalwies
  • Gelukkig Nieuwjaar
  • Een natte dinsdag herfst groet
  • Eindelijk eens tijd om bij te lezen.
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 02-2019
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 10-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs