geplande wedstrijden 2018:

5 mei Verlaine 11 Km (Hesbignon)

12 mei Mielen 11 Km (Hesbignon)

16 mei Tienen (estafetteChallenge)

20 mei BilzenRun (21.1 km)

27 mei Wellen 10 Km (Victorscup) 

3 Jun Hermalle 14 Km (Condrusien)

10 Jun Fallais 14 Km (Hesbignon)

15 Jun Landen (estafetteChallenge)

16 Jun Tongeren 10 Km (Victorscup)

23 Jun Wanzoul 10 Km (Hesbignon)

 

 


Gelopen Km's 
Maand Km's 2016
Km's
2017
Km's 2018
Januari 228 195 209
Februari 210 170 199
Maart 278 252 237
April 248 245 242
Mei 223 268
Juni 225 194
Juli 208 197
Augustus 255 269
September 206 214
Oktober 235
221
November 247
195
December 249 186
Totaal 2800 2608
Foto
Inhoud blog
  • Jogging de Couthuin
  • 1/2 Marathon Circuit de Francorchamps & La WACremmienne
  • De stilte doorbreken ...
  • Jogging de St Martin, Thisnes, 12.5 km Hesbignon
  • Jogging de Wanzoul - Hesbignon - 10.4 km
  • Great Breweries 25 Km
  • Jogging Vyle Tharoul, Condruzien, 10 miles
  • Jogging de l'Etoile Faimes (Borlez), 11.25 km
  • Jogging de Couthuin - 12 km - Challenge Hesbignon
  • Jogging de Mielen, 11.3 km, Challenge Hesbignon
    Zoeken in blog

    smol01

    27-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jogging Verlaine - La Course au chateau - 10.8 km
    Gisteren stond de jogging te Verlaine op de agenda, een wedstrijd in het kader van Challenge Hesbignon. Aangezien ik dit jaar enkel wedstrijd uit dezeChallenge zal lopen, probeer ik er zoveel mogelijk mee te doen. Iets voor 6 uur pikte Daniel me thuis op, het was nog boven de 25 graden een weertje waar we beide niet zo tuk op zijn om in te lopen; een half uurtje later ter plaatse aangekomen en het zou dus 11 km strijden worden tegen de warmte. Het parcours wist ik van de voorbijgaande jaren, dat viel al bij al nog goed mee. Vooraf slechts één kilometer losgelopen voldoende bij deze temperaturen. Om 19 uur weerklonk het startsignaal voor de 370 lopers. De eerste 2 km's gingen vlak of licht dalend wat een tussentijd van 9'50 opleverde na 2 km veel te snel dus, en dat moest ik al snel bekopen tijdens de 1e helling; vanaf nu ging het tot km 9 steeds op en af, vooraf lange stuk lichtjes vals plat en regelmatig in open veld met de zon vol op de bol, ik was blij af en toe wind tegen te krijgen voor de nodige afkoeling. De gemiddelde snelheid liep intussen op richting de 5'30. Maar de laatste km's gingen opnieuw in dalende lijn, en ik probeerde toch nog wat te versnellen, wat uiteindelijk een eindtijd opleverde van 57'58 voor de 10.8 km, ofwel 5.22'/km, al bij al zeer tevreden mee, en toch mijn 2e beste prestatie van het lopende seizoen.

    27-05-2012 om 21:58 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les 6 miles Faimois - Faimes -Challenge Hesbignon
    Nadat de moederdag cadeaus overhandigt waren was het even later tijd om de loopkleren aan te trekken want de volgende manche van de Challenge Hesbignon stond vandaag op moederdag geprogrammeerd. Plaats van delict vandaag was Faimes een nieuwe organisatie binnen de Hesbignon caravaan. Daniel en Sven N. (eerste wedstrijd in Hesbignon) pikten me op iets na 9 uur en zo trokken we richting Faimes onder leiding van chauffeur Daniel. Een half uurtje later waren we ter plaatse. De inschrijvingsformaliteiten vervullen, een laatste plas, en zo waren we klaar voor de opwarming (1.3 km à 6'). Even later begaven we ons onder een stralende zon naar de startplaats. Iets later dan voorzien werden we met een bende van +- 350 lopers op pad gestuurd voor een door de speaker aangekondigde gemakkelijke tocht zonder noemenswaardige "difficulté". De eerste kilometer werd dan ook vrij snel afgelegd (5.04), en zo waren we op pad voor een mooie tijd. Daniel ging er al snel vandoor en Sven en ik probeerden een mooi tempo aan te houden al werd dit moeilijk op de onverharde stroken. Na de eerste onverharde strook (1.5 km lang) kwam de eerste strook bergop met de wind op kop, hier verloren we wat van ons tempo maar boven na 3.5 km hadden we toch nog 5.10'/km gemiddeld, het ging dus goed vandaag. Wat later linksaf draaien en de volgende onverharde strook (1 km) stond ons te wachten. Aangekondigd als vettig en nat maar daar was niets van te merken, gelukkig maar. Daarna enkele km's vrij vlak beton en zo kwamen we aan km 7 door aan 5.08'/km gemiddeld. Maar nu kondigde de moeilijkste passage van de wedstrijd zich aan, een klimmetje van +- 500 meter onverhard niet meteen mijn dada ... maar ja Sven nam het tempo voor zich en ik probeerde aan te klampen wat we gelukkig ook lukte, eens boven even bekomen en op naar de 2e bevoorrading, hiervoor moesten we door een plaatselijke boerderij koertje lopen en de nodige koeiegeuren erbij nemen .... na de boerderij wachtte ons de laatste korte klim waar ik het weeral moeilijk had om het spoor van Sven te houden, maar effe op de tanden gebeten en we haakten ons wagonnetje terug aan. In de verte hoorden we de speaker al aan de aankomst dus het einde was nabij ... nog enkele stroken onverhard en we draaiden rechtsop richting voetbalveld waar de eindstreep zich bevond. Na een korte eindsprint bereikten we de finish in 50.30' voor de 9.7 km, ofwel 5.12'/km gemiddeld, een verbetering van 15" t.o.v. mijn snelste wedstrijd van dit jaar, tevreden dus !!

    13-05-2012 om 20:34 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    29-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Asster Estafetteloop - Jogging de Couthuin
    Afgelopen weekend stonden er 2 wedstrijden op het programma.

    AssterEstafetteloop te St.Truiden

    Als eerste stond op vrijdagavond de Asster Estafetteloop op het programma. Bedoeling is om met 2 een uur lang zo dikwijls mogelijk een parcours van één km rond te lopen door middel van het doorgeven van een stok bij de wisselstrook. Samen met Sven Thijs nam ik deel aan deze wedstrijd. Voor aanvang gingen we ervoor om minstens 11 km te behalen. Sven startte als eerste loper en ging er als een speer vandoor, bij de eerste wissel kwam hij reeds te voorschijn na 4.30' ... als dat maar goed kwam. Dan de beurt aan mij, aangezien er s'anderdaags nog een wedstrijd op de planning stond had ik mezelf voorgenomen met aan 100 % te lopen, maar éénmaal vertrokken werd hier niet meer aan gedacht, mijn eerste km werd afgelegd in 4.53' we zaten dus mooi op schema. Sven moest zijn tempo nu wat laten zakken en zijn volgende km's gingen ook rond de 4.50-5', terwijl ik vrij constant mijn rondjes kon afmalen in 4.53', halfweg hadden we net iets meer dan 6 km, we besloten dan ook te gaan voor de 12 km grens te behalen. en dat lukte ons nog vrij makkelijk ook, we wisten beiden ons tempo vast te houden, en na 58'15 gaf ik de stok daar aan Sven met 12 km erop, de resterende tijd, liep hij nog 370 meter, waardoor onze totale afstand uitkwam op 12.370 meter, beiden tevreden en beloond met enkele Walsbergers !

    Jogging de Couthuin (Challenge Hesbignon) te Couthuin (11.9 km)

    Zaterdagavond stond dan de 2e wedstrijd van het weekend op de agenda. De vrij zware jogging van Couthuin. Maar aangezien ik tot op heden alle wedstrijden van de Challenge Hesbignon meeliep en dit vrij goed verliep wou ik ook deze meelopen. Samen met Daniel trokken we dan ook richting Couthuin. Na wat omzwervingen over wat kleine wegen kwamen we rond 18.20 uur ter plaatse aan. Daniel wist zijn wagen op bijna identieke plaats als vorig jaar te parkeren en dit op nog geen honderd meter van de start en aankomstplaats. Even later inschrijvingsformaliteiten voldaan en dan ook op pad voor een korte opwarming. Hierbij voelde ik al dat de benen loodzwaar waren, in de lichte helling tijdens de opwarming raakte in niet vooruit en de benen stonden op ontploffen, als dat maar goed zou komen in deze zware jogging. Om 19 uur stonden we met een 280 deelnemers klaar om te starten. De 1e km was zo goed als vlak en werd afgelegd in 5.52', maar even later zag je de wegen voor je kronkelen naar een hoger gelegen landschap. Mijn benen stonden opnieuw op ontploffen en ik raakte totaal niet vooruit. Bij het bovenkomen op de 1e helling, na +- 3.5 km kwam ik door in 6.15'/km gemiddeld, op de daarop volgende 1.5 km onverhard moest ik het tempo nog wat laten zakken en zo zat ik na de eerste bevoorrading aan 6.26'/km, tijd genomen om te drinken, iets wat ik anders nooit zal doen, en toen ging het even beter, ik vond terug een iets beter tempo. Even later draaiden we het bos in voor een lange afdaling, vrij glibberig, maar toch ging het vrij goed, mijn gemiddelde na 7.5 km in het bos was nu terug 6.09'/km en de benen voelden wat beter. Maar even later beneden in het bos, moesten we het plaatselijke beekje over en dan een steile klim naar boven op onverhard, eigenlijk diepe modder. Wegschuiven was het enige wat je deed, dus wandelen was het verdict en dit gedurende een 300-tal meters bergop. Bij het bovenkomen en bij de 2e bevoorrading na 8.5 km was mijn algemeen gemiddelde gedaald tot 6.30. Onder de 6 raken was dus niet meer mogelijk tijdens de laatste 3 km's en toen besloot ik vrij rustig naar de aankomst te lopen. De laatste 3 km's dacht je telkens nu heb ik de laatste strook bergop gehad, maar telkens kwam er toch nog een nieuwe strook opwaarts. Gelukkig herkende ik even later de laatste hectometers en wist ik dat de aankomst niet ver meer was. Daniel kwam me dan nog even tegemoet gelopen voor de laatste meters en ik bereikte de aankomst na 75' voor 11.65 km (6.26'/km), mijn slechtste en traagste wedstrijd ooit gelopen.
     

    29-04-2012 om 17:34 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jogging de la côte des ânes OLEYE - 10.75 km - Challenge Hesbignon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Afgelopen zondag deelgenomen aan de jogging de la côte des ânes te Oleye, een wedstrijd in het kader van de Challenge Hesbignon. Ditmaal kregen Daniel, Marc en ik het gezelschap van Sven die zijn debuut als wedstrijdloper zou maken. Rond half tien waren we ter plaatse en al snel werd een parkeerplaatsje gevonden in de omgeving van de start & finish zone. Wat later de inschrijvingsmodaliteiten uitgevoerd en zo konden we ons opmaken voor een korte opwarming. Het was vrij fris (5-6 graden met een onaangename wind). Tijdens de voor mij te snelle opwarming werd 1.81 km afgelegd en werd de laatste kilometer verkend. Ik kende het parcours vrij goed van de voorgaande jaren maar de collega's waren niet zo op de hoogte van het parcours. Om 10h15 werd dan de start gegeven voor de +- 400 lopers aan de start. De eerste kilometer met vertrek op het plaatselijke voetbalveld was grotendeels vlak en legde ik af in 5.20. Km 2 en 3 gingen via een onverhard en smal pad in stijgende lijn, waar ik mijn tempo wat moest laten zakken. Gelukkig gingen km 4 & 5 in dalende lijn op verharde veldwegen, zodat we iets voor halfweg aan de bevoorrading een gemiddelde van 5.29'/km lieten optekenen, mooi op schema voor het doel van onder de 5.30 uit te komen. Maar het zwaarste stuk van het parcours moest echter nog komen, in km 6 moest er 500 meter geklommen worden en km 7 is één kilometer klimmen op de gekende ezelshelling (de ezels staan je beneden te begluren en zich af te vragen wie de ezels zijn), deze km werd afgelegd in 6.11 waardoor mijn gemiddelde bovenop de helling 5.37'/km bedroeg. Km 8 en 9 ging op en af met regelmatig stroken wind op kop en dit telkens op onverharde stroken waar ik het altijd wat moeilijk mee heb. Toch kon ik het tempo opnieuw rond de 5.30/km brengen. Uit ervaring wist ik dat het parcours in de laatste 2 km's grotendeels in dalende lijn ging en éénmaal het kerkhof gepasseerd aan km punt 9, probeerde ik te versnellen. Km 10 werd dan ook afgelegd in 5.09 en het gemiddelde daalde richting 5.31' bij de passage aan km punt 10. Nog even alles geven op de plaatselijke wijk en een gemiddelde onder de 5.30 zat erin .... gelukkig kwam het voetbalveld al snel in zicht en kon ik de laatste 750 meter mijn versnelling volhouden. Ik bereikte de finish in 58.44 voor de 10.75 km, ofwel een gemiddelde van 5.28'/km. Opdracht geslaagd dus
    Achteraf nog wat nagesproken en nog een kilometertje uitgelopen, waardoor het dagtotaal op 13.75 km kwam te staan.

    19-04-2012 om 09:50 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedstrijd 3 - Challenge Hesbignon - Jogging des Cloches du Grac Waremme (12.8 km)
    Afgelopen zaterdag samen met Marc en Daniel naar Waremme getrokken. Net als vorige week pikte Daniel ons op rond 15.45 uur bij Marc. Iets na vieren stonden we al op de parking te Waremme. Even later de nodige inschrijvingsformaliteiten vervuld en ons nog wat opgewarmd binnen want de buitentemperatuur bedroeg slechts een 6-tal graden, daar waar het vorig jaar voor deze wedstrijd nog 27° graden was. Rond 16h40 ons dan toch omgekleed en snel toch 1.25 km opgewarmd. Rond 17u stonden we dan klaar aan het vertrek waar we zowel in het Nederlands als het Frans een korte beschrijving van het parcours kregen. Aangezien ik deze wedstrijd reeds enkele malen gelopen had kende in het parcours vrij goed. De aanloopstrook is vrij vlak toch naar Hesbignon normen en we konden de 1e km dan ook in 5.11 doorkomen, hierna ging het lichtjes bergop en moest ik mijn tempo al snel wat laten zakken. Km 3 moesten we de brug over de autostrade op en af en even later een helling richting veldwegen, km 2, 3 en 4 werden respectievelijk aan 5.36 / 5.37 / 5.52 afgelegd. Km 5 liep dan lichtjes naar beneden en ik kon opnieuw iet wat versnellen (5.30), ook niet te snel want ik wist dat nu de stevigste helling van het parcours kwam, vrij steil bergop gedurende een 500 meter, km 6 werd dan afgelegd in 6.00 rond, het algemeen gemiddelde bedroeg nu 5.39'/km dit iets voor halfweg het parcours; ik besloot vanaf nu het tempo wat op te trekken en gedurende km 6 tem 8 lukte dit vrij aardig (5.17/5.28/5.36), hierna kregen we na de bevoorrading opnieuw een strook bergop in km 9 (5.41), km 10 ging dan gelukkig opnieuw grotendeels neerwaarts (5.25) en voor de laatste km moesten we het onverharde gedeelte nog verwerken, iets waar ik het steeds vrij moeilijk mee heb. Ik kreeg het dan ook moeilijk en km 12 werd afgelegd in 5.42, de laatste 500 meter richting finish gingen opnieuw bergop en ondanks de aanmoedigingen van Marc kon ik niet meer versnellen; ik beeindigde de wedstrijd uiteindelijk in 1h10 ofwel 5.32'/km gemiddelde voor de 12.65 km lange tocht. Al bij al vrij tevreden toch een 10-tal seconden winst per km t.o.v. mijn eerste wedstrijd in Fernelmont. De 5.30'/km komt stilaan in zicht ... volgende wedstrijd nu zondag te Oleye (10.8 km), waar de ezelshelling te beklommen te worden.

    09-04-2012 om 14:27 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2e Wedstrijd 2012 - Warnant Dreye (Challenge Hesbignon)

    Zaterdag stond de 2e wedstrijd van de Challenge Hesbignon op de agenda, met name de Jogging des Eoliennes te Warnant (11.8 km). Ik had deze reeds gelopen in 2009 en 2010 en wist dus dat er in de streek weinig tot geen vlakke wegen te vinden zijn. Omstreeks 15h45 werden Marc en ik opgepikt door chauffeur met dienst Daniel. Na wat zoekwerk werd het juiste adres in de GPS ingebracht en zetten we koers richting Warnant Dreye. Omstreeks 16h20 waren we reeds ter plekke, na wat zoeken een parking plaatsje gevonden en op naar de kantine voor de nodige inschrijvingsformaliteiten. Onderweg de bekenden gegroet (Sossies, Alain, Pascal VM, ....) en erna een korte opwarming te voltrekken goed voor 1.5 km. Even later stonden we wat bij te praten aan de start en voor we het wisten ging de bende van 300 lopers plots van start van een startschot was hier geen sprake. De eerste km's gingen op een korte strook te na, bijna volledig in dalende lijn, waardoor we na 3 km nog steeds aan 5.18'/km gemiddeld liepen, maar km 4 was een kilometer stevig klimmen goed voor een km aan 6'13, gevolgd door een korte afdaling maar hierna ging al snel weer in stijgende lijn, ditmaal 3 km's aan één stuk in licht stijgende lijn goed voor km tijden van 5.23, 6.08 en 5.44 en 5.42, en nu moest het ergste nog komen, want tussen km 8 en 9 kregen we een klim voorgeschoteld op onverhard en erg steil goed voor km 9 aan 6.36, hierna ging het gelukkig opnieuw in dalende lijn, weliswaar nog een stuk via het moeilijk beloopbare onverhard maar km 10 werd toch afgelegd in 5.34, gevolgd door een snelle 11e kilometer in 5.06, en voor de laatste kilometer kreeg ik het gezelschap van Marc, die reeds binnengelopen was en me nog effe kwam aanmoedigen voor de laatste hectometers die opnieuw in stijgende lijn ging, goed voor een laatste km aan 5.22. Alles samen goed voor 11.75 km in 66' ofwel 5.37'/km gemiddeld. Toch weeral iets sneller dan de 1e wedstrijd te Fernelmont terwijl deze wedstrijd toch een heel stuk zwaarder was.
    Volgende week staat de volgende wedstrijd reeds op het programma met name de paasjogging te Waremme (12.8 km).

    02-04-2012 om 09:36 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overzicht Maart 2012
    Voila en de maand maart zit er ook weeral op.
    Maart was op loopgebied alvast een betere maand dan de voorgaande. Ik wist mijn aantal loopdagen per week terug op te drijven naar 4 dagen per week, zelfs éénmaal vijf dagen gelopen en het weektotaal situeerde steeds tussen de 40 en 50 km met een uitschieter van 55 kilometer wat geleden was van mei vorig jaar. Het tempo is nog niet meteen om over naar huis te schrijven maar gaandeweg kan ik de meeste loopjes toch onder de 6'/km grens afhaspelen en dit zonder te forceren, al zitten er nog wel duurloopjes tussen van gemiddeld 6'15 per kilometer. Jammer genoeg kreeg ik tijdens de laatste week van de maand een keelontsteking waardoor ik net niet de 200 km grens wist te bereiken.

    Cijfers : maart was goed voor 18 loopdagen en 189.8 km

    Het doel voor april is de 200 km grens te bereiken en rustig aan het tempo proberen op te drijven en een wedstrijd te beëindigen onder de 5'30/km.

    02-04-2012 om 09:18 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Challenge Hesbignon - Fernelmont - 1e wedstrijd 2012
    Vandaag was het dus zover, ik zou mijn eerste wedstrijd van 2012 gaan lopen ook al is de conditie momenteel beneden alle peil. Mijn trainingsduurlopen loop ik meestal tussen de 6' en 6'20/km ... ik wist dus niet goed waar ik me mocht aan verwachten. Ik ging dus vooraf voor een tijd van 6'/km, dit volhouden tot aan de finish hier zou ik al tevreden mee zijn, gezien bij de duurloopjes op training op het einde de tijden een ferme knauwkrijgen. Fernelmont was the place to be voor de eerste wedstrijd. Een nieuwe wedstrijd in het kader van de Challenge Hesbignon, ook meteen de start van deze Challenge in 2012. Een nieuwe wedstrijd dus we wisten niet meteen wat er ons te wachten stond. Rond 9 uur collega Marc "Bakkertje" opgepikt, en even later loodste de GPS ons langs allerlei kleine wegen en dorpjes tot in Noville Les Bois een gehucht van Fernelmont, alwaar de aankomst en start van de jogging was. Snel enkele bekenden groeten, naar de inschrijvingstafel en even later klaar voor een korte opwarming (1.1 km), want het was inmiddels al 10 uur voorbij en om 10h15 zou het startschot klinken wat dan ook even later gebeurde. Met een bende van +- 310 lopers werden we de straten van Fernelmont ingestuurd. We kregen een gevarieerd parcours voorgeschoteld van 11 km rond met meestal asfalt wegen, slechts een 2-tal km liep over onverharde wegen en gelukkig waren deze nog vrij goed beloopbaar. De asfaltwegen waren meestal nagenoeg vlak, maar we kregen toch regelmatig een korte helling voorgeschoteld die na verloop van tijd toch in de benen ging kruipen. Gelukkig wist de seingever aan km8 te vertellen dat dit de laatste helling was. En tijdens de laatste km kreeg ik dan ook nog het gezelschap van collega Marc die me tegemoet gelopen kwam. Ik wist de 11 km dan ook af te leggen in 1h03 rond, of te wel een gemiddelde van 5'42/km, ruim onder het vooropgestelde doel van 6'. En aangezien de laatste km's ook nog eens mijn snelste waren van de wedstrijd kon ik toch nog met een vrij goed gevoel deze wedstrijd afsluiten. We weten nu alvast wat ons te doen staat willen we de tijden van vorig jaar terug behalen, namelijk het gewicht nog met een kilo of 6-7 naar beneden te krijgen en de trainingskm's nog een stukske opdrijven ... of dit allemaal zal lukken lees je in een volgend verhaal !!

    04-03-2012 om 19:29 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Februari '12
    Over de maand februari kunnen we kort zijn, vrij rampzalig.
    Slechts 8x gelopen over een ganse maand, wel even ziek geweest en de koude temperaturen deden de goesting al evenmin stijgen.
    Over de 8x toch nog 88 km's bij elkaar gesprokkeld, hopelijk wordt maart 12 beter.

    04-03-2012 om 19:19 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Januari 2012
    Even te laat om de blog aan te passen, vanaf dit jaar voorlopig nog slechts een maand update van de blog. Eenmaal ik terug wedstrijden zou beginnen te lopen zal ik deze regelmatiger updaten.

    De maand januari het doel van meer dan 100 km / maand lopen makkelijk kunnen halen. Ik liep steeds minimum 3x per week en steeds 11 à 12 km. Jammer genoeg moest ik iets na half maand een 10-tal dagen rust inlassen wegens een griepje en sinusitus. Ik ging op dat moment 4x per week lopen en plande zelfs mijn eerste intervaltraining, ook gingen de meeste trainingen nu opnieuw vrij makkelijk onder de 6' grens / km. Ik wist zelfs een duurloopje van 11 km op asfalt af te haspelen aan 5.30'/km. Maar na de 10-daagse rustperiode was het terug naar af en starten we dus opnieuw.

    Januari was alles tesamen goed voor 137 loopkilometers. 

    06-02-2012 om 21:01 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.December 2011 - Jaaroverzicht 2012
    In december werd mijn doelstelling van 100 km eindelijk nog eens behaald. Beter zelfs ik wist tijdens deze afgelopen maand zelfs 131 kilometer bij elkaar te lopen. De laatste weken werd er zelfs respectievelijk 4x en 3x per week gelopen. Ook werd er steeds 11-12 km gelopen daar waar ik okt-nov moeite had om de 10 km grens te halen. Hoop doet leven dus ...

    Nog snel een kort jaaroverzicht.

    Mijn overzicht van 2011 is kort samen te vatten. De eerste maanden nog goed gestart met normale loopmaanden maar al snel stak een borstblessure die me hinderde van maart tot heden .... stokken in de wielen; ik kon me bij momenten moeilijk motiveren om te lopen waardoor mijn weektotalen zakten van 50-60 km/week naar 20 km/week ... de conditie ging dus snel in dalende lijn en de gewichtscurve ging in stijgende lijn. Daar waar ik normaal gezien mijn wedstrijden rond de 4.50/5.00'/km wist te lopen, had ik nu opeens moeite om een 10 km wedstrijd onder het uur te beëindigen ... en de wekelijkse duurloopjes op het speelhof werden ook steeds moeizamer zowel qua tempo als qua afstand, maar gelukkig gaat het de laatste maand qua afstand als reeds in stijgende lijn hopelijk volgt ook de snelheid binnen enkele maanden als de overtollige kilo's zijn kwijtgespeeld !!!

    Mijn doelstellingen voor 2012 ....
    - blessure vrij proberen te geraken en eindelijk van die vervelende borstblessure verlost te raken, wat de laatste 10 dagen het geval is
    - de overtollige kilo's proberen te verliezen (7-8 kilo)
    - zoveel mogelijk wedstrijden in Challenge hesbignon lopen
    - 2000 km behalen dit jaar


    Voila thats it, en voor de rest nog de beste wensen voor iedereen die dit leest !!!

    01-01-2012 om 20:33 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prettige kerstdagen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Aan iedereen een prettig kerstfeest toegewenst !!

    24-12-2011 om 14:54 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.November
    De maand november is kort samen te vatten, wekelijks 2 tot soms 3x een 10 km loopje aan steeds het gezapige tempo van om en bij de 6'/km. Alles samen was de maand november goed voor slechts 91 km

    Lichamelijk nog steeds last van de borststreek .... maar we blijven zoeken naar de oorzaak.

    De maand december alvast goed gestart met 10 km op de 1e dag van de maand Doel van de maand december is om alleszins de kaap van de 100 km te overschrijden.

    Ondertussen zijn we wel terug 4 kg kwijt, nog 4 te gaan !!

    02-12-2011 om 09:04 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een dipje ....
    Het overzicht van de afgelopen maand is kort weer te geven, max 2 loopjes van 10 km per week, met de laatste weken slechts één loop per week namelijk de zondagsloop. De goesting is er momenteel niet en als ik dan als een ga lopen raak ik voor geen meter vooruit, de 10 km op een uur is als een marteling. Tussenin nog één wedstrijdje gelopen te Waremme waar ik samen met Daniel naar toe trok. De 10.1 km tocht afgelegd in 57' .... een gemiddelde dus van boven de 5'40" waar ik enkele maanden geleden rond de 50' zat.
    We zullen terug alle moed bij elkaar moeten pakken en terug meerdere keren per week de loopschoenen aantrekken, want de conditie zal er zo niet op beteren en de kilo's komen er ook bij ....

    Hopelijk binnenkort een positievere blog !!!

    24-10-2011 om 20:37 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    18-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEEK 35 & 36 + JOGGING AALST, 12 km
    Hierbij het overzicht van de loopactiviteiten van WEEK 35 & 36
    Week 35 :
    Maandag - Dinsdag : rustdag
    Woensdag : rustige duurloop op het speelhof, goed voor 12.4 km 5.45'/km
    Donderdag : Samen met Bakkertje opnieuw naar speelhof getrokken maar volledige off-day, afgehaakt na 5 km
    Vrijdag - Zaterdag : rust
    Zondag : speelhof, rustige duurloop goed voor 10 km
    Week 36 :
    Maandag : Met Sven afgesproken voor duurloop op het speelhof maar al snel mijn wagonnetje aangehaakt met Jean Pierre en wonder bij wonder liep het maandag vrij goed, samen deden we 4 rondjes (telkens wat sneller : 14.00/13.30/13.25/12.55), en alzo 10 km in 53'
    Dinsdag : rustdag
    Woensdag : opnieuw samen met Sven duurloop op speelhof, rustig aan gelopen, 10 km in 1h02
    Donderdag : met Bakkertje afgesproken op de toer van zaterdag van de wedstrijd te Aalst nog eens te verkennen. Enkele malen misgelopen en alzo uitgekomen op 13.3 km à 5.45'/km
    Vrijdag : rustdag
    Zaterdag : JOGGING van AALST, 12 km in het kader van de Challenge Hesbignon.
    Doelstelling was de tocht uit te lopen aan 5.30'/km ofwel 1h06 gezien de beperkte conditie de laatste tijd. Eerste km dan ook rustig aan gestart en doorgekomen aan 5.14', km 2 zelfde tempo aangehouden, om dan de eerste klim voorgeschoteld te krijgen, hier kreeg het gemiddelde een eerste knak en ging naar 5.19'/km. Maar hierna volgde enkele goed beloopbare km's en het gemiddelde zat na km 5 opnieuw aan 5.10'/km, enkele km dus stevige kunnen doorlopen, maar hierna opnieuw een hellende strook van +- 1.5 km wat het gemiddelde terug deed oplopen naar 5.15'/km, dan even dalen om opnieuw een klimmetje voorgeschoteld te krijgen, met bovenop de klim gemiddelde van 5.16 ... maar nu volgde een 3-tal km in licht dalende lijn al hadden we wel de wind op kop hier. Ik kon het gemiddelde toch opnieuw tot 5.12'/km krijgen. Maar nu kwam het moeilijkste stuk van het parcours, een stuk onverhard van 800 meter dat stevig bergop ging; ik moest het tempo dus opnieuw laten zakken en kwam boven na 10.5 km aan 5.17'/km; gelukkig ging de laatste 1.5 km richting finish in dalende lijn en wist ik mezelf toch nog eens te motiveren om nog eens door te trekken; ik bereikte zo de finish in 1h02 (laatste km in 4.30) ofwel 5.11'/km gemiddeld. Vrij tevreden dus met de gelopen tijd en goed ingedeeld !!
    Zondag : recuperatieloop speelhof, slechts 4.6 km in 31' .... ofwel 7'/km
    Weektotaal : 52 km

    18-09-2011 om 11:23 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Challenge Hesbignon - Hannut - 10 km
    Deze ochtend samen met Bakkertje richting Hannuit (Hannut) getrokken voor de plaatselijke jogging in het kader van de Challenge Hesbignon. Jaar na jaar hetzelfde parcours dus we weten ondertussen wat ons te wachten staat, een vrij makkelijk eerste deel gevolgd door een moeilijkere tweede helft.
    Rond 10u15 stonden we met een 300-tal lopers klaar voor de start op de plaatselijke atletiekpiste. Snel een rondje rond de piste en dan de straat op. Ik kon al vrij snel een redelijk tempo aanpakken en kwam zo km 1 door na 4.57, de eerste volgende km's gingen zelfs nog ietske vlotter, km2 4.47 - km3 4.48 - km 4 aan 4.51, gemiddelde na 4 km's was 4.51 .... maar toen begon de zwanezang, we draaiden rechtsop lichtjes bergop en kregen een onverharde strook van +- 2 km voorgeschoteld, hier kon ik alles behalve mijn tempo aanhouden en na het beëindigen voor de onverharde strook bedroeg (+- km 7) mijn  gemiddelde 5.10'/km . Hierdoor raakte ik ontgoocheld in mijn tijd en liet de rest van de race op zijn beloop gaan, er stonden nog  klimmetjes op het programma en wist dus dat een degelijke tijd niet meer mogelijk was. Het gemiddelde zakte hierna nog naar 5.18gelukkig stond Bakkertje aan het begin van de laatste km me al terug op te wachten waardoor ik deze laatste toch nog aan een iets wat aardig tempo wist af te leggen en ik eindigde in 51.58 voor de 9.9 km lange tocht, of een gemiddelde van 5.15'/km, warempel 34"/km trager dan vorig jaar , hopelijk ging het om een off day en is mijn volgende wedstrijd terug wat beter anders zal Aalst misschien wel de laatste wedstrijd van 2011 kunnen worden !!

    04-09-2011 om 15:21 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERZICHT WEEK 33 EN 34
    De laatste 14 dagen mijn blog niet meer aangepast, tja het ontbrak me de laatste tijd aan wat motivatie zowel om te lopen als dit blogje aan te passen. Reden was het weeral de kop opsteken van de borstspierperikelen waardoor de activiteiten de laatste 14 dagen beperkt bleven tot 4 trainingsloopjes en 1 wedstrijd te Gotem. Woensdag nog eens bloed laten trekken maar alle bloedwaarden zijn perfect ... aanstaande maandag dan maar na overleg met de dokter een botscan laten maken voor de borstkas, hopelijk brengt dit eindelijk duidelijkheid over mijn blessure want na 6 maanden ben ik het stilaan beu aan het worden, het is geen constante blessure maar eentje van komen en gaan .... , meer nieuws hierover begin volgende week, maar nu snel het overzichtje van de laatste 2 weken.
    WEEK 33
    Maandag : rustdag
    Dinsdag : rustige duurloop op het speelhof goed voor 12.4 km
    Woensdag : 45 baantjes schoolslag
    Donderdag : opnieuw duurloop op het speelhof rustig aan goed voor 10.1 km
    Vrijdag : rustdag
    Zaterdag : rustdag
    Zondag : wedstrijd te GOTEM in het kader van Haspengouw Challenge gelopen. Na wat inlopen stonden we om 17.15 uur klaar voor de start aan het gerenoveerde Fonteinhof te Gotem. Weinig volk aan de start wel veel snelle lopers. 1 aanloopronde en 3 grote rondes stonden ons te wachten met telkens een kasseistrook en een stevige klim erin van +- 1 km. De eerste korte aanloopronde en de grote ronde kwam ik door in 5'/km gemiddeld mooi op schema dus, maar hierna moest ik in ronde 2 en 3 telkens wat terrein prijsgeven in de klim, maar in de daaropvolgende afdaling kon ik mijn gemiddelde toch steeds terug mooi naar beneden krijgen, een betere tijd als vorig jaar zat er niet in, maar daar rekende ik ook niet op, +- 100 km per maand minder op de teller dit jaar en een 5 tal kg zwaarder tja dat betaal je cash in tijd natuurlijk. Waar ik vorig jaar nog uitkwam in 48'20 deed ik er dit jaar 49'40 op over de 9.85 km ofwel 5.02'/km gemiddeld, al bij al nog vrij tevreden met de geleverde prestatie .... na de wedstrijd niet meer uitgelopen maar snel een verkwikkende douche genomen om dan al even snel aan te schuiven aan de feesttafel voor een steengrill gevolgd door een chocoladefontein als dessert ... tja zo zullen de kilo's er zeker niet afgaan
    WEEK 34
    Maandag : rustdag
    Dinsdag : duurloop op het speelhof gepland maar te veel last dus extra rustdag ingelast
    Woensdag : had ik afgesproken om een beginnend loper te begeleiden op het speelhof. Hij wou 2 rondjes volmaken. De eerste ronde (2.5 km) deden we er 15.15' over niet onaardig voor een beginner, 2e ronde haakte hij even af om te rusten en ging ik alleen door in 14.00, de derde ronde sloot Sven dan opnieuw aan en ook deze werd beeindigd in 15.15, waarna ik nog alleen een 4e rondje aanging. Ik besloot nog eens vrij diep te gaan en wist deze ronde af te leggen in 12.45', een tijdje geleden dat ik deze tijd nog eens haalde op het speelhof, alles samen goed voor 9.9 km in 57'30 (5.48'/km)
    Donderdag :rustdag
    Vrijdag : sedert lang nog eens de schoenen aangetrokken op het werk voor een loopje op de finse piste aldaar. Geen loopmaat gevonden dus maar de MP3 als compagnon meegenomen, en ondanks de warmte ging het heel goed moet ik zeggen. 4 rondjes afgelegd en het gemiddelde tempo dat na ronde één nog 5.51'/km bedroeg ging elke ronde wat naar beneden, wat resulteerde in een eindtijd na 4 rondjes van 58' voor 10.3 km ofwel 5.40'/km gemiddeld, wel vrij leeg door de warmte !!

    Zo aanstaande zondag trekken we nog eens naar Hannuit voor de plaatselijke jogging in het kader van de Challenge Hesbignon, waar ik vorig jaar nog een gemiddelde van 4.41/km liet optekenen, al reken ik dit jaar niet op deze tijd, rond de 5'/km zou me al vrij gelukkig stemmen, het verslag volgt dan ook zondagnamiddag, groetjes en tot dan !!

    02-09-2011 om 20:51 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overzicht WEEK 32
    Maandag : zoals reeds hieronder gepost deelgenomen aan Kermisjogging te Kozen, goed voor 14.3 km
    Dinsdag : rustdag, te stijf van maandagwedstrijd ....
    Woensdag : in de namiddag samen met Marc naar het speelhof getrokken maar het ging weer niet zo goed in het begin. De eerste 2 rondjes afgelegd in 34' (5 km), de laatste 2 rondjes (5 km) afgelegd in 27'30, een aardig verschil, iets waar ik de laatste weken wel meer last van heb dat die eerste kilometers absoluut niet willen vlotten
    Donderdag : afgesproken met Marc voor 's avonds naar het Speelhof te trekken maar een bruusk onweder gooide roet in het eten, in de plaats hiervan mijn gedeeltelijk beschadigd dak kunnen herstellen pfft
    Vrijdag : nog wat bekomen van de windschade en dus niet gaan lopen
    Zaterdag : rustdag
    Zondag : speelhofochtend is de traditie bij geen wedstrijd dus ook deze week paraat op finse piste speelhof voor 6 zondagsrondjes aan 14.30' per rondje, ofwel 14.8 km à 5.48'/km gemiddeld

    21-08-2011 om 20:52 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GP R. Luyckx te Kozen, 11.9 km
    Maar eerst snel even het weekoverzicht van week 32 alweer.
    Maandag : rustdag
    Dinsdag : duurloop samen met Bakkertje op het speelhof, goed voor 12.4 km à 5.48'/km
    Woensdag : rustige duurloop te Bevekom, 10.8 km à 6.06'/km
    Donderdag : opnieuw afgesproken met Bakkertje voor duurloop op het speelhof. Het tempo vlotte niet echt de eerste km's dan maar beslist er een intervaltraining van te maken van 5 x 1000 meter (4.50/5.06/5.06/5.06/5.10), alles samen opnieuw goed voor 12.4 km
    Vrijdag : rustdag
    Zaterdag : rustdag
    Zondag : Speelhof was opnieuw place to be ditmaal een zware drassige finse piste, opnieuw met Bakkertje als loopmaat, dit maal liepen we 6 rondjes steeds aan een tempo om en bij de 14', wat resulteerde in een totale loop van 14.8 km in 1h23, WEEKTOTAAL 52 km, eindelijk nog eens boven de 50 km !!

    Gisteren dan richting Kozen getrokken, om na 6 weken (!!) toch nog eens een wedstrijd te betwisten. De conditie is nog niet optimaal, en de vakantiekilo's ook nog niet eraf getraind, maar ja aangezien Bakkertje ging ook maar meegetrokken naar Kozen. Bij inschrijving bleek dat 5 rondjes van +- 2330 meter ons stonden te wachten. Samen met Stefan Meekers vooraf nog een verkenningstoerke gelopen en al snel bleek dat de benen nog zwaar aanvoelden van de dag ervoor dat beloofde alvast niet veel goeds, doel was dan ook comfortabel uitlopen en rond de 5.30'/km te lopen. Om 20u30 klonk dat het startschot, ik startte achteraan de groep en we begonnen onmiddellijk met een klimmetje van om en bij de 800 meter dat dus 5x diende omhoog gelopen te worden, de eerste km kwam ik door in 5.01 oeps ging vrij snel, maar moest dit even later al snel bekopen en zag mijn tempo in ronde 2 na de lange klim oplopen tot 5.13'/km, de 5.30 kwam plots korter. Maar even later vond ik dan toch opnieuw wat verse adem en kon ik terug een betere cadans aanhouden. Mijn tempo bleef nu ronde na ronde ongewijzigd en tijdens de laatste ronde wist ik zowaar nog wat te versnellen zelfs, waardoor ik eindigde in 1h00m35s voor 11.9 km ofwel 5.06'/km gemiddeld. Al bij al nog zeer tevreden met de gelopen tijd en wedstrijd, goed ingedeeld dus en nergens geforceerd.
    Zo nu nog een 10-tal dagen trainen en dan hopen dat we in Gotem een gelijkaardige prestatie kunnen neerzetten !!

    16-08-2011 om 09:10 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overzicht WEEK 31
    Maandag : rustige duurloop samen met een collega op het werk, goed voor 10 km in exact 1 uur
    Dinsdag : afgesproken met Daniel voor een duurloop op het speelhof. Na 2 rondjes kreeg Daniel het wat moeilijk en beslisten we nog enkele kleinere rondjes af te leggen, alles samen goed voor 8.3 km à 6' km en dit bij 30° pffft
    Woensdag : rustdag, gezinsuitstap naar Plopsaland
    Donderdag : opnieuw 's avonds afgesproken voor duurloop op het speelhof, enkel Bakkertje kwam opdagen. 2 rondjes samen gelopen daarna ging ieder voor zijn eigen tempo, beide legden we 5 rondjes af goed voor 12.3 km à 5.35'/km gemiddeld al effe geleden dat ik dit gemiddelde nog wist te halen op het speelhof.
    Vrijdag : alternatief gesport, goed voor 1 uur zwemmen ofwel 52 baantjes schoolslag
    Zaterdag : rustdag, uitstap naar Xhoris
    Zondag : rustige duurloop op het speelhof samen met Bakkertje als moest ik deze al laten lopen na nog geen 500 meter. Eerste 2 rondjes (5 km) liep het van geen kanten, het gemiddelde liep zelfs op tot 6.32'/km met als toppunt de 5e km aan 7.05'/km .... ik stelde me zelf 2 keuzes stoppen ofwel verstand op nul en proberen te versnellen, ik koos voor het 2e en wonderwel lukte dit me nog ook, beter zelfs het ging plots stukken beter lopen, ik wist de laatste 4 rondjes (10 km) af te leggen in 55' waar ik er 32' over de eerste 2 deed, het kan toch raar lopen hé. Alles samen goed voor 14.8 km in 1h27 ofwel 5.54'/km gemiddeld, achteraf toch nog een tevreden gevoel !!

    Weektotaal : 45.5 km en 1.3 km zwemmen

    07-08-2011 om 12:58 geschreven door smolders  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Mario, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Smol.
    Ik ben een man en woon in Kerkom bij Sint-Truiden (België) en mijn beroep is Bediende.
    Ik ben geboren op 10/08/1972 en ben nu dus 51 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Jogging, voetbal, pret- en dierenparken.

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Blog Bakkertje
  • Forum Joggings Vlaanderen
  • Regelmatigheidscriterium Cours La Province
  • Challenge Hesbignon
  • Weerbericht
  • teletekst Eén
  • Blog Patrick Vansteenkiste
  • Haspengouw Challenge
  • Truineerke

    Mijn favorieten
  • Bartompa
  • Patrick Aerts
  • 250 gr Sossies - Raf Van Den Broeck
  • Strava
  • Stefaan Meekers - Joggingkalender
  • Lode Raskin
  • Mark Nelissen
  • Ruben, onze Limburgse Weerman
  • Willy Cortleven
  • Estafette Challenge

    Archief per week
  • 30/04-06/05 2018
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Welkom op mijn blog!
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    joggingclubmelsen
    www.bloggen.be/jogging
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs