het wel en wee van mezelf

18-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Vandaag na lang en ongeduldig wachten ,eindelijk telefoontje gekregen van mijn loopvriend,hij was deze morgen gaan skaten (een tocht van 37 km),en het was een beetje uitgelopen.
Wij hadden afgesproken om een wandeltocht in Herk de Stad te gaan lopen ,de 21 km gingen we doen.Met veel moed begonnnen we er rustig aan,maar na een paar km's werd het al een ware hel,overal modderstroken en met gewone loopschoenen is dat natuurlijk geen makkie,het lopen werd er niet makkelijker op,maar we bleven doorgaan ,we kwamen zowaar op drogere stukken terecht,na 15 km moest mijn vriend even lossen en besloten we een stukje te wandelen(zijn kaarsje was bijna uit).Na km 18 besloot hij af te slaan naar het vertrekpunt,ik ging dan maar alleen door voor de laatste 3 km,was nog maar juist op dreef of het gebeurde alweer,ik ging weer even kennismaken met de ondergrond,gevolg,kapotte linkerknie en ook mijn lange loopbroek kreeg een gaatje .Aangekomen in ongeveer 2 uur en een kwart,door een verkeerde druk op de knopjes van mijn hartslagmeter ben ik mijn gegevens weer kwijt.
Maar al bij al werd het weer een mooie namiddag,vooral door het prachtige weer.
Mag ik hier nog aan toevoegen dat ik terug marathonambities koester,ik ga deze winter vooral lange duurlopen doen,ik besef wel dat ik er nog lang niet ben ,zal dan wel iets meer dan 21 km moeten trainen.
We zien wel,als ik niet te veel val en vrij blijf van kwetsuren zal mijn eerste lange wedstrijd volgend jaar de vijverrun in Heusden-Zolder worden(33 km)

18-11-2007 om 18:56 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
16-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag na een zware dag op het werk(mentaal zat het niet goed ),terug naar het stadspark van St-truiden,ik zou daar 10 rondjes gaan lopen van 1200 meter ongeveer,ik had me ook voorgenomen de rondjes te lopen in 6 min.(gisteren allen rond de 6.15/6.30)
Ben daar vrij goed in geslaagd,heb wel stevig moeten lopen om mijn 10 toerkes in één uur af te leggen(59.49 avg 147 max.163, 781 cal.),op het laatste deed zelfs mijn heup opnieuw pijn,ik was dan ook blij dat de training ten einde was
Thuisgekomen een heerlijke douche genomen en ik voel me al veel beter nu,sebiet weer gaan slapen want deze avond is't weer werkendag bij de bakker

16-11-2007 om 16:24 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
15-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
t'is verdomd koud en dan heb ik het altijd moeilijk om mij te motiveren,ben dan ook meer moe ,heb last van winterhanden....
maar na 2 dagen dus,nog eens opnieuw de loopschoenen aangebonden.
ik wou gisteren eigenlijk naar de fitness gaan ,omdat ik mijn dochter terug naar haar kot moest brengen ,en dat is in de buurt,maar onderweg kreeg ik een klop van de spreekwoordelijke hamer en ben dan maar naar huis terug gereden en klaar om mijn bed in te gaan.
Maar vandaag dus opnieuw een training,na het werk onder een stralende zon(koud!!!),naar't Speelhof,de plaats waar sinterklaas de komende dagen de brave kinderen zal ontvangen
Vertrokken de eerste ronde en ik werd al onmiddelijk geconfronteerd met een ondergrond die niks aan de verbeelding overliet,vanwege het weer van de afgelopen dagen,de o zo mooie omloop werd her en der herschapen in een waar crossparcours en das nu echt niet wat ik nodig heb.
Ben dan maar uitgelopen na één ronden om naar het nabijgelegen stadspark mijn rondjes alsnog af te haspelen.
Hier zijn de toerkes slechts 1200 meter,heb er 9 gelopen ,de toer op't Speelhof en de heen en terugweg inbegrepen goed voor ongeveer 14 km in één uur en15 min. avg.138 max.149.Ook nog 888cal. verbrand.
Heb de laatste dagen ook veel last gehad van de heup,ben dan ook gisteren naar de kinesist geweest die me nog eens onder handen genomen heeft en ik heb het gevoeld hoor,mijn rechterkant zat weer volledig vast volgens hem.
ik ga toch proberen morgen opnieuw te trainen,zodat ik in de winterperiode toch een beetje bijblijf,het zal de komende maand al druk genoeg worden in de bakkerij ,waardoor ik zowiezo al minder kan gaan trainen

15-11-2007 om 15:51 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
12-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
gisteren,zondag na het werk,samen met een collega naar de Passage fitness geweest in Hasselt,hij had nog enkele gratis dagpasen liggen en we hebben daar gretig gebruik van gemaakt met zulks rot weer,
een half uur op de loopband vertoefd ,voor mij goed voor 6.14 km en een goede 500 cal.,daarna nog een half uur op de crosstrainer,om dan af te sluiten op de roeier gedurende  een 20 tal. min.Goed voor 1u30 sport,daarna nog genoten van het zwembad,stoombad en sauna ,zo werd het al gauw 15.00u en besloten maar naar huis te gaan.s'Avonds en lekker frietje gaan eten ,bij het buiutengaan viel mijn oog nog op een Gelaterino en een lekker 3 bollen-ijsje mocht hier zekers niet ontbreken,lang geleden dat ik nog zo gezondigd heb(buiten hetgeen wat ik dagelijks bij de bakker acher mijn kiezen steek,maar tegenwoordig probeer ik dat te beperken

vandaag in de vroege morgen ben ik dan naar't zwembad getrokken om die overbodige calorieen van gisteren te verwerken,goed 70 baantjes gezwommen in 50 min.
Het weer ziet er vandaag heerlijk uit,ik ga nu een beetje genieten van een stadswandeling met het vrouwtje en vanavond als ik niet te moe ben ga ik misschien nog wat joggen

12-11-2007 om 11:17 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
08-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag een berichtje gehad op mijn mailbox van Rik Ceulemans,hij vond het erg dat ik een verkeerd beeld van hem opzette dat hij alleen maar voor't geld zou lopen.Alhoewel ik vind dat ik toch een beetje gelijk heb ,heb ik hem  toch mijn excuses aangeboden ,het was immers zo negatief niet bedoeld.Einde polemiek,over naar de orde van de dag,training dus;
nadat ik gisteren geen goesting had om te trainen,was het vandaag alweer vandat,ik had bijna gedaan met werken en het begon plots te regenen,ach ik zou dan wel gaan zwemmen.
Toen ik eindelijk gedaan had met werken was het ook ineens opgehouden met regenen,en trok ik met tegengoesting toch maar naar't Speelhof,ik zou immers moeten trainen en vermits ze morgen al slecht weer geven,was vandaag nog de enige dag dat ik deze week tijd had ,ik voelde me immers al schuldig dat ik gisteren niet was geweest.Het is een redelijk zware trraining geworden ,de ondergrond was redelijk drassig op plaatsen waar ze nog geen houtsnippers hadden gegooid(ze waren volop bezig met het aanvoeren van verse snippers,de plaatsen waar ze ze al gelegd hadden, lag er volgens mij te dik bij en dat vergemakkelijkte het lopen ook al niet!!!)Heb toch 6 ronden gelopen in een tijd van één uur en 19 min.avg139 .  937 cal
1)13.16 avg 126
2)13.02 avg 136
3)12.58 avg 140
4)13.14 avg 142
5)13.13 avg 144
6)13.11 avg 147
had toch nog een beetje last van de bil-heup waar ik op gevallen ben,ma het gaat toch alweer iets beter.
Zondag bij goed weer ,misschien naar Heultje -Westerlo

08-11-2007 om 17:02 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
>> Reageer (1)
06-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag nog eens naar Borgloon afgezakt,eerst naar het funerarium om een vriend van mij zijn te jong wegens ziekte  gestorven vriendin(40 jaar )) te gaan begroeten.
Dan de dochter naar haar dansschool gebracht en van daar uit vertrokken voor een tocht door het donker ,en donker was het inderdaad!!!!
Mede hierdoor ben ik alweer gevallen,de kwetsuren van zondag waren pas genezen,ik was nog maar een goede 20 min. vertrokken of ik ging weer onderuit,en opnieuw viel ik op mijn heup en elleboog.Ik voelde het bloed langs mijn loopjasje vloeien,maar vermits ik geen zin had om mij om te draaien liep ik zéér voorzichig voort.Ik liep op het fietspad dat afgeschermd was met een reling van de openbare weg,maar door het opkomend verkeerd werd ik telkens verblind en zo kwam ik in de graszoden terecht met alle gevolgen van dien.Toch liep ik dus verder en een uur en 14 min.later was ik héél blij terug op mijn plaats van bestemming te komen.Gelopen afstand weet ik niet exact,maar mijn Avg was zeer laag
126 met een max.van 144.Dit is eigenlijk niet meer te doen s'avonds en zal ik vanaf volgende week terug op de Loonse piste gaan lopen,die is volgens mijn pa terug in orde.Hem ben ik tegengekomen met de loopgroep van de Loonse joggers ,die jammer genoeg pas om half 8 vertrekken,dan is het voor mij al tijd om naar huis te gaan.t'Is natuurlijk altijd plezanter in groep,maar die mogelijkheid kan ik dus niet benutten,helaas....Thuisgekomen zag ik inderdaad dat er bloed hing op mijn loopjasje ,de vrouw heeft me dan de nodige zorgen toegedient,morgen zal ik maar een rustdag nemen,het weer is toch al niet te fameus en de goesting zal er héél waarschijnlijk ook niet zijn,nog niet te spreken van de pijn

06-11-2007 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
05-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
de pijn in de heup-bilstreek was deze morgen nog aanwezig maar dat heeft me niet belet om deze middag te gaan zwemmen,92 baantjes schoolslag in een uur en 10 min.
Mommenteel is de pijn toch al iets minder ,heb wel nog pijn aan de elleboog ,die is opengeschuurd en dat doet wel een beetje zeer.
Voor vandaag ga ik niks meer doen,het is welletjes geweest

05-11-2007 om 15:56 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
04-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
tegen de middag een telefoontje gekregen van mijn loopvriend en ex-collega,ik had hem s'morgens gebeld naar zijn plannen en hij zou me terugbellen,om te vragen of ik geen zin had om een beetje rustig te gaan joggen in en rond het domein Kiewit.
Daar kon ik dus geen neen op zeggen,dus vertrok ik zo gauw mogelijk naar Hasselt.Mijn vriend nam zijn twee honden mee en zo vertrokken we voor een tocht,wie weet voor hoe lang.
Het begon eigenlijk al slecht,we waren nog maar een paar meter op weg ,toen ik al met mijn smikkel tegen de grond ging,verloor ook nog eens mijn gsm(wel terugggevonden ),viel nog maar eens tegen de grond,elleboog geschuurd en pijn aan de heup,maar ik wou toch absoluut doorgaan,het ging richting Bokrijk en zo tot aan de Teut in Zonhoven waar we ons keerpunt maakten en ondertussen een appelsapje dronken.
Op de terugweg bleef ik nog pijn hebben aan de heup,maar beet toch door,wat was ik blij toen we terug arriveerden in Kiewit,de laatste km hebben we zelfs gewandeld.
Ook tijdens onze tocht hebben we enkele keren moeten stoppen om de honden hun behoefte te laten doen.
Eindresultaat;2u16 min.gelopen avg128=73% met een max. van 152 bergop in den teut,volgens de Garmin van mijn vriend liepen we ongeveer iets meer dan 21km aan een gemiddelde snelheid van 9.6 km/u
met de 17.5 km van deze morgen toch een totaal van 39 km,bijna een marathon dus
ben wel mankend thuisgekomen met seriues pijn in de bilstreek,we zien wel hoe het morgen(af) loopt

04-11-2007 om 22:31 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag alweer vroeg gedaan met werken,9u30,ben dat nog niet gewend zo vroeg te stoppen,en juist nu ik zo vroeg gedaan heb,heb ik geen zin om te lopen .
Met veel tegengoesting en een weemoedig gevoel(weet eigenlijk niet waarom ),toch maar naar't Speelhof vertrokken voor een rustige duurloop
Daar aangekomen en onmiddelijk vertrokken en een eerste ronde afgelegd in 13.34 met een avg van128,nog steeds geen goesting,toch maar op naar ronde 2,13.08 avg 136,ondertussen ook gestopt om de nodige ontlasting achter te laten=de 6 pistoleekes die ik deze morgen al gegeten heb.
In de derde ronde,kreeg ik 2 lopers in't vizier en probeerde er naar toe te gaan ,ze hadden wel een pittig tempo,maar ik geraakte er toch bij in12.35 avg 146,ook de vierde ronde bleef ik bij hen en ik ging zowaar op kop lopen,12.22 avg 154,hartslag ging ondertussen serieus de hoogte in,ronde 5 haakte er eentje af,de andere bleef meegaan,12.29 avg 155,bij ronde 6 trok ik opnieuw door,12.05 avg 157,en dan had ik nog tijd voor een zevende ronde,11.48 avg 161
Moe maar voldaan bereikte ik het einde van mijn training en het gevoel in het hoofd was nu al stukken beter
totaal trainingstijd1u28 min avg 148 =85%  max.hs168=96%
De 6 pistoleekes van deze morgen zijn ondertussen ook verbrand,1167 cal.
van een rustige duurloop gesproken

04-11-2007 om 12:56 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
01-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
ze zeggen t'is crisis,maar vandaag was daar bij de bakker weer niets van te zien ,een hectische dag was het ja,we konden weer niet volgen met taarten bakken,het heeft me weer 13 uur gekost om mijn taak te volbrengen.Toch had ik nog de nodige ijver om te gaan lopen.Vermits er voor mij toch niks te beleven valt op zo een dag als vandaag leek me dat nog het beste alternatief,dus trok ik maar naar't Speelhof om mijn rondjes af te leggen.Het zij er 5 geworden ,op't laatste kreeg ik last van mijn knie ,mentaal zat het nochtans goed,maar fysiek zit ik er toch door nu
één uur en 5 min heb ik het toch uitgehouden avg 133=76% ,max.=82%,727 cal.
Rondetijden
1)13.11 avg 128
2)13.12 avg 130
3)13.07 avg 135
4)13.13 avg 136
5)13.01 avg 137
nu genieten van een lekkere douche en dan verder de luierik uithangen tot het weer tijd is om te gaan slapen
misschien ga ik toch een bezoekje brengen op't kerkhof bij mijn grootouders

01-11-2007 om 15:18 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
31-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
deze week nog niet veel uitgevreten;
maandag traditiegetrouw gaan zwemmen in de vroege morgen wegens vakantieprogrammatie
76 of 78 baantjes in een uurtje

dinsdag mijn wekelijks toertje in Borgloon,maar door werken en het daarmee gepaard gaande ongemak (geen licht op de weg en daardoor pikdonker ,geen steek te zien),na één ronde mijn toer moeten aanpassen,dan maar naar de plaatstelijke piste gegaan ,maar ook daar was men blijkbaar aan't werken(er stonden enkele graafmachines die de weg versperden)
Dan maar een alternatief gezocht en een andere weg uitgestippeld,maar hoe je het ook draait of keert,in Borgloon loop je onvermijdelijk bergop.Toch een uurtje en één min. kunnen volmaken,avg 131=75%  max.156=89%(bergop natuurlijk)

vandaag was het een prachtige dag om te lopen,maar vermits het morgen een feestdag is betekent dit voor mij
a) vandaag langer werken
b)deze avond vroeger beginnen 24.00u ipv.02.00u,
dus lijkt het me logisch dat ik vandaag maar ga overslaan,morgen na het werk zien we dan wel.
Heb ook weer een klein beetje last van de rechterenkel-en scheenbeen,vandaag nog eens bij de kinesist langs geweest,die gaat me met saaie oefeningen weer proberen op te lappen

31-10-2007 om 17:33 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
28-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van Oreye naar Kuringen
vandaag ,klok terugzetten en een uurtje langer slapen,maar niet voor mij dus,gewoon om 12 u middernacht begonnen met werken,ik wou om 9 uur nieuwe tijd stoppen met werken,en omdat mijn collega een dag verlof had genomen,had ik dus een uur winst.t'Was vandaag immers le boucle d'Oreye,een loopwedstrijd van 10.3 km en omdat het niet ver van thuis is ,wou ik er persé bij zijn.stipt 9u15 vertrokken op't werk,nog even langs thuis om de groetjes en ontbijt over te brengen,om dan om 10u15 te starten in Oreye,waar ik al onmiddelijk een collega loper tegen het lijf liep ,die al een tijdje sukkelt met de hamstrings en die het een beetje kalmer aan zou moeten doen,hij heeft zich geforceerd met snelheidstrainingen.
Samen stonden wij daar aan de start en hij had onmiddelijk een goede positie terwijl ik een beetje verdrongen werd en er was geen doorkomen aan,dus moeilijke start ,die eerste km toch in 3.46,kon mijn sneheid aanhouden onder de 4 min. de km,maar op km 5 doortocht in 4.37 ,km 6 3.27 ,hier klopte blijkbaar iets niet,op km 10 had ik juist op de kop 40 min.We moesten dan nog 300 meter bergop om dan te eindigen in de sporthal,heb me nog laten passeren in de laatste meters,ik had geen zin meer in een spurt,eindtijd,41.27,halve min.beter dan vorig jaar,wel fameus pijn in de knie.
avg 173 max.183 en 734 cal.Na een verkwikkende douche stond ik daar wat verweesd in de sporthal en besloot maar niet te wachten op de prijsuitreiking en naar huis te rijden en nog een uurtje te rusten,vooraleer ik naar Kuringen zou afzakken voor de Borreltjesloop,waar ik een beetje zou gaan uitlopen.

Uitlopen dus in Kuringen ,waar om 15u30 de start gegeven werd voor een wedstrijd over exact 10 km werd me gezegd(achteraf bleek het maar 9.730m te zijn volgens mijn collega zijn Garmin forerunner,blijkbaar veel bochten afgesneden ,en die mogelijkheden waren er inderdaad.
Aan de start dus voor de gezelligste loop in de buurt(slechts 3 euro inschrijving ,AA drink,chocoladewafel en,drankbonnetje,en per ronde keuze tussen jawel een borrel ,of water,en ook nog kans voor een prijs op de tombola,als je tenminste zoals ik niet vergeet het bonnetje uit je envelop te halen,niks prijs dus )
4 ronden van 2,5 km moest er gelopen worden,eerste ronde doortocht in 9.54/9.54/10.01/9.45/,eindtijd 39.35,het gevoel was redelijk goed en mezelf kennende was van uitlopen ineens geen sprake meer,ik zat er wel door aan de finish.
Avg 174 max.185 en 720 cal.Ben tevreden over mijn dag ,alhoewel ik in mijn rechterben geen enkele plaats weet ,waar ik geen pijn heb.
Morgenvroeg ga ik mijn baantjes weer zwemmen ,en daarna zien we wel wat er nog te lopen valt,volgende wedstrijd zou eventueel op 11 november in Heultje -Westerlo kunnen worden,groetjes

28-10-2007 om 20:47 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
26-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen vandaag na het werk opnieuw gaan trainen op't Speelhof  ,dat deze avond als decor zal dienen voor een halloweenwandeling
heb de tijd gehad om 5 rondjes te lopen,op't gemak vertrokken 
1ste ronde 12.56 avg 127
2de ronde 12.50 avg 136
3de ronde 12.50 avg 140
4de ronde 12.47 avg 146
5de ronde 12.36 avg 149
totaal;één uur en 4 min.gelopen avg139 max 158 cal.764
t'is toch een stevige training geworden waarvan ik de 2 laatste ronden heb afgezien,tempo lag misschien iets te hoog alhoewel ik dat in het begin zo niet aanvoelde.Nu gaan we weer ons bed opzoeken want binnen 5 uurtjes moet ik weer opstaan om te gaan werken ,pffffffffff.

26-10-2007 om 17:06 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
25-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen gisteren niet getraind ,ik had niet veel goesting en ook een beetje pijn in de knie,dus maar een dagje gerust.
Vandaag na het werk en met de geur van boterroom op mijn lichaam,naar't Speelhof voor een rustige duurloop van 15 km,dat was alvast de planning, de eerste ronde scheen dat zowaar te lukken,13.07 met avg126
tweede ronde ook nog vrij rustig 12.59 avg 132,het tempo lag hier toch al iets hoger.
halverwege mijn derde ronde moest ik noodgedwongen een pi(t)sstopje doen,kwam der ineens een blonde deerne aangelopen in een vrij hoog tempo,in allerijl ritste ik mijn broek dicht en besloot haar te volgen ,wat weliswaar niet lukte,ze hield er inderdaad een hoog tempo op na.
12.27 AVG 138,dat was het resultaat.
Ook de 4 de ronde moest ik moeite doen om haar te volgen en telkens ik dicht bij haar kwam stak zij een tandje bij,ze maakte er een spelletje van,op een bepaald moment riep ze me toe dat ik haar moest voorbijsteken ,maar ik kon verdomme niet.Ondertussen had ik het gevoel dat zij iets vertraagde en we konden zelfs een babbeltje slaan ,doch het tempo bleef hoog.Na een tijdje liep ik weg van haar,rondetijd11.48 avg155 .Ze had duchtig op mijn pees getrapt,naar de vijfde ronde toe besloot ik het wat kalmer aan te doen,12.45 avg 144,ik kreeg het zowaar moeilijk,zesde en laatste ronde moeizaam uitgelopen ,toch nog een behoorlijke tijd,12.52 avg 141.
Ik was dan ook blij dat er een einde was gekomen aan mijn training,want ik zat er een beetje door.Ook de blonde kwam nu aangelopen en ze had er 4 rondjes opzitten,ze vertelde mij dat ze meestal 4 rondjes deed ,in 50 min. ongeveer en dit 2 maal per week.Wedstrijden daarentegen deed ze niet alhoewel ze geen mal figuur zou slaan,ze had wel 2 jaar geleden eens meegedaan aan de fruitloop voor de fun ,ze had toch een tijd behaald van 46 min.(10 km) en was daarmee 5 de vrouw geworden.
Ondertussen was ook mijn vrouw toegekomen van haar uitje in't stad(de blonde was ondertussen weg ),en was het weer tijd om huiswaarts te keren
Eindresultaat;1u16 min.gelopen avg 139 max.169(zat die blonde er voor iets tussen ),15 km en 906 cal. verbrand




25-10-2007 om 16:10 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
23-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen Borgloon,vanavond 3 ronden rond het heuvelachtig landschap
1u05 min.gelopen,weer iets sneller dan vorige week avg 146 met een max. naar 170,pittig getraind dus,vooral bergop heb ik een paar keer naar adem moeten happen en de koude doet er zeker geen goed aan,ik ben een echte koukleun,lange broek,dikke trui,muts en handschoenen waren vandaag noodzakelijk voor mij.
Toch weer 850 cal.verbrand ,dat betekent dat ik morgenvroeg toch weer een koekje mag eten bij de bakker ,t'is toch zo moeilijk om er af te blijven,die heerlijk geurende koffiekoeken

23-10-2007 om 21:06 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
22-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
juist terug van mijn wekelijks zwempartijtje ,90 baantjes gezwommen,goed voor 2250 meter
vanavond zou ik nog gaan lopen ,maar ben namiddag in't stad wezen kuieren met het vrouwtje en daar wordt ik toch zo moe van,dus,alhoewel het weer wel uitnodigt,zal ik maar thuisblijven zekers.
We zullen morgen wel iets harder trainen
heb van verleden week zondag tot gisteren een goede 95 km gelopen ,dan mag er al eens een rustdag tussen komen ,denk ik maar zo.
Groetjes

22-10-2007 om 16:38 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
21-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 KERKENLOOP KORTESSEM
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Vandaag deelgenomen aan de 6 (nou ja )5 kerkenloop in Kortessem.Wegens werken werd de start verplaatst tov vorig jaar,een groep van ongeveer 250 atleten stond klaar om weer 15 km af te zien(sommige toch),waaronder ook enkele bekende gezichten(Rik Ceulemans,valt er weer geld te rapen ),en ook Marc Dupain die later op de avond 250 euro zou mislopen op de prijsuitreiking wegens niet meer aanwezig.
t' Ging een pittige wedstrijd worden in tegenstelling tot vorige week in Hasselt vermits er enkele seriueze kuitenbijters in voorkwamen ,er was ook een gedeelte onverhard.
De eerste km doortocht in 3.50,km 2 in 6.58,daarna heb ik de gegevens niet meer echt in't oog gehouden,moet er eens werk van maken om km na km mijn chrono in te duwen,ma t'is soms moeilijkom dat allemaal in't oog te houden in't heet van de strijd
Na één uur en 1 min.15 afgezien te hebben,ik was de laatste 3 km toch nog redelijk diep gegaan om de concurrentie van elke week opzij te zetten,content dat ik over de eindmeet was.
Avg 175 met een piek van 191 en 1122 cal erdoor gejaagd.
Ik besloot nog even uit te lopen en vermits mijn vader ook weer meedeed besloot ik hem tegenmoet te lopen en terug te komen tot aan de meet die hij bereikte in 1u27,3 min. beter dan in Hasselt.Toen wou ik ook nog even verder gaan uitlopen op de plaatstelijke piste ,maar bij het aanschouwen hiervan had ik er ineens genoeg van.Dan maar gaan douchen en naar de zaal voor de beloofde prijsuitreiking omstreeks half 6 ,dat al gauw half 7 werd .t'Is daar elk jaar hetzelfde ,wachten ,wachten en nog eens wachten,en voor sommige was het dan ook de moeite om te wachten met hoofdprijzen van respectievelijk 500,250,125 euro,ondergetekende had voor het zoveelste jaar weer geen prijs
Na een heerlijke tas soep en een palmke om af te sluiten dan maar een beetje ontgoocheld naar huis gereden ,niet zozeer om mijn tijd ,maar omdat ik weer eens naast de hoofdvogel geschoten heb,en ook 8 euro armer geworden ben.
Volgende week naar de wedstrijd in Oreye(Challenge Hesbignon ,3euro!!!!!),en namiddag ook nog naar de Borreltjesloop ,ook maar 3 euro
dit zullen veruit de laatste wedstrijden zijn voor dit jaar,ik hoop er toch nog enekele mee te pikken in november en december om de conditie zowaar op peil te houden en volgend jaar proberen mijn marathonplan opnieuw op poten te zetten.
Ik heb momenteel toch weer seriues last van de spieren rond mijn enkel en scheenbeen,ook de bil doet weer pijn,ma ik ga morgenmiddag toch zwemmen en daarna zie ik wel of het nog gaat om te lopen.

21-10-2007 om 00:00 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
19-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
vandaag na het werk laatste training van deze week afgewerkt,dit wil ook zeggen dat ik deze week elke dag gelopen heb,van zondag tot vandaag
met een weektotaal van maar liefst 80 km,de eerste keer dat ik zoveel km's maal op één week
trainingsgegevens;1u04.20 gelopen tijd over 5 ronden op't Speelhof avg134 max.145 .cal719
1)13.03 avg 129
2)12.51 avg 131
3)12.44 avg 132
4)12.44 avg 139
5)12.58 avg 139

morgen ga ik dus niet lopen en ga ik proberen eens goed uit te rusten naar de wedstrijd van zondag toe,moet wel deze avond nog gaan werken tot morgenmiddag ongeveer,en s'avonds voor ik opnieuw ga werken de dochter nog naar haar kot brengen ,zij vertrekt zondag op studiereis naar Oxford
Tot zondag in Kortessem voor de 6 kerkenloop

19-10-2007 om 16:21 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
18-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Na een middagdutje ,vanavond opnieuw training op't Speelhof
6 ronden in één uur 20min. avg 133 max 143
892 cal.
13.44 avg 127
13.16 avg 134
13.16 avg 134
13.16 avg 135
13.22 avg 137
13.37 avg 134
veel heb ik hier niet meer aan toe te voegen,behalve dat ik eigenlijk niet veel goesting had om te trainen,toch tevreden
greetz

18-10-2007 om 20:44 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)
17-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
gisteren nog eens in Borgloon gaan trainen.
3 ronden afgehaspeld in één uur en 7 min avg 142 met een max.164,
eerste ronde afgelegd in 23.06 avg 137,
dan eens goed doorgetrokken 22.00 avg 142
derde ronde 21.57 avg 147
827 cal .verbrand en goed gerecupereerd na Dwars door HASSELT


Vandaag moest ik het vrouwtje naar de kapper brengen en terwijl deed ik de boodschappen,ik had nog ruim een uur de tijd eer zij klaar was ,dus besloot ik maar om een beetje te gaan joggen.
Wel niet voorzien,had mijn hartslagmeter niet bij,ik had gelukkig mijn joggingbroek,t-shirt en mijn loopschoenen aan,dat is voor mij genoeg om te lopen
5 ronden gelopen op't Speelhof 13.20/12.55/13.05/12.20/11.30!!!!!.
twee laatste ronden nog eens alles uit de kast gehaald en het ging vrij goed.1uur en 3 min.gelopen voor 12.5 km

17-10-2007 om 20:31 geschreven door bakkertje64  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
>> Reageer (0)


Over mijzelf
Ik ben lenaerts marc, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bakkertje64.
Ik ben een man en woon in st truiden(aalst) (belgie) en mijn beroep is banketbakker.
Ik ben geboren op 01/09/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lopen ,zwemmen,en van't leven proberen te genieten.

yo ,iedereen ,welkom bij de bakker's blog,veel lees-en loopplezier
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek
  • niethelemaalwies
  • Gelukkig Nieuwjaar
  • Een natte dinsdag herfst groet
  • Eindelijk eens tijd om bij te lezen.
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 11-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 02-2019
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 10-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs