We kregen vandaag een leuke opdracht. Spel-maker is een nederlandse uitgever van bordspellen. Spel-maker ontwikkelt en produceert unieke bordspellen voor marketing en training. Hun spellen zijn geschikt als marketing tool en relatiegeschenk, en worden ingezet als ondersteuning bij training van managers en medewerkers. Deze uitleg vond ik op hun website :
EEN SPEL ALS MARKETING TOOL
|
 |
Uw bedrijfsproces wordt op een leuke en logische manier in een spel gegoten. |
|
 |
Zo ontstaat een uniek spel met uw producten en diensten in de hoofdrol. |
|
 |
De spellen zijn volledig in uw huisstijl, met ruimte voor uw marketing slogans. |
Een spel over uw bedrijf is een opvallend en origineel geschenk voor relaties en personeel. Zij spelen jarenlang in een positieve sfeer met uw producten en slogans. |
EEN SPEL ALS TRAINING (SERIOUS GAMES)
|
 |
Serious games zijn spellen met specifieke leerdoelen. |
|
 |
Gebruik een spel ter ondersteuning van een interne training. |
|
 |
Voor kleine en grote groepen, voor ieder niveau. | Onze methode is zeer geschikt voor het ontwikkelen van trainingsspellen, onder andere al voor LogicaCMG, Siemens, Fortis, Stichting HKZ, en het NIBUD.
U merkt dat deze uitgeverij al met grote klanten heeft samengewerkt en aan hun groei te zien, loopt alles vrij vlot voor hen. Zij hebben een nieuw spel ontwikkeld "De torens van Babylon" en zouden het appreciëren als wij als spellenclub dit spel testen en becommentariëren. Zo kunnen zij eventuele wijzigingen aanbrengen in hun spelregels en het spel voor grotere productie gaan gebruiken. Uiteraard doen wij dit met veel plezier en wij danken hen alvast voor de ondersteuning voor onze club in de vorm van hun spellen "Crazy diamond & karatino" en "De torens van Babylon".

 
|