Lode Raskin
Welkom op de blog van Lode Raskin

Wedstrijdplanning

Foto
Mijn favorieten
  • Joggings
  • Runners Kortessem
  • Kortessem Atletiek
  • PC Limburg Atletiek
  • Sport
  • Credimo
  • Het Laatste Nieuws
  • Het Nieuwsblad
  • Eric Maes
  • Google
    Foto
    Foto
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Zoeken met Google


    Archief per maand
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    21-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veldloopseizoen toch niet gedaan ?!
    Vijverrun Bolderberg - 21/03/2010 - 11.7km

    Deze namiddag naar de Kluis getrokken in Bolderberg voor de Vijverrun. Ik dacht dat het veldloopseizoen erop zat, maar met de regen van de laatste dagen lag het parcours rond de Kluis er zeer zwaar bij

    Na het startschot vormde zich een groepje van een man of 5. Ik zette me aan de kop en probeerde het tempo hoog te houden. Na enkele kilometers moesten enkele lopers van het groepje lossen. Na zowat 4km kreeg ik het even moeilijk en moest ik 1 loper laten gaan. De koploper nam geleidelijk aan een voorsprong van zowat 150m. Het was constant zoeken naar de "juiste" modderstrook. Het verschil met de koploper bleef hetzelfde. Ik had vandaag niet genoeg panache in de benen om de kloof te dichten. Op het einde kregen we de klim naar de Kluis nog voorgeschoteld. Daarna was het bergaf richting aankomst. Na zowat 11.7km stond er een tijd van 42'49" op de klok. Geen supertijd maar dat had vooral te maken met het zware parcours. Er had misschien wel iets meer in gezeten als ik mijn wedstrijd beter had ingedeeld.

    Volgende week trekken we nog eens de grens over. De Parelloop in Brunssum is een mooie wedstrijd over exact 10km. Afwachten hoever we staan op deze afstand.

    11,7km in 42'49"
    2de alg. van 109 deelnemers

    uitslagen : http://www.heusden-zolder.be/file_uploads/11890.pdf?_vs=0_N







    21-03-2010, 00:00 geschreven door Lode Raskin  
    07-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bosloop : met 5 gestart en met 2 aangekomen ...
    Dit weekend stond er geen wedstrijd op het programma. Zaterdag hadden we afgesproken om met een 5-tal lopers (Daniel, Jimmy, Tom, Piet en ik) een bosloop af te werken op de Maten. De Maten is een prachtig natuurreservaat dat zich uitstrekt op het grondgebied van Diepenbeek en Genk. Ik loop er regelmatig en heb me daar een toerke uitgestippeld van 5.2km. De bedoeling was om dit 3x te doen. Tijdens de eerste ronde moest Jimmy de strijd staken. Hij zit momenteel met een serieuze verkoudheid en besloot terug huiswaarts te keren. Tijdens de tweede ronde verzwikte Piet zijn voet door in een putje te trappen. Dat was natuurlijk balen . Na zowat 10km zijn Piet en Tom dan ook noodgedwongen naar huis vertrokken aangezien ze samen gekomen waren. Ronde 3 hebben Daniel en ik dan maar met ons tweetjes afgehaspeld aan een iets hoger tempo met af een toe een goede versnelling. Met 15.6km op de teller kwamen Daniel en ik er zonder kleerscheuren vanaf.

    Deze voormiddag nog een pittige intervaltraining afgewerkt met 8x500m. Namiddag zijn we nog naar de carnaval geweest hier in onze gemeente. Ik ben geen echte carnavalvierder maar de kinderen vinden het wel eens leuk om naar lekkere snoep te graaien. Na enkele uren waren we allemaal verkleumd van de kou en waren we blij dat we thuis waren. Zo zit het weekend er weer bijna op.



    07-03-2010, 18:28 geschreven door Lode Raskin  
    03-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Eindstanden Limburgs cross criterium 2009-2010 kan je terugvinden op volgende link : http://www.pclimburgatletiek.be/lcc.htm

    Masters heren -45 :

    1. Planas Juan : 1220
    2. Schaillee Kurt : 1185
    3. Van Marcke Pascal : 1160
    4. Van Houten Leo : 1085
    5. Raskin Lode : 1065
    6. Govaers Johan : 1060
    7. Wouters Chris : 1010
    8. Wolfs Michel : 992
    9. Vleugels Marc : 922
    10. Claesen Kurt : 918



    03-03-2010, 21:24 geschreven door Lode Raskin  
    28-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Storm ...
    LCC Lanaken - 28/02/2010 - 5783m

    Na de afgelasting begin januari werd de laatste wedstrijd van het LCC vandaag afgewerkt in Lanaken. Het parcours was zoals de voorgaande jaren uitgetekend op de open vlakte aan het OPZ in Rekem. Met de storm van deze namiddag werd het één van de zwaarste crossen van het seizoen.

    Net voor de start bleven de meeste deelnemers nog even in de sporthal wachten. De wind ging zelfs zo sterk tekeer zodat zelfs de rubberen linten naast het parcours het begaven. Na enkele valse starts waren we dan toch weg voor 3 grote ronden. Mijn start was weer niet al te best. Het was al onmiddellijk achtervolgen. Na veel beuken tegen de wind in kwam ik toch op toerental. In de tweede ronde nam ik het commando van een groepje met een 5-tal lopers. Marc Schoels en Chris Wouters moesten naar het einde toe een gaatje laten. Rudi Neven en Erik Gerits bleven in mijn spoor. Het vele kopwerk brak me achteraf zuur op. Rudi en Erik gingen me nog de laatste honderden meters voorbij. Op het einde kwam ik nog terug maar spijtig genoeg zat de cross er al op. Voor mij mocht het gerust nog een ronde meer geweest zijn. Zo werd ik 9de master. Er had misschien toch iets meer in gezeten vandaag want ik voelde me redelijk goed ondanks de regen en storm die we moesten trotseren.
    De wedstrijd werd gewonnen door Luc Borghoms die Juan Planas en Jean-Pierre Marx vooraf ging.

    Voor mij zit het veldloopseizoen erop. Binnen enkele weken trekken we de straat op. Hopelijk kunnen we dan de goede lijn doortrekken.

    afstand : 5783m
    tijd : 21'23" (gem. 16.1km/h)
    9de master (7de +35)

    uitslagen : http://atla.be/wp-content/uploads/10_02_28_Lanaken_Veldloop_Uitslagen(2).pdf



    28-02-2010, 00:00 geschreven door Lode Raskin  
    26-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Feest Runners Kortessem - 06/02/2010

    Enkele weken geleden vond het jaarlijks ledenfeest van de Runners van Kortessem plaats. Beduidend meer volk dan de voorgaande jaren. Na de receptie kon iedereen aanschuiven aan het lekker koud en warm buffet. De avond werd opgevuld met een tombola, uitdeling van een clubcadeau, huldiging van een aantal atleten en een gezellig samenzijn.

    alle foto's : http://www.runnerskortessem.be/html/fotoalbum.html







    26-02-2010, 20:44 geschreven door Lode Raskin  
    25-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Tussenstanden LCC na 8 wedstrijden : http://www.pclimburgatletiek.be/lcc.htm



    25-02-2010, 19:29 geschreven door Lode Raskin  
    21-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    LCC St-Truiden - 21/02/2010 - 6740m

    De voorlaatste wedstrijd van het LCC vond vandaag plaats aan het Speelhof in St-Truiden. Gelukkig waren de temperaturen al wat beter dan de voorbije weken en was de sneeuw verdwenen. De finse piste lag er redelijk goed bij zodat het een snelle wedstrijd werd.

    Ik ben deze namiddag toch aan de start verschenen na een zeer moeilijke week. Mijn moeder is begin van de week heel onverwacht opgenomen in het ziekenhuis met een hersenbloeding. Momenteel stelt ze het redelijk goed maar we moeten toch afwachten hoe het verder gaat evolueren. Hopelijk komt alles weer goed. Dus mijn trainingen van de voorbije week waren een goede manier om mijn gedachten wat te verzetten.

    In het begin van de wedstrijd was het een beetje zoeken naar het juiste tempo. Naarmate de wedstrijd vorderde kon ik toch wat plaatsen naar voren opschuiven. In de laatste ronde kwam ik net zoals vorige wedstrijden in het gezelschap van mijn trainingsmaat Marc Schoels. Met een groepje van 3 werd er wat aan de kop "getrokken". In de laatste honderden meters kon Marc nog eens uithalen met zijn fameuze eindjump. Hij is quasi zeker van de eindwinst in het LCC-klassement bij de +45ers. Voor mij ging het beter en beter naargelang de wedstrijd vorderde. Ik hield er toch een goed gevoel aan over.

    De eerste plaats ging ook vandaag weer naar een sterke Juan Planas. Pascal Van Marcke bevestigde weer zijn goede conditie met een 2de plaats. Jean-Pierre Marx werd mooi derde.

    Afstand : 6740m
    Tijd : 25'24"
    11de master (8ste +35)

    uitslagen :  http://www.atletiekclub-tact.be/





    21-02-2010, 21:25 geschreven door Lode Raskin  
    17-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Kampioenenviering Kortessem - 12/02/2010

    Vorige week vrijdag vond de kampioenenviering in Kortessem plaats. Het cultureel centrum zat afgelaten vol met veel sporters en supporters. Heel wat sportievelingen werden gehuldigd voor hun prestaties van het afgelopen jaar. Ook een delegatie atleten van de Runners van Kortessem waren paraat om de felecitaties en bijhorend geschenk in ontvangst te nemen. Op de foto herkennen we : Marc Schoels, Daniel Drion, Johan Bulen, André Dewilde, Lode Raskin, Miranda Van Den Broeck, Jurgen Cosemans en Marijse Dewilde. Het werd een goedgevulde avond met toespraken, optredens, huldigingen ... vergezeld van een hapje en een drankje.



    17-02-2010, 20:44 geschreven door Lode Raskin  
    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trainingsmaat pakt goud !
    Limburgse kampioenschappen veldlopen - Tessenderlo - 07/02/2010

    Deze middag zonder al te veel verwachtingen naar Tessenderlo getrokken voor het LK veldlopen. Voor het podium masters +40 zou ik toch wel wat tekort komen. De voorgaande week heeft de buikgriep me toch parten gespeeld. De laatste dagen terug goed kunnen trainen.
    Er was een mooi en gevarieerd parcours uitgetekend in het sportpark in Tessenderlo. Toch niet te onderschatten met 2 zware zandstroken (beachvolleyterreinen) die we 5 keer moesten "doorploegen".

    Na de start was ik vrij snel in de buurt van mijn trainingsmaat Marc Schoels. Na enkele ronden vormde ik samen met hem en nog een andere 45-plusser een groepje. In de voorlaatste ronde zette ik mij aan het commando met de bedoeling het tempo hoog te houden. Mijn 2 metgezellen volgden in mijn spoor. Het verschil met mijn voorganger was iets te groot. Dus ik had niks meer te verliezen of te winnen. Ik dacht op dat moment dat mijn trainingsmaat Marc in ons groepje liep voor het podium van de +45-ers. Als ik het tempo hoog kon houden, zou hij het in de spurt zeker kunnen afmaken. Mijn tactiek klopte en Marc kon zijn concurrent in de spurt nipt voorblijven. Marc werd beloond met de Limburgse titel in de categorie +45-50. Knap gedaan Marc ! Ikzelf werd 10de master. Achteraf de uitslag eens bekeken : 6 +40, 1 +35, 2 +45 en 1 +50 bij de eerste 10. Al bij al toch niet slecht gelopen. Het podium in de categorie +40-45 was tevens ook het algemene podium. In deze volgorde : Juan Planas, Pascal Van Marcke en Jean-Pierre Marx.
    Bij de senioren stond er geen maat op Sven Nijs. Hij won met een straat voor op nummer 2 Frank Bollen. Tim Stessens vervolledigde het podium.

    Binnen 2 weken staat de voorlaatste manche van het LCC geprogrammeerd aan het Speelhof in Sint-Truiden.

    Afstand : 6885m (met Garmin 7310m)
    Tijd : 26'49" (16.4km/h)
    10 de master van 66 (6de +40-45)

    uitslagen en kampioenentabel : http://pclimburgatletiek.be/





    foto's by C. Roosen


    07-02-2010, 00:00 geschreven door Lode Raskin  
    04-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.allerlei kwaaltjes ...
    Na de "smerige" buikgriep van vorige week, heb ik deze week de training kunnen hervatten. Ik was niet de enige die geplaagd werd door die buikgriep. 

    Dinsdag op de piste nog eens een pittige training afgewerkt samen met Daniel en Marc. De "zogenaamde" in en outs-training. 3 reeksen van telkens 4 ronden (1 ronde=350m in Kortessem) met tijdens elke ronde 90m snel (lees sprinten), 90m joggen, 90m snel en 80m joggen. Dus zo kwamen we aan 24x90m snel. De training op dat moment viel best mee. Achteraf heb ik het wel gevoeld. Ik ben 2 dagen stijf geweest . Ik ben dat niet gewoon die "sprintjes". Bovendien ben ik eerder een "diesel".

    De voorbije week ben ik ook eens langs geweest bij de medisch pedicure. Ik heb al geruime tijd last van een serieuze eeltpit onder mijn linkervoet. Deze pit begon mij de laatste tijd serieus te ambeteren en deed redelijk pijn bij het lopen in het veld en met spikes. Ben ik blij dat ik daarvan (voorlopig) verlost ben. De kans is echter vrij groot dat zoiets terugkomt.

    Zondag staat in "Looi" het LK veldlopen op het programma. De voorbereiding de laatste weken was verre van ideaal. We zullen wel zien waar we strandden ... Zaterdagavond kunnen we nog eens aanschuiven aan het buffet aangezien het clubfeest van de Runners van Kortessem op het programma staat. En het wordt een jubileum-feest want de "runners" bestaan dit jaar 15 jaar !

    04-02-2010, 00:00 geschreven door Lode Raskin  
    03-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Vandaag lag de "Teng" in de bus. "Teng" is het informatieblad van de gemeente Diepenbeek. Voor de sportievelingen is er alvast goed nieuws. Na het bouwverlof starten de werken aan de eerste fase voor de uitbouw van het sport- en recreatiecentrum Demerstrand.
    In een eerste fase zullen er 4 nieuwe voetbalterreinen, een nieuw atletiekterrein met een 400m piste (!), een verlichte Finse piste en een recreatieve speeltuin met waterfonteinen komen. De werken van deze eerste fase zullen vermoedelijk duren tot augustus 2011. Een investering van alvast 1,6 miljoen euro. Hopelijk kunnen we dan in de tweede helft van 2011 "rondjes draaien" op een splinternieuwe piste.

    Meer informatie kan je vinden op de website van de gemeente : www.diepenbeek.be



    03-02-2010, 21:29 geschreven door Lode Raskin  
    30-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Tussenstand LCC na 7 wedstrijden :

    Dames : http://www.addemer.com/2010_LCC_Dames_na_lommel.pdf

    Heren : http://www.addemer.com/2010_LCC_heren_na_Lommel.pdf



    30-01-2010, 17:54 geschreven door Lode Raskin  
    26-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Sportkampioenen 2009 - Diepenbeek

    Vrijdag 22 januari vond de jaarlijkse kampioenenviering plaats in de Gildezaal in Diepenbeek. Net zoals vorig jaar was ik uitgenodigd om de felicitaties en bijhorende kadobon in ontvangst te nemen van burgemeester en schepenen. Er werden heel wat sporters gehuldigd zowel op lokaal, provinciaal, nationaal en internationaal niveau. De huldiging werd afgesloten met een hapje en een drankje aangeboden door het gemeentebestuur.

    info : www.diepenbeek.be



    26-01-2010, 18:38 geschreven door Lode Raskin  
    24-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Drummen geblazen ...
    LCC Lommel - 24/01/2010 - 6930m

    Daring Atletiek Lommel was vandaag de organiserende club voor de volgende manche in het Limburgs crosscriterium. Veel volk, veel atleten (692 !!) aan het Provil in Lommel. De wedstrijd daar in het hoge noorden is traditiegetrouw een omloop voor snelle atleten. Vlak en mooi parcours met heel wat variatie : sintelpiste, bos, gras ... Veel modder was er vandaag niet te bespeuren.
    Aan de start van de masters heren was het drummen geblazen met 98  atleten aan de startlijn. Ook wel wat volk van buiten de procincie(en lands)grenzen aan de start.

    Mijn start ging vandaag compleet de mist in. Ik had me "aan de koord" gezet en ik liet me aan het einde van de startstrook volledig insluiten. Er was geen doorkomen aan. Op de piste kon ik beginnen aan een lange inhaalrace. Bij het ingaan van het bos had ik toch al wat plaatsen goedgemaakt. In het bos kon ik mijn positie behouden. Op het grasveld en op de piste kon ik weer wat naar voren opschuiven. Onderweg werden we luid aangemoedigd door een enthousiaste Rik Ceulemans. In de voorlaatste ronde kon ik aansluiten bij trainingsmaat Marc Schoels en Francis Swinnen. Om beurt werd er wat "aan de kop" getrokken. De laatste honderden meters moest ik de twee snelle mannen lossen. Met een 13de plaats en een gemiddelde van 16.8km/h had ik onderweg toch niet echt getammeld.

    Juan Planas had vandaag wat meer moeite om zijn overwinning veilig te stellen. Hij versloeg de Hasselaar Oleg Otmakhov in de spurt. Kurt Schaillee voelde zicht sterk op de snelle omloop en eindigde zo mooi derde.

    Afstand : 6930m (met Garmin 7000m)
    Tijd : 24'58" (gem. 16.8km/h)
    13de master van 98 (7de +35)

    uitslagen : http://www.pclimburgatletiek.be/lcc_2007_2008/uitslag_dalo_2010.txt


    Trainingsmaat Marc Schoels in actie tijdens zijn "vliegende" start.


    24-01-2010, 00:00 geschreven door Lode Raskin  
    21-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Tussenstand LCC na 6 wedstrijden :

    Dames : http://www.addemer.com/2010_LCC_Dames_na_Alken.pdf

    Heren : http://www.addemer.com/2010_LCC_Heren_na_alken.pdf



    21-01-2010, 18:50 geschreven door Lode Raskin  
    16-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Modder en nog eens modder ...
    LCC Alken - 16/01/2010 - 7000m

    Met de afgelasting van de wedstrijd in Lanaken zijn de Limburgse veldloopatleten enkele weken op hun honger blijven zitten. Vandaag konden zij opnieuw aan de bak in Alken.

    Het parcours lag er zwaar bij.  De bovenste laag van het parcours was ontdooid en had bijgevolg voor een serieuze modderbrei gezorgd. In tegenstelling tot de voorgaande jaren was het gedeelte in de plantage nog beter beloopbaar dan het gedeelte aan de finse piste. Het was steeds zoeken naar de "beste" sporen in de modder.

    Mijn start was allerminst goed vandaag. Ik zat ergens midden in het pak. Dat was ook een beetje bewust gedaan aangezien we toch 5 grote ronden moesten afleggen (7000m). Bij het ingaan van de plantage kon ik al een beetje naar voren opschuiven. In de voorlaatste ronde kon ik nog een atleet van Neerpelt bijbenen. Tijdens de laatste ronde kwam ik nog wat korter in de buurt van mijn voorganger Francis Vande Bergh, maar het gat was toch te groot om nog 7de te eindigen. Met een 8ste plaats had ik toch een degelijke wedstrijd gelopen. De modder is nochtans niet mijn geliefkoosd parcours. Met een 5de plaats bij de masters +35 doe ik toch een goede zaak voor het LCC-klassement.

    Juan Planas werd zoals de voorgaande wedstrijden ook nu weer primus. Pascal Van Marcke liep een sterke thuiswedstrijd en werd mooi tweede. Jos Lemmens mocht als derde master mee op het podium.

    Nog even dit opgevangen in de kleedkamer : de wedstrijd van Lanaken zou verschuiven naar zo. 28/02/10. Bevestiging volgt.

    Plaats : 8ste master (5de +35)
    Tijd : 26'33" (gem. 15.8km/h)
    Afstand : 7000m (Met Garmin : exact 7000m)

    uitslagen : http://users.telenet.be/a.c.a./Uitslagen0910/cross10.htm

    Na de prijsuitreiking in Alken ging het rechtstreeks naar de volgende prijsuitreiking. In Tongeren werd ik tijdens de kampioenenviering van ADD gehuldigd voor mijn bronzen plak op het BK 10000m en mijn Limburgse titel uurloop.





    16-01-2010, 00:00 geschreven door Lode Raskin  
    10-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    De voorbije week is er niet veel in huis gekomen om eens stevig te trainen. De sneeuw van de afgelopen dagen maakte de wegen heel moeilijk beloopbaar.
    Dinsdag konden we op de piste toch nog 8x400m afwerken aangezien baan 1 sneeuwvrij was gemaakt. De overige dagen heb ik me een paar keer "geamuseerd" op de loopband. Ik vind dat redelijk saai, maar met de TV voor je krijg je de tijd nog wel om. Vrijdag heb ik nog een kort duurloopje gedaan van 40' maat dat leek meer op een stevige wandeling. Deze voormiddag heb ik in het bos op de Maten nog eens goed doorgetrokken met als resultaat 13km op de teller.
    Hopelijk zijn we snel verlost van deze winterse toestanden zodat we de training terug kunnen opdrijven. Zaterdag staat de veldloop van Alken op het programma. Hoelang zullen de pinnen moeten zijn om in de sneeuw overeind te blijven ? Tips zijn welkom. Tot de volgende ...



    10-01-2010, 20:45 geschreven door Lode Raskin  
    06-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    LCC Lanaken 10/01/2010 : uitgesteld tot latere datum !!!

    Alle info : http://atla.be/ 




    06-01-2010, 00:00 geschreven door Lode Raskin  
    01-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Tussenstand LCC na 5 wedstrijden :

    Dames : http://www.addemer.com/2009_dames_na_Dilsen.pdf

    Heren : http://www.addemer.com/2009_Heren_na_Dilsen.pdf




    01-01-2010, 00:00 geschreven door Lode Raskin  
    30-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
     

    30-12-2009, 20:26 geschreven door Lode Raskin  
    Mijn favorieten
  • Daniel Drion
  • Gemsjoggers Diepenbeek
  • Kurt Claesen
  • buienradar
  • Marc Lenaerts
  • facebook
  • Team Paluko
  • Kurt Schaillee
  • ATLA
  • Berekening tussentijden
    Mijn favorieten
  • Chris Wouters
  • Tom Partoens
  • Running Road
  • Christophe Roosen
  • Atletiekinfo
  • Vlaams atletiekliga
  • ADD
  • Mark Nelissen
  • Het Belang van Limburg
  • Team Punk Running
    Mijn favorieten
  • Haspengouw Challenge
  • Time 2 Run
  • Frans Pasmans
  • Fillee Ronny
  • C&C running team
  • Rudi Stienen
  • Loopcriterium kust
  • ADD Genk
  • Joeri De Coninck
  • foto's Gilbert Simal
    Mijn favorieten
  • Jeroen Hendrikx
  • Karen Van Proeyen
  • Mario Smolders
  • Jong en Fit Diepenbeek
  • Running Road
  • Steven van Dingenen
  • GS Running Team
  • Joggings Vlaanderen
  • Victors Cup
  • Persoonlijke records :

    1500m : 4'45"13 (piste Zwevegem 24/09/11)

    5 km : 16'59"20 (piste Alken 31/07/10)

    10 km : 35'31"58 (piste Lanaken 28/08/10)

    uurloop : 16.000m (piste Heusden-Zolder 21/07/10)

    10 mijl : 59'42" (Glabbeek 13/07/08)

    20km van Brussel : 1u15'07" (28/05/07)

    halve marathon : 1u18'06" (Swartbroek  24/11/07)

    marathon : 3u04'04" (Rotterdam 10/04/05)
    Foto
    Foto
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs