Inhoud blog
  • Agenda van donderdag 3 december 2015
  • 1 / 12 : een monsterlijke dinsdag!!!
  • Agenda van woensdag 2 december 2015
  • Agenda van dinsdag 1 december 2015
  • Het dagblad van 4A
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van de school
  • website van de scholengemeenschap
  • menu
  • Ons klasje
    Het vierde leerjaar
    13-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorlaatste dag voor de krokusvakantie
     Dag Allemaal,

    In de les rekenen hadden we het over de tijd vooral over de seconden.
    Bij sport gebruik je bv. seconden: schaken, basketbalwedstrijd, bobslee,...
    En nog bij veel andere dingen gebruik je seconden.
    Daarna hadden we crea daar maakten we een carnavalsdecoratie.
    Triiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!! Daar gaat de bel.
    Nu kunnen we onze boterhammen opsmullen.
    Na de grote speeltijd kregen we land in zicht.
    Dat ging over de geschiedenis van carnaval wat er gebeurd bij carnaval was zelfs een liedje bij.
    Na onze les van land in zicht hadden we (weeral) rekenen dat ging over verschillende vierhoeken.



    dit was van noran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Laughing en maarten. Very Happy

    13-02-2015 om 11:44 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van donderdag 12 februari 2015

    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.

    Leren:

    /

    Doen:

    spelletjes, verkleedkledij,toetsen laten tekenen, dikke trui


    Morgen worden de kinderen ook op een pannenkoek getrakteerd en is er een carnavalfuif in de namiddag.


    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri



    12-02-2015 om 16:12 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10/02/2015 11/02/2015
    DAG ALLEMAAL,


    We zijn begonnen met de verteltas.
    Toen  Jonah  terug kwam  gingen we gaan zwemmen.
    Toen mochten we vijf minuten spelen.
    Daarna moesten we spelling doen.
    Na de speeltijd hadden we toets van meten en metend rekenen.
    Daarna hadden we wo over voeding,schakelaar en omvormer.


    Woensdag hadden we een toets van meetkunde.
    Na de speeltijd hadden we boekencaféetje en kregen nootjes grenadine of water.





    VAN  TIANY EN JESSY

    12-02-2015 om 14:19 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van dinsdag 10 februari 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: zie toetsschema
    Doen:
    Boekencafeetje
    Brief

    Wegens bijscholing ben ik morgenvoormiddag niet aanwezig op school. De kinderen zullen opgevangen worden door juf Karen. Het eerste gedeelte van de voormiddag zullen ze werken aan hun laatste rekentoets meetkunde. Het tweede gedeelte zal als thema "Boekencafeetje" hebben.
    Elke leerling(e) van het vierde leerjaar zal een " café"gesprek hebben rond het gelezen boek van Roald Dahl. Samen met een leerling(e) uit het vijfde leerjaar bespreken ze de gemaakte bundel en bespreking. Dit alles vergezeld met een natje en een droogje.
    Klinkt alvast geweldig ... niet!?

    Tot donderdag allemaal.
    Meester Joeri

    10-02-2015 om 17:20 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuk werken

    Beste lezers
    We zijn begonnen met de meester te begroeten.
    stap1 de meester is rond gekomen om te zien of
    de toetsen getekend waren en de huistaken gemaakt .
    Stap2 dan zijn we begonnen met de toets cijferen.
    Stap3 dan zijn we in wereld van God gekomen
    (vertaling:godsdienst) we leerden over symbolen en tekens
    Stap 4 We leerden over batterijen en elektrische kringlopen.
    Stap5 dan zijn we begonnen aan de verteltas.



    DIT WAS HET

    gemaakt door LOU En Laurens

    Rolling Eyes 

    10-02-2015 om 12:58 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van maandag 9 februari 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: zie toetsschema
    WO: Focusthema 4 lezen blz 44-54 10/02
    Doen:
    Roald Dahl bundel 10/02

    Uur oudercontact; toets tekenen

    Tot morgen allemaal.
    Meester Joeri

    09-02-2015 om 19:22 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrijdag 06/02/2015
    Hallo hier zijn we weer.
    We begonnen de dag met de toets hoofdrekenen ,daarvoor kregen  we tijd tot aan de kleine speeltijd.
    Na de speeltijd deden we taal.
     De meester begon uit te leggen hoe we een spel voor in de verteltas moesten maken.
    We moesten een spel maken dat bij het prentenboek hoort.
    Iedereen koos voor het spel ganzenbord behalve Nanou en Maria.
    Je kiest een thema , je maakt 16 kaartjes en daar  schrijf je iets op bv.
    sla twee beurten over.
    Ga naar de gevangenis.

    Je mag vier plaatsen voorruit.......

    en we moesten er ook een tekening bij maken


    Dit deden we de hele dag.



    VAN  NANOU EN SEPPE.

    09-02-2015 om 12:19 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.W.O dag

    We zijn gestart met de toets van getallenkennis.
    n die toets moesten we getallenrijen aanvullen , breuk nemen van een getal en
    splitshuisjes aanvullen.
    Tring speeltijd.
    Na de speeltijd hadden we taal over onze verteltas.(per twee)Embarassed
    Na taal hadden we middagspeeltijd  lekker eten.
    Wout had voetbal gespeeld Lotte verboden lijn.
    Dan hadden we W O over de batterijen Cool
    Electriciteitsnet over welke soorten batterijen nu weten we toch al iets meer!
    Over de omvormer is bijvoorbeeld een motor...
    Embarassed 

    Dan ging de bel naar huis!


    Rolling Eyes
    WOUT        &  Lotte

    06-02-2015 om 13:52 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda voor donderdag 5 februari 2015

    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.

    Leren:

    Rekenen: zie toetsschema

    Doen:

    Roald Dahl bundel 10/02

    Rekenen: huistaak 14 deel 1 06/02

    Ganzenbord, memory, kwartet 06/02

    briefje oudercontact 6/02 toets tekenen


    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    05-02-2015 om 16:19 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woensdag

    Dag allemaal.



    Wij vertellen over de afgelopen woensdag.
    Toen hadden we toets toeppassingen.
    Na de toets kregen we tijdens de godsdienstles een fantasieoefening.
    Deze oefening bracht ons in hogere sferen en zo leerden we wat het is om te mediteren.
    De definitieve keuze van een prentenboek werd genomen in onze taalles.
    De woensdagvoormiddag was weer snel voorbij!

    Jonas en Yasmine

    05-02-2015 om 13:19 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    04-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van woensdag 4 februari 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: zie toetsschema
    Doen:
    Roald Dahl bundel 10/02
    briefje oudercontact 6/02


    Tot morgen allemaal.
    Meester Joeri

    04-02-2015 om 14:58 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's verjaardag Lou








    04-02-2015 om 14:56 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.feesten
                                                                              Dag allemaal

    We begonnen met godsdienst waar we een ontspanningsoefening ervaarden.
    In de rekenles gingen we verder met herhaling Meten en metend rekenen.
    Lou's verjaardag werd ook gevierd.
    In de namiddag gingen we verder met taal , spelling!
    Afsluiten deden we met WO: we leerden over hoe elektriciteit onze toestellen doet werken!
    Grappig was toen meester Lieven de klas binnenstapte om te zeggen dat we onze boeken mochten dicht doen om naar huis te gaan!



    Cool

    Maria en Lleyton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    04-02-2015 om 11:18 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van dinsdag 3 februari 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda van vandaag.

    Leren:
    rekenen: zie toetsschema
    Doen:

    Brief oudercontact 6/02; Toets tekenen

    Belangrijke informatie:

    Geen zwemmen aanstaande vrijdag. De les wordt verschoven naar dinsdag 10 februari.
    De opdrachtenbundel rond Roald Dahl moet op dinsdag 10 februari ingeleverd worden, omdat het boekencafeetje zal doorgaan op woensdag 11 februari.
    Vrijdag 13 februari vieren we carnaval op school. Verdere info volgt.

    Tot morgen allemaal.
    Meester Joeri

    03-02-2015 om 16:49 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitleg verteltas.
    BESTE KLASGENOTEN EN OUDERS.



    Vandaag gaan we vertellen  over  gisteren maandag 02 februari 2015.
    Eerst waren we begonnen met metend en metend rekenen  daarna gingen
    we in onze rekenschrift werken.We deden een paar oefeningen en dan ging de bel.
    We waren aan het spelen en dan gingen we terug in de klas.We deden voort met wiskunde
    daar na vertelde de meester ons wat we met het prentenboek moesten doen.
    Dan ging de bel we gingen onze boterhamen eten en als we klaar waren gingen we spelen.
    De bel ging weer .
    Meester Floris kwam ons halen om te turnen na het turnen was het speeltijd .
    We gingen voort met onze verteltas.
    En dan gingen we naar huis DAAAAAAAG VAN MAURO EN KETSIA

    03-02-2015 om 14:18 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van maandag 2 februari 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda van vandaag.
    Leren:
    rekenen: zie toetsschema
    Doen:
    taal: Woord voor woord 3/02
    Brief oudercontact 6/02

    Een aantal leerlingen heeft zijn/haar rapport nog niet mee naar school, de brief rond toetsschema niet gehandtekend en geen prentenboek meegebracht. Doodzonde!
    Een vaststelling die de laatste tijd teveel voorkomt!

    Tot morgen allemaal.

    Meester Joeri

    02-02-2015 om 19:01 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    30-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's verjaardag Maria










    30-01-2015 om 16:43 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    27-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van dinsdag 27 januari 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.

    Leren:
    Rekenen: zie toetsschema
    Doen:
    Rekenen: huistaak 13 + afwerken ws B blz 21-22 02/02
    Taal: Woord voor woord 03/02
    Prentenboek 02/02 Rapport afgeven 02/02 toetsschema handtekenen 02/02

    Uitzonderlijk vandaag een verslagje van mij.
    Deze ochtend begonnen we met Godsdienst. We beleefden de laatste momenten van Mozes op aarde in een bijbelse vertelling en ontdekten dat ook Mozes de verschillende redenen had om te bidden. ( Smeken, vragen, danken, loven,...)
    Nog voor de speeltijd werden de kids opgewarmd om te cijferen met een vermenigvuldiger van twee cijfers. Op bladzijde 21 in de werkschrift gingen ze eerst cijferend vermenigvuldigen met vermenigvuldiger van 1 getal en staartdelingen.
    Na de speeltijd testten we dan het hoofdrekenen met de 4 bewerkingen ( +,-,x en :) op tijd. Voor de + en - opdrachten kregen ze 4 minuten de tijd (30 oefeningen) voor x en : oefeningen kregen ze 2 minuten.
    Tot de middag werd er grondig geoefend op cijferend vermenigvuldigen met twee cijfers als vermenigvuldiger. ( Huistaak sluit hierbij aan!)
    Een volledige (na)middag hebben we nodig gehad om het forumlezen rond de " Verteltas" af te ronden.
    7 groepen kregen ieder een stuk (informatieve) tekst rond de geschiedenis (deel 1 en 2), Wat is het? ( deel 1 en 2), Hoe maken ( deel 1 en 2) en Hoe gebruiken?
    De teksen werden binnen de groep voorbereid ( voor te lezen tekst verdelen; moeilijke woorden verklaren;vragen opstellen voor de luisteraars;...)
    Groep per groep stelden de leerlingen hun tekst voor en luisterden de anderen naar elkaar.
    De klas werd opnieuw in zijn oorspronkelijke staat hersteld, de huistaken uitgedeeld, agenda geschreven en vlug vlug de rapporten.
    Hopelijk heeft iedereen haar/zijn rapport mee.
    Om de komende rekentoetsen wat beter te kunnen voobereiden en plannen, hebben alle leerlingen van het vierde een toetsschema meegekregen. Op dit blad vindt u de bladzijde(s) die uw kind kan (her)bekijken en (in)oefenen als voorbereiding van de toets.
    Graag een handtekening van één van de ouders op dit blad ter bevestiging.
    Prentenboek(en) zien we maandag ook graag verschijnen.

    Geniet allemaal van jullie zeer verlengd weekend.

    Tot maandag.

    Meester Joeri

    27-01-2015 om 17:53 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURNE JOEPI JEE !!!!!!!!
    Dag allemaal



    We begonnen de dag met onze boekentas leeg te maken.
    Na dat dat gedaan was deden we een test om te zien op welk niveau je zat.
    Eerst deden we test van rekenen met alles door elkaar zoals :hoofdrekenen, cijferen, meetkunde.
    Na de speeltijd deden we een test van spelling.
    Het was SMAK SMAK SPEEL SPEEL .
    Na de smak smak speel speel gingen we turnen JEEEEEEEEEEJ LEUK !!!!!!!!!!!!
    We kregen een toets rolsprong en tussensteunsprong.
    Na de les turnen, kregen we een les taal over de verteltas.
    Jullie zullen waarschijnlijk niet weten wat dat is.
    Maar daar weten wij zelf nog niet zo veel van .
    Maar dat zullen jullie wel te weten te komen in de volgende verslagjes.
    MEER HEB IK NIET TE VERTELLEN.







                                          THIBAUT     VANHAMEL


                                                                                             
                                                                                                EN





                                          JINNE             SEGERS

    27-01-2015 om 12:51 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    26-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Agenda van maandag 26 januari 2015
    Dag allemaal.

    Hieronder de agenda voor vandaag.
    Leren:
    WO: Focusthema 4 bronnenboek blz 44-47 27/01
    werkkatern blz 4

    Doen:
    Taal: Het woordenboek blz 106-109 27/01

    prentenboek 02/02

    Deze agenda geldt alleen maar voor de leerlingen die vorige vrijdag aanwezig waren. De andere leerlingen mogen zich beperken tot het lezen van de WO les en het laten tekenen van de toetsen.
    Toch blij vandaag om te zien dat alle leerlingen opnieuw aanwezig zijn.

    Tot morgen allemaal.
    Meester Joeri

    26-01-2015 om 16:16 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs