Dag allemaal. We zijn vandaag begonnen met spelling het ging over:ooi,oei,aai,ieuw,eeuw en uw. Na de spellings les hebben we godsdienst gedaan. Allerheiligen! triiiiiiieeeeeeeeeeeeng de bel gaat. Na de speeltijd zijn we gaan turnen we moesten over banken springen! Tijdens de middag aten we frietjes mmmmmmmmm. en dan gingen we spelen!!! triiiiiiiiiiieeeeeeeng de bel gaat. We gaan terug naar de klas. We leerden over de getallen tot 10.000 . Joepieeeee !!!!!!!!!!!!! En nu de speeltijd mjam lekker ijsje eten . Na de speeltijd hebben we WO gedaan. We kregen een filmpje te zien over het ontstaan van België! Schreven onze agenda en kregen ons rapport! Eindelijk! Wat een druke dag zeg!
Dag allemaal. Hieronder de agenda voor vandaag. Leren: / Doen: / Frietjes, toetsen tekenen, briefje oudercontact.
Vrijdag mogen de kinderen (video)spelletjes meenemen naar school en zich eventueel verkleden in het Halloween thema. (Niet verplicht). Elektrische spelen worden op eigen verantwoordelijkheid naar school meegebracht en enkel in de klas gebruikt! Het is de leerlingen niet toegestaan om individueel op elektrische spelletjes te spelen.
Na de speeltijd hebben Dario, Sasha, Victor en Xander hun TTT voorgesteld. Nog snel de laatste rekenverhaaltjes oplossen en dan: middageten en speeltijd.
Na de middagspeeltijd hebben we een toets van godsdienst gedaan. Daarna hebben we nog 4 spreekoefeningen gedaan. Nadien hebben we een les spelling gedaan. Die les ging over leestekens. Toen was er flitsdictee.
Speeltijd.
Na de speeltijd verbeterden we zelf ons flitsdictee. Als laatste les stelde Matheo, Gustaf en Jemima hun talenten voor. Nog de agenda schrijven en we mochten al naar huis.
Dag allemaal. Hieronder de agenda voor vandaag. Leren: WO: focusthema 2 Welkom in onze gemeente open en gesloten boektoets 27/10 Rekenen: toepassingen/rekenverhalen: zie blad 28/10 Doen: / Wafels, toetsen tekenen, schoolfotograaf 28/10, uur oudercontact:
Bij het rangschikken van de oudercontactbriefjes kreeg ik volgende resultaten: 5 mensen tussen 16 en 17uur, 5 mensen tussen 17 en 18uur en 11!!! mensen tussen 18 en 19 uur. Het is dus onmogelijk om iedereen tussen 18 en 19 uur te ontvangen. Daarom heb ik een aantal mensen vroeger gezet. Ik hoop dat iedereen zich kan aanpassen.
We gaan als eerst een toets van cijferen maken. De meester is de toets aan het uitleggen . Terwijl wij onze toets maken is de meester geld voor de frietjes aan het vragen. Als we klaar zijn mogen we ons rustig bezig houden. Nu gaan we een toets maken van begrijpend lezen. En de meester is onze toets aan het uitleggen. Wij schrijven tot aan de eerste speeltijd. We gaan nu godsdienst maken. Voor dat we echt beginnen is er een liedje. Er zijn prenten geplakt op het magneetbord. De platen zijn voor een verhaal uit de Bijbel. (de profeet Natan en Jona) We gaan nu in ons boekje werken. We gaan nog een verhaal laten vertellen door de meester. Het is middag ! We zijn terug van de middag speeltijd. We gaan nu WO maken. We zijn klaar met WO . Nu gaan we onze agenda schrijven. En als we klaar zijn komen de uitdelers onze spellingschriften uitdelen. De bel gaat ! Einde speeltijd. Een aantal leerlingen stelt haar/zijn talent voor in de spreekoefening. Terwijl mogen we spelling maken. Nu is het tijd om de schooltas te maken. Einde schooldag!!