Inhoud blog
  • Agenda van donderdag 3 december 2015
  • 1 / 12 : een monsterlijke dinsdag!!!
  • Agenda van woensdag 2 december 2015
  • Agenda van dinsdag 1 december 2015
  • Het dagblad van 4A
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Categorieën
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • website van de school
  • website van de scholengemeenschap
  • menu
  • Ons klasje
    Het vierde leerjaar
    18-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leerlingenraadverkiezingen 2009

    Gegroet beste lezer(es),

    Waarschijnlijk valt u bij het zien van het uur van schrijven van dit artikel bijna van uw stoel! Inderdaad, zo vroeg... en dat voor een weekend! Een zeer logische verklaring voor:  heb toch wel wat te vertellen en nu zit alles nog fris in het hoofd, vandaar!

    Deze morgen begonnen met lesje rekenen die iets meer tijd heeft gekost dan ik verwacht had. De les werd ook geregeld onderbroken ( er moest gestemd worden !) wat de concentratie duidelijk niet ten goede kwam.
    Het slot van de voormiddag bestond uit werkwoorden sorteren in onze taalschrift.
    De namiddag was voor de leerlingen zeer leuk! Zij hebben langer kunnen spelen en hadden dan nog ook eens L.O.
    Voor ons de leerkrachten stond er een kleine personeelsvergadering op het programma.
    Het gevolg van dit alles, was dat we maar dik 10 minuten niet meer hadden om de agenda te schrijven en alles uit te leggen wat er moest gezegd worden. Ik hoop dat iedereen alles heeft meegenomen, maar ik vrees er eerlijk gezegd een beetje voor.
    Zal na de agenda nog een nauwkeurige omschrijving van de opdrachten geven, zodanig dat alles duidelijk is

    Agenda 18 september 2009

    taak: rekenen: herhalingsblaadje meetkunde 21/09
                         contractwerk blok 1              25/09
            W.O.: vragenblad blz 2/3                  21/09
                     interview grootouders               28/09
    lessen: rekenen: meetkunde (toets)              21/09
              taal: zegswijzen ws blz 3                 21/09

    niet vergeten: oud schoolmateriaal

    Toelichting:
    Rekenen: Leerlingen hebben dus nu maandag toets van meetkunde (lijn, rechte, punt, evenwijdige, loodrechte, ...) Het herhalingsblaadje is meegegeven om op te frissen. Ze hebben ook in hun " dit leer ik" mapje nog twee blaadjes van vorige lessen zitten, die ze als herhaling kunnen inoefenen.
    Het contractwerk blok 1: Het is de bedoeling dat de leerlingen op regelmatige basis deze week, de leerstof van blok 1 herhalen. De enige voorwaarde die gesteld wordt is tegen de afgesproken datum klaar zijn.  Zou u als ouder ook een handtekening op het contract willen zetten, zodat ik weet dat u op de hoogte ben van dit werk?
    Uiteraard mogen de leerlingen hun contract sneller afhebben, maar dat is geen verplichting. U mag ook samen met dochter/zoonlief verbeteren, maar de leerlingen krijgen in de klas een correctiesleutel om hun werk te verbeteren. Wij ( de leerkrachten) voeren hier geen verdere controle op uit.

    W.O.: Als de kinderen gedaan hebben wat ik vroeg, dan hebben ze in hun W.O. - mapje 3 nieuwe blaadjes gekregen. Enerzijds het vragenblad dat ze nodig hebben om hun tekst samen te vatten met bijhorend lijntjesblad om hun vragen en antwoorden netjes te noteren. Anderzijds het blaadje met de vragen voor het interview.
    Concreet betekent dit het volgende: leerlingen gaan een bladzijde herlezen en bekijken dan hun vragenblad. Aan de hand van de tekst kunnen zij de vraagjes beantwoorden. De bedoeling is dat ze deze antwoorden netjes op het lijntjesblad noteren. Het is belangrijk dat ze dit netjes en grondig doen ( dus liefst een beetje hulp van jullie) want dit blaadje zal dienen als te kennen leerstof. Nogmaals wij , de leerkrachten, voeren hier geen controle over uit. Hoort bij het proces van "leren leren".
    Voor het interview hebben Juf Veerle en ikzelf al een aantal vraagjes opgesteld die leerlingen zouden moeten vragen aan (over)grootouder. ( Indien niet meer aanwezig, een kennis met al wat leeftijd...???) We raden aan om deze vragen eerst in het klad op een ander blaadje te plaatsen, want het door ons gegeven blad is ook het blad dat zal gequoteerd worden als schrijfoefening. De nadruk ligt ook op mooi geformuleerde zinnen!

    Taal: Had ik gisteren wel al verduidelijkt, maar een korte opfrissing kan nooit kwaad. In hun werkschrift op blz 3 staan er een aantal zegswijzen met hun verklaring. De bedoeling is dat de leerlingen als wij een zegswijze geven de betekenis kunnen geven, maar ook als we een betekenis geven een zegswijze moeten geven.
    Kan u er ook aub op toe zien dat alle woordpakkettenschriften en dicteeschriften worden verbeterd zoals afgesproken? 1x  het woord schrijven en dit met GROENE balpen.

    Zo ik denk dat ver rond ben. Een pluim ook voor de ouders, bijna alle agenda's waren getekend. Jullie gaan er op vooruit

    De foto's van vandaag zijn uiteraard getrokken tijdens de verkiezingen. Heb de primeur gekregen om een foto te trekken in het stemhokje... Fantastisch he !

    Verkozene voor de leerlingenraad van onze klas: Mathias Verleyzen! Proficiat en wees een waardige vertegenwoordiger voor 4A

    Goed weekend allemaal en geniet van het zonnetje

    Meester Joeri









    18-09-2009 om 16:26 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    17-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Preverkiezingsdag!

    Hoi, hoi, hoi lezer(es),

    Wat een leuke dag weeral vandaag. Een dag met verjaardagen en preverkiezingen, maar ook eentje met hard werken. Zoals gewoonlijk
    Deze morgen gestart met rekenen, les 8 van blok 1 afgewerkt behalve de cijferoefeningen.
    Tijdens de rekenles heb ik vastgesteld dat de leerlingen nog serieuze problemen hebben met de tafels en de combinatie ervan. (Oefeningen in de trend van : 7 x 36 = (7x30)+(7x6)= ...)
    Soortgelijke oefeningen komen regelmatig terug. ( Waaronder in het huistaak van vandaag) Controleer alstublieft of ze de juiste werkwijze hanteren. ( Zo niet, meld mij dit dan )
    Voor taal hebben we verwijswoorden en woorden ordenen volgens categorie onder de loep genomen.
    Tijdens de taalles heb ik de leerlingen er ook nog eens op gewezen dat ze in hun dicteeschrift de fout geschreven woordjes moeten verbeteren op het lijntje eronder en met groene balpen.
    Een groot aantal leerlingen had dat niet uitgevoerd, vandaar de oproep om ook dit even na te kijken.
    Gelieve ook alle toetsen die onze bengels naar huis brengen te handtekenen, zodat ik weet dat jullie op de hoogte zijn van de behaalde resultaten.
    Het slot van de voormiddag bestond uit godsdienst de 7 sacramenten.

    Na de middagspeeltijd kregen alle 21 kandidaten de kans om hun verkiezingsprogramma uit te leggen aan de kiezers. Ook onze kandidaten hebben een aantal woorden laten golven. ( Zie foto's aan het einde van het artikel)
    Vervolgens stond er ons nog een verrassing te wachten. Karlien haar mama stond klaar om alle leerlingen te laten smullen van lekkere pannenkoeken met suiker en een glaasje frisdrank. ( Bedankt mama hiervoor)
    Een mens zou bijna vergeten dat er op school ook gewerkt moet worden.
    De laatste blok van de dag hebben we dan vlijtig onze agenda geschreven en het eerste deel van een controledictee afgewerkt.
    Agenda 17 september 2009:
    Taak : rekenen: blz 14 oef3, blz 15 oef5 (+niet), blz 16 oef 1, blz 17 oef 5,6 18/09
              taal: Woordpakket 3 schriftje 18/09
    Lessen: rekenen: zie 16/09 21/09
               taal: zegswijzen ws blz 3 21/ 09
    niet vergeten: scholenveldloopbriefje, materiaal school vroeger, agenda/toetsen tekenen

    Kleine toelichting bij de taalles zegswijzen: het is de bedoeling dat de leerlingen deze zegswijzen zowel van zegswijze naar betekenis als van betekenis naar zegswijzen kennen. Maandag aanstaande krijgen de leerlingen hiervan toets.
    Materiaal van de school vroeger is een warme oproep naar mensen die thuis nog griffel,lei, catechismus, ... liggen hebben, om deze eens mee te geven naar school om aan de kids te tonen.
    Zo ik denk dat ik alles zo ongeveer gezegd en verteld heb. Rest er mij alleen nog de foto's van de leerlingen die kandidaat zijn te tonen en hun speech.

    Tot morgen en bedankt voor de warme reacties, dat doet deugd!
    Aan de kandidaten van de leerlingenraad, rustig kalm blijven, alles komt wel in orde!
    Toedeloe, toedelie!
    Groetjes van meester Joeri









    17-09-2009 om 17:34 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Jarige van de dag
    Karlien Bleys is vandaag 9 jaar geworden! Hip, hip, hoera!
    Dikke proficiat van heel de klas!






    17-09-2009 om 17:04 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lei, griffel, catechismus, pen, ..

    Goedenavond beste lezer(es),

    Ga er toch iets moeten opvinden om op woensdag het verslagje vroeger te kunnen schrijven. Niet gemakkelijk, want elke woensdagnamiddag zit vol met activiteiten voor het huishouden ( kuisen, inkopen doen, de kinderen entertainen, ...)

    Onze woensdagvoormiddag begonnen met een stevige herhalingsles meetkunde. Zelfde elementen in de les als gisteren, maar nog eventjes extra benadrukt. Maandag gaan de leerlingen toets hebben van deze les meetkunde. Ook tijdens deze les zijn de blaadjes 10-11 in het werkschrift aangepakt. ( Resterende oefeningen worden thuis afgewerkt!)
    Tijdens de taalles stond schrijven centraal. Dictee werd genoteerd in het dicteeschriftje en de nieuwe woordjes van het woordpakket (3) zijn aangebracht via onze spelwegschrift en het blaadje woordpakket 3 in woordpakkettenschrift. ( Woordpakket 3 woorden moeten minstens 1x geschreven worden in de schrift tegen vrijdag!)

    Het laatste uur van de voormiddag stond weer helemaal in teken van de school van toen vanaf 1914. Een stortvloed van vragen zochten hun weg richting mijn persoon. Vele vragen heb ik beantwoord, maar elk antwoord op elke vraag is ook voor mij teveel van het goede.
    Zoals in eerdere artikels al vermeld gaan de leerlingen een interview moeten afnemen van een (over)grootvader / moeder. Wij gaan in de klas samen vragen opstellen ( +/- 5) Met deze vragen trekken zij naar een familielid die kan en wil vertellen over de goede oude tijd. Ze hebben hiervoor de tijd tot volgende week donderdag 24/09. Morgen of vrijdag ten laatste krijgen de kinderen de samenbedachte vragen mee naar huis.

    De kinderen hebben ook een spellingstoets teruggekregen vandaag. Als u zo vriendelijk zou willen zijn om deze te tekenen. In principe moet elke toets die door dochter/zoon gemaakt is, gehandtekend worden door één of beider ouders.
    Probeer daar ook een goede discipline in te verkrijgen.

    Agenda :
    Taak: rekenen: WS blz 10-11 17/09
             taal: woordpakket 3 (woordpakketschrift) 18/09
    Lessen: rekenen: punt, rechte, //, loodrecht,... 21/09
             taal: woordpakket 3 dictee 23/09
            W.O.: De school van toen
    Niet vergeten: toets laten tekenen!

    Nog een kleine oproep: als jullie thuis attributen zouden liggen hebben, die onze (over)grootouders hebben gebruikt tijdens hun schoolcarrière... Aarzel dan niet om deze mee te geven aan dochter/zoonlief. Aanschouwend materiaal geeft toch nog altijd een beter memorisering en voorstelling.

    Tot morgen en kijk nog even hoe onze klasfoto er vroeger zou kunnen uitgezien hebben
    Meester Joeri

    16-09-2009 om 19:21 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    15-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Als de school van toen...

    Goedenamiddag beste lezer(es),

    Live vanuit de studio 4A een kort verslagje van de dag.
    Tijdens de rekenles werden oude nachtmerries als daar zijn: rechte, punt, evenwijdig, loodrecht, ... opgefrist.
    Leerlingen hebben tijdens deze les op werkblaadjes verschillende tekenoefeningen moeten maken. Deze zullen verbeterd worden en maandag zal er een klein herhalingstoetsje over dit onderwerp worden gegeven. ( Verdere uitleg volgt nog !)
    De godsdienstles bestond uit bespreken van de verschillende sacramenten binnen de christelijke gemeenschap.
    Deze les was enkel de aanzet, volgende dagen gaan we daar dieper op in.

    Na de middag speeltijd en het nodige propaganda gemaak zijn we begonnen aan het deel lezen. Eerst werd er door een aantal kinderen gelezen voor punten, nadien werden de vraagjes in de werkschrift beantwoord.
    Tot slot van dit taalblok hebben de leerlingen de toets over woordpakket 2 afgewerkt.

    Als afsluiter stond nog een lesje W.O. ' de school van toen' op het programma. Ik moet zeggen dat de leerlingen zeer sterke interesse betoonden in het leven van begin vorige eeuw.
    Plezant, natuurlijk!

    Agenda:
    taak: /

    lessen: taal: woordpakket 2 woordpakketschrift 16/09
              rekenen: maal - en deeltafels 16/09
             W.O.: de school van toen

    Even verduidelijken voor rekenen: de leerlingen hebben van mij een blaadje meegekregen waar er aan de ene zijde allemaal maaltafeloefeningen staan en aan de andere kant allemaal deeltafeloefeningen. De bedoeling is dat de kinderen dit blaadje gebruiken als herhaling en inoefening van de tafels. Dit is dus geen huistaak. Zou wel logisch zijn dat de kinderen dit blad langs beide kanten invult.

    Enkele foto's nog: De affiches van onze kandidaten en een gecontentreerd moment tijdens de begrijpend lezen toets.

    Tot Morgen , groetjes
    Meester Joeri





    15-09-2009 om 16:36 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    14-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.let's go swimming in the pool

    Goedenavond beste lezer(es),

    Het weekend is weer voorbij. Meer zelfs we hebben er al een werkdag opzitten.  Een leuke werkdag, vond ik.
    Deze morgen onmiddellijk om 9 uur vertrokken naar het zwembad. Bijna alle leerlingen waren paraat om de eerste zwemles van het schooljaar te krijgen.
    Zou het mogelijk zijn dat u uw kind iets meegeeft om het hoofd (muts, kap, paraplu, ...te beschermen? De rede is zeer simpel. De leerlingen komen met nat haar buiten... ideaal om ziek te worden.
    De wiskundeles bestond uit een herhalingsles breuken. Inderdaad, we zijn er daar mee.
    Opvallend was dat het bij sommige leerlingen zeer ver in het geheugen verstopt zit. (Controle van de huistaak aub !)
    De middagspeeltijd werd overspoeld door affiches, pamfletten, flyers en andere verkiezingspropaganda.
    Tijdens de namiddag hebben we de tekst ' Buurmeisje' zeer grondig onder handen genomen. We hebben gelet op correct voorlezen, moeilijke woorden verklaard en de inhoud van de tekst ontleed. Leerlingen worden verondersteld deze tekst nog een aantal keer aandachtig door te nemen. Morgen krijgen ze hierover vraagjes.
    Tot slot de WO les waar de kids danig onder de indruk waren van het onderwijs een aantal eeuwen geleden.
    Ik kan u in primeur ook al vertellen dat onze kinderen deze week een opdracht gaan krijgen om (over)grootvader - en moeder te interviewen omtrent hun schoolperiode. ( Vooral de lagere school!) We gaan hieraan werken in de klas (opstellen van vragen enz, ...) Verdere informatie volgt.
    Agenda van 14 september 2009:
    taak; Rekenen: breuken (zie werkblaadje) 15/09
    lessen: Taal : Wp 2 spelwegschrift 15/09
                        Wp 2 woordpakketschrift 16/09
               W.O.: School van toen; enkele eeuwen geleden

    De foto's van vandaag moesten normaal foto's uit het zwembad zijn, maar als men het fototoestel vergeet mee te nemen naar het zwembad is dat moeilijk natuurlijk
    Daarom een momentopname tijdens de voorbereiding van de begrijpend lezen tekst.

    Tot slot wil ik nog even wijzen op het rubriekje favorieten links onderaan op de blog. Hier heb ik een aantal linken geplaatst naar de website van onze school, naar het weekmenu en naar de website van de scholengemeenschap waar onze school is bij aangesloten.

    Goedenavond verder nog en tot morgen, ...

    Meester joeri





    14-09-2009 om 18:59 geschreven door Meester Joeri  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)


    Archief per week
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs