De extra oefeningen hoeven niet allemaal gemaakt te worden. Het is gewoon nog een aantal oefeningen extra. In de spellingschrift moeten de kinderen woorden of zinnen die fout geschreven zijn, opnieuw schrijven!!!
We zijn begonnen met een leuk liedje. We hebben gezwommen met het hele 4de leerjaar Er was ook muziek op de speelplaats tof. De les muzo was super tof omdat we op de computer filmpjes mochten bekijken! In de rekenles was het cijferen. Super!!!
De leerlingen hebben hun rekenschrift niet mee naar huis, maar kunnen voor de toets getallenkennis de werkblaadjes oefenen in hun mapje. Maandag krijgen ze de schrift gegarandeerd mee naar huis.
Dag allemaal, We zijn dag gestart met een leuk liedje. We leerden bewerkingen plus en min. Daarna hadden we godsdienst,het was leuk omdat het groepswerk was En dan was het de verjaardag van Nanou. De cake was lekker! Laurens en Tiany
Gisteren hebben we wiskunde geleerd. Daarna kregen we W.O. In de les van W.O leerden we dat vroeger alles anders was in de klas. Dan moesten we zeggen wat dat er anders was in de klas. Toen wou Maarten zeggen dat de weblog vroeger in klas niet was
Gisteren was het een leuke dag omdat we veel met W.O. en rekenen bezig geweest zijn. Tijdens de rekenles kwam juf Stefanie in de klas meehelpen. Het ging over rekenverhalen. Ook spelling vonden we heel leuk. De allerleukste dingen waren het lied: Pesten is niet cool! uit de godsdienstles en de verjaardag van Danina.
Even verduidelijken, want soms weten de leerlingen niet goed meer wat ze moeten doen. De naamtekening is de tekening die ze beginnen te maken zijn in de klas om hun knutselmap op te smukken. De tekening bestaat hoofdzakelijk uit de letters van hun naam en de invulling die zij daar aan gegeven hebben. De opdracht WO is tweeledig. Ze kregen een blad met kinderen die zich ontspannen doorheen de tijd. De ontspanningen worden ingekleurd in de kleur van de eeuw waarin ze voor het eerst verschenen. Het knipblad dient in de juiste volgorde in de werkkatern geplakt worden.
Gisteren hadden we onze eerste turnles. Tijdens de les gingen we oefenen voor de scholenveldloop. Dat was best vermoeiend. We werkten ook verder aan de voorpagina van onze knutselmap. In de taalles maakten we kennis met de Taalbende! Onze agenda stond weer goed vol! Het was weer snel tijd om naar huis te gaan!
leren: Rekenen: x en : tafels oefenen 9/09 WO: eeuwband - eeuwenband 9/09 doen: rekenen: WS A blz 6 9/09 Muzo: naamtekening 12/09 Alle boeken en schriften in orde! 9/09
We leerden over de kalenders tijdens de wiskundeles. Dat was heel leuk! Het " Onderwerp" was dan weer het onderwerp in de taalles. We hadden een spel gespeeld met als titel " Piet,Pol". Dit spel was de inleiding van onze muzo - opdracht! Afsluitend werd onze hand ( met plastic handschoen!) geverfd en drukten we onze handen op onze stip in de klasrij! Super!
We hebben tijdens de crea les gedaan een handje gemaakt ,maar hadden niet genoeg tijd want musate kwam. Ik vond het persoonlijk mooie muziek. Daarna hadden we wiskunde. dat was wel leuk. We wilden voort doen. Maar de bel ging. En toen hadden veel pret. En toen ging bel voor naar huis te gaan.
De bel ging en iedereen ging in de rij staan. Dan heeft de directie wat vertelt. Daarna gingen we samen naar de klas. Toen zette de meester een muziekje op om alle boekentassen leeg te maken en op het rekje te zetten. En daarna gaf meester Joeri ons wiskunde les. We waren bezig met wiskunde en plots ging de bel. .Toen kregen we onze foto van onze tanden, om op de deur te hangen.met een tekstje er op:schooljaar 2014 - 2015 we zetten er onze tanden in. op de speelplaats hebben we ons niet verveeld. Na de speeltijd hadden we spelling-les over hoorwoorden. De dag van woensdag 03/09/2014 zit er op maar met meester Joeri is het altijd top!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!