Zondag 1 september Zeventien leden voor de rit van de Duvelspurters te Branst Luipegem Twee gastrijders eentje Pearl Izumi en eentje Assos (broek ) Ritn ter plaatse 76 km met alweer knap kopwerk van Urbain & Boogie Al liet Urbain het in de laatste twee kilometer het afweten Belangrijke opkomst van leden die nog "iets" aan hun klassement willen veranderen Rit over Buggenhout, Opwijk, Molem, Kobbegem, Wemmel, Oppem, Brussegem, Londerzeel, Oppuurs Zoals aangekondigd "licht" heuvelachtig Totaal van de rit 100 km Gemiddelde 31.4 JP & Herman Jarig vandaag JP Tournee "Generale" in The Ranch Herman een Alpe D'Huez gedaan met Thiery Met nog acht ritten te rijden, klassement volgt vandaag
Zaterdag 31 augustus Clubrit met twaalf leden ( Twee leden; Herman & Thierry Climbing for Life ) Een gastrijder (Eurokip = Transfertperiode ) Rit over Wachtebeke, Zelzate, Sas van Gent, Sint-Anthoniekade vrij stuk Steeds vol door trekken van en voor Gino De pioenekkes van Ivo Axel Absdale, Heikant , Stekene, Jean Paul Tweemaal PAts - pAts Lek dus Belsele Waasmunster Tielrode 96 km 32.4 gemiddeld
12-pound Rolo Hackney Rolo frames hand built in Europe by A2J frame 645 gram. vork 275 gram 5.37kg (11.88 pounds) bracket SKF bearings Reynolds velgen built by Roues Artisinales met Sapim spaken enTune hubs The Hackney priisf 7.800 euro
Bottecchia Emme 2 2014 Bonded Carbon Process Toray Carbon HHM-M55J tubes in hi module en high resistance produced in Italy on Bottecchias specifications.
Gokiso bouwt zeer exclusieve en bijzondere naven. De lagers liggen "afgeveerd" in de naafbody van deze ultra precies gebouwde naaf. De lagers worden daardoor nooit verkeerd belast en zitten altijd hun volledige levensduur uit. Gokiso claimt dat het de soepelst lopende naven ter wereld zijn. Tests hebben deze naven al ruim over de 100.000 probleemloze kilometers laten gaan. Garantie op de lagers: 29 jaar (!). Gewicht: niet belangrijk. Prijskaartje: rond de 3000 voor de "gewone" Road versie. De titanium versie ligt rond de 5500