DEDACCIAI GLADIATORE Het frame werdt met de Nano Technologie gebouwd, waarmee de microscopisch kleine ruimtes in het carbon worden opgevuld met epoxy hairs, wat een langer leven van het frame tot gevolg heeft. Het frame (maat M) 1050 gr, beschikbaar in vijf maten (XS, S, M, L, XL). Adviesprijs van de Gladiatore (frame) 1210 euro.
Ultravox Ti PF30 bracket Frame +/- 900g (size M frame) T800, T1000, and M40 high-modulus carbon fibre 12% Extra Mitsubishi-Rayon 40 and Toray 1000 high modulus carbon fibre Titanium rear derrailleur hanger optimises shifting for mechanical and electronic shifting systems
Bianchi Oltre XR2 2014 frame UMS 40 enCN 60 ultra high modulus carbon fibre 55cm frame 895 gr vork 355gr Shimano, Campagnolo en SRAM SRAM Red disc model met compact FSA K-Force Light chainset, Vision Metron 40 clinchers
LITESPEED L1 Frame monocoque L-series frame is crafted in Asia De L-series zijn complete fietsen Shimano Ultegra Zipps Service Course aluminum stuur en stuurpen Easton EA50 Aero aluminum wielen met Vittoria Rubino Slick 23c Li2, Ultegra Di2 electronisch schakelen L3, Shimano 105
Ciamillo GSL Micro remmen 150gr per set Het bijstellen van de remmen door gebruik van verschillende wielen zou makkelijk moeten zijn. Dit doe je door het schroefje in het rode stukje materiaal in of uit te draaien. Hiermee heb je zon 6mm ruimte om af te stellen. Bij reguliere remmen moet je voor het afstellen van meer dan 4mm speling toch al snel de kabel even los maken, en dat lijkt bij de Ciamillo remmen door dat schroefje dus niet nodig te zijn. Als je overweegt om aan te schaffen, beslis dan snel want ze hebben tot Haloween een aanbieding die je USD 120 scheelt! Je betaald dan USD 299, omgerekend ongeveer EUR 218 voor een set en dat is eigenlijk helemaal niet zo slecht! http://caw-designs.com/?page_id=715
Wat dacht je van een ritje naar het Zoniënwoud ? ... Mmmh, dat hebben we nog niet gedaan. Dus met 9 naar Overijse, waaronder Chauffeur Bart. Deze zou voor de eerste keer een MTB-ske doen.... Hij weet al direct welk pacours te kiezen. Tom, Kurt en Jowan gaven er al direct een lap op en Filip en Karl mochten achtervolgen. Pino en Christiano volgden op een klein afstandje, maar gaven geen terrein prijs. Als je meer dan 1700 rijders hebt is de kans op een opstropping groot en zeker bij een moeilijk en glibberig parcours. Tom en Kurt bleven maar verder sleuren en bij de eerste kontrole was er al 15 minuten verschil.
Na de controle kozen er enkele het 45km parcours, buiten Tom, Jowan en Karl. Ondertussen reden Bart en Jurgen het kleinere parcours en kochten een lekkere Hamburger. Het Zonienwoud is leuk fietsen, maar de technische stukken vond je te Tervuren. Alles lag hard, maar een slibberig bovenlaagje kon ervoor zorgen dat je ver slipte..... te oordelen naar de vele moddertenues.
De lange 56km werden er bijna 60 en Jowan deed er nog een luske bij... Proficiat Johan ?...I edereen moe, maar tevreden..... t is eens iets anders dan Haasdonk. (Verslag Forza Elversele)
Zesdaagse Amsterdam 21 tot 26 oktober 2013 Amsterdam (NL) Grenoble (FRA) 24.10.12 - 27.10.2012 Zesdaagse Gent - 19 tot 24 november 2013 - Gent (B) Zürich (ZWI) 27 tot 30 november 2013
Zesdaagse Rotterdam 2 tot 7 januari 2014 Rotterdam (NL) Bremen (DUI) 9 tot 14 januari 2014 Berlijn (DUI) 23 tot 28 januari 2014 Kopenhagen (DEN) 3 januari tot 4 februari 2014