KMC (KUEI-MENG Chain Ind. Co., Ltd.) werd in 1977 opgericht in Tainan, Taiwan door Charles Wu en Nick Wu.
KMC, de voornaamste leverancier van kwalitatief hoogstaande kettingen en een uitgebreide expertise op het gebied van productie van onderdelen voor fietsen en motorfietsen, industriele onderdelen en transmissieonderdelen voor auto's. Het bedrijf heeft momenteel meer dan 4,500 mensen in dienst en heeft 10 fabrieken en 16 kantoren verspreid over 7 landen: China, Nederland, Indonesië, Taiwan, Thailand, Vietnam en de Verenigde Staten. Dankzij onze volledig geautomatiseerde productiefaciliteiten, is ons ISO9001:2002 & TS16949 gecertificeerd bedrijf in staat een jaarlijkse productiecapaciteit van 150,000 KM aan kettinglengte te bereiken en leveren we producten en diensten aan meer dan 130 landen..
We concentreren ons op innovatie door gebruik te maken van de allernieuwste technologiën en we nemen elke gelegenheid te baat om de kwaliteit van onze diensten en producten te verbeteren. We streven er voortdurend na om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Deze toewijding om meer te leveren dan de klant verwacht, en het centraal staan van lange termijn strategiën, liggen aan de basis van ons succes in de snel veranderende markt. Het uitbreiden van OEM, ODM en aftermarket vennootschappen, het handhaven en opbouwen van strategische allianties met onze leveranciers en klanten, en het verhogen van onze klanttevredenheid door een volledige integratie van de bevoorradingsketen staan centraal in ons beleid. Innovatief en actief strevend naar toekomstig succes, verheugen we ons op de samenwerking met klant en werknemers.
Onze missieHet is de missie van KMC om wereldwijd de grootste fabrikant te zijn van aandrijfkettingen en onze klanten snelle en optimale oplossingen aan te bieden die hun verwachtingen overtreffen. Ongeacht waar of wanneer, KMC is uw betrouwbare partner op gebied van kettingen. Onze visieEen leverancier van totaal oplossingen op het gebied van ketting aangedreven transmissiesystemen Producten en diensten creëren die onze klanten meer levensvreugde geven en tevens de relaties met onze klanten en leveranciers koesteren. |