UVEX stunt: helm voor 99 ipv 130 euro 'Zet 'm op je kop' is de campagne die Grinta!, het magazine voor de actieve fietser, in 2010 lanceert. UVEX is de trotse partner van deze campagne en met zijn boegbeelden uit oa het Team Columbia ondersteunt uvex deze actie voor de volle 100%.
Helmfabrikant UVEX, bij ons verdeeld door Wolvenberg, is niet alleen de helmsponsor van de Mark Cavendish en co, het is ook de bevoorrechte partner van Grinta! en zijn helmcampagne 'Zet 'm op je kop'.
Vandaar dat UVEX een tandje bijsteekt en een promoactie lanceert. De FP1, één van de helmen uit het UVEX-racegamma, is nu te koop voor 99 in plaats van 130 euro! Een absolute stuntprijs!
De helm is verkrijgbaar in de kleurcombinaties blauw/zwart/pearl, carbon/wit en rood/zwart/pearl. De promoactie loopt nog tot 30 april 2010 en dit zolang de voorraad strekt! Vraag snel na in je fietswinkel en... zet 'm op je kop!
|