2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
27-04-2012
De 5 veelgemaakte fouten bij CMS websites.
Zelf aanpasbare websites zijn handig om zelf regelmatig aanpassingen
door te voeren. Dat is echter niet altijd een goed idee. Vaak stellen we
vast dat CMS websites snel een onverzorgde indruk krijgen. Dat is
ergens normaal. Webdesign is immers een vak en amateurs bezondigen zich
snel aan een aantal veelgemaakte fouten. Hier volgen enkele tips om
fouten bij een website te vermijden.
Waarom zijn fouten nefast bij goede websites?
Het internet en zeker de zoekmachines werken een beetje volgens hun
eigen regels. Daar houdt een goede webdesigner best rekening mee bij het
opmaken en onderhouden van websites en online shops. Veel belangrijker
is om weten dat deze regels er eigenlijk voor zorgen dat bezoekers
instinctief vertrouwen krijgen in een website en in haar inhoud. En dat
is een kernpunt. Het komt er immers op aan om binnen de 5 seconden een
surfer te overtuigen. Anders klikt hij weg naar een concurrent.
Nu, het gevaar bij zelf aanpasbare CMS websites is eigenlijk dat de
gebruiker niet noodzakelijk over de juiste kennis beschikt om de eigen
website fris, modern en actueel te houden. Goed bedoeld, zonder twijfel.
Maar aan intenties heeft een online bezoeker echt geen boodschap. Deze
surft op het internet ergens naar toe, ziet een website en oordeelt.
Goed of slecht, u krijgt meestal maar 1 kans bij een online bezoeker om
zijn vertrouwen te werven. Doordat zelf aanpasbare websites zo
gemakkelijk zelf te beheren zijn door niet-professionals zijn deze na
verloop van tijd heel kwetsbaar op het vlak van geloofwaardigheid. Wat
zijn nu de 5 meest gemaakte fouten bij CMS websites?
De 5 veelgemaakte fouten bij CMS websites.
Zelf aanpasbare (of CMS) websites zijn zo ontworpen dat
niet-professionelen gemakkelijk de inhoud kunnen aanpassen. Dat geldt
zowel voor foto's, teksten tot zelf nieuwe webpagina's bijmaken. Alles
gebeurt menugestuurd via een aparte login. Zo kunnen (goedbedoelde)
amateurs vlotjes "hun ding" doen. Niet altijd goed, want de meest
voorkomende fouten zijn.:
De website heeft geen juiste boodschap meer of vertelt een
warrig verhaal. Hou goed voor ogen dat online bezoekers altijd
informatie zoeken. Vaak is dit een oplossing voor een probleem, een
artikel of dienst of een zekerheid dat men zoekt. Dit is dan ook quasi
altijd de reden waarom u een website online heeft staan. Nu zien we vaak
dat, naarmate "amateurs" regelmatig een website aanpassen, dat de
boodschap van de zaak beetje bij beetje verdwijnt. De hoofdreden is
omdat niet-professionals hier gewoon niet meer aandenken eenmaal ze hun
website wijzigen. Ze concentreren zich enkel op "een leuk verhaal", een
"toffe bijdrage", "knappe foto", enz. zonder dat zij zich afvragen of
dit in het groter verhaal van de website past. En snel wordt een website
zo een onsamenhangend geheel. Met alle gevolgen van dien...
De gebruikte foto's zijn niet geschikt voor een website. Nog
een veel voorkomende fout zijn foto's. Met de iPhone of digitale camera
is snel een foto gemaakt. En ook gemakkelijk ge-uploaded naar een
website. Echter meestal zijn zo'n foto's veel en veel te zwaar voor
online gebruik. En dan krijg je websites die traag inladen, hosting die
snel vol staat en sites die niet meer te lezen zijn. Foto's voor
internet zijn bij voorkeur tussen de 150 à 500 kb groot en zijn best volgens een aantal regels
gemaakt. Ook niet-bewerkte foto's zijn vaak een vloek op een website.
Elke foto voor internet moet worden bijgesneden, soms opgelicht,
ge-herkadreerd, recht gezet, enz. Zo zorgt u er voor dat uw CMS website
een verzorgde en uniforme aanblik blijft behouden.
Te veel advertenties zijn een moord voor een website. Altijd
leuk om ook nog eens geld te verdienen met uw website. Dan komen
banners, pop-up schermen, zelf openende videofilms, enz. snel om de hoek
kijken. Meestal geen goed idee want snel merkt men overdrijving en dat
moet men beslist vermijden.
Hou voor ogen dat reclame op een website enkel werkt als dit heel erg
met mate toegepast wordt. Anders bent u gegarandeerd snel uw bezoekers
kwijt.
Foute inhoud is ook een top killer voor websites. Foute inhoud kan op 2 vlakken erg contraproductief werken. Enerzijds verouderde of niet-relevante inhoud
maakt dat mensen echt wel geen vertrouwen houden in uw website (en
zaak). Maar ook taalfouten, stijlfouten, afschuwelijke
kleurencombinaties, ... geven uw website een hoog amateurgehalte. En
niemand die ergens geld moet voor geven, vertrouwt spontaan een amateur.
Tot slot een goede hosting is even belangrijk als een goede
website. Veel mensen staan hier niet bij stil. Hosting ziet men niet.
Het verloopt op de achtergrond. Snel is dan ook beslist om maar de
goedkoopte te nemen. Hou wel voor ogen dat een goede hosting de motor
vormt voor uw website. Mindere hosting geeft voor gevolg dat sneller
virussen via uw website verspreid kunnen worden, u zelf aanpassingen
traag en met moeite kunt opladen, uw website van tijd tot tijd offline
gezet wordt, soms bepaalde toepassingen (tijdelijk) niet meer werken op
uw site, enz. Websites die vlot inladen kunnen 20 - 30 % meer bezoekers
doorgestuurd krijgen van Google. Online klanten die met krakkemikkige
websites geconfronteerd worden, vertrouwen snel het zaakje niet meer.
Kies dus ook bewust en met kennis een goede webhoster.
Besluit.
Zelf aanpasbare of CMS websites
zijn zonder twijfel heel geschikt om zonder kosten, snel en vaak
wijzigingen door te voeren aan een website. Maar ook webdesign is een
vak. Wie vakkundig zelf zijn website wilt beheren, neemt best een paar
lessen in webdesign, lay-out en online marketing. Zo vermijdt men een
wanordelijke website. Of beter, voor het beste resultaat, vertrouw uw
website toe in de handen van een goede online partner.
Het internet staat vol van goede informatie en mooie websites. En
toch ergeren mensen zich steeds vaker aan bepaald irritante zaken als ze
websites bezoeken. Dat is niet echt bevorderlijk voor uw succes. Wat
zijn nu de meest ergerlijke zaken op een website of waardoor verliest u
klanten en omzet via uw website.
Hoe kan een website anti-reclame zijn?
Mensen die het internet opgaan, openen meestal een browser, typen een
paar woorden in en zoeken zo informatie. Gemakshalve laten we nu even
Facebook, Google+ en andere twitters achterwege want die werken niet
volgens het open principe van websites. Dat is de grote kracht van het
internet. Uw informatie (via een goede website) is permanent beschikbaar
voor mensen die hier naar op zoek zijn. En reken maar dat ze blij zijn
als ze u bij een probleem of vraag snel vinden op het internet.
Ziet uw website er mooi en betrouwbaar uit? Is alle informatie netjes
gestructureerd en goed vindbaar? Verstaan de mensen wat u aanbiedt en
hoe u werkt? Kunnen ze gemakkelijk met u in contact komen? Allemaal
prima. Dan mag u zeker regelmatig nieuwe klanten verwelkomen die u via
het internet hebben leren kennen. Totdat ... er zo van die ergerlijke
dingen voorkomen op een website. U kent dit wel. U vindt dan al eens een
goede website en begint te lezen. Dat probeert u althans. Want eerst
moet u een taalkeuze maken, en dan misschien een enquête invullen, en
dan nog ... Enfin, heel herkenbaar? Welnu dat zijn voldoende redenen
waarom mensen snel wegklikken van een website en ergens anders klant
worden. Wat zijn nu de meest ergerlijke (en dus contraproductieve) zaken
op een website?
De 5 meest ergerlijke zaken voor een foute website.
Er zijn een aantal criteria waar aan een goede website moet voldoen. Zo
o.m. moet de informatie er duidelijk en goed gestructureerd opstaan. Hij
moet snel inladen en
foutloos navigeren.
En vooral, een goede website mag niet op de zenuwen werken van de
bezoekers. En dat laatste is essentieel, zoniet zijn de online bezoekers
binnen de kortste keren terug weg. Wat zijn nu de 5 meest irritante
zaken op een webiste.
Hoog boven ieders ergernissenlijstje staat de pop-up reclame
op een website. U bent goed en wel beginnen lezen en floeps. Daar komt
zo'n vies, donker veldje van boven neergedwarreld die u "beleefd doch
opdringerig" vraagt om uw mening of een andere bevestiging. Misschien
zijn er klanten die het leuk vinden om zo kans te maken op een ipad,
auto of vliegvakantie (die men toch nooit wint), maar veruit de meeste
mensen zijn al lang van uw website verdwenen.
Een heel goede tweede is geluid dat automatisch start als uw
website inlaadt. Dat kan dus gaan om achtergrondmuziek (let ook op
auteursrecht!) of een bedrijfs- of videofilm die automatisch losbarst.
Erg, erg frustrerend. Zeker voor de mensen die snel op hun werk (ook de
meerderheid) nog even iets opzoeken voor hun privé. Uw klant komt er met
rode oortjes van af en zal beslist nooit meer spontaan naar uw site
surfen.
Op drie vinden we veel en storende animatie op een website
terug. Mensen zoeken informatie via websites. Dan willen ze ook
effectief lezen wat er op uw site staat. Denk aan de 3 seconden regel.
Heel vervelend als de aandacht van uw online bezoekers telkens wordt
weggehaald van uw boodschap door draaiende, wisselende, kantelende
beelden. Of nog erger, door zo'n stomme smiley's of zichzelf herhalende
figuurtjes. Jakkes...
Ook not done en voldoende reden om elders te zoeken zijn stomme foto's of foute beelden.
Denken we maar aan van die steriele beelden van een paar mensen, strak
in pak en das, die blij stom staan grijnzen naar elkaar rond een
vergadertafel. Of van die typische foto's van fotodatabanken die
blijkbaar iedereen op hetzelfde moment wil gebruiken en die u dan ook op
veel sites tegenkomt. Ook foto's zonder bijschrift vallen onder deze
categorie, want het vrij frustrerend als men op een foto iets ziet maar
niet echt zeker is wat het betekent. Goede foto's zijn wel belangrijk.
En tenslotte, het goede oude contactformulier sluit de rij
af. Dit is zeker nuttig en moet aanwezig zijn op een goede website om
bezoekers snel contact te laten opnemen. Maar vaak moet men eerst zijn
ganse personalia opgeven (tot en met schoenmaat), liefst met zo'n
asterix velden waar men niet overheen kan, vooraleer men een bericht kan
verzenden. De enige goede manier is om via het contactformulier enkel
maar die info te vragen die op dat moment nuttig is (naam, e-mailadres,
telefoon en boodschap). En verder natuurlijk de overige mogelijkheden om
met u in contact te komen duidelijk op uw website zetten. Zo krijgt uw
toekomstige klant weer een gezonde keuze.
Besluit.
Een goede website maken is niet echt eenvoudig en vergt vakkennis,
gezond inzicht en een goede kennis van de wensen van de online surfers.
Om de kans op succes met een website te verhogen, zorgt men er best voor
om zo
weinig mogelijk irritante zaken in een website te verwerken.
Voor meer informatie over een goede website of voor het verbeteren van uw bestaande website, contacteer nu vrijblijvend 2TREES.
Sociale media zijn niet meer weg te denken uit het leven van de
mensen. Net zoals het computer- en smartphonegebruik. Dan zijn goede
privacy instellingen belangrijk om uw eigen gegevens zo goed mogelijk te
beschermen. In dit artikel leest u 5 praktische tips om uw privacy goed
te beschermen.
Steeds meer aandacht voor privacy beveiliging.
We worden er regelmatig met onze neus op gewezen in de pers.
Veiligheidslekken kunnen verstrekkende gevolgen hebben. Diefstal van
betalingsgegevens, of zelfs identiteitsdiefstal komen voor op het
internet. Daarom hebben gebruikers steeds meer aandacht voor de
veiligheidsinstellingen van de programma's op hun computer en
programma's. En dat is maar goed ook.
Zeker met het intensiever gebruik van sociale media allerhande is het
juist instellen van uw persoonsgebonden gegevens belangrijk. Maar ook de
gebruikersinstellingen achteraf moeten ook juist worden ingesteld.
Vergeet tenslotte niet om van tijd tot tijd uw instellingen te
herbekijken. Op een bepaald moment in uw leven kunt u liever niet meer
"zo open" zijn als in uw argeloze jeugd. Heel opvallend, vrouwen zijn
over het algemeen voorzichtiger met de informatie die ze delen. Liefst
bijna 70 % laten enkel hun vrienden toe op hun sociale profielpagina,
terwijl amper 48 % van de mannen deze informatie afgeschermd heeft tegen
onbevoegden.
5 praktische tips om uw privacy te beschermen op sociale media.
Het meest doeltreffend is natuurlijk ervoor zorgen dat uw
gebruiksinstellingen goed ingesteld staan. Erg moeilijk schijnt dit niet
te zijn. Het is wel heel intensief werk én u zorgt er best voor dat
bepaalde instellingen elkaar niet tegenspreken. Wie zeker wilt zijn, kan
hiervoor (eenmalig) beroep doen op
een gespecialiseerde partner.
Zeker voor professionele gebruikers (bedrijven, zelfstandigen, ...)
kunnen we dit aanraden. Eenmaal dit ingesteld staat, dan nog leeft u
best volgende regels na om uw privacy veilig te houden.
Aanvaard geen vriendschapsverzoeken van mensen die u niet kent.
Dat is eigenlijk de evidentie zelf, maar toch zondigen heel wat nieuwe
sociale mediagebruikers (vnl. mannen) tegen deze regel. Denk er ook aan
dat op internet niet iedereen is zoals men zich voordoet. Het is heel
gemakkelijk om een vals profiel op te maken en zo door het internetleven
te gaan. Stelt men na verloop van tijd vast dat er toch "vreemde
eenden" in de bijt gekomen zijn, dan kan men deze nog steeds ontvrienden
of de-frienden. Dit gebeurt ook steeds vaker om het vriendenbestand op
te kuisen.
Denk steeds na vooraleer u een bericht of foto op het internet plaatst.
Probeer in te schatten of u volgende week nog blij zal zijn met uw
commentaar, of die foto later door werkgevers gesmaakt zal worden en of
uw reactie geen negatief effect zal hebben voor uw eigen imago. Bij
twijfel, post niets waar u niet zeker van bent dat u er later geen spijt
van zal krijgen. Berichten op het internet zijn hardnekkige dingen en
eenmaal geplaatst, krijgt u ze nog moeilijk volledig weer weg. Gebeurt
er toch een slippertje, weet dan dat je steeds commentaar terug kan
verwijderen. 't is wel weg, maar als je bericht door (veel) vrienden is
rondgestuurd, blijft het wel gezien. Toch best opletten vooraf dus.
Blijf goed in de gaten houden wat men over uzelf vertelt op
het internet. Men kan u taggen op foto's, reageren op berichten die u
plaatst of uw berichten doorsturen via andere media zoals b.v. twitter.
Ziet u een vermelding waar u niet mee akkoord bent, of tagt men u ten
onrechte op een foto, neem dan contact op met de "dader" en vraag om die
reactie te verwijderen (of untag u zelf).
Controleer ook regelmatig de berichten van uw vrienden
op het internet. Lees wat ze schrijven (evt. waar u in voorkomt) en wat
ze delen met hun vrienden. Ziet u een bericht waar u niet mee akkoord
gaat en dat betrekking heeft op u en uw imago, vraag hen dan om deze
post te verwijderen of anders te formuleren. Ook secundaire vermeldingen
zijn belangrijk en dragen bij tot uw imago op het internet.
En tenslotte, beveilig u met goede antivirussoftware. Vaak
start het misbruik door infectie van uw computer via bijlagen bij
berichten, annexen bij foto's die men downloadt, malware, enz. Indien u
een professionele gebruiker bent, kunt u natuurlijk voor betalende
antivirus software kiezen. Privé personen hebben de keuze om dit ook te
doen of anders om een goede gratis antivirus beveiliging te kiezen (b.v. Avast).
Besluit.
Door het intensief gebruik van computers, het internet en sociale media
in het leven van alledag is het belangrijk om aandacht te schenken aan
een goede beveiliging van de instellingen. Systematisch de instellingen
van een account, programma of computer juist definiëren is belangrijk.
En achteraf een goede veiligheidsetiquette naleven houdt uw online imago
top.
Voor meer info over noodzakelijke veiligheidsinstellingen of voor het checken en updaten van uw privacy instellingen,
contacteer vrijblijvend 2TREES.
Niet elke website die op het internet te vinden is, werkt even vlot.
Soms komen zelfs na verloop van tijd een aantal problemen met een
website naar boven. Welke zijn de vijf meest voorkomende problemen voor
webistes en wat kunt u er aan doen? Dat leest u hier in dit nieuw
artikel.
Waardoor komen problemen voor bij een website?
Laten we er gemakshalve van uitgaan dat elke nieuwe website volgens de
regels van kunst is gemaakt (wat echt niet altijd het geval is). Dit
betekent dus dat deze sites gemakkelijk gevonden en weergegeven worden
door de zoekmachines, dat ze vlot inladen en alle informatie snel
leesbaar is. Er zijn echter een aantal redenen waarom dit niet (meer)
het geval is voor websites. Dat kan aan de
programmering van de website liggen, maar net evengoed aan de instellingen van de computer of aan de webeigenaar zelf.
Het komt zelfs voor dat websites, die bij de oplevering perfect werkten,
na verloop van tijd plots stroever reageren. Vaak is dat het geval bij
zelf aanpasbare (CMS) websites. Daar ligt de oorzaak bijna altijd aan
het
onoordeelkundig toevoegen van informatie op de website. Maar
ook de computer van de surfer zelf kan de oorzaak zijn. Te hoog
ingestelde veiligheidsprocedures b.v., firewalls of spamfilters zijn
niet altijd gezond voor het internetgebruik. Wie vaak problemen
ondervindt bij het zoeken op het internet moet dus naar een aantal
oorzaken gaan zoeken.
De vijf courantste problemen voor websites (en hun oplossing).
De volgende problemen zijn heel herkenbaar voor wie regelmatig op het
internet surft. Ze behoren tot de vaakst voorkomende problemen. Als
website eigenaar kan u beslist ooit wel een (paar) van deze opmerkingen
in uw mailbox ontvangen. Daarom zijn de volgende opmerkingen nuttig voor
zowel surfers als website eigenaars.
Uw website opent heel traag. Soms komt de tekst van een
homepagina direct te voorschijn en laden de afbeeldingen lijn per lijn
(of niet) in. Het gebeurt ook dat maar een deel van een webpagina
inlaadt. Of zelfs helemaal niet. Dan krijg je na verloop van tijd de
melding dat de wachttijd voor de verbinding is verstreken. Er kunnen
een aantal oorzaken hiervoor zijn. Als een website traag inlaadt is er
misschien een probleem met het vrije geheugen van uw computer. U kunt
een aantal toepassingen afsluiten of de cache-geheugens van uw computer
leegmaken. Laden foto's heel traag in, dan zijn ze misschien te zwaar
voor internet. Foto's voor websites zijn bij voorkeur 72 dpi en niet
zwaarder dan 150 kb. Opent er helemaal niets, kijk dan eerst of het
internet op dat moment wel beschikbaar is. Zo ja, dan kan ook de router
heropstarten soelaas bieden. Traag openende websites houden meestal
verband met het geheugen van ofwel uw eigen computer, routers of
programma.
Uw website wordt niet ingeladen omdat uw computer geen cookies accepteert. Dit
is een heel vaak voorkomend probleem, zeker bij mensen die een
voordracht of cursus over computerbeveiliging hebben gevolgd. Een cookie
is een stukje software dat op uw computer geïnstalleerd wordt zodat uw
PC herkend wordt de volgende keren dat u terugsurft. Cookies zorgen er
voor dat de volgende keren de website sneller inlaadt, maar ook dat
statistiekenprogramma's zien welke pagina's bezocht worden, waar u de
site verlaat, enz. Wie in de instellingen aanduidt dat de webbrowser van
uw computer geen cookies accepteert, kan heel weinig websites bezoeken. Om
dit probleem op te lossen gaat u naar de instellingen van uw webbrowser
(Firefox, Safari, Chrome, ...) en geeft er aan dat u wel cookies
aanvaardt.
De lay-out van uw website wordt "vervormd" weergegeven. B.v.
bepaalde kolommen ontbreken op een computer, afbeeldingen staan uit
verband of zelfs de hele lay-out staat door elkaar. Hoogstwaarschijnlijk
houdt dit verband met de browser die u gebruikt. Was dit vroeger niet
het geval dan heeft u misschien recent een nieuwe browser geïnstalleerd
of een update uitgevoerd. Gekend en berucht bij webbouwers is Internet
Explorer die er zelfs in slaagt om dezelfde website verschillend weer te
geven met de verschillende versies van I.E. Indien u dit vaststelt, neemt u best contact op met een goede webbouwer.
2TREES b.v. test alle nieuwe websites op de meest gangbare browsers van
het moment en past de programmatuur van een website aan zodat ze op
alle courante browsers mooi worden weergegeven.
Uw website wordt helemaal niet gevonden op het internet. Ja,
dat is lastig. Heeft u nog nooit problemen ondervonden met de
vindbaarheid, dan ligt het misschien aan uw hostingfirma. Ze kunnen de
programma's van hun servers een onderhoud of update geven waardoor de
websites tijdelijk offline gaan. Meestal wordt u hiervan vooraf
verwittigd. Is uw site nog nooit goed gevonden geworden op het internet,
dan hapert er waarschijnlijk iets aan de programmatuur. Heel vaak komt
dit doordat er geen (goede) zoekmachine optimalisatie is ingebouwd. Neem
hiervoor contact op met een goede webbouwer en vraag advies. Ook het
soort website kan oorzaak zijn. Flash websites zien er meestal flashy
uit, maar zijn quasi onleesbaar voor zoekmachines. Ook wat er op uw
website staat, kan de vindbaarheid negatief beïnvloeden. Foto's die niet
zoekmachine vriendelijk zijn geplaatst b.v., de structuur die onlogisch
in mekaar steekt, overgangen die blokkeren, enz. Het beste neemt u
direct contact op met een goede webpartner.
Bepaalde pagina's zijn onvindbaar of worden niet weergegeven. Soms
krijgt u zelfs een foutboodschap waar dit vroeger niet het geval was.
Dit probleem komt terug meer voor bij CMS websites dan bij de eenvoudige
websites. Het gebeurt dat site-eigenaars webpagina's die niet meer
actueel zijn gewoon wissen. Als ze later terug belangrijk worden (b.v.
voor de soldenperiode of opendeurdagen) bouwen ze ze terug op. Als de
naam van de pagina wijzigt t.o.v. de oude pagina zal deze link, die vaak
maanden achterblijft in de geheugens van de zoekmachines, niet meer
werken. Ook na het opladen van nieuwe websites zijn er vaak oude
pagina's die onvindbaar worden omdat ze niet meer bestaan. Het beste
is om vooraf duidelijk af te spreken met de bouwer van een nieuwe
website welke pagina's (en URL's) belangrijk zijn, zodat deze terug
gebruikt worden voor de nieuwe site. Is dit niet het geval, dan kan uw webbouwer meestal een 301 of 302 redirect inbouwen om de zoekopdrachten om te leiden naar uw nieuwe website.
Besluit.
Wie problemen ondervindt bij het vinden of bezoeken van websites kijkt
best eerst de eigen computer na. Indien er hier geen directe oorzaak te
vinden is, kan de hostingfirma of de website zelf de reden zijn. In dit
geval neemst u best
contact op met een goede webbouwer
voor advies of voor hulp. Want een gebrekkige, of gebrekkig werkende,
website is direct negatieve reclame voor uw bedrijf of zaak. Want
antireclame kunnen we tegenwoordig missen als kiespijn.
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Tags:problemen website, website onvindbaar, website laadt niet in, cookies, lay-out website is vervormd, kan website niet openen, pagina website niet openen, website laadt traag in, website blokkeert, foto's worden niet weergegeven, SEO, vindbaarheid verbetere