2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
31-05-2012
De cijfers over Facebook in België.
Sociale media zijn pas zinvol als men via deze weg veel mensen kan
bereiken. Dat geldt ook voor Facebook. Voor wie zich afvraagt of het
nuttig is om op Facebook aanwezig te zijn, volgen hier de laatste
cijfers. Hoe sterk is Facebook in België. Wie bereikt u er mee en wie
niet? Een overzicht.
Facebook is vrij dominant in België.
Facebook is de laatste tijd heel vaak in het nieuws. Eerst de
beursintroductie en dan de mislukking er van. Maar ook overnames zoals
van Instagram, berichten over misschien een facebook smartphone, privacy
perikelen, enz. enz. Veel rumoer maakt dat veel mensen nieuwsgierig
worden in een medium. Ook sociale media ontsnappen niet aan deze
stelling.
Sociale media zijn pas nuttig als
online reclamemiddel als men er:
a) veel mensen mee kan bereiken;
b) men de juiste mensen (doelgroep) er mee kan contacteren;
c) er een regelmatige communicatie tussen vrienden door ontstaat.
Pas dan en enkel onder deze voorwaarden is het de moeite waard voor
KMO's, zelfstandigen, winkels, handelaars of vrije beroepen om hier tijd
(en geld) in te investeren. Sociale media zijn toch gratis? Dat dacht
ik niet. U hoeft inderdaad niets aan te kopen (behalve PC en
internetverbinding) om een sociale pagina voor uzelf te openen. Dat
klopt. Maar een
bedrijfspagina opmaken en succesvol maken, is nog
even iets anders. Bovendien is er zeker een goed plan vooraf nodig wil
men slagen. En een behoorlijke kennis van fotobewerking en
reclametechnieken is evenzeer noodzakelijk om als professioneel bedrijf
door het leven te gaan op een sociale netwerksite. Wie meer wil weten
hierover mag steeds even 2TREES contacteren.
De cijfers over Facebook in België.
Dat Facebook, wereldwijd 900 miljoen gebruikers, ook in België de
grootste sociale netwerksite is. Dat is algemeen geweten. Waar vroeger
Netlog nog een meetelde, is dit nu eerder een nichespeler aan het
worden. Logisch dus dat veel mensen, en ook bedrijven, een Facebook
profiel of pagina actief hebben.
In juni 2012 telde Facebook 4.696.020 gebruikers in België. Hiermee kende dit platform een aangroei van meer dan 310.300 gebruikers in de laatste 6 maand.
België staat hiermee op de 32e plaats in de wereld volgens aantal gebruikers, na Roemenië maar voor Zweden.
Dit betekent eveneens dat 45,05 % van de Belgen (personen) op Facebook aanwezig
zijn. Kijkt men naar de online populatie, dan haalt Facebook in België
een penetratie van liefst 57,88 %. Dat is heel veel. (Ter vergelijking,
Nederland staat op de 27e plaats naar aantal mensen maar haalt maar een
penetratie van 38;8 %.)
Ook leuk om weten, 51 % van de Belgische facebookers zijn een man. Dus 49 % zijn dan een vrouw.
Naar doelgroep toe kan men stellen dat men via Facebook ongeveer 80 % van de mensen kan bereiken tussen 18 en 54 jaar.
De best vertegenwoordigde categorie zijn de mensen van 25-34 jaar (25
%), gevolgd door deze van 18-24 jaar (22 %), 35-44 jaar (18 %) en 45-54
jaar (12 %).
Hoe start u best met Facebook als bedrijf, winkel of handelszaak?
Om succesvol te zijn op Facebook moet men weten hoe een sociaal platform
werkt en hoe men zelf de eigen promotie op een goede, correcte manier
kan voeren. Wie bij 2TREES b.v. Facebook reclame bestelt, start met een
voorbereidend gesprek waar we een aantal zaken grondig bespreken:
Hoeveel tijd wenst de klant door te brengen op Facebook?
Wie zal dit doen?
Wat wilt u met Facebook bereiken?
Wat wilt u delen via Facebook?
Wie wenst u te bereiken?
Hoe zal u omgaan met de reacties die u ontvangt via uw Facebook pagina?
Dat zijn eigenlijk de kernvragen waarmee we aan de slag gaan. Op basis
hiervan kunnen we een professionele Facebook pagina (een FB
bedrijfspagina) opmaken, de FB gegevens zelf juist instellen, de
werkingsmiddelen opmaken en instellen en een goed Facebook marketingplan
opmaken. Enkel zo kan men succesvol gebruik maken van Facebook voor de
online reclame van producten, merken of acties.
Besluit.
Facebook is heel dominant wereldwijd, maar ook in België. Voor een
doeltreffende FB reclame is een goede kennis, een realistisch plan en
een professionele ondersteuning aan te bevelen. Wie meer wilt weten over
de Facebook mogelijkheden in België of voor de opmaak van een
professionele FB bedrijfspagina kan steeds
contact opnemen met 2TREES.
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Tags:facebook, facebook bedrijfspagina, , facebook in belgie, facebook promotie, sociale media, sociale netwerken, facebook reclame, facebook voor bedrijven, facebookgebruik in belgie, bedrijf op facebook
24-05-2012
Hoe krijgt uw bedrijfs facebook pagina veel vrienden?
2TREES ontwerpt regelmatig professionele facebook pagina's voor
merken, bedrijven of handelszaken. Even vaak komt dan de vraag: "Hoe
krijg ik snel vrienden?". Een populaire facebook pagina uitbouwen gaat
niet automatisch. Om succesvol te zijn op facebook heeft men een goede
strategie nodig en een even goed plan. Hier volgen alvast 5 tips die
zeker kunnen meehelpen om van uw facebook pagina een succes te maken.
Wanneer heeft uw bedrijf of merk een goede facebook pagina nodig?
Facebook gaat over communicatie, contact houden, ontdekken en beleven.
Dit is helemaal anders dan bij Google. Daar draait alles over (op)zoeken
en informeren. Weet dus, als u kiest om aanwezig te zijn op Facebook,
dat dit een continue inspanning zal vergen op het vlak van communicatie.
Daarom is een goede communicatieplan nodig voordat u begint. En
natuurlijk moet uw bedrijf of merk hiervoor toegerust zijn. Als dit geen
deel uitmaakt van uw bedrijfscultuur, kan dit best moeilijk worden op
langere termijn.
Weet ook dat een professionele (bedrijfs-) pagina op facebook niet
hetzelfde is als uw persoonlijke pagina. Zowel het uitgangspunt, doel
als de werking is verschillend. Een persoonlijke facebookstek (uzelf
dus) noemt men een facebookprofiel. Uw merk of bedrijf krijgt een
facebookpagina. Om een professionele facebookpagina te ontwikkelen,
vertrekken we van een voorbereidend gesprek waar we samen praten over uw
bedoeling met facebook, wat u wel en niet zal doen en hoe u dit zal
onderhouden en promoten. Wilt u meer weten hierover,
neem hier vrijblijvend met ons contact op.
Wat moet u doen om (veel) vrienden te krijgen van uw facebook pagina?
Zoals hierboven uiteen gelegd moet de promotie via uw eigen facebook
pagina passen in de normale werking van uw zaak. Daarvoor denkt u eerst
na waarom iemand fan zou willen worden van uw merk of bedrijf, waarom
een fan dit vervolgens zou willen blijven en ten slotte hoe u er kan in
slagen om de vrienden en kennissen van uw fans aan u te binden.
Ruim 75 % worden fan van een facebook pagina omdat ze een uitnodiging
hiertoe hebben ontvangen. Dat kan een uitnodiging zijn per brief, mail,
op een advertentie of op een poster. Dat is gigantisch succesvol. Wilt
uw bedrijf of uw merk een groot aantal fans, volgers of likers bekomen,
zorg dan dat ze een goede reden krijgen om uw bedrijfspagina "leuk" te
vinden. En vraag het ze!
Een goede 60 % is fan van een merk of bedrijf omdat een vriend of kennis
hen hiertoe aangezet heeft. Dat is ook een heel behoorlijke score. Denk
er daarom zeker aan om uw bestaande vrienden actief bij uw merk of
product te betrekken en zorg ervoor dat zij hun vrienden bij u
aandragen. Ook met stimulerende promotie-acties (reclame acties) kunt u
uw eigen vrienden in beweging zetten. Doen!
Ongeveer 50 % van de facebook vrienden van een merk of bedrijf hebben zich spontaan aangevriend
(op de Vind ik leuk-knop gedrukt). Facebook reclame zelf (betaalde
advertenties) zijn een goed middel om uw professionele pagina binnen
facebook bekend te maken. Maar ook hier geldt de regel dat niets
automatisch gaat. Ook goede offline en online reclame acties kunnen
maken dat nieuwe mensen uw facebook pagina leuk gaan vinden.
Eenmaal men vrienden heeft, is de volgende vraag: hoe behoudt u uw
vrienden? Onderzoek leert dat bijna 40 % van de facebook vrienden ooit
gestopt zijn met een merk of bedrijf te volgen. Dit gebeurde
voornamelijk omdat de interesse in het merk of bedrijf afnam of omdat de informatie via facebook niet meer interessant
genoeg bevonden werd. Daarom terug het advies om continue uw facebook
vrienden te blijven aanspreken en te betrekken bij uw merk.
Een laatste vraag die nagenoeg iedereen ons stelt: "Hoe vaak moet ik
dan berichten plaatsen op mijn facebook pagina?" Blijkt dat bijna 30 %
van de facebookers zich reeds de-frienden een te grote hoeveelheid
oninteressante berichten was. Goed om in het oog te houden, want naast
de kwaliteit van uw berichten is de regelmaat van publiceren en de hoeveelheid
aan inhoud van belang. Maar verder zijn er geen vaste regels in te
stellen. Het enige wat u moet voor ogen houden is dat de informatie die u
via uw facebook pagina verspreid leuk, interessant en de moeite waard
moet zijn. Denk er aan dat facebook draait rond communiceren, ontdekken
en beleven.
Besluit.
Een aantrekkelijke, professioneel gemaakte facebook pagina kan voor elk
bedrijf of merk interessant zijn om nieuwe mensen (klanten) aan zich te
binden. Om succes te hebben met de facebook pagina is het essentieel om
vooraf een goed online communicatieplan te ontwikkelen en een
doelgerichte facebook strategie op te maken. En weet ook dat een
facebook pagina geen
alternatief is voor een goede website. Voor meer informatie of een concrete vraag over uw eigen facebook aanwezigheid, neem vrijblijvend met 2TREES contact op.
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Tags:facebook vrienden, vind ik leuk, facebook vrienden maken, vrienden aantrekken, facebook pagina promoten, reclame maken op facebook, facebook reclame, facebook bedrijfspagina, professionele facebook
16-05-2012
Wat is essentieel op een goede website.
Er zijn twee dingen belangrijk voor een
goede website: de technische bouw en de inhoud van een website. Maar
niet alle inhoud is evenveel waard. Een aantal zaken zijn gewoon
onmisbaar omdat ze sterk de aandacht trekken van de bezoekers. In dit
artikel leest u welke informatie zeker op een goede website moet
staan.
Waarom is de inhoud belangrijk voor een
goede website?
De meeste mensen gebruiken tegenwoordig
een zoekmachine om informatie of een website te zoeken op het
internet. In Europa gebeurt dit in meer dan 95 % met Google. Maar het
principe is ook voor andere zoekrobotten hetzelfde. Zoekmachines
lezen de inhoud en kijken naar de structuur van een website om te
weten welke informatie er op staat en wat een groter belang heeft. De
inhoud wordt quasi altijd door woorden gevormd. Daarom is de tekst
van een website, de wijze waarop deze opgebouwd is en de woorden die
gebruikt worden van vitaal belang voor een goede vindbaarheid van een
website.
Een goede webbouwer houdt rekening met
de Google richtlijnen voor webbouwers. Vaak kunt u (mits een
supplement) ook uw teksten zoekmachinevriendelijk laten omvormen door
uw webpartner. Daarvoor analyseren wij de inhoud van uw website,
kijken na of de gebruikte key-woorden vaak gebruikt worden bij
zoekopdrachten en vervangen minder populaire woorden door trefwoorden
die wel meer gebruikt worden. Meestal wordt ook aan de zinsbouw
(korte zinnen) en de structuur gesleuteld. Zo kan de vindbaarheid van
een website heel sterk verbeteren waardoor ook de Google ranking verhoogt.
Welke informatie is onmisbaar voor een
goede website?
Bezoekers aan uw website vormen zich in
een fractie van een seconde een idee over uw website en over de
inhoud. Bijna op het gevoel oordelen zij of uw site hen interesseert
en of de inhoud voor hen van belang is. O.m. daarom is een logo heel
belangrijk als herkenning. Bovendien zorgt het meestal voor een
positieve eerste indruk.
Onderzoek door de Missouri University
of Science and Technology toont aan dat bezoekers zich binnen 1/5
seconde een eerste indruk vormen over een website. Maar het duurt
gemiddeld 2,6 seconden vooraleer het oog zich heeft aangepast aan een
website. Daarom is een positieve indruk van cruciaal belang om succes
te halen uit uw website. Wat zijn nu de zaken die sterk de aandacht
trekken van online bezoekers en hoe lang blijft men geconcentreerd op
deze informatie:
hetlogo 6,48 seconden
de hoofdnavigatie 6,44
seconden
het zoekvenster 6 seconden
sociale netwerklinks 5,95
seconden
de hoofdfoto 5,94 seconden
de tekst zelf 5,59 seconden
de onderkant van de website
5,25 seconden.
Dit is van cruciaal belang om mee
rekening te houden. Het onderzoek stelde immers ook vast dat hoe
langer de mensen op een website bleven hangen, hoe positiever men
deze beoordeelde. Daarom is het zonder meer slim om alle elementen te
gebruiken die online bezoekers kan binden aan uw website.
Onderzoek leert verder ook dat de
plaats waar iets op een website staat van belang is. Anders gezegd,
niet elke plaats op een website is even veel waard. Daarom zorgt
2TREES er steeds voor dat bovenstaande, vitale elementen op een
website geplaatst worden op die plaatsen die spontaan eerst bekeken
worden door online bezoekers.
Besluit.
De eerste indruk is sterk bepalend voor
het succes van een website. Deze indruk wordt spontaan en binnen 1/5
seconde gevormd. De aanwezigheid van een aantal zaken kan de
bezoekduur aan uw website sterk verhogen. Hoe langer online bezoekers
op uw website blijven, hoe positiever zij deze beoordelen en hoe
succesvoller deze kan worden uitgebouwd.
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Tags:website verbeteren, online bezoeken verhogen, meer bezoekers website, website bezoekers, site bezoekers, website optimalisatie, aantal bezoekers website, webdesign, redesign website, seo website, website tools, ranking website
10-05-2012
Hoe uw omzet verhogen en de prestaties verbeteren van uw website?
Ondermaats presteren is een van de meest voorkomende problemen bij
websites. Dat heeft vaak te maken met de inhoud en de manier waarop een
website is opgebouwd. Wat zijn de vijf grootste fouten waardoor de
prestaties van een website kunnen verbeteren?
Hoe komt het dat een website slecht presteert?
Aan de ene kant moet de technische opbouw en het ontwerp zoekmachine
vriendelijk gebeuren. Bij het ontwikkelen van een website houdt een
professionele webbouwer beslist rekening met de richtlijnen voor een
goede vindbaarheid door zoekmachines. Niet iedereen die websites bouwt
is even vaardig op dit vlak.
Maar ook als (toekomstig) eigenaar van een website kunt u meehelpen om
de prestaties van uw nieuwe website zo goed mogelijk te krijgen. Dan
spreken we over de inhoud die u aan uw webbouwer doorgeeft. Zorg
vooreerst dat u duidelijk opschrijft waarom u een nieuwe website wilt.
Dat is echt belangrijk. Vervolgens maakt u een lijstje van uw producten
of diensten die u online wilt adverteren. Hiernaast zet u telkens de
voordelen voor de mensen om bij u te bestellen. Ziezo, dat is essentiële
informatie die van u zelf moet komen. En hier kan
een professionele webbouwer dan mee aan de slag.
Vijf tips die zeker de prestaties van uw website verbeteren.
Onderzoek leert dat vaak dezelfde fouten terugkomen bij websites
waardoor ze niet goed presteren op het internet. Hieronder vindt u de
vijf belangrijkste redenen waarom een website niet geeft wat men ervan
verwacht. Dat zijn dan ook de 5 belangrijkste tips om de prestaties van
een website te verbeteren.
Een wanordelijke of onduidelijke structuur van een website schaadt de vindbaarheid. Zoekmachines (en online bezoekers) houden van duidelijkheid. Hoe beter uw informatie is ingedeeld
in goed ingedeelde rubrieken, onderverdelingen, categorieën, enz., hoe
gemakkelijker de mensen uw informatie terugvinden en hoe vlotter
zoekmachines uw website bovenaan de zoekresultaten weergeven. Zorg
daarom dat uw webbouwer een goede lijst krijgt van uw producten of
diensten. Maar ook over alle andere informatie die u op uw website wilt
plaatsen. Hiermee kan een professionele webbouwer aan de slag op de
beste structuur voor uw nieuwe website op te maken.
Commercieel opgemaakte teksten stimuleren online bezoekers om
contact op te nemen. Een website is een beetje communiceren zonder
gesproken woorden met uw (toekomstige) klant. Daarom is het een goed
idee om uw webbouwer een supplement te betalen om uw teksten
klantgericht en commercieel te laten opmaken. Een website die op de
homepagina start met: "Welkom op onze nieuwe website. Ons bedrijf XYZ
werd 15 jaar geleden gesticht door dhr. ... zaliger..." zal veel minder
resultaat geven dan "Wij zijn gespecialiseerd in het ontstoppen van
buizen van keukens, badkamers, WC's, enz. We werken heel efficiënt en
snel. Hierdoor vallen onze prijzen heel erg mee..." Zorg dat al uw
teksten op uw website klantgericht opgemaakt zijn en dat uw voordelen goed naar voor komen.
Vraag uw klant regelmatig om te reageren. Dat noemt men "Call To Action"
of CTA. Op deze manier is het voor uw online bezoeker duidelijk wat hij
kan doen met uw aanbod, maar ook voor u is het de snelste weg om nieuwe
klanten binnen te krijgen. Even voortbordurend op bovenstaand voorbeeld
kan dit zijn "... Hierdoor vallen onze prijzen heel erg mee. Heeft u
verstopte buizen of een vochtprobleem? Test ons even en contacteer..."
En de contacteer-tekst krijgt dan natuurlijk een interne link naar uw
contactpagina. Maar ook een goed ontworpen reclamebanner, CTA-knop of
een aanklikbare reclame-afbeelding kunnen prima werken.
Een te ingewikkeld contactformulier jaagt uw online klanten weg. De gulden regel
voor een contactformulier bepaalt dat u enkel vraagt wat noodzakelijk
is. Het is contraproductief om 15 velden te laten invullen indien u
enkel een naam, telefoonnummer, e-mailadres en vraag nodig heeft. De
rest komt later wel nadat u contact gekregen heeft, een offerte
opgemaakt en een bestelling binnengekregen hebt. Hou het simpel en eenvoudig voor de mensen om met u in contact te komen.
De SEO van uw website ontbreekt of is gebrekkig opgebouwd. Een goede SEO
(zoekmachine optimalisatie) in combinatie met de inhoud van uw website
en de meest gebruikte zoekopdrachten is essentieel om uw website
bovenaan de zoekresultaten te tonen. Als uw website goed gebouwd is en
de SEO is met vakkennis opgebouwd dan zal uw website vlot gevonden
worden en hoog weergegeven worden in de zoekresultaten. Zo kunt u dan
veel bezoekers aantrekken waardoor de ranking van uw website snel zal
verhogen. Maar zonder (goede) SEO is uw website voor een deel
vleugellam.
Besluit.
Om een goede website te krijgen waar u trots op bent én die ook nog goed
presteert zijn een aantal eenvoudige regels van toepassing. Zorg
enerzijds voor duidelijke boodschappen / inhoud op uw website en kies
anderzijds
een professionele webbouwer
die over een goede vakkennis beschikt. Dan krijgt u van uw
webontwikkelaar beslist heel bruikbare tips en een goede hulp bij het
opmaken van uw nieuwe website.
Wie succesvol een zaak wil uitbouwen kan niet zonder reclame. Dat
geldt eveneens voor wie een website bekend wil maken of wie een webshop
uitbaat. Bedrijven, winkels en handelaars die via het internet zaken
doen, hebben baat bij online reclame. Lees hier de 5 tips die u zeker
moet weten om zo goed mogelijk online reclame te maken.
Waarom kiezen voor online reclame?
Zeker voor middelen die via het internet verlopen, is online reclame gewoonweg onmisbaar. Aan de ene kant is internet reclame
goedkoper dan traditionele reclame. U kunt deze haarfijn afstemmen op elke gewenste doelgroep en de resultaten zijn 100 % meetbaar.
Maar dat is niet alles. Via online reclame trekt u rechtstreeks mensen
aan via het internet. En precies daar is ook uw website of webshop te
vinden. Met een simpele muisklik kunt u (potentiële) klanten tot bij uw
producten krijgen. En nu uw klanten er toch zijn, kunt u maken dat zij
direct een bestelling plaatsen. Hiervan kan traditionele reclame enkel
dromen.
Toch een bemerking. Noch met online, noch offline reclame bereikt u alle
mogelijke klanten. Hoe vaak iemand via computer, tablet of smartphone
in verbinding gaat met het internet, toch leest men nog altijd een
(gratis) krant of tijdschrift, passeert men voorbij reclame-affiches,
opent men dagelijks de brievenbus, enz. De meest effectieve reclame
maakt gebruik van een mix van offline en online reclame. Onderzoek toont
wel aan dat bedrijven, winkels en handelaars die hoofdzakelijk via het
internet werken na verloop van tijd tot
80 % van hun reclamebestedingen online laten verlopen.
5 essentiële tips voor goede online reclame.
De beste online reclame is opgemaakt volgens de regels van het internet
en houdt rekening met het surfgedrag van de mensen. Internet
advertenties zijn daarom eenvoudig opgemaakt, hebben een sterk wervende
tekst en verleiden steevast tot een bepaalde actie. Voor het opmaken van
doeltreffende online reclame vertrouwt u best op
een specialist. Maar er zijn wel een aantal zaken die u best voor ogen houdt om de juiste online reclame-campagne te bestellen:
Kies de juiste doelgroep voor uw online reclame. Dit is heel
belangrijk om de juiste teksten te gebruiken zodat zoveel mogelijk
potentiële kopers aangesproken worden. Ook voor de opmaak (lay-out) van
een advertentie is dit een must om weten. En tenslotte bepaalt de
doelgroep ook de periode waarin reclame gemaakt moet worden.
Kies de juiste online reclamemiddelen voor uw promotie. Nu u
weet wie u wilt bereiken, is het eenvoudiger om te ontdekken hoe u ze
kunt aanspreken. U kunt kiezen uit een waaier van online
reclamemiddelen, gaande van e-nieuwsbrieven, google reclame, facebook
advertenties, banners, gratis kortingsites, enz. Meestal, afhankelijk
van de prijs, kunnen een paar complementaire online media samen gebruikt
worden om het succes te bevorderen.
Hoe groter, hoe beter. Voor banners kunt u zich hier zeker
iets bij voorstellen. Skyscrapers (vertikaal, rechthoekig), leaderboards
(grotere skyscrapers, ook horizontaal) en vierkante advertenties
(rectangles) zijn gemiddeld zo'n 5 keer effectiever dan kleine banners
of buttons. Maar ook als u commerciële ruimte koopt op een bestaande
nieuwsbrief scoort u beter als uw online reclame dubbel zo groot is als
de andere artikels.
Hoe vaker, hoe beter. Dat is een van de algemene principes
van doeltreffende promotie en geldt zeker ook voor online reclame. Hoe
meer men uw online reclame ziet, hoe beter men ze onthoudt en hoe langer
men uw merk of producten zal herkennen. Ook nadat uw campagne is
afgelopen kan er een tijdje nog een herkenningseffect overblijven. Zeker
als ook uw logo, naam of merk dominant vermeld werd.
Eén idee per keer. Hou het eenvoudig en simpel. Op het
internet heeft niemand tijd (toch enkel maar de tijd die men aan uw
boodschap spendeert). Bovendien beslist men met een oogopslag of iets
interessant is. Zorg daarom dat uw online advertentiecampagne 1
boodschap telt en zorg voor een eenvoudige call to action. Simpel
gezegd: Kijk hier, wil je het hebben, klik nu hier. Maar nogmaals, ook
hoe het voorgesteld wordt (de verpakking) is minstens even belangrijk.
Besluit.
Online reclame biedt heel veel troeven voor wie de juiste mensen kan
aanspreken met de ideale boodschap. Bovenstaande essentiële tips helpen u
uw online reclame voor te bereiden. Voor de uitwerking en opmaak van uw
internet reclame acties neemt u best even contact op met een goede
internetpartner.