Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • De SEO van een bestaande website kan verbeteren.
  • Vijf voordelen van goede website optimalisatie.
  • Een nieuwe website. Waar u zeker moet op letten!
  • De voordelen van een goede webshop.
  • Technisch onderhoud van een website is noodzakelijk voor een hoge ranking.
  • De voordelen van responsive websites.
  • Zelf een website onderhouden vs website onderhoudscontract.
  • Ook een goede website kan voor u online verkopen.
  • Vijf tips voor een succesvolle website.
  • Vijf tips om meer te verkopen met uw online shop.
    Archief per maand
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 09-2005
    Website, e-promotie, webshop tips.

    2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
    30-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele tips om goed te starten met een nieuwe website.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een nieuwe website is altijd belangrijk. Zeker voor starters of voor zaken die een eerste website online zetten. Dan is het zaak om goed te starten. Zo kan je op korte tijd een goede werking bekomen van je website. Hoe doe je dat? Hier volgen enkele praktijktips.

    Een nieuwe website goed op het internet introduceren.

    Een goed ontworpen website werkt maar optimaal op het internet indien ze veel bezoekers krijgt en als ze veel links telt. Hoe bekender je nieuwe site wordt, hoe gemakkelijker dit te realiseren is. Met de volgende zaken kun je een soort "vliegende start" maken met je site. Zo bekom je een voorsprong op je concurrenten-starters.
    • Een nieuwe website is altijd leuk. Je bent er beslist trots op. Dit kun je prima gebruiken om je site te promoten. Stuur naar aanleiding van het online zetten van je website een simpel mailtje aan je vrienden, relaties en kennissen om de "geboorte" van je nieuwe site te melden. En nodig hen uit om ze een bezoekje te brengen. Vraag hen gerust om hun mening of commentaar te bezorgen.
    • Denk nog even verder. Waarschijnlijk ken je uit een vorig leven, je oude werkkring of vroegere opdrachten een massa mensen. Stuur deintroductiemail voor je nieuwe website ook aan oude klanten, aan leveranciers, bedrijven of zaken waar je voorheen contact mee had, enz. Kortom laat iedereen die je kent gerust weten dat je nieuwe website nu actief is.
    • Portaalsites zijn een belangrijk startpunt omdat ze een gemakkelijk overzicht bieden per onderwerp of rubriek. Meld je nieuwe website aan op zoveel mogelijk portaalsites. Verzorg je aanmeldingsteksten en maak vooral dat je alle velden benut. Zorg dat er zoveel mogelijk informatie over je website en over je nieuwe zaak beschikbaar is. Heb je zelf hier geen tijd voor, laat dit dan voor je doen.
    • Betrek de sociale media bij de introductie van je nieuwe site. Waarschijnlijk ben je lid van (een aantal) sociale netwerksites zoals Facebook, Linkedin, Netlog, e.a. Breng ook hier je vrienden van je nieuwe website op de hoogte. Dat gaat heel snel en gemakkelijk en het zijn tenslotte vrienden. Reclame heb je nooit teveel.
    • Zorg ten slotte dat je vrienden en kennissen je gemakkelijk kunnen volgen op je nieuwe website. Dat kan gemakkelijk door er constant voor te zorgen dat je referentielijst up-to-date is. Zo zien je eerste promotoren hoe goed je vooruit gaat. Durf gerust je nieuwe opdrachten en de werken in verschillende stadia van uitvoering bij je referenties op te nemen. Dit wekt enerzijds vertrouwen omdat de mensen zien dat je goed en divers werk levert. Bovendien zien je zo gemakkelijk je competenties en specialisaties. Dit is een heel toffe en nuttige promotie voor je zaak.
    Een nieuwe website zelf actief en populair houden.

    De truc om van een goede website een populaire website te maken is eenvoudig. Je moet gewoon zorgen voor veel bezoekers en links. Ook hier bestaan een aantal goede richtlijnen voor. De volgende tips kunnen zeker helpen om de bezoekers van je website op peil te houden en te verhogen.
    • Controleer zelf regelmatig je bedrijfsgegevens op je website. Het is normaal dat deze van tijd tot tijd wijzigen. Artikels of merken wijzigen. Personeel komt en vertrekt. Nieuwe diensten worden uitgevoerd, enz. Pas deze dan direct aan zodat de informatie op je site steeds correct is.
    • Vervolgens verwijs je de mensen zoveel mogelijk door naar de gegevens van je website voor alle informatie. Vergeet nooit iedereen die je spreekt te verzoeken om je site te bezoeken. Dit is eenvoudig. De handregel is dat je je website (of de inhoud) vernoemd bij iedereen die je spreekt. Eenvoudig!
    • Je specialisatie, servicepakket of specifieke werken (merken) die je uitvoert of verkoopt, is heel belangrijk. Want daar verdien je je brood mee. Na verloop van tijd staat alles wel nog op je website, maar het is niet echt geordend meer. Dan is het tijd om zeker dit deel van je site te herwerken. Zorg voorduidelijke rubrieken zodat de mensen snel zien waar je je mee bezig houdt. Snelheid en duidelijkheid, daar maak je het verschil mee op het internet.
    • Waarschijnlijk ken je een aantal nuttige of handige tips voor je klanten of gebruikers. Als specialist in je branche is het eenvoudig op deze op te maken. Dat is immers die basisinformatie die je altijd aan nieuwe klanten geeft. Of het zijn de "traditionals" waar iedereen altijd blijft achter vragen. Zet deze nuttige informatie op je website en verwijs je klanten hier systematisch naar toe. Dit kan gaan over gebruiksschema's, verwijzingslijsten voor types / maten / ..., omrekentabellen, handleidingen, onderhoudstips, -kalenders of -instructies, enz. Deze informatie kan je brengen als FAQ's (vaak gevraagde informatie / frequently asked questions) of als downloadbare documenten.
    • En zorg er steeds voor dat men je via je website gemakkelijk kancontacteren. Dat is belangrijk. Want vaak heeft men een vraag of wil men iets weten als men je website bezoekt. Zorg en dus voor dat bezoekers altijd met 1 klik met je in contact kunnen komen. Dat is de helft van het verhaal. Nog veel belangrijker is om snel en doeltreffend te antwoorden op vragen die via je website verstuurd worden.
    Besluit.
    Een professioneel ontworpen website is van groot belang om je zaak of bedrijf te ontplooien. Je moet er wel dagelijks aan meehelpen om van je website snel een populaire website te maken. Want enkel populaire websites drijven boven in internetland. Maar met de bovenvermelde tips lukt het beslist iedereen.

    Wil je graag professioneel advies voor een nieuwe website of om doeltreffender te werken met je bestaande site, neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij komen tot bij jullie, bespreken je wensen / verwachtingen en helpen je graag met een doeltreffend voorstel.

    30-12-2009 om 13:58 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:startersite, starterssite, nieuwe website, eerste website, starters-site, website goed maken, starters website, tips voor websites
    22-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een goede website is onmisbaar voor starters.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Bij het opstarten van een nieuwe zaak moeten een aantal zaken verplicht gebeuren. Inschrijving in de kruispuntbank bijvoorbeeld. Of een businessplan opmaken. Voor al deze zaken kan je beroep doen op goede adviseurs. In de drukt van een nieuwe zaak vergeet men nog te vaak om ook aan een goede website te denken. Nochtans is dit tegenwoordig onmisbaar voor een startende ondernemer.

    Waarom is een website onmisbaar?

    Het opstarten van een nieuwe zaak wordt steeds gekenmerkt door twee bepalende factoren: tijd tekort en meer uitgaven dan inkomsten. Om de eerste kosten te voldoen kun je beroep doen op startersleningen of een opstartbudget. Boekhoudkundig kunnen de opstartkosten worden afgeschreven over een aantal jaar in het begin zodat deze kosten je eerste bedrijfsresultaten niet bovenmatig belasten.

    Een website heeft als eigenschap dat het permanent reclame maakt voor je zaak bij mensen die interesse hebben voor je producten of diensten. Een goede website gaat zeker een aantal jaar mee en kan een bron zijn van veel nieuwe klanten of bestellingen. Het loont dus de moeite om bij de opstart van je zaak ook een goede website mee te nemen bij de basisinvesteringen. Zo is het budget voorzien met het startbudget van je zaak en worden de kosten er voor boekhoudkundig ook afgeschreven over een aantal jaar.

    Welke voordelen biedt een website voor starters?
    • Een website is een modern promotiemiddel. Bedrijven, zelfstandigen of winkels tonen met een goede website dat zij mee zijn met de huidige tijd en dat zij op een moderne manier tewerk gaan. Bovendien is een website niet aan een bepaalde regio of grondgebied gebonden. Ook verder verwijderde klanten kunnen je gemakkelijk vinden.
    • Het is een heel efficiënt promotiemiddel. Een goede website komt bovenaan de zoekresultaten op het internet indien men zoekwoorden ingeeft die verband houden met je activiteit. Een goede starterswebsite moet beslist technisch perfect ontworpen zijn zodat ze heel goed gevonden wordt door de zoekmachines.
    • Een goede starterswebsite is niet duur. Een mini-site ziet er professioneel, kost slechts 250 euro (excl. BTW) en wordt perfect gevonden op het internet. Een starterswebsite van 3 pagina's kost 495 euro (excl. BTW) en kan je startende zaak op een goed gestructureerde manier weergeven.
    • Een technisch goed gebouwde website kan achteraf steeds worden uitgebreid met nieuwe pagina's of toepassingen. Zo kan ze voor een nieuwe zaak meegroeien met de uitbreiding van de activiteiten en blijft ze modern en up-to-date.
    • Een website zorgt permanent voor reclame bij mensen die interesse hebben voor jouw producten of diensten. Een goede optimalisatie (SEO) zorgt dat de inhoud van je site is afgestemd op de voornaamste, relevante zoekwoorden. Dit maakt dat je website bovenaan de zoekresultaten op het internet verschijnt als men je zoekt.
    • Een professionele website wekt direct vertrouwen. Net daar is er nood aan bij een startende zaak omdat de klantenkring meestal nog beperkt is en de referenties nog moeten opgebouwd worden.
    • Een goede website vormt de basis voor latere e-promotie. E-promotie heeft als kenmerken dat het heel doeltreffend is, vrij goedkoop en dat de resultaten perfect meetbaar zijn. En de moderne e-promotiemiddelen zoals een e-nieuwsbrief, Google Adwords reclame, tell-a-friendactie, ... vallen zeker binnen de budgetten van startende ondernemingen.
    • Een professionele website laat toe om zich op een vertrouwen wekkende manier te onderscheiden van concurrenten. Een goede website is nl. heel gestructureerd en doordacht ontworpen. Ze laat de inhoud op een klantvriendelijke en efficiënte wijze bekijken. Iedereen is graag klant bij zo een bedrijf zodat de starterswebsite meestal een goede introductie is bij nieuwe klanten.
    Besluit.

    Een verstandige starter voorziet zeker een goede website bij zijn basisinvesteringen met het startbudget van zijn nieuwe zaak. Zo benut je van bij je opstart van de voordelen van het internet in deze moderne maatschappij. Bovendien worden de kosten van je starterswebsite dan boekhoudkundig mee afgeschreven over een aantal jaar met de opstartkosten van je nieuwe zaak.


    Wil je een eigen zaak opstarten en zoek je informatie voor goede starterswebsite, neem dan tijdig met ons contact. We overlopen graag de troeven die het internet je kan bieden en kijken samen met jou welke mogelijkheden binnen je budget vallen. Als nieuwe starter kan je immers best maar alle voordelen benutten die ter beschikking staan.

    22-12-2009 om 17:28 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:starterssite, starterswebsite, website voor starters, mini-site, minisite, goede starterssite, goedkope website, professioneel en goedkoop, starters-site, starters-website, eerste website
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom een webshop een goede beslissing is.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen België is aan een inhaalbeweging toe voor webshops. Vaak zijn het bestaande bedrijven die hiermee hun offline verkopen willen uitbreiden. Maar ook het surfgedrag op het internet is sterk gewijzigd de laatste jaren. Sociale netwerksites spelen een steeds grotere rol in de online verkoop. Waarom een webwinkel beslist een goed idee is voor u leest u in dit artikel.

    Trend: iedereen kan (wil) aan internetverkoop doen.

    België bleef tot nu toe een beetje achter met het installeren van webshops ten opzichte van de overige Europese landen. Nu is er een duchtige inhaalbeweging aan de gang. In 2008 steeg het aantal online aankopen met bijna 45 % in vergelijking met het voorgaande jaar. Voor dit jaar verwacht men terug een groei van het aantal e-aankopen rond de 35 tot 40 procent en een omzetstijging van 20 tot 25 procent. Prima cijfers zowel aan de kopers- als aan de verkoperszijde.

    Momenteel stellen we vast dat de grote internetwinkels serieus concurrentie beginnen ondervinden van de kleinere online shops. Dat is een beweging die we ook in het buitenland merkten. Eerst zijn het de grote organisaties die voluit de webshop kaart trekken. Daarna volgen de kleinere handelszaken. Dit zien we nu in België. De laatste tijd zijn het voornamelijk kleine, fysieke winkels die hun verkopen via het internet willen verruimen. Als zijn er recent ook een paar grote spelers vers begonnen online verkopen.

    Waarom is een webshop een goede investering?

    De doorbraak van het internet in het dagelijks leven speelt een bepalende rol hierin. En ook de overheid stimuleert dit ten volle met een aantal initiatieven om zoveel mogelijk Belgen aan betaalbaar, snel internet te helpen. Maar er zijn nog een aantal redenen:

    • Tegenwoordig kan men gebruik maken van goede, eenvoudige en relatief goedkope software of diensten om een internetwinkel uit te bouwen.
    • Het is steeds eenvoudiger en goedkoper om de online aankopen aan de internetkopers te leveren doordat er meer diensten op maat worden geleverd door de Post of pakjesdiensten.
    • Gestandaardiseerde en veilige betaalmogelijkheden bieden betaal- en leveringszekerheid voor online kopers en verkopers.
    • De online kopers kijken massaal en gemakkelijk op een e-shop omdat zij permanent zoeken om prijzen en mogelijkheden van producten of diensten met elkaar te vergelijken.
    • Online winkels verkopen hun producten gemakkelijker verder van de deur, zelfs in het buitenland, omdat hun producten daar vaak niet, of niet meer, te vinden zijn. Dat maakt ze uniek.
    Ook het online consumentengedrag is gewijzigd.

    Vroeger gebruikte men het internet voornamelijk om "te ontdekken". Tegenwoordig is het enige doel vaak nog informatie en voordeel zoeken. Daarom merkt men nu -nog meer dan vroeger- dat surfers op het internet nog weinig tijd / geduld hebben. Onderzoek leert dat het grootste deel van de online shoppers niet verder kijkt dan de eerste twintig zoekresultaten.

    We zien ook dat liefst 90 % van de internetgebruikers wekelijks op zoek gaat naar informatie. En ruim 60 % doet dit zelfs dagelijks. Hiervoor gebruikt men bijna uitsluitend zoekmachines zoals Google, Bing, e.a. Daarom is het van groot belang dat een webshop vlot wordt gevonden op het internet en liefst in de eerste helft van de zoekresultaten verschijnt.

    Sociale netwerksites zoals Facebook, Netlog, e.a. zijn een heel belangrijke speler geworden. Online klanten delen hier hun ervaringen mee en deze beoordelingen van producten, winkels of diensten zijn vaak bepalend bij de online aankopen. Ook beoordelingen van klanten of kopers bij een product blijken vaak een meerwaarde te zijn.

    Ook zoekertjes- of veilingsites zoals Kapaza, koopjeskrant.be, zoekertjes.net, e.a. kunnen een interessant promotiemiddel zijn voor een reguliere webshop. Meer dan een derde van de internetgebruikers verkoopt van tijd tot tijd zelf artikels via deze sites. Vanzelfsprekend bezoeken zij zelf dan ook regelmatig deze sites om te kijken welke producten er aangeboden worden.

    Besluit.

    De e-commerce in België is nu definitief aan een inhaalbeweging toe. Door gebruiksvriendelijke webshopprogramma's, op maat gemaakte onlinediensten en voordelen van schaalvergroting voor recrutering is online verkopen ook voor kleinere internetwinkels heel rendabel. Wie begint, doet best beroep op eendegelijke e-commercepartner zodat de gebouwde webwinkel vlot gevonden wordt op het internet en hoog in de zoekresultaten te vinden is.

    2TREES is specialist in internetpromotie voor KMO's, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Wil je een goed werkende website, professionele webshop of heel doeltreffende, betaalbare e-promotie, neem dan gerust met ons contact op voor advies of een vrijblijvende offerte.

    16-12-2009 om 09:52 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:e-commerce, online shops, e-shops, webshops, internetwinkel, internetshop, webshopping, webwinkelen, e-commerce trends, e-commers tips, e-shop, online shops
    09-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vijf eenvoudige tips voor een succesvolle e-nieuwsbrief.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Met een eigen nieuwsbrief bereik je rechtstreeks potentiële klanten / kopers. De verwachtingen zijn meestal hoog gespannen. Maar niet alle nieuwsbrieven halen een goed resultaat. Het succes is van een aantal factoren afhankelijk. Toch heb je meer kans om goed te scoren als je volgende tips gebruikt.

    Waar moet je zeker op letten bij een e-nieuwsbrief?

    Een nieuwsbrief is altijd (een beetje) reclame. Je communiceert rechtstreeks (one to one) met een fysieke persoon. En iedereen is in de grond nieuwsgierig naar elk bericht dat in zijn mailbox terechtkomt. Bovendien heeft niemand tijd op het internet. Let er dus goed op dat je klaar en duidelijk, en met zo weinig mogelijk woorden, zegt wat je te zeggen hebt. Degene die je nieuwsbrief krijgt, moet (wil) direct kunnen oordelen of je aanbod interessant is of niet.

    Het doel van een nieuwsbrief is altijd "verkopen" in de ruime zin van het woord. En dat weet je klant, bewust of onbewust, ook goed. Vergeet daarom nooit om de geadresseerde te vragen om te reageren en om precies te zeggen wat hij daarvoor moet doen. Wees commercieel duidelijk.

    1. Formuleer je aanbod zo concreet mogelijk.

    Dat kan best al door in het onderwerp of in de titel de essentie van de actie in een zin weer te geven. B.v. "Tijdelijke actie: een professionele website met -20 % korting." Daar onder kan een treffend campagnebeeld worden verwerkt in combinatie met de korte details van de promotie. Best geef je alles gerubriceerd weer zodat de klant de verschillende zaken in een oogopslag ziet. Je kan dus perfect werken met titels, opsommingen, kleuren enz. Waak er wel op dat de stijl van je nieuwsbrief bij je zaak blijft passen.

    Heb je meerdere zaken aan te kondigen, dan zorg je dat deze duidelijk afgescheiden naar voor komen. Vermijd dat de klanten moeten zoeken waar het aanbod precies staat dat hen interesseert. En beperkt het aantal verschillende onderwerpen tot maximaal drie per nieuwsbrief.

    2. Verwerk een aantal links naar je website.

    Een e-nieuwsbrief wordt opgemaakt en uitgestuurd. Het is leuk en goed voor de prestaties van je website als zoveel mogelijk mensen ook eens naar je website komt kijken. Maak het hen dus zo gemakkelijk mogelijk door een aantal aanklikbare velden op te nemen in je nieuwsbrief. Automatisch zal de bezoekersstatistiek van je site omhoog schieten. Maar nog belangrijker is dat elke nieuwe bezoeker een aantal pagina's van je website zal bekijken vooraleer weg te klikken.

    3. Beschrijf je actie in detail op een speciale webpagina.

    Een goede nieuwsbrief is kort, strak gestructureerd en overzichtelijk opgemaakt. Om de actie haarfijn en uitgebreid uit te leggen, gebruik je best een (paar) aparte pagina's die je toevoegt aan je website. Hier kun je de ruime voordelen opsommen, getuigenissen verwerken, een aantal detailfoto's plaatsen, ...

    Het voordeel is dat de mensen die naar deze actiepagina's klikken werkelijk interesse hebben. Ze zijn dus bereid om nauwkeurig je aanbod te bekijken en om hier de nodige tijd voor vrij te maken. Ook kun je zelf deze webpagina's gebruiken om de actie aan nieuwe klanten uit te leggen. Telefonisch bijvoorbeeld, maar ook aan de klantendesk of aan je bureau.

    4. Beperk de duur van het aanbod.

    Een van de troeven van een actie is dat er gedurende een beperkte tijd een voordeel kan bekomen worden voor wie reageert. En precies die beperkte duur motiveert sterk de klanten om nu een bestelling te plaatsen. Het wacht-niet-tot-het-te-laat-is principe, als het ware. Deze beperkte duur, in combinatie met het voordeel, is dus een van de sterkste troeven van een actie. Zorg er dan ook voor dat dit duidelijk en prominent vermeld wordt.

    5. Plaats een reclameblok voor andere producten of diensten.

    Er zijn een aantal hulpmiddelen om een paar extra producten te promoten zonder dat het afbreuk doet aan de commerciële waarde van een goede nieuwsbrief. Op de nieuwsbrief zelf kan je onderaan een reclamekader plaatsen voor een aantal producten. Of je verwerkt in de promotiepagina's van de website een banner of een rubriek van gerelateerde producten aan de actie. Vergeet niet om steeds de juiste links op te nemen voor het doorklikken.

    Een goede commerciële nieuwsbrief opmaken vergt kennis van zaken. Een goed concept oogt zowel eenvoudig, duidelijk en past bij de stijl van je zaak of actie. Als er zaken niet in overeenstemming zijn met elkaar zal je nieuwsbrief minder goed aanslaan bij de prospecten en klanten. Daarom is het nagenoeg altijd een goed idee om de opmaak en uitwerking toe te vertrouwen aan een professionele partner.

    Wil je zelf ook promotie voeren met een goede nieuwsbrief. Neem gerust en vrijblijvend met ons contact voor leuke ideeën, toffe concepten en een professionele uitvoering.

    Gerelateerde artikels:
    "Tips voor een goede nieuwsbrief (1)" dd. 23/04/08
    "Tips voor een goede nieuwsbrief (2)" dd. 0/07/08
    "Goede tips om e-mailadressen te verzamelen" dd. 07/05/08
    "Een nieuwsbrief sturen? Hoe krijg je adressen?" dd. 27/08/08
    "Hoe kom ik aan e-mailadressen" dd. 18/02/09
    "De voordelen van een eigen e-nieuwsbrief" dd. 08/07/09

    09-12-2009 om 10:19 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:e-nieuwsbrief, e-nieuwsbrief uitgeven, e-nieuwsbrieven, tips nieuwsbrief, , goede e-nieuwsbrief, professionele e-nieuwsbrief, wet op e-nieuwsbrieven, goede tips voor nieuwsbrieven



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Belle et Beau, interieurdecoratie
  • 2trees, iCommunicatie voor KMO's en zelfstandigen

  • Rondvraag / Poll
    Hoe belangrijk is internet voor uw zaak?
    Heel belangrijk, ik maak er regelmatig gebruik van
    Heel belangrijk, maar ik ken er te weinig van
    Kan op termijn belangrijk zijn, nu nog niet
    Is niets voor mijn zaak
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs