Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • De SEO van een bestaande website kan verbeteren.
  • Vijf voordelen van goede website optimalisatie.
  • Een nieuwe website. Waar u zeker moet op letten!
  • De voordelen van een goede webshop.
  • Technisch onderhoud van een website is noodzakelijk voor een hoge ranking.
  • De voordelen van responsive websites.
  • Zelf een website onderhouden vs website onderhoudscontract.
  • Ook een goede website kan voor u online verkopen.
  • Vijf tips voor een succesvolle website.
  • Vijf tips om meer te verkopen met uw online shop.
    Archief per maand
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 09-2005
    Website, e-promotie, webshop tips.

    2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
    28-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe je merk en bedrijf versterken in een crisis?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Momenteel zitten we niet echt in een klimmende curve op economisch vlak. En dat is een understatement. Toch biedt een crisis uitzonderlijke mogelijkheden voor een merk of een bedrijf om zich te versterken. Crisis zorgt bij de consumenten voor een aantal veranderingen in hun koopgedrag. Wie hierop inspeelt, wordt als onderneming of als merk heel wat sterker en slaagt er in om de crisis goed door te komen.

    De consumenten in een crisis.

    Al te vaak denken bedrijven dat in een crisis alles een prijskwestie wordt. Niets is minder waar. In economisch moeilijke tijden kiezen de mensen eerder voor zekerheid, betrouwbaarheid en waarde. Wel is het zo dat de consumenten overgaan tot een strikter uitgavenbeheer. Men gaat beter nadenken, evalueren, vergelijken en pas dan kopen. De verkopen gebeuren dus minder spontaan en het koopproces loopt langer. De spontane aankopen kennen een heel grote daling of vallen zelfs meestal weg.

    Als bedrijf hou je daar rekening mee door in je reclame en promotie motieven mee te geven die de mensen vertrouwen geven en voor jouw producten of diensten laten kiezen. Als je weet dat b.v. een van je sterke troeven een lange levensduur is, of extra toepassingen die je met je product ook kunt doen, of als jouw artikel werkelijk een basisartikel is dat later gemakkelijk kan worden gecombineerd met meer trendy accessoires, enz., vermeld dit dan uitgesproken in je communicatie. Dat zijn nl. de troeven waarmee je in crisistijden mensen over de streep trekt.

    De consumenten zijn ook heel gevoelig om als "verstandige koper" of "goede huisvader / -moeder" gezien te worden. Daarom zorg je er steeds voor dat rationele motieven de kern uitmaken van je reclame. Want met rationele motieven kunnen de kopers hun eigen aankoop het best verdedigen in hun gezin of bij vrienden en kennissen.

    In crisis is de prijs wel belangrijk maar niet het belangrijkste.

    Natuurlijk is het niet verstandig om geen rekening te houden met de marktomstandigheden voor je prijsstelling. Ben je te duur, dan verkoop je gewoon niet. Dat is simpel. Toch is de prijs niet het eerste en zeker niet het belangrijkste argument in crisistijden. De sleutel ligt bij waarde en het waard zijn.

    Denk even aan het volgende: iedereen weet dat goedkoop vaak staat voor miskoop. Meestal betaal je best iets meer omdat de kwaliteit beter en zekerder is, het merk betrouwbaarder of omdat het product gewoon langer meegaat. Voor een aantal merken vormen deze motieven altijd al de basis van hun imago. In crisistijden halen deze motieven de bovenhand bij de kopers. En vaak kunnen de consumenten ook trots zijn omdat zij een iets duurder product of dienst verkiezen boven de onzekerheid van de goedkoopste. Daar kun je als koper gerust mee uitpakken en bewijst dat ze goed en verstandig voor hun gezin zorgen.

    Als bedrijf besteed je in economisch moeilijke tijden in je communicatie best aandacht aan de kwaliteit en extra troeven/mogelijkheden van je producten en diensten, aan de grote functionaliteit waardoor de aankoop een slimme koop wordt en aan de levensduur van je artikels.

    En pas dan komt de prijs aan de orde. Moffel de prijs nooit weg. Benadruk steeds de prijs, maar dan altijd in relatie tot de rationele voordelen die je producten bieden voor de koper. Zo verrechtvaardig je gemakkelijk en doeltreffend je eigen prijs en geef je jezelf een voordeel t.o.v. de goedkoopste van de markt.

    En de consumenten blijven, zelfs in diepe crisistijden, voor een deel nog irrationeel. Een heel goed motief, wars van alle rationaliteit en prijzen, blijft altijd belangrijk. Consumenten zijn trots op zichzelf als ze er in slagen om "verstandig" om te gaan met hun budget of als ze een goede prestatie neergezet hebben door hard te werken. Dan belonen of verwennen ze zichzelf graag eens met een "folieke". En de buitenwereld mag het gerust weten. En hier speelt de prijs hoegenaamd geen rol (tot op een zekere hoogte natuurlijk). Het enige dat telt is: ben ik het waard en kan ik het betalen.

    Bedrijven moeten zich herontdekken in een crisis.

    Een crisis werkt louterend en zuiverend voor het bedrijfsleven. De minder rendabele zaken verdwijnen en meestal plooit men terug op de "corebusiness" van een zaak. Eenvoudig gezegd komt het er op neer dat men terug de sterke troeven van een product of bedrijf benadrukt. Want dat is de enige reden waarom de klanten voor jou kiezen. Daarom is het goed om, als bedrijf, nu de vraag te stellen: wie ben ik, waar sta ik voor en welk uniek voordeel bied ik. ("ik" kan zowel het bedrijf zijn als een product of een dienst). Het eerlijke antwoord op deze drie kernvragen zal ook de basis vormen voor de communicatie in economisch moeilijke tijden.

    Als jouw bedrijf hier mee rekening houdt, zal je zonder twijfel beter door een moeilijke periode komen en bovendien veel sterker staan eenmaal het economisch klimaat terug omslaat. In crisistijden benadruk je best je eigen troeven, bied je zekerheid en veiligheid aan en zorg je voor een rationele rechtvaardiging van de prijs.

    Maak je geen illusies. Zolang er mensen zijn zullen er altijd kopers zijn en zal er altijd gekocht worden. Maar als er minder vis in de vijver zit, moet je er voor zorgen om het efficiëntst te vissen. Want wat jij niet binnenhaalt, daar is een concurrent mee weg.

    2TREES is gespecialiseerd in websites, e-promotie en webshops voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Wij leveren efficiënte en heel doeltreffende middelen aangepast aan de mogelijkheden en de noden van onze klanten. Met onze creativiteit en onze vakkennis krijgt u net dat ietsje meer waardoor u beter en sneller opgemerkt wordt. Maar bovenal garanderen wij u: wij blijven voor je werken totdat je succes hebt. Neem gerust met ons contact op.

    28-01-2009 om 09:16 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De consument en Google reclame.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat iedereen reeds vermoedde, is nu ook proefondervindelijk vastgesteld. Google, de meest gebruikte zoekmachine ter wereld, is nu ook het grootste online advertentiekanaal. Ze staan voor bijna 60 procent van de webadvertenties wereldwijd. Wat is het, hoe werkt het en wat moet je weten?

    Google AdWords vertoont online reclame.

    Met Google AdWords maak je reclame door middel van een klein reclameblokje, een beeldadvertentie of een dynamische advertentie boven of naast de zoekresultaten of op websites van derden. Je betaalt voor elke keer dat een bezoeker via jouw advertentie op jouw website terecht komt. En je kiest o.a. hoeveel je hiervoor betaalt, in welke regio je advertentie verschijnt, welke dagen/uren, enz., enz.

    Dat is kort de theorie. De truuk bestaat er in om je reclameboodschap zo aantrekkelijk en kernachtig voor te stellen zodat de mensen nieuwsgierig worden en op je advertentie klikken. Dan komen ze automatisch op je website terecht. Maar let op: de ruimte die je kan vullen is beperkt, en ook niet alle woorden of zinsdelen worden geaccepteerd.

    Verder is het belangrijk om de juiste prijs te bepalen voor een klik. Als je deze te hoog zet, verlies je onnodig geld. Maar als je bedrag te laag ingesteld staat, wordt je advertentie gans onderaan, of op de tweede pagina van de zoekresultaten, of zelfs niet vertoond. En dan heb je er ook weinig aan.

    Naast een goede reclametekst is ook de zoekwoordenlijst van groot belang. Niet alleen goede woorden, woordcombinaties of zinscombinaties zorgen voor efficiënte vertoningen, je maakt best een mix van gewenste woorden, uitgesloten combinaties, enz. Met de correcte combinatie van deze zaken maak je dat je Google reclame vertoont wordt aan de mensen die je op dat moment zoeken. En dan kost je reclame het minst van al.

    Samengevat: Google AdWords is dus betalende reclame waarvan jij de positie van verschijnen kan bepalen door meer of minder te bieden per klik. Maar hoe efficiënter de reclame gebouwd is, hoe goedkoper ze is en hoe beter het resultaat is.

    Google AdSense toont online reclame.

    Met Google AdSense kan je geld verdienen. Inderdaad, als je toelaat dat Google op bepaalde delen van je website reclameboodschappen laat verschijnen, krijg je per klik een percentage commissie. Hoe meer mensen er op die Google advertenties klikken, hoe meer geld je verdient. Je kan zelf bepalen waar ze verschijnen, hoeveel en welk formaat ze hebben. Je kunt zelfs het uitzicht en de kleuren aanpassen aan de lay-out van je site zodat ze er op het eerste zicht één geheel van uitmaken, of zelfs een onderdeel ervan zijn.

    Google zelf vertoont enkel advertenties die verband houden met de inhoud van je site. Hierdoor komen ze niet echt storend over bij de bezoekers aan je site, maar ervaren veel mensen ze zelfs als extra tips of keuzemogelijkheden.
    Ze kosten ook niets om te laten verschijnen, en eenmaal je betalingsgegevens ingesteld zijn, gebeurt de betaling van je commissie ook automatisch eenmaal men een bepaald bedrag heeft bereikt.

    Om zoveel mogelijk geld te verdienen is de plaatsing van de advertenties wel belangrijk. Hier moet je goed op letten. Maar natuurlijk moet je het wel eerst willen. Want het kan b.v. voorkomen dat plots een advertentie van je concurrent op je site verschijnt, en ook niet iedereen vindt betalende reclame passen op zijn website.


    Conclusie: Google AdSense is reclame waarbij jij commissie krijgt elke keer dat iemand er op klikt. Je kan zelf de plaats en uitzicht er van kiezen en de reclamebooschappen hebben verband met de inhoud van je website.

    Overige Google reclame.

    Hoe meer Google producten er op de markt komen, hoe meer mensen er van gebruik maken. En natuurlijk is elk nieuw product een nieuwe kans om producten, merken, diensten of bedrijven te promoten.

    Naast de reclame bij de zoekresultaten of op sites van derden, kunnen er momenteel advertenties verschijnen bij o.a. kaartopzoekingen (Google maps), informatie die via GSM of pda wordt opgevraagd, bij de e-mails die met Gmail worden ontvangen, enz.
    De lijst is lang en de mogelijkheden zijn ruim en omvangrijk.

    Je bouwt immers niet alleen meer tekstadvertenties, maar je kan ook kiezen voor beeldadvertenties of dynamische advertenties. En ook hier bepaal je zelfs tot de formaten van advertenties zodat minder geslaagde versies niet worden vertoond. Je kan zelfs eigen beelden gebruiken om een Google beeldadvertentie op te bouwen.


    Conclusie: adverteren via Google biedt heel veel mogelijkheden en troeven voor super efficiënte reclame. Je hebt verschillende vormen van reclame om de resultaten sterk te verbeteren en het kost maar zoveel als je zelf wilt.

    Het opbouwen, instellen en opvolgen van Google advertenties is wel heel gespecialiseerd en erg intensief werk. Specialisten vertrekken natuurlijk van uit hun expertise en maken vrij goede reclameblokken als basis. Wie dit vaak doet, weet immers wel wat normaal werkt en wat niet. Maar eenmaal de basis gemaakt is, is het zaak om de eerste maanden de advertentie te testen, bij te werken, varianten te zoeken die misschien nog iets beter presteren. En dan natuurlijk, andere kanalen instellen, beeld- en dynamische versies uitwerken, testen en laten verschijnen, enz.

    Ook KMO's, zelfstandige ondernemers of vrije beroepen kunnen op een efficiënte en heel rendabele manier hun producten of diensten promoten via Google. 2TREES, de specialist in internetreclame, bouwt Google reclame per opdracht, per maand, per campagne of per periode. En eenmaal een campagne van start is gegaan, kun je op ons beroep doen voor rapportage of voor monitoring, zodat je Google advertenties blijven presteren.


    Wil je meer weten over Google reclame voor jouw bedrijf? Wat de kosten zijn en wat je er efficiënt mee kan adverteren? Neem vrijblijvend met ons contact op.

    21-01-2009 om 09:25 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe bouw ik Google reclames? (2)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vorige keer had ik het over het maken van een goede Google reclame en de dingen waar je moet mee rekening houden. Maar daar stopt het meestal niet. Om van een goede Google Adwords een heel performante te maken, is er achteraf ook nog wat werk nodig. Hier volgen een tweede serie tips om tot een doeltreffende Google Adwords campagne te komen.

    a) Maak je campagne performanter.

    Indien je rekening houdt met de vijf tips van vorige week om een Google campagne te bouwen, geraak je al een heel eind. En misschien krijg je zelfs een aantal goede klikken in je eerste maand.

    Maar meestal is de eerste campagne nog wel voor verbetering vatbaar. Ideaal hiervoor is om een aantal advertentievarianten te bouwen en deze tegen elkaar uit te spelen. Zo kun je ontdekken welke versie de meeste klikken oplevert, of de meeste vertoningen. Ook kun je achteraf goed werkende elementen van de ene variant gebruiken om een tweede versie te verbeteren.
    Dit is meestal het werk en de kosten waard, want hoe performanter de campagne opgemaakt is, hoe goedkoper je reclame wordt voor eenzelfde opbrengst.

    b) Diversifeer met campagnes à la carte.

    De meeste zaken verkopen verschillende producten of leveren verschillende diensten. Vaak maakt men in het begin de fout om teveel te willen adverteren met een advertentie. Het beste resultaat mag men verwachten indien men met een reclametekst slechts één product, dienst of doelgroep wil aanspreken. Zo kan men immers een advertentie à-la-carte maken en deze heel fijn afstemmen op de mogelijke klanten die men voor ogen heeft.

    En wie verschillende interessante zaken in de aanbieding heeft, maakt best aparte campagnes. Zo kun je elke campagne werkelijk haarfijn opbouwen naar het product, dienst of klant die men wil aantrekken. Deze werkwijze vergt meer arbeid, maar het resultaat is ongetwijfeld veel beter. Ook de mogelijkheden om de campagnes bij te sturen achteraf zijn groter.

    c) Leer van je concurrenten.

    Misschien staat je concurrent al iets verder met Google reclame en hebben zij ondertussen wat ervaring opgebouwd. Of ze gebruiken een formule of toepassing waar jij nog niet aan dacht. Het kan nooit kwaad om goede zaken van iemand anders ook te gebruiken. Want wat werkt op een ander werkt meestal ook voor jou. Kijk dus van tijd tot tijd naar andere advertenties van je collega's en probeer de goede dingen ook uit.

    Een bijkomend voordeel is dat je door de advertenties te bekijken ook snel op de hoogte komt van nieuwe producten van hen, of van acties en promoties. En zeker in de huidige tijd is snelheid van groot belang.

    d) Volg dagelijks de prestaties van je campagnes.

    Elke dag worden je advertenties vertoond. Dus elke dag kan je zien of bepaalde zoekwoorden, zinsdelen, uitgesloten woorden, enz. presteren of geen resultaat geven. Zie je trefwoorden die voor jou belangrijk zijn, maar die voor geen meter werken, kijk dan snel naar alternatieven. Of zoek andere woorden die wel resultaat geven. De eerste maand is het fijntunen van een Google advertentie best wel intensief werk. Maar enkel zo komt men na een paar maanden tot "de ideale reclame" (bij benadering natuurlijk).

    e) Werk minimum 2x per jaar permanente campagnes bij.

    Permanente campagnes zijn ofwel themacampagnes die jaar in, jaar uit actueel blijven. Of het zijn campagnes die hun rendement bewezen hebben en die blijven lopen omdat er steeds behoefte blijft aan het product of dienst.

    Maar de maatschappij is steeds in evolutie en beweging. Zo ook de klanten. En het gaat snel tegenwoordig. Soms sta je versteld dat bepaalde typeringen of woorden, die 6 maand geleden hot en in waren, plotseling niet meer gebruikt worden. Of dat het zoekgedrag van je klanten plots gewijzigd is. Daarom is het heel verstandig om minimum 2x per jaar goed lopende campagnes te analyseren en bij te werken. Pas de zoekwoordenlijsten aan, kijk naar de biedingen of ze nog optimaal zijn, zoekgebied, verschijningstijd, enz. En geef je campagnes een nieuwe boost door deze facelift.

    Google reclame is een moderne reclamevorm die én interessant én uiterst rendabel is in de huidige zoekmaatschappij. Maar het bouwen en performant maken (optimaliseren) van de Google campagnes zijn arbeidsintensief. Maar u kunt natuurlijk steeds op veilig spelen en uw internetreclame aan een specialist toevertrouwen. (U drukt toch ook uw advertentie in een tijdschrift of krant niet zelf?).

    2TREES is gespecialiseerd in websites, e-promotie en webshops voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Wij leveren efficiënte, klantvriendelijke en heel doetreffende middelen voor kleine en middelgrote budgetten maar wel met een persoonlijke aanpak en begeleiding. Neem gerust met ons contact op.

    14-01-2009 om 10:12 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe bouw ik Google reclames? (1)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Google is zowat de meest gebruikte zoekmachine wereldwijd. Zeker in België waar de mensen in meer dan 95 procent dit kanaal gebruiken. Maar Google biedt ook de mogelijkheid om heel doeltreffend en betaalbaar reclame te maken ... met Google Adwords. Een goede Google campagne levert zonder twijfel meer dan zijn geld op. Maar het bouwen ervan is toch wel specialistenwerk. Waar hou je best rekening mee?

    1. Zoek de perfecte reclametekst.

    De perfecte reclametekst is eenvoudig, stimulerend en wervend. Zorg er dus voor dat je met een paar woorden zo goed mogelijk weergeeft WAT je aanbiedt en HOE je er aan geraakt. De bedoeling is steeds om de mensen die op zoek zijn naar een product of een dienst die jij aanbiedt, naar je website te lokken. Natuurlijk moet je website commercieel genoeg zijn om de potentiële klanten overtuigen en tot kopen aan te zetten.

    De perfecte reclametekst schrijven voor Google is intensief werk en duurt best een poosje. Woorden inpassen in een tekst, bijschaven totdat de toon en de inhoud opvalt. De mensen gepast nieuwsgierig maken en hen zo ver krijgen dat ze op je advertentie klikken. "Try en error" is meestal de boodschap zeker voor ongeoefenden.

    2. Toon je tekst aan de juiste mensen.

    De perfecte reclametekst tonen, en hertonen, bij mensen die niet op zoek zijn naar je producten of diensten is natuurlijk verloren moeite. Google biedt de mogelijkheid om advertenties enkel te vertonen aan mensen die de juiste zoekwoorden voor jou intypen, en die in juiste gebied wonen, of zelfs enkel tussen de juiste uren. Heel veel mogelijkheden dus, maar het komt er wel op aan om deze instellingen voor je campagne zo te verfijnen dat enkel een actuele koper ze ziet.

    Het belangrijkste onderdeel hiervoor is de zoekwoordenlijst. Bouw ze nauwkeurig en met zorg op. Gebruik niet alleen zoekwoorden die je moeten tonen, maar ook zoekwoorden waarbij je niet wilt vertoont worden. En verruim je lijst met zinsdelen, brede zoekwoorden, precieze zoekwoorden, enz.

    3. Toon je op verschillende kanalen.

    Iedereen heeft wel al de advertenties gezien bij zoeken van informatie met Google. Dat zijn tekstadvertenties die verschijnen op het zoeknetwerk. Bij de zoekresultaten dus. Maar daar naast kan je advertentie ook worden vertoond met het inhoudsnetwerk en bij Google maps. Als je advertenties vertoond worden op het inhoudsnetwerk verschijnt je reclameboodschap op websites die meestal veel bezoekers trekken. Dat zijn de "gesponserde links" die je vaak aantreft. Je advertenties passen dan wel met de inhoud van die websites zodat mensen vaak denken dat deze een onderdeel ervan vormen. Doordat de inhoud van die sites strookt met je reclametekst bereik je meestal ook het juiste publiek.

    Voor een campagne kan je eveneens meegeven dat je bij Google maps wilt verschijnen. Dan krijg je een vertoning als mensen b.v. de weg zoeken in je buurt. Dit is meestal interessant voor locale advertenties, dus wie b.v. in een provincie of beperkt taalgebied adverteert. Minder interessant is het b.v. als je als Vlaams bedrijf een Engelse Google advertentie maakt die gericht is op het Verenigd Koninkrijk.

    4. Verhoog je trefkans door te diversifiëren.

    Naast de gewone tekstadvertenties kan je ook beeldadvertenties bouwen. Of zelfs een videoafbeelding toevoegen aan je advertentie om beter op te vallen. Beeldadvertenties en andere verschijnen niet in het zoeknetwerk maar wel in het inhoudsnetwerk. Maar het is best aantrekkelijk als je advertentie beweegt en zo de aandacht trekt.

    Je kunt eveneens diversifiëren door niet alleen via het Google zoekprogramma te werken, maar b.v. reclameboodschappen te maken die bij GSM berichten worden vertoond. Mobiele campagnes dus. Dat kan interessant zijn om een advertentie voor je winkel te vertonen als iemand b.v. de weg zoekt d.m.v. zijn pda.

    5. Bied de juiste prijs voor je advertentie.

    Met Google bepaal je immers niet alleen het bedrag per dag, week of maand dat je aan reclame wilt spenderen, je moet ook opgeven hoeveel je bereid bent om te betalen voor een klik. Dit noemt men het bod. Hoe beter je reclametekst opgemaakt is en hoe verfijnder je campagne ingesteld is, hoe minder een klik zal kosten om hoog vertoond te worden. Ook hoe minder adverteerders er zijn voor een product of dienst, hoe minder je zal moeten bieden om vertoond te worden. Hier speelt de wet van de concurrentie volop.

    Het is dus zaak om -zeker de eerste paar maanden- te kijken hoe je advertentie evolueert om zo tot het juiste bod te komen. Bied je te laag, dan krijg je weinig of geen vertoningen. Zeker al niet op een zichtbare plaats op de eerste pagina van de zoekresultaten. Bied je te veel, dan verspil je eigenlijk reclamebudget zonder dat het nodig is.

    Voor Google reclamecampagnes is het zoals met een auto. Zelfs als heb je de meest performante auto, dan nog krijg je enkel het beste resultaat als hij best afgesteld is. Google reclame levert zonder twijfel klanten en omzet op. Even proberen? Maar natuurlijk kan je ook steeds bij een specialist terecht.

    2TREES is gespecialiseerd in websites, e-promotie en webshops voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Wij leveren efficiënte, klantvriendelijke en heel doetreffende middelen voor kleine en middelgrote budgetten maar wel met een persoonlijke aanpak en begeleiding. Neem gerust met ons contact op.

    14-01-2009 om 10:08 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Succes in 2009 met 2TREES.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wij wensen u bijzonder veel geluk, geld en gezondheid toe, maar bovenal ook een heel boeiend en succesvol 2009.

    2TREES 
    www.2trees.be
    websites e-promotie webshops

     Professionele, betaalbare internetreclame
    voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen

    08-01-2009 om 09:07 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Belle et Beau, interieurdecoratie
  • 2trees, iCommunicatie voor KMO's en zelfstandigen

  • Rondvraag / Poll
    Hoe belangrijk is internet voor uw zaak?
    Heel belangrijk, ik maak er regelmatig gebruik van
    Heel belangrijk, maar ik ken er te weinig van
    Kan op termijn belangrijk zijn, nu nog niet
    Is niets voor mijn zaak
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs