2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
31-12-2008
Tendenzen in de internetverkooo (2).
Vorige week brachten
we een eerste reeks van trends die zich aftekenen. Hier volgen de
tweede serie tendenzen die belangrijk zijn om mee rekening te houden.
Met deze informatie in gedachten kunnen websites en webshops sneller en
beter succes kennen.
1) Internet belangrijker nieuwsbron dan de krant.
Onderzoek in Amerika laat nu reeds zien dat het internet de belangrijkste nieuwsbron is geworden. Ruim 40 procent
van de ondervraagden beweerde het binnen- en buitenlands nieuws
voornamelijk via het internet te volgen. De kranten stonden in 35
procent van de gevallen in voor de verspreiding van het nieuws. Dit is
wel opmerkelijk in een land dat de naam heeft dat iedereen 's morgens
eerst een beker koffie en een krant gaat halen.
Televisie
blijft wel nog het nieuwsmedium aan de top in Amerika. Zeven op de tien
Amerikanen volgen dit dagelijks. Maar bij de jongeren (beneden 30 jaar)
ligt de situatie anders. Daar is het internet nu reeds even belangrijk als TV als informatiebron.
De
maatschappij evolueert snel naar een interactieve, online en digitale
wereld. Mails b.v. zullen in de toekomst niet uitsluitend meer via pc
worden opgevraagd, maar ook met de gsm of op TV. Anderzijds zullen
websites evengoed met de gsm of via het televisietoestel worden
vertoond. Daarom is het belangrijk om steeds de eigen website en
webshop zo professioneel mogelijk voor te stellen en de informatie strikt up-to-date te houden.
2) Webwinkels lijden minder onder de crisis dan gewone winkels.
De
eerste resultaten van de belangrijke decembermaand maken in Amerika een
sterke trend duidelijk. Online winkels voelen zeker ook de crisis maar
de omzetdaling is minder uitgesproken
dat de verkoopcijfers van de traditionele shops. De online omzet kromp
met twee procent tegenover een daling van vijf à acht procent voor de
gewone winkels.
Het meest gebruikte promotiemiddel in deze tijden van crisis en recessie was duidelijk de kortingsacties.
Het valt even in het oog te houden hoe deze trend zal evolueren want
kortingen gaan meestal ten kosten van rentabiliteit. En dat is vrij
schadelijk om lange termijn. Maar hoe dan ook webwinkels en online
verkopen hebben een aantal heel specifieke en sterke promotiemiddelen om de verkoop en rentabiliteit aan te zwengelen.
3) Senioren en medioren ontdekken massaal het online shoppen.
Onderzoek
in Duitsland toont aan dat de blijvende groei van de online verkopen er
voornamelijk te danken zijn aan de senioren. Nu het webshoppen algemeen
ingang gevonden heeft, beginnen zij massaal het internetwinkelen te
ontdekken. Momenteel doet over de twintig procent van de Duitse 60+ ers reeds aankopen via het net. Deze doelgroep is daarmee zeer zeker aan een inhaalbeweging bezig.
Mede hierdoor zijn de verwachtingen voor de online verkoop in 2009 hoog gespannen. Groeicijfers tussen de 25 - 40 procent
worden vaak naar voor gebracht. Het volume aan e-commerce is in
Duitsland in 8 jaar tijd verviervoudigd. Ook stelt men vast dat na een
5-6 jaar, de online omzet vaak (meer dan) de helft uitmaakt van de
totale omzet, terwijl deze sneller stijgt dat de 'toonbank'-verkopen.
Hieruit blijkt duidelijk dat de verkoop via het internet een sterke groei mag verwachten en dat de webshops (online verkoop) een belangrijke extra omzet voor de zaak kan betekenen.
En hiermee kan ik 2008 feestelijk afsluiten. 2TREES
wenst u alvast het allerbeste (geld, geluk en gezondheid) voor 2009.
Ook in dit nieuwe jaar zal u terug op ons beroep kunnen doen voor
doeltreffende en betaalbare internetreclame, speciaal en op maat van
KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen.
De verdere opmars van
de online verkoop in België is zeker een van de constanten dit jaar.
Meer en meer winkels willen beginnen met internetverkoop en veel
bedrijven willen er gebruik van maken om hun B2B verkopen sneller en
gemakkelijker te laten verlopen. Op het vlak van de online verkoop zijn
er 3 tendenzen voor de toekomst die we best nader in het oog houden.
1) Koopjes, speciale aanbiedingen en extra voordelen doen extra verkopen.
Dit
zijn altijd al heel sterke argumenten geweest om mensen te laten
aankopen. Maar zeker in tijden van crisis spelen ze nog een sterkere
rol. Let er dus even op dat de voordeelaanbiedingen op jouw website vooraan staan zodat elke bezoeker ze gegarandeerd tegenkomt.
We merken momenteel een sterke stijging van de internetbezoekers die
zoeken met de zoektermen "tweedehands", "outlet", "speciale prijs",
"outlet", ... Het aantal bezoekers steeg de laatste maanden met zo'n +40 %.
De
interesse voor deze categorie producten blijkt ook uit de geplaatste
zoekertjes die met ruim 30 % stegen. De consumenten gebruiken
tegenwoordig dus volop het internet om voordelen te ontdekken. Daarom is het goed om zelf ook rubrieken outlet, tweedehands of voordeelhoekje te gebruiken voor je website of webshop.
We merken tenslotte ook dat er vaak gezocht wordt om de duurdere (merk-) artikelen
via het internet aan te kopen. Maar dan wel aan de beste (speciale)
prijzen. Nog meer dan anders zijn luxe-merken heel goede producten voor
online verkoop omdat de kopers weten dat de kwaliteit goed is, het
imago van het product beslist meespeelt en men online vrij gemakkelijk
en snel de verschillende aanbiedingen kan vergelijken.
2) Nieuwe SEPA voorschriften vormen stimulans voor overschrijvingen voor online aankopen.
Recent werden de nieuwe SEPA voorschriften van kracht zodat men gemakkelijker grensoverschrijdende betalingen
kan doen via een gewone bankoverschrijving. Dit biedt terug extra
kansen voor online winkels. De bankoverschrijving is immers niet
toevallig het betalingsproduct waar de meeste mensen over beschikken, dat ze best kennen en ook volledig vertrouwen.
Daarom is het beslist te overwegen om, naast veilig betalen met
bankkaarten, ook het gebruik van overschrijvingen toe te laten op je
webshop.
Online aankopen laten betalen met bankoverschrijvingen hebben de volgende troeven voor de internetverkoop: - de bankoverschrijving is het meest verspreide betaalmiddel, - iedereen kent en vertrouwt dit volledig, - door de nieuwe SEPA voorschriften kan dit gemakkelijk over de landsgrenzen heen, - ze bieden 100 % betalingsveiligheid, - voor de winkelier zijn er geen extra kosten voor activering, installatie of maandelijks tarief.
Maar belangrijkst van al, elk doeltreffend extra betaalmiddel maakt het mogelijk om extra nieuwe klanten aan te trekken voor je webshop.
3) Gebruik sociale netwerken is efficiënt extra promotiemiddel voor internetverkoop.
Onderzoek
heeft uitgewezen dat het gebruik van sociale netwerken een steeds
belangrijker aandeel krijgt in de succesvolle online verkoop. Voor
zowat 30 % van de online kopers vormt de aanbeveling van vrienden, reviews bij producten op de site of de commentaar via sociale netwerken een doorslaggevende stimulans
om een product, dienst of merk aan te kopen. Sterker nog, in bijna 20 %
van de gevallen ging men direct over tot de aankoop nadat men een mail
of een link doorgestuurd kreeg van een vriend of kennis. Dat is wel
heel belangrijk.
Samen met de
informatie die men via een e-nieuwsbrief of een voordeelbrief ontvangt,
wordt het gebruik van sociale netwerken een sterk argument voor online
verkopen. Daarom is het beslist een goed idee om in de toekomst ook
gebruik te maken van testimonials door klanten bij je producten en van een goede tell-a-friendactie om een product of dienst te promoten.
Nog
een laatste tip naar aanleiding van dit jaareinde. Waarschijnlijk
behoort u ook tot de ondernemers die op het einde van het jaar uw
klanten het beste toewensen. Indien u hen een leuke, toffe
nieuwjaarskaart stuurt, profiteer er dan gelijk van om de openingsuren
van uw zaak voor de feestaankopen mee te geven, én zet er gelijk reeds
de start van uw koopjes op. Zo weten uw klanten niet alleen dat u hen
niet vergeten bent, maar zijn ze tevens verwittigd wanneer ze kunnen
langskomen om hun aankopen te doen.
2TREES
is gespecialiseerd in websites, e-promotie en webshops voor KMO's,
zelfstandigen en vrije beroepen. Wij leveren efficiënte,
klantvriendelijke en heel doetreffende middelen voor kleine en
middelgrote budgetten maar wel met een persoonlijke aanpak en
begeleiding. Neem gerust met ons contact op.
Moeilijke tijden? Superkansen voor creatieve ondernemers.
Normaal
gesproken is het zakenleven een boeiende bedoening. Zeker in tijden van
hoogconjunctuur waar alles lijkt te lukken. Maar daar na. Als de
economie in een dal terecht komt, is alles dan kommer en kwel? Nee,
zeker niet. Alhoewel het dan minder evident is, biedt een moeilijke,
economische periode uitzonderlijke kansen en mogelijkheden aan de
creatieve ondernemer. Daarom hieronder 5 doeltreffende tips voor een succesvolle zaak in tijden van crisis.
1. Je klant heeft altijd gelijk.
Vrij evident zeg je? Maar waarom vergeten zoveel ondernemers dit zo vlug? In moeilijke tijden kopen klanten A) zekerheid, B) waarde voor hun geld en C) duurzaamheid.
Dit betekent dat je even goed naar je assortiment kijkt. Extravagante
gadgets, trendy prulletjes, onpraktische foliekes, enz. Na verloop van
tijd heeft iedereen ze zitten in het assortiment. Maar in tijden van
crisis plooien de mensen zich terug op gevestigde merken, gekende,
traditionele producten. Vaak deze die men van kindsaf kent en vertrouwt.
1e tip:
bekijk je assortiment met de ogen van een klant. Snoei in overbodige,
weinig rendabele en te dure producten en plooi naar je basis van
gekende, vertrouwde, oerdegelijke en kwaliteitsvolle merkartikelen.
2. Geef voordeel, voordelen, extra voordelen, enz.
Moeilijke tijden voor jou zijn meestal ook moeilijke tijden voor je klanten. Ze zijn extra gevoelig voor goede deals. Een voordeel doen
is een serieus argument om je producten te kopen. Vergeet niet, ook in
minder florissante tijden moeten de mensen ook nog leven. Men kan de
meeste aankopen een tijdje uitstellen, maar uiteindelijk gebeurt het
toch. Dan maak je best dat ze merken dat ze bij jou een goede deal
krijgen. Maar doe het verstandig. Geef nooit korting in geld. Maar zorg
dat je er zelf ook beter
van wordt. Geef b.v. een extra product bij aankoop van 5 producten. Een
artikel geven kost je minder dan de waarde voor de klant en bovendien
verhoogt het je omzet. Of werk met spaarkaarten (hou ze wel zelf bij en
laat je klant via je website hun totaal opvragen, b.v.), of organiseer
een originele Tell-A-Friendactie.
Tip 2:
Geef extra voordelen of kortingen op een slimme manier zodat het je zo
weinig mogelijk kost en gegarandeerd meer omzet oplevert.
3. Maak minstens evenveel reclame als vroeger, maar doe dit slim.
Het
slechtste wat een ondernemer kan doen in tijden van crisis is alle
uitgaven stopzetten, in een hoek gaan zitten en klagen. Niemand is daar
mee geholpen, je zaak niet en je klanten zeker al niet. Integendeel,
als het minder goed gaat, moet je het verschil maken. De (schaarsere)
consumenten die op jacht zijn voor een aankoop moet je met zoveel mogelijk middelen
naar jou lokken. Dit kan het beste via de reclame om hen duidelijk te
maken dat jij het beste aanbod hebt voor hen. Een bijkomend voordeel is
dat men zal zien dat jij blijkbaar toch dynamisch en vol vertrouwen bent. En klanten kopen graag bij enthousiaste mensen.
Maak wel slim reclame. Probeer vooraf in te schatten wat de werkelijke kostprijs is en welke return
je normaal gezien mag verwachten. Bespreek dit ook met je
reclameadviseur om de opbrengsten realistisch in te kunnen schatten. En
evalueer achteraf
het resultaat. Middelen die niet goed scoren passen misschien niet voor
jouw zaak of producten. Of ben je van mening dat je verkeerd
geadviseerd bent? Praat dan eens opnieuw tegen je reclamegoeroe.
Misschien krijg je wel een gratis extra reclame als compensatie als je
klacht terecht is.
Tip 3:
Blijf reclame voeren, maar op een slimme manier. Schat vooraf kosten en
verwachtingen realistisch in en evalueer het resultaat achteraf.
4. Betrek je leveranciers bij je promotiecampagnes.
Vaak
vergeet men dat men niet alleen acteert in deze wereld. Als je besluit
om je omzet op te krikken met een klantenactie, en om te investeren in
een promotiecampagne, dan hoeven niet alle kosten voor jou
te zijn. Als je actie een succes wordt, en je verkoopt fantastisch veel
meer, dan heeft ook jouw leverancier daar profijt van. Vraag dus gerust
even zijn medewerking om een inspanning te doen voor jou actie. Dit kan
door gratis producten te leveren, of een deel van de advertentiekosten
te betalen. Maar ook een speciale prijs of betaaluitstel in het kader
van deze actie tellen ook al mee.
Tip 4:
Zoek om (een deel van) je bedrijfskosten te laten dragen door
leveranciers, relaties of partners van je bedrijf. Gedeelde opbrengst
mag best een stuk gedeelde kost zijn.
5. Blijf trouw aan je eigen waarden en filosofie.
Dat
is heel belangrijk om dit voor ogen te blijven houden. Nogal vaak
schrikt men als men merkt dat de omzet terugloopt of de winstmarges
onder druk komen te staan. Dat mag echter nooit tot paniek leiden zodat
je de basiswaarden en je bedrijfsfilosofie verloochent. Denk er aan dat
je klanten voor bepaalde redenen bij jou kopen. Herondek deze waarden, herdefinieer goed waar jij en je bedrijf voor staan. Wat is het doel en de missie van je zaak. Maak daar gezond reclame
mee en blijf vooral trouw en consequent in je beslissingen. Zo blijven
je klanten zich herkennen in je bedrijf en blijven ze vertrouwen
houden. En voor nieuwe klanten is het ook duidelijk waar jij voor staat.
Tip 5: Blijf steeds trouw aan je eigen waarden en filosofie en consequent in je acties.
Ziezo,
wie hier mee rekening houdt, zal niet alleen een mindere periode goed
doorstaan. Integendeel, vaak komt een onderneming er achteraf sterker
uit. En zeker op het vlak van promotie en reclame hebben we nu extra
troeven via het internet. Websites die goed werken, professioneel uitgebouwd zijn en goede informatie leveren, E-promotie die snel veel mensen kan bereiken tegen een uiterst lage kostprijs of webshops die 24/7 geopend zijn, snel en accuraat over de hele wereld leveren en klantvriendelijk werken.
Zin om met ons een degelijke basis te leggen voor een succesvolle onderneming? Neem gerust contact met 2TREES
voor de doeltreffendste websites, heel betaalbare promotie via het
internet en professionele, bedrijfszekere webshops. Volgend jaar begint
nu reeds!
December, nog meer dan
januari, is een maand waar veel ondernemers reikhalzend naar uitkijken
en hun omzet goed in het oog houden. Waar de koopjesmaand veelal ook
een sociaal gebeuren is (met familie of vrienden shoppen is fun) telt
de laatste maand van het jaar immers veel feestdagen waarvoor vrijwel
iedereen geschenken wil aankomen. Maar hoe zit het met de
internetverkoop in deze barre economische tijden?
December, de feest- en cadeaumaand.
Sinterklaas,
Sint-Maarten, kerstdag en nieuwjaar. Een uitgelezen moment om je
kinderen te verwennen of met vrienden en familie gezellig te tafelen en
feesten. Ondertussen is de feestdag van de Sint achter de rug en wat
blijkt? De verkoop via internet steeg met een 30 procent
t.o.v. vorig jaar. De meest verkochte producten zijn speelgoed, games,
dvd's en boeken. Maar ook digitale camera's, gsm's en laptops gingen
goed de elektronische deur uit. Dat blijkt uit een enquête door
Thuiswinkel.org, de Nederlandse belangenorganisatie van thuis- en
webwinkels.
Ook opvallend is het sterk aantal nieuwe kopers
van Sinterklaasgeschenken. Er waren dit jaar ongeveer 1,2 miljoen
mensen in Nederland die voor het eerst een Klaasgeschenk op het
internet kochten. De voornaamste motieven om online te kopen waren het
gemak van aankopen en de goede prijs-kwaliteitverhouding.
Hoe zijn de verwachtingen voor de kerstaankopen?
Onderzoek in Groot-Brittanië laat een stijging van de internetaankopen met zo'n 10-15 % verwachten. Ook blijkt dat de online kopers gemiddeld meer besteden
dan het bedrag dat men in een winkel spendeert. De verwachte stijging
is immers voor een groot del te danken aan het bedrag dat men dit jaar
denkt aan te kopen in de feestperiode. Gemiddeld ligt de aankoop op het
internet immers 12-15 % boven het bedrag dat in een winkel wordt
besteed. Dat blijkt uit een onderzoek door Deloitte.
In
België peilde Citibank naar het verwachte bestedingspatroon voor de
feestdagen. Alhoewel 52 % van de Belgen in het huidig economisch
klimaat minder denkt uit te geven, zegt meer dan de helft van de mensen
dat ze dit jaar beter de prijzen gaan vergelijken.
En een ideaal middel hiervoor is natuurlijk het internet, waarvan men
ziet dat het surfgedrag rond de eindejaarperiode gevoelig stijgt.
Wat koopt de gemiddelde Belg als geschenk?
De
Belg koopt vooral pakjes voor de partner (73 %), kinderen (63 %), de
moeder (53 %) en de vader (39 %). Een geschenk voor de partner kost
gemiddeld 87 euro. Voor de kinderen geeft men zo'n 75 euro per pakje
uit en voor de ouders ongeveer 40 - 45 euro per persoon. Er wordt bijna
het dubbele besteed voor partner en kinderen dan voor de overige familieleden.
Ziezo,
met deze cijfers voor ogen krijgen we toch iets van een richting. Toch
zijn dit maar peilingen en verwachtingen. In de praktijk zien we vrij
grote verschillen tussen webshops die gelijkaardige producten verkopen.
Het succes wordt nl. in heel grote mate bepaald door het uitzicht en de
voorstelling van de producten van een online winkel en door de inzet en
goede promotie door de webwinkel zelf. Goede adviezen betalen zichzelf
dubbel en dik terug, zeker met online verkoop.
Voor een professionele webwinkel en doeltreffende promotie, neem gerust contact op met 2TREES.
Een website is geen tovermiddel. Het
is een heel interessant bedrijfsinstrument dat veel kan opleveren en
relatief weinig kost. Bovendien is het nagenoeg onmisbaar in de huidige
maatschappij. Maar het succes komt niet automatisch. Hier volgen de
vijf belangrijkste tips om van je website een echte topper te maken.
1. Promoot voortdurend je website.
Eenmaal
je een website heeft, sta je er vaak niet genoeg meer bij stil. Een
belangrijk deel van het succes hangt af van de bekendheid van je site. Promoot daarom voortdurend zelf website. Dit kan het best door je domeinnaam zo veel mogelijk te verspreiden: - zet je www. op je bedrijfsdocumenten zoals briefpapier, firmakaartjes, facturen, ... - vermeld steeds je domeinnaam op alle reclamedrukwerk: op advertenties, folders, leaflets, ... - doe dit ook op alles wat in het straatbeeld hangt: werfborden, winkelruiten, reclamepilonen voor je deur, ... -
zorg er zeker voor dat alle reclameproducten je website vermelden, dus
op draagtassen, gadgets, ballons, presentartikels, notitieblokjes, enz. -
verspreid je een persbericht, geef je een interview of een voordracht,
zorg er voor dat je website een aantal keer vermeld wordt.
2. Hou de inhoud van je site up-to-date en speel in op de actualiteit.
Zorg
er voor dat verouderde zaken direct verwijderd worden van je site en
plaats als eerste de nieuwe dingen er op. Eenmaal je bezoekers weten
dat de meest recente informatie op
je website beschikbaar is, zullen ze dit als een meerwaarde beschouwen.
Maar pas ook je site regelmatig aan de tijd van het jaar aan. Haal
seizoenartikelen naar voor, steek je site in een passend eindejaars-
(of paas-) kleedje, enz. Zorg dat ze er verzorgd, fris en up-to-date
uitziet.
Speel gerust in op de actualiteit
met je website. Als het economisch iets moeilijker gaat, pas dan b.v.
je aanbod aan door kleinere verpakkingen aan te bieden én promoot dit
duidelijk op je site. Of biedt kant en klare decoratiepakketten aan
voor de kersttafel, of ... De mogelijkheden zijn legio om slim in te
spelen op de actualiteit. Vaak heeft ook je personeel hier prima ideeën
voor.
3. Gebruik zelf intensief je website.
Dat is iets wat de meeste mensen niet genoeg doen. Spreek met jezelf af dat, telkens je iemand spreekt, je minimum 1x
je website bij dit gesprek betrekt. Dit kan zijn door te verwijzen naar
je website voor uitgebreidere informatie, voor specifieke afmetingen,
voor de leveringsvoorwaarden, voor de overige kleuren, enz., enz.
Eenmaal je dit gewoon bent, gebeurt dit echt zonder problemen. Maar de
mensen die je spreekt, krijgen wel de indruk dat ALLES op je website te
vinden is en dat de informatie daarenboven accuraat is. Waarom zou je
anders zelf er gebruik van maken?
Maak je ook eigen om zelf
je website te raadplegen. Dus ook om je verkoopsvoorwaarden haarfijn
uit te leggen, of om een bepaalde maat te checken, of om te kijken of
het gevraagde kleur nu wel of niet in het gamma opgenomen is. Niet
alleen wekt dit vertrouwen bij je klanten, maar door zelf je site
intensief te gebruiken merk je snel verouderde of niet correct
informatie op. Zo kun je ze vlug laten aanpassen.
4. Zorg dat je website maatschappelijk nuttig en relevant is.
Dit doe je best door inhoud
op te nemen die de mensen wel eens nodig hebben. Als je b.v. een
bouwbedrijf runt, plaats dan informatie over een bouwvergunning
aanvragen, waar je moet aan denken als je een architect zoekt, uitleg
over technisch termen uit de bouw, enz., enz.
Maar je kunt je website ook gebruiken om actueel nieuws
door te geven, b.v. zet wekelijks de beste route online indien je buurt
moeilijk te bereiken is tijdens wegwerkzaamheden. Of als er een storm
of orkaan huisgehouden heeft, zet dan de procedure online om een
schadeclaim in te dienen bij de gemeente, inclusief standaardformulier.
Dat
zijn maar een paar ideetjes om je website nuttig te maken zodat de
mensen ze aan hun favorieten toevoegen en systematisch terug bezoeken.
5. Verzorg je links en vraag systematisch backlinks.
Om bovenaan de zoekmachines terecht te komen moet je wel kunnen bewijzen dat je website belangrijk
is. Voor een zoekmachine is een belangrijke site er een waar veel links
van vertrekken en veel andere sites naartoe linken (backlinks). Zorg er
dus voor dat je zoveel mogelijk links opneemt op je eigen site en vraag
systematisch aan leveranciers, klanten, media, enz. om ook een link
naar je eigen website te leggen. Hou wel voor ogen dat het waardevolle
links moeten zijn. Een link naar/terug van een website die 1 bezoeker
per jaar telt, is echt niet waardevol.
Veel links / backlinks
heeft nog een bijkomend voordeel, nl. als je website op veel andere
sites vermeld wordt, zal je naam ook door veel andere mensen gezien worden. Zo verhoog je terug je bekendheid en je bezoekersaantallen.
Dit
zijn de vijf belangrijkste zaken om je website bovenaan de zoeklijsten
te krijgen. Een website online plaatsen is geen eindpunt, maar een
begin. Om je website te laten uitgroeien tot een succesnummer moet je
er continu aan werken. Maar als je bovenstaande tips nauwkeurig voor
ogen houdt, zal je website gegarandeerd een veelvoud van de kostprijs
opleveren. Dat heeft de praktijk ondertussen bewezen.
Ben je
niet echt tevreden over de prestaties van je eigen website? Of wil je
ook een heel goede eigen site op het internet plaatsen? Aarzel dan niet
en neem contact op met 2TREES, de specialist in doeltreffende en
betaalbare internetreclame voor KMO s, zelfstandigen en vrije beroepen.
Voor professionele websites of webshops kan je een beroep op ons doen,
maar ook voor nieuwsbrieven, pers- en klantenacties,
internetwedstrijden, verkoopacties, enz. Meer info op www.2trees.be.