Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • De SEO van een bestaande website kan verbeteren.
  • Vijf voordelen van goede website optimalisatie.
  • Een nieuwe website. Waar u zeker moet op letten!
  • De voordelen van een goede webshop.
  • Technisch onderhoud van een website is noodzakelijk voor een hoge ranking.
  • De voordelen van responsive websites.
  • Zelf een website onderhouden vs website onderhoudscontract.
  • Ook een goede website kan voor u online verkopen.
  • Vijf tips voor een succesvolle website.
  • Vijf tips om meer te verkopen met uw online shop.
    Archief per maand
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 09-2005
    Website, e-promotie, webshop tips.

    2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
    27-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Facebook: handleiding en tips voor bedrijven.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Met 500 miljoen leden is facebook een grote en belangrijke speler op het internet. In België alleen al zijn meer dan 3.500.000 mensen lid van deze sociale netwerksite. Voor bedrijven biedt dit platform ondertussen zoveel potentieel dat men er moeilijk van kan wegblijven. Daarom is het meer dan ooit nodig om hier heel bewust mee om te gaan. Hoe doe je dit best?

    Facebook: reus met twee gezichten.
    Inderdaad, facebook is een medium van dubbel gebruik. Aan de ene kant is het immens populair geworden door het
    privé gebruik er van. Mensen die in contact komen met vrienden en daar informatie, foto's, gedachten, video's, enz. mee delen. Facebook is dus een heel leuke en toffe virtuele wereld waar iedereen veel plezier aan beleeft. Vroeger waren het voornamelijk jonge mensen (studenten, teenagers, jonge twintigers) die er hun leven en ervaringen deelden. Tegenwoordig is facebook, netlog, hyves, e.a. sociale netwerksites ook een prima middel voor ouders, grootouders of familieleden om de band met hun familie levendig te houden.

    Door dit populair gebruik kende facebook een enorme groei. Ter vergelijking, in april 2009 telde facebook een 200 miljoen gebruikers wereldwijd. In juli 2010 was dit reeds tot 500.000.000 actieve leden gestegen. De kans dat een groot deel van
    uw klanten regelmatig gebruik maken van facebook is dus meer dan reëel geworden. Ter zelfde tijd is het nu een prima middel geworden voor bedrijven, winkels en zelfstandige ondernemers om met hun klanten (en potentiële) klanten te communiceren, hun aanbod te promoten, dingen te laten kennen, enz.

    Het gevaar van facebook voor professionele toepassingen.
    Precies deze dualiteit (privé gebruik versus professioneel gebruik) houdt een groot gevaar in voor bedrijven die facebook willen gebruiken voor zakelijke toepassingen. Zullen de medewerkers die op hun werk toegang krijgen tot een sociale netwerksite dit niet hoofdzakelijk gebruiken voor privé zaken? Zal dit niet ten koste van de productiviteit van het bedrijf of winkel gaan? En hoe hou je dit alles in de hand en zorg je er voor dat je er commercieel winst uit haalt? Daarom is het belangrijk om het gebruik van facebook of netlog voor je bedrijf goed doordacht en gepland aan te pakken. Volg daarom de volgende tips:

    1. Begin eerst met zelf facebook of netlog te gebruiken.
    Je kunt moeilijk een oordeel vormen om iets te gebruiken als je het niet zelf kent. Zorg dus eerst dat je
    zelf vertrouwd wordt met dit medium. Maak zelf een eigen profiel aan voor jezelf. Bekijk de verschillende mogelijkheden, zoek vrienden op en maak zelf vrienden. Ontdek wat anderen met facebook doen. Probeer de diverse functies uit en lees er over met de helpfunctie.

    Zoek op internet
    informatie op over sociale netwerksites. Spreek over facebook of netlog met je vrienden, je zoon of dochter. Vraag hen hoe zij er gebruik van maken en wat zij er van verwachten en wensen. Koop eens een boek hier over en lees artikels in de kranten. Documenteer u, leer en bekijk zo op afstand welke kansen facebook uw bedrijf kan bieden. Maar kijk ook uit welke gevaren dit voor u kan inhouden.

    2. Scheid duidelijk de privé toepassing van het professioneel gebruik.
    Eenmaal je wilt beginnen facebook of netlog te gebruiken voor je zaak moet je wel duidelijk beide zaken gescheiden houden. Klanten en prospecten hebben er geen boodschap aan dat je een tuinfeest geeft naar aanleiding van de promotie van zoon of dochter. 't Kan wel best leuk zijn om te weten, maar commercieel koop je daar niet voor. Denk dus goed na wat je
    zichtbaar laat voor iedereen en wat je afschermt voor de wereld.

    3. Stel een duidelijk gebruikersplan op voor de sociale netwerksite.
    Vooraf bepaal je concreet welke
    soort informatie je bedrijf via facebook of netlog zal verspreiden, hoe je je klanten zal werven, welk doel je nastreeft met het sociaal netwerk, wanneer en wie er gebruik maakt binnen je organisatie. Doe dit rustig en neem je tijd hiervoor. Voor een realistisch gebruikersplan is het een goed idee om assistentie van een professionele partner te zoeken. En betrek ook je voornaamste medewerkers bij de voorbereiding. Maar vooral, schrijf dit duidelijk en gestructureerd uit in een eigen gebruikershandboek. Dan kun je hier later steeds naar teruggrijpen.

    4. Communiceer je strategie duidelijk naar medewerkers én klanten bij de start.
    En plots is het daar dan? Niet echt. Eenmaal een professioneel profiel is aangemaakt en de krijtlijnen getrokken zijn, zorg je er bij voorkeur voor dat je
    medewerkers goed op de hoogte zijn. Niet alleen van het bestaan van je "fanpagina", maar ook waarvoor ze moet dienen, wat je wenst te bereiken via facebook of netlog, wanneer en welke informatie er wordt geplaatst en ook wie verantwoordelijk wordt hiervoor. Het kan best om verschillende zaken uit te splitsen onder diverse medewerk(st)ers. Kijk een beetje naar de persoonlijke interesses en kwalificaties hiervoor.

    Meld het zeker ook van bij de start aan je
    klanten. Zo weten ze perfect dat ze je nu via deze moderne manier kunnen bereiken. Bovendien werf je zo direct een goed aantal fans om mee te starten. Laat hen duidelijk weten wat ze mogen verwachten van je facebook of netlog. Welke voordelen ze krijgen als ze "vriend worden" van jouw bedrijf. En nodig hen uit om mee te werken aan je bedrijfspagina door te reageren op berichten, foto's te plaatsen, ervaringen te delen, vrienden aan te bevelen, enz.

    5. Benut liefst alle mogelijkheden van het sociale netwerk.
    Beperk je niet tot simpelweg wat berichtjes of foto's plaatsen. Reageer zelf op berichten van je klanten / vrienden, "tag" mensen / producten op foto's, zorg voor sprekende, commerciële beschrijvingen bij foto's, werk met evenementen, leg links, vergeet verjaardagen niet, maak leuke fotoboeken, zet eens een bedrijfsfilmpje online, enz., enz. De mogelijkheden zijn groot. Maar doe het steeds
    goed gepland en aan de hand van een duidelijk communicatie- of marketingplan. Zo vermijd je fouten of erger en maak je dat het wiel blijft draaien.

    Besluit.
    Facebook, netlog en andere sociale netwerksites betekenen tegenwoordig een extra kanaal dat kan worden aangewend om met klanten en potentiële klanten in contact te komen. Hou dit steeds goed voor ogen. Zorg dus dat je bedrijfsprofiel
    een eigen plaats krijgt in je bedrijfsvoering, naast gewone promotie via folders, advertenties, blog, website, e.d.m. Werk steeds gepland en gestructureerd en aarzel niet om een professionele partner aan te spreken bij de voorbereiding of zelfs nog achteraf.

    Wil je meer weten over de mogelijkheden en het gebruik van facebook of netlog voor jouw zaak, aarzel dan niet om ons te contacteren
    voor een vrijblijvend gesprek.

    27-07-2010 om 17:38 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:facebook bedrijfspagina's, facebook voor bedrijven, facebook promotie, facebook reclame, sociale netwerken, sociale netwerkmarketing, sociale netwerksites, netlog voor bedrijven, facebook bedrijfstoepassingen, netlog bedrijfstoepassingen
    21-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe Facebook gebruiken voor bedrijven?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Sociale netwerksites zoals facebook, netlog, hyves, e.a. en microblogsites zoals twitter, Google buzz worden door honderden miljoenen mensen dagelijks gebruikt. Daardoor is het voor bedrijven, KMO's, zelfstandigen en zelfs vrije beroepen interessant om er gebruik van te maken. Hoe gebeurt dit nu best en wat zijn de trends voor de toekomst?

    Facebook overschrijdt dit jaar de 500 miljoenste gebruiker. In België is Netlog en in Nederland Hyves een heel sterke lokale speler. Steeds meer mensen gebruiken de mogelijkheden om ervaringen te delen, in contact te blijven met vrienden, foto's te tonen, enz. En steeds meer bedrijven, KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen gebruiken facebook en linkedin voor professionele doeleinden. In 2010 worden sociale netwerksites ongetwijfeld nog populairder, nog mobieler en nog exclusiever. Dat voorspelt expert David Armano op de site van Harvard Business. Hij somt 6 grote trends op.

    1. Sociale media worden minder sociaal
      Groepen en besloten netwerken winnen aan populariteit. Niet iedereen wordt nog zomaar aan je netwerk toegevoegd. Al die overtollige contacten vind je namelijk niet nodig. Integendeel, wat is er mis met een beetje exclusiviteit? Misschien is het niet zo sociaal, maar door je contacten zorgvuldig uit te kiezen haal je wel meer uit je netwerk.
    2. Bedrijven spelen zelf Facebook
      Waarom als bedrijf zelf geen sociale netwerksite op touw zetten? Of een klantendienst via Twitter lanceren? Zo kunnen bedrijven hun klanten een betere service bieden.
    3. Competitie wordt aangewakkerd
      Werkgevers kunnen sociale netwerksites gebruiken om gezonde competitie onder hun werknemers aan te moedigen. Via interne netwerken kan de wedijver aangewakkerd worden om bijvoorbeeld de meeste nieuwe klanten binnen te halen.
    4. Gedragscodes worden opgelegd
      Heeft jouw werkgever nog geen gedragscode over het gebruik van sociale netwerksites, dan komt die er het komende jaar aan. Jij als werknemer zal je aan regels moeten houden over hoe je je hoort te gedragen op Facebook en co.
    5. Sociale media worden mobieler
      Heel wat bedrijven blokkeren de toegang tot sociale media. Dat terwijl smartphones vlot over de toonbank gaan. Werknemers zullen dan ook meer en meer via hun mobieltje naar sociale netwerksites surfen.
    6. E-mail neemt af
      Kon je vroeger via e-mail anderen op de hoogte brengen van interessante nieuwtjes, dan bieden meer en meer websites de mogelijkheid artikels via sociale media te delen. Ellenlange maillijsten zullen tot het verleden beginnen te horen. Geef toe, het is ook makkelijker om via Facebook een kennissenlijst van iets op de hoogte te brengen.
    Besluit.
    Deze trends tonen niet alleen aan dat het gebruik van sociale netwerksites heel doeltreffend kan worden ingepast in de eigen bedrijfsvoering. Door er goed doordacht mee om te gaan en er dagelijks gebruik van te maken bereik je duizenden mensen op een actieve manier. De sociale media zijn daardoor een nieuw marketingkanaal, naast de traditionele vormen van reclame- en promotievoering.

    (bron: jo bat)

    21-07-2010 om 10:23 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:facebook bedrijfspagina's, facebook voor bedrijven, sociale media, sociale netwerkmarketing, sociale netwerksites, netlog, twitter, linkedin, facebook, google buzz,
    15-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veilige vakantietips voor website en webshop.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Juli en augustus zijn de traditionele vakantiemaanden. Maar het internet is nooit op vakantie. Website en webshop blijven ook tijdens uw vakantie bezoekers aantrekken. Dat zijn niet altijd mensen met goede bedoelingen. Daarom hier enkele preventietips voor uw website of webshop tijdens uw vakantie.

    Het internet is altijd een bron van informatie.
    Spontaan denkt u dan natuurlijk aan informatie over uw bedrijf, uw producten of diensten, voorwaarden enz. Dat is inderdaad meestal de hoofdbedoeling. Teveel eigenaars van een goede webshop of website vergeten echter dat ook malafide personen voor hen heel "nuttige" informatie kunnen halen op het internet. Voor inbrekers of dieven b.v. is de vakantieregeling van een zaak van goudwaarde. Dan is er immers zeker niemand aanwezig en kan er in alle rust "gewerkt" worden. Daarom is het belangrijk om voor u op vakantie vertrekt een paar maatregelen te nemen en afspraken te maken.

    Vakantie- en preventietips voor websites en webshops.
    Met een minimum aan moeite bereidt u een zorgeloze vakantie voor en zorgt u dat uw klanten toch goed bediend blijven. Let er op voordat u de deuren van uw zaak sluit dat:
    • Zet geen vitale informatie over uw sluitingsperiode, waarschuwingen aan klanten dat u dicht bent, inlichtingen wanneer u terug open bent, enz. dominant op uw website of webshop. Er zijn andere, veiliger manieren om uw klanten op te vangen tijdens uw afwezigheid.
    • Neem vooraf de gepaste maatregelen voor de behandeling van uw e-mails, urgentie- of depannageoproepen. Een automatisch vakantiebericht op inkomende mails is veiliger. Doe het echter enkel indien u ook thuis blijft of uw zaak regelmatig in het oog laat houden. Oproepen kunt u ook laten doorsturen. Dat kan naar medewerkers die van permanentie blijven of naar uzelf op vakantie.
    • Zorg in elk geval dat berichten ook tijdens uw vakantie- of sluitingsperiode beantwoord blijven. Klanten hebben best begrip dat het wat langer kan duren, maar 3 of 4 weken geen nieuws is commercieel geen optie. Verwittig daarom uw klanten tijdig (minimum 1 maand vooraf) zodat ze zich indien nodig kunnen aanpassen.
    • Denk ook even na vooraleer u op facebook, netlog, hyves, twitter e.a. sociale netwerksites leuke berichten en foto's plaatst tijdens uw vakantie. Voor mensen met kwade bedoelingen vormt dit duidelijk het bewijs dat de kust vrij is. Vakantiefoto's, leuke vakantielinks, ... delen met uw vrienden mag best. Maar dan enkel nadat u terug thuis bent of indien u een degelijk veiligheidspreventieplan in werking heeft voor uw zaak.
    • En vergeet tenslotte niet om de traditionele preventietips voor een veilige vakantie nog eens goed te lezen en toe te passen op uw woning, winkel of bedrijf. De meeste kennen we immers wel: alles goed afsluiten en geen bruikbaar materiaal laten slingeren in de omgeving, brievenbus regelmatig laten ledigen, geen afwezigheidsberichten op de voordeur of toegangspoort, politie verwittigen en vragen dat zij periodiek langskomen, buren vragen om een oogje in het zeil te houden, evt. bewoonde indruk blijven wekken (variabele timers op verlichting, enz.).
      Meer informatie vindt u op de website van de Federale Politie (klik hier).
    Misschien weet u het niet maar u kan via het systeem van elektronische aangifte Police-on-web toegang verkrijgen tot de site www.police-on-web.be of via de websites van de lokale politiezones www.lokalepolitie.be/uwgemeente. En hier kan u online uw afwezigheid melden

    Besluit.
    De vakantieperiode moet een zorgeloze, aangename tijd zijn voor de werkende mens. Zo kunnen de batterijen terug opgeladen worden en heeft u even een moment om van het leven te genieten. Daarom is het belangrijk om uw vakantie tijdig en goed voor te bereiden zodat onaangename verrassingen zoveel mogelijk uitgesloten worden.

    Prettige, deugddoende vakantie alvast vanwege 2TREES - websites, webshops, e-promotie.
    en politietoezicht vragen tijdens deze periode.

    15-07-2010 om 11:15 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:preventietips vakantie, veilig op vakantie, preventietips afwezigheid, tips voor afwezigheid, veilig op reis, tips bij afwezigheid
    07-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat is een uitgebreide SEO (zoekmachine optimalisatie)?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen SEO staat voor search engine optimalisatie ofwel zoekmachine optimalisatie. Het is het geheel van technieken waarmee websites en webshops bovenaan in de zoekresultaten van zoekmachines kunnen terecht komen. Waaruit bestaat een goede en een uitgebreide SEO?

    Waarom een website optimaliseren?
    Het is de bedoeling van een goede website of webshop dat deze gemakkelijk gevonden wordt op het internet. Om iets te zoeken op het internet gebruiken we hoofdzakelijk een zoekmachine zoals b.v. Google of Bing. Websites en webshops die van een goede optimalisatie voorzien zijn, worden gemakkelijker "gelezen" door de zoekmachines. Daardoor komen ze
    hoger terecht in de zoekresultaten en krijgt u automatisch meer bezoekers op uw website.

    Een uitgebreide optimalisatie bestaat uit een viertal technieken die worden toegepast: het structureel
    op punt zetten van de website zelf (technisch + inhoud), het aanmelden bij zoekmachines en portaalsites, zoeken naar linkpartners (strategic linkbuilding) en evt. zoekmachinevriendelijk herprogrammeren van delen van de website.

    Alle websites en webshops die door 2TREES worden gebouwd beschikken over een
    basis SEO. Wie dit wilt, kan kiezen voor een uitgebreide zoekmachine optimalisatie tegen meerprijs.

    1. SEO: technisch op punt zetten van een website of webshop.
    Dit deel van de search engine optimalisatie behoort altijd tot de basis SEO bij 2TREES websites en webshops.
    Technisch moet een website natuurlijk volledig in orde zijn. Alle links moeten werken, er mogen geen blokkages of conflicten tussen pagina's bestaan en de structuur zelf moet logisch in mekaar zitten. Verder zijn een goede, wervende titel, een commerciële beschrijving en een oordeelkundig opgebouwde zoekwoordenlijst noodzakelijk.

    Voor een goede SEO is ook de inhoud van een website heel belangrijk. Zoekmachines reageren immers voornamelijk op de
    woorden die ze indexeren. Deze bepalen wanneer uw site wordt weergegeven in de zoekresultaten. Daarom is het van groot belang dat voor de teksten zelf gebruik wordt gemaakt van woorden waarmee potentiële klanten zullen zoeken op het internet. Voor de opbouw wordt ook best rekening gehouden met een goede hiërarchische tekstopbouw. Het oordeelkundig gebruik van titels en tussentitels maakt aan een zoekmachine duidelijk wat belangrijk is op uw site en wat bijkomende informatie is.

    2. SEO: aanmelden bij zoekmachines en portaalsites.
    Het belang van deze tak van search engine optimalisatie is gemakkelijk te verstaan. Op hoe meer plaatsen uw site gekend is, hoe
    meer mensen u kunnen bezoeken. Door het aanmelden van een website of webshop bij zoekmachines versnelt het proces van indexatie van uw inhoud bij deze zoekrobots. En het is maar van zodra de inhoud van uw site gekend (geïndexeerd) is dat uw site kan worden weergeven in de zoekresultaten op het internet.

    Portaalsites zijn nog steeds belangrijk op het internet. Doordat er veel websites en webshops aan gelinkt zijn, komen ze spontaan hoog in de zoekresultaten te staan. Bovendien is het voor surfers ook handig om veel informatie over een bepaald onderwerp samen gebundeld te zien. Daardoor worden ze nog steeds intensief gebruikt door de mensen. Het is dus goed voor een website en webshop om op zoveel mogelijk
    relevante rubrieken vermeld te staan. Meestal is een vermelding op een zoekmachine gratis. Soms wordt er geen tegenprestatie gevraagd. Vaak is het nodig om een link terug te leggen van de site naar de portaalsite zelf. Dit alles is vrij arbeidsintensief werk.

    3. SEO: zoeken naar strategische linkpartners.
    Hoe meer links naar een website of webshop liggen, hoe beter deze scoort bij de zoekmachines. Linken verzamelen is dus een belangrijk deel van de uitgebreide SEO. Enkel
    relevante links zijn waardevol voor de bezoekers. Niemand is immers gebaat met informatie naast de kwestie. Daarom zijn links tussen websites die tot uw eigen branche behoren waardevoller dan algemene links. De bezoekers zijn immers zeker geïnteresseerd in uw aanbod of in de inhoud van uw site. Het zoeken naar goede linkpartners in uw werksfeer noemt men strategic linkbuilding. Dan kan in eenzelfde branche zijn of in complementaire takken. Ook hier is dit een heel arbeidsintensief werk.

    4. SEO: zoekmachinevriendelijk herprogrammeren van een website.
    Soms stelt men vast dat een website of webshop voor geen meter werkt op het internet. Zelfs niettegenstaande een paar promotiecampagnes om de bezoeken aan te zwengelen. Dan kan een structureel probleem de oorzaak zijn. In dit geval moet er worden overgegaan tot het herprogrammeren van (een deel van) de website. Door inhoud te verzamelen in databanken (die gemakkelijk te indexeren en te structureren zijn), door de paginabron aan te passen of door de structuur van de site te herwerken.

    Bepaalde websiteplatforms (b.v. drupal voor websites of magento voor webshops) zijn in de grond al beter geschikt voor zoekmachinewerking dan andere. Soms kan het dus noodzakelijk zijn om een volledig nieuwe site te ontwikkelen met een beter geschikt platform. Maar dit is iets wat zaak per zaak moet worden bekeken.

    Besluit.
    Search Enging Optimalisatie (SEO) of zoekmachine optimalisatie is heel belangrijk voor de goede werking van een website of webshop. Alle sites die door 2TREES worden ontwikkeld, krijgen een goede basis SEO mee. Een uitgebreide zoekmachine optimalisatie kan steeds worden besteld, ook later nog. En bestaande websites of webshops kunnen met een aantal technieken zoekmachinevriendelijker worden gemaakt zodat hun prestaties op het internet verbeteren.

    Wenst u meer informatie of een concrete offerte: neem dan vrijblijvend met ons contact op.

    07-07-2010 om 09:05 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:search engine optimalisatie, search engine optimation, SEO, webshops optimaliseren, websites optimaliseren, zoekmachine optimalisatie



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Belle et Beau, interieurdecoratie
  • 2trees, iCommunicatie voor KMO's en zelfstandigen

  • Rondvraag / Poll
    Hoe belangrijk is internet voor uw zaak?
    Heel belangrijk, ik maak er regelmatig gebruik van
    Heel belangrijk, maar ik ken er te weinig van
    Kan op termijn belangrijk zijn, nu nog niet
    Is niets voor mijn zaak
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs