Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • De SEO van een bestaande website kan verbeteren.
  • Vijf voordelen van goede website optimalisatie.
  • Een nieuwe website. Waar u zeker moet op letten!
  • De voordelen van een goede webshop.
  • Technisch onderhoud van een website is noodzakelijk voor een hoge ranking.
  • De voordelen van responsive websites.
  • Zelf een website onderhouden vs website onderhoudscontract.
  • Ook een goede website kan voor u online verkopen.
  • Vijf tips voor een succesvolle website.
  • Vijf tips om meer te verkopen met uw online shop.
    Archief per maand
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 09-2005
    Website, e-promotie, webshop tips.

    2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
    29-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe herkent u een betrouwbare online shop?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Steeds meer mensen kopen online producten of diensten aan. Meestal gebeurt dit bij nieuwe bedrijven die men niet echt kent of bij buitenlandse online shops. Hoe weet u bij een eerste online aankoop dat de webshop te vertrouwen is? Met de volgende tips beperkt u het risico.

    Niet alle online shops zijn te vertrouwen?


    Elke dag opnieuw gaan nieuwe online klanten het internet op om artikels, goederen of diensten te zoeken. Wie vaak op internet producten aankoopt, weet dat vergelijken steeds loont. Het grote voordeel van online aankopen is immers het gemak waarmee consumenten producten, prijzen, aanbiedingen, ... met elkaar kunnen vergelijken. Bijna altijd vindt u zeker een prima deal via een online shop. Maar even vaak is dit bij een bedrijf dat u voor de eerste keer leert kennen. Soms zelfs bij een buitenlandse webshop.


    Een online shop die op het internet te vinden is, betekent niet automatisch dat dit bedrijf ook 100 % te vertrouwen is. Uiteindelijk moet u wel vooraf uw geld overmaken. Dan bent u natuurlijk liever zeker dat uw bestelling ook effectief zal worden ontvangen en dat de levering de juiste artikels in perfecte staat bevat. Niet altijd evident voor een eerste keer. Gebruik daarom volgende tips om het risico bij uw online aankoop zoveel mogelijk te beperken.


    Hoe herkent u een betrouwbare online shop?


    Betrouwbare webshops hebben alle een ding gemeen: ze wekken vertrouwen van bij de eerste blik. Er mag geen marge voor enige twijfel bestaan, want online is dit dodelijk voor een online shop. Er zijn een aantal zaken die onmisbaar zijn om het vertrouwen bij nieuwe online klanten te vestigen.

    • Een professioneel uitzicht vestigt direct het vertrouwen in de online shop. Kopen is voor meer dan 80 % een emotioneel gebeuren. Zeker online. Amateuristische ontwerpen, online shoppingsystemen, online groepswinkels, ... doen snel denken aan hobby'isten, amateurs of avonturiers. Onbewust laat iedereen zich leiden door zijn gevoelens. Een goede webshop moet er dus professioneel uitzien en alle rubrieken (afdelingen) bevatten die een online koper verwacht. Zelfs voor speciale of op maat gemaakte ontwerpen komen de vaste rubrieken altijd terug. Zo niet kan een online koper snel beginnen twijfelen.
    • Alle wettelijke en logische vermeldingen moeten aanwezig zijn op een goede webshop. Online shops waar de bedrijfsgegevens ontbreken of erg diep verstopt zijn, waar er geen algemene voorwaarden of een disclaimer op staat. Of waar er geen bestelprocedure uitgelegd wordt, helpdesk te vinden is, enz. Ja, dan ga je als online consument toch even twijfelen om vooraf je geld te doneren. En eenmaal twijfel in het hoofd van een online klant zit, is het moeilijk om het vertrouwen te herwinnen.
    • Een betrouwbare webshop biedt veilige betalingen aan. Malafide zaken krijgen geen contract bij Visa, American Express of MasterCard. Veilige betalingen lopen steeds via een beveiligd online loket. B.v. Ogone is zo'n erkend Payment Service Provider waar uw online aankopen in een beveiligde omgeving kunnen plaatsvinden. Webshops die niet echt te vertrouwen zijn, hebben zeker geen veilige betaalmogelijkheden.
    • Webshops die een e-commerce label voeren, zijn gekeurd en goedbevonden. Unizo en Be-Commerce kennen een eigen e-commerce label toe aan webshops die volgens de regels van de kunst gemaakt zijn en die wettelijk in orde zijn. Een bijkomend voordeel is dat, moest er discussie of een probleem zijn met uw online bestelling, u ook altijd beroep kunt doen om de organisatie die het label heeft uitgereikt om in uw belang tussen te komen. Een e-commerce label is dus altijd een extra garantie voor de online koper.
    • Het internet is een heel degelijke scherprechter voor malafide webshops. De mondige consument werkt met het internet. Niet alleen om producten en diensten online aan te kopen, maar de online koper gebuikt het internet ook als zaken verkeerd gaan. Daarom is het goed om altijd even te googlen op de naam van de (nieuwe) online shop voordat men een eerste online bestelling plaatst. Als er veel negatieve commentaar op het internet terug te vinden is over een webshop is men best extra voorzichtig. Googlen, niet alleen om producten te vinden dus, maar ook om de betrouwbaarheid van online shops te controleren.
    En heeft men zich toch in de luren laten leggen? Dan nog niet gewanhoopt. De Federale Politie heeft een speciale dienst, de Federale Computer Crime Unit die zich specifiek bezig houdt met alles wat computerfraude, online betaalfraude, internet criminaliteit, enz. betreft. Heeft u online een probleem met e-aankopen en kan u nergens meer terecht om het probleem op te lossen, dan kunt u steeds klacht neerleggen bij deze Federale overheidsdienst om toch nog extra druk uit te oefenen op uw malafide online partner.


    Besluit.


    Online vinden steeds meer mensen de beste deals. Om het kaf van het koren te scheiden is waakzaamheid beslist aan te bevelen voor online aankopen. Bovenstaande tips voor betrouwbare webshops helpen een heel eind. Maar onthoud vooral: er zijn veel meer betrouwbare online shops actief op het internet dan malafide webshops. Toch houdt u best uw ogen en oren open om verrassingen te vermijden.


    Patrick Puype -
    www.2trees.be

    29-03-2012 om 11:11 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:betrouwbare webshop, e-commerce label, bonafide webshop, eerlijke online shop, veilige online shop, veilige webshop, betrouwbare online shop, erkende webshop, bonafide webshop, malafide webshop, webshop keuring
    21-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom een goede navigatie noodzakelijk is voor websites.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Uw website terugvinden bovenaan de zoekresultaten is heel belangrijk om snel nieuwe bezoekers en klanten aan te trekken. Daarvoor kan de navigatie van uw website wonderen doen. Waarom de navigatie van een webiste cruciaal is voor een goede ranking, waar u rekening moet houden en hoe u tot de beste structuur voor uw site komt, leest u in dit artikel.

    Waarom is de navigatie van een website zo belangrijk?


    De navigatie is essentieel voor elke website. Vergelijk het met het grondplan van een woning. Als alles logisch op elkaar is afgestemd, precies op de juiste plaats staat en natuurlijk in elkaar overvloeit, krijgt u een aangenaam gevoel. Zo ook voor websites. Een goede structuur maakt dat de bezoeker probleemloos
    geleid wordt naar de informatie die hij zoekt. Doordat alles logisch en natuurlijk gebeurt, leest de bezoeker de inhoud intensiever, onthoudt ze langer en vindt meer interessante informatie terug. Dat is natuurlijk belangrijk.

    Maar ook de zoekmachines hebben nood aan een goede navigatie. Hoe beter de navigatie van een website ineen steekt, hoe gemakkelijker zoekmachines uw informatie "lezen" en registreren. Ook hoe beter ze begrijpen bij welke zoekopdrachten uw website relevante informatie levert en hoe sneller en hoger u
    bovenaan de zoekresultaten wordt weergegeven. En dat is minstens even belangrijk.

    Tips voor een goede navigatiestructuur van een website.


    De navigatie (ook structuur genaamd) van een website neemt de bezoeker én de zoekmachine bij de hand. Ze leidt ze doorheen alle informatie en zorgt dat men snel en probleemloos bij de gevraagde informatie terechtkomt. Dat is eigenlijk het enige belangrijke doel. Waar moet u rekening mee houden?

    • Hou de navigatie eenvoudig. Ingewikkelde structuren vermoeien en leiden steevast naar verkeerde plekken op een website. Werk daarom voor de navigatie met maximaal 3 tot 6 hoofdrubrieken. Zorg dat de bezoekers eerst de grote richtingen moeten kiezen. Eenmaal deze keuze gemaakt, kunt u de surfers verder leiden via subnavigatie en keuzelinks, dieper uw website in tot bij de informatie. Eenmaal een bezoeker een hoofdkeuze gemaakt heeft, is de aandacht aanwezig en begint hij met aandacht verder te surfen.
    • Zorg voor een goede structuur bij de opmaak van de navigatiepagina's. Duidelijke titels vertellen direct het onderwerp van de pagina. Tussentitels geven meer argumenten weer. Inleidingsteksten laten snel de voordelen en troeven lezen. Maak uw teksten in elk geval op voor beeldschermweergave. Ook hier weer, zorg dat mensen die diagonaal een webpagina inscannen toch een goed idee krijgen over uw boodschap. Zelfs zonder intensief te lezen.
    • Zet alle informatie die samen hoort bij elkaar. Dat hoeft niet noodzakelijk op dezelfde webpagina te zijn. Daarvoor bestaan er subpagina's en interne links. Maar het is wel goed dat de bezoeker van uw website duidelijk ziet wat samen hoort. Zo kan hij dan steeds verder informatie na informatie bekijken. Dit gebeurt eerder sprongsgewijs. Het voordeel is wel dat uw informatie op een aangename manier en aandachtig gelezen wordt. Zorg zeker dat alle vitale informatie op een computerscherm past, zonder scrollen.
    • Hou belangrijke informatie permanent in beeld. Dat kunnen uw contactgegevens zijn, maar ook een aankondiging voor een nieuw product, reclame voor een promotie, ... Er zijn mogelijkheden legio hiervoor: in de kop van de website, of onderaan. Maar ook links of rechts naast het lichaam van uw website kan ruimte hiervoor worden voorzien. Schenk wel aandacht aan het algeheel uitzicht van uw site. Een mooi opgemaakte en gelay-oute website is aangenamer om lezen.
    • En heel belangrijk voor later: wordt een artikel of product plots een hype, maak dan hiervoor een specifieke pagina aan in de navigatie. Een product dat heel populair geworden is, wordt door heel veel mensen gezocht op het internet. Probeer te achterhalen welke zoekwoorden de mensen intypen. Gebruik deze zoekwoorden in de tekst van deze pagina. Door een trendartikel een eigen pagina te geven, kunt u beter aanleunen bij de gebruikte zoekwoorden, krijgt u alle informatie die ermee verband houdt beter samen en zal uw website meer bezoekers aantrekken en hoger geplaatst worden in de zoekresultaten van Google.
    Besluit.

    Een goede navigatiestructuur is onontbeerlijk om goed gevonden te worden op het internet en om uw website bovenaan de zoekresultaten te krijgen. Door heel aandachtig een goede structuur uit te werken zal uw website altijd beter blijven presteren. Het is dus best belangrijk om de structuur grondig door te denken. Wilt u meer informatie of concreet advies om de structuur van uw website te verbeteren, neem dan vrijblijvend
    met ons contact op voor een afspraak.

    Patrick Puype -
    www.2trees.be

    21-03-2012 om 15:53 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:seo, optimalisatie website, zoekmachine optimalisatie, structuur website, navigatie website, navigatiestructuur, navigatie-structuur, navigatie verbeteren, goede navigatie, goede structuur
    14-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tips om online klanten aan te trekken voor online shops.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen E-commerce is booming business. Ook meer en meer mensen kopen online goederen of diensten. Wie investeert in een goede online shop wordt snel geconfronteerd met de vraag: Hoe trek ik online klanten aan? In dit artikel ontdekt u 5 praktische tips om goed te starten met een nieuwe online shop.

    Een goed promotieplan onmisbaar voor online shops.


    Steeds meer ondernemers, middenstanders en KMO's kiezen voor een online shop om extra klanten en omzet aan te trekken. Het internet biedt ongetwijfeld heel veel troeven om uw bestaande zaak een push te geven. En vaak zien we nieuwe starters die een volledig online activiteit opstarten en ontwikkelen. En dan wordt iedereen geconfronteerd met de vraag: Hoe trek ik klanten aan op mijn webshop? Hoe zorg ik dat mijn producten of diensten online kopers vinden? Hoe kan ik mijn online omzet verhogen?


    Op dit vlak verschilt de online handel niet erg van deze in de fysische wereld. De enige manier om snel en goed vooruit te gaan, kan enkel via
    reclame en promotie. Om uw inspanningen (en kosten) zo rendabel en doeltreffend te maken, is een goed marketingplan nodig. Meestal is dit een mix van offline en onlne reclamemiddelen. Meestal zijn de financiële middelen niet onbeperkt. Daarom volgen hier 5 praktische tips die elkeen kan toepassen om goed te starten met een nieuwe webshop. Ook budgettair vallen deze zeker mee.

    Praktische tips om snel online klanten aan te trekken.


    Veel klanten naar uw webshop lokken is natuurlijk verleidelijk. Beter is het om
    de juiste klanten aan te trekken. Hou daarom steeds rekening met de doelgroep die u nastreeft en met het profiel van uw klanten. Kijk hoe u ze kunt bereiken en gebruik de juiste kanalen. Om verspilling van middelen en geld te vermijden, maakt u best een goed promotie- en marketingplan op. Volgende middelen zijn heel efficiënt, rendabel en budgettair voor iedereen haalbaar om goed te starten met een nieuwe online shop.
    • Met E-mail mailings bereikt u direct de mensen en kunt u nieuwe producten, acties of promoties voorstellen. Wie start heeft meestal reeds een bestand(je) met e-mailadressen van klanten, prospecten, vrienden, kennissen, enz. Dit is ideaal om een nieuwe webshop aan te kondigen en uw producten voor te stellen. En achteraf kunt u met een goed opgemaakte e-nieuwsbrief regelmatig voordelen, nieuwe producten, acties, ... voorstellen zodat uw bestaande klanten trouwe klanten worden.
    • Met Google Adwords reclame trekt u overal de aandacht op uw webshop via het internet. Online reclame gaat snel, kost relatief weinig per bezoeker en is perfect meetbaar. Via een Google Engage professional krijgt u voordelen voor uw Google reclame én bent u zeker dat de juiste doelgroep wordt aangesproken. Ook met Facebook advertenties kunt u uw webshop bekend maken en nieuwe mensen aantrekken. Professioneel opgebouwde advertenties scoren beter dan amateuristische, kosten minder en werven minder verloren contacten.
    • En dan beginnen de verkopen op gang te komen. Gebruik dan een aantal marketingtools om klanten verder aan u te binden. Steek een "bedankt" kaart in het verzendpakket, samen met een folder of leaflet voor andere interessante producten. Zet een herkenbaar logo en een motiverende reclameregel op uw documenten. Zorg dan uw naam overal te zien is (ook op de buitenkant dan de verpakking). En een welkomstvoucher kan ook wonderen doen. B.v. door extra 5 % korting te geven op een vervolgaankoop binnen de 3 maand of met een vriendenkaart voor wie uw webshop aanbeveelt bij hun kennissen.
    • Zorg voor zoveel mogelijk links naar uw online shop. Meld uw webshop of uw producten aan op portaalsites. Plaats waar mogelijk wat extra informatie om mensen aan te trekken. En vergeet niet om de links toe te voegen aan uw webshop. Ook een registratie op online kortingsites kan een publiek aantrekken. Veel mensen zoeken immers online op kortingcodes, gratis vouchers, reclamecodes, enz. Door hierop aanwezig te zijn legt u een online pad naar uw webwinkel.
    • En tenslotte gebruik de sociale mediareclame om uw online shop, uw producten en uw acties bekend te maken. Iedereen is ondertussen overtuigd van de mogelijkheden van facebook, google+ e.a. op dit vlak. Weet dat dit heel effectief is, maar wel traag gaat. Door regelmatige posts en reacties op vrienden werkt u aan bekendmaking op lange termijn. Vergeet ook niet de traditionele sociale middelen zoals een blog opstarten, reageren op fora en discussiegroepen waar uw klanten op actief zijn. Ook dat blijven heel effectieve middelen om snel nieuwe mensen naar uw online winkel te trekken.
    Besluit.

    Alleen een goed gemaakte webshop online zetten, volstaat meestal niet om snel veel verkoop te realiseren. Een goed promotie- en marketingplan is noodzakelijk voor elke
    succesvolle webshop. Online reclame is vaak de sleutel tot succes. Contacteer vrijblijvend 2TREES voor een goed en betaalbaar reclameplan voor uw online shop.

    Patrick Puype -
    www.2trees.be

    14-03-2012 om 10:18 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:reclame online shop, webshop promoten, reclameplan online shop, promotieplan webshop, promotie webwinkel, online marketingplan, online klanten werven, voorbeelden online promotie, online reclametips, tips online reclame
    07-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Praktische tips voor foto's op websites.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Foto's zijn onmisbaar op een website. Hierdoor krijgen bezoekers een beter beeld over uw bedrijf, uw producten of uw diensten. Maar niet alle afbeeldingen zijn een goede reclame op het internet. Foto's kunnen echter ook een website om zeep helpen. Hier volgen een aantal praktische tips die er voor zorgen dat de foto's een meerwaarde betekenen op uw website.

    Waarom zijn goede foto's belangrijk?


    Foto's en afbeeldingen trekken spontaan de aandacht van de mensen. Dat is o.a. een reden van het succes van facebook. Een stukje voyeurisme speelt mee. Ook het gezegde "Een foto zegt meer dan duizend woorden" is waar. Foto's kunnen perfect tonen wat er bedoeld wordt, welke kleuren, afmetingen, toepassingen, enz. er mogelijk zijn. Bovendien is elke mens van nature uit geneigd om naar foto's te kijken. Dus kan men beter de aandacht van de bezoekers op uw website vangen met goede foto's en zorgen dat ze geïnteresseerd worden in de inhoud van uw site.


    Cruciaal is hierbij dat de foto's van
    goede kwaliteit zijn, duidelijk weergeven wat er bedoeld wordt en professioneel op uw website geplaatst worden. En dat is niet altijd het geval. Dan merkt men na verloop van tijd dat de foto's op een website een soort "lappendeken" gaan vormen. Kleurverschillen vallen direct op. Maar ook kleurtonen die niet meer overeenkomen, formaten die uitgerekt zijn, tot zelfs gore kwaliteitsverschillen in het beeld zelf. En dan worden foto's eerder anti-reclame op een website. Plaatst u zelf foto's op uw website, hou dan zeker rekening met volgende tips voor goede internetfoto's.


    Praktische tips voor foto's op websites.


    Voor wie verantwoordelijk is om regelmatig foto's op een website te vervangen, wordt aangeraden om een
    cursus fotobewerking te volgen. Met Photoshop of met GIMP, een fotobewerkingsprogramma, kan men zowel formaten als resoluties aanpassen, als de kwaliteit van de afbeeldingen bewerken. En dat is wel noodzakelijk.
    • Bewerk elke foto of afbeelding voordat u deze op uw website plaatst. Eigenlijk nooit zijn foto's zoals ze met een camera genomen worden, geschikt om zonder bewerking op een site te zetten. Via fotobewerking kunnen we bepaalde facetten accentueren en uitlichten, de kwaliteit optrekken, kleuren afzwakken of bijkleuren, formaten in overeenstemming brengen, enz. Het resultaat is steeds dat elke foto van topkwaliteit wordt en perfect past in het sfeerbeeld van een website.
    • Geef een bruikbare naam aan elke foto. Foto's die rechtstreeks van een camera komen hebben quasi altijd een nutteloze naam zoals DSC_0345.jpg. Geen enkele zoekmachine weet wat er op zo'n foto staat en wanneer die foto moet getoond worden op het internet. Kijk dus wat er op een foto staat en pas de naam aan zodat de foto leesbaar wordt voor de zoekmachines.
    • Controleer de resolutie en pas deze aan tot internetkwaliteit. Te zware foto's nemen heel veel geheugen van uw hosting in beslag en vertragen de inlaadtijd van uw website enorm. Om op een website te gebruiken zijn foto's van 72 dpi (dots per inch) voldoende. Zorg er dus voor dat uw afbeeldingen niet zwaarder zijn dan dit.
    • Plaats bij elke foto een bijschrift met nuttige, bruikbare of praktische uitleg over hetgeen op uw foto staat. Vaak is het voor u perfect duidelijk wat er op een foto staat. Dat is niet steeds evident voor bezoekers op uw site. Zeg dus in heldere, goede bewoordingen wat de mensen moeten zien op de foto's.
    • Maak de foto's aanklikbaar om de mensen verder te leiden naar meer uitleg over het onderwerp van de foto's. Veel mensen klikken immers spontaan op foto's. Dit gebeurt om ze groter te krijgen en dus meer te zien. Maar ook om meer informatie te krijgen over een product of dienst. Door een link in te bouwen achter een foto verhoogt het surfgemak en houdt u uw bezoekers langer op uw site.
    Welke soorten foto's worden gebruikt voor een website?

    Er worden verschillende soorten foto's gebruikt om een goede website op te bouwen. De afbeeldingen worden vnl. gekozen
    in functie van het doel waarvoor ze bestemd zijn. Zo onderscheidt men de volgende soorten foto's voor een website:
    • Decoratieve foto's zijn afbeeldingen die gebruikt worden om de sfeer van een website op te bouwen of als (niet storende) achtergrond van een website. Decoratieve foto's moeten duidelijk blijven met weinig contrasterende kleuren en met vlakke kleuren zodat ze bruikbaar zijn als achtergrond. Ze moeten het ontwerp versterken zonder dominant te worden.
    • Functionele foto's worden gekozen om vertrouwen te wekken. Zoals het woord zegt, worden ze geplaatst om een bepaalde functie te vervullen. Een foto van uw gebouwen of uw medewerkers toont b.v. dat u werkelijk bestaat en wie de mensen zijn die men nodig heeft.
    • Verklarende foto's geven specifieke uitleg over uw producten of diensten. In plaats van een bepaald aspect van een product met woorden te beschrijven, kan een detailopname van uw artikel vaak veel duidelijker zijn. Verklarende foto's kunnen ook gebruikt worden om beweringen te bewijzen.
    • Promotie- of actiefoto's visualiseren een bepaalde aanbieding, actie of voordeel. Een tijdelijke actie waarbij u gratis 1 onderhoudskit en een beschermhoes geeft bij aankoop van een artikel kan perfect in een beeld worden gevat.
    • Een eye-catcher is een speciale foto die enkel tot doel heeft om de aandacht van de mensen te trekken en ze dieper in uw website te leiden. Voor een goede eye-catcher heeft u meestal een goede fotograaf nodig én een degelijk fotobewerkingsprogramma. Eye-catchers maken nieuwsgierig, verleiden en trekken de mensen aan.
    Besluit.

    Foto's zijn onmisbaar voor een goede website. Maar niet elke foto is geschikt om op een website te gebruiken. Foto's voor een kwaliteitsvolle website moeten steeds worden bewerkt vooraleer op een website te plaatsen. Voor wie goede afbeeldingen belangrijk zijn, is een onderhoudscontract vaak de goedkoopste en beste keuze.

    Voor meer informatie voor goede foto's op uw website contacteer vrijblijvend 2TREES.

    Patrick Puype -
    www.2trees.be

    07-03-2012 om 18:47 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:foto's website, tips foto's plaatsen, hoe foto's op website, goede foto's voor website, foto's voor websites, foto's selecteren website, foto's gebruiken website, foto's geschikt voor websites, website foto's, fotobewerking, photoshop, gimp



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Belle et Beau, interieurdecoratie
  • 2trees, iCommunicatie voor KMO's en zelfstandigen

  • Rondvraag / Poll
    Hoe belangrijk is internet voor uw zaak?
    Heel belangrijk, ik maak er regelmatig gebruik van
    Heel belangrijk, maar ik ken er te weinig van
    Kan op termijn belangrijk zijn, nu nog niet
    Is niets voor mijn zaak
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs