2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
30-04-2008
Test je nieuwe website
Er is maar 1 gouden regel om een goede website te onderscheiden. En dat is hetzelfde criterium dat ook voor reclame geldt, nl. een goede website is er een die resultaat oplevert. Dat is een simpele regel, maar wel de enige die steeds correct is.
Wanneer levert een website resultaat op? Hier
is geen algemene regel voor vast te stellen. Iedereen maakt dit voor
zichzelf uit en voor elke zaak kan dit verschillen. Meestal denkt men
snel aan "verkopen" of "omzet" realiseren. Dat is evident. Maar het kan
net evengoed zijn dat het doel van je website nieuwe klanten werven is.
En dan wordt het succes gemeten aan het aantal nieuwe (mail)adressen
die zich registreren via je website. Of stel dat je je website gebruikt
om een technisch probleem op te lossen, dan kan je het succes meten
b.v. aan het aantal downloads die via je site gebeuren. Als je denkt
aan een nieuwe website maak je best een lijstje met de 3 voornaamste
doelen waarvoor je website een oplossing moet leveren.
Kan succes voor een website gegarandeerd worden? Nooit
voor 100 % natuurlijk, daarvoor ben je steeds voor een deel afhankelijk
van de "markt", je klanten en concurrenten dus. En deze is per
definitie een beetje onvoorspelbaar. Maar er bestaat wel een heel goede
truck op zoveel mogelijk risico uit te sluiten. Eerst en vooral is
het belangrijk om je opdracht toe te vertrouwen aan een webbouwer die
de klappen van de zweep kant. Er zijn nl. een aantal technische
vereisten die maken dat een website goed gevonden wordt, of sneller
bovenaan zoekresultaten terechtkomt. Verder maak je best ook dat je
webbouwen zich kan inleven in je eigen zaak. Met je manier van zaken
doen dus, maar net evengoed van je klanten en concurrenten. Zorg daarom
voor een goede voorstelling van je eigen bedrijf en verzamel vooraf zo
veel mogelijk documentatie. Folders, foto's, presentaties, maar ook
dummy's zijn welkom. En spreek duidelijk door wat je verwacht van je
website en waarom je hiervoor kiest.
En tenslotte: doe de proef op de som. Dat
is het belangrijkste. Soms zegt je gevoel dat het goed zit met je nieuw
ontwerp. Dat is goed natuurlijk, want een website moet -naast goed
werken- er ook liefst nog goed uitzien. Een doeltreffende website is
steeds een compromis tussen een technisch ideaal en een esthetisch
ideaal. Zo kom je tot een goed presterende site die past bij je eigen
zaak en sfeer. Maar als je enigszins twijfelt, en zeker voor websites
die op maat gemaakt worden en dus duurder zijn, laat je best een 3-tal
versies maken van de entry pagina. Dat is de pagina waar je op
terechtkomt als je je naam intypt. Toon deze 3 versies dan
systematisch (op computer liefst!!!) aan je gezin, familie, buren,
klanten, zelfs leveranciers. Noteer deze reacties gedurende een 14-tal
dagen en laat de reacties die terecht zijn verwerken in een definitief
ontwerp. Met deze praktijktest ben je er wel vrij zeker van dat de
meeste fouten uit het ontwerp gehaald worden en kun je met vertrouwen
beginnen werken met je website.
Een aantal tips vind je op onze websitefolder die gratis down te loaden is van onze websitewww.2trees.be onder de rubriek "aanbod". En denk er aan: wie niet gezien is ... is gezien!
2TREES
is een modern, professioneel internet-communicatiebureau dat zich
speciaal richt tot KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Wij gaan
verder daar waar anderen stoppen.
Een
E-nieuwsbrief biedt het grote voordeel dat je op een heel doeltreffende
manier de band kunt onderhouden met je klanten en prospecten. Ter
zelfde tijd profiteer je van de mogelijkheid om reclame te maken voor
(een deel van) je eigen producten of diensten én slaag je er in om je
verkopen een "push" te geven. De nieuwsbrief biedt dus veel troeven, op
voorwaarde dat hij goed is opgemaakt. Er zijn drie categorieën waar je
best aandacht aan schenkt:
Uitzicht van een E-nieuwsbrief.
De "look" van je nieuwsbrief is van groot belang. Een aangename lay-out
nodigt immers uit om hem te lezen. Dit is een van de eerste criteria om
een lezers al dan niet te laten afhaken. Een rommelige opmaak,
onverzorgde schikking of kwaliteitsloze foto's geven de impressie dat
ook de inhoud niet erg belangrijk is. Wie een nieuwsbrief goed wilt
gebruiken, investeert best eenmalig in een professioneel ontwerp dat
door een specialist wordt gemaakt.
Een ander facet van het uitzicht is een goede mix tussen tekst en foto's.
Goede foto's zijn onmisbaar omdat ze eerst bekeken worden en een
bepaald voordeel van de tekst kunnen accentueren. Iedereen bekijkt
graag fotootjes omdat dit snel gaat en weinig inspanning vergt. Neem
dus de nodige tijd om functionele, toffe beelden te selecteren of op te
vragen.
Een gestructureerde opmaak
zelf zorgt ervoor dat je snel een duidelijk inzicht krijgt in de
onderwerpen, aanbiedingen en/of voordelen van je nieuwsbrief. Je
abonnees appreciëren het als ze snel informatie kunnen vinden die hen
interesseert zonder dat ze een hoop "ballast" moeten overlezen. Je hebt
er geen baat bij om de mensen te ergeren, dus maak dat men snel zijn
weg vindt in je bericht. Anders zit de kans er in dat een grote groep
abonnees snel afhaken en zich uitschrijven.
Zorg ten slotte dat er een aantal links
opgenomen zijn in je nieuwsbrief om de mensen met een muisklik meer
informatie te bezorgen over het onderwerp dat hen interesseert. Dit
verhoogt het leescomfort van je abonnees omdat ze met minimale moeite
de maximale informatie kunnen lezen.
Inhoud van de nieuwsbrief
Vooraf aan het uitgeven van een nieuwsbrief maak je best een planning op. Maak een inventaris van een 5-tal rubrieken
waarrond je wilt werken. Hoe meer rubrieken je opneemt, hoe meer werk
het vergt om voor elke nieuwsbrief nuttige informatie te sprokkelen.
Maar een nieuwsbrief met te weinig items komt eerder als platte reclame
(tot zelfs spam) over. Vind dus een goede formule voor jouw eigen KMO
of bedrijf en blijf consequent rond dezelfde vaste rubrieken werken.
Zorg voor elke nieuwsbrief voor een goede mix tussen
informatieve artikels, een voordeel voor de lezers en eventueel
reclame. Reclame stoort dus niet echt op voorwaarde dat de overige
inhoud overheerst en reclame duidelijk als reclame herkend wordt.
Durf voor reclame
best wel inventief te zijn en spreek met een aantal collega handelaars
af om in elkaars nieuwsbrief reclame te maken. Zo kom je op een toffe
manier bij een grote groep nieuwe mensen terecht met je merk terwijl je
eigen nieuwsbrief aan waarde wint. Bovendien moet je zelf dit deeltje
niet meer schrijven, en dat is tijd gewonnen.
Zorg tenslotte steeds voor een "call to action"
zodat je kunt meten welk effect deze specifieke nieuwsbrief opleverde.
Dit kan de bestelling van een speciale aanbieding zijn, of het
aanvragen van een voordeelbon, toegangsticket, enz. Maar aan de hand
van de reacties weet je op de duur haarfijn wat aanslaat bij je publiek
en wat minder goed scoort.
Nog een paar algemene richtlijnen.
Vooraleer je een eerste nieuwsbrief uitgeeft, denk je best even na over de frequentie.
Als je maar inhoud vindt om per kwartaal te werken, moet je niet
spreken over een maandelijkse nieuwsbrief. Denk vooral aan het gevoel
dat je bij je abonnees kunt losweken. Vermijd dat je abonnees de dag
beginnen haten waarop ze jouw nieuwsbrief verwachten, maar vooral blijf
trouw aan de gekozen frequentie.
Bij het begin van elke nieuwsbrief is het ook tof om via een inleiding
als uitgever het woord te richten tot je lezers en een paar
beschouwingen mee te geven. Zeg hen duidelijk wat ze kunnen verwachten
in deze uitgifte en zorg dat je de verwachtingen ook inlost.
Zorg voor een goede interactiviteit
tussen je nieuwsbrief en je normale website. Als je over een speciale
aanbieding spreekt in je nieuwsbrief moet je deze ook op je website
terugvinden met meer uitleg en met de mogelijkheid om ze te bestellen.
Plaats gerust je nieuwsbrieven online op je website, zeker als ze goede
algemene informatie bevatten over jouw activiteit, diensten of
producten. Eenmaal men de weg gevonden heeft, kunnen oudere
nieuwsbrieven uit informatie-oogpunt later nog worden gedownload door
bezoekers aan je site.
Werk tenslotte steeds met goede, bijgewerkte adresbestanden.
Niets vervelender dan mensen ergeren die zich eerder uitschreven en nu
plots terug een bericht van jou doorgemaild kregen. Vooreerst kun je
hier gerechtelijk problemen mee krijgen, maar vooral commercieel is het
een miskleun. Te vermijden dus. Maar net evengoed maak je best dat ook
de adressen die je "gisteren vond" in je bestand zitten. Je weet immers
nooit wanneer een klant zich zal melden.
Ziezo, als je hier
allemaal rekening mee houdt, zal je zeker scoren met je nieuwsbrief.
Zonder twijfel zal je investering in dit promotiemiddel een hoog
rendement opleveren. Dat is gegarandeerd. Nog meer tips vind je op onze folder over E-promotie die je op de 2TREES website vindt. Maar
wil je werkelijk zeker spelen, laat je nieuwsbrief dan verzorgen door
een professional en concentreer je zelf op je eigen specialisatie, nl.
je klanten goede service leveren en je eigen activiteit perfect
uitvoeren. Zo haal je het meeste rendement uit je inspanningen.
2TREES
is gespecialiseerd in het ontwerpen, opmaken en versturen van
E-nieuwsbrieven voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. We hebben
een aantal interessante formules om uw nieuwsbrief heel efficiënt en op
de voorziene termijn uit te geven. Kan een nieuwsbrief ook voor u een
prima idee zijn? Neem nu vrijblijvend contact met ons op en laat u verbazen wat er allemaal mogelijk is, zelfs met kleinere budgetten.
Vaak denken KMO's en
zelfstandigen dat, eenmaal ze geïnvesteerd hebben in een eigen website,
het internet de toverformule zal zijn om de zaken te laten boomen.
Hallo Houston, let's come to earth. Laat me hier even dit misverstand
uit de wereld helpen. Een eigen website is onmisbaar indien ze goed
wordt gebruikt door de eigenaar. Het is zowel een werkinstrument als
een promotiemiddel. Mits een goed gebruik mag je zeker heel goede
resutaten verwachten, maar als handelaar moet je er wel zelf aan
meehelpen.
Maak van je klanten je promotoren. Dit
is een van de eerste zaken dat iedereen kan doen om van de eigen,
nieuwe website een succesnummer te maken en om te zorgen dat de zaken
erdoor verbeteren. Hoe kan je dit in de praktijk doen? Hier volgen een
aantal tips die iedereen gerust kan toepassen:
1. Zorg om te beginnen dat je eigen klanten geïnformeerd
worden over je website. Zet je adres op je brieven, facturen. Maar ook
een toffe affiche in je zaak, of een aankondiging op de desk van je
zaak zelf helpt aan de bekendmaking.
2. Verder verzamel je natuurlijk systematisch de e-mailadressen
van je klanten. Stuur hen even een berichtje om je nieuwe website voor
te stellen. Geef hen alvast mee wat ze er kunnen op vinden dat voor hen
van belang is en hoe ze zelf voordelig er mee kunnen mee werken.
3. Zet van tijd tot tijd nieuwe zaken
op je website, en breng je klanten ervan op de hoogte. Zo maak je ze
gewend dat ze van tijd tot tijd nieuws kunnen ontdekken op je website.
En als je maakt dat je promoties, speciaal aanbod, enz. een week eerder
op je site staat dan in de krant, zal dit zeker je aantal bezoekers
gunstig beïnvloeden. Iedereen wordt liefst eerst geïnformeerd.
4. Geef je klanten die hun e-mailadres opgeven om je nieuwsbrief te ontvangen een extra voordeel.
Dat kan b.v. eenmalig een procent korting zijn bij een volgende
aankoop. Dit zal hen stimuleren om zich op te geven. Laat hen zelf hun
gegevens ingeven op je website. Zo heb je er zelf geen werk aan en maak
je vooral geen typfouten.
5. En als je dan met je zaak iets doet,
een opendeurdag, of een verkoopactie, of een speciale aanbieding
lanceren, kondig dit ook aan via je website én geef de bezoekers die je
website consulteren terug een exclusief voordeel. Wees gerust, je zal zeker meer verkopen en de mensen zullen rap weten dat er voordeel te halen is via je website.
Een
goed en uitgebreid bestand van e-mailadressen is goud waard voor je
zaak. Steek er dan regelmatig tijd in om adressen te verzamelen en
wijzigingen aan te passen in je bestand. Om vervolgens regelmatig en
systematisch dit adressenbestand te gebruiken. Want iedereen wordt
graag op de hoogte gehouden, krijgt graag een voordeel en wordt graag
persoonlijk aangesproken.
2TREESis gespecialiseerd in het verzorgen van E-nieuwsbrieven, persacties en
klantenacties via het internet voor KMO's, zelfstandigen en vrije
beroepen. Contacteer ons gerust vrijblijvend en laat u versteld staan
wat je ook met kleinere budgetten kunt doen!
Het voorjaar zit er bijna op.
Ook de drukte van opendeurdagen, nieuwe collecties, klantendagen, enz.
ligt bijna achter de rug. Voor de KMO's en zelfstandige beroepen komt
het er nu op aan om klaar te zijn voor het hoogseizoen. Zeker als je
activiteit in de horeca, de decoratie-, ontpannings- of tuinsector
ligt. Daarom is het nu ook tijd om even te kijken hoe je je website
kunt gebruiken om beter (slimmer) zaken te doen. Graag delen we hier
een 3-tal goede ideeën die iedereen kan gebruiken.
Werk regelmatig de inhoud van je website bij. Een
website waar de gegevens continue worden bijgewerkt is heel belangrijk
voor een goed imago voor je zaak. Daarom is het goed om minstens elke
maand zelf even de eigen website te overlopen. Kijk goed welke
informatie achterhaald is (data voorbij, aanbod afgelopen, oude
collectie, foute reclametekst, enz.). Ter zelfde tijd kan je ervan
profiteren om elke maand een paar nieuwe items aan je site toe te
voegen. Zo zien de bezoekers dat je website actuele informatie
weergeeft, en dat wekt vertrouwen voor zowel je eigen zaak als voor de
info die er wordt getoond.
Mond aan mond reclame is nu belangrijker dan ooit! Het
is reeds veel gezegd en geschreven: de mond aan mondreclame behoort tot
een van de sterkste en zekerste promotievormen. Waar dit vroeger
voornamelijk gebeurde via babbeltjes op de wekelijkse markt, of bij de
bakker, beenhouwer en andere middenstanders, is het internet en de GSM
nu in de plaats gekomen. Met een druk op de knop stuur je een bericht
aan alle mensen in je adresboek. Het verschil ten opzichte van vroeger
ligt nu in de snelheid van de informatieoverdracht. Mond aan
mondreclame heeft nog steeds een aureool van "langzaam maar zeker". Dit
is fout. Dank zij e-mail en mobiele telefoon is het nu "snel en zeker"
geworden.
Maak van je eigen klanten je eerste promotoren. 2TREES
heeft nu een aantal echt leuke acties voorbereid voor KMO's en
middenstanders om hun klanten als promotoren voor hun eigen kar te
spannen, maar wel op een originele en eigentijdse manier. Een leuke
actie voor deze zomer kan een "Tell A Friend"-actie organiseren. We
maken een tof aanbod en geven een leuk voordeel aan je eigen klanten.
We mailen dit aanbod met een mooie nieuwsbrief naar je klanten (je hebt
toch wel hun e-mailadressen, zeker) en nodigen hen uit om je
zomeraanbod te delen met 5 van hun vrienden. Ze geraken aan hun
voordeel bij afgifte van je nieuwsbrief en voilà. Jij als handelaar
krijgt een pak nieuwe klanten over de vloer, je website is gepromoot,
je eigen klanten zijn blij om een voordeel van je te hebben gekregen en
je hebt een massa nieuwe e-mailadressen om verder mee te werken.
2TREES E-promotie voor KMO's en zelfstandige beroepen. Meten
is weten. Nog een waarheid als een koe. Nu is er geen enkele reden meer
om even uit te testen wat E-promotie kan doen voor uw website en uw
zaak. Om u bij te staan om op een goede manier het internet te
gebruiken voor uw zaak kunt u nu op 2TREES beroep doen voor: - het onderhouden
van uw website. We hebben 2 interessante formules. Wie maar sporadisch
gegevens moet aanpassen kan bij ons kiezen om dit per opdracht te doen.
Maar wie regelmatig nieuwe informatie wil plaatsen kan ook een heel
interessante jaarovereenkomst afsluiten. Zo bent u zeker dat de
belangrijke info tijdig, correct en foutloos online staat. - om de verkoop in het hoogseizoen te stimuleren kunt u met 2TREES een E-promotie-actie
organiseren. We maken en versturen o.a. nieuwsbrieven, persberichten of
klanteninfo's online. Heel tof en speciaal is echter een "Tell A
Friend"-actie. Leuk voor je klanten en heel rendabel voor elke zaak.
Wil je meer hierover weten, downloadhieronze gratis folder met tips over E-promotie.
Doe nu de2TREEStest. Contacteer ons tijdig voor een vrijblijvend gesprek. Je kan steeds op ons (én onze volledige discretie) rekenen.
At last: we bestaan! Na de
inspanning van de voorbije maanden, de eerste contacten met klanten, de
eerste websites, de eerste webshop, formaliteiten allerhande en veel
boeiende, toffe, leuke, nuttige gesprekken met allerhande bedrijven,
zaken en personen is het nu officieel. Ons BTW nummer en alles wat
erbij hoort is terecht. Een nieuw bedrijf? In naam en officieel ja.
Maar in de praktijk: Ohlala... Meer dan 30 jaar ervaring, expertise en
vakmanschap is nu gebundeld in 2TREES.
Ann heeft een bijzonder
gevoel voor het uitzicht van dingen. Lay-out, ontwerp en originele
ideeën weet zij als geen ander te koppelen aan een eenvoudige
organisatie of programmering. Bovendien heeft zij een aangeboren
intuïtie voor zaken die werken. De essentie gebruiken in de pure vorm,
maar dan wel op een fantastisch feestelijke manier, dat is in twee
woorden gezegd de dada van Ann. Reeds meer dan 20 jaar staat zij in
voor een brede waaier van communicatie: van tijdschriften, jaarboeken,
nieuwsbrieven, folders, affiches tot websites, onlineverkoop,
nieuwsbrieven en persberichten allerhande. Geen wonder dat wie eenmaal
met haar werkte, dit het liefst wil blijven doen.
Ikzelf voelde
me meer aangetrokken tot commerciële domeinen. Ik was steeds al geboeid
door WAT werkelijk doet verkopen. Daarom specialiseerde ik me de
voorbije decennia in verkooppromotie, marketing en reclame-acties voor
het brede publiek. Hoe spreek je een publiek aan, wat vertel je hen en
wat niet. En vooral hoe gebruik je als KMO en kleine zelfstandige best
een modern medium als het internet voor je eigen zaak? Sedert een
10-tal jaar werkte ik samen met Ann om de mensen via het internet te
informeren en aan te trekken. Een open geest en open ogen zijn heel
belangrijk in mijn vak. Zo blijf ik nieuwe trends op de voet volgen.
Samen
hebben Ann en ik meer dan 30 jaar ervaring in datgene wat wij nu met
2TREES brengen voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Met deze
professionele staat van dienst hebben wij natuurlijk een netwerk
opgebouwd van expertise, nuttige contacten, klanten en kennissen. Wat
zij van ons en onze start vinden, kun je hieronder lezen. En hun
reacties deden echt deugd. Alvast bedankt ervoor. Nu kijken we vol
ambitie naar de toekomst. Wij zijn er klaar voor!
Voel je vrij om ons -vrijblijvend- te contacteren en op ons een beroep te doen.
Ann en Patrick danken alvast voor hun sympatieke wensen en steun:
----- Beste Ann, Spijtig
dat Patrick en jij Aktivia verlaten. Ik vond de samenwerking met jullie
heel vlot en aangenaam! Een eigen bedrijf is natuurlijk ook een mooie,
boeiende uitdaging! Ik wens jullie hier heel veel succes mee!
We
hebben naar de banner gekeken en deze kan nog gebruikt worden! Input
voor de nieuwsbrief ontvangen jullie begin volgende week.
Met vriendelijke groet, Raf Leenen Product Manager A.Vogel www.avogel.be ----
Dag Patrick, Ik lees nu pas je mailtje: heel veel succes toegewenst met de nieuwe uitdaging!!
Dag Patrick, Dank je wel voor deze info. Ik wens je veel succes voor je toekomst. En Ann uiteraard ook! groetjes
Tamara Bergmans Product Group Manager www.biohorma.com -----
Patrick, Ik houd de gegevens van jullie nieuwe activiteit bij, je weet nooit.
Ik
vond het onthaal en de sfeer op de opendeurdagen altijd positief en ik
had van in het begin de indruk dat jij bij Aktivia onder jouw niveau
werkte maar dat je er bleef omdat het light en ambiance was.
Veel plezier met de nieuwe start. Geert Steenlant Manager www.santesa.be -----
Dag Ann; Bedankt voor het artikel in Gos van april,verder wil ik U en Patrick bedanken voor het vele en prachtig werk dat jullie gepresteerd hebben voor Aktivia,daardoor heeft de wandelsport een ongelooflijke duw in de rug gekregen. Verder wens ik jullie veel succes in de toekomst.
Met Vriendelijke Groeten. Casier Willy ere-voorzitter Aktivia -----
Beste Patrick, Van harte proficiat met jullie nieuwe initiatief. Wie weet kruisen onze wegen nog wel eens ?
met vriendelijke groet Hannelore www.sydes.be -----
Dag Patrick Neenee,
het is geen verrassing voor mij dat jij die stap gezet hebt ! Het zat
immers al altijd in je bloed. Bovendien , denk ik, dat er teveel logge
administratie was in je vorige job. Zeker en vast zullen daar heel wat
mooie en positieve periodes geweest zijn, maar het was niet echt jouw
ding.
Maar natuurlijk , een hele grote proficiat en alle succes toegewenst. Is mevrouw Ann je collega uit je vroegere job ?
Eerlijk waar, ik vind het reuzetof en ben heel erg blij dat je de stap gezet hebt ! Succes voor jullie allebei.
suzy -----
Beste Ann & Patrick, Proficiat met jullie initiatief! Ik
wens jullie veel succes en stel voor dat we contact houden na de drukte
van de opstartperiode om verdere samenwerkingsmogelijkheden te
verkennen.
Met vriendelijke groet, Philip Van der Putten Managing Partner www.routeyou.com -----
Dag Patrick, Ann,
Das
goed nieuws!!! Alvast heel veel succes met de nieuwe zaak! (Nathalie
van WW had me ook laten weten dat jullie haar even een mailtje hadden
gestuurd)
Jullie zijn beiden zeer bekwame en gedreven personen
die allesinds weten waarover het gaat, dus denk ik dat jullie zaak
zeker succesvol zal zijn!
Een boeiend nieuw jaar dus! Veel succes!
Sabine www.musecommunication.com -----
Dag Ann, Dag Patrick, Proficiat met jullie nieuwe onderneming.
Langs
mijn kant ook nog wat nieuws: ik werk nog tot einde 2007 bij Weight
Watchers om dan een paar sabatmaanden te nemen en me dan te storten
in nieuwe avonturen.
Ik wens jullie veel succes en wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen ;-)
Met vriendelijke groeten, Nathalie Tverdy Marketing Manager www.weightwatchers.be -----
Ann, Patrick,
Van harte gefeliciteerd! Het ondernemersbloed kruipt waar het niet gaan kan. Tot snel. Klaus.
_______________________
Klaus Lommatzsch Managing Partner www.duvalguillaume.be -----
Dag Patrick, jullie hebben inderdaad niet stil gezeten!
Alvast veel succes. Ik stuur in ieder geval jullie mail door aan geïnteresseerden.