Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • De SEO van een bestaande website kan verbeteren.
  • Vijf voordelen van goede website optimalisatie.
  • Een nieuwe website. Waar u zeker moet op letten!
  • De voordelen van een goede webshop.
  • Technisch onderhoud van een website is noodzakelijk voor een hoge ranking.
  • De voordelen van responsive websites.
  • Zelf een website onderhouden vs website onderhoudscontract.
  • Ook een goede website kan voor u online verkopen.
  • Vijf tips voor een succesvolle website.
  • Vijf tips om meer te verkopen met uw online shop.
    Archief per maand
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 09-2005
    Website, e-promotie, webshop tips.

    2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
    24-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe bekom je tot 50 procent subsidie op een site?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een KMO heeft het meestal niet gemakkelijk om zaken te doen in het buitenland. De andere taal dan de moedertaal is vaak een eerste, en kostelijke, barrière. Een goede website is een van de eerste zaken die je kunnen helpen om buiten Vlaanderen te opereren. Daarom kan de Vlaamse Overheid onder bepaalde voorwaarden tussenkomen tot 50 procent van de externe kosten. Wat moet u hier voor doen en waar kan u terecht?

    Wanneer kan je een tussenkomst in de kosten aanvragen?
    • Alle KMO's waarvan de uitbatingszetel in het Vlaams Gewest bevindt komen in aanmerking.
    • De goederen of diensten moeten een toegevoegde waarde creëren in het Vlaams Gewest.
    • Tot 50 % (max. EUR 3.750,00 /jaar) van de externe kosten om uw productdocumentatie te maken in vreemde talen kan worden terugbetaald door de Vlaamse Overheid. Hieronder valt ook het ontwikkelen en samenstellen van websites of webshops in vreemde talen.
    Waar kan je terecht voor subsidie op je meertalige website?
    Flanders Investment & Trade, het Vlaams Agentschap voor Internationaal Ondernemen, heeft o.a. tot doel om het internationaal ondernemerschap van de Vlaamse ondernemingen te bevorderen en te stimuleren. Het F.I.T. is verantwoordelijk voor het beoordelen, toekennen en laten uitbetalen van subsidies voor anderstalige productdocumentatie. Deze dienst staat ook dicht bij de KMO's door een uitgebreid netwerk van regionale kantoren. Alle informatie over aanvragen of lopende dossiers kan er besproken worden.

    Wat komt in aanmerking voor subsidie?
    • Alle productdocumentatie onder de vorm van websites, webshops, gedrukte brochures, CD roms, enz.
    • Ook commerciële vertalingen en inlassingen in vakmedia in vreemde talen komen in aanmerking.
    • Uitgesloten zijn: vertalingen en commerciële inlassing in het Nederlands en handleidingen komen niet in aanmerking.
    Hoe gebeurt de aanvraag en afhandeling?
    • De aanvraag moet uiterlijk 15 kalenderdagen voor de opdracht gebeuren bij het F.I.T. Dit kan enkel via het online aanvraagformulier op de website van het F.I.T.
    • Je moet er je bedrijf eerst registreren en verder je project duidelijk beschrijven en argumenteren. Ook een gedetailleerde kostenraming (offerte) moet worden voorgelegd.
    • Binnen de 45 werkdagen na de aanvraag krijg je van het F.I.T. hun beslissing over de toekenning van subsidie en over het bedrag van de tussenkomst.
    • Binnen de 6 maand na de toekenning van de subsidie moet je het bewijs leveren dat de prestatie is gebeurd en dat je de kosten (factuur) hebt betaald. Vervolgens krijg je de toegekende subsidie uitbetaald.
    Meer informatie over subsidie voor websites vind je hier:
    • Wanneer kan je als KMO beroep doen op het F.I.T. en wat precies omvat haar dienstverlening ter bevordering van de export? > klik hier.
    • Waar bevinden zich de regionale kantoren van het F.I.T. en wat zijn hun contactgegevens? > klik hier.
    • Uitgebreide informatie over de aanvraag, modaliteiten en uitsluitingen van de tussenkomst in de kosten voor een website voor de Vlaamse Overheid. > klik hier.
    • Online aanvraagformulier voor subsidie van een vreemdtalige website. > klik hier.
    Wens je ook je producten of diensten aan te bieden aan anderstaligen, kies dan voor een duidelijke, technisch goed gemaakte, professionele website of webshop. Zorg ook voor een duidelijke offerte en vraag een tussenkomst aan de Vlaamse overheid. Contacteer ons vrijblijvend.

    24-02-2010 om 09:12 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:subsidie websites, subsidie webshops, tussenkomst overheid websites, vlaamse subsidie websites, exportsubsidie websites, subsidies vreemde talen, vlaamse tussenkomst vertalingen
    17-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een goede contactpagina is belangrijk voor een site.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De contactpagina is ook een van de belangrijker pagina's van een website of webshop. Het doel is duidelijk. Via deze gegevens krijg je snel contact met bestaande of nieuwe (toekomstige) klanten. Om een goede contactpagina te krijgen, hou je best rekening met een aantal zaken.

    Waarom is een contactpagina belangrijk?

    De contactpagina van een site is de plaats waar alle gegevens staan om met iemand in contact te komen. Deze is zo universeel ingeburgerd dat iedereen spontaan hier naar kijkt op een site. Bovendien wordt het internet steeds vaker gebruikt om gegevens over een persoon of bedrijf op te zoeken. Het gaat sneller dan met een gewone telefoonboek. En voor informatie vindt je meestal snel een aantal goede opties. Het is dus belangrijk dat er effectief een contactpagina is.

    Welke informatie bevat een goede contactpagina?
    Vooreerst moet alle primaire informatie van een zaak hier vermeld staan. Dit zijn de algemene gegevens die je typeren als bedrijf of zelfstandige:
    • Naam en evt. rechtsvorm
    • Adres
    • E-mailadres (website-adres is overbodig want men bevindt zich op je site)
    • Een duidelijk plannetje waar je gevestigd bent
    • BTW nummer
    • Evt. gegevens over vestigingen / contactpersonen / afdelingen / ... bij grotere zaken.
    Vermeld je een e-mailadres, zorg dan dat er een link achter zit zodat het eigen e-mailprogramma automatisch opent als men hier op klikt en je mailadres reeds netjes ingevuld is. Veel mensen verkiezen deze vorm omdat ze zo een kopie van hun bericht op hun eigen computer bewaren.

    Deze primaire bedrijfsgegevens kunnen verder nog worden aangevuld met een aantal bijkomende zaken:
    • Extra links zoals b.v. Facebook, Linkedin, Twitter, ...
    • Mogelijkheid om in te schrijven op je nieuwsbrief.
    • Doorlinks naar nevenwebsites, een blog die je onderhoudt, enz.
    • Een apart e-mailformulier.
    Plaats je, naast de e-maillink, een apart e-mailformulier op je contactpagina dan hou je dit best zo klantvriendelijk mogelijk. Vraag enkel de informatie die je nodig hebt. Naam en e-mailadres (en evt. telefoon) volstaan meestal om in contact te komen. Maar zorg wel dat degene die je via zo'n formulier contacteert ook weet dat het bericht goed verstuurd is en dat je zo snel mogelijk terug contact opneemt.

    Vijf tips voor een goede contactpagina.

    Een goede contactpagina zorgt er voor dat men snel en gemakkelijk met je in contact komt. Dit is een eenvoudige manier om nieuwe klanten te werven. Maar het bewijst eveneens dat er echte mensen of een bestaand bedrijf achter een website of webshop zit. Daarom hou je best rekening met volgende tips.
    • Zorg dat je contactpagina altijd bereikbaar blijft, ongeacht waar men zich bevindt op je site. Daarom wordt dit meestal opgenomen in de hoofdnavigatie van een website of webshop.
    • Noem de contactpagina "Contact". Dat is nl. wat het is en de meeste mensen zoeken hier automatisch naar op een site. Bovendien is voor de mensen dan meteen duidelijk wat er op deze pagina zal te vinden zijn.
    • Zet alle contactgegevens samen op deze site. Vermijd dus dat je verschillende links hebt voor routeplan, contactformulier, bedrijfsgegevens, ...
    • Maak het de mensen zo eenvoudig mogelijk om met je in contact te komen. Vraag enkel om gegevens in te geven die er toe doen. Zijn er verschillende afdelingen of producten of artikelgroepen, dan kan je wel een meerkeuzeveld gebruiken. Zo wordt sneller duidelijk voor wie het bericht bestemd is.
    • Zorg tenslotte dat de klant een bevestiging krijgt dat zijn bericht goed verstuurd of ontvangen is. En behandel consequent en snel alle berichten die je via de contactpagina van je website of webshop ontvangt.
    Besluit.
    Een goede contactpagina is een van de belangrijker pagina's van je site. Goede communicatie loont steeds en leidt tot tevreden klanten, meer omzet en minder problemen. Hou daarom zeker rekening met goede tips voor een klantvriendelijke contactpagina.

    17-02-2010 om 09:37 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Tags:contactpagina website, contactpagina webshop, goede contactpagina, tips contactpagina, SEO, goede website, goede webshop
    11-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tips voor een goede homepagina.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De home- of welkompagina is heel belangrijk voor een website of webshop. Meestal levert deze landingspagina de eerste indruk van een site of bedrijf. Vaak is het ook de plaats die meer en meer als dashboard fungeert voor de totale site. Waarom is de home zo belangrijk en hoe kom je tot een goede startpagina voor je site?

    Inhoud wordt bepaald door de site-opbouw.
    Ruwweg geschat zijn er twee grote categorieën van websites: deze met een traditionele opbouw en sites die databank-gestuurd zijn. Het verschil zit hem voornamelijk in de manier waarop de informatie gelezen wordt door de zoekmachines. Maar het neemt niet weg dat voor beide types de homepagina heel belangrijk blijft. Precies hierdoor krijgt een bezoeker een snel en duidelijk beeld van de inhoud van de site en de plaats waar informatie te vinden is.

    De traditioneel gebouwde site.
    Deze sites vertonen een hiërarchisch opgebouwde structuur. Vergelijk het met organogrammen of structuuroverzichten van organisaties. De werking is typisch. Alle zoekverkeer komt toe op de homepagina, die eerder gekenmerkt wordt door een functie van professioneel visitekaartje. Van daar vertrekt men langs een duidelijke navigatiestructuur naar de onderliggende pagina's. Tot voor enkele jaren was dit de normale structuur van elke website.

    Doordat werkelijk alle verkeer langs de homepagina verloopt, is de eerste indruk van levensbelang. In een fractie van een seconde moet duidelijk gemaakt worden dat de site de moeite loont om aandacht te krijgen. De bezoeker moet gestimuleerd worden om de inhoud verder te bekijken. Hier fungeert de home duidelijk als routeplan voor het gebruik van de site. De beschrijvende tekst en de afbeeldingen maken duidelijk wat de bezoeker er kan vinden. En de navigatiestructuur toont wat men moet aanklikken om de gestructureerde informatie te lezen.

    De moderne, databasegestuurde websites.
    Tegenwoordig wordt meer en meer inhoud van een website opgeslagen in databanken. Zeker bij CMS websites is dit het geval. Ook voor traditionele sites, die bepaalde velden of pagina's voor zelf-onderhoud hebben aangepast, is dit voor bepaalde informatie het geval. Hier verloopt niet alle verkeer meer via de homepagina. Het zijn nl. de zoekwoorden van de surfer die bepalen welke pagina vertoond wordt. Meestal zijn het zelfs inhoudspagina's die naar voor komen. Deze websites, b.v. drupal websites, zijn zo geconstrueerd dat iedere pagina evenveel kans maakt om naar voor te komen, op voorwaarde dat de inhoud overeenkomt met de gezochte informatie. Dat is een heel duidelijk voordeel qua werking op het internet.

    Doordat bezoekers in de praktijk op de site terechtkomen via de inhoudspagina's is het belangrijk dat elke pagina wordt opgemaakt als was het een homepagina. Hierdoor werken alle pagina's van de site optimaal op het internet, niet enkel de welkompagina alleen. Dat is nog een reden waarom deze sites merkbaar beter presteren op het internet. Hier is de homepagina meer een dashboard die een directe toegang geeft tot de aanwezige informatie. Ook bezoekers die via een onderliggende inhoudspagina binnenkomen, surfen vervolgens meestal toch naar de homepagina om kennis te maken met het totaalbeeld van de site. De home fungeert hier meer als navigatiepagina of als referentiepunt voor de gestructureerde informatie. Deze sites hebben eerder een moleculaire structuur, waarbij de homepagina in het midden staat tussen alle andere.

    Wat is belangrijk voor een goede homepage?
    Om een sterke homepagina te bekomen zijn er een aantal regels die je best naleeft qua opbouw. En verder hou je ook voor de opmaak van de inhoud (teksten) met een paar simpele richtlijnen rekening. Dit onderwerp kwam reeds aan bod in een aantal andere artikels op deze site.
    • De inhoud op de hoofdpagina wordt samengesteld uit drie componenten: een titel, de inleiding en de detailtekst. De titel is een wervende, pakkende zinsregel. Eigenlijk een permanente reclamezin. De tekst van de inleiding vormt een samenvatting van de essentie op de pagina. In titel en inleiding komen de belangrijkste zoekwoorden voor.
    • De detailtekst moet de informatie op een duidelijke, gestructureerde manier weergeven. Gebruik gerust opsommingstekens voor lijstjes. Dat leest gemakkelijk.
    • Het is wel belangrijk dat de inhoud van de homepagina binnen de schermopmaak past. M.a.w. zorg dat er niet moet gescrolld worden.
    • Overlaad een homepagina niet, maar zorg voor een uitgebalanceerd, rustig uitzicht. Directe links naar interne pagina's zijn prima. Ze zijn goed voor de werking van zoekmachines en trekken de bezoeker snel dieper naar de inhoud van de site.
    • De teksten op een homepagina zijn opgemaakt in een directe, wervende stijl. De zinnen zijn kort en opgemaakt met een heldere, voor iedereen verstaanbare, taal. Zorg er voor dat de hoofdzaken of belangrijkste argumenten bovenaan de tekst staan. Uitbreidingen of minder belangrijke punten volgen verder.
    Maak er vooral geen puzzel of een allegaartje van. In feite mogen er ten hoogste vijf verschillende rubrieken of onderdelen aan bod komen. Zo kan van elke afdeling een korte tekst de voornaamste voordelen of pluspunten belichten. En natuurlijk brengt een handige, interne link de bezoeker direct naar de specifieke diepere pagina voor meer uitleg. Denk voor een homepagina in elk geval aan een dashboard of een overzichtspagina van het geheel.

    Besluit.
    Een goede, professionele homepagina is belangrijk voor elke website. Met bovenstaande tips voor een goede homepagina kan je aan de slag om nuttige inhoud te verzamelen. Maar vertrouw vooral op een goede webdesigner zodat je website er uitziet als een plaatje (dat prima werkt).

    11-02-2010 om 18:19 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Tags:homepage, homepagina, landingspagina, startpagina, home webpage, inhoud homepagina, goede homepagina, tips voor een goede homepage, tekst voor homepagina's
    03-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 veiligheidstips voor moderne webshops.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In de moderne maatschappij worden steeds vaker gegevens online doorgegeven. Daarom is het beslist noodzakelijk om voldoende aandacht te besteden aan de beveiliging van de gegevens. Eenmaal je op de enter-knop gedrukt hebt, begint de informatie immers autonoom aan een eigen leven. Hier volgen enkele tips die zeker de moeite waard zijn om volgen.

    Beveiliging van een webshop is van vitaal belang.
    Een webshop vormt het middelpunt van het online handel drijven. Daar worden niet alleen artikels en producten bijgehouden maar ook de klantgegevens en -historieken, alle vaste gegevens en alle informatie over de bestellingen. Je mag er zeker niet aan denken dat deze voor een of andere reden plotseling "verloren" zouden zijn, zonder dat je ze kunt terughalen.

    Een goede beveiliging van websites en webshops bestaat uit drie domeinen:
    • gebruik van een goed en (be)veilig(d) webprogramma als basis;
    • samenwerken met een competente webbouwer die het internet goed kent;
    • zelf een veilige houding aannemen ten opzichte van de gegevensbehandeling.
    Hieronder volgen een aantal richtlijnen om een zo veilig mogelijke attitude aan te nemen voor de behandeling en het beheer van de gegevens van je webshop. Maar vanzelfsprekend gelden ze net evengoed voor de informatie die via websites wordt doorgegeven. Een doeltreffende beveiliging kan worden ingedeeld in twee niveau's: basisbeveiliging die absoluut cruciaal is en bijkomende beveiliging die de veiligheidsattitude nog verbetert.

    De basisbeveiliging die elke webshop zeker moet voorzien.
    Een goede basisbeveiliging is noodzakelijk omdat dit het fundament vormt voor een veilige site. En net zoals in de bouw, als de basis niet degelijk en zeker is, kan de beveiliging gemakkelijk gaten vertonen. Je let dus best op:
    • Veilige hosting van je website of webshop. Elk hosting bedrijf beschikt over servers waarmee uw webshop met het internet verbonden is. De eerste beveiliging van uw site gebeurt hier. Gebruikt uw hosting partner goede beveiligingsprogramma's voor zijn servers? Hoe vaak moderniseert hij ze en hoe frequent installeert hij updates van zijn beveiligingsprogramma's? Dit eerste veiligheidniveau vormt een eerste (belangrijke) barrière tegen hackers, maar ook tegen spammers, phisting, enz. En alles wat hier wordt tegengehouden komt nooit tot op jouw computer.
    • Vervolgens zorg je natuurlijk voor goede beveiliging van je eigen computerinfrastructuur. Een modern antivirusprogramma is beslist noodzakelijk. Vergeet zeker niet om minstens wekelijks de virusdefinities te updaten. Meestal kun je een goed antivirusprogramma instellen dat het bijvoorbeeld automatisch elke dag de updates installeert. Tot de standaard veiligheidsprogramma's behoort ook de firewall. Een firewall houdt hackers buiten en schermt je programma's af tegen ongewenste pottenkijkers. Enkel door de toegang tot je schijven af te blokken maak je dat de gegevens veilig opgeslagen blijven.
    • Een goede houding is om de belangrijke toegangen, databanken, bestanden, ... met veilige paswoorden te beveiligen. Goede paswoorden bestaan minimum uit 6 tot 8 lettertekens en zijn een combinatie van letters en cijfers. Gebruik zeker nooit altijd hetzelfde paswoord voor verschillende toegang en ban de logische combinaties zoals geboortedatum, naam van partner en kinderen, 0000, 9999, enz.
    • En ten slotte speel je ook veilig tegen het risico van onherstelbaar crashen van je schijven, brand in je computerruimte, vloeistoffen die in je computer dringen, enz. Soms kunnen specialisten de data recupereren maar vaak ook niet. En dat kan heus een ramp zijn. Behalve door regelmatig backups te nemen. Een veiligheidskopie kan je nemen op externe dragers zoals externe harddisks, USB sticks en zelfs schaduwcomputers die in de achtergrond als backupsysteem meedraaien. Een heel goede beslissing kan zijn om het backuppen automatisch online te laten gebeuren bij b.v. je hostingpartner. In dit geval wordt een programma zo ingesteld dat er dagelijks op een bepaald uur en volautomatisch een kopie genomen wordt van de data op je harde schijf. De informatie wordt volledig veilig extern opgeslagen bij zo'n databeveiligingsfirma en kan eenvoudig worden teruggeplaatst bij calamiteiten. Maar super is wel dat het volledig veilig en automatisch gebeurt zodat je gegevens ten alle tijde beveiligd zijn.
    Bijkomende tips voor een veilige houding in webshopgebruik.
    Als de basisbeveiliging op punt staat, kan je reeds "oef" zeggen. Maar dat is nog niet echt genoeg. Een goede (veilige) houding bij het behandelen van de informatie op een website is evenzo belangrijk. Hierdoor vermijd je namelijk dat malafide bezoekers gemakkelijk aan je gegevens geraken. Wat moet je doen:
    • Let bij inloggen op vertragingen, pop-ups, programmaatjes die automatisch starten e.d.m. De meeste gegevens bij internetverkoop doen hun toer langs de elektronische snelwegen vooraleer ze resultaat opleveren. Weet dat er programmaatjes bestaan die toetsaanslagen loggen of scripts die paswoorden, login-gegevens, enz. kunnen registreren en wegschrijven. Meestal merk je in deze gevallen onverklaarbare vertragingen of haperingen tussen het ingeven van informatie en het reageren van het programma. Beveiligde sessies zijn natuurlijk aan te bevelen omdat deze moeilijker te manipuleren zijn. Maar opletten blijft de boodschap. Bij twijfel stop je best direct de procedure.
    • Wees steeds alert op het gedrag van je computers en programma's. Toepassingen die plotseling veel trager beginnen te werken, schijven die zonder reden activiteit laten horen, programma's die ongevraagd opstarten, enz. Dat zijn maar enkele indicaties dat er misschien iets loos is met je computer of programma. Bij twijfel laat je best een goed antivirus-, antispyware of malaware programma los op je computers. Of je schakelt een computerspecialist in om je infrastructuur door te lichten.
    • Let goed op indien je persoonlijke gegevens in een programma achterlaat. Let er altijd op dat je wel degelijk in het officieel programma blijft. Hackers of organisaties met oneerlijke bedoelingen maken nl. soms identieke webpagina's van grote banken, instanties of internethandelaars na zodat ze aan je login- en paswoordgegevens kunnen komen. Bij twijfel (zeker voor je bank-, pin- of betaalcodes) laat je direct de oude codes desactiveren en stel je nieuwe in.
    Besluit.
    Veilig internetgebruik is niet echt moeilijk. Iedereen kan zonder veel moeite goed zijn website of webshop beveiligen tegen gegevensdiefstal of oneigenlijk gebruik. Naast een goede, degelijke basisbeveiliging is van ook een veilige houding bij de behandeling van de gegevens van belang.

    03-02-2010 om 19:05 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:computerbeveiliging, antivirusprogramma, firewall, veilige webshop, online backup, secure internet, veilig backuppen, veilige paswoorden, veiligheidsbackup, hacking, phisting, veiligheidstips



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Belle et Beau, interieurdecoratie
  • 2trees, iCommunicatie voor KMO's en zelfstandigen

  • Rondvraag / Poll
    Hoe belangrijk is internet voor uw zaak?
    Heel belangrijk, ik maak er regelmatig gebruik van
    Heel belangrijk, maar ik ken er te weinig van
    Kan op termijn belangrijk zijn, nu nog niet
    Is niets voor mijn zaak
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs