2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
27-01-2012
Hoe het internet gebruiken om uw online shop succesvol te maken.
Het internet biedt unieke troeven om online klanten te werven voor uw
online shop of website. Snelheid, kostprijs en meetbaarheid zijn de
drie belangrijkste troeven van online reclame. In dit artikel leest u
een aantal tips die u toelaten om de voordelen van het internet te
gebruiken om van uw webshop een succes te maken.
Waarom is online reclame belangrijk voor een online shop?
Het internet is tegenwoordig even onmisbaar als water voor de
maatschappij. Alles is er terug te vinden. Iedereen surft, leert, zoekt
en koopt online. Recent onderzoek toont aan dat meer dan 70 % van de
mensen eerst online informatie opzoeken vooraleer iets aan te kopen. Dat
geldt zowel voor bestellingen via het internet als voor aankopen in
fysische winkels. Het is dus zonder meer duidelijk dat het essentieel is
om goed, duidelijk en correct aanwezig te zijn op het internet.
In eerdere artikels zagen we hoe u
de inhoud van uw webshop kan bijdragen tot succes en waarom het uitzicht en de technische opbouw uw resultaat verbeteren.
Hier kijken we eens hoe u de voordelen van het internet kunt gebruiken
om meer online succes te bekomen. Het internet biedt immers unieke
troeven om online klanten te werven. Voor de online aanbieder zijn de
grote voordelen de snelheid waarmee acties uitgevoerd kunnen worden, de
lage kostprijs doordat enkel nauw afgelijnde doelgroepen kunnen bereikt
worden en de mogelijkheid om precies het resultaat van uw actie te
kunnen meten en analyseren. De grootste troeven voor de online koper
zijn het gemak waarmee informatie over producten en alternatieven kunnen
opgezocht worden, het gemak en snelheid van bestellen en het comfort
van niet aan tijd en plaats gebonden te zijn. En deze voordelen gaan we
nu gebruiken om een online shop meer klanten en bestellingen te geven.
Hoe het internet gebruiken om een onlineshop succesvol te maken?
Het internet biedt heel wat informatie aan die de online verkoper kan
gebruiken om online meer te verkopen. En de online kopers zijn massaal
aanwezig op het internet én gebruiken dit ook intensief. Deze beide
gegevens gebruiken we nu om de internetverkoop te verhogen.
Een certifiëring of keurmerk versterkt het vertrouwen in uw
webshop. Zeker voor nieuwe klanten is het belangrijk dat ze u kunnen
vertrouwen. Tenslotte betalen ze eerst en pas dan krijgen ze de
bestelling thuis. Een certifiëring is het bewijs dat de online shop
wettelijk in orde is en dat de online aanbieder kan vertrouwd worden.
Zo'n keurmerk wordt door een onafhankelijke organisatie afgeleverd en is
voor een beperkte tijd geldig. In België is het Unizo e-commercelabel en het Be-commerce label
gekend. Online shops die zich naar buitenlandse kopers richten kunnen
ook plaatselijke labels proberen te krijgen. B.v. in Nederland zijn Qshops, het Webshop keurmerk en Stichting Thuiswinkel gekend.
Online kopers zoeken eigenlijk altijd bevestiging vooraleer ze een online bestelling plaatsen. Het meest vertrouwen ze op het oordeel van andere online klanten.
Daarom kan het bijzonder doeltreffend zijn om kopers hun waardeoordeel
te laten toekennen aan een product. Dit gebeurt meestal door een rating
van 1 tot 5. Online klantenacties zijn eveneens heel effectief voor deze
reden. En de mogelijkheid om uw producten "leuk" te laten vinden,
online aan te bevelen of te laten delen met andere onliners brengen uw
aanbiedingen bij veel nieuwe mensen. Voor elk van deze mogelijkheden
bestaan heel goede toepassingen die op uw onlineshop kunnen ingebouwd
worden. Contacteer een goede webshopbouwer om de mogelijkheden te kennen.
De sociale media bieden heel veel mogelijkheden om 1 op 1
reclame te maken. Ze zijn nog relatief nieuw. De facebook, google+,
netlog, hyves, twitter, ... toepassingen om een zaak, product of dienst
te promoten. Nieuw ook in de zin dat veel ondernemers of zelfstandigen
niet echt goed weten hoe dit aan te pakken. Het vergt een beetje
discipline en werk maar de mogelijkheden zijn enorm. Eenmaal het wiel
begint te draaien kan op geen enkele andere manier zo persoonlijk met
(toekomstige) klanten worden gecommuniceerd. Bovendien kan uw boodschap
aan lichtsnelheid verspreid worden aan miljoenen consumenten. Ook hier,
voor een goed en realistisch promotieplan, contacteer even een online reclame specialist.
Een goed statistiekenprogramma levert u constant informatie over de markt en over de online kopers. 2TREES bouwt zowel Statcounter als Google Analytics in onze online shops in volgens onze klant kiest. Beide zijn gratis en leveren prima informatie
over uw webshop. Vaak wordt zo'n analyseprogramma enkel gebruikt om te
kijken naar "de balkjes". Eigenlijk moet u liefst dagelijks, maar zeker
wekelijks, de statistieken van uw webshop bekijken. Dan vnl. met welke
zoekwoorden mensen u vinden, hoeveel pagina's men gemiddeld bezoekt,
waar de online bezoekers afhaken, ... Ook de vraag stellen wat de reden
is dat deze mensen niet tot een aankoop overgaan. Zo verbetert u beetje
bij beetje uw webshop.
En als laatste is het natuurlijk zaak om efficiënt en doeltreffend online reclame
te maken voor uw zaak, producten of diensten. De informatie van uw
statistiekenprogramma gebruikt u beslist om de juiste artikels, woorden
en doelgroepen te bepalen. En een goede reclameplanning maakt dat u de
juiste producten op het juiste moment in vedette stelt. Om een online
reclameplan op te maken zijn 3 zaken noodzakelijk: wat wil u aankondigen
(boodschap), wat moeten uw online prospecten doen (resultaat) en welk
budget kunt u vrijmaken voor de actie? Voor meer mogelijkheden of voor
een goed online reclamevoorstel op maat neemt u best contact op met een online reclame specialist.
Besluit.
Het internet biedt unieke voordelen om reclame te maken voor uw bedrijf,
uw producten of diensten. Op geen enkele andere manier kunt u zoveel
mensen bereiken aan een zo lage kostprijs per contact. En door het
resultaat van zowel bezoekers als van een actie correct te analyseren
kunt u heel doeltreffende, kleinschalige acties op maat van uw
prospecten uitwerken. Fascinerend, super efficiënt en heel rendabel.
Succes!
Hoe een onlineshop verbeteren tot een succesvolle webshop?
Een succesvolle onlineshop is altijd een actieve webshop. Dit lukt
blijkbaar beter voor sommige internetwinkels dan voor andere.
Suceesvolle webshops hebben allemaal een aantal zaken gemeen. In dit
artikel leest u de "must-haves" om van een bestaande onlineshop een heel
goede webshop te maken.
Wanneer is een onlineshop een succes?
Een goede onlineshop is een succes als de webshop aan de verwachtingen
voldoet, vlot nieuwe bezoekers aantrekt en een stijgende omzet haalt.
Dit zijn de drie basisvoorwaarden waaraan voldaan moet worden. Er zijn
een aantal hulpmiddelen, trucs en promotiemiddelen die deze criteria
kunnen aanzwengelen. Maar in sé is alles terug te voeren tot deze drie
kernwaarden.
Vorige week gaven we
een aantal tips
voor webshopeigenaars die meehelpen om een succesvolle webshop te
maken. Het voordeel van deze tips is dat iedereen ze eenvoudig kan
toepassen en dat het succes gegarandeerd komt voor de onlineshop. Ook
het uitzicht, de opbouw en de structuur van een webshop helpen mee om
het resultaat van online shops te verbeteren. En hier komt een
professionele webbouwer bij kijken. Daarom is het heel belangrijk om een goede webpartner te kiezen die vertrouwd is met e-commerce en webshops bouwen.
Hoe een onlineshop verbeteren tot een succesvolle webshop?
Naast de teksten, foto's en beschrijvingen die op een online shop
voorkomen, is het uitzicht, de structuur en de algehele opbouw enorm
belangrijk. Een goed ontworpen, professioneel opgebouwde webshop wekt
instinctief vertrouwen. Dit uitzicht zorgt immers voor een heel positief
oordeel van bij de eerste blik op de webshop. En laat dit nu cruciaal
zijn. Hoe kan een webbouwer uw (bestaande) webshop verbeteren zodat deze
heel succesvol wordt:
Een moderne, functionele lay-out wekt een professionele indruk. De navigatie
van een webshop is de leidraad voor de online koper. Vaak is deze
nodeloos ingewikkeld tot zelfs onlogisch. Een goede webbouwer zorgt voor
een zo simpel mogelijke structuur en een eenvoudige, duidelijke navigatie. Maar ook het uitzichtgebruikscomfort. En natuurlijk moet alles werken.
Zeker aan de veilige betaalprocedure moet oordeelkundig aandacht besteed
worden. Het is immers sneu als een online koper zijn webmandje vult en
dan blokkeert bij de betaling.
zelf kan de doorslag geven. Een moderne look die goed geproportioneerd
is en waarvan de kleuren en lettertypes op elkaar afgestemd zijn,
verhogen het
Webshops die te vertrouwen zijn, zijn ook wettelijk in orde. Een goede webshop moet een aantal wettelijk verplichte zaken
bevatten. Zo o.m. uw firmagegevens, BTW of ondernemingsnummer, een
goede disclaimer en uw algemene voorwaarden. Maar er zijn daarnaast een
aantal zaken die het vertrouwen van een online koper versterken.
Duidelijke beschrijving en uitvoering van de bestelprocedure, wat te doen bij klachten, de mogelijkheid om van winkelmandje snel verder te winkelen, ... En dan zijn er nog nuttige tools zoals testimonials, ratingfunctie, instructievideo's, enz. die een online koper over de streep kunnen trekken. Een goede webbouwer kan u hiervoor adviseren.
Terugkompaden zorgen voor herhalingsomzet en meer winst. De
eerste aankoop is natuurlijk heel belangrijk. Maar eenmaal een online
koper uw webshop zijn vertrouwen gegeven heeft, kan heel wat omzet
worden behaald door herhalingsaankopen. Hiervoor kunnen actiekaarten of klantenkaarten
worden gebruikt. Let er wel op om ook hier een vervaldatum te plaatsen
waarop de kaart moet verzilverd worden. Ook met bonuspunten of extra
spaarpunten bij online verkopen, te gebruiken bij een volgende aankoop
of van zodra men een bepaald aantal bereikt heeft, zijn goede zaken te
doen. Een goede webbouwer zorgt dat deze klanten- of puntenkaarten automatisch bijgewerkt worden en online bijgehouden blijven. Zo wordt uw online klant later nogmaals naar uw webshop gelokt.
Met gerelateerde producten stijgt uw omzet per verkoop direct. Online kopers willen zekerheid en wensen geholpen te worden.
Iedereen vindt het leuk om bij een online aankoop ook te zien welke
accessoires passen bij het product, welke andere artikels kunnen
gecombineerd worden of wat men nodig heeft als bescherming, voor
onderhoud, ... Dat kan door aan elk hoofdproduct een aantal gerelateerde
artikels te koppelen. Deze worden getoond, samen met het hoofdproduct.
De meeste mensen schaffen gelijk een of meerdere bijproducten aan met
het hoofdproduct. Zo stijgt uw omzet en is de klant zeker dat alle
aankopen mooi samen passen.
Een goede SEO inbouwen zorgt automatisch voor nieuwe bezoekers. Eenmaal
een nieuwe onlineshop op het internet staat, is het belangrijk dat
zoveel mogelijk mensen de artikels van de webshop vinden via hun
zoekopdrachten. Een goede SEO of zoekmachine optimalisatie verbetert sterk de vindbaarheid
van een webshop. Een professionele webbouwer zal automatisch een goede
basis SEO inbouwen zodat de zoekmachines snel naar de inhoud van uw
webshop worden geleid. Bovendien krijgt u bij 2TREES een nuttige handleiding
hoe uw best de beschrijvingen van de artikels en de bijschriften bij
foto's opbouwt en hoe u de optimalisatie op artikelniveau kunt
aanpakken. Goede informatie is immers de sleutel tot online succes.
Besluit.
Een succesvolle webshop ziet er niet alleen professioneel uit. Met een
goede structuur, uitgekiende commerciële toepassingen en bekwaam advies
kan elke webshop eigenaar zijn (bestaande) onlineshop verbeteren tot een
succesvolle webshop. Volgende week geven we de vijf belangrijkste tips
om een webshop te verbeteren via het internet.
Voor meer informatie of voor een afspraak om uw online shop te bespreken, neem nu contact op met 2TREES.
Hoe van uw onlineshop een succesvolle webshop maken?
Steeds meer mensen bestellen online goederen en diensten. Wekelijks
starten nieuwe onlineshops. Maar niet alle webshops zijn even succesvol.
Toch kan elke onlineshop heel succesvol worden. In de komende 3
artikels leest u een aantal goede tips om heel veel winst te halen uit
uw online verkoop.
Waarom worden niet alle webshops een succes?
Eigenlijk zijn er twee grote oorzaken waarom niet alle onlineshops een succes worden. Enerzijds een verkeerde inschatting door de eigenaar en anderzijds een onvolledige kennis van de mogelijkheden
van een online shop. Een webshop biedt heel veel voordelen. Maar het
blijft wel nog steeds een nieuw verkooppunt. Profiteert de webshop
eigenaar van relatief lage vaste startkosten, dan nog moet men steeds
voor ogen houden dat een webshop succesvol maken heel intensief werk
betekent. Zonder dagelijks met uw internetwinkel bezig te zijn, lukt het
niet.
Een goede kennis van de mogelijkheden van een webshop is een andere
oorzaak. Er zijn drie belangrijke factoren die u kunt gebruiken om uw
onlineshop succesvol te maken. Een aantal zaken kunt u zelf doen. In dit
artikel krijgt u concrete tips om zelf uw onlineshop tot een succes te
maken. De volgende twee weken leest u wat uw webbouwer voor u kan doen
en hoe u het internet zelf kunt gebruiken om uw online verkopen te
verbeteren.
Wat u kunt doen om van uw onlineshop een succesvolle webshop te maken.
Als succesvolle webshop eigenaar bent u natuurlijk dagelijks met uw
onlineshop bezig. Maar vaak vergeet men dat uw online kopers gans alleen
zijn als ze uw internetwinkel bezoeken. De volgende succestips voor uw
webshop zetten steeds de online koper centraal. Stel u, bij alles wat u
aan uw webshop doet, steeds de vraag of dit duidelijk is voor een leek,
vertrouwen wekt, vlot werkt, enz. Dan komt u al een heel eind.
Maak snel duidelijk welke soort webshop u heeft. Net
zoals met een fysische winkel heeft een onlineshop ook een eigen
identiteit, producten en een doelgroep voor ogen. Zorg er voor dat uw
online bezoekers direct snappen welke artikels op uw webshop te vinden
zijn en wie er klant is bij u. Durf gerust ook vermelden wat er niet te
vinden is op uw webshop. Een goede basistekst die uw internetwinkel
duidelijk voorstelt, is niet alleen een must. Het is een ook een prima
leidraad voor de zoekmachines die de juiste mensen tot bij u zullen
brengen.
Zorg dat heel veel paden naar uw webshop leiden. Een
goed opgebouwde webshop zal snel gevonden worden door zoekmachines en
vlot worden weergegeven. Het is een prima investering om te zorgen dat
zoveel mogelijk paden bezoekers tot bij uw onlineshop leiden. Uw webshop
kan worden vermeld op relevante rubrieken van veel portaalsites. Een
eigen nieuwsbrief kan door uw online klanten worden doorgestuurd aan
vrienden. U kunt een tof kennismakingsaanbod uitwerken om nieuwe
klanten aan te trekken. Op hoe meer plaatsen uw webshop voorkomt, hoe
meer mensen naar u geleid worden.
Zet (een deel van) uw aanbod ook op andere plaatsen. Verschillende
kanalen trekken verschillende mensen aan. Door (een deel van) uw aanbod
op verschillende verkoopssites te zetten, komen deze online kopers
uiteindelijk op uw onlineshop terecht en zien ze uw overige producten.
Niet alleen typische verkoopsites zijn belangrijk. Ook facebook en
google+ bieden de mogelijkheid om uw producten via hun infrastructuur
aan te bieden. Let er wel steeds op dat u het juiste type e-klanten
aanspreekt. Wees dus steeds duidelijk over het profiel van de mensen die
klant zijn bij u.
Plaats uw producten klantvriendelijk op uw webshop. Vergeet
nooit dat u niet naast uw online koper staat als deze uw webshop
bezoekt. Daarom is het noodzakelijk om perfecte foto's te plaatsen van
uw artikels. Een duidelijke beschrijving is ook onmisbaar. Beschrijf
liever iets te veel dan te weinig. En geef ook vergelijkingen zodat de
mensen kunnen inschatten of uw product in hun situatie zal passen. Zorg
voor een maattabel als dit nodig is of voor foto's waar uw product in
een referentiekader is afgebeeld. B.v. een kastje naast een deuropening.
Vraag u steeds af of een kind van 10 jaar het zal begrijpen.
Lever Super-service aan uw online klanten. Dat is
eigenlijk vrij simpel indien u dagelijks met uw onlineshop bezig bent.
Beantwoord snel vragen of opmerkingen van online kopers. Geef accurate
informatie op concrete vragen. En durf gerust het principe hanteren van
"niet goed, geld terug". Als u overtuigd bent van uw waarde is dit
helemaal geen risico. Uw online klant zal zeker tevreden zijn. Snelheid
is hier van vitaal belang. Wie nu een vraag stelt, heeft graag binnen de
24 u. een antwoord. Om het even wat het is, maar hou deze regel voor
ogen. En uw online klanten zullen zonder problemen mond-aan-mond reclame
maken voor uw goede webshop.
Promoot uw webwinkelop zoveel mogelijk plaatsen. Er
zijn heel wat mogelijkheden om uw webshop onder de aandacht te brengen
van de mensen. Zowel online als offline. Dit gaat van het vermelden van
de naam van uw onlineshop op e-mails, brieven, facturen, uw wagen, de
vensterruit van uw bedrijfspand, enz. Maar ook indien u een advertentie
plaatst in een krant of tijdschrift, op uw folders, verpakkingen,
klantenkaarten, enz. Zet u adres eigenlijk op alles en overal. Daarnaast
zijn er nog een aantal goede promotiemiddelen zoals een persactie, een
klantenactie of uw aanwezigheid op kortingsites om meer mensen naar uw
online shop te leiden.
Besluit.
Een goede onlineshop zal nu snel onmisbaar zijn voor elke KMO, winkelier
of handelaar. E-commercie biedt uitzonderlijke troeven om nieuwe
klanten en meer omzet te bekomen tegen relatief lage kosten. Toch moet
men voor ogen houden dat men enkel succesvol kan zijn indien men
dagelijks bezig is met de onlineshop.
In het volgend artikel leest u hoe uw webshop kan verbeteren om meer klanten en omzet te bekomen uit uw internetwinkel.
Wenst u meer informatie of een concrete vraag over uw onlineshop, neem nu contact op met 2TREES.
0
1
2
3
4
5
- Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen) Tags:succesvolle webshop, succes webshop, succesvolle onlineshop, hoe webshop succesvol maken, tips voor succes webshop, tips succes onlineshop, succestips onlineshop
04-01-2012
Vijf praktische tips voor een goede e-mail mailing.
De e-mailing is een van de krachtigste manieren om een boodschap over
te brengen. Daarom biedt een e-mail mailing heel sterke commerciële
voordelen. Hoe begint u er aan en waar moet u op letten om een
doeltreffende e-mailing op te maken. Hier volgen vijf praktische tips
voor een goede e-mail mailing.
Waarom is een e-mailing een sterk promotiemiddel?
De brief en bij uitbreiding de elektronische versie, de e-mailing, is een van de sterkste commerciële middelen
om een boodschap over te brengen. Dit komt door het persoonlijk
karakter van de brief. De mensen die er een in de brievenbus krijgen,
voelen zich persoonlijk aangesproken. Ook een beetje vereerd zelfs.
Iedereen ervaart immers automatisch een goed gevoel als men ontdekt dat
men niet vergeten is. En daar ligt een sterke commerciële kracht.
Het is wel belangrijk dat een commerciële mailing er
professioneel uitziet en goed ontworpen is. Hiervoor doet u best beroep op een online reclamepartner
die ervaring heeft met goede e-mailing acties. Maar de boodschap
(inhoud) moet u natuurlijk samenstellen. Hier geldt het credo: hoe
persoonlijker, hoe beter en hoe concreter, hoe beter de respons op uw
e-mailing zal zijn. Hou de volgende vijf tips voor een goede e-mail
mailing in gedachten en dan maakt uw webservice partner een fantastische
e-mailing actie voor u.
Vijf praktische tips voor een goede e-mailing mailing.
Een e-mailing wordt vaak ook direct mailing genoemd. Dat verklaart al
heel wat. Uw boodschap wordt dus direct bij iemand afgeleverd. Vergeet
dit nooit bij het bepalen van de inhoud van uw e-mailing. Tips om een goede commerciële tekst te schrijven vindt u hier.
Zorg er voor dat uw klant heel persoonlijk aangesproken
wordt. Een klant die al jarenlang producten of diensten bij u bestelt,
ziet lever zijn naam boven uw e-mailing staan dan het onpersoonlijke
"geachte", "beste" of "geachte klant". Hiervoor moet uw adressenbestand,
naast een correct e-mailadres, een aantal extra velden bevatten zoals
"voornaam" of "naam". Maak wel dat voor elk adres alle velden ingevuld
zijn! Stuurt u een e-mailing aan enkel klanten, dan kunt u de
voornaam gebruiken in de aanhef. Indien u zowel klanten als niet-klanten
aanschrijft, dan is het beter om wat formeler te werken. "Geachte
mevrouw ..." is prima. Maar hiervoor moet er wel een veld voor het
geslacht in uw bestand zitten.
Breng de juiste boodschap aan uw klanten. Zeker bij grotere
adressenbestanden is dit belangrijk. Meestal heeft het geen zin om
dezelfde boodschap te brengen aan eenmanszaken, winkels, KMO's met 30-50
man personeel en internationale bedrijven. Met een goede databank kunt u
de adressen volgens grootte sorteren of per activiteit, startdatum, ...
Maak kleinere e-mailing acties met een zo concreet mogelijke
aanbieding. Dit betekent b.v. dat u enkel naar kledingwinkels, lingerie-
en interieurzaken mailt om een actie voor te stellen n.a.v. het nieuwe
seizoen. Dit vermijdt veel uitschrijvingen omdat bepaalde doelgroepen
zich helemaal niet aangesproken voelen. Wel kunt u meerdere kleine
e-mail mailings ter zelfde tijd versturen.
Spreek de taal die uw doelgroep verstaat. Vermijd
vak-chinees of termen die enkel voor insiders duidelijk zijn. Anderzijds
mag u gerust vaktermen gebruiken die gemeengoed geworden zijn. Ik
veronderstel dat iedereen ondertussen een harddisk kent, of een
databank, Wifi, bluetooth, enz. Door algemeen gekende vaktermen te
gebruiken vermijdt u extra uitleg en toont u aan dat u een professional
bent. Maar onverstaanbaar vakjargon is uit den boze.
Zorg dat elke e-mailing actie een duidelijke aanbieding
bevat. Een commerciële e-maling wordt steeds gestuurd met de bedoeling
om iets te verkopen. Probeer wel uw aanbod te brengen van uit het
standpunt van de koper. Overtuig met de troeven van uw product en de
voordelen die het uw klant kan bezorgen. Maak de aanbieding zo
aantrekkelijk dat men eigenlijk geen neen kan zeggen.
Vraag ook altijd om een reactie van uw klant of prospect. Zet
duidelijk in uw e-mailing wat u verwacht van uw klant en wat de
volgende stap van hem moet zijn. Sommige mensen reageren liever per
mail. Dat gaat sneller. Maar anderen bellen liever. Het is altijd een
goed idee om beide mogelijkheden te voorzien. Vraagt u om te bellen,
vergeet dan de naam van uw verantwoordelijke niet. Dat maakt het contact
direct veel persoonlijker.
Besluit.
De e-mailing is een heel krachtige manier om een commerciële boodschap over te brengen en zorgt voor heel wat voordelen voor uw bedrijf.
U haalt meer resultaat uit een e-mail mailing indien de boodschap heel
persoonlijk en concreet is opgemaakt. En op voorwaarde dat uw e-mailing
professioneel gelay-out en verzonden wordt.
Voor meer informatie of om een concrete e-mailing actie te bespreken, neem gerust met ons contact op.