Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • De SEO van een bestaande website kan verbeteren.
  • Vijf voordelen van goede website optimalisatie.
  • Een nieuwe website. Waar u zeker moet op letten!
  • De voordelen van een goede webshop.
  • Technisch onderhoud van een website is noodzakelijk voor een hoge ranking.
  • De voordelen van responsive websites.
  • Zelf een website onderhouden vs website onderhoudscontract.
  • Ook een goede website kan voor u online verkopen.
  • Vijf tips voor een succesvolle website.
  • Vijf tips om meer te verkopen met uw online shop.
    Archief per maand
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 09-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 09-2005
    Website, e-promotie, webshop tips.

    2Trees is gespecialiseerd in internetreclame voor KMO’s, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. Met professionele, efficiënte toepassingen helpen wij u om uw aanwezigheid, promotie en verkoop via het internet te verbeteren. 2Trees richt zich naar de kleinere budgetten met oplossingen die praktisch, eenvoudig maar vooral doeltreffend zijn.
    30-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tips voor een goede e-nieuwsbrief.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nu de koopjesperiode bijna achter de rug is, wordt het binnenkort terug zakendoen "as ususal". Een heel belangrijk middel om je verkoop op te krikken is de e-nieuwsbrief. Maar vaak verwart men deze met een reclamebrief, of men behandelt dit middel als spam. En dit haalt het rendement van de e-nieuwsbrief hard naar beneden. Hier enkele tips voor een doeltreffende e-nieuwsbrief:

    1. Hou de tekst kort en to-the-point.
    Een e-nieuwsbrief is ook een internet-tool. Dat betekent dat de abonnee in sé niet echt veel tijd te verliezen heeft en gemakkelijk het bericht in de foetsie kan gooien. Hou daarom de tekst bondig en direct. Zeg kort waar het over gaat, geef de belangrijkste voordelen voor de koper en duid aan waar je moet klikken om te bestellen. Overdrijf ook niet in het aantal onderwerpen. Meer dan drie items begint al lang te ogen en kan verwarring in de hand werken. En een aantrekkelijke afbeelding van je product kan natuurlijk de interesse sterk verbeteren. Maar vermijd uitweidingen, tekst om de tekst of nutteloze toelichting. Wie veel en lang wil lezen, neemt een boek of de krant. De uitgebreide uitleg staat beter op je website.

    2. Doe een concreet aanbod.
    Het doel van een e-nieuwsbrief is verkopen. Dat weet jij, maar ook je klant. Laat er daarom geen onduidelijkheid over en geef voor elk artikel van je e-nieuwsbrief duidelijk aan wat je moet doen om te bestellen. Wie niet geïnteresseerd is, leest gewoon verder en wie wil kopen apprecieert zeker een directe link. Ook voor een e-nieuwsbrief is "speed all you need".

    3. Voor meer uitleg, ga naar je website.
    Het is heel normaal dat geïnteresseerden eerst meer willen lezen over je aanbod vooraleer een bestelling te plaatsen. Maak daarom dat de uitgebreide uitleg op je website beschikbaar is voordat de nieuwsbrief vertrekt. Pas bij voorkeur je website aan met een eye-catcher op de home pagina, een link naar de actiepagina en een duidelijke uitleg over het product zelf. Voor een goed resultaat ga je best naar de vakman. Met een commerciële internetspecialist haal je al gauw een paar extra procenten winst. Een juist woordgebruik en een goede siteopbouw zijn hiervoor heel belangrijk.

    4. Bied een voordeel aan je abonnees.
    Eerlijk, tekst via internet leest al moeilijker dan gedrukte tekst. En je nieuwsbrief komt dan nog binnen bij drukke mensen tussen zakelijke berichten, spam, andere nieuwsbrieven of privé dingen. Je moet van goede huize zijn om gelezen te worden door de abonnee. Dat kan maar op één manier: maak dat het interessant genoeg is. En een van de zekerste middelen is het persoonlijk voordeel van degene die ingaat op je aanbieding. Dat kan gaan van extra korting, gemakkelijke levering, gratis een attentie, tot zelfs als eerste te kunnen kopen. Maar vergeet nooit om je klant zijn voordeel te geven als je hem wilt behouden.

    5. Bewaak trouw de regelmaat.
    Klanten kiezen voor vertrouwde zaken, zeker eenmaal je bewezen hebt dat je te vertrouwen bent. Geef daarom duidelijk aan hoeveel maal (wanneer) men je e-nieuwsbrief mag verwachten. En zorg er dan ook voor dat hij inderdaad op het afgesproken tijdstip binnenvalt. Niet te vroeg, en ook niet te laat. En begin zeker niet tussentijds nog (een paar) keer een bijkomend bericht of bestelherinneringen te sturen via mail. Zo ben je snel de weg van de spam op, met als eindresultaat gegarandeerd een hoog opt-out percentage.

    Alhoewel de meeste internetgebruikers het ongetwijfeld eens zijn dat een e-nieuwsbrief een heel doeltreffend en relatief goedkoop medium zijn om klanten te informeren en de verkoop te stimuleren, is dit tevens een van de middelen met een hoog "handig-neefje" gehalte. Veel mensen denken nog dat als men maar iets van je hoort, dat het dan voldoende is. Of dat je klanten wint met ze dood te slaan met nieuws. Niets in minder waar. Deze houding getuigt van een misprijzen voor je klanten en zal zeker niet tot de beste resultaten leiden.

    Wie zeker wil zijn dat zijn inspanningen lonen, laat zich bijstaan door een specialist. Zeker indien je op jaarbasis werkt, vallen de kosten zeker meer, maar je profiteert ongetwijfeld van een hoger rendement op je acties waardoor de kost van de specialist sterk gereduceerd wordt. Met een professionele e-nieuwsbrief verhoog je ook nog je klantentrouw en je maakt dat je zaak heel klantvriendelijk overkomt. En dat is toch (en goedkope) prima reclame voor je zaak.

    Wil je ook graag een professionele e-nieuwsbrief gebruiken om je verkoop te stimuleren? Neem gerust contact op met 2TREES voor een vrijblijvend gesprek en voorstel voor een doeltreffende en professionele e-nieuwsbrief. Klik hier voor onze contactgegevens.

    30-07-2008 om 09:37 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koopjes en superkoopjes op je webshop.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Januari en juli zijn de koopjesmaanden. En in de tweede helft komen de supersolden zeker? Ook voor een webshop zijn dit twee belangrijke items. Hoe ga je hier best mee om?


    Zorg dat je webshop er uitziet als een winkel.
    Een webshop benader je best zoals een gewone fysische winkel. Dat verwachten je klanten ook. Want zij komen naar je toe om producten of diensten aan te kopen. Als uitbater van een online shop zorg je best dat je klanten direct je winkel als dusdanig herkennen. Maar werken met voorraad betekent onvermijdelijk dat er artikels minder goed presteren. Op tijd "Koopjes" houden is dus de boodschap.

    Koopjes laten je webshop boomen.
    Wie een tijdje een webshop uitbaat en regelmatig de evolutie van de bezoekers nakijkt, merkt zeker een piek net voor en tijdens de koopjesmaanden. Er is immers geen reden waarom je klanten niet even komen kijken als ze een voordeel verwachten. Zorg dus dat je voorbereid bent en zet de koopjes prominent op je website bij het begin van de soldenmaanden. Wees niet te krenterig met je inspanning. Als er 348 artikels een speciale prijs krijgen, duid dit dan op allemaal aan. Liefst heel opvallend. B.v. met een rode bol, dominant vetjes, groter lettertype, enz. Ik weet het, het betekent meer werk of grotere kosten maar het rendeert zeker. In een gewone winkel gebeurt het toch ook zo!


    Na de eerste golf: tandje bijsteken!
    En na de koopjes, de superkoopjes natuurlijk. Fijn als alle artikels in promotie de eerste week de deur uit zijn. In de praktijk gebeurt dit nagenoeg nooit. Een prima idee om de derde week een schepje boven op te doen om de vierde week de restanten aan bodemprijzen de deur uit te jagen. Hou wel voor ogen dat consumenten heel snel verwend zijn en bijzonder lang onthouden. Doe je dit eenmaal, blijf dit dan later terug herhalen. Ook voor de super- en super-superkoopjes bestaat een apart publiek (naast je gewone klanten natuurlijk).


    Is dit dan niet gevaarlijk om zo diep te gaan?
    En bestaat de kans niet dat iedereen zal wachten tot de bodemprijzen? Niet echt. Vooreerst neemt de koper een berekend risico met wachten. Het is immers goed mogelijk dat iemand anders dit artikel aankoopt, en dan heeft hij niets. Vooral je normale, goede klanten doen snel hun voordeel bij de eerste afprijzingen.
    De tweede kortingronde is prima om klanten een aankoop te laten doen die ze anders normaal gesproken niet zouden doen, omdat ze niet echt behoefte er aan hebben, of omdat ze het product niet echt nodig hebben. En met de tweede en derde golf kan je natuurlijk nieuwe klanten lokken die anders je artikel niet zouden kopen omdat het te duur is aan de normale prijs, of omdat het niet echt bij een bestaande stijl past.

    Koopjes kunnen ook nieuwe klanten werven.
    Daar is niets mis mee want wie vroeger geen klant was, kan dit in de toekomst gerust worden en wie nu iets minder verdient kan later ruimer bij kas komen te zitten. Je merk ligt alvast in huis bij deze nieuwe klanten. Daarom, ook voor webshops: solden werken, én ook supersolden en super-supersolden. Probeer het nu misschien even: Laatste kans!


    2TREES is gespecialiseerd in websites, e-promotie en online shops voor KMO's, zelfstandige ondernemers en vrije beroepen. We hebben ook standaardpakketten om je webshop klaar te maken voor solden, opendeur dagen, nieuwe collecties, feestperiodes, enz. Voor nieuwe of bestaande zaken, neem vrijblijvend met ons contact www.2trees.be.

    24-07-2008 om 20:08 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijnfestijn.be gaat online.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wijn is een goddelijke drank naar het schijnt. Reeds van in de oudheid is de druif gekend als basisgrondstof voor deze lekkere drank. Bovendien worden er ook gezondheidseigenschappen aan toegedicht. In elk geval bekroont een goed glas wijn ook succes, bekroning en een aangenaam moment. En vanaf nu kunnen we op www.wijnfestijn.be terecht om deze online te bestellen.

    De firma Bart Lobbestael uit Roeselare.
    Bart startte enige tijd geleden met een handel in wijnen, voor ieders smaak en ieders beurs. Niet dat hij de stiel niet kent, hij zit immers al 25 jaar in de wijnsector als sommelier in meerdere restaurants. Zo werkte hij onder andere in de gastronomisch restaurants Den Gouden Harynck (Brugge) en in Slipway (Zeebrugge). Bart heeft heel wat ervaring met Franse wijnen, maar toch gaat hij dikwijls op zoek naar de nog kleine wijnhuizen met een uitstekende lokale reputatie en allerbeste wijnen, zoals bij voorbeeld de prachtige wijnen uit Portugal, Malta of Zuid-Afrika.

    Waarom de keuze voor een nieuwe website?
    De firma Lobbestael verkoopt zowel aan professionelen (winkels, restaurants, bedrijven, ...) als aan particulieren. In beide gevallen is het interessant aan de klanten een overzicht krijgen van de wijnen, champagnes en aperitieven die op voorraad zijn. En natuurlijk ook voor de promoties die tijdelijk gelden of speciale aanbiedingen die kunnen aangekocht worden. Het scheelt natuurlijk als de klanten zich vooraf kunnen documenteren. Bovendien is het ook voor Bart handig om zelf maar op 1 plaats te moeten kijken om een voorstel over te maken. Daar het volledig assortiment op internet staat, kan de klant na bestelling steeds over de informatie over de wijnen blijven beschikken.

    Waaruit bestaat het aanbod van wijnen van Bart Lobbestael?
    Particulieren kunnen kiezen uit de traditionele soorten rood, wit of rosé wijn. Er is een aanbod uit bekende en minder bekende wijnstreken. Frankrijk, Italië en Portugal zijn natuurlijk gekend als herkomstlanden, maar ook uit Oostenrijk, Malta en Zuid-Afrika haalt Bart heel lekkere (en betaalbare) wijnen. Er is zelfs een eigen huischampagne te verkrijgen, nl. Pétiau et Fils. Voor particulieren zijn er steeds promoties die lopen waarbij nieuwe wijnen kunnen geproefd worden of b.v. een barbecue-colli voor de zomer. En alles is terug te vinden op www.wijnfestijn.be.

    Restaurants, winkels en bedrijven kopen in sé grotere volumes aan. Speciaal voor deze sectoren is de mogelijkheid om samen met Bart degustaties te organiseren. Bedrijven kunnen dit in de eigen cafetaria of bedrijfsrestaurant laten plaatsvinden voor personeel, klanten of leveranciers. Maar ook restaurants kunnen samen met de firma Lobbestael een proefavond laten doorgaan. Bart staat steeds open voor een samenwerking.

    Alle informatie is steeds terug te vinden op de website van Bart Lobbestael. Er is ook de mogelijkheid om in te schrijven op de wijnfestijn nieuwsbrief zodat je lopende acties, promoties en voordelen rechtstreeks in je mailbox binnen krijgt.

    2TREES stond in voor de realisatie van de website en later voor het verzorgen van de nieuwsbrief. Het aanbod van wijn, champagne en speciale acties wil Bart ook o.a. via het internet promoten met gerichte Google advertenties en een consumentenwedstrijd, waarvoor wij eveneens zullen instaan. Wij wensen alvast Bart veel succes met zijn nieuwe website.

    Meer informatie over 2TREES, onze dienstverlening en onze mogelijkheden vind je op www.2trees.be of neem even -vrijblijvend- contact op met Patrick (T 0495/935 325 - patrick@2trees.be).

    16-07-2008 om 00:00 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantieregeling voor online shops.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Juli en augustus zijn vakantiemaanden bij uitstek. Vrijwel iedereen neemt in deze periode een tijdje vrijaf, van een weekje tot meerdere. In een gewone onderneming regel je best je zaakjes vooraf. Op deze manier ondervinden je klanten en je eigen mensen zo weinig mogelijk hinder of vervelende toestanden in deze periode. Ook wie een online shop beheert, bereid best vooraf de vakantie voor. Enkele tips.

    Sluiten of open blijven tijdens de vakantieperiode.
    Leg je de activiteiten een poos stil om op reis te vertrekken, dan is er natuurlijk niet echt een probleem. Je kondigt je sluitingsperiode (liefst) een tijd vooraf aan. Dat kan met een banner op je website, een tekstvak op de orderpagina van je webshop, met een bericht bij de geleverde goederen of een vermelding op de facturen. De laatste werkdag blokkeer je vervolgens de bestelpagina van je online shop en je plaatst een vakantiebericht, al of niet met de obligate, grappige foto op je website. En klaar is kees.

    Alleen verkoop je dan niet in een bepaalde periode. Hou er bovendien rekening mee dat niet iedereen in Europa op hetzelfde moment in vakantie is, zelfs niet in België. Bovendien hebben mensen die thuis blijven in de vakantieperiode, of vakantiegangers die binnen zitten wegens slecht weer veel tijd om te surfen en om dingen online te kopen.

    Gaat er een belletje rinkelen? Misschien toch niet zo'n slecht idee om je online shop ook tijdens je vakantie operationeel te houden. Mits een paar aanpassingen en op voorwaarde dat het goed voorbereid is, verdien je nog geld ook tijdens je eigen kommerloze tijd.

    Hoe bereid je je vakantie voor met een online shop?
    Niets zo vervelend voor klanten als ze voor voldongen feiten geplaatst worden, of als de dingen die normaal zijn voor je zaak plotseling niet meer werken. Zorg dus dat iedereen weet dat je in een bepaalde periode in vakantieregeling werkt. Maar doe dit wel subtiel, want het zou niet de eerste keer zijn dat bepaalde individuen via je website ontdekken wanneer er niemand thuis is om dan je waardevolle spullen te komen ophalen.

    Enkele tips vooraleer je vakantie ingaat:
    1) Kijk vooraf goed hoe de bestellingen verlopen met je online shop en organiseer de zaken zo danig dat alle processen blijven lopen. D.w.z. maak afspraken met je personeel om met een beurtrol de leveringen te blijven uitvoeren, evt. bijbestellingen bij leveranciers, betalingen checken, enz. Mits een duidelijke planning, klare afspraken en een goede opleiding is dit best te doen. Weet alvast dat klanten best begrip hebben voor je vakantie, en zelfs een paar dagjes extra levertermijn tolereren. Maar ze appreciëren hoegenaamd niet dat ze zonder bericht een paar weken extra moeten wachten op hun bestelling.

    2) Meld de langere levertermijn tijdens de vakantieperiode aan je klanten. Dat kan best bij de voorwaarden op je bestelpagina ("Vakantieregeling: uw bestelling wordt binnen de 5 dagen bij u afgeleverd") zodat iedereen dit ziet voor de aankoop. Zet het in elk geval nog in een duidelijk kader op het bestelformulier zodat het zeker opvalt. Ook een duidelijke vakantieboodschap op de website zelf gedurende een langere periode (b.v. van halfweg juni tot halfweg augustus) maakt dat iedereen dat extra beetje geduld opbrengt.

    3) Je kunt ook overwegen om tijdens de vakantieperiode een extra "vakantiekorting" te geven van b.v. 3 of 5 %. Niet dat het veel moet zijn, maar het bouwt zeker goodwill op en maakt dat je klanten ook begrip tonen als niet alles zo vlot loopt als gewoonlijk. Zet er ook duidelijk bij dat dit is als tegemoetkoming voor eventuele ongemakken tijdens de vakantieperiode.

    4) Organiseer goede helpdesk tijdens de vakantieperiode. Als je klanten de mogelijkheid hebben om iemand aan de telefoon te krijgen die kan antwoorden op hun vragen, wekt dit beslist vertrouwen. Je regelt immers toch dat de bestellingen geleverd blijven tijdens je verlof, dan kan je beslist ook de telefoon laten doorschakelen naar de medewerker van dienst. Opgelet: maak ook dat binnengekomen vragen, én de antwoorden, geregistreerd zijn en dat ze kunnen nagekeken worden door de andere medewerkers.

    5) En als baas check je elke dag minimum een maal je mails om dringende vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Je spreekt natuurlijk ook met de verantwoordelijke van dienst af dat je op een vast moment contact hebt met elkaar. Dat maakt je medewerker zekerder en zorgt ervoor dat je zelf de vinger aan de pols houdt. Meestal is er niets speciaals en zijn deze "zakelijke momenten" tijdens je vakantie eerder een bevestiging dat alles vlot blijft lopen. (Een hele geruststelling toch?) Maar als het nodig is, kun je direct tussenkomen. Want beter je zaakjes snel en alert regelen dan achteraf te moeten depanneren.

    En zo kun je zorgeloos een tijdje vakantie nemen en toch blijven geld verdienen met je online shop. Leuke gedachte nietwaar?

    2TREES is gespecialiseerd in doeltreffende websites, e-promotie en online shops voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Maar we maken niet alleen dat je professioneel op het internet aanwezig bent, we helpen je evenzeer om de juiste middelen te kiezen en om alles treffelijk te organiseren. Neem gerust vrijblijvend contact: www.2trees.be.

    Goede vakantie!

    09-07-2008 om 09:32 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe website Huis Detaeye is nu online.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Interieur- en decoratiewinkels zijn heel dankbaar om mee te werken. Natuurlijk heb je mooie of toffe artikels, maar daar boven op speelt de sfeer van de zaak een heel belangrijke rol. Het internet kan je een product niet laten voelen of proeven. Daarom is een goede voorstelling, duidelijke beschrijving en de doeltreffende duiding van groot belang. De sfeer van de zaak overbrengen is echter de kers op de taart. Want dit maakt dat je ook via een website beseft dat dit de zaak is die bij je past en dat het precies deze producten zijn waar je je goed bij voelt. Dat alles komt terug in de nieuwe, stijlvolle website van Huis Detaeye uit Aalter.

    Traditie, stijl en vakmanschap met persoonlijke service.
    Huis Detaeye uit de Stationsstraat 29 is al sinds generaties een begrip in Aalter (Oost-Vlaanderen) en omstreken. Danny Detaeye en zijn partner Sophie zijn specialist voor binnenhuisdecoratie en voor raamdecoratie. Hun winkel is een etalage van klassemerken zoals Flamant, Scapa Home, Gunther Lambert, Puylaert Home Basics, e.a. Ook voor raamdecoratie hebben zij een aantal mooie collecties, zo o.a. van Dedar, Jab, Romo, Kendix, e.a. Ze hebben een eigen confectieatelier waar de gordijnen en overgordijnen gemaakt worden.


    Een groot voordeel van Huis Detaeye is de mogelijkheid om het interieur van je woning of zaak perfect op elkaar af te stemmen. Gordijnen kunnen harmoniëren met interieurelementen of ze kunnen een passend decorstuk voorstellen die je ruimte een unieke touch geeft. Danny en Sophie voelen perfect aan wat te combineren valt en wat past bij de smaak en de stijl van de klanten.

    Huis Detaeye is nu ook online te bezoeken.
    Om hun klanten snel te informeren over nieuwe artikels en trends bestelden zij een website bij ons. Je vindt er een overzicht van hun merken en met een fotobook zie je de verschillende assortimenten. Zo kan je je vooraf oriënteren voordat je naar de winkel zelf toestapt. Maar Huis Detaeye wil ook haar klanten beter informeren. Daarom starten ze vanaf september met een nieuwsbrief. Daar zullen o.a. de nieuwe collecties worden aangekondigd, maar ook speciale aanbiedingen, voordelen of opendeurdagen krijg je zo snel te weten. Je kunt je nu al aanmelden voor de nieuwsbrief en zo regelmatig op de hoogte blijven van de trends en evoluties van de binnenhuisdecoratie.


    2TREES is gespecialiseerd in toffe en heel doeltreffende websites voor KMO's, zelfstandigen en vrije beroepen. Maar waar we ook een speciale flair voor hebben, is het zoeken naar precies dat ontwerp van website die én de producten best accentueren en voorstellen, én dat ook perfect de sfeer en filosofie van een klant weergeven. Dat vindt je zeker ook terug op www.huisdetaeye.be.

    02-07-2008 om 08:25 geschreven door Patrick Puype - 2TREES  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Belle et Beau, interieurdecoratie
  • 2trees, iCommunicatie voor KMO's en zelfstandigen

  • Rondvraag / Poll
    Hoe belangrijk is internet voor uw zaak?
    Heel belangrijk, ik maak er regelmatig gebruik van
    Heel belangrijk, maar ik ken er te weinig van
    Kan op termijn belangrijk zijn, nu nog niet
    Is niets voor mijn zaak
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs