Inhoud blog
  • Verdrietig nieuws
  • Tevreden zijn ... oefen tot het spontaan gaat!
  • Terug van weggeweest
  • Nieuwjaarsgroet vanuit zonnig India
  • Gezondheid
    Zoeken in blog

  • Tevreden zijn: oefen tot het spontaan gaat!

    27-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trouw
    Een paar weken lees ik weer een gratis zaterdagkrant Trouw. Zo lang ik hem heb lees ik hem trouw en ben er ook wel blij mee ... omdat ik weet dat het maar voor een paar weken is. Ik heb geen zin in een wekelijkse verplichting van een paar uur krant lezen én geen zin in de automatische incasso die daar mee gepaard gaat. Vandaag artikelen over de aansprakelijkheid van de NAM ... die niet supergrote reserves heeft omdat de winst als dividend uitgekeerd is aan aandeelhouders Shell en Exxon ... aandeelhouders die NIET aansprakelijk zijn voor door de rechter opgelegde schadevergoedingen ... en omdat NAM sinds kort zelf een jaarrekening presenteert is MOEDER Shell óók niet langer aansprakelijk te stellen. ​Wordt mijn leven leuker door dit te weten ... niet echt ... ik moet zelfs waken tegen cynisme ... 4 weken krant is mijn tax.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    27-01-2018 om 13:07 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    26-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leven in je eigen film
    "Ik mag niet klagen" ... en op mijn volgende vraag het antwoord "Er is niets dat beter zou moeten gaan" ... Waarop ik zei: "Dan ben je dus helemaal gesteld, blij en gelukkig" ... "Eigenlijk wél ... maar toch niet zoals in die films ... mijn leven is geen film" ... ​We leven allemaal in onze eigen film ... en de gemoedstoestand die je daarbij hebt bepaal je zelf ... Met een getraind, gezond lijf, werk dat de huur én een massage betaalt, een spannende date in het verschiet ... kun je het leven vandaag net zo goed een 10+ geven ... Na de massage voelde het leven als een 11 en met een brede glimlach ging iemand zijns weegs. Het is allemaal maar hoe je het bekijkt.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    26-01-2018 om 13:20 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    25-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Phishing
    Ruim een jaar geleden verhuisde mijn mobiele abonnement van Vodafone naar KPN ... het slechte bereik in mijn huis was bekend en ik mocht kosteloos overstappen. Gisteren kreeg ik een mail van Vodafone ... dat ik een factuur heb van 116 euro ... die ik wel zou kunnen bekijken of betalen door op de link te klikken. Het zag er heel écht uit ... maar het voelde toch als phishing ... en ik klikte NIET. ​Vandaag logde ik voor de zekerheid in op het oude account ... Daar is niets van een openstaande vordering bekend ... natuurlijk niet ... Ik ben al een jaar klant af ... maar dat wisten de phishers niet.

    Bijlagen:
    http://ontspanningscentrumhaarlem.com   

    25-01-2018 om 16:02 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    24-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IJdel
    Vanmiddag wandelde ik met een klant terug naar het station. Ik vind iemand die 20 jaar ouder is en zichtbaar loopt als over de 80 ... bejaard ... en wat extra zorgzaamheid waard. Het verbaasde me dat hij de wandeling zonder stok of rollator ondernam. Hij beaamde dat het ijdelheid is ... niet oud willen zijn ... per dag oud geworden zijn ... maar misschien wel een beetje onverstandig. Haarlemse stoepen zijn zeer ongelijk ... Zelfs ik moet kijken waar ik mijn voeten zet. Veel heel oude mensen zijn voorafgaand aan doodgaan lelijk gevallen en een paar weken niet of slecht bewegen daardoor maakt dat de machine stopt. Dan kun je beter doodgaan zonder eerst te vallen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    24-01-2018 om 22:33 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    23-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voetballen
    Eindeloos kan kleindochter Saar dribbelen, schoppen en gooien met haar voetbal ... dat mag binnen ... want heel hard knallen doet ze natuurlijk als dreumes nog niet ... Maar ik zag haar wel bijna een hakje naar achteren maken ... Haar vader is een échte voetbalfan ... haar moeder ziet zichzelf nog niet langs de lijn bij meisjesvoetbal ... en Saar ... ach Saar trapt gewoon een balletje.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    23-01-2018 om 12:26 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    22-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rookloos
    De kop is er af ... de eerste maand rookloos voorbij. NU denk ik écht me nooit nooit  nooit meer te laten verleiden ... want het voelt vrij, bevrijd, goed, trots, rijk en 'sterk'. Ik ben nog wel erg blij met de hulp van de pillen Champix ... een pil waarvan de dokter zegt dat ie meer doet dan een placebo. Toen ik van de week  vanwege vakantie een dagje zonder was begon in mijn  hoofd de onderhandeling dat ik toch best een pakje zou kunnen kopen ... en dat is het domste dat ik zou kunnen doen. Gelukkig wachtte de 2e zending pillen thuis in de brievenbus ...  en heb ik nu nog 5 weken  hulp. Op een af en toe moeilijk moment kijk ik in de KWIT-app en verbaas me over het gegroeide aantal NIET gerookt ... inmiddels meer dan 1300 ... Het klopt wel dat ik trots ben.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    22-01-2018 om 14:43 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    21-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wonen in een boek
    Trouwe lezers weten dat ik een gelovig, spiritueel mens ben ... Het leven is minder eenzaam mét een Gods-idee dan zonder ... minder hopeloos ... minder zinloos ... beter nog:  het leven is een wonder en het is een voorrecht het te mogen beleven. ​Via lezingen op YouTube van Llewellyn Vaugh Lee kwam ik, via bol.com ... hoe anders ..., aan het boek  Dagboek van een spirituele training bij een Sufi meester. ​Geboeid, meer dan geboeid, woon ik in 800 pagina's dagboek  ... Heerlijk om weer eens zo geraakt te worden door kennis. 

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    21-01-2018 om 08:27 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    19-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inspiratie
    Geinspireerd door de mooie omgevingen en smaakvolle inrichtingen in de gebouwen van César Manrique rommel ik in huis ... Mijn kleine slaapkamer krijgt andere gordijnen ...de gordijnen die ik nog heb vanuit Zwolle heb ik ontdaan van de zoom en gewassen en die zijn nu perfect!  Het is nog even wachten op de handige man met de boor om rails aan het plafond te maken. Daarna verschuift mijn bed naar een andere plek ... Alle overbodigs er uit ... Misschien een andere lampenkap en een andere spiegel er in.  ​In de kamer straalt een bos tulpen ... met kleine dingen wordt het huis weer thuis.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    19-01-2018 om 19:12 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    18-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Storm
    De waarschuwingen kloppen ... het stormt behoorlijk ook hier in de relatief smalle straten.  Omgewaaide fietsen, afgewaaide grote takken. De vuilnis die niet opgehaald gaat worden omdat de kraan de bak niet veilig op kan tillen ... Allemaal klein leed, zo lang je de tak niet op je hoofd krijgt en niet per sé naar buiten moet. Ik ben benieuwd of de kleine vrachtauto van de kringloopwinkel, die tussen 9-11 zou komen om overbodig maar nog nuttig op te halen wél rijdt. ​Pas op jezelf ...

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    18-01-2018 om 09:42 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    17-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foute film
    Er voer een rubbermotorbootje snel naar de kust ... het leken wel militairen ... maar bleken migranten uit Marocco die al 3 dagen onderweg waren geweest. Jonge mannen sprongen aan land, trokken snel de natte spullen uit, en verdwenen richting ergens anders. Op 2 na ... een werd door een dappere life-guard op de rotsen getrokken, de ander daarna uit het water gehaald en tevergeefs gereanimeerd.  ​In no time waren er arresterende politiemannen ... Een vertelde mij dat er jaarlijks 3000 mensen vanaf Lanzarote worden teruggestuurd. Onbegrijpelijk vind ik het dat aansnellende politiewagens NIET zijn uitgerust met warmteisolerende folie, noch met zuurstof. Zelfs de ambulance, die pas na 30 minuten arriveerde, had geen AIED peddels. De van kou en shock bibberende drenkeling moest zijn laken ruilen voor een deken ... zijn dode vriend kwam onder het laken ... van mij kreeg hij een flesje water en een troostende arm om het jonge lijf. ​Als het bootje een kilometer meer naar links was gevaren ... was er zandstrand geweest ... als de opvarenden een zwemvest hadden gedragen ... als ze thuis waren gebleven ... als ... als ... waren er geen treurende moeders. Je leest er over ... maar als je het meemaakt waan je je in een foute film.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    17-01-2018 om 11:18 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    16-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug van weggeweest
    De week op Lanzarote was zo goed als ik me van te voren heb gewenst. Mijn reisgenote is de beste die iemand zich kan wensen ... We hadden aangenaam weer, een fantastische accommodatie, een super de luxe nieuwe huurauto, meer dan goed verzorgde maaltijden, we bezochten alle highlights en nog meer, zagen een mooie docu over het leven van de architect César Manrique die zijn stempel drukte op hoe de toeristenindustrie zich heeft ontwikkeld, we maakten wandelingen en mijn reisvriendin maakte schitterende foto's. ​Op dit moment draait de wasmachine en ben ik in afwachting van de thuiskomst van mijn hondje. Morgen met plezier weer aan het werk.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    16-01-2018 om 20:48 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    07-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bubbel
    Schrikt u niet van de leegte" zei de beveiliger voor ik de danszaal om 20.15 uur binnen ging ... Iemand moet de eerste zijn ... en ik was de derde. Een uur lang danste ik heerlijk op de royale dansvloer ... Een groepje van vier dames posteerde ik op de dansvloer ... zonder echt te dansen ... De hele vloer vulde zich zo ... een beetje bewegend ... een beetje kijkend naar videoclips ... De dansvloer als kroegvloer. Inmiddels had ik me geposteerd naast een relatief rustige bar. Opvallend weinig mensen betalen nog met geld ... ieder swaffelt een pasje. Opvallend weinig mensen maken meer dan oogcontact ... Dat is ook moeilijk met muzieksterkte die luisteren lastig maakt ...Iedereen leek in een eigen bubbel ... of een groepjesbubbel.  Om 22.30 bezocht ik het toilet en om daar te komen moest ik door een dikke haag van mensen ... De zaal was inmiddels voor mijn genoegen te vol ... Voldaan en tevreden liep ik om 23.00 uur huiswaarts. Uitbundige pret heb ik niet gezien noch gevoeld ... wel lekker swingen. Voor herhaling vatbaar ... tussen 20.00 en 23.00.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    07-01-2018 om 11:00 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    06-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vreugde
    In het Engels heet het Joy ... Vreugde ... plezier ... verheugend ... andere nuances van vrolijkheid ...Allemaal aan de lichte kant van het gevoelsspectrum ... anders dan tobben, piepen, zorgelijk. Ooit las ik: "Tobben is bidden voor de slechtste uitkomst ..." Waar je je hoofd mee vult, met  gedachten, herinneringen, beelden maak je je eigen (binnen)wereld ... zorg je voor meer of minder stress hormonen in je bloed ... bepaal je hoe makkelijk en royaal je kunt ademhalen ... beinvloed je uiteindelijk je gezondheid ... Probeer je hoofd te vullen met licht ... lichte gedachten ... vul je lijf met gevoel van Joy ... van liefde ... van genoeg ... van ontspanning.  Een glimlach ... een lach ... een schaterlach ... allemaal wegen naar een lichter gevoel. Probeer maar.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    06-01-2018 om 09:10 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    05-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koffieshop
    Vanmorgen waren we al vroeg op pad ... dochter, kleindochter en ik op jacht naar een maatje grotere leuke kleren ... De collectie bij de Hema was nog niet veranderd, dus daar kochten we nuttig en niet meer van hetzelfde in een grotere maat. De H&M die de klandizie zou krijgen bleek nog gesloten ...  we verpoosden in een heel gezellige barista shop ... met in de speelhoek een heuse Nyntje computer ... Ik  grap wel eens: "iedereen van na 1986 is met een muisduim geboren" ... ik denk dat het geen grap is ... het computer-snap-gen is er heus. ​Vandaag is de stand: 716 niet gerookte sigaretten .... 

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    05-01-2018 om 19:53 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    04-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.40 up
    Onder deze titel is er zaterdagavond een dansavond voor 40 plussers in Haarlem. Elke 3 maanden is er zo'n avond en zij gingen in 2017 zonder mij voorbij.  Ik heb mij voorgenomen daar dit jaar wél naar toe te gaan.  Van dansen word ik altijd blij en vrolijk ...  met de zaterdagavond op de bank is niets mis  maar vaak meer van hetzelfde. Op weg naar de stad om schoenen te laten verzolen kwam ik langs een jurkje dat perfect dansavond geschikt is .... ook op de terugweg was de winkel nog gesloten ... Misschien zaterdag even passen ... als ik de schoenen weer ga halen .... voorpret ...  ook zonder dat jurkje kan ik prima gaan dansen. Dromen ... durven ... doen.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    04-01-2018 om 11:06 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    03-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AlphaGo
     Een docu op Netflix laat de ontwikkeling van AI (zelf lerende computers) zien in combinatie met het spel GO. Achtienvoudig wereldkampioen GO Lee Sedol speelde 5 wedstrijden tegen de computer ... en won er, tot verbijstering van velen slechts 1. ​Veel, heel veel media aandacht, miljoenen mensen volgden de wedstrijden, van alle kanten commentaar ... De wereldkampioen had moeilijke, maar ook zeer leerzame  dagen. ​Het grappigste vond ik dat de computer in het laatste spel volgens analysten fouten maakte of luie zetten deed ... maar het maakt de computer, die geprogrammeerd is op winnen, niet uit met hoeveel punten verschil hij wint ... een halve punt is genoeg ... en de laatste partij won de computer met 2,5 punt ... meer dan genoeg.  De serie partijen stimuleerde de wereldkampioen tot nog beter, creatiever spel ... volgens de programmeurs is AlphaGo een simpel programma ... Ik weet nog niet goed of en wat ik er van vind ... maar boeiend en onderhoudend was het wel. Ben vrolijk, verdraagzaam en voorzichtig vandaag!

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    03-01-2018 om 13:27 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    02-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zingen
    "Ik ben vandaag zo vrolijk .. zo vrolijk ..zo vrolijk" is een regel uit een liedje van Herman van Veen als Alfred Jodocus Kwak ... een cartoon uit de tijd dat mijn dochter kleuter was. Ik loop het nu te zingen als ik buiten loop en vul de regels rijmelend met wat ik ZIE als ik KIJK ... vogels ... parkieten ... knoppen aan bomen ... mijn hond kwispelend ... En net zoals een glimlach je in een betere stemming brengt doet zingen dat ... omdat je dieper adement ... omdat je meer HIER en meer NU kijkt .... Het is een 'truc' ... een bewuste oefening ... met als resultaat dat ik blijer thuis kwam.  Probeer het eens.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    02-01-2018 om 10:27 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    01-01-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrolijkheid
    Mijn wens voor het nieuwe jaar voor mezelf en voor wie hier leest is VROLIJKHEID ... Meer vrolijkheid geeft meer luchtigheid ... minder tobben ... minder narrig ... minder klagen ... meer lachen. Vrolijkheid gaat verder dan tevredenheid ... is anders dan gelukkigheid ....  ​Vrolijkheid leer ik van kleindochter Saar ... die lacht omdat lachen heerlijk is ... die schatert omdat ze zich verbaast ... die knuffelt om te kroelen ... die glimt omdat haar puzzel lukt ... Vrolijkheid gaat om een moment ... één moment waarvan je de lol, de grap, de absurditeit, de humor kan zien .... ​Ik gun ons allemaal veel vrolijke momenten.

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    01-01-2018 om 10:35 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    31-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.speer!
    Dit is een heerlijke dag ... swingend en zingend ruim ik wat op ... Op YouTube kwam de suggestie te luisteren naar de Top2000 voorbij ... ik schakelde over en viel in het blokje reclame-nieuws-reclame ... en nog voor het eerste muzieknummer gedraaid werd schakelde ik al weer terug naar YouTube ... De reclame gaat over kopen ... kopen ... of hebben (een andere bank voor meer vermogen!) ... en houden .... zelfs om arbeidsgeschikt te blijven kun je een 24 uur beschikbare anti-stress-coach regelen .... Het nieuws meldt dat er voor 68 miljoen euro vuurwerk afgestoken gaat worden .... ​Soms ben ik hoopvol... en denk dat we met elkaar wijzer worden ... 10 minuten radio luisteren ... en ik ben er niet meer zo zeker van. Ik bedenk dat ik kan kiezen ... waar en naar wie ik naar luister ... wat ik in mijn mond stop ... hoeveel ik beweeg ... waar ik geld aan uitgeef ... hoeveel ik wil werken. Al die keuzes vullen met elkaar de uren, de dagen ... dagen maken weken ... en zo kijk ik terug op een nóg beter jaar ... dankzij betere keuzes. 

    Bijlagen:
    http://ontspanningscentrumhaarlem.com   

    31-12-2017 om 12:22 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)
    30-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijna klaar
    2017 is bijna klaar ... Het jaar waarin Saar groeide van baby naar dreumes ... waarin ze leerde rollen en kruipen en lopen ... Het jaar waarin ze zelf haar bord leeg eet ... de eerste puzzels maakt ... kleurt met kleurpotloden. Het jaar waarin ze mij veel heeft laten lachen en mij blij heeft doen voelen. Het jaar waarin ze regelmatig haar immuunsysteem prikkelde met nieuwe Kinderdagverblijfvirusjes ... maar gelukkig steeds minder ... Het jaar waarin ik wederom genoeg tevreden terugkomende en nieuwe klanten op de bank kreeg om iedere maand de huur te kunnen betalen ... Het jaar dat ik supergezond bleef ... Het jaar dat ik rookloos werd ... Het jaar waarin trouwe vrienden trouw bleven en een paar nieuwe vriendschappen zich ontwikkelen ... Het jaar dat beter werd dan de jaren ervoor ...terwijl ik dacht dat dat niet zou kunnen. ​Ik ben dankbaar voor het afgelopen jaar en wens iedereen een liefdevol, tevreden, vrolijk en gezond 2018. 

    Bijlagen:
    http://www.ontspanningscentrumhaarlem.com   

    30-12-2017 om 17:30 geschreven door Noelle  


    Tags:www.ontspanningscentrumhaarlem.com,massage,ontspanningsmassage,tantra,tantrische massage,noelle,noellehaarlem,massage haarlem, ontspanningsmassage haarlem,tantra massage haarlem,olie massage
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/05-07/05 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 04/07-10/07 2022
  • 13/09-19/09 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !



  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs