Ik koop graag en makkelijk via internet, maar altijd pas nadat ik in de winkelstraat dichtbij niet geslaagd ben. Ook daarom volg ik met belangstelling de voortgang van Hoody, een bezorgservice die een groeiend aantal winkeliers uit de buurt via internet bereikbaar maakt voor wie zelf de stad niet in wil.
Vandaag zou ik een dierbare vriendin voor een verjaardags-etentje aan tafel krijgen. Ik weet dat ik haar een plezier doe met zalm en de nieuwe visboer hier om de hoek is inmiddels weer gesloten.
Ik sloeg 2 vliegen in 1 klap door dinsdag alvast ingrediënten voor de maaltijd via Hoody te bestellen. Mijn schoonzoon, betrokken bij dit initiatief, had een actiefolder voor gratis bezorging in mijn brievenbus gestopt. Van je familie moet je het hebben en de zalm wilde ik graag hebben.
Hoody brengt, bij aangesloten winkeliers, on line bestelde spullen per vriendelijke fietskoerier bij je thuis, wanneer je maar wilt. Voor mij was 2 dagen later beter dan binnen het uur.
Tijdens het bestelproces kreeg ik direct via de chat bekwaam hulp.
Vandaag kreeg ik op de afgesproken tijd mijn eerste bestelling. De zalm gekoeld
de visboer, uit de stad, had zelfs een stempelkaart en een extra blikje olijven bijgevoegd. De Vitaminebron leverde aardappels per kilo verpakt
Ik kocht een voorraadje denkend: "daar hoef ik zelf niet mee te sjouwen".
Trots voeg ik een link naar hun promotiefilmpje en hun site toe. Op dit moment hebben alleen Haarlemmers nog het gemak van Hoody
In de toekomst wordt dat vast anders. Ik zie mijn oude dag met nog meer vertrouwen tegemoet.
Bijlagen: http://www.hoody.nl https://youtu.be/44Q1SI_TehY
31-10-2019 om 16:41
geschreven door Noelle 
|