Mogen we ons
afvragen of het niet beter zou zijn de doodstraf terug in te voeren om de
wildgroei der criminaliteit in te dijken.
Het is echter de
vraag of er voldoende politieke wil zal zijn om dergelijk voorstel te berde te
brengen, gezien de hoogste graad van onverantwoorde schendingen der
mensenrechten zich vooral in politiek middens citeren.
Voor België zou
de doodstraf ons zeker van het deels mentaal ongezonde koningshuis verlossen
naar het goede voorbeeld van de Russische oplossing van het Tsaristisch regime.
Men mag wel bedenken dat het uitroeien van de criminaliteit in regeringskringen
de enige weg naar een degelijke bestrijding der criminaliteit is, en
bestrijding der criminaliteit onder een crimineel overheidsregime slechts
dweilen met open kraan betekent.
Men moet echter
consequent zijn en bedenken dat in België het drastisch optreden tegen de
criminaliteit, betekend dat men met het opruimen van de wortels en steunpunten,
of de monarchie ook deleiders der grote
partijen die met de monarchie heulen moet vervolgen en veroordelen voor hun
volksverraad en de imbeciele wijze waarop zij het vertrouwen van het volk
misbruiken.
Verscheidene
vooraanstaande leden van de grote politieke strekkingen steunen latent de
laksheid van optreden tegen de criminaliteit, waardoor zij zich voluit
profileren als beschermelingen van dergelijke criminelen en hun activiteiten,
de zaak Dutroux indachtig en de ijver die men aan boord legt om zijn
medestanders in vrijheid te stellen, wat slechts als voorteken van de in
vrijheidstelling van Dutroux kan aanzien worden. Men kan echter wel bedenken
dat de opdrachtgevers van dergelijke criminelen de enige zijn die belang hebben
bij de invrijheidstelling van criminelen om zo te voorkomen dat daders of
uitvoerders hen als opdrachtgever zouden aanduiden.
De Belgische monarch
bemiddelde in de regeringsvorming van 2010 met als resultaat dat de Vlaamse
meerderheid terzijde werd geschoven en er compromissen vereist waren tussen
enerzijds 4 Franstalige en 4 Nederlandstalige partijen, wat uitmondde in een regeringsvorming
met een recordduur van 541 dagen of nagenoeg 1.5 jaar. Door dit politiek manoeuvre
werd tegen alle democratische normen in, de Vlaamse meerderheid in de nieuwe
regering, met steun van de monarch en de verliezende partijen, ondervertegenwoordigd.
Tot overmaat
negeren de regeringspartijen met stilzwijgende instemming van het koningshuis
de eigen wetten en alle grenzen der menselijkheid om extreem zware criminelen
te vrijwaren en opposanten de mond te snoeren.
De instabiliteit
die door toedoen van de monarch Albert II tot stand kwam heeft echter een extra
nefast effect en belet de krachten der massa en democratie, om drastische doch
dringend vereiste hervormingen door te voeren. De bescherming van extreme
criminelen zoals de medewerkers van Dutroux, wordt naar een hoogtepunt
opgevoerd en de criminaliteit in regeringskringen door de onvoorwaardelijke
solidariteit, welke vereist wordt van de regeringsleden daarentegen heimelijk afgeschermd.
Niemand en zeker
geen regering kan in een land, met een democratisch kiessysteem, openlijk,ongestraft en onweerlegbaar de criminaliteit in
bescherming nemen. Zelfs de grootste idioot moet begrijpen dat dit zal
uitmonden in een negatieve reactie van de kiezer die zich door toenemende
criminaliteit bedreigd voelt, en in zijn kiesgedrag de politici, die zij
verantwoordelijk achten, zullen afstraffen. De vraag is dan ook gerechtvaardigd
wie deze politici heeft omgekocht, of moeten we aan nemen dat het met hun IQ
nog erger gesteld is dan dat van een idioot.
Dat de monarch
Albert II niet onschuldig is aan de ongewone gang van zaken kan men niet
ontkennen, doch hier rijst de vraag wat de monarchie met de bescherming van de
zwaarste criminaliteit van de voorbij eeuw, namelijk de activiteiten der bende
van Nijvel en van Dutroux, te maken heeft. Het is uiteraard niemand ontgaan dat
de heren Procureurs des Konings, die oorspronkelijk door hun titel als
vertegenwoordiger van het koninklijk gezag werden geacht toezicht op de
rechtspraak te houden, zonder verzet van de monarch of zijn diensten, hun naam
en gezag misbruikte door verwarring in de lopende onderzoeken naar deze
criminaliteit uit te lokken, en zo de naam en faam van de monarchie in het
gedrang brachten.
Het feit dat
zelfs de grootste dwaas niet ander kan dan aannemen dat deze criminelen van aan
de top van de maatschappij werden en worden beschermd, rechtvaardigt het vermoeden
dat ook hun eventuele opdrachtgevers op dit terrein terug te vinden zijn. De
massa gruwelijke onwettigheden en schendingen der democratische regels en
wetten en de gebrekkige functie van recht en rechtspraak steunen het vermoeden
dat dit met opzet in stand gehouden wordt, en de burger slechts op rechten kan
rekenen indien het de overheden uitkomt.
De openlijke en
schriftelijke bevestiging en bescherming van wandaden en schiftvervalsing van
de dienst Vreemdelingenzaken, asiel en migratie, door de nieuwe
staatssecretaris Maggie De Block wijst trouwens in dezelfde richting, terwijl
de collegialiteit onder regeringambtenaren elk optreden tegen laakbare
praktijken van buiten uit, in de kiem smoort. Collegialiteit wordt door de
regering vereist met als excuse dat dit de onderlinge samenwerking der
regeringleden moet verzekeren, doch het sluit ook gerechte vetos binnen de
regering uit, waardoor slechts de criminaliteit gebaat kan zijn en de burger
zich de vraag kan stellen waar het verschil wel ligt tussen de Belgische
regering en een maffia organisatie?
Het moet voor iedereen
duidelijk zijn dat elke partij die hieraan geen einde wenst te maken of de
verdere inspraak van de monarchie tolereert, de steun van het volk, de
zelfstandige ondernemer of de industrieel niet verdient, terwijl slechts de
chaos en rechtloosheid gediend worden, niet het volk, de toekomst of de industriële
overlevingskansen van de regio.
De machtstrijd
tussen monarchie of dictatuur in een vermeende democratische maatschappij heeft
niet alleen en nefaste invloed op het getroffen gebied, doch ook op alle
verbonden regios of maatschappijen van een eventuele federatie waarmee de
betrokken maatschappij verbonden is.
De voltallige
Europese Unie wordt hierdoor onderhevig door onderlinge verbondenheid aan de
tweestrijd en instabiliteit van zijn lidstaten.
We may wonder whether
it would be better to introduce the death penalty back to the proliferation of crime
under control.
It is doubtful
whether there is sufficient political will for such a proposal to rise, given
the highest degree of irresponsible violations of human rights primarily in
political circles quote.
For Belgium, the
death penalty we certainly part of the unhealthy royal house to redeem the good
example of the Russian solution of the Czarist regime. One should remember that
the eradication of crime in government circles, the only way to a decent combat
of crime in general, and combating of crime under a state criminal regime only
mop with open valve signify.
However, one must be
consistent and remember that in Belgium the drastic action against the crime,
meaning that with the removal of the roots and bases, or the monarchy, the
leaders of major parties that the monarchy league must prosecute and condemn
for their people betrayal and the imbecile way they misuse the trust of the
people.
Several leading members of the major political parties
supporting latent in the laxity of action against crime, allowing themselves
full profiling as protégés of such criminals and their activities, the Dutroux
case in mind and zeal that one does to discharge his accessories which only as
a sign of next discharge of Dutroux himself may be seen. One
can however imagine that the customers of such criminals are the only ones
affected by the release of criminals in order to prevent offenders or
performing them as their instructor would indicate.
The Belgian monarch, Albert II mediated in
forming a government of 2010, with the result that the Flemish majority side
was pushed and compromises were required between 4 French and 4 Dutch-speaking
parties, which result in a government formation with a record duration of 541
days or almost 1.5 years.Through
this political maneuver was against all democratic norms in the Flemish
majority in the new government, with support from the monarch and the losing
parties, under-represented.
To excess the government parties ignore with
the tacit consent of the king their own laws and limits of all humanity to be
extremely serious criminals to indemnify and hold opponents to silence.
The instability which came, however, at the
hands of the monarch Albert II, has an additional adverse effect and prevent
the forces of mass and democracy to drastically and urgently needed reforms to fulfill.
The protection from extreme criminals such as co-perpetrators of Dutroux, is
increased to a peak and crime in government circles by the unconditional
solidarity, which may be required of the government members, however, secretly
protected.
Nobody and certainly no government can in a
country with a democratic electoral system, openly and with impunity,
irrefutable crime shelter.Even
the biggest idiot should understand that this will result in a negative
reaction from voters who feel threatened by rising crime, and in their voting
behavior the politicians who they deem responsible, will punish.The question of who these politicians have
been bribed to be justified, or should we assume that their IQ is even worse
than that of an idiot.
That the Belgian monarch Albert II is not
innocent to the unusual state of affairs cant be denied, but here the question
arises what this monarchy with the protection of the toughest crime of the past
century, namely the activities of the gang of Nivelles and of Dutroux, has to
do.It
is of course everyone noticed that the gentlemen prosecutors, originally by
their title as representative of royal authority were considered judicial
supervision to keep, without opposition from the monarch or his services, their
name and authority abused by confusion in the current investigations into these
criminalities to provoke, and so the reputation of the monarchy and monarch
himself brought into question.
The fact that even the biggest fool other
ways can assume then that these criminals at the top of society were protected
which justified the suspicion that their potential principals in this area can
be found.The
gruesome mass illegalities and violations of democratic rules and laws and the
lack of function of law and justice support the presumption that this is
intentional is maintained, and the civilians on rights only can count if it
suits the authorities.
The overt and written confirmation and
protection of misdeeds and forgery of the Immigration Department, asylum and
migration, by the new Secretary Maggie De Block stresses quite in the same
direction, while the collegiality among government officials any action against
abusive practices from outside, in the bud smothers. Collegiality is by the
government required, with the excuse that this is the cooperation of government
officials must ensure, but it also excludes judicial vetoes within the
government out, leaving only the crime benefits can be and the citizen can ask
where the difference is located between the Belgian government and a mafia
organization?
It should be clear to everyone that any party
fails wishes or determine the ending of this, whether the continued
participation of the monarchy tolerated, the support of the people, the
self-employed entrepreneur or industrialist do not deserve, while only the
chaos and lawlessness be served, not the people, the future of the industrial
viability of the region.
The power struggle between monarchy or
dictatorship in a supposed democratic society and not only has adverse impact
on the affected area, but also to all connected regions or companies of any
federation with which the society is affiliated.
The entire European Union is thus subject by
mutual commitment to the struggle and instabilities of its member countries.
Heeft Koning Albert II van België iets met de zaak Dutroux?
Dat Marc Dutroux en
zijn medestanders uitzonderlijke bescherming genieten is een publiek geheim en
leidt geen twijfel. De continuïteit van de bescherming vanuit de overheden en
de acties om zijn medestanders in voorwaardelijke vrijheid te stellen zijn verbluffend
en roepen vele vragen op.
Wie heeft er belang in
dat onderzoeken naar activiteiten als de bende van Nijvel of het feit dat de
activiteiten en achtergronden van Dutroux niet uitgeplozen worden, zeker niet
door de media. Alleen de opdrachtgevers of betrokkenen die tot hogere
instanties behoren hebben niet alleen belang doch zijn eventueel ook bij machte
om onderzoeken te verhinderen of in de war te sturen. Het is duidelijk dat
onderzoeken naar de bende van Nijvel in het honderd liepen door toedoen van de
heren Procureurs des Konings terwijl onderzoeken naar de verdwijning van
meisjes en kinderen niet leidde naar de reeds gekende Marc Dutroux. Er wordt
juridisch geblunderd in gevallen waarvan een kind kan vaststellen dat
dergelijke blunders vooral door opzettelijk falen tot stand kunnen komen.
De veronderstelling
dat dergelijke blunders met opzet gecreëerd werden, leidt ons naar de vraag wie
hiervoor verantwoordelijk is of wie hierbij belangen heeft. Uiteraard zijn het
slechts betrokkenen die moeten voorkomen dat de daders hun mond open doen die
voor lekken angst zullen hebben. Dat dus machthebbende betrokkenen of
opdrachtgevers in hogere kringen moeten gezocht worden is meer dan duidelijk, zeker
gezien de inspanningen door opeenvolgende regeringen en partijen om de
criminaliteit door hun passieve houding te vrijwaren van vervolging of zware
straffen.
De drie grote
politieke partijen die tot de regelmatige regeringsbezetting behoren en
behoorden, bieden echter geen zekere machtscontinuïteit en verbonden bescherming
aan criminele organisaties of daders. Vanuit deze hoek is de criminaliteit dus
ook nooit absoluut verzekerd, waardoor hooggeplaatste opdrachtgevers of
betrokkenen hun toevlucht moeten zoeken of behoren tot, een persoon of
instelling, die een continuïteit in macht vertegenwoordigd en niet aan de
politiek of het stemgedrag der bevolking onderworpen is. Doch ook dit voldoet
slechts als die macht groot genoeg is om met zekerheid de politiek en justitie aan
deze macht of persoon te onderwerpen. Tenzij een maffia organisatie die
waarschijnlijk tijdelijk in staat kan zijn, doch door haar illegaliteit geen
continuïteit kan verzekeren, is er slecht één persoon die in aanmerking kan
komen en die dergelijke positie onveranderlijk bij wet bekleedt, wat in een
democratie door volksinspraak principieel uitgesloten is, en slechts kan in een
dictatoriaal systeem of in een absolute monarchie. Dergelijke persoon is voor
België niemand minder dan Albert II koning van België, die ondanks het feit dat
België een democratie behoort te zijn, toch zetelende koning met inspraak
blijkt en al meer dan voldoende bewees een behoorlijke en ondemocratische macht
te ontplooien en meerderheidspartijen die zich niet koningsgezind opstelden,
uit wist te sluiten.
De hardnekkigheid
waarmee regeringspartijen ijveren voor vrijlating van extreem zware criminelen
en de continuïteit waarmee dit, ongeacht de deelnemende partijen in de
regering, en tegen het volksverzet en elke logica in, in stand blijft,
rechtvaardigt ruimschoots het idee dat er een niet politiekgebonden doch
absoluut heersende macht achter schuilgaat, waardoor allen behalve de monarch
Albert II uit te sluiten zijn. Het absolute en duidelijk georkestreerde verzet
tegen het opkomende politiekrechts en tegen het antiroyalisme, wijzen per slot
ook in de richting van de Belgische monarchie en haar monarch Albert II. Ook de
herhaaldelijke aantijgingen dat Prins Albert in de periode der Roze balletten
door slachtoffers zoals X1, X2, X3 en X4, als deelnemer werd aangeduid, wat
echter nooit bewezen werd, roept ondanks alles heel wat vragen op. Werd het
nooit bewezen of mocht men het niet bewijzen of bevestigen, we hebben er het
raden naar. Seksfuiven eigen aan de westerse individualistische ontwikkeling, werden
en worden wereldwijd door westerse individuen uit hogere kringen veelvuldig
aangewend voor allerlei doeleinden, waarbij uiteraard dergelijke fenomeen als
chantagewapen zeer nuttig blijkt.
Gezien
de ontwikkelingen van de regeringsvorming in 2010 en het ondemocratische verzet
tegen opkomend Rechtse politiek met een politieke cordon sanitaire rond het
voormalige VlaamsBlok en een nieuwe poging een politiek cordon rond NV.A op te
werpen, is een vermoeden tegen de Monarchie meer dan gerechtvaardigd. Hierdoor
lijkt het vermoeden tegen de Monarcht slechts sterker naar voor te komen en
rijst de vraag of Albert II of vrienden uit zijn entourage tot opdrachtgevers
of betrokkenen bij ernstige criminele activiteiten, psychopathisch en
sadistische geweld tegen weerloze en kinderen, betrokken zijn. Dit vermoeden
wordt slechts sterker en geloofwaardiger indien men bedenkt dat eerst
Christendemocraten opkomen voor de bescherming van criminelen en de onvoorwaardelijke
toegang voor immigranten met een verbonden Snel Belg Wet en een mank lopende
justitie, dat hen een afstraffing van het volk oplevert. Dit systeem wordt
echter haast onveranderd doorgeschoven naar Open VLD die vervolgen via Annemie
Turtelboom zowel Justitie als migratie verder frauduleus en fundamenteel
onveranderd verder zetten en de criminaliteit via verdoken crimineeloptreden
van de eigen bezetting onderhoudt, wat een continuïteit van buiten en boven de
wettelijke macht vereist om dit onvoorwaardelijk in stand te houden. Enkele
schaarse en vooral schijnaanpassingen en beloftes naar volkswil moeten de
gemoederen en volkswoede sussen.
Het feit dat weerlozen
en kinderen door de diensten van vreemdelingenzaken op een grove manier en
beestachtig moreel mishandeld worden, door het plegen van veelvuldige valsheid
in geschriften, pesterijen uit machtswellust die niet zelden tot zelfdoding van
slachtoffers leiden, worden op de koop toe bijgestaan door ombudsmannen in
overheidsdiensten die op hun beurt deze vervalsingen bijtreden. Dit fenomeen
wijst op een wijdverbreide organisatie en onbeperkte doch ziekelijke
collegialiteit waardoor alle overheidsdiensten geïnfecteerd worden, wat slechts
kan bij een continuïteit van een centraal doch ondemocratisch gezag, zoals een dit
van dictatuur of een dictatoriale monarchie. Dergelijk fenomeen ligt mogelijk
ook aan de basis van de activiteiten en bescherming van figuren als Marc
Dutroux, Michelle Martin en Michel Nihoul. De vraag op de maffiakoning en de
koning van België, de monarch Albert II, in België één en dezelfde persoon
zijn, is gezien de welige bloei van de criminaliteit in België, hopelijk dwaas,
doch zeker geen onvermijdelijke vraag.
De veelvuldigheid in
vervalsingen van geschriften en verklaringen met het oog op het moreel en
psychisch schaden en misbruiken van weerloze personen, minderjarigen en
onschuldige burgers, gebeurd uitdrukkelijk onder het waakzame oog van zowel het
koningshuis en zijn administratieve diensten als onder het oog van vooral CD&V
en Open VLD politici, die zich trouwens onvoorwaardelijk collegiaal opstellen
tegenover het koningshuis en de koning en eventueel onkiese of onverantwoorde
beslissingen van hun collegas.
Als gevolg van de
groeiende en grootschalige afkeuring van het publiek en de grote verliezen die
de betrokken partijen in nasleep van hun
ondemocratische politiek bij het publiek oplopen, mag men veronderstellen dat
er wat tegenover heeft gestaan, wat de persoonlijke schade voor de betrokken
politici ruimschoots vergoed zal moeten hebben, waardoor we van puur
volksverraad zouden kunnen spreken.
Tot overmaat ervaren
zij die klacht durven neerleggen dat zij op hun beurt door de overheden
geviseerd worden, terwijl parketten geen onderzoeken of vervolging uitvoeren.
Onthullingen van
pedofilie bij kerkelijke gezagdragers en de ruime verspreiding van het fenomeen
bewezen ons dat kinderen en weerlozen maar al te snel door superieuren worden
misbruikt, waardoor de vraag rijst hoe het komt dat dergelijk fenomeen bij kerkelijke
overheden uitlekt, terwijl er ogenschijnlijk bij de burgerlijke gezagdragers of
overheden der staat niets aan de hand is, wat praktisch onmogelijk is. Men zou,
de westerse ontwikkeling en geschiedenis indachtig, en het alom aanwezige seksisme,
en maniakale onderwerpingen en misbruiken van vrouwen en kinderen, eigen aan
het westerse individualisme, egoïsme en egocentrisme en het hieraan verbonden
streven naar zelfvoldoening, eerdere het tegengestelde mogen verwachten. Het is
nochtans geen geheim dat in het verleden de edelen hun macht en positie
veelvuldig gebruikte om horigen te verplichten hun jonge dochters ls eerste aan
hen aan te bieden, wou men van een gunstige behandeling en extra voordelen der
heren gezagdragers verkrijgen, waardoor men met edele bastaarden de straten kon
plaveien. Dit fenomeen van machtsmisbruik werd ook beschreven in het verhaal
Klinkaart van Piet van Aken en is net zo oud als de westerse geschiedenis.
Dat het fenomeen van kindermisbruik nauwelijks ingedijkt kan worden is dan ook
te wijten aan het feit dat zowel kerkelijke als civiele functionarissen in de eerste
rij der misbruikers staan om hun bevoordeelde positie uit te buiten en zich te
bevredigen.
Has King Albert II of Belgium something with the Dutroux case to do?
That Marc Dutroux and his
associates has been benefit of an exceptional protection is an open secret and
has no doubt. The continuity of the protection from the authorities and the
actions to be accomplices in conditional freedom to set be amazing and does
rise for many questions.
Who has a benefit and interest
in that investigation into the activities of Nivelles gang are sabotaged or the
fact that the activities and backgrounds of Dutroux not be figured out,
certainly not by the media. Only the clients or stakeholders, belonging to
higher authorities are not only interested but are possibly also in a position
to prevent or upsetting every investigation. It is clear that investigations
into the gang of Nivelles out of hand walked through the agency of Messrs.
Attorneys of the King while investigations into the disappearances of girls and
children led not to the already known Marc Dutroux. It is legally blundered in
cases where a child may determine that such blunders especially by deliberate
failure could emerge.
The assumption that such
blunders deliberately created were, leads us to the question of who is
responsible or who hereby interests has. Of course, only the persons involved
will prevent that perpetrators open their mouths and fear of leaks will have.That therefore involved authority concerned or
principals in high positions must be found is more than clear, especially given
the efforts by successive governments and parties to the crime by their passive
attitude free from persecution or serious penalties must set.
The three major political parties
belonging to the regular government occupation or were included, however, not
certain power continuity and protection linked to criminal organizations or
perpetrators has or could assure.From this angle, the crime so
never absolutely ensured, allowing senior clients or those persons have
recourse or belonging to a person or institution, that had a continuity in
power represented and not the politics or the voting behavior of the population
is subject.But even this meets only when
that power is large enough to determine with certainty the policy and justice
to such a force or person to submit.Unless a mafia
organization that probably temporarily may be able, but its illegality no
continuity to ensure but there is only one person who can qualify and that such
a position invariably by law holds, which in a democracy through popular
participation fundamentally excluded is, and can only in a dictatorial system
or in an absolute monarchy.Such person for Belgium is none
other than Albert II, King of Belgium, who despite the fact that Belgium is a
democracy ought to be, yet a executive king with proved full participation and
more than enough proves a indecent and undemocratic power to develop and majority
parties who are not royalist drafted, managed to exclude.
The tenacity with which
government parties promote the release of extremely serious criminals and
continuity that this, regardless of the parties participating in the
government, and against the popular resistance and any logic, remains intact,
justifies more than the idea that there is no political bound but absolutely
prevailing power behind it, making all except the monarch, Albert II be ruled
out.The absolute and clearly
orchestrated opposition against the political right wing and against the Royal
family finally pointed in the direction of the Belgian monarchy and its
monarch, Albert II. The repeated allegations that Prince Albert in the period
of Pink ballets by victims as X1, X2, X3 and X4, as a participant was
identified, which was never proven, despite everything calls a lot of
questions. It was never proved or one does not might proves or confirm, we can
only guess. Sex parties own on the western individualistic development, were and
are worldwide by Western individuals from higher circles frequently used for
various purposes, which of course in such phenomena as blackmail seems as a
very useful weapon.
Given the developments of the
government formation of 2010 and the undemocratic opposition emerging rightist
politics with politic cordon sanitaria around the former VlaamsBlok and a new
attempt a political cordon around NV.A to raise, make a presumption against the
monarchy more than justified. It will create a presumption against the Monarch
only stronger to come forward and here arise the question whether Albert II and
his entourage or friends be clients or they involved in serious criminal
activities, psychopathic and sadistic violence against defenseless and children
are.This presumption is only
stronger and more credible if one considers that first Christian Democrats
stand up for the protection of criminals and unconditional access for
immigrants with an associated "Quick Belgian right" and fail current
justice, giving them a beating of the people brings.This system is, however, almost unchanged passed to
Open VLD who persecute by Annemie Turtelboom both Justice and migration further
fraudulent and fundamentally unchanged continue and crime through covert
criminal activities of the own occupation maintains, what a continuity from
outside and above the legal powers to maintain this unconditionally
collegiality required.
Some scarce and especially
deceptive adjustments and promises adaptable to people's whishes has to appease
the public anger.
The fact that defenseless and
children through the services of foreign affairs on a rough way and beastly
morally abused, by committing frequent forgery, harassment from craving for
power which not infrequently to suicide of those victims lead, be to the
bargain assisted by ombudsmen in government who on its turn these forgeries
certify. This phenomenon refers to a widespread organization and unlimited but
sickly collegiality what the whole government infected, which can only be a
continuity of a central authority but undemocratic such as that of a
dictatorial monarchy or dictatorship is possible. Such a phenomenon is also
possible on the basis of the activities and protection of figures like Marc
Dutroux, Michelle Martin and Michel Nihoul. Whether the mafia godfather and the
king of Belgium, Albert II, is one and the same person, seen the lush flowering
of crime in Belgium, hopefully a silly, but certainly not an inevitable
question.
The multiplicity of forgeries of
writings and statements with a view to the moral and psychological harm and
abuse of defenseless persons, minors and innocent civilians, done explicitly
under the watchful eye of both the monarchy and its administrative services as
under the eye of particular CD&V and open VLD politicians, who are indeed
unconditionally collegial attitude towards the king and monarchy and also
toward any indelicate or irresponsible decisions of their colleagues.
Due to the growing and
widespread disapproval of the public and the large losses that the parties in
the aftermath of their undemocratic politics to the public up, one may assume
that there is some opposite has been, what the personal injury for the
politicians amply compensated will need to have, so we could speak about pure
people treason.
To make matters experienced them
that complaint dare to lay down that they in turn be targeted by the authorities,
while prosecutors no investigations or prosecutions run.
Revelations of pedophilia by
ecclesiastical authorities and the wide dissemination of the phenomenon shown
us that children and defenseless too quickly by superiors are abused, raising
the question of why such a phenomenon in ecclesiastical authorities leaks,
while seemingly at the civil authorities or governments of nothing going on,
which is practically impossible.One might, the western
development and history in mind, and the omnipresent sexism, and maniacal
subjugation and abuse of women and children, specific to the Western
individualism, egoism and egocentrism and the associated pursuit of self
satisfaction, earlier the opposite may expect.However, it is
no secret that in the past the nobles their power and position commonly used to
serfs to force their young daughters ls first to them to offer if they want
favorable treatment and extra benefits of lords authorities, therefore with
noble bastards they could pave the streets.This phenomenon
from abuse was also described in the story "Klinkaart" from Piet van
Aken, and is as old as Western history. That the phenomenon of child abuse
hardly be dammed is also due to the fact that both ecclesiastical and civil
officials stand in the first row of abusers of power for their privileged
position to exploit and to satisfy.