Foto

400m

52”57

800m

1’53”76

1000m

2’26”??

1500m

3’50”89

mijl

4’15”85

2000m

5’24”54

3000m

8’18”80

5000m

14’36”??

Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Dieter Van Lierde
  • Frederik De Vuyst
  • Joost Dewaele
  • Dimitri Delombaerde
  • Lieven Demeestere
  • Natalie Tijtgat
  • Johan Descheemacker
  • David Stevens
  • Kim Barbé
    Mijn favorieten
  • Koen Naert
  • Bart Verkaemer
  • Michaël Vannieuwenhuyze
  • Björn Desmet
  • Steven Hocedez
  • Davy Stieperaere
  • Christoph Fieuw
  • Vanlede Ludovic
  • Hans Detavernier
  • Hans Omey
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Peter Ghyselinck
  • Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Lore 27/07/2013 49cm 3,220 kg
  • diagnose gekend
  • achillespeesaanhechtingsblessure
  • Vijfkerkenloop was goed...
  • Ga er weer aan beginnen!!!
    Foto
    Foto
    Foto
    Blog Fabrice Laga
    Lopersblog van Nono(Fabrice) en zoveel meer
    28-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorbeschouwing Dwars Door Grijsloke
    Vandaag wordt dus DDG gelopen, en daar kijk ik al lang naar uit
    Alles was eigenlijk al goed verlopen tot nu toe, tot vanmorgen iets na 9.
    Toen is er bij het verversen van Lars iets in m'n rug geschoten
    Geluk bij een ongeluk was het niet laag in de rug, dan had ik het zeker mogen vergeten, maar is het t.h.v. m'n schouderbladen of er net onder.
    Maar bij draaibewegingen heb ik er wel last van.
    Toch wil ik er straks in vliegen en het beste van maken
    Weet dus nog niet hoeveel last ik er bij het lopen ga van ondervinden, maar zo krijg je toch direct een knauwtje in het vertrouwen, maar soit er zijn erger dingen, hoop alleen dat ik daardoor niet m'n kansen ten volle ga kunnen verdedigen
    Word liever op m'n waarde geklopt dan met pijn, maar om te testen of ik pijn heb bij het lopen is het dus te laat.
    Zien wel hoe het vlot straks om 14u.

    Ik zal nochtans om m'n volle sterkte moeten lopen wil ik meedoen voor de prijzen.
    Er zijn heel wat serieuze concurrenten die ik de laatste tijd niet heb kunnen kloppen.
    Maar we'll see
    Tot voor kort was Dimitri Caby de grote favoriet, maar die zou nu niet starten
    Als dit zo is denk ik dat Frederik Van den Heede wel super in form verkeerd na z'n hoogtestage.
    Ook Joost Dewaele begint weer te vliegen.
    Dieter Vandewalle loopt normaal de 10mijl, maar als hij de 7 loopt is hij na z'n overwinning van vorig jaar en met betere conditie ook favoriet.
    Bart Bleyaert waarschijnlijk 10mijl.
    Misschien ook Frederik de Vuyst als hij van z'n allergie verlost is geraakt, is hij natuurlijk ook sterk.

    Iets verderop volgen nog een hele hoop, die bij mindere dag gevaarlijk kunnen zijn(hoop dat alles goed gaat natuurlijk).
    Carlos Timperman, Dimitri Delombaerde(op terugweg na rookstop), Vanlede Ludo, Desmet Björn, Steven Hocedez en nog zoveel meer.

    Verder kijk ik ook naar trainingsgenoot Pascal Meirlaen die misschien wel eerste master kan worden.

    Binnen goed 4uurtjes weten we het...
    Hopelijk kan ik m'n volgende blogberichtje met positief nieuws uitpakken en heb ik geen last van rug

    28-08-2010 om 10:25 geschreven door lagatje  


    17-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Regen, regen, regen...
    Gisteren nog een dagje congé gehad...
    En mooi weer dat het was !

    Laatste 4 dagen enkel zondag goed getraind: Uur 39min op de Kluis, maar daarna mede door het weer...PFF..
    Maar vanaf morgen tot Grijsloke vlieg ik er in! Ze geven gelukkig beter weer

    Geen zin om met dit strontweer veel buiten te komen.
    De conditie zal wel niet weg zijn, en had geen zin om terug een verkoudheid op te lopen.
    We zien wel wat het wordt binnen een week half

    17-08-2010 om 20:16 geschreven door lagatje  


    07-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo gaat ie goed...
    ,en als ie binnen 3weken nog een stukje beter gaat, zie ik het echt wel zitten in Grijsloke.
    M'n grootste zorg is om echt niets meer voor te hebben nu, dat ik me zonder eender welk kwaaltje kan verdedigen en dus op m'n waarde kan geklopt worden, maar niet door ongemak of zoiets.

    Zoals daarstraks al geschreven stond vandaag dus de 4,7km of 4,6km volgens Smetjes Garmin op het programma in Ename.
    Door de geboorte van Lars vorig jaar en m'n trouw 2 jaar geleden was het 3 jaar geleden dat ik nog eens aan de start stond.
    Het parcours was enigszins gewijzigd, ietsje meer bergop, maar zeker geen Grijsloke .

    Van voor de start wist ik al dat Frederick De Vuyst en Kevin Cnudde de sterkste tegenstanders zouden zijn, met ook nog Björn Desmet.
    En dat bleek ook...
    Van bij de start ging het goed snel, en Frederick plaatste al 3serieuze tussensprintjes in de 1ste km, maar ik zou niet plooien vandaag
    Toen hij het tempo even liet zakken, ging ik resoluut naar de kop zonder al te veel te vertragen.
    We waren nu vlot gestart en ik wou er wel eens voor gaan.
    Kevin was ondertussen al gelost.
    De eerste km moeten we zijn doorgekomen rond de 2'55.
    Even over halfweg de eerste ronde liet Frederik me dan ook gaan(achteraf hoorde ik dat hij last had van z'n allergie).

    Toen we keerden na 1ronde zag ik dat ik al een mooie voorsprong had en dat ik die moest verdedigen.
    Het bleef goed gaan tot de finish en zo kwam ik als eerste aan in 14'11.
    Kevin Cnudde werd nog 2de in 15'01 en De Vuyst tenslotten 3de in 15'32.

    Zoals eerder deze week al gedacht op training gaat het de goede weg op.

    Op naar Grijsloke

    07-08-2010 om 21:54 geschreven door lagatje  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stand van zaken
    Na de Vlerkejogging nog goed 2weken gesukkeld met die verkoudheid
    Dan samen met de familie weekje naar centerparcs geweest, waar ik echt wel goed heb kunnen trainen in de bossen en op de heide

    Vandaag is het ook nog net 3 weken en dan is het Dwars Door Grijsloke.
    Ik kijk er wel naar uit en hoop op een goede dag.
    De conditie is er naar mijn aanvoelen weer redelijk aan het komen, als ik m'n gevoel op training mag geloven.
    Ik hoop nog 3weken door te komen zonder kwetsuren, ziekte en al wat maar een slechte invloed kan hebben en dan zie ik het wel zitten om daar nog eens te vlammen zo als vanouds.
    Droom is om er dicht bij m'n besttijd van 21min rond te komen, maar ja... Maar dromen mag he
    Topfavoriet wordt volgens mij toch Dimitri Caby als je z'n wedstrijden bekijkt en weet dat hij daar nog 1minuut sneller heeft gelopen, maar kom daar kijken we niet naar: een eigen goede prestatie is het belangrijkste.

    Vanmiddag loop ik m'n eerste wedstrijdje in Ename over ongeveer 5km.
    Frederick De Vuyst wordt waarschijnlijk de te kloppen man.

    Greetz



    07-08-2010 om 10:08 geschreven door lagatje  


    11-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekje gerust
    Na de Vlerkejogging heb ik 7 dagen niet gelopen
    Verkoudheid
    Vanaf vrijdag ben ik terug aan het lopen, maar het is nog niet dat
    Maar met dat weer kan je niet anders verwachten.
    We zien wel wat het wordt.
    Dat die verkoudheid nu maar snel verbetert

    11-07-2010 om 21:08 geschreven door lagatje  


    04-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardagsfeestje
    Gisteren was het het verjaardagsfeestje van m'n zoontje Lars 1jaar, m'n neefje Arne 2jaar en m'n vrouwke 26jaar.
    Zaaltje gehuurd en lekkere taart en beenhesp gegeten!
     
    Op loopgebied er enkele dagen van bekomen na de Vlerkejogging, misschien woensdag eerste keer terug lopen en er dan terug in vliegen als de verkoudheid weg is.

    Nu nog enkele fotookes van op het feestje:


















    04-07-2010 om 21:33 geschreven door lagatje  


    03-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'t kan niet elke week prijs zijn
    Alleen jammer dat het op deze manier moet gebeuren...
    Ik had misschien ook wel niet gewonnen, maar zou me toch heel wat beter hebben kunnen verdedigen moest die stomme valling geen roet in het eten hebben gegooid.
    Ik zag er al tijdje naar uit naar deze wedstrijd, maar het was met een bang hartje dat ik aan de start stond in de Vlerkejogging.
    De valling was serieus slechter dan vorige week.
    En de tegenstand was serieus beter: belangrijkste: Bert Deschodt, Joost Dewaele en Nico Serroen.
    Het beloofde een snikhete wedstrijd te worden, maar er werd anders over beslist.
    Een Drie kwartier voor de start gingen de hemelsluizen serieus open: het was echt een stortvloed, gieten gieten en nog eens gieten.
    Er natuurlijk niet op voorzien, aan het opwarmen in korte broek, koude benen krijgen deed je wel niet gauw wat het bleef wel warm genoeg.

    Eenmaal gestart ging het nog goed, maar na goeie km, wanneer je wat meer zuurstof begint nodig te hebben voelde ik al dat het niet echt zou lukken.
    De krop zat in de keel en het wilde maar niet loskomen.

    Zonder die valling zou ik zeker 4de kunnen zijn geworden, en met de conditie van 2-3weken geleden er bovenop moet ik het Nico toch wat moeilijk kunnen maken, maar ja, niet dus.
    Blijven trainen zeker...
    En hopen op snelle beterschap!
    Proficiat alleszins aan Nico, Bert, Joost, Andy en Glenn











    03-07-2010 om 15:04 geschreven door lagatje  


    26-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lars 1 jaar! Kapellekesloop Hulste 1ste plaats
    Vandaag is Lars al 1jaar, volgende week groot feest

    Gisteren liep ik in Hulste de kapellekesloop.

    Het was warm en zonnig
    Van bij de start ging m'n hartslag snel de hoogte in, mede door een klim in de 1ste km.
    Hartslag hoog, maar het gevoel was wel zeer goed.
    De klim ging niet echt snel, maar in de daaropvolgende afdaling werd wel goed doorgelopen.
    Trainingsmaat Pascal Meirlaen ging goed mee.
    Bij de volgende beklimming ging Clive Vangeluwe goed door en ik besloot me te laten uitzakken tot bij Pascal. Hij liep toen rond plaats 10 net na het kopgroepje.
    Toen kwamen we aan een padje van ongeveer 200m waar je niet kon inhalen.
    Toen we daar afkwamen waren de vogels gaan vliegen.
    Michael Vannieuwenhuyse en Dieter Colle hadden al een serieuse voorsprong, maar ik had nog goed 2ronden om ze terug te nemen.
    Ik wou het gat niet te snel toelopen en kwam geleidelijk aan dichter en kwam uiteindelijk bij hen aansluiten net voor het smalle padje.
    In de daaropvolgende afdaling ging ik goed door richting finish en geleidelijk aan moesten Michael en Dieter lossen.
    Toen moest ik nog goed 3km alleen verder, liep de eerste helling met wat reserve op, van mij mochten ze nog terug komen desnoods.
    De afdaling nam ik wel vlot.
    M'n hartslag zat wel hoog, maar had het gevoel dat ik nog kon versnellen.
    Ik kwam zo als 1ste aan goed 15sec voor Dieter.

    Nu op naar de Vlerkejogging, waar ik zwaardere tegenstand verwacht van o.a. Bert Deschodt en Joost Dewaele.
    Ik hoop er eigenlijk wat op om te zien hoe het nu echt zit met de conditie.
    Juist hopen dat m'n verkoudheid die er toch nog is, snel verbetert en zeker niet verslecht, want vanmorgen wat last aan de keel
    Groetjes en tot de volgende

     

    26-06-2010 om 12:18 geschreven door lagatje  


    21-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeer kalm weekje gepland
    Vorige week was ook al heel wat minder dan de voorgaande weken, maar deze week wordt het terug een rustig weekje.
    Ik zit met een stomme verkoudheid niet erg voor de moment, maar dus wel wat rustiger aandoen.
    Zondag liep ik wel nog een goede training op de Ghellinck. Bedoeling was om 10ronden te lopen in 9', 8'30, 8'30, 8'00, 8'00, 7'30, 7'30, 7'00 en 7'00 en toerke los. Het werd uiteindelijk 9'06, 8'15, 8'17, 7'56, 7'56, 7'22, 7'23, 7'04, 7'06;
    Verder had ik bijna meegedaan in Egem, maar dit lukt niet en aangezien een 15km in Kuurne net iets te veel van het goede is, loop ik hoogstwaarschijnlijk vrijdagavond in Hulste 10km.
    Als de verkoudheid verbetert, maar met de aankomende zomer moet dit wel lukken  

    21-06-2010 om 22:16 geschreven door lagatje  


    12-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oud Gemeentehuis Loop Hulste: 1ste plaats
    Het is eens iets anders: een wedstrijdje om 20u na een dagje werken.
    Het gevoel was dan zeker ook niet super, maar ook niet slecht voor de start en had er wel zin in.
    Bedoeling was om een doorgedreven training te doen, natuurlijk afhankelijk van de tegenstand.

    Van voor de start wist ik dat Dimitri Delombaerde waarschijnlijk de sterkste tegenstand zou bieden en het was ook een beetje afwachten wat Vandewalle Kristof zou doen.
    En ook Michael Vannieuwenhuyze moest ik in de gaten houden alhoewel hij ook beter tot z'n recht komt op de korte afstanden en nu heel wat fietskilometers in de bergen in z'n benen had zitten.

    Er moesten 4ronden worden afgelegd, dus besloot ik al snel om de 1ste ronde mij achteraan de kopgroep te houden, nog tijd genoeg om te versnellen. Toch kwamen we uiteindelijk na 1ronde al met 4door gevolgd door Kristof Vandewalle.
    Toen was al duidelijk dat Dimitri de sterkste was, Michael had al heel even wat moeilijkheden gehad.

    9'15 na 1ronde, volgende 2ronden ongeveer zelfde tempo, en op het einde van de 3de ronde versnelde Dimitri serieus en Michael en Andy Haelewyn hadden het moeilijk.
    Al snel ging het tussen Dimi en ik.

    De laatste ronde deed ik ook m'n deel van het kopwerk maar we bleven samen tot 600m van het einde net na een stukje gras en een "molshoopje". Van toen af aan was het vollen bak richting finish en Dimi liet al snel het gat zodat ik als eerste over de meet kwam in 36'05 net voor Dimi in 36'21, Andy 36'40 en Michael 36'45, Kristof 37'32.

    Trainingsgenoot Pascal liep ook een goede wedstrijd en kwam als 7de aan als eerste van z'n categorie.

    Nu wordt het een trainingsloos weekendje waarschijnlijk , maar dan doen we verder, op naar nog beter

    12-06-2010 om 15:04 geschreven door lagatje  


    05-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Petrus-run Bavikhove 1ste plaats
    Aangezien ik morgen geen tijd heb om de Watewyloop mee te doen in Tielt stond ik vandaag aan de start van de 11km in Bavikhove.
    Doel was om te zien of de conditie in stijgende lijn zit, en ik kan nu al zeggen dat dit idd zo is, het gevoel was goed, niet super maar de temperatuur van rond de 30 graden zit daar voor iets tussen.
    Voor de start zag ik dat Hassan Mihi de zwaarste concurrent zou worden en dacht toen als ik hem kan kloppen ben ik goed bezig.
    De wedstrijd zelf dan: Een snelle AZW starter van de 3km die we toch nog inhaalden, dan Carlos Timperman die er alleen vandoor ging, volgde hem niet bewust omdat ik wou zien wat de anderen deden.
    Detavernier Hans plaatste ook een serieuze versnelling, maar na 1ronde kwamen Hassan en ik samen door aan de aankomst, het zou hoogstwaarschijnlijk tss ons gaan vandaag.
    Ik voelde me gans de wedstrijd goed, klaar om eventuele versnelling te beantwoorden.
    Hassan liep grotendeels op kop, en telkens als ik wou langszij komen sloot hij me als het ware in, dus bleef ik maar gewoon volgen, hij vond dat blijkbaar goed.
    Vanaf toen was het denken, wanneer versnel ik?
    Ik heb uiteindelijk gewacht tot de laatste km, en Hassan moest vrij rap lossen en zo kwam ik als eerste aan in 37min55, nog 17sec voor Hassan.
    Ben zeer tevreden met dit resultaat, nu nog zien hoe ik een hoger tempo ga verteren, want vandaag moest ik enkel de laatste km wat in het rood gaan, maar kom zeer goed getraind vandaag en op naar de volgende: misschien in Hulste vrijdagavond: We'll see
    Ps: Dank aan Eddy voor de fotookes














    05-06-2010 om 22:32 geschreven door lagatje  


    24-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kortrijk loopt
    Pff... het wordt regelmatig gezegd dat "de mannen van Galazo(hebben organisatie in handen van running tour in handen) geldzakken zijn, awel vandaag ga ik daarmee akkoord. Er kon zelfs al geen bloemke meer af, laat staan een fles champagne , . Met een inschrijvingsaantal van boven de 3000 deelnemers aan gemiddelde algauw van 10 euro of meer inschrijving is de opbrengst toch niet min  .OK, voor de prijzen moet je niet lopen, maar het is maar een kleine attentie hé dat.
    Maar de zogenaamde VIPs zullen achteraf wel keer goed samen gaan eten hoor(ook gehoord van mensen ter plaatse).

    Het zal wel zijn omdat het Ladies run is die telt, maar ja dat is dan positieve discriminatie zeker

    Maar kom genoeg geklaagd en gezaagd
    De wedstrijd zelf dan:
    Voor de start zag ik Johan Descheemacker(hij liep echter de 11).
    Van bij de start ging Hassan Mihri op kop, maar ik wou me niet laten kennen en nam nog in de eerste rechte lijn over, om die positie niet meer af te staan.
    De eerste bocht kwam ik al alleen door en in de afdaling naar de 1ste km toe voelde ik nog iemand ff naderen, maar iets verder was ik alleen weg.
    Ik liep de ganse wedstrijd een goed tempo en kwam zo als 1ste aan in ongeveer 14min 40 denk ik( het was maar 4,65km).
    De uitslag komt waarschijnlijk later op de website van running tour, maar voorlopig staan juist de dames en de 11km ingevuld
    De conditie blijft dus in stijgende lijn en dat is het voornaamste
    Nu wordt het met allerlei feestjes in het vizier, kijken wanneer ik nog eens wedstrijd doe

    24-05-2010 om 20:47 geschreven door lagatje  


    15-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste zwempartijtje voor Lars, Nigel en Kyara
    Gisteren zijn we voor de eerste keer gaan zwemmen, allez spelen in het water met Lars, Nigel en Kyara in het zwembad van Zwevegem.
    En zoals je ziet op de foto's hebben ze er van genoten.





    15-05-2010 om 21:58 geschreven door lagatje  


    13-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.content met 3de plaats op 5km stadsloop Gent
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag stond voor het eerst nog eens een 5km op het programma.
    Ik hoopte ook op een sneller tempo dan m'n vorige 3'26 de km.
    Naar m'n inspanningstest toe had ik toch redelijk goed getraind.
    Ik hoopte met wat meeval toch rond 3'15 zou kunnen lopen, maar het was toch bang afwachten.
    Van bij de start of zelfs al gans de week wist ik dat Dobbelaere Steven en Misplon Bert de te kloppen mannen zouden zijn, allez diegene die mij zouden kloppen dacht ik, maar ik wou er invliegen.
    Ik had ook nog de winnaar van vorig jaar verwacht, maar die klopte later alle grote mannen op de 10km

    Eenmaal gestart ging het direct goed snel, maar na 500m was Steven al alleen weg, Bert ging nog iets langer mee met Steven, maar na 1km liep ik in 2de positie en kwam door in 2min50 en de 2de ook  nog in 4'54.

    Het was lang geleden dat ik dit nog kon, dus vond ik toen m'n wedstrijd al geslaagd , of ik nu 2de of 3de zou worden, de 4de had al een mooie achterstand.
    Op 1km van het einde bij het begin van de helling moest ik Bert laten gaan, en kwam zo als 3de aan in 15min 35, volgens m'n garmin een gemiddelde van 3'11
    En vooral daarmee ben ik content.

    13-05-2010 om 21:28 geschreven door lagatje  


    03-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inspanningtest UZ
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zo vandaag was het dan zo ver: om 9u30 moest ik in het UZ Gent zijn voor m'n inspanningstest.
    Om 8u15 al vertrokken richting Gent, en maar goed ook want aan de afrit in Gent wast het verkeer stapsvoets.
    Om 8u56 stond ik aan de ingang, dan moest ik naar K1K2 voor aanmelding aan hoofdbureau.
    Veel volk   Nummerke trekken: er zijn 13 wachtende voor u
    Gelukkig ging het vlot en om 9u15 was ik op de plaats van de test.
    Diegene die de test zou afnemen zei toen ook nog dat ik me nog eens moest aanmelden op het sportcentrum voor geneeskunde ook

    Eerst wat bloed trekken voor bloedonderzoek.
    Dan bloeddruk: 14 op 9. Redelijk hoog dus, maar dat is door de spanning hé De verpleger meldde nog dat dit net zo was bij m'n vorige test.
    Dus dat beloofde Hij meldde ook dat het van 2004 geleden was, m'n vorige test.

    Na 4dagen niet te hebben gelopen, was het bang afwachten wat het zou worden...
    Na nog gevraagd te hebben of ik nog 800m 1500m en 3000m loper was(niet dus) begon de test.

    Die was net hetzelfde als vorige keer: 3min aan 8km/u, 3min aan 10km/u, 3min aan 12km/u, 3min aan 14, 16, 18 en 19km/u en dan eventueel per 30sec de helling verhogen.
    Vorige test kon ik dit nog 3x laten doen.
    Wist op voorhand dat dit nu minder zou zijn natuurlijk.

    Uiteindelijk liep ik tot en met 3min aan 19km/u en dan nog 30sec verder.
    Ik had toen ik stopte(verpleger vroeg nog 30sec bij ) een hartslag van 203, dus had ik geen 30sec meer volgehouden denk ik.
    Vorige test had ik een VO2max van 75 , nu zat ik de laatste maal dat ik kon kijken 68, wat ik toch ook al goed vind.
    De resultaten worden me opgestuurd, benieuwd naar het resultaat

    03-05-2010 om 20:18 geschreven door lagatje  


    25-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prepensioen van mama
    Dit weekend stond in het teken van het prepensioen van ons ma. Vrijdag huis beetje gaan versieren en dan zaterdag gaan barbecuen in het stralend weertje.
    zelf had ik al van thuis tot Wortegem gelopen met een ommetourke.
    Zo heb ik toch nog goed getraind deze week.
    Hieronder nog wat fotookes met ook nog de uitslag die ik vond op teletekst van Joost Dewaele van z'n marathon in Antwerpen.
    Bij deze Joost: een dikke proficiat: dat is nog een stuk sneller dan u gehoopte 2uur 35.

















    25-04-2010 om 20:34 geschreven door lagatje  


    18-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1ste editie 5-kerkenloop te Elsegem
    Het was een zalig weertje om de 6,86km af te haspelen.
    Samen met Steven Hocedez liep ik het plaatselijk rondje op de Ghellinck, we hadden toen reeds een kleine voorsprong op de achtervolgers.
    Eenmaal op het onverhard richting Schelde liep ik op kop en Steven liet geleidelijk aan begaan.

    Ik heb gans de wedstrijd niet echt à bloc gegaan, maar had toch geen supergevoel. Echt veel sneller lopen zat er ook niet in.
    Al bij al ben ik toch tevreden natuurlijk met deze overwinning. Eerste maal in zo mooi weer lopen deed ook deugd.
    Steven werd 2de. Jammergenoeg liep hij nog een stuk verkeerd, maar dit veranderde niets aan de uitslag.
    Philiep Steeland werd 3de.

    Op de 1Omijl won denk ik Nico Algoet. Matthieu moest opgeven met een lichte blessure.

    Bedankt aan de vele supporters te fiets en te voet







    18-04-2010 om 09:33 geschreven door lagatje  


    17-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedstrijd in Wortegem-Petegem vandaag:-)
    Aangezien ik zovele jaren in Wortegem heb gewoond, mag ik de eerste vijfkerkenloop niet missen he in Elsegem
    Dat is een deelgemeente van Wortegem-Petegem.
    Het is de bedoeling dat de vijfkerkenloop elk jaar zou georganiseerd worden in een andere deelgemeente, 't is te zeggen: Elsegem, Wortegem, Petegem, Ooike en Moregem, en de bedoeling is dan om af te sluiten met een halve marathon die elke deelgemeente zou aandoen, maar dat is dus toekomstmuziek.

    Vandaag doe ik mee aan de 6,8 of 6,9km, met start aan aankomst op ons trainingsdomein van de zondag Domein De Ghellinck.
    Het parcour brengt ons langs het golfterrein en de Schelde en de kerk van Elsegem. Het is zo goed als vlak, met hier en daar een stukje onverhard.
    Er is ook een 10mijl, maar die laat ik nog voor wat ze is, daarvoor heb ik meer training nodig.

    Zo misschien tot daar, de start is om 14u voor de 7 en om 15u30 voor de 10 mijl.

    17-04-2010 om 09:36 geschreven door lagatje  


    15-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.we zijn er terug aan begonnen
    Na ziek te zijn geweest, en zoals vooraf geblogd, niet veel te hebben gelopen, ben ik vanaf vorige woensdag terug begonnen met opbouw van conditie.
    Deze woensdag, gisteren dus heb ik m'n eerste keer een beetje interval gedaan. Totaal onverwacht, maar Joost deed als training 4x 1ronde en aangezien ik van plan was eens een uurenhalf te lopen, probeerde ik maar wat mee te doen.
    Zoals ik al vreesde kon ik niet volgen ook al omdat hij iets sneller liep dan zijn vooraf gezegde tempo, maar soit samen hebben we toch goed getraind. De eerste 2 startten we samen, maar de 3de zorgde ik ervoor dat ik iets voorsprong had bij de start, hij had zo een richtpunt.
    Uiteindelijk liep ik mijn rondes in 6'42, 7'02, en 6'50. De derde liep Joost in 6'14 Dat is voor de moment zeker nog geen spek voor mijn bek
    De vierde liet ik Joost doen, ik wou absoluut mijn uur half lopen.
    En zo liep ik uiteindelijk mijn langste training ooit: net een halve marathon: 21,1km en dat in 1uur 35min.
    Voor sommigen is dat misschien dagelijkse kost, maar den dezen was toch content met z'n training.
    Nu blijven trainen(dit vooral omdat m'n inspanningstest in het UZ verzet is naar begin mei en dan moet ik toch enigszins een beetje goed lopen ))

    15-04-2010 om 20:39 geschreven door lagatje  


    06-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slechts 37km laatste 16dagen: test uitgesteld/ afsluiting zetten
    Aangezien ik door verkoudheid nog niet aan trainen toe kwam deze maand, werd de inspanningstest uitgesteld naar later tijdstip.
    De conditie moet volledig worden heropgebouwd.

    Doordat ik vandaag een dagje congé had genomen voor die test, kon ik dus bij m'n pa en schoonpa helpen om de afsluiting te zetten in onze hof.
    De haag was van 't weekend al weggehaald.

    Het was een mooi lentedagje wat het zoveel plezanter maakte.
    Gelukkig hadden we het kraantje van m'n pa zijn werk waarmee we de betonnen palen konden tillen en zo, wat het werk toch wat lichter maakte, en met allerlei materiaal van m'n schoonpa z'n werk zijn we er in geslaagd om de afsluiting pico bello te plaatsen.

    Vanaf morgen probeer ik de draad terug wat op te nemen op loopgebied en hieronder staan nog wat sfeer-werkbeeldjes van de voorbije dagen:
    Dank U aan m'n schatje voor het lekkere eten en aan de beide papa's voor het vele werk


















    06-04-2010 om 20:45 geschreven door lagatje  




    Rondvraag / Poll
    Krijgt Lars er een broertje bij of een zusje? Alvast 2 gokjes: Mieke denkt jongetje, ik meisje
    Broertje
    Zusje
    Bekijk resultaat


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

     

    2008

    2009

    2010

    Week 1

    50km

    0km

    77km

    Week2

    75km

    0km

    18km

    Week3

    64km

    43km

    33km

    Week4

    69km

    49km

    23km

    Week5

    30km

    60km

    55km 

    Week6

    50km

    70km

    43km 

    Week7

    74km

    60km

    56km 

    Week8

    102km

    66km

    49km 

    Week9

    52km

    81km

     

    Week10

    31km

    84km

     


    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 22/07-28/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs