Foto

400m

52”57

800m

1’53”76

1000m

2’26”??

1500m

3’50”89

mijl

4’15”85

2000m

5’24”54

3000m

8’18”80

5000m

14’36”??

Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Dieter Van Lierde
  • Frederik De Vuyst
  • Joost Dewaele
  • Dimitri Delombaerde
  • Lieven Demeestere
  • Natalie Tijtgat
  • Johan Descheemacker
  • David Stevens
  • Kim Barbé
    Mijn favorieten
  • Koen Naert
  • Bart Verkaemer
  • Michaël Vannieuwenhuyze
  • Björn Desmet
  • Steven Hocedez
  • Davy Stieperaere
  • Christoph Fieuw
  • Vanlede Ludovic
  • Hans Detavernier
  • Hans Omey
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Peter Ghyselinck
  • Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Lore 27/07/2013 49cm 3,220 kg
  • diagnose gekend
  • achillespeesaanhechtingsblessure
  • Vijfkerkenloop was goed...
  • Ga er weer aan beginnen!!!
    Foto
    Foto
    Foto
    Blog Fabrice Laga
    Lopersblog van Nono(Fabrice) en zoveel meer
    22-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekje verlof

    Weekje verlof goed getraind

    Ik heb van m'n weekje verlof goed gebruik gemaakt en 's morgens niet te lang blijven liggen maar alle dagen eens goed gaan lopen.

    M'n doel was alle dagen te lopen van de week, en proberen dagelijks ongeveer 15km te lopen.

    Als je dat doet kom je aan een weektotaal van ongeveer 100km.

    Een goed voornemen vooraf maar of ik dat zou halen...

    Maar het is goed gelukt, nu nog enkel morgenochtend en m'n week is geslaagd

    Vanmorgen heb ik dan dezelfde training van 8-8-09 (m'n eerste trainingsdag) herhaald, en daaraan zie ik dat m'n conditie toch al heel wat verbeterd is op die 2 voor mijn doen goede trainingsweken.
    Ik liep terug 9ronden in Waregem, 2weken geleden liep ik dit in 1uur 21minuten, m'n gemiddelde hartslag was toen 168
    Vanmorgen deed ik dit nog eens en nu kwam m'n gemiddelde hartslag aan 164
    Ongeveer hetzelfde dus

    Het grote verschil is echter dat ik dit nu liep in 1uur 13.
    Maar liefst 8minuten rapper op 17,1km

    Dezelfde kilometeraantallen of deze week zal ik wel niet meer halen, maar als ik regelmatig blijf trainen de komende weken zal Lagatje er binnenkort wel weer eens invliegen op een wedstrijdje.

    Groetjes

    22-08-2009 om 21:34 geschreven door lagatje  


    17-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.doop Lars en Nigel/ nu weekje congé
    Zaterdag werd Lars samen met z'n neefje Nigel gedoopt in de bron in Tiegem. Foto's heb ik nog niet maar die bereiken me later wel eens.
    Vanmorgen al 15kmkes gaan lopen in Waregem met Stijn Cozijns.
    Nog 6weekjes voor de EKIDEN, het betert al lichtjes met de conditie.

    Vrijdag trouw van de wet van m'n zus Nathalie.
    Tot binnenkort







    17-08-2009 om 12:20 geschreven door lagatje  


    12-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Training hervat...
    Zo, het is al weer een tijdje geleden dat ik hier nog iets van me liet horen.

    Met Lars en mama alles in orde.
    Zaterdag wordt Lars samen met z'n neefje gedoopt.

    Op loopgebied heb ik me ook een doel gesteld waardoor ik sinds zaterdag weer met goesting ben beginnen trainen: op 26september gaat in Brussel de EKIDEN-aflossingsmarathon terug door en KAAGent doet mee, en we verdedigen onze nationale titel van vorig jaar .
    Tegen dan wil ik een aanvaardbaar niveau halen, zeven weken tijd dus...

    Aangezien m'n zus trouwt op de dag van Grijsloke kom ik daar net als vorig jaar niet aan de start, misschien volgend jaar m'n overwinning van 2jaar geleden nog eens proberen te herhalen
    Lars groeit verder zienderogen, hieronder nog enkele fotookes











    12-08-2009 om 22:17 geschreven door lagatje  


    23-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.morgen 4weken oud
    Lars weegt ondertussen 4kg.
    Mama en papa zijn weekje in verlof, woensdag gaat papa terug werken.
    Hier volgen nog enkele recentere foto's.
    Groetjes









    23-07-2009 om 21:36 geschreven door lagatje  


    12-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lars gewicht gaat de goede richting uit...

    ...dat wil dus zeggen omhoog. Voor babytjes is dat normaal, voor alle andere mensen is dat niet goed dat hun gewicht de hoogte ingaat.
    Na 5 kalme loopweekjes, eigenlijk looploze weekjes want 22km op 5 weken is zo goed als niet lopen he. Een goeie 4km gemiddeld per week dus.
    Dan zou je er voor vrezen dat m'n gewicht ook de hoogte is uitgegaan, maar dat is niet zo. In vergelijking met 3 weken geleden zelfs halve kg minder, dat is dus status quo.
    M'n gewicht wanneer ik in topconditie zat was 60kg, nu kom ik aan 62, het zal dus daar niet aan liggen.
    Ik vrees er echter een beetje voor dat m'n spieren verminderd zijn en m'n vet vermeerderd.
    Maar soit ik laat het niet aan m'n hart komen, heb nog geen plannen op loopgebied.
    Heb me wel voorgenomen om toch zeker 2 keer te lopen deze week

    groetjes and I'll be back

    12-07-2009 om 20:53 geschreven door lagatje  


    06-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.van 3,130kg naar 3,290kg
    Lars is nu een goeie week oud.
    Na de normale vermindering in gewicht de eerste week, gaat z'n gewicht nu terug de hoogte in.
    Ikzelf ben nog enkele dagskes thuis en vrijdag begin ik terug te werken.

    Op loopgebied is het nog steeds kalm, maar dat verandert wel binnenkort, ik ben niet gehaast, vorige week liep ik eenmaal drie rondekes in Waregem.

    Tot de volgende...



    06-07-2009 om 15:06 geschreven door lagatje  


    01-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5dagen verder..
    Zo hier ben ik nog eens met enkele fotootjes.
    Met Lars gaat het goed, hij is terug op z'n gewicht.
    Eet net als z'n papa goed
    Hopelijk blijft het zo.
    Na de eerst dagjes borstvoeding te hebben genomen, is er nu overgeschakeld naar flesvoeding.

    Morgen komen mama en Lars naar huis...
    Groetjes...

















    01-07-2009 om 23:35 geschreven door lagatje  


    26-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw Lagatje geboren...
    Vandaag was het dus na 39weekjes D-Day
    De keizersnede was gepland voor vandaag.
    Na goed vroeg te hebben opgestaan, kwamen we om 7uur aan in ziekenhuis van Waregem.
    Normaal waren we de 2de keizersnede van de dag, maar aangezien de andere vrouw al vroeger was mama geworden, konden we ons iets vroeger dan verwacht klaarmaken.

    Om 7u53 kwamen ze Mieke dan halen voor klaar te maken voor de sectio, ik moest nog eventjes wachten tot ze alle voorbereidingen hadden gemaakt, zoals verdoving en zo.
    Na nog wat naar het nieuws over the king off pop te hebben geluisterd kwamen ze me dan maar liefst een uur later halen, begon al te denken dat ze me waren vergeten

    En van dan af is het rap gegaan en zo werd onze zoon Lars geboren om 9u05.
    Hij weegt 3,130kg en is 48cm groot.

    Mama, Lars en papa stellen het goed!









    26-06-2009 om 23:01 geschreven door lagatje  


    21-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pannenkoekenloop in zulte
    De laatste week voor de geboorte is nu ingegaan, het wordt dus superspannend!

    Verder lijkt m'n pijnlijke kuit nu toch stilletjesaan genezen.
    Ik heb sinds Tielt wel nog maar slechts 2x gelopen.
    Woensdag liep ik in Waregem 3rondjes, en toen voelde ik nog wat last.

    Vandaag stond dan aan m'n achter- en zijdeur de pannenkoekenloop op het programma.
    8rondjes van 1,25km, oftewel 10km.

    Ik heb die redelijk vlot kunnen uitlopen samen met Sofie, Pascal en Patrick Soetaert.
    Daarna snel naar huis om naar het verjaardagsfeestje te gaan van neefje Arne voor z'n 1ste verjaardag.

    Wat lopen betreft blijft het zeker nog zeer kalm voor een tijdje, we zien wel...

    21-06-2009 om 20:41 geschreven door lagatje  


    14-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaderdag 2009
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zo, op loopgebied niets nieuws onder de zon:
    Deze week was er één zonder 1enkele km te lopen.
    Dit is vooral te danken aan de pijnlijke kuit, lopen zou zowieso niet zijn gelukt deze week.
    Gelukkig is de geboorte heel dicht bij anders had ik de muren opgelopen , maar nu valt dit nog mee.
    Wedstrijden staan er toch voorlopig niet gepland tot september.
    Het wordt weer opbouwen straks, maar ik ga er zin in hebben en gemotiveerd zijn, bij deze zijn jullie gewaarschuwd...
    Maar voorlopig zullen de wedstrijden het moeten stellen zonder Lagatje.

    Vandaag was het dan de laatste vaderkesdag zonder vader te zijn, als alles goed verloopt natuurlijk.
    Maar om toch al in de stemming te komen, hadden we toch een ontbijtmandje laten komen.

    Greetz...

    14-06-2009 om 11:18 geschreven door lagatje  


    10-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De laatste loodjes wegen het zwaarst...
    3juli nadert nu wel erg snel , dus komt de geboorte nu ook wel in zicht.
    De laatste maand is de laatste dag zegt men wel eens dus...
    Zowieso wordt het niet die 3juli als geboortedatum, want aangezien dat ons kindje nog steeds in stuitligging ligt wordt het zowieso een keizersnee.
    Hieronder een fotootje van de laatste echo, als je goed kijkt kan je het gezichtje herkennen en daarnaast ook nog een fotooke van het buikje van m'n vrouw.
    Greetz...



    10-06-2009 om 17:50 geschreven door lagatje  


    09-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geplande rust = verplichte rust
    Het was al een tijdje geweten dat ik het nu wat rustiger ging aandoen naar de geboorte toe, maar normaalgezien zou ik toch nog wat lopen tijdens de week, maar daar komt nu door m'n pijnlijke kuit niets meer van.
    Waarschijnlijk gaat het om een klein scheurtje, want stappen gaat nog net al is het dan al manken, maar lopen lukt absoluut niet.

    Gelukkig komt deze blessure op dit moment anders zou ik er maar hebben ambetant bijgelopen hebben, als je gewend bent dagelijks te lopen en dan opeens niet meer kan door kwetsuur, dan weten alle veelvuldige lopers dat je er maar nukkig bijloopt.
    Door de naderende geboorte valt dit nu veel beter mee.

    Ik hou jullie op de hoogte...

    09-06-2009 om 20:12 geschreven door lagatje  


    07-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pechweekje...
    Nadat de week zeer goed was begonnen met m'n overwinning in Kortrijk is het voor de rest van de week niet veel soeps meer geweest .
    De dinsdag al bij het loslopen kreeg ik de laatste 2ronden last aan m'n buikspieren.
    Door dat die pijn bleef de volgende dagen liep ik de ganse week niet meer. Zaterdag liep ik dan nog 45minuutjes los, en de pijn viel goed mee.

    En omdat het toch zowieso m'n laatste wedstrijd zou zijn voor de geboorte van ons kleine(n), wou ik toch nog eenmaal het beste van mezelf geven op de reuzenrun in Tielt, ook al had ik er geen goede hoop op.
    De reuzenrun maakt deel uit van het Mandel-Leie-Schelde criterium en aangezien ik al 2 wedstrijden had gelopen wou ik er nog een derde doen.
    Dan zie ik in september wel wat ik doe met de rest van het criterium dacht ik, maar zoals je iets verder zal kunnen lezen, liep het iets anders.

    Na een 20-tal minuutjes te hebben opgewarmd, met daarin het tourtje dat we 5x moesten doen te hebben gelopen, stond ik aan de start met als voornaamste tegenstanders Bart Verkaemer en Dimitri Caby. Het rondeke was er eentje met veel draaien en keren, smalle steegjes, wat gras, wat boomschors, dus niet echt goed voor mij, zeker nu dat ik nog steeds sukkel met m'n pijnlijke blaar op m'n hiel .

    Soit, de wedstrijd dan: Bart nam een snelle start, Dimitri ging er vlot naar toe, ik volgde op wat meters.
    De eerste ronde zag ik het zeker nog zitten om het gat dicht te lopen, maar wou dat nog niet direct doen om me niet op te blazen.
    Na even op de 2de plaats te zijn gaan lopen nadat Dimi zich had laten uitzakken, kwam Dimi toch terug met z'n 2de adem.
    Na 2ronden half moest ik voor de eerste maal in m'n 22-jarige loopcarriere opgeven , door een pijnlijke kuit. Even dacht ik nog aan uitlopen al joggen maar dat lukte zelf niet meer, ik kon me alleen nog maar erger blesseren, en zo moest ik toch wat ontgoocheld opgeven.

    Loslopen heb ik dan ook niet meer gedaan, want wandelen ging zelf al mankend.
    Bart won de wedstrijd voor Dimi en als derde Patrick Soetaert.

    Voor het criterium was dit natuurlijk niet goed, maar dat zijn zorgen voor later, we zien wel wat ik doe.

    Nu staat alles in het teken van de geboorte van ons kleine(n).
    Zeker deze eerstvolgende week zal je me hoogstwaarschijnlijk nergens zien om te trainen als ik zo voor de moment m'n kuit voel , misschien zondag de trappistenloop meejoggen, maar anders niets: RUST en wachten op de geboorte.
     
    Bij het gebrek aan foto's van vandaag zet ik er een fotooke bij van de toestand van m'n blaar voor de moment.

    Greetz en tot...



    07-06-2009 om 20:09 geschreven door lagatje  


    01-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kortrijk loopt: 3000 deelnemers
    Vandaag stond voor de 4de keer Kortrijk loopt op het menu.
    Na 1x winst op de 11km en 2x winst op de 5km, wou ik er dit jaar nog eentje bijdoen.
    Aan de start zag ik als voornaamste tegenstanders Lieven Vandeweghe en José D'Haene. Geen Johan door de hooikoorts of ook geen Patrick Vanpetegem. Dus zag ik het wel zitten ook al dacht ik dat de conditie niet super was.

    Nadat de start met een 10-tal minuutjes vertraging was gegeven door Gaëlle van mijn restaurant, vlogen er een aantal atleten als een pijl uit een boog weg. Ik besloot om ook goed te starten en zat rap op kop.
    Toen ik de eerste bocht nam na iets meer dan 500m was er al een klein gatje gevallen met de 2de.
    Ik wachtte nog even om volluit te gaan maar toen er aan de km die ik in 3'12 doorkwam nog alleen was, ben ik maar blijven lopen.
    De tegenstand moet dan zeker al wat sneller lopen om me terug te pakken.
    De 2de km liep ik volgens de borden in 2'58. Op anderhalve kilometer van het einde moesten we onder de spoorwegbrug lopen, ik besloot in tegenstelling van de andere jaren niet op het fietspad te lopen maar de weg te volgen naar beneden en dan natuurlijk weer bergop.
    Gelukkig was m'n voorsprong groot genoeg, want dat klimmeke zat serieus in de benen.

    Na die brug stonde er erg veel volk die je vooruit roepen. Er kwam niemand meer terug en zo eindigde ik als eerste in 16min17 sec, 3secondjes trager dan vorig jaar, dus zal de conditie toch nog kwasi gelijk zijn zeker.

    Hieronder de uitslag: (Veerle zou als 2de zijn geëindigd moesten de mannen en vrouwen samen hebben gelopen)

    Top-5 5 km mannen Kortrijk Loopt
    1. Fabrice Laga 16:17
    2. Stijn Sabbe 16:51
    3. Lieven Vandeweghe 17:08
    4. Matthias Vandichel 17:14
    5. Filip D'Haene 17:22

    Top-5 11 km mannen Kortrijk Loopt
    1. Nico Serroen 36:50
    2. Carlos Timperman 39:02
    3. Pascal Debersaques 39:07
    4. Ludovic Vanlede 39:39
    5. Kristof Rul 39:44

    Top-5 5 km vrouwen Kortrijk Loopt
    1. Veerle Dejaeghere 16:51
    2. Ann Parmentier 18:33
    3. Inge Adam 19:39
    4. Audrey Goesaert 20:06
    5. Sophie Tuttens 20:06

    Top-5 11 km vrouwen Kortrijk Loopt
    1. Charline Vanneste 43:33
    2. Gudrun De Clercq 46:48
    3. Valerie Steen 47:28
    4. Barbara Defoort 48:03
    5. Charlene Ottevaere 48:10

    01-06-2009 om 19:10 geschreven door lagatje  


    30-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aftellen naar...
    Volgende maand zou ik normaal gezien al papa moeten zijn...
    Daardoor vallen de wedstrijden voorlopig weg.
    De motivatie om te lopen was de laatste 3weken dan ook iets minder, maar ik ga toch nog m'n best doen op de 2 nog geplande wedstrijdjes.
    Deze week was het een sukkelweek, maandag met moeite aan 10km/uur gelopen, dinsdag en woensdag niet gelopen, donderdag en vrijdag beetje, en vandaag toch uur en 5minuten.
    Heb al gans de week last van m'n blaar opgelopen in Tielt, maar ja 'k ga het daar niet op steken moest het maandag wat minder zijn.

    Maandag loop ik zoals elk jaar de 5km in Kortrijk (enkel het eerste jaar niet omdat die toen nog niet bestond, toen won ik daar de 10km voor Hassan Mihri, de winnaar van de volgende edities).
    Ik zou natuurlijk graag weer als winnaar eindigen maar makkelijk wordt het niet want Johan Descheemacker komt ook aan de start, maar we zien wel.
    Daarna is nog een 9km gepland in Tielt op de verkiezingsdag.

    Groetjes

    30-05-2009 om 13:35 geschreven door lagatje  


    25-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Watewyloop Tielt
    Zondagmiddag vertrokken naar Tielt met het gedacht dat het zo goed als onmogelijk zou zijn om m'n 3de plaats van vorig jaar te herhalen.
    Zat met Bram Coppens, Dieter Brouckaert, Dimitri Caby, Bart Bleyaert,Luc Van Asbroek, Frederik De Vuyst, Bart Verkaemer in m'n gedachten, dan weet je al dat er wonderen moeten gebeuren.
    Maar soit, een wedstrijd moet altijd worden gelopen, dus zat ik volle goede moed.

    Het was ook stralend weer , zeer warm zelfs , maar dat deerde me niet echt, het was voor iedereen zo warm.

    De 4eerstgenoemden waten door verschillende redenen niet aanwezig dus dat zag er al goed uit, wel stonden Francies Vansteenbrugge, Nico Algoet en Frederik Colpaert aan de start.

    Eenmaal gestart kon ik redelijk vlot meegaan met een omvangrijk kopgroepje van 8-tal atleten.
    Na de eerste doorkomst van 4ronden waren we nog slechts met 8, Bart Verkaemer had het tempo niet gevolgd, evenals Pedro Dujardin.

    Na een heel tijdje samen te hebben gelopen met Frederik De Vuyst moest ik hem ook laten gaan, ook al had Frederik ook zeker niet z'n beste dag aan z'n ademhaling te horen.

    We waren er vrij gerust in dat als we ons tempo hoog konden houden dat we 5 en 6 zouden worden, maar dat lukte niet, we voelden ons tempo zakken, maar geen van beide kon versnellen.
    Bij het begin van de laatste ronde riep m'n pa dat Pedro serieus was aan het naderen, maar ja den dezen kon niet sneller.

    Toch haalde ik nog eens alles uit de kan op de eerste helft van de tour want die was naar beneden om Pedro niet te laten naderen.
    daar beneden aangekomen zag ik dat Pedro weer was verachterd, maar tot m'n grote verbazing zat Bart Verkaemer op een 10-tal meter , en toen wist ik al dat ik 7de zou worden, want ik zat al piepedood, en dan mag je al karakter hebben dat je wil meegaan lukt niet meer als je hartslag 200 aanwijst.

    Al afziend en puffend heb ik dus de finish bereikt als 7de in 33min 34sec, anderhalve minuut  trager dan vorig jaar, maar ja 't zal de leeftijd zijn zeker

    Ik heb die 9,7km afgewerkt aan een gemiddelde hartslag van 193, goed diep geweest dus, met een maximum van 202










    25-05-2009 om 20:19 geschreven door lagatje  


    20-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMAI...
    ...nog 5 jaar en ik ben Master.
    Nog niet aan denken natuurlijk
    Jaja, vandaag kreeg ik een nieuwe voordeur.
    In plaats van 3x7, is het al 3x10, maar ik voel me nog jong hoor , zeker als je op het werk constant tussen gemiddeld 85jarigen zit

    Verder heeft het op training nog niet te best gegaan de laatste week en een half, het wordt dus met een bang hartje aan de start staan in Tielt zondag, maar de conditie was in stijgende lijn dus laten we maar het beste hopen
    eerst morgen nog een dagje thuis en dan vrijdag laatste werkdagje

    Bekijk de afbeelding op ware grootte

    20-05-2009 om 21:32 geschreven door lagatje  


    17-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekje congé in Weerterbergen(NL)

    Zo, er net een weekje congé op zitten in Weerterbergen samen met m'n broer en z'n vrouw.
    Van maandag tot vrijdag er nog eens tussenuit geweest voor een rustweekje.
    Toch nog 43km gelopen deze week. Woensdag en donderdag vroeg opgestaan om te gaan lopen.
    Verder heb ik er ook samen met Dimi er een tochtje gedaan met de mountainbike, veel gezwommen, en gewaterfietst.

    's morgens ging ik telkens om pistoleekes of iets dergelijks, en zo kwam ik de laatse dag niemand minder dan Niels Albert tegen in het bakkerijtje.
    Hij had er waarschijnlijk ook een weekje gelogeerd of kwam er misschien toe voor het weekend. Niels was er samen met z'n (ex-?)vriendin.

    Vandaag heb ik dan op de Ghellinck een intervaltrainingske proberen te doen(3x1500m), maar halfweg heb ik er mee opgehouden.
    Niet echt goed voor de mentale weerbaarheid, maar toch kijk ik hoopvol uit naar zondag in Tielt.

    Nu volgen nog wat sfeerbeeldjes van Weerterbergen:













    17-05-2009 om 13:36 geschreven door lagatje  


    09-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niet de verhoopte trainingsweek, afgesloten met 2de plaats in Aalter
    Het was de bedoeling om deze week nog eens goed te trainen, maar dat is er jammergenoeg niet van gekomen
    Na zondag had ik wat last aan de hamstrings, en daardoor liep ik dins-en donderdag niet.
    Om eens te kijken hoe het zou aanvoelen in wedstrijd liep ik onverwacht mee in de 8km in Aalter.
    Het goede nieuws is dat ik geen pijn heb gehad tijdens de wedstrijd.
    Minder goed is dat ik gans de wedstrijd geen goed gevoel had.

    Van bij de start vloog Bart Bleyaert er serieus in samen met enkele snelle starters van de 4km.
    Na 1,5km waren we alleen op kop. De 1ste km kwamen we door in 3'17 wat nochtans niet zo snel is, alhoewel er veel wind stond, maar ik vond het wel snel naar mijn gevoel
    Bij de doorkomst halfweg had ik Bart terug bijgebeend, nadat hij al een voorsprong had gepakt van een 20-tal meter, maar zo als je op de foto ziet ging het bij mij niet vanharte.
    Bart versnelde nog eens en nu zag ik hem niet meer terug, allez 't is te zeggen ik zag hem lopen voortdurend, maar kon hem niet inhalen.
    Zo finishte ik als 2de ongeveer 30seconden na Bart Bleyaert.
    Ik was niet zo tevreden na de wedstrijd, maar dat ik nu al wat bijgedraaid, als je ziet dat ik in Oostende-Brugge 2minuten na Bart eindigde kan ik eigenlijk nog niet klagen, maar ik wil meer he

    We zien wel hoe de volgende 2weken nog evolueren en dan zien we wel waar ik eindig in Tielt, daar zal ik alleszins gemotiveerd en uitgerust aan de start staan, en niet de dag gewerkt hebben, maar dat geldt voor iedereen...





    09-05-2009 om 14:20 geschreven door lagatje  


    03-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3x rondje Ghellinck(1980m)
    Het goede nieuws vanmorgen was dat Dieter terug aanwezig was op training en toch al 3 à 4 keer heeft gelopen deze week, zodoende warmde ik 4rondjes op i.p.v. 3. Daarna zat het er op voor Dieter, maar we zijn toch content dat ie terug is, binnen enkele weken zal het al terug heel wat beter gaan als z'n knie pijnloos blijft.
    Daarna was het de bedoeling om 3x 1ronde tempo te lopen, tussen 6'30 en 6'40.
    Dat is goed gelukt met tijden van 6'40, 6'31 en 6'31.
    Terug een training volbracht en iedereen tevreden

    Er staan voorlopig geen wedstrijden meer gepland, enkel Watewyloop in Tielt op 24mei staat voor 90% vast.
    Daarna zien we wel.
    Greetz

    03-05-2009 om 14:07 geschreven door lagatje  




    Rondvraag / Poll
    Krijgt Lars er een broertje bij of een zusje? Alvast 2 gokjes: Mieke denkt jongetje, ik meisje
    Broertje
    Zusje
    Bekijk resultaat


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

     

    2008

    2009

    2010

    Week 1

    50km

    0km

    77km

    Week2

    75km

    0km

    18km

    Week3

    64km

    43km

    33km

    Week4

    69km

    49km

    23km

    Week5

    30km

    60km

    55km 

    Week6

    50km

    70km

    43km 

    Week7

    74km

    60km

    56km 

    Week8

    102km

    66km

    49km 

    Week9

    52km

    81km

     

    Week10

    31km

    84km

     


    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 22/07-28/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs