De aardige mevrouw van de klantenservice van Budget in 1 gaf mij toegang- en pincode om mijn reeds geleverde apparatuur zelf aan te kunnen sluiten. Het signaal zou het al doen ... 3 dagen eerder dan was afgesproken.
Bij stap 2 ging het mis ... het mannetje-vrouwtje systeem van de stroomadapter paste niet. De aardige meneer van de klantenservice beloofde een nieuw snoertje vandaag nog op te laten sturen. Maar misschien werkte de adapter van het nog te versturen Tele2 modem wél. Dat pakje stond al beneden in de box ... dus gewapend met vuilnis daalde ik de trappen af en dacht de reis met pakje met de lift te doen. Helaas ... pindakaas ... er werd onderhoud gepleegd en de lift was buiten dienst. Gelukkig was het voorzien onderhoud en geen malheur veroorzaakt door de verhuizing. Maar 4 hoog in een keer omhoog moet ik nog even trainen.
De adapter van Tele2 paste ook niet ... en het hele Tele2-modem werkt natuurlijk niet op dit nieuwe adres.
De 3e vriendelijke persoon van de klantenservice suggereerde dat de adapter uit de TV doos misschien wel uitkomst zou kunnen bieden ... echter die adapter is helemaal niet verzonden ... en de adapter die er wel is past óók niet in het kastje voor de tv. Bent u er nog? Ik krijg er een punthoofdje van. Gelukkig kon ik extra MB's kopen van Tele2 en onder het motto 'beter duur dan niet te koop' kocht ik voor 20 euro een extra 10 GB. Dus ik kan gewoon internetten, bloggen en t.v. kijken.
Je zal een baan hebben ... of een gezin ... of geen geduld.
|