Ik ben Dali niet en toch .blijf ik schilderen. Nadat ik deze ochtend een kleine 3 uur bezig ben geweest om onderdelen voor de uitlaat en nog wat andere spullen terug te vinden in de catalogus, en te bestellen, haal ik de verfkwast weer boven. Er is namelijk een boven-en onderkant aan de meeste dingen Bovendien blijven er items bijkomen, ik geloof dat ik het beu begin te raken want het bijgekomen spul wordt tegen een balk "gelyncht" In de uitlaat zit ook nog een nukkig boutje dat met behulp van gepaste materialen een 37-jarige carrière ziet eindigen. De achtertrein wordt al is achter, hoe kan het eigenlijk ook anders , de shark gezet. ik geloof dat het er goed uit gaat zien... tenzij ik blijf schilderen.
Vandaag de laatste stukken in RX5 gezet, althans 1 kant toch. Ik had enige tijd geleden ontdekt dat de "front ball cup" op zijn plek werd gehouden met tie-wraps. Dat gebeurt wel vaker om te voorkomen dat deze terug loskomt, deze moet 100% precies zitten anders loop je de kans dat deze dus loskomt en kan je dus niet meer schakelen. De tie-wraps kunnen natuurlijk ook wijzen op slijtage van de ball cup en bij nadere inspectie is het wel héél duidelijk dat de front ball cup versleten is. De voorlaatste foto laat een "normale" front ball cup zien. De laatste de front ball cup "automobielbedrijf Wolfs" style. Voor alle duidelijkheid ge kunt er een vinger DOORsteken. Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat ik na de werken een prima schakelende shark ga hebben.
Een ganse dag met een slijptol in de weer geweest. Elbow grease heet dat, mijn ellebogen,mij handen en mijn rug voel ik niet meer, maar het poetsen is afgerond op de accubak die ik ga laten zandstralen, na. Deze delen nog in hittebestendige verf zetten en het opbouwen kan eindelijk terug beginnen.