Het start-euvel, of beter gezegd het niet starten, is als bij wonder verdwenen. Een oorzaak is niet gevonden maar plots startte hij weer. Veel is er niet aan te doen en het is gewoon afwachten tot hij het weer krijgt of beter nog, leven met de hoop dat het niet weerkeert. Klaar voor een nieuwe poging bij de keuring dus. Ik besluit, na het drama van vorige keer, mee te gaan dan zijn we tenminste met 2 om te duwen . Het chasis-nummer blijft even onvindbaar als vorige keer ondanks de aanwijzingen waar hij staat of zou moeten staan. Slechte start dus maar goed de wagen kent geen andere start-problemen en haalt het dus tot op de brug. Het is overweldigend en hartverwarmend om te zien hoe de NV België zijn interesse toont in oude wagens, maar liefst 4 van zijn werknemers plegen overleg over wat er aan de onderkant van de Porsche allemaal te zien is. Na overleg besluit men de wagen af te keuren. Te veel speling op het stuurhuis en aan de onderkant is blijkbaar gelast en de las is verdoezelt met een dikke laag Rutex. De NV België wenst de las te zien alvorens men er zijn, zéér gewaardeerde, zegen over kan geven. Een met whisky gevulde avond bij de familie CC verzacht de pijn. De nodige bedenkingen worden gemaakt bij het verschil in keuring in Nederland en België, het één gemaakt Europa lijkt vooral een goed idee te zijn, verder dan dat gaat het niet tenzij het over kosten gaat. We bekijken of het stuurhuis onder garantie valt en zullen de komende dagen contact opnemen met Wolfs.