Vandaag de tijd genomen om te schuren,te schrobben en te hogedrukken. De crossmember en afdekplaat van het stuurhuis zijn klaar om inde RX gezet te worden. Enkel een 4 tal bouten op de crossmember boden wat weerwerk maar al bij al easy going. De pan is binnen gedaan om hersteld te worden. Bij aankomst stond daar een prachtig gerestaureerde Targa voor de deur.
Vandaag eindelijk succes geboekt bij het verwijderen van de pan. De draagarmen werden nog aan iedere zijde door 4 bouten op hun plek gehouden. Eens deze verwijderd ben je er nog niet. Een belachelijk boutje om een kabel op zijn plek te houden houdt de dwarsbalk nog tegen. Eens dit verwijderd ben je er nog niet Het stuurhuis zit behoorlijk in de weg maar na voldoende manoeuvreren komt de dwarsbalk eindelijk onder de shark uit. De pan wordt nog op z'n plek gehouden door twee bouten die ik terug geplaatst had om vlot te kunnen werken, maar zelfs als deze er uit zijn kan de pan nog niet voldoende zakken. Nee, de slave cilinder van de koppeling moet er ook uit. Hoe ik het er allemaal terug in ga krijgen... Het is duidelijk dat er iets mis is met de vlotter van de olielevel meter. Deze week maar is zien welke stukken te bestellen en dan misschien, heel misschien, terug opbouwen dit weekend.