Dit blogbericht zal de geschiedenis ingaan als post 928 op PF.BE, uiteraard moet daar op gedronken worden. 30 bouten zijn het om de pan te plaatsen en lekvrij te krijgen. De 30 bouten staan vast en de pakking zit er tussen. Of 't niet lekt zal duidelijk worden als we rond zijn, maar daar zit de dwarsbalk nog tussen. Hopelijk zit die niet dwars :D
De afgelopen week werd er duchtig verder geverfd. Of we alles terug onder de shark krijgen zonder er terug krassen op te helpen is nog maar de vraag, maar het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf. Vandaag werden er wat kilometers afgemaald teneinde diverse onderdelen te halen. Middelburg was de eerste bestemming van de dag. Daar werd een tweedehands olielevel sensor opgehaald. Op de foto is duidelijk te zien dat er wat dingen ontbreken op de oude. De rubberen ring heb ik weer gevonden in m'n karterpan maar de ijzeren ring uit het midden van die rubberen ring, en het ijzeren ringetje erbovenop zaten niet in de karterpan, vreemd . Volgende stop was OPC Antwerpen waar ik verschillende bestelde onderdelen kon oppikken. Toch was Sinterklaas niet vroeg dit jaar want ze waren niet gratis :D De laatste passage was bij de lasser. Mijn karterpan is, alvast aan de stop, weer oliedicht. Dit weekend start de wederopbouw. Ik vrees daarbij vooral het terug op z'n plek krijgen van de dwarsbalk, toch staat de Stella klaar om succes te vieren.