Jazeker, maar of we met de shark vooruit gaan is weer wat anders. De afgelopen week is het "to do lijstje" verder aangepakt maar het meest memorabel zijn de bezoekjes aan de dierenarts die gelukkig beter aflopen dan verwacht. Hopelijk gaat het met de shark even goed aflopen. De "green wire" uit een vorig hoofdtuk is besteld en in afwachting van de blijde intrede, demonteren we de lampenpartij zodat we deze kunnen RX-en. De lenzen zijn te ver heen om er nog tijd in te steken. Tijdens het drogen wordt de alternator terug geplaatst en, na draden te verlengen en van nieuwe aansluitingen te voorzien, wordt ook de nieuwe oliedruksensor gemonteerd. Het opschuren van andere aansluitingen en massapunten is ook op kruissnelheid gekomen. Ondertussen is de "green wire" gearriveerd. Alvorens deze op de distributeur te monteren moeten we een stukje van de aansluiting halen. Helaas is ook onzekerheid ontstaan over de juiste positie van de distributeur, ik had het wel afgetekend maar geen foto genomen, nogmaals het bewijs dat je nooit te veel foto's kan trekken bij een resto/demontage. De WSM brengt echter raad; het vliegwiel op het BDP plaatsen om vervolgens de positie van de rotor te controleren. De kappen van de distributieriem dienen verwijderd te worden maar ik heb het waarschijnlijk juist afgetekend, oef! De trip naar Frankrijk is ingekort, enkel Normandiƫ staat nog op het menu maar met een gezond beestje en een gezonde shark zal de pret er niet minder om zijn, integendeel.