De onderdelen van de achtertrein zijn helaas niet het einde van de "verfrit" De bak van de accu was er al onderuit maar aangezien de uitlaat er onderuit is kan ik ook aan de hitteschilden. De eerste is er 1 van de koppige soort. Twee uur heb ik nodig om 3, 37 jaar oude, vastgeroeste bouten te verwijderen (lees te vernietigen). Verder behaal ik ook een welverdiende overwinning op de klomp roest van de uitlaat. Bij de controle van de boite zijn er ook twijfels gerezen over de staat van de koppeling. Na overleg met de loods, die ook mijn boiterevisie doen, besluit ik de koppeling alvast aan een visuele inspectie te onderwerpen. Een dwarsbalk moet hiervoor gedemonteerd worden en aangezien ik niet zeker ben of deze mee de motor ondersteund, neem ik het zekere voor het onzekere en hang de motor weer "aan den haak" Meer schilderwerk komt onder de shark uit, alle hitteschilden kunnen een "behandeling" verwachten en ondanks een nukkige bout van de starter, is de koppeling snel in zicht. Veel zie ik niet maar ik heb toch mijn bedenkingen bij de tie wraps die de schakelstang op hun plek houden. Alvorens de dag te beƫindigen peuter ik nog even wat aangekoekt vuil los, de motorkap is dan al lang in dromenland.