De afgelopen weken werkte ik mondjesmaat verder aan de elektriciteit. Op mijn 1978 Current flow diagram staan geen kleuren maar ik heb ook dat van 1979 en daar staan de kleuren wel op. Na een beetje research blijkt dat de 78 en 79 nauwelijks van elkaar verschillen en ik besluit de 78 met kleurpotloden te kleuren met de 79 als voorbeeld. Dankzij deze kleuren slaag ik er in een paar losliggende connecties te identificeren al is mijn rug daar niet altijd even blij mee. De plafondverlichting bewijst nogmaals dat de vorige restaurateur een absolute prutser was. Het is simpelweg verkeerd aangesloten geweest en al snel krijg ik het terug aan de praat maar ik zal bij de volgende sessie nog wat moeten improviseren om het tweede plafondlampje te restaureren. Helaas is niet alles vooruitgang. In de print van het CWS blijkt een breuk te zitten en zowel in de middenconsole als de voetruimte van de passagier kom ik losliggende draden en lusterklemmen tegen waarvan het nut me voorlopig nog ontgaat.