Ik wil van de herfstvakantie gebruik maken om een paar dingen aan te pakken aan de 928. Eerst en vooral de remmen, dan de cardanas (waar de wokkel mogelijk zit) en dan de koppels van het stuurhuis nog is checken (staat alles nog vast). Maandag: De remklauwen waren al gedemonteerd maar het verwijderen van de remschijven kost me meer tijd dan me lief is. Ik moet zelfs opzettelijk een boutje de vernieling in helpen teneinde de schijven los te krijgen. Het kost me meer dan een dag prutsen. De remschoenen zien er geweldig uit. Dinsdag: Deze ochtend in Hulst een remklauw op de kop getikt aan een leuke prijs en bovendien nog een leuke vondst gedaan op een parking in dezelfde straat. De Karmann ghia heeft wel wat aandacht nodig. Deze namiddag eindelijk alles afgeschuurd en schilderklaar gemaakt. Een mooie opstelling moet het drogen verzekeren. Donderdag: Helaas is het weer koud en vochtig en is er van drogen niet genoeg in huis gekomen. Ik besluit dan eerst de hoofdremcillinder maar te monteren. Een werkje dat de nodige vloeken en moeite kost en bovendien de bak Stella wel doet opdrogen. Veel verder kom ik niet en bovendien wil de Shark na het starten niet lekker draaien. Het tikken van de klep is erger geworden en als ik de olie even bekijk ziet het er niet zo goed uit, zou de witte rook wel is kunnen verklaren. Gezien de toestand van het olieverhaal en de toestand van de remtrommels gaan we er maar van uit dat ook de distributieriem niet vervangen zal geweest zijn zoals beloofd door Wolfs. Stof tot nadenken want het to-do lijstje is wat langer geworden deze week. Eerst maar is nieuwe remschoenen bestellen en een nieuw "strijdplan" maken en vooral niet vergeten de bak Stella te verversen alvorens we verder kunnen.