Een goede werkplek is even belangrijk als goed materiaal, zo zou vandaag blijken. Het opnieuw verwijderen van de deurbekleding en raammotor valt best nog mee met de shark "opgesloten" in de garage maar helaas is het terugplaatsen , na het opnieuw bekijken en het meer dan degelijk invetten van dezelfde raammotor, onbegonnen werk. Aan de passagierskant begin ik zelfs niet aan het strippen. De overige tijd brengen we door met het definitief afregelen van de handrem en het maken van een "pneumatische remontluchter". Voor dat laatste heb ik de inspiratie van het net gehaald, morgen zal deze zich in de praktijk moeten bewijzen. Reuze benieuwd!!!
Vandaag eindelijk voldoende bekomen om het relaas van afgelopen zaterdag te doen. Murphy liet niet los: de stofkappen die ik geruime tijd geleden reeds bestelde blijken de juiste niet te zijn en het opnieuw samenstellen van de assen gaat helemaal niet zoals het hoort, als er dan nog één van de Cv joints weigert van de as los te komen ondanks 2 uur gebeuk met een hamer besluit ik een nieuwe Olympische discipline te ontwikkelen. Die van het "aswerpen" Zondag was ik al opnieuw begonnen met research maar vandaag vond ik het pas nodig het onding van uit de bosjes te verplaatsen naar de garage. Dit weekend vliegen we er weer in mét voldoende Stella.