De renners in de Tour genieten van een rustdag dus ik ga voor een lange etappe in de to do list. Zulke lijstjes zorgen er vaak voor dat de zaken gesmeerd lopen maar de rubbermat onder de wagen overdrijft in deze en dient ontdaan van een paar liter gemorste olie. Een olijke taak waarbij ik kan rekenen op vrouwelijke assistentie. De assistente beweegt zich, helaas, voort op het tempo van n rustdag. Een luiaard, U kent deze actieve diertjes wel, zou in een sprint met twee vlotjes als eerste over de meet komen. :D "In de olie zijn", is makkelijker in horizontale positie wat op zijn beurt weer bevorderlijk is voor het monteren van de vers bestelde oliedruksensor. Helaas gaat het feestje niet door; één van de draden moet verlengd worden, bij beide draden ontbreekt een stekker en aan pakkingen heb ik ook niet gedacht. Het schijnt vandaag niet een rustdag, maar een feestdag te zijn. Een feestdag waarbij niet werkende mensen worden gevierd door werkende mensen die vandaag niet moeten werken. Het olieplan kan opgeborgen worden. Aangezien ik een hekel heb aan mensen die niet moeten werken, ook al is het géén feestdag, werk ik verder. Massapunten en andere aansluitingen in het motorcompartiment worden geschuurd en schoon gemaakt waarbij extra aandacht gaat naar de connecties op de TSZ unit. Problemen met deze aansluiting zou, samen met de green wire, het plotse stil vallen om vervolgens niet te starten, kunnen verklaren. Het demonteren en inspecteren van de green wire brengt voldoende duidelijkheid. Dit gaat me 102,67 kosten. Er zijn mensen die daar niet voor moeten werken.