Foto

400m

52”57

800m

1’53”76

1000m

2’26”??

1500m

3’50”89

mijl

4’15”85

2000m

5’24”54

3000m

8’18”80

5000m

14’36”??

Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Dieter Van Lierde
  • Frederik De Vuyst
  • Joost Dewaele
  • Dimitri Delombaerde
  • Lieven Demeestere
  • Natalie Tijtgat
  • Johan Descheemacker
  • David Stevens
  • Kim Barbé
    Mijn favorieten
  • Koen Naert
  • Bart Verkaemer
  • Michaël Vannieuwenhuyze
  • Björn Desmet
  • Steven Hocedez
  • Davy Stieperaere
  • Christoph Fieuw
  • Vanlede Ludovic
  • Hans Detavernier
  • Hans Omey
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Peter Ghyselinck
  • Foto
    Foto
    Foto
    Inhoud blog
  • Lore 27/07/2013 49cm 3,220 kg
  • diagnose gekend
  • achillespeesaanhechtingsblessure
  • Vijfkerkenloop was goed...
  • Ga er weer aan beginnen!!!
    Foto
    Foto
    Foto
    Blog Fabrice Laga
    Lopersblog van Nono(Fabrice) en zoveel meer
    27-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor zo een momenten doen we het hé...
    Dankwoordje
    Het werd stilletjes aan tijd dat ik nog eens een klepper binnen haalde vond ik al een hele tijd, jammergenoeg heb je dat niet op bestelling.
    En goed trainen, betekent ook nog niet dat je wint, want trainen doen ze allemaal

    Het mooiste moment is natuurlijk als je afgepeigerd als eerste over de meet komt, maar m'n eerste boost had ik al gekregen toen ik de 2 kleine Meesterkes hun koerskes zag winnen.(proficiat mannen doe zo verder) En als je dan hun papa content ziet schitteren doet dat deugd.
    Je mag er gerust fier op zijn! Sporten kan mooi zijn Nietwaar Lieven
    Voor mezelf was het ook een mooi moment toen ik de laatste meters inging en net de Marokkaan had gelost en daar dan m'n papa zie staan die dan nog de laatste meters probeert mee te lopen en me aanmoedigt alsof z'n eigen leven ervan afhangt. Merci papa voor al die mooie momenten al samen en de steun die je ons altijd geeft bij alles, echtwaar een dikke merci En mama ook natuurlijk. Als jullie enigszins kunnen zijn jullie er altijd bij. meme en pepe idem dito.
    Verder een dikke merci aan al mijn supporters vandaag( om er maar een paar te noemen: Pascal, Evelien, Luc, Armand, Ignace,....)
    Luc merci om m'n prijs te halen, en sorry aan de organisatie dat ik er niet bij kon zijn voor het podium, maar m'n neef trouwt straks, daarmee...
    Armand en Ignace bedankt voor het trainingsadvies en de steun bij AV Olsene
    Dieter voor de lastige trainingskes om en rond Kluisbergen, hetzelfde geldt voor Kristof op de Ghellinck.
    Pascal voor de vele trainingen samen(ook al ben je nu al tijdje geblesseerd, zorg maar dat we straks weer samen kunnen vlammen.
    Ook allle trainingsmakkers van in Waregem op de finse piste voor de vele trainingen.

    En natuurlijk niet te vergeten, m'n schatje voor al wat ze voor me doet
    Dat ze me toelaat om 's avonds te gaan trainen(merci schatje xxx)
    En tot slot onze kleine man Lars omdat hij altijd zo flink en braaf is, onze deugniet.
    En voor in de toekomst... Het ziet er naar uit dat ie graag loopt...

    Wedstrijdverslagje
    M'n 6goede trainingsweekjes zijn dus niet voor niets geweest
    Vanmorgen was het nochtans aan het water gieten, maar bij de start zag het er goed uit.
    's morgens was ik eigenlijk veel te nerveus om goed te zijn, maar gelukkig was het over eenmaal aangekomen in Grijsloke.
    Ik had er zin in en de benen voelden erg goed aan Maar dat wilde nog niets zeggen voor tijdens de wedstrijd.
    Bij de start zag ik dat het meeste weerwerk wel van Frederik zou komen en van enkele minder gekenden, waaronder een sterk uitziende Marokkaans type.
    Op de pikkelstraat kwam een groot atleet op kop(zou 5de worden) we waren toen al met 5-tal weg denk ik: Frederik, Stephen Soetaert, de onbekende Marokkaan voor mij en de grote man.
    In de afdaling naar de kerk zette ik me een eerste keer enkele honderden meters op kop om wat te versnellen.
    Toen was het terug aan Fredje Raketje.
    Aan het begin van de lange klim waren we nog met 4(de grote atleet was moeten lossen)
    Nu kwamen we aan het gedeelte waar ik er vorig jaar af moest. Met dit in gedachte was ik op m'n hoede maar zette me toch op kop en tegen dat we boven waren had Fredje even moeten lossen.
    Helemaal boven waren we toch nog met 3 Stephen was gelost.
    Ik bleef op kop lopen omdat ik me daar vorig jaar al gewonnen wist en nu nog veel frisser zat. En zo liep ik het grootste deel van de afdaling op kop met die Marokkaan in m'n zog die toch wel vrij vlot volgde.

    Op het einde van de afdaling nam hij dan toch over(ondertussen was Fredje gelost) en ik vreesde dat het weleens voorgoed zou kunnen zijn.
    Hij draaide als eerste op voor de laatste rechte lijn en ik moest er ook enkele meters af, maar herpakte me gelukkig nog en zo liepen we nog fkes zij aan zij en bij de laatste knik in het parkoers dacht ik: niet meer wachten alles of niets en buigen of barsten en gelukkig werd het alles en buigde de Marokkaan toch het hoofd in het laatste stukje bergop.
    Oef het was binnen, m'n pa riep nog dat hij eraf was en dan was het helemaaal ok

    Nu ff genieten en dan zien we wel waar de volgende wedstrijd is(tips zijn altijd welkom), en nu rap naar m'n neefs trouw.

    27-08-2011 om 17:00 geschreven door lagatje  


    25-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdag Dwars Door Grijsloke
    Hier zijn we nog eens met berichtje

    qua wedstrijdjes heb ik niets meer gedaan sinds Kruishoutem.
    Heb wel naar mijn doen goed getraind, wel geen 100kms in de week maar toch.
    Denk dat de conditie redelijk goed zal zijn in Grijsloke.

    De boodschap is zo lang mogelijk proberen te volgen he
    Aan tegenstand zal wel geen gebrek zijn: winnaar Frederik Vandenheede van vorig jaar, jammergenoeg 2de Joost Dewaele waarschijnlijk niet aanwezig.
    Daarbij komt nog de man in form Maarten Verhelst die 15'01 liep op 5000m.
    +misschien nog Bert Deschodt of Garry Vandewalle of nog enkele andere opkomende jongsters.
    En natuurlijk drievoudig winnaar Dimitri Caby niet vergeten...

    Ik hoop serieus wat weerwerk te kunnen bieden en wie weet...
    Heb er alleszins zin in om goed af te zien(niet moeilijk op dat parkoers).

    25-08-2011 om 21:08 geschreven door lagatje  


    07-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verkoudheid en liespijn
    al tijdje geleden dat ik hier nog iets achterliet.
    Zo wel goed als slecht nieuws.
    Het goede nieuws is dat ik dit jaar ook tijdens m'n verlof redelijk goed heb kunnen trainen.
    Het slechte is dat ik na die 2 weekjes verlof een grote verkoudheid opliep en het zo erg was dat lopen niet ging.
    Zo heb ik er dus bijna een kmloze week op zitten.
    plus daarbij kwam nog dat ik last had aan m'n lies, waardoor het helemaal erg was.

    Hopelijk kan ik nu de laatste weekjes toch terug trainen en is de lies pijnvrij, dan zien we daar wel op de heuveltjes

    onderaan nog wat fotookes van tijdens de congé en van ons 2 nieuwe huisbewoners

















    07-08-2011 om 15:20 geschreven door lagatje  


    29-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruishoutem: 1ste plaats 6km

    Onverwachts vertrok ik maandag richting Kruishoutem om voor de eerste maal deel te nemen aan de wedstrijd te Kruishoutem.
    Ik twijfelde vooraf of ik de 9 of 6km ging lopen, maar aangezien het zo warm was(2uurkes voor de start gaf de thermometer langs snelweg 39graden aan) besloot ik nog rap om de 6 te lopen.
    Je denkt dan dat er niet veel volk zou zijn met zo een weer, maar het was toch een mooi deelnemersveld met o.a. Dimitri Caby en Francis Vansteenbrugge voor de 12km, Jente Samson voor de 9 en Kristof Reynvoet op de 3.

    Eenmaal gestart nam Kristof nog snel de kop en iets verder nam ikzelf over. Ik ging niet volluit, maar dat het nu traag ging was ook niet waar.
    Iets verderop nam Francis over en ik dacht amai moet die in dat weer 4 ronden zo snel lopen.
    Toen nam ik terug over in een afdalingske en enkel Kristof ging nog mee kort gevolgd door Francis.
    Ik kwam na 1ronde dan samen door met Kristof die dus de 3km won en bij het keerpunt zag ik dat Francis opgaf en zo had ik opeens een serieuze voorsprong. Zo liep ik de wedstrijd uit zonder echt heel diep te gaan, maar vlot ging het o.a. door de warmte niet.
    Jente Samson gaf ook op.
    Ik won zo vrij vlot de 6km en Dimitri uiteindelijk de 12km.

    Zo heb ik toch al iets gelopen deze week, maar superprestaties moet ik de komende weken nog niet verwachten, want daarvoor heb ik nog veel te weinig gelopen de laatste tijd...
    Greetz

    29-06-2011 om 21:03 geschreven door lagatje  


    26-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardagsfeestje Lars en Mieke
    Op loopgebied is het de laatste dagen iets minder geweest.
    Dagen ervoor heb ik wel goed getraind, dus zal het met conditie nog steeds redelijk zijn.
    Er staat nog niet direct wedstrijd vast.
    Ging 1st lopen op de Vlerkejogging vrijdag maar dat gaat niet omdat ik naar verjaardagsfeestje ga.
    We zien wel wat het wordt.

    Vandaag vierden we de 2de verjaardag van Lars, hij moest zeer kijken naar de vele cadeautjes die hij kreeg.
    En hij had voor de eerste maal bij omi en opi geslapen, aangezien wij naar de trouw gingen van ex-loopcollega Björn Vandriessche(en het mag gezegd zijn: het was een megabère tof fiestje).
    Hier nog enkele fotookes van vandaag en eentje van Lars vandeweek met z'n neefjes Rune en Arne









    26-06-2011 om 21:36 geschreven door lagatje  


    13-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen Kortrijk Loopt
    Dit jaar idd geen 5km in Kortrijk gelopen.
    Was nochtans vol goede moed gaan slapen met het gedacht dan goed te vlammen om 11u 's ochtends.
    Maar.... m'n maagje besliste er anders over: ik moest ganse nacht overgeven gecombineerd met diaree
    En dan heeft het natuurlijk geen zin om te lopen.
    Proficiat aan Bert Deschodt die de 5km won in een snellere tijd dan ik vorig jaar, maar ja had toch liever de degens gekruist, maar mocht niet zijn.
    Nu hopen dat m'n maagje snel recupereert.

    13-06-2011 om 21:42 geschreven door lagatje  


    07-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Watewyloop Tielt 6de plaats
    Om 16u30 stond ik klaar voor de 9,7km in Tielt.
    Het was afwachten wat het ging worden, aangezien het heel lang was geleden dat ik nog zo ver liep.
    De concurrentie was er alleszins(allez concurrentie, de volgende zijn normaal een maatje te groot: El Hachimi, Woldu, Francis Vansteenbrugge, Geert Goddeeris en Nico Algoet.)
    Het was dan ook met deze mannen dat ik na 1ronde ongeveer nog samenliep, ietsje te rap misschien, maar kom wie niet waagt niet wint.
    Nico loste als eerste en na 2ronden gaf die ook op.
    Ik had het ook moeilijk in de 3de ronde en zo kwam Tim Soenens nog op en over mij.
    zo kon ik me de laatste ronde nog herpakken en zo de naderende Jente Samson nog mooi achterhouden.

    Ik kwam aan in 33'38 ongeveer.
    Ben daar wel al bij al tevreden mee, zou natuurlijk wel beter willen maar kom we zien wel...

    07-06-2011 om 19:58 geschreven door lagatje  


    15-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stadsloop Gent 5km: 1ste plaats
    Om 14 uur ging ik met ongeveer 1300 anderen van start op de 5km in Gent.
    Voor de start had ik enkel een Marokkaan gezien, waarvan ik dacht dat het ook niet de beste was, dus wist ik dat het dit jaar wel eens bingo zou kunnen zijn.

    Ik stond al vroeg klaar aan de start en eenmaal gestart liep ik niet echt voluit tot dat Jana Goddeeris(dochter van Geert) opeens naast mij kwam lopen.
    Toen dacht ik: nu is het welletjes geweest en plaatste een serieuze versnelling(liep toen al op kop). Dit was na ongeveer 300m denk ik.
    Ging wel nog niet voluit en zo kwam na 1km nog iemand in mijn zog: ene Stijn(een jonge voetballer, maar dat wist ik natuurlijk niet op dat moment). Ik passeerde die 1ste km in 3'03 en had dus ook nog serieus wat reserve(aangezien dat eerste stuk sterk naar beneden ging).

    Iets verder was ik dan alleen zonder echt te moeten forceren, had enkel een tussenversnellingske geplaatst om te zien of Stijn nog zou volgen en dit gebeurde niet.
    Zo liep ik vrij vlot naar de overwinning in 16'02. Zat nog serieus hellingske in op laatste.
    Maar belangrijkste is: de overwinning was binnen.
    Tot de volgende

    15-05-2011 om 21:00 geschreven door lagatje  


    07-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rollegem-Kapelle 4,3km 1ste plaats
    Net 2 uur voor de wedstrijd zat ik op internet wat te kijken en ik zag dat Rollegem-Kapelle iets meer dan half uurke rijden was.
    En aangezien ik nog niet had getraind vroeg ik m'n schatje of ik niet zou mogen lopen aldaar.

    En zo geschiedde: drie kwartier voor de start was ik ter plaatse.
    Ik was sowieso van plan om de 4,5km te lopen om te zien hoe het was met de conditie.
    Heb de laatste 3 weken maar telkens 45km gelopen, wat iets te weinig is, maar ja er zijn nog dingen naast lopen .

    Ik had Frederik de backer al gezien en toen hoorde ik dat ook Dimitri Caby van de partij was op de korte afstand aangezien hij later nog moest werken.
    Ik wou snel startten, maar met Dimi erbij...
    We vertrokken en na 500m waren we al met 2 weg, het ging behoorlijk snel .
    Toen ik overpakte van Dimi besloot ik om er maar eens in te vliegen, en te zien waar het schip strandde.
    ik vermoed dat we na 1km tussen de 2'45 en 2'50 moeten hebben gehad.
    Na 1,5km was ik alleen, van toen af was het moeilijk lopen.
    Na 2,5km dacht ik fkes wat heb ik nu gedaan, maar soit, kwam Dimi me voorbij, het zij zo, ik wou vooral eens goed starten en zien hoe het ging.
    Ik vertraagde tegen wind(die wel fors was) tot net boven de 15km/u.
    Toen vreesde ik dat Dimi me gauw zou voorbijvlammen, maar toen ik op ongeveer 1km van het einde in een bocht achteromkeek zag ik toch een mooi gat, en relanceerde me nog eens.

    M'n hartslag ging nog eens 200slagen per minuut(merci aan Dimi), ik zie het nu wel zitten voor volgende week in Gent.
    Laat ze daar maar vlammen, ik zal m'n vel duur verkopen op de 5km.
    Greetz

    07-05-2011 om 22:44 geschreven door lagatje  


    02-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lentejogging Deinze: 1ste plaats 6,?km
    Eerder onverwachts besloot ik vrijdagmorgen om naar Deinze te gaan voor de lentejogging.
    Ik was eerst van plan om 4km te lopen,maar daar aangekomen ging het om 3, 6 of 12.
    Dus besloot ik de 6 mee te doen.
    Had geen zin om 12km op schors te lopen.
    Bert De Lepeleire startte op kop en na goed 400m kwam ik op kop, en besloot dan maar alleen door te gaan.
    Goed doorgegaan, maar nooit echt afgezien. Daarvoor heb ik terug iets te weinig getraind
    Maar kom er zijn nog andere dingen dan lopen, die voorgaan deze dagen.
    Na vrijdag kwam ik nog niet aan lopen toe...
    Vanaf woensdag terug trainen en dan komt de stadsloop in Gent op 15mei.
    See You

    02-05-2011 om 21:45 geschreven door lagatje  


    28-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekendje Hoge Venen(Büllingen)
    Van 't weekend er even tussenuit geweest met de familie.
    2x goed gelopen op een parcours qua moeilijkheid goed te vergelijken met Grijsloke.
    Laatste tijd dus niet zo veel getraind, maar de conditie zal wel nog redelijk zijn.
    Weekjes van rond de 45km.

    Hieronder enkele sfeerbeeldjes van het tof weekendje



























    28-04-2011 om 20:30 geschreven door lagatje  


    17-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vijfkerkenloop: 1ste plaats
    Ik stond op de Ghellinck toch met wat vragen aan de start.
    Niet dat de conditie slecht is, maar heb toch niet al te veel gedaan de laatste week terug
    Woensdag had ik wel een goede training naar mijn normen, waar ik tegen verwachting in Joost en Dimi kon volgen.
    We liepen 3rondjes in Waregem: 4'20-4'13 en 4'07.
    Daar was ik dik tevreden mee.
    Donderdag echter kreeg ik daar denk ik de weerbots van(van het wat forceren zeker ), ik moest na 50min stoppen met pijn in m'n lies.
    Vrijdag liep ik niets, want had al pijn gewoon bij het stappen.

    Het viel dus af te wachten wat het ging zijn tijdens de wedstrijd.
    Tijdens de opwarming voelde ik dat de lies niet 100% pijnloos was,maar het was stukken beter.
    Ik besloot dus om zeer rustig te starten en gelukkig was dat bij iedereen zo.
    Na 500m kwam ik toch op kop te zitten en voelde de lies niet echt, maar toch ben ik er gans de wedstrijd aan blijven denken.

    Toen we aan het golfterrein kwamen zag ik dat enkel nog Stephen Soetaert mee was, ik had me nog niet echt moeten forceren, maar had zeker geen supergevoel en voelde dat Stephen ook wel niet zo heel veel over had.
    Toch besloot ik het tempo serieus te laten zakken en wat uit te rusten, maar toch kwam Stephen niet over.
    Ik onderhield rustig het tempo tot ongeveer 2,5km van het einde denk ik en versnelde dan nog eens goed en toen was ik alleen.

    Ik won uiteindelijk met 20" voorsprong op Stephen in 23'30(acht sec sneller dan vorig jaar en toen was het iets minder ver)

    Nu hopen dat de lies ok is en dan zien we wel

    Uitslagen Vijfkerkenloop 2011

    Recreatieloop – 7 km

    1 Fabrice Laga 0:23:30
    2 Stephen Soetaert 0:23:50
    3 Frederik De Backer 0:24:22
    4 Michel Dagrhin 0:24:52
    5 Ruben Tavernier 0:25:14
    6 Bjorn Desmet 0:25:30
    7 Steven Hocedez 0:25:35
    8 Lode Schamelhout 0:25:39
    9 Steven Dessein 0:25:52
    10 Geert Van Praet 0:25:55

    17-04-2011 om 13:38 geschreven door lagatje  


    09-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.niet zoals gepland
    Het was de bedoeling om er een heel goede trainingsweek van te maken, maar dit is maar heel gedeeltelijk aan het lukken, maar kom mag niet klagen, de condititie is niet slecht ook vermoed ik.

    Woensdag was ik bezig aan wat moest een duurloopje worden van ongeveer 1uur 20, maar na een klein uurke kreeg ik migraine aanval.
    pff zo rap mogelijk naar huis.
    Donderdag daardoor ook niet gelopen en ook vrijdag niet.
    Toen samen met het gezinnetje wel nog een tourke gefietst.

    Vandaag dan wel goed 19km gelopen. Beetje oppassen met achillespees.
    Morgen Parijs-Roubaix op TV
    Greetz

    09-04-2011 om 22:26 geschreven door lagatje  


    27-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blaarmeersenloop 5km: 1ste plaats
    Vanmorgen heb ik de 5km gelopen in Gent.
    Er was een snelle starter, die ik op enige afstand volgde en na 1,5km kwam ik er bij en erover.
    Heb dus een goede doorgedreven training gehad.
    Voelde wel dat de benen niet super uitgerust waren.
    2de werd Azombo Richie die iets meer dan km meeging.
    Ik liep m'n km's in 3'09, 3'11, en 3x 3'17.
    Lijk dus serieus te vertragen, maar na 2,5km was het bijna constant lopen op schors, dus dat zal wel grote reden zijn.
    Verder kwam Simon Devriendt als 2de door na 5km, maar die liep de 10. Hij liep op ongeveer 100m van mij.
    Greetz

    Zondag 27 Maart 2011 - Blaarmeersenloop Kaag

    Uitslag 5 KM

    Pl

    Nummer

    Tijd

    Naam

    Gebj.

    Club

    afstand

    cat

    1

    36

    0:16:12

    LAGA FABRICE

    M79

    KAAG

    5 KM

    M Sen

    2

    33

    0:16:41

    AZOMBO RICHIE

    M91

    ZA

    5 KM

    M Sen

    3

    59

    0:17:03

    GROMMEN DYLAN

    M94

    KAAG

    5 KM

    M Sen

    4

    26

    0:17:19

    DE KEYSER GEERT

    M68

    ASSA

    5 KM

    M Master

    27-03-2011 om 21:25 geschreven door lagatje  


    20-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yes, yes, yes! (Vijf van Sluis: 1ste plaats)
    Yes, yes, yes, 6de keer op rij, dat was toch het gevoel toen ik vandaag over de meet kwam
    Van bij de start ging het snel vooruit. Het was ene Neal Bouterse die er vlot vandoor ging, ietske te vlot volgens mij, en liet hem dan ook enkele meters voor me uit lopen samen met een Flac- atleet die zou 5de worden.

    Iets voor de km kwam ik dan samen met Ronnie Overgauw aansluiten. (ook ik kende geen van die atleten, maar soit ik ging wel zien hoe het ging aflopen. Toen was al duidelijk dat het tussen ons ging gaan.
    Kort erna moest ook de Flac atleet lossen.
    De geldprijs was toen al binnen

    Maar ik wou natuurlijk die 6 op een rij
    Ronnie nam het grootste deel van het werk voor zich, maar ik kon toch vrij makkelijk volgen, alhoewel het toch niet traag ging.
    In het lusje dat we moesten nemen nam ik ook al even de kop, maar R. kwam snel weer over.
    Toen had Neal wel moeten lossen, en waren we dus met 2.
    Ik toch wat nerveus, zou het kunnen lukken

    Bij het ingaan van de laatste km op het kleine heuveltje liep ik vlot naar boven en toen voelde ik dat Ronnie moest lossen en van dan af aan was het vlammen tot de meet en ook wel wat genieten 6 op 6 en op een rij
    M'n eindtijd was ook goed 15'05. Ongeveer hetzelfde als in 2009 en 2008.

    Na de wedstrijd werd Ignace ook nog gehuldigd door de aanwezige atleten van AV Olsene.
    Ignace als je dit moest lezen: merci voor alles en hopelijk zien we u nog heel lang op wedstrijden, je bent een echte steun
    En geniet van u cadeauke

    Vijf van Sluis

    Positie Positie per categorie Borstnummer Naam Woonplaats Bruto tijd Netto tijd
    1 1e Man 80 Fabrice Laga Zulte 15:07 15:05
    2 2e Man 95 Ronnie Overgauw Zoutelande 15:14 15:12
    3 3e Man 97 Neal Bouterse Middelburg 15:22 15:22
    4 4e Man 91 Niek de Exter Terneuzen 16:15 16:15
    5 5e Man 103 Yngwie vanHoucke Menen 16:28 16:26
    6 6e Man 94 Maurice Gonzalez Vrouwenpolder 16:33 16:31
    7 7e Man 100 Tim van den Broeke Vlissingen 16:36 16:34
    8 8e Man 112 Erik Cappon Zuidzande 16:39 16:38
    9 9e Man 84 Dieter Van Lierde Horebeke 16:52 16:51
    10 10e Man 113 Nico Smessaert Aalter 17:02 17:00


















    20-03-2011 om 21:13 geschreven door lagatje  


    19-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen de Vijf van Sluis
    Ja, morgen neem ik voor de 6de keer deel aan de Vijf van Sluis.
    Na 5x te hebben gewonnen, wil ik er terug goed lopen.
    De conditie is denk ik ongeveer zoals vorig jaar.
    Niet super maar ook niet slecht meer.
    Of ik terug kan winnen zal meer vande tegenstand afhangen dan ik zeker...
    Als ze sneller lopen zullen ze voor zijn

    Ik verwacht terug als sterkste tegenstanders Andy Ingelbrecht en vooral Simon Mestdagh.
    De laatste wedstrijden waren die beiden voor mij.
    Simon is normaal de sterkste, en aangezien hij elk jaar versterkt, normaal gezien zijn nog jonge leeftijd, zal het moeilijk worden.
    Misschien is ook hun ploeggenoot Thijs Vandermeersch wel van de partij.
    OOk 21 jaar of zoiets en vanaf die leeftijd...
    Ja, we worden oud zeker
    Neenee, daar zal ik het niet op steken, want als ik eens een tijke goe kan trainen kan ik nog vlammen, maar voor morgen zal dat te vroeg zijn.
    Ik doe alleszins m'n best, en zou tevreden zijn met een tijd van rond de 15'20(vorig jaar) Liefst wat rapper.

    Op training wel gezien dat de conditie in stijgende lijn is, zien of dat genoeg zal zijn...

    Greetz

    19-03-2011 om 21:22 geschreven door lagatje  


    06-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oostende-Brugge: 46ste plaats
    Zo heb me toch maar eventjes voor de computer gezet om een verslagje te zetten over Oostende-Brugge al is het met een beetje tegenzin
    Maar ja, slecht nieuws is er ook om doorgegeven te worden.

    De plaats valt nog mee, die is 7plaatsen beter dan vorig jaar, maar dat is dan ook alles.
    Ik liep goed mee voorin tot 6 km of daaromtrent, maar van daaraf aan was het de finish proberen te bereiken, met stukken trager lopen dan soms op wedstrijd( zelf kmke tussen van 4'18
    Kwam uiteindelijk aan in 1u00 44".

    Tja na Deinze niet veel getraind, maar soit er zijn erger dingen, zoals blessures en zo veel meer.
    En wat dat betreft heb ik toch goed nieuws heb de knie niet meer gevoeld vandaag, en heb toch ongeveer 22 km gelopen.

    Op naar Sluis Greetz 

    06-03-2011 om 20:30 geschreven door lagatje  


    19-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pijnlijke knie
    Van de week nog maar slechts 5km gelopen. Weinig tijd gehad, maar ook last aan de knie.
    Vannamiddag ga ik normaal wel nog lopen.
    Hopelijk is de kniepijn snel weg.

    Verder liet m'n vrouwke een "prentje" aanbrengen op haar voet met de naam van ons zoontje.
    Hieronder een fotooke daarvan + fotooke van Lars klaar om naar onthaalmoeder te vertrekken



    19-02-2011 om 12:31 geschreven door lagatje  


    13-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterjogging Deinze en "nieuwe trainingsmaatjes"
    Aangezien ik op 6maart graag m'n besttijd zou lopen in Oostende-Brugge besloot ik om vandaag de 12km te lopen van de Winterjogging in Deinze.
    Er viel niet veel te vergelijken met vorige keer, want door het stad Deinze was de omloop weer gewijzigd.
    Het parkoer lag er een stuk lastiger bij dan vorige keer, want er zat bijna geen weg meer in.

    Van bij de start ging Frederik De Vuyst er alleen vandoor, hij liep de 6km, die hij dan ook won voor Pascal Meirlaen.
    Hij moest 2 ronden afleggen, ik 4.
    Tijdens de eerste ronde liep ik in 5de positie op kleine afstand van de eersten, maar had nog wat over.
    Bij het begin van de 2de ronde ging ik wat door en zo waren we maar met 2 meer over en we naderden zelfs wat op Frederik.

    Mijn compagnon had de vorige editie gewonnen.

    Ik liep dan nog een goeie 4km alleen en won zo in 42min en 1sec. Een gemiddelde van 3'30 volgens m'n Garmin(die als afstand 11,92km gaf)
    Met schors als ondergrond ben ik daar dik tevreden mee.
    De Trainingen hebben al resultaat

    Hieronder nog fotookes van in Deinze, wel van vorige keer maar soit, en ook van m'n nieuwe trainingsschoenen.
    Dezelfde als m'n vorige, maar een ander kleureke

    Tot de volgende









    13-02-2011 om 20:24 geschreven door lagatje  


    05-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.overzichtje...
    Moest het iemand willen weten: mijn gelopen kmkes...

     

    2008

    2009

    2010

    2011

    Week 1

    50km

    0km

    77km

    34km

    Week2

    75km

    0km

    18km

    57km

    Week3

    64km

    43km

    33km

    28km

    Week4

    69km

    49km

    23km

    59km

    Week5

    30km

    60km

    55km

     

    Week6

    50km

    70km

    43km

     

    Week7

    74km

    60km

    56km

     

    Week8

    102km

    66km

    49km

     

    Week9

    52km

    81km

    62km

     

    Week10

    31km

    84km

    47km

     

    Week11

    34km

    44km

    49km

     

    Week12

    73km

    64km

    26km

     

    Week13

    48km

    45km

    12km

     

    Week14

    98km

    69km

    52km

     

    Week15

    73km

    80km

    80km

     

    Week16

    05-02-2011 om 22:33 geschreven door lagatje  



    Rondvraag / Poll
    Krijgt Lars er een broertje bij of een zusje? Alvast 2 gokjes: Mieke denkt jongetje, ik meisje
    Broertje
    Zusje
    Bekijk resultaat


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

     

    2008

    2009

    2010

    Week 1

    50km

    0km

    77km

    Week2

    75km

    0km

    18km

    Week3

    64km

    43km

    33km

    Week4

    69km

    49km

    23km

    Week5

    30km

    60km

    55km 

    Week6

    50km

    70km

    43km 

    Week7

    74km

    60km

    56km 

    Week8

    102km

    66km

    49km 

    Week9

    52km

    81km

     

    Week10

    31km

    84km

     


    Foto

    Foto

    Archief per week
  • 22/07-28/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs